Przeszukano 110 715 813 wypowiedzi na 4 084 forach

pieniadze na ukrainie - pozostałe wpisy

Soruj: wg trafności wg daty

Ukraina musi oddac Rosji pieniadze

i nie ma zlituj sie . a tak sie Poroszeko i rzad jajceniuka rzucali , jak wszy na lancuchu. Rada Wykonawcza Międzynarodowego Funduszu Walutowego rozstrzygnęła w środę na korzyść Rosji jej spór z Ukrainą wokół długu wartości 3 miliardów dolarów, jakie Kijów jest winny Moskwie. Nowe zasady

Re: Ukraina musi oddac Rosji pieniadze

felusiak1 napisał: > Rosja nie chce negocjować z Ukrainą bo wtedy sprawa aneks Krymu i donbas wchodz > i na tapetę. Innymi słowy jest to pyrrusowe zwycięstwo rosji. Nie dostanie złam > anego grosza od Ukrainy a Ukrainie zostaną udzielone miliardy z mfw. Otóż to!

Re: Ukraina musi oddac Rosji pieniadze

Rosja nie chce negocjować z Ukrainą bo wtedy sprawa aneks Krymu i donbas wchodzi na tapetę. Innymi słowy jest to pyrrusowe zwycięstwo rosji. Nie dostanie złamanego grosza od Ukrainy a Ukrainie zostaną udzielone miliardy z mfw.

Dobra wiadomość - będą zakupy nowego sprzętu ;->

www.defence24.pl/588307,ukraina-pieniadze-janukowycza-trafia-do-budzetu-armii

Bruksela odkręciła kurek z pomocą dla Ukrainy.

tvn24bis.pl/pieniadze,79/unia-europejska-odblokowala-600-milionow-euro-wsparcia-dla-ukrainy,724116.html "Komisja Europejska odblokowała w

wojna ta ma zrodla wewnetrzne.

> wojna ta ma zrodla wewnetrzne. by prowadzic wojne potrzebne sa pieniadze,te maja zdecydowanie zrodla zewnetrzne (Syria,Ukraina,Libia itd.)

Pieniądze Janukowicza zarekwirowane na armię.

www.defence24.pl/588307,ukraina-pieniadze-janukowycza-trafia-do-budzetu-armii 1,5 miliarda $ jak na takiego oligarchę to niewiele. Muszą lepiej poszukać, chociaż

Ukraińcy z "wdzięczności" za naszą pomoc blokują

swoj rynek www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/ukraina-polska-petro-poroszenko-wymiana,135,0,2210695.html Od 2005 r. przeznaczyliśmy w

Re: Bezsilna Rosja - Ukraina stowarzyszona z UE

Jest wyjscie dla Ukrainy. Zobaczyc jaka pogoda a jak wieje w strone Unii to krzyknac pieniadze w tej chwili albo wylaczamy elektrownie atomowa i nastepuje melt down......

Re: Polscy żurnaliści nie lubią polemiki?

wyszło: Mowiac krotko,za glupi jestes na dyskusje z normalnymi ludzmi. Jak kupisz gaz w Rosji to Putin pieniadze przeznaczy na uzbrojenie i amunicje dla zolnierzy walczacych na Ukrainie. Wzmocni tez obecnosc wojskowa na Krymie,wlasnie za pieniadze z ropy i gazu. Te pieniadze nie ida na poprawe bytu

1 mld euro pozyczki dla Ukrainy

Polska pozyczy Ukrainie 4 mld zlotych. Moze jakies szczegoly?? Kto pozycza pieniadze bankrutowi? Jaka jest gwarancja splaty?? Link: www.kresy.pl/wydarzenia,gospodarka?zobacz/polska-udzieli-ukrainie

Re: demokracja iberalna,gospodarka liberalna czyl

, jedyne gdzie nie rozkradziono i nie zniszczono rodzimego przemysłu. wiadomosci.onet.pl/swiat/bialorus-lukaszenka-zapobieglismy-prowokacji-pieniadze

raczej nie...

jezeli to porozumienie z Turcja nie ma zadnych innych (tajnych) klauzur. a Ukraina rowniez juz rok temu zapowiedziala, ze moje przyjac "uchodzcow", jesli dostanie na to pieniadze z UE.

Re: UPA-wcy to nie bandziory? /bt

Niech sie Ukraina broni.... Zapomnialem ukradli pieniadze na armie ale przeciez widly I siekiery maja.....

Re: nadal: wojna ta ma zrodla wewnetrzne.

>masz braki w jezyku polskim > zrodla tej wojny sa WEWNETRZNE. > a tyko sily ZEWNETRZNE te wojne podsycaja. hmm ... wiec pieniadze swoich zrodel nie maja? ciekawe za co te sily WEWNETRZNE zostaly wyposazone w bron,kto ich ubiera i oplaca by rodziny mialy co do gara wlozyc... samym

Polska pozycja/udzial w EU

), dla kogo wybudowalismy za ciezkie miiardy ZL port w Swinoujsciu? Dla Ukrainy czy dla Polski?....nikt inny za te pieniadze gazu brac nie chce. Obecna polska wladza prowadzi rozmowy z amerykanskimi producentami gazu(skad by nie byl) o dostarczanie go do Swinoujscia by pomoc w klopotach Ukrainie. Wiec

Re: Ukraińskie sokoly

. Należy też sprawdzic jak wydawane są pieniadze polalów na działalnośc organizacji ukraińskich i sprawdzic jak to wyglada na Ukrainie -- Ulubione :

Re: Czy na Ukrainie zaistnieje kiedyś normalność?

jako niezalezny organizm panstwowy , Ukraina nie ma racji bytu . totalny zebrak zdany na pieniadze i laske innych . ani kasy , ani technologii , ani sensownych firm , banderowcy sa izolowani , przez zachodnie politykierstwo popierani , dla ... wlasnych interesow . - przygotowanie do

Re: Russian women dating

Witamy w Europie zachodniej. Rynek rosyjskich i kobiet z Ukrainy odkryto w takich Niemczech, we Wloszech czy w Szwecji juz lata temu. Sa nawet specjalne agencje zajmujace sie posrednictwem w znalezieniu zony w Rosji czy na Ukrainie. Stad Twoj email, chca uszczesliwic Ciebie i przy okazji zarobic

Re: Polska pozycja/udzial w EU

1.melord napisał(a): > Padly pytania(w Sejmie rowniez), dla kogo wybudowalismy za ciezkie miiardy ZL p > ort w Swinoujsciu? > Dla Ukrainy czy dla Polski?....nikt inny za te pieniadze gazu brac nie chce. > Wiadomo...Ukraina nie placila Ruskim za gaz,jeszcze kradla. > Nic

Re: Poziom zycia na Krymie.-AIDS.

czuk1 napisał: > Mam się bawić.... za tłumacza ? To angielski nie jest w Polsce w powszechnym uzyciu? Ukraina leczyla narkomanow u ktorych wykryto AIDS tak na Krymie jak i w Doniecku,ale jak Rosja zajela te tereny to leczenie sie skonczylo,no i narkomani zdobywaja pieniadze na narkotyki

Re: Czy na Ukrainie zaistnieje kiedyś normalność?

karbat napisał: > jako niezalezny organizm panstwowy , Ukraina nie ma racji bytu . > totalny zebrak zdany na pieniadze i laske innych . > > ani kasy , ani technologii , ani sensownych firm , banderowcy sa izolowani , > przez zachodnie politykierstwo popierani , dla

Re: Ekonomia nie byla zla,

bylo duze zatrudnienie, duzo budowano, nowe przemysly, kraj nie byl zadluzony. Bankierzy zrobili wszystko zeby rozlozyc kraj. szczegolnie obecnie sprawujacy role prezydent Temer, przygotowuja kraj do szoku ekonomicznego na wzor Ukrainy. Dilma polozyla wielkie nadzieje I pieniadze na organizacje

Re: plan Marshalla

najwiekszuym planem Marshalla byly obie wojny swiatowe, dzieki ktorym Ameryka stala sie bogata. Kapital europejski ratowal sie w Ameryce , europejskie zloto, pieniadze I wyksztalceni fachowcy plyneli jak rzeka do Stanow. Plan Marshalla to byl poczatek strategiczny panowania nad swiatem, poczatkiem

Ukraińcy zajadają się polskimi jabłkami.

Rosjanie zresztą też, ale jakim sposobem to poczytacie: pieniadze.gazeta.pl/pieniadz/1,136200,17821699,Ukraina_zajada_sie

Re: Ukraina prawie samowystarczalna gazowo

He he he... Jaceniuka juz na rekach nosili. Teraz Jaceniuk z Poroszenka moga robic gazmenow... Poczekajmy jeszcze troche. Polska zbroi sie, a to kosztuje. Ukraina bedzie potrzebowac pieniedzy, i Polska, I UE na emigrantow... a stopy procentowe ida powoli w gore. Skad na to wszystko brac pieniadze!

Re: 1 mld euro pozyczki dla Ukrainy

trevistas napisał: > Polska pozyczy Ukrainie 4 mld zlotych. Moze jakies szczegoly?? > Kto pozycza pieniadze bankrutowi? Ten, kto ma ich za dużo. > Jaka jest gwarancja splaty?? Niewielka. --------------------- Nie ma bowiem takiej podłości, dla której usprawiedliwienia nie można by

Re: Mozesz doinformowac mnie

Sprawdza czy ma pieniadze...... wyborcza.biz/biznes/1,100896,18397049,ukraina-sprzedaje-porty-elektrownie-i-kopalnie-ale-nie-rosjanom.html

Ukraina jest sama sobie winna

Krym....z Czeczenia nie wyszlo,moze z Ukraina uda sie?. Pieniadze zuzyto glownie na "kupienie" kilku oligarchow(Poroszenko i inni) i otumanianie ludzi propaganda do czego wykorzystano kult Bandery,zdajac sobie doskonale sprawe ,ze przywroci to zapomniane czesciowo w pamieci bestialskie zbrodnie

Re: enetualne referendum na Ukrainie dot.EU

ulega watpliwosci ,znaczna jednak czesc zmarnowano....to byly ogromne pieniadze. Ukraina gdyby przystapila do EU(w co watpie) raczej takich pieniedzy nie dostanie...jesli cos im kapnie to kosztem Polski i innych bylych demoludow. Dlatego Polska powinna dbac o wlasny interes,Ukraina niech buja sie sama.

Re: Apage Satana! 13.09.2015...b/t

e, tam, na miejscu Rosji zrobil bym tak, chcecie, by Rosja splacala wam dlugi... to wyegzekfujcie rosyjskie pieniadze od ... Ukrainy, waszego sojusznika . i natychmiast dostaniecie swoja kase !, a jest to to calkiem niemala suma ;) .

Re: Ukraina bez gazu z Rosji

Polska płaci za gaz ok. 380 dolarów za 1000 m sześc. , Niemcy ok. 320 dolarów. Ukrainy nie stac na zaplacenie ca 240 $ za 1000 qm , - to dla niej za drogo , mowi , ze kupi sobie tanszy gaz z zachodu . Od Polski , od Niemcow , Ukraina sobie kupi tani gaz ... ( ruski ) Pieniadze

Re: O sprzątaniu :)

. Jak paniom sie nie podoba za te pieniadze sprzatac, a ja sadze ze praca to w zasadzie bezpieczna, w cieplym, mila i niezbyt ciezka, niech idzie gdzie indziej a nie klientom tylki obrabia. Ciekawe czy w dobrym tonie byloby, gdyby nauczycielka zaczela w mediach obsrywac uczniow, ze z nich takie palanty

Re: Gospodarka rosyjska w ruinie.

Zajmijmy sie problemem najwazniejszym w tym czasie. Dlaczego Putin podkulil ogon gdy wyrzucono 35 szpiegow(dyplomatow) z USA? Sprawa jest prosta. Jesli nie wiadomo o co chodzi,to chodzi o pieniadze. Gospodarka rosyjska jest w ruinie i caly swiat o tym wie. Fundusz Rezerwowy sie konczy i caly swiat

Re: Ho ho...

-coś ci się nie zgadza? pieniadze.gazeta.pl/pieniadz/51,136156,15319026.html Z Ukraino, zgadza się jak najbardziej. Dlatego wkurza mnie pisanie o jakiejś ''adwokaturze'' .Poklepywaliśmy ich po plecach odkąd pamiętam, co to dało?. Nic, Białoruś przy nich to Hongkong, mimo braku naszej adwokatury, a

szkodliwy wpływ ZUwP na imigrantów z Ukrainy

państwa. Szycht zwrócił uwagę na zagrożenie, jakie niesie przejęcie wpływu nad imigrantami z Ukrainy przez Związek Ukraińców w Polsce. ? To stowarzyszenie odwołuje się do dziedzictwa UPA bardzo wyraźnie. Oni mogą ?zaopiekować się? tym milionem Ukraińców w Polsce, co będzie fatalne, a nasze państwo chyba

Re: Co za biadolenie Ukry? Teraz skarzą się na St

Ukraina ma byc zadluzona i gotowa do wysprzedazy za goofniane pieniadze . reszta to bzdety . co najciekawsze to nie narod ukrainski bedzie decydowac o tym co ma byc i za ile sprzedane . beda o tym decydowac,- zagranica i ci , co dzis juz na Ukrainie maja w mnostwo kasy. Ukrainiec bedzie rasa

Re: Papiez mowil o pomocy potrzebujacym ...

pia.ed napisała: > i to nie raz ... wiec biskupi go posluchali i chcieli to zrobic ... > tylko szkoda, ze za pieniadze polskich podatnikow. Podziwiam Cię za całość działania na forum. A tu za trzeźwość spojrzenia. Caritas Polska sprowadzi kilkadziesiąt rodzin z Ukrainy: 1. Dotychczas

nic w niej dziwnego

nie-tak napisała: > Pasywność ukraińskiego społeczeństwa wobec junty przestrasza. - moze i przestrasza, ale nic w niej dziwnego. na Ukrainie jest po prostu bieda. ceny polskie, a place - polowe polskich 90 % spoleczenstwa mysli tylko o jednym - co do garnka wlozyc. a te pare procent ktore

Re: Radzieccy pija w kryzysie.

pieniadze.gazeta.pl/pieniadz/12,137621,17962802,Putin__najwiekszym_oligarcha_swiata___Majatek_wyceniany.html#Prze jak ma się

Re: w Syrii zginał "ochotnik"rosyjski

ochotnik- nieokreślony status - w normalnych krajach ktos kto w obcym kraju bierze udział w działaniach wojennych nie w ramach armii danego kraju jest scigany przez prawo nie w Rosji to sie dzieje za zgoda i ze wsparciem rządu Rosji ci oficerowie walczyli przedtem w przeciwko Ukrainie

Re: ____Prognozy ____Polityczne__cz.3___

szerzej kanaly ktorymi grabione i rokradane sa plynace tam pieniadze i utwierdza jeszcze bardziej w przekonaniu o wlasnej bezkarnosci skorupowana sitwe ktora rzadzi dzis tym panstwem..!!. Na tej zasadzie Ukraina stala sie dzis grobem miliardow dolarow i Euro i absolutnie nic nie wskazuje na to aby w czyms

Re: Polska pozycja/udzial w EU

1.melord napisał(a): ...nikt inny za te pieniadze gazu brac nie chce. Ukrainie ......"pomaga kto? 30 pare milionow polskiej bidoty?? > Swinoujscie praktycznie nie przyjamuja zadnego gazu. > Kto placi za kontrakt z Katarem, aktualnym od lat .... > Cuda ,cudenka dzieja sie w kraju

PL daje UA pieniądze a milczy, gdy żądają Przemyśl

rozmowę dziennikarz zaznaczył, że z tych przesłanek wynika, że cała polska polityka względem Ukrainy ?to jakieś totalne nieporozumienie?. ? Pomimo tych incydentów, które są, jakoś państwo polskie przeciwko nim nie występuje. Słyszymy tylko, że za PO 100 mln poszło, potem jakaś umowa swapowa na 4 miliardy

Re: nie moge przestac myslec o Karolinie i czy wy

pracownikowi DSM. Jesli nie, zglaszam znecanie sie nad dziecmi (to moze zrobic kazdy). I potem trzeba pilotowac sprawe przez miesiace i instytucje, siostre wspierac w terapii, znalezc dodatkowe pieniadze przynajmniej na tymczasem... Druga mozliwosc - ida z nia na policje zaraz (o ile ona zgodzi sie i jest w

Re: Trump

-gigantyczne-pieniadze-na-kampanie,id,t.html -- Ceterum censeo Moscowiam delendam esse forum.gazeta.pl/forum/f,251818,Rosja_i_Ukraina.html

Re: ~~~~~~~~ Polska, Polska ~~~~~~~~~~~~

nie krok ale dwa w tyl. Czyli jestesmy dalej w tyle niz bylismy przed Uchwala Wolynska. I wydaje mi sie, ze to nie tylko naciski Ukrainy ale pewnie USA i Kanada naciskaly, zeby za wszelka cene taki belkot zostal ogloszony w parlamentach Polski i Ukrainy. Zreszta za kanadyjskie pieniadze ukrainskiej

ps

ukraina jest bankrutem radze poszukac komu wisi pieniadze gdy przychodzi do pieniedzy wszelkie spory w rodzicie sepow koncza sie i nie wykluja sobie oka i sepy jedza scierwo

Re: Kacaperia wyje, bo Ukraina raz na zawsze...

pijatyka napisała: > ...przestała być klientem rosyjskim ;-> powaznie ... to dlaczego ta dumna ukraina bierze w dalszym ciagu, od brzydkiego ruska prety paliwowe do swoich elektrowni atomowych, placac ruskiemu za to swinskie pieniadze ..... nie beda ruskim klientem ... beda

Re: USA postawili krzyzyk nad Ukraina? Czyżby?

USA nie widza i nie chca inwestowac w Ukraine, licza na cudze pieniadze a i MFW po zniesieniu obostrzen nie kwapi sie w przydzielaniu Ukrainie odpowiednich pieniedzy, widza ze kazyd pieniadz tam wydany jest wyrzucony w bloto, zreszta pieniadze ktoree tam ida ledawo wystarczja na obsluge dlugu i

Padł emigracyjny mit...

http://tvn24bis.pl/pieniadze,79/polski-magister-na-wyspach-zarabia-tyle-co-w-kraju,556177.html Magister Kowalski nie znalazł ziemi obiecanej na Wyspach Brytyjskich, twierdzi "Puls Biznesu" w oparciu o badania dwojga naukowców z Uniwersytetu Warszawskiego. -- Ceterum censeo Moscowiam delendam

Nie bedzie placil.

borrka napisał: > Z samego strachu bedzie placil. Nie bedzie placil - nawet gdyby chcial - bo pieniadze sie juz koncza... i niedlugo to zajmie sie wlasna d..., a nie Ukraina. - bo grozba wiekszych rozruchow spolecznych - to i tu wisi w powietrzu...

nie nie bylo proby podporzadkowania Ukrainy

samochodowych. Zapomnialam: Poroczenko przygotowuje program sprzedazy ziemi ornej, a niemiecka elita juz nie wie gdzie lokowac swoje pieniadze. Gdyby ktos mial watpliwosci: Wt, 15-03-2016 Forum: Kraj - Gdy vidze czecha - to mi sie Ryj usmiecha :)

Re: Ukraina eksporterem gazu?

Ukraina dostanie zanieczyszczenie a Schell pieniadze. Jedyne do czego sie USA nie dobierze to do smierdzacego , wedzonego kartofla z wojtusiowego zada....

Re: Zbyt dużo władzy jest w rękach Niemiec

pewnie lepiej byloby zeby polacy mieli wiecej wplywu na europe. na pewno nie byloby wojen bo ukraina mialaby juz bron, wszyscy byliby bogaci i szczesliwi. oczywiscie dlugi tez zostalyby anulowane a pieniadze mozna byloby dodrukowac (alles in koniunktivII). borgia

Re: plan Marshalla

boavista4 napisał(a): > najwiekszuym planem Marshalla byly obie wojny swiatowe, dzieki ktorym Ameryka s > tala sie bogata. Kapital europejski ratowal sie w Ameryce , europejskie zloto, > pieniadze I wyksztalceni fachowcy plyneli jak rzeka do Stanow. Plan Marshalla > to byl

Rosja ma pieniadze a Ukraina niestety nie.

A jak zwykle reszta Europy sie na to patrzy i obiecuje Ukrainie szklanne domy na Marsie....chroni swoj swojski przemysl stalowy ( jakby w Europie Centralnej bylo pelno zloz stali i wegla).... W ostatnim roku we Wloszech zalegalizowano 105,669 Ukraincow, prawie zawsze jako pomoc domowa, choc brakuje

Re: A skad Balcerowicz ma pewnosc

Ukraina by chciala zajac miejsce Grecji w Unii. Te miejsce bedzie niedlugo wolne. Dostana tak z 300 miliardow Euro zapomogi, przetraca, rozkradna a jak przyjda do nich odbierac te pieniadze to siekierami I widlami popedza wierzycieli na 4 wiatry...

Marihuana uleczy ukraińską gospodarkę:-)

rozwiązaniem problemów finansowych naszych wschodnich sąsiadów ma być legalizacja narkotyków. - Świat walczy z narkotykami od ponad 50 lat, a Ukraina bije niechlubne rekordy w tej walce - powiedział Branson studentom.

Ukraina scenariusze

Jestem swiezo po lekturze artykulu Sorosa. Twierdzi on, ze Ukraina pilnie potrzebuje 50mld $ i wskazuje skad te pieniadze wziac. Uwaza, ze szybkie reformy wsparte takimi funduszami, uczynia z Ukrainy inwestycyjne Eldorado. Wtedy Ukraina odniesie sukces i od siebie dodam, ze szybko wejdzie do UE

Re: Jesteśmy bardzo bogatym krajem-1 mld $ dla Po

Brednie karbacie....faktycznie. Prezydent RP nic nie rozdaje. Informuje o kredycie bankowym, uzgodnionym między bankami Polski i Ukrainy. I dalej to , insynuacje i obelgi: durne rozdawnictwo, skorumpowani , złodzieje, rządu jajaceniuka , pchać do doopy pieniadze. Kiedy to się skończy

Dlugosc zycia:Polska 77,5 ,Rosja 70,5

> Na kryzys gospodarczy w Rosji złożyły się liczne przyczyny. Między innymi : > niskie ceny ropy i gazu, zwiększone wydatki na zbrojenia dla prowadzenia wojny > w Syrii i na Ukrainie. No to zastanow sie skad sie wziely niskie ceny na rope i gaz.Chyba znasz powod? Wydatki na wojny na

Re: Ukraina kupuje gaz od Norwegów

spadac na drzewo. ile kosztuje gaz dla Ukrainy sprowadzany z Norwegii ... Ukraina sie nie pochwalila ... za czyje pieniadze Ukraina kupuje gaz z Norwegii ... .

Re: eva sorry

nie-tak napisała: > Ja uważam z obserwacji ze zmieni się to niebawem, Ukra pozostanie osamotniona z > swoim problemem, a satelity które ja wspierały będą ignorowane i izolowane. to ... tylko czas pokaze cza impertialisci beda mieli ochote sie angazowac, ryzykowac , wykladac pieniadze

Re: Ukraińskie sokoly

~Daj im boze. : Z Watykanem juz tak jest od zawsze.Albo sam wyciaga pobozna reke do wszystkich dookola,albo proponuje innym placic za nie swoje grzechy.Tam na Ukrainie sa tak zwani oligarchowie,ktorzy maja ukrainskie,bo Ukraincom ukradzione pieniadze i niech oni pokryja koszty naprawy tego, co sami

Re: wojny bratobojcze

byly w Niemczech, Skandynawi, Polsce (dzielnicowej), Polskie wojny z Rosja i Niemcami sa rowniez bratobojcze, poniewaz to sa nasi bracia. Wojny takie mozna zaaranzowac, czego przykladem jest historia , a teraz Ukraina. Jedno jest wspolne dla tych wojen, inspiratorzy tych wojen robia na nich

Trump

sie Rosji do maili demoktratow na polecenie Putina z nazwiskiem osoby odpowiedzialnej. Wymiana informacji miedzy posrednikami Trumpa (dwa nazwiska) a Rosja (spotkania w Moskwie i Pradze) na temat demokratow w zamian za informacje poczynan oligarchow i Rosjan w US. Jest rozdzial na temat Ukrainy

Re: -Syjonizm globo liberalny...

oni sa. -Byli widoczni w Wenezueli , w bialoruskim Zubrze , prac > owali za zydowskie pieniadze , jako "doradcy" kijowskich puczystow , "odwiedzaj > a" Wegry , Czechy, maja spora agenture w Polsce... Za każdym razem im idzie co raz gorzej.Największa klęskę oni odnieśli w Rosji,dlatego musieli

Re: Ojej - mze teraz sie uda!!!???

bimota napisał: > 4. A SKAD FIRMY BIORA PIENIADZE ? Od kosumentow. No to skoro my mamy nie wiele to I te inwestycje raczej skromne beda. Innymi slowy za wlasne pieniadze to bysmy ten kraj dluuuuugo odbudowywali. > 5. JAKI PROBLEM SYRII ? TO JEST ZDAJE SIE PROBLEM ASSADA, WYSTARCZY MU

Re: A - se poczytajta.....

Tylko Prawi i Sprawiedliwy.......czyżby?! Nie ma 20 milionów złotych na dotowanie barów mlecznych w których stołują się ubożsi obywatele, ale są 4 miliardy złotych na sponsorowanie banderyzmu na Ukrainie. Kto mi to wytłumaczy? Szydło w marcu narzekała, że PO za mało dopłaca do barów mlecznych

Re: Iwano-Frankowsk?

Krym jest rosyjski i z tym trzeba sie pogodzic. Ukraina chyba to juz zrozumiala....ratuja co moga bez wiekszego zreszta entuzjazmu zarcie...tego jest na swiecie do cholery,wystarczy miec pieniadze a Rosja je ma Gruzja ktora Kaczynski z innymi tak bronil ,wlasnie im dostarcza...czy to nie ironia

Re: Ukraina kupuje gaz od Norwegów

nie-tak napisała: > @inocom Ukraina ma tyle do decydowania co kot naplakal, ten kto daje pieniadze > ten jest panem i rozkazuje a pacholki na posylki na Ukrainie musza wykonywac ro > zkazy w przeciwnym wypadku kurek z pieniedzymi bedzie zakrecony. Żegnaj Rosjo :) Pa pa.

Re: Ukraina: 280 dolarów za gaz i ani centa więce

Ukraina nawet za $100 nie kupi bo pieniadze zostaly na Cyprze..... wyborcza.biz/Gieldy/1,114507,13600963,W_cypryjskich_bankach_ukrainscy_przedsiebiorcy_przechowuja.html

Re: Władze chcą poprawić wizerunek mn. ukraińskie

a tak wygląda prawdziwa działalność Związku Ukraińców w Polsce: forum.gazeta.pl/forum/w,64,150645746,150645746,antypolonizm_i_lgarstwa_za_polskie_pieniadze

Re: 56% Rosjan zaluje rozpadu ZSRR.

wojnie syryjskiej , zajmowania terenów Ukrainy - przy konce > ntracji na bieżących problemach (finansowych) Putin zapomniał o priorytetach Usprawiedliwiasz zlodzieja,ze zamiast wziac sie do pracy,to on chodzi na silownie by sie wzmocnic. "Masa" tez chodzil na silownie a nie do pracy. To jest ta sama

Embargo albo jest albo niema ....

1: Jesli JEST to sprawa prosta. Zadnego transferu broni z zewnatrz na Ukraine byc nie moze. 2: Jesli NIE MA to transfer broni na Ukraine moze byc albo (A) darmowy albo (B) odplatny: A: darmowy - dlaczego jakiekolwiek panstwo ma tracic pieniadze swoich podatnikow by dozbrajac Ukraine ?? B: odplatny

enetualne referendum na Ukrainie dot.EU

skonczy sie podobnie jak w Polsce....wiekszosc bedzie ZA omotana propaganda stworzenia czegos z niczego dlaczego? Polakom wydawalo sie,ze przystapienie do EU to same korzysci-dotacje,inwestycje itd za cudze pieniadze "manna z nieba", a co najwaznijsze legalny dostep do rynku pracy na zachodzie a

Re: Jesteśmy bardzo bogatym krajem-1 mld $ dla Po

nie pomaga ani Ukraincom , ani Polakom . 4 miliardy zl , wydane na wspolny projekt ktory dalby zatrudnienie zarowno Polakom i Ukraincom , jakas wspolna sensowna firma ... pod niezalezna kontrola , nie mam nic przeciwko . 4 mld zl ... mozna zatrudnic niemala ilosc ludzi w Polsce , na Ukrainie

Wojna po rosyjsku...

Dzisiaj media zajete sa zamachami we Francji, Tunezji i Kuwejcie jednak calkowicie przemilczaja fakt, ze to rosyjskie sluzby specjalne zaangazowane sa w destabilizacje sytuacje na swiecie. To z Rosji poszly pieniadze i bojownicy do ISIS. Nie po tyle pracy wkladaja w GRU i FSB by nikt tego nie

Re: zmiana humorow wojennych+

a nastapilo to po wypadkach na Ukrainie. Zdziesiatkowano armie,uzbrojenie. Robiono podsmiechujki z "zagrozenia" rosyjskiego. Manewry lotnicze oraz Ukraina zmienily nastroje. Znalazly sie pieniadze na lotnictwo,marynarke. Mowi sie rowniez o reorganizacji armii.

za rok , za dwa to Ukraina bedzie lezala gosp...

przyjacielameryki napisał: Efekty sankcji poznasz za rok, za dwa lata. za rok , za dwa to Ukraina bedzie lezala gospodarczo na lopatkach, gdy im sie pieniadze z kredytu skoncza (15 mld US $). juz w tym roku przewidywany jest spadek PKB o kilka procent.

Re: Co dalej z Donbasem?

Evo czy ty myslisz, ze te pieniadze trafiaa tam gdzie powinne trafic??Ci do daja ta skromna forse nie wiedza gdzie trafia ta kasa, po prstu nie znaja Ukrainy, tam kradzez przeprowadza sie po mistrzowsku -- Optyka której nie znosi cenzura

Re: Kacaperia wyje, bo Ukraina raz na zawsze...

dumna ukraina bierze w dalszym ciagu, od brzydkiego ruska prety paliwowe do swoich elektrowni atomowych, placac ruskiemu za to swinskie pieniadze ..... kto ukraincow do tego zmusza ?! Ukrainiec nie chce np. od wiarygodnego sprzedawcy,- usa swiezego, lepszego towaru po przystepnej cenie :o

Re: Ukraina stowarzyszona z EU będzie PL kosztowa

Ukraina kocha tylko pieniadze z Unii. Polakow kochaja tak jak Bandera. Unia musi wypluc duzo mamony albo Ukraina sie oleja. Poniewaz z mamona cienko a Polska to taki bratni kraj jak to twierdzi PF dlatego Polska bedzie musiala dobrze pomagac pieniedzmi ktorych niema. Polska zawsze moze pozyczyc

Re: Berek jest bezgranicznie za darmo

trudno odpisywac na berka propagande. dobrze jest kiedy KAZDY KRAJ rozwija swoja produkcje i jest niezalezny. Wtedy Chinczycy nie mieliby mozliwosci zalewac swiat swoim produktami, rozwijac swoja produkcje, zabezpieczac prace swoim ludziom , wszystko za nasze pieniadze, za pieniadze zachodu

Myślę że Ukraińcy powinny też wyciągnąć

wnioski z naszych błędów. Jednak czy uda im się pokonać oligarchów a raczej podporządkować ich działania interesom państwa ukranskiego? Na Ukrainie stopień demoralizaji jest bliski temu w Rosji. Ukraina tez oczywiście może iść drogą białoruską czyli stopniową utratą suwerenności, wyludnianiem i

Re: Ukraina kupuje gaz od Norwegów

, ... czytaj mondre gazety , - Unia , > Merkel powiedziala Niet. wiec spadac na drzewo. > > ile kosztuje gaz dla Ukrainy sprowadzany z Norwegii ... Ukraina sie nie pochwa > lila ... > za czyje pieniadze Ukraina kupuje gaz z Norwegii ... . Taniej od kacapskiego.

Re: Ile jest warty eksport

właścicielem wódki "Wyborowej" czy "Belveder",na butelkach pisze się "Made > in Poland". ;) , mnie interesuje , gdzie sa zyski i kogo one wzbogacaja . kto ma i bedzie miec pieniadze na rozwoj technologii , a kto ich miec NIGDY nie bedzie Miec . to Polska . > Problem leży gdzie indziej

Re: a straszyli że zachód wszystko wykupi

brmtvungernsternberg napisał(a): > Kreml coraz bardziej idzie na chama . TO my wykupujemy Zachod:))) A kacapom wyjdzie bokiem, bo te 15 mld to utopione pieniadze, aUkraina i tak wejdzie do UE i NATO -- Sława! Forum Słowiańskie gg 1728585

Re: Igor i co dalej z banderowcami....?

Rosja musi sie zdecydowac albo bedzie prowdzic polityke twrdego trzonu czyli dazyc do wlaczenia poludnia i wschodu albo bedzie sie w nieskonczonosc uzalac nad niezreformowana Ukraina, tracac wplywy i pieniadze -- Dobrzy ludzie są moimi braćmi w wierze

Re: Ukraińskie sokoly

zabieraja polskim studentom miejsca w akademikach a nasi musza wynajmowac prywatne kwatery placac ze nie ogromne pieniadze nierzadko przekraczajace ich mozliwosci finansowe. Ukraincy chca miec swoj zwiazek zawodowy ale pan Kowal nie pokaze napewno w ktorym kraju Polacy taki zwiazek maja i czy jest to

nadal Nie przejmuj sie , hloopcze...

m2rket napisał: > Czy Putin jest tak glupi ze tego nie rozumie? Bo wyglada ze tak. nie, - wyglada to zupelnie inaczej. - Czy Jaceniuk jest tak dlupi, ze ni rozumie, ze gdy sie pieniadze z obecnego kredytu skoncza, to Ukraina bedzie chodzic calkowicie na pasku zzachodu, a w kraju zaczna sie

Re: czy zydobystraki chca wojny ?

boavista4 napisał(a): > Oczywiscie tak I to pod warunkiem ze oni beda naganiac a reszta swiata bedzie > sie zabijac. Pod tym wzgledem , nie ma roznicy , Ukraina, Polska, USA. Zydobystrzaki nie zmienili sie od wielu lat. W swoim czasie amerykanskie zydobystrzaki okazali wsparcie

Kolej Ukry oglosila bankructwo mimo ze unia ...

200 milionow dostali kredytu od unii na remonty jak i unowoczesnienie kolei na Ukrainie, niestety pieniadze znikly a ukrainska kolej musiala oglosic bankructwo i co dalej? Jaki nastepny bankrut pojdzie droga ukrainskiej kolei? Kiedy zbankrutuje cala Ukraina

Re: Smiechu warte...

He.he tu widac dobrze ze z USA juz robi sie krucho. Merkel jeszcze robi lody bo maja na nia haka ze STASI. No ale ona nie bedzie wiecznie kanclerzem. Jeszcze troche a towarzystwo zacznie wiac od trupa, NATO nie NATO. Ukraina powinna zagrozic Europie ze odkopia Chernobyl jak pieniadze nie przyjda....

Re: Nord Stream II bedzie realizowany

jorl napisał: > Jak beda 4 rury przez baltyk to nie bedzie potrzebna rura przez Polske. Będzie potrzebna,zabierasz głos w sprawie o której nic nie wiesz.To trochę kłóci się z tym twoim obrazem,który ty tworzysz na forum.Sprawdź ile gazu idzie przez Ukrainę i Polskę,a jaka będzie moc

20% emigrantow mieszka w USA i wysyla $$$$ MLD

amerykanskich pieniedzy Naplyw tych pieniedzy to wielka pomoc dla utrzymania administarcji w tych krajach niejednokrotnie 30-40 % budzetow rzadowych to pieniadze przywiezione z USA Znaczna część pieniędzy które trafiają do ojczyzny jest wydawana na żywność i natychmiastowe potrzeby gospodarstw domowych Drugim

Jestem za! Cala kasa dla bratniej Ukrainy!

UE powinna natychmiast wstrzymac dotacje dla Polski i przeznaczyc te pieniadze dla bratniej Ukrainy. Polska tez sie powinna do tego dorzucic... gaz dla Ukraincow przeciez kosztuje. Tylko jak w koncu zabraknie kasy (Ukraina to worek bez dna)... to co wtedy wymysla madrale z Brukseli? -- ...to, ze

Re: Trump chce wziąć do rządu szefa Exxonu

by z ich p. widzenia to byla #dobrazmiana > Szkoda tylko że pracodawcy chcą ściągać niewolników z Ukrainy > zamiast zapłacić Polakom. Fałszujesz rzeczywistosc. 1. Jasnym jest, ze pracodawca chce placic jak najmniej za prace na okreslonym poziomie. Jak znajdziesz TV o pasujacych Ci

Re: Rosja i Ukraina

Unia zaproponowala Ukrainie gowno nie pieniadze bo sama cienko przednie. Do unijnego Zmywaka nie puscili by i za 10 lat. Jedynie co zaoferowali to bez liku "demokracji" ktora mozna sobie w dupe wlozyc.....Jezeli chcecie gadac z Ukraina to "Shaw me the money, fuckers"

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - pieniadze na ukrainie

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin