Przeszukano 112 134 569 wypowiedzi na 1 239 forach

naturysci - pozostałe wpisy

Soruj: wg trafności wg daty

Naturysci

Obóz dla naturystów Solbakken niedaleko Kopenhagi ma już 50 lat fakty.interia.pl/galerie/ciekawostki/50-lat-obozu-naturystow/zdjecie,463836,1 no i coz oni maja do pokazania.... chy

naturysci i swingersi

czy znacie moze gdzie jest plaza nudystow albo jakies kluby swingersow w bułgari bo wybieramy sie w czerwcu i szukamy fajnych imprez

Re: Naturysci

Ważne to czuć się dobrze. -- podłączyliście się przypadkiem, inna długość fal ---------------

Re: Naturysci

Niestety mam szlaban na tą formę opalania, a szkoda. -- podłączyliście się przypadkiem, inna długość fal ---------------

a naturysci?

u mnie nad morzem, wielu ludzi chodzi z golymi brzuchami. pewnie Tarczynski by powiedzial ze odkrywaja sie, bo w dziecinstwie represjonowano ich seksualnosc, albo inne tego typu pierdolki.

Re: Naturysci

Co roku jeżdżę do Chorwacji wygrzać się po szkockiej wilgoci. I stwierdzam, że najczystsze plaże - to są plaże naturystów. I najkulturajniejsze zachowanie można zaobserwować na campingach naturystycznych. -- Pam Pa Ram Pam!

Re: Naturysci

Kilka lat temu trafiłam na plażę dla naturystów. Za granicą. I była to plaża dla prawdziwych naturystów. Nie dla podglądaczy, łowców sensacji, lansujących się lasek, napalonych młodzieńców czy zboczeńców. Tam byli prawdziwy zwolennicy tego ruchu, drogi, pasji (??? dziura w głowie, brakuje mi o

Re: Naturysci

Może nie nietuzinkowi, ale po prostu trochę kulturalniejsi. Nie twierdzę, że każdy tekstylny to cham i prymityw, ale obserwuję taką prawidłowość - im mniejszy poziom kultury ogólnej i edukacji, tym większa skłonność do wstydliwości i niechęć do pokazywania swego ciała oraz potępiania czyjejś

Re: Naturysci

To niech nie patrzą :))) -- agulaszek.blox.pl/html pl.youtube.com/watch?v=LGM5GkINMMI&mode=related&search=

Re: Naturysci

Skoro to lubią niech sobie tak chodzą. Krzywdy tym nikomu nie robią :) -- agulaszek.blox.pl/html

naturysci sa bardziej uduchowieni

taka mnie naszla refleksja, po tym, jak jeden z mezczyzn na forum zapragnal pohasac ze mna nagoa, ale w trampkach, po łące. wyobrazilam soebie, jakie to musi byc wspaniale uczucie tak biec nago i nie zwazac na to, ze ktos moze mnie zobaczyc. niewazne ze jestem gola, mam mankamnety figury, wazn

Czy sa wsrod Was NATURYSCI?

Szukam przyjaciol NATURYSTOW... Pozdrowienia, Marcin PS: ciekawe czemu znikaja moje wpisy? Chyba nie pomylilem forum... to FORUM TURYSTYCZNE???

Co robia NATURYSCI w zime

Latem chodzilismy na plaze dla naturystow . Przyszla zima i po sniegu na bosaka chodzic sie nie da. Mozna sie posliznac i gola de wpadnie w snieg. Jak mozna ciekawie spedzic okres zimowy.??? Jak mozna przyjemnie zorganizowac czas oczekiwania na lato???

Re: naturysci i swingersi

Plaża dla naturystów jest też w Primorsku, niedaleko willi Żiwkowa na tzw. północnej plaży. Niestety, średnia wieku plażowiczów tez jest dość wysoka. A może po prostu ci panowie, ustawieni zawsze twarzą do przechodzących sa bardziej aktywni niż młodsi? ;)

Re: naturysci i swingersi

Plaża nudystów jest napewno w Sozopolu . Byłem dawno temu i wtedy była mocno średnia. To znaczy mało ludzi i raczej w mocno podstarzałym wieku.

No, naturysci w odpowiednim miejscu. Na indeksie!!

Pracuje nad powazniejszym tematem. Poszukuje prawdziwego prokuratora IVRP, ale o tym w troszke innym czasie, kiedy zbiore kwity, ze jestem jak "zona cesarza". Teraz chcialbym poruszyc temat, ktory niczym nostradamus przepowiedzialem juz w styczniu: Pt, 22-06-2007 Forum: Warszawa - No, naturysci w odpowiednim miejscu. Na indeksie!!

Re: naturysci sa bardziej uduchowieni

eh tam tylko polatac po lace....pobzykac sie na lace, to jest dopiero miodzik. ale co wy o tym mozecie wiedziec ? po waszym opisie laki, baki, pszczoly, padalce, widac, ze wy chyba jeszcze nigdy na lace nie byliscie.

Re: naturysci sa bardziej uduchowieni

kurcze, zastanowił mnie twój wątek.Nie mam żadnych mankamentów, więc pewnie myślałabym o tym, żeby mnie bąk w tyłek nie ugryzł, bo na łące jest ich całe mnóstwo.

Re: naturysci sa bardziej uduchowieni

pomyśl lepiej o padalcach one to potrafią sie wslizgnąć:)))))) -- Cześć, nazywam się KOPOV i też mam 12 lat :)

Re: naturysci sa bardziej uduchowieni

zmije sie nie wślizgują tylko mogą ukąsić a padalce te to potrafią, jak kto leci truchtem to moze nie ale w galopie przy dużych susach to kaplica -- Cześć, nazywam się KOPOV i też mam 12 lat :)

Re: naturysci sa bardziej uduchowieni

baki siedza w trawie, jak nie bedziesz sie kladla (mowa byla wylacznie o hasaniu) to cie nie uźre. ale fajna psychoterapia to musialaby byc..

Naturyzm...

hej... ciekawi jestesmy czy wsrod Forumowiczy znajda sie naturysci...:-) pozdrawiamy slonecznie, Magda i Marcin --- www.naturyzm.friko.pl

Re: Czy sa wsrod Was NATURYSCI?

Gość portalu: Lukasz napisał(a): > Ja chciałbym spróbować - gdzieś wyjechac na wakacje naturystyczne. Co i gdzie > proponujesz ? To zalezy. Jesli wiesz, ze naturyzm podoba Ci sie i ze "dojrzales" do tego sposobu opalania sie... to moze byc jakas nadbałtycka plaza - te najfajnie

Re: Co robia NATURYSCI w zime

a ja wymyslilem ze mozna zrobic na basenie naturystow - pokaz damskiej bielizny typu SEX. Kibice pokazu w strojach organizacyjnych - czyli nago. Modelki ubrane - a raczej nie ubrane lub skapo odziane. Zapytalem sie jednej co o tym sadzi. Pokazala ze ma szrame po operacji i raczej nie. Ale inn

Re: Co robia NATURYSCI w zime

przepraszam - test 208.56.41.213/images/glenord_bottle.gif

naturyści

Czy sa wsrod Was naturysci? Gdzie najchetniej bywacie nad polskim morzem? Marcin --- www.naTurystyka.friko.pl - zapraszam do współpracy

Re: Czy sa wsrod Was NATURYSCI?

Gość portalu: andi napisał(a): Moralista:) poza tym, ojcem nie jestem;) > Ojciec: przyjaciół się szuka raczej na forum towarzyskim. > I nie pomyliłeś się - to forum TURYSTYCZNE, a nie NA-TURYSTYCZNE. A jak najbardziej naturyzm jest zwiazany z turystyka... jak sam rozbiles ten w

Re: Co robia NATURYSCI w zime

No własnie, jak kilka osób juz zaznaczyło, pozostaje sauna. Mozna do woli rozkoszować sie swoja i innych nagościa :)

Re: Co robia NATURYSCI w zime

208.56.41.213/images/glenord_bottle.gif

Re: Czy sa wsrod Was NATURYSCI?

Ojciec: przyjaciół się szuka raczej na forum towarzyskim. I nie pomyliłeś się - to forum TURYSTYCZNE, a nie NA-TURYSTYCZNE. Co innego pytać np. o plaże naturystyczne, a co innego o przyjaciół. Według mnie... Pozdrawiam

Re: Czy sa wsrod Was NATURYSCI?

właśnie się zdziwiłem, że zginął wątek - przeciez to forum turystyczne a naturzym jest pewnym rodzajem uprawiania turystyki !!! jakis nadgorliwy człowiek, co dostał uprawnienia administratora i pokazuje jaką ma władzę !!!

Re: Co robia NATURYSCI w zime

chcesz wystapic jako --modelka --model --ogladacz -podgladacz wlasciwa odpowiedz --podkreslic - wezykiem Pokaz odbedzie sie w miescie PARAMUS na basenie, w ostatnia sobote miesiaca. Latwo trafic basen jest w centrum handlowym.

Re: FUE

Ale czy sa oprocz tego jeszcze miejsca gdzie sa raczej sami naturysci, czy zawsze sa wymieszani? Wolalbym plaze gdzei wiekszosc to naturysci albo tacy, ktorym to nie przeszakdza. Czy sa tam plaze z napisam ze dla naturystow? Tak aby nikt sie potem nie czepiej o psucie obyczajow. Dzieki za

Re: Pomiędzy łebą a Rowami

Bylem tam rok temu!Naturystki i naturysci sobie tez spaceruja i sie kapia!Po prostu cudownie jest!

Oj tam milczy

tu masz kulturę duchową: miasta.gazeta.pl/lodz/1,35136,6174351,Naturysci_chca_ratowac_lodzki_aquapark.html

Re: No, naturysci w odpowiednim miejscu. Na indek

Dlaczego "ci panowie"? Ja jestem panią i wcale się nie ukrywam :P -- Błogosławieni cisi i ci, co pyszczą w porę

Wakacje na golasa

pewnie za pare lat przeniesiemy sie do dzungli. Zamiast sie rozwijac to sie cofamy:):):)i dobrze:)niech sobie naturysci chodza z gola dupa a ja sobie zaloze jakies fajne stylowe ciuszki:)tylko zeby wam tych golych armat komary nie pogryzly:)a mam pytanie skoro naturysci zyja w zgodzie z natura

Re: No, naturysci w odpowiednim miejscu. Na indek

Nie lubie konkurencji. Szczegolnie na plazy naturystow :) -- Nie moge siebie czytac...

Re: 2 zginelo 20 rannych harcerzy

Dziękuję za radę. Naturysci kompletnie nam nie przeszkadzają. A jakbyś jeszcze zdradziła gdzie iść na najlepszą wędzoną rybę, to będę dozgonnie wdzięczna??

Re: Opalałyście sie kiedyś topless?

ja tez. topless opalalam sie w chorwacji, glownie na takiej malej plazy, gzie oprocz nas przychodzili jeszcze naturysci i zakonnice:).

Re: FUE

po prostu jest plaza o dlugosci np 5 km i tylko na odcinku 1 km sa hotele odchodzisz w bok ten 1 km i sa zatoczki i dzikie plaze gdzie praktycznie sa tylko naturysci labo spacerowicze co przechodza dalej czesto w malych zatoczkach do ktorych przechodzi sie od strony morza po skałkach lub w

Re: naturyści

naturystyka napisał: > Czy sa wsrod Was naturysci? nie ma nikogo?!? -- Marcin www.naTurystyka.friko.pl - zapraszam do współpracy

Fonoll

http://polonia.wp.pl/title,Hiszpania-naturysci-maja-dla-siebie-cale-miasto,wid,14807718,wiadomosc.html jest takie miejsce ............ http://i.wp.pl/a/f/jpeg/29615/naturysci_hiszpania_180.jpeg "Fonoll ma nawet własną walutę, a raczej bony, za które można kupić produkty w miejscowym

Re: No, naturysci w odpowiednim miejscu. Na indek

yoma napisała: > Dlaczego "ci panowie"? Ja jestem panią i wcale się nie ukrywam Ale on się tylko panami interesuje. ;) S. -- Najpierw przyszli po komunistów, ale nie protestowałem bo nie byłem komunistą. Potem przyszli po Żydów, ale nie protestowałem bo nie byłem Żydem. Potem prz

Re: Fotografowanie się w przymierzalniach

Jesli wlascicielowi by to nie przeszkadzalo? Chodziliby tam wtedy np. Sami naturysci. -- Łatwiej jest oszukać ludzi, niż przekonać ich, że zostali oszukani. Mark Twain

Re: Zdecydowanie zalecam ...zastanowić się...

Tu jest artykuł wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,6174351,Naturysci_chca_ratowac_lodzki_aquapark.html

Re: NIe kazda kobieta chce pokazac cycki

no tak... wszyscy obecni na forum zapomnieli o tym ze naturysci to cyckow nie pokazuja. -- per aspera ad astra

Re: We would never bathe naked. We’re Catho

pest_controller napisał: > katolicy do kosciola,naturysci na plaze a zajace do lasu ! ...a kangury do buszu Luiza-w-Ogrodzie

wypoczynek wekendowy

mam dosc nietypowe pytanie... czy ktos z was zna w okolicach gorzowa osrodki wczasowe, jeziora, plaze gdzie wypoczywaja naturysci?... okazuje sie ze szukanie takowego miejsca nie daje zadnych rezultatow a wyjazd np. nad jezioro nawet motocyklem w glab "dziczy" nie daje poczucia bezpieczenstwa

Re: Naturyzm

Czy chcesz abym Ci dala link do dewiacji? ;) A tak serio to "naturysci" bywaja okreslani mianem nudystow wlasnie. -- tiny.pl/htt3

Ej, jaka natura 2000 - cos tu nie tak jest...

Wszedlem na strone oficjalna natura 2000 i w wawrze nie ma zadnych obszarow natura 2000 - co to za sciema...jedyna natura w wawrze to naturysci przy wale, zdaje sie :)

Re: Aquapark w Łodzi bankrutuje

miasta.gazeta.pl/lodz/1,35153,6174351,Naturysci_chca_ratowac_lodzki_aquapark.html -- KOŃ TROJAŃSKI ZOSTANIE NA TACZCE ODTRANSPORTOWANY Z POWROTEM W OKOLICE TORUNIA.

Sauna CRS i Naturystyka

spokojnym gdzie naturysci moga odetchnac i sie nie krepowac jest sauna na CRS Vitali Spa.

Golasy straciły swoją plażę

A czy ktos sie orientuje jaka jest sytuacja na plazy w Jozefowie? Pytam, gdyz warszawscy naturysci tam mogliby sie tam przeniesc z Walu Miedzeszynskiego. -- Pozdrawiam Tomek www.naturyzm.org.pl

Re: Chodzicie nago po domu?

> dla mnie to jednak trochę śmieszne. to cos jak naturysci: na golaska bo "blizej natury" itd ale boso to juz nie moze tylko w klapkach lub adidasach. blizej natury jakies takie wybiorcze.

Re: Noc naturystow w Lodzi ...

marii51 napisała: > w Szwecjii naturyści . może poukrywali się ,bo niemożliwe, żeby wcale nie istnieli > a tak najprawdopodbniej to Polacy uwielbiają naśladować zachód gdzies podpatrzyli ... Szwedzcy naturysci lubia przebywac w naturze, maja wlasne campingi nad morzem

Re: polski jezyk na plazy

polacy sa we wlasnym kraju a naturysci na plazach ogolnodostepnych a nie naturystycznych!!!!!!!!! Preusy wschodznie przestały do niemcow nalezec w 45 wiec jak im to przeszkadza to wara ale gdzie wlasnej bazy przeciez nie maja!!!!!!!!

Re: Rowy

Plaza przy wejsciu do slowińskiego parku szeroka, ladna, ale zatloczona. Im dalej w prawo tym szerzej i mniej ludzi. Tylko uwaga w pewnym miejscu sa naturysci. Same Rowy bardzo tloczne wsezonie.

Re: Plaze naturystyczne w Damnoni i Matali

plaza Damnoni NIE jest plaza dla naturystow, obok znajduje sie zato malutka przytulna ;-) plaza Amoudi z ktorej kozystaj naturysci..jest otulona z obu stron skalnumi parawanami takze z plazy Damnoni nic nie widac ;-)

Re: Za zamkniętymi drzwiami - izba wytrzeźwień.

W mojej okolicy jest klika plaz topless, ale mozna tez sie wybrac w miejsce nad oceanem, gdzie paraduja naturysci > > > A na plaży można topless, czy też zakazane?

R:Konwekcjonalnie powiedziano a niekonwekcjonalnie

Konwekcjonalnie to wszystko powiedziano a niekonwekcjonalnie to mozna popróbowac kanaryjskiego piasku na plazy bo wieje czasem niemożebnie i piasek wdziera sie do ust a równiez wżera w kostiumy kąpielowe ... Teoretycznie najlepiej powinni miec naturysci ale czy ja wiem . Pozdrawiam

Nuturysci w Elku

wybudowac rowniez baseny kryte, zeby w okresie zimowym naturysci mogli rowniez zadbac o swoja higiene fizyczna i psychiczna. Wprawdzie naturysta najlepiej czuje sie na wolnym powietrzu, ale w zimie nie pogardzi basenem. Czy sa na Mazurach kluby naturystow? Kazdy z nas jest troche naturysta tylko

LPR wygania naturystów z basenu

Proponuje obciac naturystom jaja,ale pytanie co obciac naturystkom? Powinnismy o tym dyskutowac na tym forum.LPR zrodlem ciekawych inicjatyw.Skad oni wiedza,ze naturysci przebywaja tam nago?Widocznie podgladacze z LPR udokumentowali to na wideo......bogobojne porno.

Re: Kultura niemiecka nie zawsze do naśladowania

ale oni to robia na swoim terenie o ile dobrze zrozumialem? Poza tym naturysci sa w ielu innych krajach i Niemcy nie rozbieraja chyba jeszcze Polakow na sile? spacery na golasa po plazy to chyba jednak co innego niz Auschwitz drogi Gosciu hmm.

Re: Czyżby?

caruzzo napisał: > Wiedza i cnota są ozdobami człowieka, - wiedza tak. - cnota (rozumiana, jako wiernosc zasadom) - nie zawsze > ale wymagają oprawy jak okulary - kwestia gustu. Dla smakoszy i koneserow wszystko wymaga oprawy "Naturysci" wola raczej "pure".

Re: Samochód jako przedłużenie męskiego przyrodze

mycie? tylko ręczne! ale gdy pomyslę o woskowaniu..... czyli co? rowerzysci to ekshibity? naturysci czy jak? a moze "świadomi tego co mają"? pogodzeni z naturą... kupno większego rowerka mija się z celem- bo i tak WSZYSTKO WIDAĆ! ;]

Re: Publiczne karmienie piersią

Mi nie przeszkadza taki widok, ale nie rozumiem swego rodzaju hipokryzji. Wym ktorym nie przeszkadza karmienie piersia publicznie oraz nagie dzieci na plazy, przeszkadzalaby kobieta chodzaca po miescie topless jak i naturysci na plazy. Dziecko tez czlowiek, obowiazuja te same zasady.

Re: Chorwacja na wakacje 2007

Młody, nie możesz sobie wejść na jakąś wyspecjalizowaną stronę dla naturystów? Na przykład: www.naturysci.nimfomanka.com.pl/index.php Przypuszczam, że osiągniesz lepszy efekt niż tutaj. -- Intelektualista to

Zobacz wideo

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin