Sake

Sake

Przeszukano 112 798 084 wypowiedzi na 1 267 forach

naprawa pieca - pozostałe wpisy

Soruj: wg trafności wg daty

Naprawa pieców

Witam. Czy ktos ma moze namiary na fachowca, ktory zajalby sie naprawa pieca (Vaillant). Mam problem, gdyz po odkreceniu cieplej wody piecyk nie chce odpalic (trzeba kazdorazowo uruchamiac go manualnie, aby leciala ciepla) a osobnik, ktory sie do tej pory nim zajmowal nie ma czasu ;-( (od

naprawa pieca gazowego

Potrzebuję fachowca do naprawy dwufunkcyjnego pieca gazowgo "Mora" 502 15 16 30

Piec kaflowy, naprawa

Witam serdecznie :) Posiadam stary, piękny piec kaflowy, który od strony technicznej działa bez zarzutu. Jednakże kafle zawierają liczne choć małe uszkodzenia. Zależy mi na odrestaurowaniu na zasadzie uzupełnienia uszczerbień tych kafli. Czy ktoś wie jak/czym można by uzupełnić te braki? Jakim

Naprawa pieca gazowego

Witam, Gdzie moge naprawic wolnostojacy piecyk gazowych w Warszawie?? Jest piec na butle 11 kg do ogrzewania. z gory dziekuje za odpowiedz pozdrawiam Brzozi

piece grzewcze- naprawy

Dzis wymienic musialam po 17 miesiacach popsutą elektronike w piecyku do wody. Kosztowalo to bagatelka 700 PLN :( Gwarancja na wymieniona czesc tylko na rok.Jakie sa wasze dooswiadczenia z piecykami??

Naprawa (elektrycznego) pieca kaflowego

Poszukuję w Krakowie elektryka (zduna?), który może naprawić mi piec kaflowy z wkładem elektrycznym. Możecie kogoś polecić? Z góry dziękuję!

Naprawa pieca Termet Pilne !!!

pilnie potrzebuję namiary na fachowca do pieca, proszę o namiary, czy mówi Wam coś firma DMG serwis z Andersa ?? opinie ??

naprawa pieca gazowego wazne!!!!!!!!!!!!

wiecie moze kto naprawia piece gazowe do ogrzewania mieszkania w chełmnie ?moze kogos polecacie

naprawa pieców(kotłów) gazowych

witam, mam problem z piecykiem gaowym, gdy odkręcam wodę ,palnik włącza się ale tylko na kilka,klilkanaście sekund, potem się wyłącza i nie grzeje wody. Proszę o poradę lub namiary na fachowca co by się tym zajął dzięki i pozdrawiam Adam

Re: Naprawa pieców

Tel. do serwisanta Vaillant 601 894 306 ewentualnie do serwisanta Junkersa ( o ile piec jest po gwarancji też sobie poradzi) 605594194

Naprawa pieca gazowego- kogo polecacie?

Jak w temacie, potrzebuję dobrego fachowca do pieca gazowego Vaillant. Z góry dziękuje za odpowiedź.

Naprawa pieca kaflowego zdun potrzebny

zna ktos jakiegos zduna z Zabrza? jaki koszt zlozenia pieca kaflowego? proszeo informacje jak ktos ma~

Re: Naprawa pieców

Podjedź lub zadzwoń (758 14 56) do hurtowni MplusM na Łąkowej, powinnio mieć namiar na serwis lub jakichś naprawiaczy. W sumie lepiej podjechać, bo nie wiadomo czy telefonu nie odbierze osoba, której po prostu nie będzie się chciało zapytać kogoś kto tam wie :)

Piec acv

Zawsze na forum dostawałam sprawdzone kontakty do dobrych fachowców.Może ktoś ma kogoś do naprawy pieca acv?

Re: naprawa pieca gazowego

Nie wiem czy gość naprawia akurat takie piece, ale wiem że robi sporo różnych. Jakby ktoś potrzebował jeszcze to warto zerknąć volt-term.pl Przestrzegam przed oddawaniem takich robót tzw. złotym rączkom. U mnie taki jeden spowodował

PILNIE dobry fachowiec-naprawa pieca gazowego!

Czy ktos może polecic dobrego fachowca od napraw piecy gazowycch. Uczciwego żeby nie zdzierał. Co najmniej 2-3 razy w roku musimy naprawiać ten złom a piec jest dopiero 5 letni,szału można dostać!!!

piec gazowy

czy może ktoś polecić speca od naprawy (może tylko przeczyszcznia) pieca gazowego? Z uwagi na warunki atmosferyczne b.pilne :)

Re: piece grzewcze- naprawy

Witam, ja dzis rano doznalem niezwyklej przyjemnosci zimnego prysznica :) Piec odmowil posluszenstwa i zakomunikowal jakies bledy. Wlasnie wyszedl serwisant, za 50zl naprawil co trzeba (zajelo mu to jakies 40 sekund nie liczac demontazu oslon). Tak wiec jezeli wasz piecyk przestanie dzialc i

Re: piece grzewcze- naprawy

witam dzis wyskoczylem z siedmiu stówek za wymianę elektroniki w piecu po prawie 30 miesiącach użytkowania. Polecam w 100% Pana Andrzeja Tolińskiego - tel 604 418 398. Rano telefon, o 14 naprawa. Fachowo, konkretnie i na temat. Miał część bo Pan S.S. "za tydzień może załatwi" i cena jak widać

Re: piece grzewcze- naprawy

Dzięki za namiary. Naprawa była naprawdę szybka. 850 to dzisiejsza cena za wymianę elektroniki/ Pozdr

Re: naprawa pieca gazowego wazne!!!!!!!!!!!!

PROSZĘ NIE DZWONIĆ POD PODANY NUMER, NALEŻY DO PRYWATNEJ OSOBY, KTÓRA NIE ZAJMUJĘ SIĘ NAPRAWĄ PIECY GAZOWYCH.

Re: naprawa pieca gazowego wazne!!!!!!!!!!!!

PROSZĘ NIE DZWONIĆ POD PODANY NUMER. NALEŻY DO PRYWATNEJ OSOBY, KTÓRA NIE ZAJMUJĘ SIĘ NAPRAWĄ PIECY GAZOWYCH.

Re: Naprawa pieca co

WITAM, PODAJE NAMIARY NA FACHOWCA KTORY JEST AUTORYZOWANYM SERWISANTEM PIECÓW CO JUNKERS, TERMET NAPEWNO A INNYCH MAREK TO NIE WIEM : RAFAŁ JUREK 606-415-284.

Re: piece grzewcze- naprawy

Witam, nie ma mnie w tym tygodniu w Poznaniu wiec srednio moge pomoc. Ale mozesz sprobowac samemu (zakladajac ze czujnik sie tylko zabrudzil a nie padl). Najpierw wylacz piec z pradu :) Musisz zdjac obudowe pieca, potem powinna byc mniejsza srebrna obudowa z takim ciemnym okienkiem - widac

Re: piece grzewcze- naprawy

Jeżeli "padła" Wam elektronika w piecu nie wydawajcie 800zł zrobię Wam piecyk dużo taniej. Dzwonisz na nr 601818961 i za chwilę piecyk ogrzewa mieszkanie.

Re: Piec kaflowy, naprawa

witam, ja zamawiałam kafle do pieca w KAFEL ART (Kraków), porozmawiaj z właścicielką, ona wypala kafle również na zamówienie (tj. wg Twojego wymyślonego wzoru), tak więc może ona podpowiedziałaby jak uzupełnić ubytki, pozdrawiam

Naprawa pieca gazowego przed okresem świątecznym.

Wiele awarii przed świętami. Beskidzki Ośrodek Serwisowy Grzewczych Urządzeń Gazowych poleca swoje usługi. Szybko naprawimy piece gazowe, kotły C.O. tak, abyście Państwo mieli spokojne Święta. Kontakt e-mail lub 795 907 670

Re: naprawa pieca gazowego wazne!!!!!!!!!!!!

Pan że sklepu naprzeciwko PKS ma ceny uslug warszawskie... ceny w sklepie to już kolejna warszawska historia Ten sam piec w jego sklepie i w innym sklepie koło famu różnił się cena kilkuset zl różnicy. Przeszedłem 200 m dalej i kilkaset zł zaoszczędzone...

Re: piece grzewcze- naprawy

Miałem wyciek wody z pieca w okolicy mikroprzełącznika. Serwisant- monter naszych piecy p. Matecki policzył za 30 minut pracy 150 zł + drugie tyle za części. Jako że wcześniej dzowniłem do innych firm zasugerował, że jak tak będę robił to następnym razem mogę czekać na niego nawet dwa

Naprawa pieca - kto za to płaci?

No i stalo sie! Spadla na mnie (oczywiscie w przenosni :)) angielska zmora - piec gazowy, ktory wlasnie odmowil posluszenstwa i zostalam z trojka dzieci bez cieplej wody. How very funny! I teraz sie pojawia pytanie, kto ma zaplacic za jego naprawe. Landlord czy ja? W umowie mam, ze landlord

Re: piece grzewcze- naprawy

Tak, w zeszłym roku posypała się płyta sterująca. Koszt wynosił wówczas 800 zł, czyli nawet 100 zł więcej niż u Ciebie. Nie chcę straszyć, ale w tych piecach to norma. Na ogół dzieje się tak w trakcie pierwszego rozruchu jesienią. Pierwszy tydzień, po 4-5 latach eksploatacji, to duże ryzyko

Elektryk do naprawy pieca elektrycznego na grzałki

Szukam elektryka, ktory pilnie podejmie sie naprawy pieca elektrycznego

Re: Piec kaflowy, naprawa

Ja nie wiem ale może trzeba pogrzebać w necie a propos renowacji antyków-spreparuj zdanie i wrzuć...

Re: piece grzewcze- naprawy

My mielismy wymieniany cala elektronike 2 lata temu. Na cale szczescie jesze na gwarancji wiec nie musielismy placic 700zl za ta przyjemnosc :-( Pozdrawiam

Re: piece grzewcze- naprawy

My od niedawna mieszkamy na osiedlu, ale już miesiąc temu, tak jak ktoś już pisał, po włączeniu na jesień, padł czujnik wody. 120zł czujnik i 50zł usługa. Ale po tych wiadomościach jestem przerażona usterkami. Oprócz tego mimo dokręcania obudowy, jak się rozgrzewa strasznie hałasuje.

Re: piece grzewcze- naprawy

Tak informacyjnie tylko, gdyby miał ktoś problemy z głośnymi stukami w kotła - może to być błędne skręcenie kotła przez "miszczów" od wymiany dysz ze względu na nowy gaz. Obudziły Mnie głośne stuki o 2 w nocy, Pan S przyjechał dokręcił i już wszystko jest OK.

Re: piece grzewcze- naprawy

Kolejna usterka! Nieszczęsny programator ;/ Świecą się diody 40 60 80. Jutro przyjedzie majster i dokonczy co dzisiaj zaczoł. Musi jechać po części. Może by to gdzieś zgłosić? Bardzo dużo usterek jest opisanych na forum a o ilu nikt nei napisał <wow> moim zdaniem jakiś błąd fabryczny ;/ Pozd

Re: piece grzewcze- naprawy

I nam przyszlo zaplacic 850zl za wymiane elektroniki... Nie pamietam jak sie nazywal serwisant ale to ten z karty gwarancyjnej - przyjechal raz dwa, naprawil, gotowki nie wzial - zostawil konto do przelewu - milo i sprawnie, tyle ze portfel jakby mniej zadowolony...

Re: piece grzewcze- naprawy

Własnie w swieta zaczely mi sie swiecic diody 70 i 80. Serwisant wczoraj wymienił czujnik za 80 zł. Ponoć czujniki generalnie starczaja na 2- 3 lata...wiec czeka to wszystkich :( Potem przychodzi czas na odkamienianie- ponoc po 3-4 latach. Chyba ze biorac pod uwage zawartość naszych rurek wo

Re: piece grzewcze- naprawy

Witam, Mozecie podać namiary na serwisanta? Nigdzie nie mogę znaleźć a piecyk padł-kod 40-60-80--> brak ciągu.

Re: piece grzewcze- naprawy

Nasz używamy 24 miesiące i odpukać jest ok. Ostatnio czasem się załącza chociaż woda jest zakręcona ale sąsiadka mówi, że tak ma być, że to sposób piecyka na wyrównywanie ciśnienia. Mam nadzieję, że nie czeka mnie taki wydatek............

Re: naprawa pieca gazowego wazne!!!!!!!!!!!!

Podaję nr,695-948-594.Mi naprawił piec szybko i działa już 2 miesiące od naprawy,a co ważne tanio.Pozdrawiam.

Awaria pieca gazowego

Nie działa mi piec gazowy. Czy ktoś ma jakiś namiary do osoby zajmującej się naprawą pieca gazowego? Proszę o szybką odpowiedź, bo zimnoooo w domu :-((((

naprawy

Uważam za głupotę ,żeby piec naprawiać za swoje. ----------- to jest uregulowane i prawnie i zwyczajowo małe naprawy - na koszt najemcy większe awarie - na koszt wynajmującego... j. -- YCDSOYA

Naprawa piecyka gazowego.

Mam w lazience piec gazowy, przeplywowy do grzania wody do wanny i umywalki. Kosztowal ponad 1000 zl. Ma z 5 lat i sie zepsul w sensie nie chcial zapalac. Wymiana baterii nie pomogla. Wezwalem majstra ze spoldzielni mieszkaniowej, (prywatnie), ktory w pol godziny naprawil "uklad elektroniczny" i

Naprawa drukarek

Prowadzimy pogwarancyjny serwis drukarek laserowych, igłowych, faksów oraz urządzeń wielofunkcyjnych MFP. Przeprowadzamy konserwacje i naprawy urządzeń następujących firm: - HP - OKI - Epson - Bother - Samsung Drobne naprawy realizujemy na miejscu, poważne uszkodzenia (przekraczające 2h

Piec IMMERGAS PILNY SERWIS

Witam Potrzebuję pilnie kontakt do osoby, która mieszka na osiedlu i zajmuje się naprawą elektroniki w piecach IMMERGAS. TEL: 604 163 348

Naprawa pieca gazowego Ariston ! Okolice W-wy

Witajcie. Nasz piec ma ok 7-8 lat i szukam kogoś dobrego, kto nam go naprawi. Tracę już cierpliwość, ciągle płomień gaśnie i nie ma ciepłej wody. Kiedyś był jakiś fachowiec, ale pomogło na bardzo krótko. Może ktoś poleci. Zastanawiam się czy nie będzie konieczny zakup nowego pieca, ale to

Re: Naprawa (elektrycznego) pieca kaflowego

witam-a może któraś z grzałem tylko jest zepsuta i potrzeba tylko dobrego elektryka,ja mam tez piece kaflowe elektryczne,bedę miał do sprzedania grzałki do pieca

Wymiana pieca?

Właśnie popsuł mi się piec centralnego ogrzewania (gazowy).Spec wezwany do naprawy stwierdził że nie ma sensu już go naprawiać ,piec ma 12 lat.W związku z tym zastanawiam się nad przerobieniem instalacji .W związku z tym że rachunki w okresie grzewczym za gaz to koszt ok 3000 na dwa miesiące

Re: naprawa pieca gazowego wazne!!!!!!!!!!!!

Nie polecam tego pana którego nazwisko zaczyna sie na L. Nie ma pojęcia o piecach gazowych a klientom robi wodę z mózgu.

Re: naprawa pieca gazowego wazne!!!!!!!!!!!!

Też polecam p. Gzele, co ważne ma SPRZĘT i gdzie inni drapią się w swoje łepetynki pan Gzela podłącza KOMPUTER DIAGNOSTYCZNY do pieców CO i w 3 minuty wie gdzie awaria a nie cały dzień dochodzenia.

Ekektryk do pieca elektrycznego-pilne

Szukam elektryka, ktory pilnie podejmie sie naprawy pieca elektrycznego. Dziękuje za namiary

Piec gazowy

Witam, Przez ostatni rok walczę z utrudniającym mi życie piecem gazowym Vaillant. Główny problem polega na tym, że piec zamiast grzać wodę płynącą z kranów, grzeje tę w grzejnikach w mieszkaniu. Piec ma już swoje lata i dokonywano w nim wiele napraw. Zastanawiam się nad kupnem czegoś nowego

Wymiana pieca-do kogo należy

W małym (23m2) lokalu komunalnym jednoizbowym jako piec do gotowania i zarazem do ogrzewania od lat służyła kuchnia węglowa (biała, blaszna, nie kaflowa). Jej stan mimo wielu napraw jest fatalny i nie nadaje się do dalszej eksploatacji. W ADM odmówiono naprawy i wymiany pieca. W związku z

Re: naprawa pieców(kotłów) gazowych

wymień kondensatory elektrolityczne i przekaźniki płyty elektronicznej. -- Głupiego pochwal , mądremu... powiedz prawdę!

Re: Naprawa pieca Termet Pilne !!!

dziękuję za info ale myślałam, że ktoś może mi kogoś polecić, kogoś "sprawdzonego" a nie partacza jaki był u mnie ostatnio, wziął kasę i dalej to samo, jak w "usterce" Ps. to że ktoś reklamuje się jakos serwisant nic nie znaczy, zresztą sami wiecie ...

Serwisant pieców olejowych

Mam piec na olej opałowy i problem z serwisem. Pan który serwisuje daje 2-3 tygodniowe terminy na naprawę i ma głęboko w niewymownym miejscu że jak na zewnątrz okolice zera to i wewnątrz jak się nie grzeje robi się zbliżona temperatura. Po serii awarii z drżeniem serce oczekuję następnej. Dwa

Naprawa piecyka gazowego częstochowa

604 446 579 34 361 90 35 Pod tymi numerami telefonów https://plus.google.com/u/0/109180988514092659852/about/p/pub Dariusz Lewandowski przyjmuje zlecenia napraw i konserwacji pieców gazowych produkowanych przez TERMET ARISTON JUNKERS i EUROTERM. Szczegółowe http://ddl.pl informacje na stronie

problem z piecem gazowym-potrzebny fachowiec....

Potrzebuje namiary na kogoś kto posiada uprawnienia do przeglądu ,konserwacji ,naprawy pieców gazowych, różnych .Obecnie posiadam piec ze Świebodzic.

Re: szukam zduna do naprawy pieca

mnóstwo, znam 6 firm, które mają po kilka zdunów. W Zabrzu robi się co roku mnóstwo pieców kaflowych i naprawia stare.

Re: Naprawa pieca kaflowego zdun potrzebny

Bobolik to taki zdun~ Ogolnie sprawa juz zalatwiona~ Piec kaflowy mozna postawic za rozne ceny od 500zl do 3000zl zalezy od materialow i zduna. Podobno lepiej jak wykleji glina bo to niby trwalsze, ale gline o tej porze roku szukac albo kopac to nie latwo :)

WYKONANIE I ODBIOR NAPRAWY GWARANCYJNEJ

Czy po zakonczeniu napraw w ramach gwarancji /tynki, pekajaca podloga itp/ nie powinno byc odbioru tych prac ? U mnie ekipa "zwinela zagle" a ja dalej zostalem z balaganem i ... usterkami. Jeż -- cztery kąty i piec piąty...

AGD a części zamienne, naprawa

Niektóre sprzęty służą nam bardzo długo. Ale pewnego dnia coś się psuje. Tak też stało się z drzwiami mojego pieca kuchennego - gazowego. Małż, nieco zna się na tych brudnych, ślusarskomechanicznych sprawach. Drzwi wymontował, rozłożył je na części pierwsze. Okazało się, że swojego żywota

Szukam małoawaryjnego pieca

2-funkcyjnego z otwartą komora spalania do małego mieszkania.Niestety,wszystko co jest oferowane na rynku jest "do niczego".Więc chyba wybrać najtańszy,boi naprawy drogie,nie? Co mi ktos może powiedzieć o TERMET MICROTERM GCO-DP-14-00? Podobno "mało schodzi" a sklepy internetowe zachwycaja się

Re: piec Immergas

Witam, Potrzebuje zrobic przegląd pieca Eolo Star i naprawę ( blad 11). Czy ktos moze mi polecić rzetelnego serwisanta. Z gory dziekuje za pomoc. Tel. 510044440.

Re: proszę o polecenie serwisanta pieców gazowych

http://bafomet.pl Naprawa kotłow gazowych Rzeszów Sprzedaż Montaż Naprawa Polecam

Kto powinien pokryć koszty naprawy?

nie ma problemu i poszła. Niestety okazało się, że podczas naszego "rozruchu" woda przeszła z instalacji w pozostałej części budynku i doszło do uszkodzenia pieca. Koszt naprawy jest spory i właścicielka żąda ode mnie jego pokrycia. Twierdzi, że wina leży po mojej stronie, bo gdyby wiedziała, że ja

Re: Naprawa pieca kaflowego zdun potrzebny

uslugizdunskie.webpark.pl/ zna ktos? czy lepiej Bobolik?