Przeszukano 111 262 925 wypowiedzi na 4 106 forach

nadmiar wody w organizmie - pozostałe wpisy

Soruj: wg trafności wg daty

Re: natur house nadmiar wody w organizmie

Ja niestety brałam tabletki lecznicze ziołowe na boleriozę oczywiście lekarz mnie nie poinformował ,że są w nich spore ilości sterydów przez co mam nadmiar wody w organizmie i próbuje wszelkich sposobów ,aby jej się pozbyć lecz to nie jest takie proste jak może się wydawać ,a ograniczenie soli z

Re: natur house nadmiar wody w organizmie

sorrryyyy jesli ktos nie ma problemu z woda w organizmie to niech sie nie udziela ja korzystam z natur house bylam tez u innych dietetykow i lekarza i mam 10,5kg wody w nadmiarze, cwicze, jem zdrowo i od 18 nic, pije duzo wody wiec nie chrzancie mi, ze to nie jest mozliwe aby miec nadwage od wody

Re: natur house nadmiar wody w organizmie

ZNAM TO:( Już od dwóch miesięcy chodzę do pani dietetyk z nature house mając 9,5kg wody w nadmiarze i nie powiem żeby coś się zmieniło:( chodziłaś może na jakieś badania??

Polećcie coś na nadmiar wody w organizmie.

Często kilka dni przed okresem bolały mnie piersi, ale teraz to już przegięcie - zaczyna się w połowie cyklu i trwa i trwa i trwa. Polećcie coś sprawdzonego. Widzę, że w aptekach są różne środki, ale często zostały stworzone na bazie ziół. Nie wiem, czy to coś warte.

Re: Polećcie coś na nadmiar wody w organizmie.

Herbatka z pokrzywy. -- Wszystko przebiega zgodnie z moim planem. Jestem bezwzględnie inteligentny

Re: Polećcie coś na nadmiar wody w organizmie.

Nie wiem, czy pośrednio pomoże to na ból piersi, ale na nadmiar wody (u mnie przynajmniej) działa świetnie: tabletki SALURAN z algami . W opisie ma też "uwalnianie od toksyn", ja akurat w takie legendy słabo wierzę, ale na wodę, na cellulit wodny sprawdza się znakomicie.

Re: Polećcie coś na nadmiar wody w organizmie.

Ja biorę cyclodynon, kiedyś brałam mastodynon-typowo na piersi. Do tego ograniczenie kawy, czekolady, czerwonego wina i innych zatrzymywaczy wody. Jak wyżej napisała koleżanka dobrze działają kiedy bierze się je kilka miesiecy. Po cyclodynonie jakaś lekko spokojniejsza do tego jestem. No i ból

Re: Polećcie coś na nadmiar wody w organizmie.

Mnie pomógł sok żurawinowy. Tylko taki bez cukru, z pierwszego tłoczenia. Mieszałam z wodą i piłam codziennie kilka szklanek. Na początku przez 2 tygodnie było to 300 ml soku z mieszanego z 1700 ml wody, potem zmniejszałam ilość soku, teraz piję w dwóch porcjach dziennie po 25 ml na szklankę wody

Re: Polećcie coś na nadmiar wody w organizmie.

Piję napar z pokrzywy w dużych ilościach, ale trudno mi powiedzieć, czy na ból piersi coś pomoże. -- - On twierdzi, że ją kocha. (granatowe_tulipany) - twierdzi, twierdzi. To sie rymuje z "pierdzi", ale poza tym nic naprawde nie znaczy.(minor.revisions)

Re: Polećcie coś na nadmiar wody w organizmie.

Agnus Castus - wyciąg z niepokalanka, w aptece są różne preparaty pod kilkoma nazwami. Reguluje cykl i redukuje problemy z napięciem przedmiesiączkowym, dokładnie to co masz. Preparat trzeba jednak brać przez co najmniej 3 miesiące, by sprawdzić czy działa, a jak działa to potem jeszcze następne 3

Re: natur house nadmiar wody w organizmie

cześć jestem na diecie natur house od pół roku. Też biorę tabletki. Mój nadmiar wody był w wysokości 6kg,natomiast pozostałe 10kg to tłuszcz. Schudłam już 11,50kg i pozbyłam się wszelkiej zbędnej wody. Podstawowa zasada PIĆ około 2 litrów wody dziennie. W ten sposób wypłuczesz tą wodę, która w

Re: natur house nadmiar wody w organizmie

brzucha i ocen czy jest w miare twarda czy raczej wodnita... Jesli w organizmie jest spory nadmiar wody to cialo wydaje sie jak ''lozko wodne''. Czuc po prostu ta wode pod skora. Jesli przyczyna zatrzymania wody sa hormony to moim zdaniem najlepiej zaprzestac ich stosowania. Ja nie biore tabletek

Re: Polki mają kompleksy

>piją więcej płynów to mit z 2 litrami. Nalezy pic tyle ile organizm ci dyktuje i nie przesadzac. Nadmiar wody szkodzi. Hyponatremia, brak elektrolitow ktore sie wyplukuja

Re: Czeste siusianie u kobiet - czy to norma?

Przy zdrowej diecie pelnej warzyw i owocow plus zupy spokojnie nerki dadza rade jak wypijesz dodatkowo litr wody dziennie czego organizm sie bedzie domagal.No chyba ze ktos zyje kanapkami z serem i stekiem, wtedy faktycznie moze to byc za malo. Nadmiar wody prowadzi do hipotonii

Re: Piatek - jesienny ... zamiana mieszkania?

Mieszkając na parterze to wieksza możliwość że sam na wózku wyjedzie z mieszkania nawet bez drugiej osoby gdy ręce i głowa są sprawne.Natomiast na pietrze bez windy to dozgonne siedzenie w domu. Nogi Xystosa trudno żeby były sprawne gdy ma nadmiar wagi lub w wody w organizmie a na dodatek od

Nadmiar wody w organizmie - jak usunac?

Witajcie, Znacie jakies sposoby na usuniecie nadmiaru wody w organizmie? Albo czego nie jesc/pic zeby sie ona nie zatrzymywala. Przed okresem mam wrazenie ze jestem spuchnieta jak balon. Koszmarne uczucie. Bede wdzieczna za rady, Monika

jak się pozbyc nadmiaru wody z organizmu?

czuję się ciągle spuchnięta, czuje ze to nadmiar wody. niedawno zaczęłam cwiczyc, czuję mięśnie pod tłuszczykiem, który też się coraz cieńszy robi, ale mimo to ciągle jestem jakby napuchnięta. jak się pozbyc tej wody z organizmu? nie solę, piję dużo wody niskosodowej niegazowanej, ostatnio

Re: *Internetowy Test: czy masz niedoczynność tar

ponizej lini nosa - uczucie goli w gardle/ nieprzyjemny oddech i dyskomfort przy przelykaniu oraz na codzien - sennosc/ uczucie zmeczenia/ bole stawow - mimo apetytu problem z przytyciem - nadmiar wody w organizmie ( mimo picia duzej ilosci wody) Sama osobiscie nie choruje na cukrzyce, ale w bliskiej

Re: kaszel u dziecka - macie coś skutecznego ?

dziennie. jesli dzieciak > wazy 20 czy 25 kg to spokojnie moze wypic 3 litry i nic mu nie bedzie a na kasz > el to na pewno pomoze przy zdrowych nerkach jeszcze latwiej jest umrzec z powodu przedawkowania wody, bo wtedy nerki pracuja w przyspieszonym tempie, a dostarczana w nadmiarze woda

Nadmiar wody w organizmie

Jak zapobiec nadmiernemu gromadzeniu się wody w organizmie w drugiej fazie cyklu? Jakieś ziłowe herbatki? Witaminy? Preparaty? Będę wdzięczna za pomoc -- Grafomani rozmawiają o sztuce, artyści - o kobietach, jedzeniu i pieniądzach A. Rubinstein

Re: natur house nadmiar wody w organizmie

Kuracja nature house jest b. skuteczna. Widzę po mężu, który z niej korzysta- rewelacja. Cena koszmar, fakt. Jak dla mnie- warto. Ale oczywiście, zdanie osób, które nigdy z niej nie korzystały, ale wiedza, że nie działa, jest b. cenne w dyskusji.

Re: natur house nadmiar wody w organizmie

Daruj sobie te kuracje, odstaw antyki na czas jakiś /lub je zmień/, pij dużo i ruszaj się. Zacznij od bratka, dużo taniej wychodzi -- Lidek mama Maćka /ur.08.06.2001/ Aniołek VIII 1996 Aniołek XI 1997 Aniołek IX 2005

Re: natur house nadmiar wody w organizmie

Przestałam brać tabletki anty, tylko nie wiem, czy to wystarczy, żeby pozbyć się wody. Chodzę regularnie na spinning i wodę mam cały czas. Jak się tego pozbyć?

Re: Antykoncepcja bez tycia

właśnie, po tabletkach się nie tyje, może się np zatrzymywać woda w organizmie ale już bez przesady. U mnie belara od roku, piję regularnie czerwoną herbatę i usuwam nadmiar wody, waga stoi w miejscu :)

Re: natur house nadmiar wody w organizmie

Te 300-400 zł, zamiast dawac oszustom, lepiej zainwestowac w karnet na basen czy siłownie :) -- http://img231.imageshack.us/img231/1266/repasn6.gif

Re: natur house nadmiar wody w organizmie

odwrotnie, intensywnym uprawianiem sportu, a nie hormonami! 8 kg to sobie przy silnych sterydach przytyc mozesz, a nie po tabsach. Wahniecia wody w organizmie to 2-3 kg, przed okresem zawsze jestem ociezala, ale naprawde w glowie mi sie nie miesci, ze tlumaczysz sobie osmiokilogramowa roznice wagi WODA

Re: natur house nadmiar wody w organizmie

fabiankaa napisała: > Te 300-400 zł, zamiast dawac oszustom, lepiej zainwestowac w karnet > na basen czy siłownie :) I w ten sposób pozbędzie sie wody z organizmu? Ja mam podobny problem- łykam Aqua Femin i piję herbatki ziołowe. Obrzęków mam mniej, ale musiałabym zakończyc terapie

natur house nadmiar wody w organizmie

Dziewczyny, ostatnio miałam szansę zbadać się w natur housie. Przy wzroście 170 cm, ważę 68 kg. Od 3 lat biorę microgynom 21. Wcześniej ważyłam ok. 60 kg. Po badaniu okazało się, że w organizmie zatrzymuje mi się woda - mam jej o 10 kg za dużo. Babka z natur house zaproponowała kuracje u nich

Re: natur house nadmiar wody w organizmie

A to nie wiedziałaś,że przyjmowanie antyków może prowadzić do zatrzymania wody w organizmie-i zostaje tak przez cały czas ich brania-to masz zamiar co miesiąc dawać się NACIĄGAĆ na jakieś bzdetne kuracje? Tak, tak nabijaj tej kobiecie kasę. "Babka z natur house zaproponowała kuracje u nich

Re: Nadmiar wody w organizmie

Mam ten sam problem. Pije od kilku dni FisioDiur, efektów jeszcze nie widac,Aqua Femin średnio pomaga.

Re: Nadmiar wody w organizmie

zrezygnować z soli i dużo pić. -- VANILIOWE FORUM DLA KOBIET-ZAPRASZAM PRYWATNA GALERIA FOTOGRAFICZNA

Re: Nadmiar wody w organizmie

nie solę i sporo wypijam, ograniczam kawę, więc nie tylko tu jest pies pogrzebany :( stąd moje pytanie o substancje wspomagające -- Grafomani rozmawiają o sztuce, artyści - o kobietach, jedzeniu i pieniądzach A. Rubinstein

Re: Największe znaczenie w obniżeniu stężenia cho

. Oprócz silnego przeciwutleniacza, jakim jest beta-karoten, w morelach znajdują się także witaminy z grupy B, witaminy C, E, żelazo, potas, wapń, fosfor i bor. Dzięki tym składnikom suszone morele pomagają usunąć nadmiar wody z organizmu, pozytywnie wpływają na pracę serca oraz przeciwdziałają powstawaniu

Re: Nadmiar wody w organizmie

pic duzo, to znaczy ile ? !!! tutaj nie obowiazuje zadna norma ! sluchaj swojego organizmu i pij tylko wtedy, kiedy chce ci sie pic. z soli zrezygnowac mozesz, ale wcale nie musisz. wode litrami zastap woda naturalnie zawarta w jarzynach (gotowanych, i niech to beda szparagi, pory, fazolka

Re: Nadmiar wody w organizmie

mnie aqua femin nieco pomogl, ale.... to co mi wyskoczylo po nim na twarzy... nie wiem juz co jest gorsze- byc 4 razy grubsza, czy miec olbrzymie pryszcze;) ale byc moze tylko u mnie tak sie to objawia. jakies tam toksyny jednak z organizmu wyłażą i u mnie to akurat na twarzy widac. ale czekam

Re: Nadmiar wody w organizmie

Dokładnie z tym problemem poszłam ostatnio do apteki i farmaceutka poleciła mi Aqua Femin.Niestety nie było tego więc zamierzam kupić i przetestować.Ten problem towarzyszy mi od jakiegos czsu więc kiedyś byłam z nim u pani ginekolog.Przepisała mi tabletki anty- Yasmin, jakis cud który w ogole pom

Re: wapnica nerek (nefrokalcynoza) i hipomagnezem

Nefrocalcynoza, Sama nazwa wskazuje, ze w organizmie dziecka jest nadmiar wapnia. Dziecko najprawdopodobniej spożywa dużą ilość produktów mlecznych oraz pije twardą wodę, zawierającą dużo wapnia i magnezu. Odstawić w diecie wszelkie produkty mleczne z wyjątkiem masła i pic tylko bez wapniową wodę

Re: dziwne wrażenia po piciu wody....

naturalnie trawionych węglowodanów. Natomiast już po wchłonięciu nadmiar wody jest filtrowany przez nerki niezależnie od cytrynki czy jej braku. Dodatek soli mineralnych uzupełnia to, co sami psujemy, czyli straty przez zbyt forsowną diurezę. Natomiast do usunięcia wszystkich toksyn w organizmie wystarcza

Re: Nadciśnienie tętnicze i wielotorbielowatość n

Przyczyną obu schorzeń jest nadmiar wapnia w organizmie. Usunąć z pożywienia wszelkie produkty mleczne z wyjątkiem masła oraz pić tylko przegotowaną wodę.

Re: Nadmiar wody w organizmie - jak usunac?

Jak najmniej soli. Sol powoduje nadmierne zatrzymywanie wody w organizmie.

Re: Fluoryzacja u dwulatka

Rozumiem, że nie jesz i nie używasz wody (w wodzie i różnego typu produktach spożywczych jest fluor), bo jest w nich trucizna. Gdyby tak było to wszyscy mielibyśmy problemy z inteligencją, bo tu też nadmiar fluoru się uwidacznia. Kluczowa jest zawartość fluoru w wodzie pitnej na obszarze

Re: DKP i tycie :-(

sól ? Nadmiar powoduje zatrzymywanie się wody w organizmie. Generalnie ciężko jest się pozbyć cukru i soli z diety, wszędzie tego pełno. Pieczywo żytnie jest zdrowsze, ale na pewno ma tyle samo kalorii jak nie więcej od pszennego.

Re: Nadmiar wody w organizmie - jak usunac?

tam jest chyba tych tabletek 60, to mialam na 2 m-ce. Ja nie mialam takiego uczucia puchnięcia, ale chcialam troche oczyścic organizm.

Re: Nadmiar wody w organizmie - jak usunac?

www.ny.pl/index.php?o=porady/artykul/76 kn.am.gdynia.pl/nkzc/kz/kz_woda.html www.instytutkosmetyczny.pl/zabiegi.html

Re: Nadmiar wody w organizmie - jak usunac?

zeby oczyscic wode zgromadzona w organizmie trzeba wiecej pic i nie herbaty, czy kawy. Woda zatrzymywana jest w organizmie przez to, ze np. zbyt malo jej dostarczasz i organizm dostaje sygnal o zagrozeniu, jakim jest brak wody i dlatego ja trzyma. nie polecam picia wiecej kawy i herbaty, a mniej

Re: Nadmiar wody w organizmie - jak usunac?

ja uzywalam tego preparatu, cześciej się siusia, to chyba pomaga. Bralam jedna tabletkę na dzień. www.vitana.com.pl/index3.php?t=./odtruwanieorganizmu.html

Re: Nadmiar wody w organizmie - jak usunac?

Wiesz, ja też biorę tabletki - Mercilon. Ale zaobserwowałam puchnięcie tylko przed miesiączką i chyba woda się wtedy zatrzymuje w organizmie niezaleznie czy bierzesz tabletki, czy nie... Sprobuje tych tabletek. Probowalam wypic skrzyp polny, ale zapach mnie strasznie odrzuca. A jak smakuje i

Re: Nadmiar wody w organizmie - jak usunac?

Według mnie sporo może pomóc, jeśli na początku okresu (albo i przez cały) będziesz piła więcej napojów na wodzie przegotowanej (kawa, herbata) niż tych na "surowej" (woda, napoje soki). Te pierwsze skutecznie odwadniają (podobno wypicie 1 szkalnki kawy powoduje "

Re: Nadmiar wody w organizmie - jak usunac?

Hmmm...jak smakuje bratek. Pierwsze co mi przyszlo do glowy- OBRZYDLISTWO. Podobno mozna sie do tego przyzwyczajc, mnie sie to jednak nie udalo, po jednej szklance naparu z bratka mdlilo mnie caly dzien. A szkoda, bo dobrze dzialal na moja cere.

Re: Nadmiar wody w organizmie - jak usunac?

A przez dłuższy czas brałaś? Czy są jakies ograniczenia co do czasu stosowania? Czy tylko do momentu pozbycia sie uczucia 'puchnięcia'? Dziekuje za porade, nawet nie wiedziałam że są na to medykamenty :)

Re: Nadmiar wody w organizmie - jak usunac?

A jak smakuje i 'pachnie' bratek? Hmm, wiesz , nie jest zły, ale i tak uważam, że lepiej się przemóc i łyknąć bratka, niż sie faszerować kolejnymi tabletkami... Chociaż tak na prawde to mnie bratek smakuje, ale ja już tak mam , że jak ma mi cos pomóc to pije i już. pozatym pomaga na cerę!! koszt

Re: Nadmiar wody w organizmie - jak usunac?

Tez mam podobny problem, tylko u mnie powodem sa chyba tabletki "anty". Wczoraj znalazlam w jakims babskim magazynie reklame "Aqua Femin" - tu jest link do strony importera tego czegos www.holbex.pl/index2.php?option=com_ content&do_pdf=1&id=62 Nie powiem Ci czy dziala

Puchnięcie dłoni po porodzie

, tylko brzuch maleje. No i nie znikła mi opuchlizna dłoni. Nogi ok. Macie jakieś sposoby na pobudzenie organizmu do wydalenie tego nadmiaru wody i generalnie rozruszenia metabolizmu? Ćwiczyć za bardzo jeszcze nie mogę, spacery nie pomagają. Pić więcej czy mniej? Jakaś dieta? Dodam, że mocz ok więc to nie

Re: lodowate stopy.

Miażdżyca. Nadmiar wapnia w organizmie. Odstawić wszystkie produkty mleczne z wyjątkiem masła. Moczyć nogi w gorącej wodzie z octem w stosunku 1:4 (ocet:woda) przed spaniem. Pić tylko przegotowaną wodę.

Re: Sabatowa twórczość

kag73 napisała: > Moze alkoholu naduzywa, dlatego napuchniety. Tia... Zawodowy kulturysta naduzywajacy alkoholu... ;) Na litosc boska... Anaboliki powoduja silna retencje wody w organizmie. Dodatkowo ten efekt moze troche wzmacniac kreatyna. Silnie nawodnione miesnie to miesnie o wiekszym

Re: NATURALNA witamina c w duzych dawkach (1000g)

Jesteś dietetykiem a nie miałaś na studiach informacji, że witamina C rozpuszcza się w wodzie nie tłuszczach, więc nadmiar wydalany jest zazwyczaj z organizmu? O lewoskrętności nawet nic nie napiszę jako chemik, bo nie wiem czy śmiac się czy płakać, że ludzie podstaw chemii nie znają.

Re: Dla zdrowia

trawienia, ale również wspomaga odchudzanie. Popijanie naparu z kopru usuwa nadmiar nagromadzonej wody z organizmu i pomaga w pozbyciu się toksyn. Ze względu na moczopędne działanie, koperek zmniejsza ryzyko wystąpienia chorób układu moczowego. Warto dodawać go do potraw. Pamiętaj jednak, aby koperek

Re: Jedzenie na.......mlodosc!!!!!!

metabolicznego ? wiśnie przyspieszają zasypianie i są naturalnym lekiem na bezsenność. A odpoczynek jest niezwykle istotny dla naszego organizmu. Stres w znacznym stopniu może utrudniać pozbycie się nadmiaru kilogramów. O jego destrukcyjnym wpływie na nasza sylwetkę poinformowali między innymi naukowcy z

Re: Puchną mi nogi -czy ktoraś tez tak ma?

herbatki z pokrzywy i czystka cos na usuwanie nadmiaru wody z organizmu ( albo takie cos z reklamy albo lekarz przepisze) i zbadac czy to woda czy limfa ( choc jesli stopa to moze byc woda lub krązenie) , zatory limfatyczne sa łatwiejsze do opanowania , na ogól pomaga regularny intensywny ruch i

Re: jak się pozbyc nadmiaru wody z organizmu?

samo nie przejdzei a lekar zpowie ci ze taka twoj anatura, wiec ile masz fT4 ? czujesz sie ospala i zmeczona caly czas?

Re: jak się pozbyc nadmiaru wody z organizmu?

to wszystko jasne, tym bardziej nie ograniczaj soli po to powoduje jescze wieksze puchniecie,masz wolny metaboliz i pewnie niski poziom ft4

Re: jak się pozbyc nadmiaru wody z organizmu?

z tarczycą jest oki, badania robiłam. moze coś z innymi hormonami. teraz się lecze hormonalnie u ginekologa. mam tylko nadzieję ze przez to jeszcze bardziej nie utyję :/

Re: Dla zdrowia

toksyny i nadmiar wody wydalane są znacznie szybciej. Dieta cytrynowa pomaga w pozbyciu się zalegających w jelitach resztek pokarmowych. Oczyszczające działanie diety cytrynowej jest efektem wytwarzania kwasu aminowo-cytrynowego, niezbędnego w procesie detoksykacji. Kuracja cytrynowa powoduje też

Re: Idź po leki!!!

poprawka: leki na pozbycie się NADMIARU wody z organizmu do zażywania na jakiś czas

Re: jak się pozbyc nadmiaru wody z organizmu?

skad wiesz ze ok? zbanaj sobie fT4 a nie tylko TSH jesli bedziesz miala niskie ale w normie FT4 to masz tendencje do trzymania wody proste i tylko hormony tarczycy moga to zmienic, a narazie bierz diurektyki lub ziola jak mniszek lekarski sok i nie unikaj soli gdyz to nadmiar aldoteronu od

Re: jak się pozbyc nadmiaru wody z organizmu?

Zrob badania poziomu hormonow (tarczycy/estrogenu/progesteronu/aldosteronu). Jest tez cos takiego jak obrzeki glodowe. Ogolnie nikt nie bedzie Cie na odleglosc diagnozowal i leczyl -> wybierz sie do lekarza.

Re: Wszystko ma dwie

Może puchniesz od nadmiaru wody w organizmie? -- - Jestem człowiekiem, co krążąc nie zatrzymuje się w marszu, lecz rzuca ku wam przelotne spojrzenie i znów odwraca oblicze (...)

Re: jak się pozbyc nadmiaru wody z organizmu?

nie wiem ile mam. :/ ale czesto jestem zmęczona i śpię co najmniej 10 h na dobę. to ma cos wspólnego z tarczycą? kiedys byłam z tym u lekarza bo mi się własnie punkty z jakiejś gazety zgadzały właśnie na niedoczynnośc. to stwierdził że nic mi nie jest. prosiłam go zeby mi dał skierowanie na bada

Re: GłupekŚ

... jest to półprawda... Jestem niskociśnieniowcem i aktualnie biorę Furasemid - ciśnienia nie obniża a powoduje zwiększone wydzielanie moczu... nadmiaru wody w organizmie... Obniża ciśnienie u nadciśnieniowców!! -- ... to jest polka - polkatolka - z przytĘputkiem !...

Re: Dla zdrowia

Nawyki spożywania dużych ilości słodyczy stwarzają odpowiednie warunki do rozmnażania się pasożytów, które to powodują, że chcemy łakniemy coraz to większej ilości słodkich produktów. Chcemy Wam przedstawić naturalny środek, który pomoże Ci usunąć złogi tłuszczu i pasożyty z organizmu! Składniki

Re: Ignaz Philipp Semmelweis

odkażająco i na cholerę nie pomagały, ale na infekcje skórne jak najbardziej. Częste mycie i nadmiar higieny osłabiają zdolności immunologiczne organizmu. Używanie odkażających mydeł na dłuższa metę jest generalnie szkodliwe, podobnie jak nadużywanie antybiotyków..

Re: Zakwaszenie organizmu

Naturalnym odkwaszeniem organizmu zajmuje się młody zielony jęczmień Green Barley Slim. Jest to sproszkowany sok. Dwie tabletki dziennie i nie poznasz samej siebie. Naturalnie nie zatrzyma się nadmiar wody w organizmie, więc zapomnij o cellulicie wodnym :)

Re: Nadciśnienie tętnicze i wielotorbielowatość n

goodman41 napisał: > Przyczyną obu schorzeń jest nadmiar wapnia w organizmie. > Usunąć z pożywienia wszelkie produkty mleczne z wyjątkiem masła oraz pić tylko > przegotowaną wodę. Nie. To skutek jedzenia podrobów w czasie pełni. S. --

Re: Cukrzyca i jej etiologia.

medycyny akademickiej) kandydozy kefirem czyli nadmiaru wapnia w organizmie. Obniżam stopniowo pH krwi dietą i piciem wody bez wapnia wg autora książki, którą ci polecam przeczytać. ------------------------------------------------------------------------------- Solver napisał: "Jak zmierzone? Masz p

Re: Ból stawów - pomocy !!!

niszczenie chrząstki, to należy podjąć starania aby zapobiec temu procesowi. W tym celu należy uzupełnić kolagen w diecie ( np. uszy wieprzowe) i dostarczyć organizmowi mangan, który jest niezbędny dla tworzenia chrząstek. I uwaga! Nadmiar wapnia w organizmie redukuje poziom manganu. Produktem dostarczającym

Re: Samopoczucie przy miażdżycy

Żeby wyleczyć chorobę, to trzeba znać jej przyczynę. Medycyna oficjalna nie jest zainteresowana wyleczeniem, a jedynie zyskiem ze sprzedanych leków. Są badania, które potwierdzają, ze nadmiar wapnia w organizmie powoduje najróżniejsze choroby w tym miażdżycę. Organizm ludzki może przyswoić tylko

Re: Puchnięcie, rady położnej?

Na nadmiar wody w organizmie trzeba paradoksalnie dużo pić, z solą bym uważała, na zatrzymuje wodę . Mnie lekarka badała na każdej wizycie i usg kiedy chciałam bo sprzęt był w gabinecie. -- Lidek mama Maćka /ur.08.06.2001/ Aniołek VIII 1996 Aniołek XI 1997 Aniołek IX 2005 zapraszam na forum

Re: chore zatoki?

inhalacje też tą wodą tylko z dodatkiem olejków właśnie, może być lawendowy bo jest antyseptyczny -sprawdz czy nie masz za suchego powietrza w pokoju- jak coś to użyj nawilżacza powietrza - sinupret-ziołowe tabetki a mają moc -sok z bzu czarnego - kasza jaglana- jak najwięcej bo oczyszcza organizm z

Re: objawy zapalenia zatok i leczenie

inhalacje też tą wodą tylko z dodatkiem olejków właśnie, może być lawendowy bo jest antyseptyczny -sprawdz czy nie masz za suchego powietrza w pokoju- jak coś to użyj nawilżacza powietrza - sinupret-ziołowe tabetki a mają moc -sok z bzu czarnego - kasza jaglana- jak najwięcej bo oczyszcza organizm z

Re: znow chore zatoki:(

inhalacje też tą wodą tylko z dodatkiem olejków właśnie, może być lawendowy bo jest antyseptyczny -sprawdz czy nie masz za suchego powietrza w pokoju- jak coś to użyj nawilżacza powietrza - sinupret-ziołowe tabetki a mają moc -sok z bzu czarnego - kasza jaglana- jak najwięcej bo oczyszcza organizm z

Re: Prosze i interpretacje wynikow

produkty mleczne > z wyjątkiem masła), pić miękka wodę. Wapń jest niezbędny organizmowi a jego zbyt niski poziom jest przyczyną wielu bardzo poważnych problemów ze zdrowiem. Dlatego należy dbać o dostarczanie wapnia w wystarczającej ilości za pomocą diety bogatej w produkty mleczne. > Jak

Re: Sucha i podrażniona skóra starszej osoby.

Potoczna nazwa osób starszych - wapniaki. W tym określeniu jest dużo prawdy, bo nadmiar wapnia akumuluje się w organizmie przez cale życie. Nadmiar wapnia powoduje odkwaszanie każdego organu w tym i skóry. Naturalny odczyn zdrowej skóry zawiera się w przedziale pH 3,5 - 5,5.

Re: Ten upał mnie wykończy

• Wypróbuj sposób Beduinów i upał zwalczaj… ukropem! Picie gorących napojów, np. herbaty (Beduini dodają szczyptę tymianku), sprawia, że pocimy się jeszcze bardziej. W tym szaleństwie jest metoda, bo parująca z powierzchni skóry woda pozwala pozbyć się nadmiaru ciepła i paradoksalnie

Re: Szczecin in vitro 2016 cz 2

kochać, a reszta sie nie liczy- to moje zdanie ?? Ostatni słyszałam ze ogórki i pietruszka pomagają usunąć nadmiar wody z organizmu. Miłego weekendu ?? ??????

Re: Picie dużo wody, zdrowe odżywianie - zmiany?

A ja uważam, że w temacie picia wody trzeba słuchać własnego organizmu, bo nadmiar wypitej wody tak samo szkodzi jak jej skrajny niedobór. Nie pije więc na siłę, tylko wtedy kiedy mam na to ochotę, czyli mój organizm się tego domaga. W temacie jedzenia jest już trochę inaczej, bo organizm szybko

Re: Coś dla ciała czyli zdrowa kąpiel

• Wypróbuj sposób Beduinów i upał zwalczaj… ukropem! Picie gorących napojów, np. herbaty (Beduini dodają szczyptę tymianku), sprawia, że pocimy się jeszcze bardziej. W tym szaleństwie jest metoda, bo parująca z powierzchni skóry woda pozwala pozbyć się nadmiaru ciepła i paradoksalnie

Najlepszy koktajl na przejedzenie po Wielkanocy 2016

Najlepszy koktajl na przejedzenie po Wielkanocy 2016

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - nadmiar wody w organizmie

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin