Przeszukano 112 021 741 wypowiedzi na 1 238 forach

moena - pozostałe wpisy

Soruj: wg trafności wg daty

Moena-Instruktor

Czy ktoś słyszał lub wie, gdzie i czy wogóle można wynajać w Moenie lub okolicy polskojezycznego instruktora? Wybieram sie na narty z ekipa w połowie lutego, wszyscy jezdza świetnie tylko ja nie :( Potrzebuje kogoś, kto nauczy mnie podstawowych rzeczy po za pługiem bo to juz opanowałam :) Bede wd

Re: Moena

Też wybieram sięz rodziną w ten rejon, dokładnie moena someda (dzielnica moeny) będę spał w hotelu someda czy ktoś był już tam. Jakie wrażenia .

natry Włochy Moena

Kto tam był? jak jest? Do tej pory jezdzilismy do Francji,do Włocg jedziemypierwszy raz.Mamy zrezerwowany apartament.Czy jest tam mozliwość korzystania z basenu ,sauny? Czy są dore warunki dla początkujacych?

Moena - zakaz wjazdu?

Gdzies slyszalem, ze centrum Moeny jest zamkniete dla ruchu tranzytowego. Jak wowczas dostac sie do "swojego" apartamentu? Czy hotelarze wydaja swoim gosciom plakietki, upowazniajace do wjazdu?

Moena - gdzie najlepsze trasy

Witam wszystkich serdecznie, mam pytanie, prośbę do wszystkich osób które jeździły w Dolomitach i mogą doradzić, które ośrodki warto odwiedzić podczas 6-dniowego pobytu. Miejsce noclegowe to Moena. Chcielibyśmy maksymalnie wykorzystać wszelkie trasy (każdy dzień w innym miejscu). Myślałem o

Re: Moena

O hotelu nic nie powiem, bo nie znam. Co do widokow- miejsce b. dobre, kwintesencja Dolomitow- fajnie jesli bedzie snieg, bo pamietam taka zime, gdy snieg byl tylko na trasach, a wokol trawa i wrazenie robilo to dosc dziwne;) Miejsce do nauki super- z bratem wlasnie w Val di Fiemme szlifowal

Re: Moena

Mnie też interesują informacje na temat hotelu Someda. Wybieram się tam 15.01.10 r. Bardzo proszę o opinie, jakie macie wspomnienia. Jadę z 10 letnią córką podziwiać widoki i uczyć się jeździć na nartach. Dobrze wybrałyśmy rejon?

Moena, Vigo czy Pozza

Przepraszam za "głupie" pytanie (chociaż podobno takich nie ma:))ale którą z tych miejscowości polecacie. Jedziemy ekipą stosunkowo młodą i kilka osób chetnie po nartkach urwałoby się na jakąś imprezke itp. Ja tylko przejezdzałem prze te miasteczka i w sumie przez to ze po całym dniu jezdzenia nie m

MOENA - proszę o podpowiedź

Wybieram się tam zimą, moja rodzina jeździ rekreacyjnie więc trasy najlepiej niebieskie i czerwone. Proszę o podpowiedź co do stoków, atrakcji itp. Wielkie dzięki.

Re: Moena-Instruktor

di Fiemme odradzam,dla osób początkujących wybór mały,trasy krótkie. Poza tym w zasięgu kilku kilometrów pozostałe ośrodki Val di Fassy. W Madonnie nie byłem.Ale sama Moena jest urocza,stara zabudowa,a jak jest śnieg to krajobraz jak z bajki.W centrum znajdziecie dobre restauracje,ceny w

Re: Moena-Instruktor

W lutym 2014 byłem w Moenie.Przed wyjazdem szukałem instruktora polskojęzycznego dla chrześnicy.Pisałem do szkółek narciarskich i nic. Dotarłem w końcu do Polaka,który prowadzi gdzieś w Dolomitach szkołę narciarską.Napisał,że w Moenie instruktora polskojęzycznego nie ma.Może się zmieniło.Ale w końc

Re: Moena-Instruktor

Serdecznie dziekuje za informacje. Zapewne sie przydadza. Jesli nie byl Pan w Madonnie to polecam, duzo roznych tras, w zeszlym roku mieszkalam w bardzo fajnie polozony hotelu Cristiania. Kilka krokow od wyciagu Pradalago, ktory laczy sie z wieloma trassmi. Ja bardzo lubilam kolejke na szczyt Gros

Re: Moena-Instruktor

Witam, Dziekuje za wiadomosc, w takim razie bede musiala sobie porsdzuc z miejscowym instruktorem? A jak ocenia Pan sama Moene? Czy jest to dobra baza wypadowa? Nie ukrywam, ze interesuje mnie to czy jest gdzie zjesc i rozerwac sie po nartach. Do tej pory mialam doswiadczenie z Madonna, ktora

Warsztaty Bruce'a Moena - czy warto?

Na afterlife.hemi-sync.com.pl/warsztaty.php znalazłem informację o warsztatach Bruce'a Moena. Czy ktoś może powiedzieć więcej na jego temat i samych warsztatów? Czy warto?

Re: Moena - zakaz wjazdu?

Policja w Moenie kierowała ruchem od zawsze. Nie mam nic przeciwko nim i się nie czepiają. Przed tunelem była tam wręcz niezbędna, ale ten zakaz ruchu jest idiotyczny, bo przecież nikt teraz, gdy jest tunel nie jedzie przez miasto tranzytem. Więc po co? Skandal ...;))) W Predazzo ??? Chyba chodzi

Re: Moena - zakaz wjazdu?

dokładnie, powinienes dostać plakietke tam jest w ogóle namieszane, w niektórych godzinach obowiazuje ruch jednostronny itp, przy wjeździe za mostkiem stoi policja, a czasami nie stoi -- pozdro ec byłem, zo

Re: Moena - zakaz wjazdu?

Jak rozumiem vaucher dostaje się przy rezerwacji przez pośrednika ? Ja rezerwowałem bezpośrednio i nic takiego nie mam, dostałem tylko e-meila, że zaliczka wpłyneła na konto. kalinihtaa napisał: > W dniu przyjazdu (sobota) policjantka stojąca w centrum (przy pierwszym mostku >

Re: Moena - zakaz wjazdu?

Poczytaj tu: forum.gazeta.pl/forum/w,380,108929737,108929737,Skandal_w_Moenie_.html pozdro. -- Pn, 27-12-2010 Forum: Narty - Re: Moena - zakaz wjazdu?

Re: Moena - zakaz wjazdu?

skynews napisał: > Jeżeli już ktoś wspomina o skandalu to właśnie skandalem jest to że w polskich > miastach prawie w ogóle nie ma ograniczeń ruchu pojazdów spalinowych zależnych > od stężenia zanieczyszczeń powietrza - np. Warszawa jest jednym z najbardziej ś > mierdzących

Warsztaty Bruce'a Moen'a "Zycie po Zyciu"...

Witam serdecznie, chcialbym niniejszym zaprosic wszystkich interesujacych sie, mowiac bardzo ogolnie, swiatem niefizycznym, a zwlaszcza tych obeznanych z pracami Robert'a Monroe'a i Bruce'a Moen'a, na warsztaty Bruce'a Moen'a "Zycie po Zyciu" - wykłady oraz cwiczenia grupowe, prowadzone przez

Re: Moena, Vigo czy Pozza

z miejscowosci które wymieniłes najbardziej "rozrywkowa" jest Moena, tzn jest tam pare knajpek gdzie mozna wypic piwo i posluchac DJ Oztiego w pozostałych jak napisał Staruch z rozrywek są kościoły oraz spacerki nad Fassa, znajdziesz również ze dwie pizzerie pozdro ec

Re: Moena - zakaz wjazdu?

Zgodnie ze znakiem i przepisami ma prawo i nie powinien wpuścić. Jednak pewnie wpuści. Czy to dobra praktyka, gdy to policjant na drodze decyduje, czy ktoś może łamać przepisy i nie stosować się do znaków. Sądzę, że nie ... i dlatego takie praktyki jam w Moenie nazywam skandalem z ;) pozdro. --

Re: Moena - zakaz wjazdu?

Prawda, ale powinien iść po ten identyfikator ... pieszo, a auto zostawić na specjalnym parkingu poza strefą ograniczonego ruch :) pozdro. -- Żeglarstwo w obiektywie Śr, 29-12-2010 Forum: Narty - Re: Moena - zakaz wjazdu?

Re: Moena - zakaz wjazdu?

Zona Traffico Limitato (chyba nie potrzeba przetłumaczyć na j.polski) - nie jest to równoznaczne z generalnym zakazem wjazdu czy ruchu pojazdów. Taka strefa, najczęściej centrum miasta, oznacza mniejsze lub większe ograniczenie ruchu pojazdów z silnikami spalinowymi. Są liczne wyjątki np. ogran

Re: Moena - zakaz wjazdu?

W dniu przyjazdu (sobota) policjantka stojąca w centrum (przy pierwszym mostku chyba) zatrzymała nas ale po pokazaniu vaucheru na mieszkanie w Moenie bardzo dokładnie nam wytłumaczyła jak dojechać na miejsce (dzięki temu nie błądziliśmy po wąskich uliczkach) i bez żadnego problemu nas przepuściła.

Re: MOENA - proszę o podpowiedź

Omijajcie Livio Sport w Moenie – nie chcą tam obsługiwać Polaków Moena to urocza miejscowość w Dolomitach. Odkryta przez polskich narciarzy 15 lat temu niedawna mała wioska, obecnie dzięki ogromnym inwestycjom w sieć nowoczesnych wyciągów i bazę hotelowo- gastronomiczną stała się

Re: MOENA - proszę o podpowiedź

Witaj, jako ze Moena, a wraz z nia okoliczne stacje narciarskie to jedno z ulubionych moich miejsc, wiec z przyjemnoscia Ci odpisze, jednoczesnie na chwile sie w marzeniach w Dolomity przenoszac;) Ale ad rem: z Moeny najblizej na Lusie- moze nie jest to najwiekszy osrodek, ale bardzo

Re: MOENA wypożyczalnia sprzętu narciarskiego

jeżeli masz zamiar jeździc w Predazzo to pod skocznia jest niezła wypozyczalnia -- pozdro ec byłem, zobaczyłem, jeździłem

Re: MOENA - proszę o podpowiedź

Albo na Poznań albo na Wrocław ze wskazaniem na to pierwsze, spokojnie dasz rade, i jak kolega wyżej napisał wyjedź wcześnie żeby nie utknąc pod Monachium, Salzem czy na Brennero, przed 24 najlepiej. A jak jesteś twardziel to o 19 np :)

Re: MOENA - proszę o podpowiedź

mam pytanie do stałych bywalców. W tym roku zdecydowaliśmy sie na Moene na początku Marca. Zastanawiam się jedynie nad trasą którą jechać z Warszawy. Czy jechać warszawa - poznań - i przez niemcy warszawa - wrocław - i dalej przez niemcy warszawa - cieszyn - slowacja - austria i włoch

Re: MOENA - proszę o podpowiedź

Wysłalem zapytanie do informacji turystycznej val di fassa odnośnie ośrodkow z łatwymi i szerokimi trasami, które byłyby porównywalne z Alpe Lusia lub łatwiejsze. Jest to istotne z punktu widzenia moich dzieciaków. Cytuję odpowiedź: Easy slopes, there are different places: - Alba di Canaze

Re: MOENA - proszę o podpowiedź

Masz rację. Nie trzeba kupować domu, by go mieć. Przyznaje się do nadinterpretacji Twoich słów i uproszczenia sprawy. Niewiele to zmienia w kwestii języka, ale to nie jest najważniejsze. Zajmuję się tą sprawą, ponieważ przedstawiłaś ją publicznie i każdy teraz może się do nie ustosunkować. Takie j

Re: MOENA - proszę o podpowiedź

bylam w tym rejonie kilka razy (i notabene w tym roku powracam;)), wiec co nie co moge polecic z bazy hotelowej, ale okresl, co Cie interesuje- hotele, apartamenty? W miejscowosci wiekszej, gdzie mozna ewentualnie wyjsc poza hotel czy wystarczy sam nocleg plus przystanek ski busa?

Re: MOENA - proszę o podpowiedź

Z Moeny najbliżej jest na Alpe di Lusia, tam właśnie głównie piękne niebieskie i czerwone. Poza tym stamtąd praktycznie wszędzie jest blisko. Można do Predazzo na Latemar, można do Cavalese na Alpe Cermis, można w drugą stronę - w kierunku Val di Fassa do Vigo lub Pera na Ciampedie, można te

Sprzedam odzież outlet XXL duże rozmiary damskie

Hurtownia Outlet Moena - oferuje Państwu szeroki wybór niemieckich ubrań XXL - duże rozmiary; ciągle dostawy, bezpośredni import. Pierwszy gatunek, miks I i II gat. Kolekcji 2016. Pakiety konkretnych marek, pakiety swetrów, żakietów, kurtek, spodnie oraz możliwość wyboru na szt. Ubrania premium i

Re: MOENA - proszę o podpowiedź

ja bym jechał przez Poznań i do niemieckich autostrad potem już bajka jazda bez nocowania? wytrzymasz, ale musisz wyjechać jak najwcześniej, bo utkniesz w korku pod Monachium (w sobotę) Utkniesz tak czy siak ale po południu jest najgorzej... no chyba że jedziesz w inny dzień.. jeep

Re: MOENA - proszę o podpowiedź

Cóż, wymieniła wszystko co jest w okolicy poza Belvedere i Col Rodella. Czy są tam trasy łatwe? ... są. Czy są tam trasy szerokie? ... są. Czy nadają sie dla dzieci? ... nadają. Czy są porównywalne ja na Lape Lusia? ... w każdym ośrodku można coś podobnego znaleźć, choć moim zdaniem tak idealnych

Re: MOENA - proszę o podpowiedź

To nie są zarzuty, to próba wyjaśnienie niejasności:) Myślę, że to nie to samo pojechać do Włoch na wakacje, a kupić tam dom. Zam wielu takich, którzy włoskiego uczyli się tylko z powodu wakacyjnych wyjazdów.Oczywiście nie zgadzam się z tym, że we Włoszech trzeba mówić po włosku. Jednak gdy kupuje

Re: MOENA - proszę o podpowiedź

Ale najsensowniej w tym przypadku kupić na cały czas dolomiti superski - różnica w cenie niewielka, a w wyborze miejscowości całkowita swoboda!

Re: MOENA - proszę o podpowiedź

witaj, ja znalazlam w tym roku apartament ze strony www.fassappartamenti.it Duzy wybor apartamentow i kwater prywatnych w calej dolinie Fassa. Moze Ci sie przyda... Pozdrawiam

Re: MOENA - proszę o podpowiedź

Podłączę sie pod temat.Faktycznie w okolicy Moeny jest gdzie pojeździć na przyjemnych trasach nawet dla osób jeżdżących bardzo średnio,ale wszędzie trzeba podjechać.Natomiast bedąc w tym roku widziałem przy wyjeździe z Moeny w kierunku Predazzo tablice informująca o otwarciu w najbliższym se

Re: MOENA - proszę o podpowiedź

dzięki! mam jeszcze pytanie co do basenu, w zeszłym roku w Cavalese miałem w ramach karnetu wstęp na basen, czy w Moenie jest podobnie?

Re: Moena, Vigo czy Pozza

Generalnie z tego co kojarzę, poza Zangolą w Madonnie i Cortiną w Dolomitach raczej nie ma żadnej dyskoteki... nie wiem jak to wygląda w Bolzano i Trento.

Re: MOENA - proszę o podpowiedź

Panowie i Panie, a jak z Warszawy najlepiej dojechać do zgorzelca żeby wyskoczyć na niemieckie autostrady? Będziemy jechać w nocy i chcemy wybrać bezpieczną trasę więc bardzo proszę o poradę.

Re: MOENA - proszę o podpowiedź

WIelkie dzięki. A o któej są najgorsze korki? I ile mniej więcej zajmuje przejazd tą trasą? W/g google maps ok 15 godzin ale słyszałem że nawet w 13 się można wyrobić?

Re: MOENA - proszę o podpowiedź

nie rozumiem, co własciwie tobą powoduje w tej polemice i skąd czujesz sie w prawie komentować moją znajomość lub nie języków obcych, ale wyrażnie się czepiasz wszystkiego, bez znajomosci rzeczy. Nawet supozycja, że kupiłam dom we Włoszech jest nieuprawniona. W posiadanie domu można wejść i

Re: MOENA - proszę o podpowiedź

Coś mi to wszystko nie klei się w rozsądną całość. Zacznijmy od tego, że masz dom we Włoszech,a nie mówisz po włosku? No, niby takiego obowiązku nie ma, ale trochę to dziwne :) Po drugie już przecież pracownicy serwisu mieli jakieś wątpliwości do zgłoszonej awarii i kazali czekać na właściciela.

Re: MOENA - proszę o podpowiedź

Bliżej jest przez passo Castalunga (przed Bolzano w lewo na SS241, zjazd Bolzano nord), jeśli jedziesz przez przełęcz Brennera. pozdro. -- Żeglarstwo w obiektywie

Re: MOENA - proszę o podpowiedź

Z Moeny na Belvedere jest kawałek drogi. Powiedzmy, blisko godzinka jazdy samochodem. Trasy są tam rzeczywiście szerokie i dość łagodne, choć nie wszystkie. Jest to fragment SR i teren skipasa Val di Fassa. pozdro. -- Żeglarstw

Re: MOENA - proszę o podpowiedź

Panowie i Panie, a jak z Warszawy najlepiej dojechać do zgorzelca żeby wyskoczyć na niemieckie autostrady? Będziemy jechać w nocy i chcemy wybrać bezpieczną trasę więc bardzo proszę o poradę.

Re: MOENA - proszę o podpowiedź

Przeczytaj, proszę mój tekst dokładnie a znajdziesz tam odpowiedzi na wszystkie swoje pytania (oprócz zabawnego zarzutu, że nie mówię po włosku, mając tam dom, bo to zarzut dokładnie w tonie państwa z Livio Sport i świadczy o kompletym braku znajomości sytuacji). Z jakiego powodu odpadła met

Re: MOENA - proszę o podpowiedź

witam. prosze o pomoc. jade w lutym ponownie w dolomit. tym raze wybrałem moenę. Może ktoś poleci jakiś apartament blisko centrum i przystanku skibusa dla 2 rodzin z 3 dzieciaków. saluti tomlom@poczta.onet.pl

Re: MOENA - proszę o podpowiedź

Oczywiście ... np. 5+1, 4+2, 3+3 pozdro. -- Żeglarstwo wobiektywie

Re: MOENA - proszę o podpowiedź

Czy w val di fassa można kupić łaczone skipasy np. kilka dni skipas na dolinę + dolomiti superski na pozostałe dni?

Re: MOENA - proszę o podpowiedź

kalinihtaa napisał: > Czy można zatem porównać ten ośrodek z Latemarem? ---------------------------------- Myślę, że nie. Moim zdaniem to całkiem inne ośrodki. Latemar, jest znacznie większym ośrodkiem i bardziej rozbudowanym. Trasy są tam znacznie bardziej urozmaicone i moim zdaniem cie

Re: MOENA - proszę o podpowiedź

Wielkie dzięki za informacje. Mam jeszcze pytanie co do ośrodka o którym słyszałem że tam jest, nazywa się Belveder lub podobnie. Poszukuję ośrodka z szerokimi i łagodnymi trasami dla moich dzieci, które jeszcze muszą się uczyć.

Re: O_Andrzeju drogi

Dolomity na placu boju pozostała albo Moena, albo Badia, ale raczej Moena bo kombinuje rekonesans w St Martino -- pozdro ec byłem, zobaczyłem, jeździłem

Oto moja suknia. Wreszcie!

Wreszcie udało mi się zdecydować na suknię, trochę to trwało, nie miałam czasu na przymiarki, potem nic mi się nie podobało, a dziś postanowiłam, że 27 maja wystąpię w suknii Margarett - Moena. Nie była to kreacja moich marzeń, ale jak ją założyłam od razu zmieniłam zdanie. Przy okazji - polecam

Re: Jaki macie rower?

Po wizycie w paru sklepach waham się pomiedzy Le Grand Lilie 4 lub Indiana Moena...

Plytki lazienkowe GEO w Warszawie?

Czy ktos sie moze orientuje czy w gdzies w warszawie mozna dostac plytki lazienkowe firmy GEO? Chodzi mi dokladnie o linie Geo Moena Classic- znalazlam je w necie i mi sie bardzo spodobaly... dzieki za pomoc.

Re: Dolomity Tour - prosba o opinie

ja jechałem z Torunia - Gniezno - Berlin - Norymberga - Monachium - Rosenheim - Innsbruck - Bolzano - Zjazd ORA AUER - Cavalese - Predezzo - Moena - Falcade . Ktoś mi polecił . Można oczywiście przed Bolzano pojechać na SS241 -Vigo Di Fasaa - Moena. Bliżej o 30 km ale droga wydaje się górska. Tą

Dom 9 grudnia 2006 - 15

Jest i nie ma. Zlew, porządny, Moena, i wyciąg powietrza (zapachów) są, kuchenki nie ma. Hm...

ski-pass na dolomiti super ski do odstąpienia

witam, mam do odstąpienia w dobrej cenie voucher na ski pass dolomiti super ski, na ski area tre valli (moena, alpe lusia, s.pellegrino, falcade) ważny do maja 2006 prosze o pilny kontakt : agnieszka @tratoria.pl

Dolomity 2005!

za tydzien wybieram się ze znajomyni na narty, właśnie w Dolomity. Jadę tam po raz pierwszy, dokładnie do regionu Val di Fassa (Moena). Może ktoś z was tam był i udzieli mi kilku wskazówek, co warto zobaczyć itp

moena jaki skipass? val di fiemme czy tre valli?

witam, zastanawiam się co wybrać na wyjazd 20-27.03 val di fiemme czy tre valli - głównie chodzi mi o alpe lusia/moena - czy jest to ośrodek wchodzący zarówno w skład skipassu na val di fiemme i skipassu na tre valli? tak mi się wydaje ale też wydaje mi się to trochę dziwne :-) czy też

Re: ktosik?

Ladnie tam... www.dolomitinetwork.com/paesi/images/moena/image02.jpg Tylko Twoich slicznych nozek nie polam :) dobranoc.

Re: Alpe Lusia

Link do kamer i nie tylko: www.skiinfo.pl/trentino/moena-alpe-lusia-val-di-fassa/kamerki.html

Re: Dolomity - gdzie spać? POMOCY

Podstawa w wyszukiwaniu ofert jest wyszukiwarka – np. google. Wpisujesz w wyszukiwarkę sekwencję interesującej Ciebie miejscowości + zimmer, apartamenti, FeWo, camera itp. Np. Moena apartamenti

Re: warszawa-szybka teoria

a jesli np w jedna sobote nie mogłabym byc to stwarzaja problem?jak kwestia jazd?moena zaczac szybko?np w trakcie teorii?

Re: Niebieskie, żółte, zielone, czerwone;) aniołk

jako dopełnienie proponuje przeczytać także trylogię Roberta Monroe i trylogię jego kontynuatora Bruce Moen'a + oczywiście polskiego podróżnika stanów OBE Darka Sugiera.

Re: narty za granica - slowacja, austria, niemcy?

Samemu - do Wloch, polecam!! Okolice Modeny (moze byc Moena - fajne miasteczko, super trasy). Pokoj z Interhome'u czy Neckermanna mozna zalatwic i w droge!!

Re: Sklepy i zakupy w Moenie

moena.virgilio.it/cat/SUPERMERCATI_E_CENTRI_COMMERCIALI.html Są wymienione 2 sklepy, oba na wjeździe do Moeny od strony Predazzo. W niedzielę wszystkie sklepy są zamknięte. Pozdrawiam A

Polski instruktor we Włoszech 2013/2014

Polski instruktor we Włoszech 2013/2014 W terminie 01.12.2013 - 31.03.2014 dostępni będą polscy instruktorzy we Włoszech w dolinie Val di Fiemme i Val di Fassa. Miejscowości możliwych szkoleń: Cavalese, Predazzo, Bellamonte, Passo Rolle, Moena, Vigo di Fassa, Pera di Fassa, Passo San

Re: narty we Włoszech

JA proponuje val di fassa lub val di fiemme a jesli nei zrazaja cie dojazdy to np miejscowość Moena. Dla mnie rewelka i ceny bardzo przystepne

Re: Alta Badia czy ST.Christina z dziecmi? kto do

zdecydowanie z dziećmi alta badia, spokojnie jest w san casiano ewentualnie alpe lusia tam jeżdżą niepełnosprawni, bardzo łagodne i długie zjazdy / koło miejcowości moena val di fiemme chyba /

Re: szukam apartamentu w okolicy Canazei, Campite

mogę zaproponować (nowe) apartamenty w Moena i Soraga, strona internetow w przygotowaniu (będzie dostępna w listopadzie) , ale chętnie prześlę info. i zdjęcia holiday-home24.com/ 0049-15151-854664

Val di Fassa w styczniu 2013 - prosze o oferte

jak w temacie prosze o oferte biur podrozy Termin: 25.01 - 3.02.2013 wyjazd autokarem z Katowic - (warunek) na tydzien do jednej z miejscowosci w Val di Fassa, najlepiej Pozza, Vigo, Campitello, Alba lub Moena albo cokolwiek pomiedzy moze byc apartament lub tanszy hotel cena gdzies w

Re: Fenomen Włoch wśród rodaków

> (jaka miejscowosc - jesli moge zapytac ?) - Moena -- I believe that the journey is as inspirational as the destination http://fotoforum.gazeta.pl/5,2,kalinihtaa.html Dolomity, Grecja, Norwegia, Pireneje, Szwajcaria, Bawaria

Re: Oto moja suknia. Wreszcie!

Podoba mi się ta sukienka Moena - faktycznie taki krój bardzo wyszczupla - chyba tez pojadę ją przymierzyć ;-) St. Patric tez jest sliczna - choć domyślam się jej cena przekracza moj budzet sukienkowy ;-)

Re: moena jaki skipass? val di fiemme czy tre val

dzięki za szybką odpowiedź :-) a widokowo co jest ciekawsze? i gdzie większa pewność śniegu na freeski?

Re: moena jaki skipass? val di fiemme czy tre val

Nie ma różnicy który karnet wybierzesz jeśli chodzi o alpe lusia - to takie miejsce gdzie obowiązują oba karnety bez ograniczeń. Na karnecie tre valli dodatkowo pojeździsz na falcade i san pellegrino - super miejsca, natomiast na karnecie val di fiemme pojeździsz na latemarze - też super miejsce.

Re: val di Fassa czy val di Fiemme

umiem czytać- nawet małymi literami - di fassa - odcinek od Peni do Moeny., chodziło mi gdzie się wybiera, jak będzie w ok Canazei blisko SR, gdy Moena- jest Tre Vali i początek di Fiemme

Re: hotel lub apartamenty w Val di Fassa lub okol

położone, z których bez problemu dojedziesz w wybrany region w Dolomitach, jeżeli macie do dyspozycji auto. Skibusy tez kursują ale dalej juz trudno dojechać W necie aż roi się od noclegów w tym regionie. Załóż google i wpisz "apartamenti Moena" lub "Fewo Moena" .... powodzenia!! pzdr.

Zobacz wideo

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin