Przeszukano 110 702 336 wypowiedzi na 4 084 forach

migdalki u dziecka - pozostałe wpisy

Soruj: wg trafności wg daty

Migdalki, zdrowe dziecko

anginy. Pani doktor przepisala leki na zmniejszenie migdalkow, pobrala wymaz z gardla bo zauwazyla jakas wydzieline i czekam na wyniki. Moje pytanie to, skad u raczej zdrowego dziecka powiekszone migdalki, czy moze to miec zwiazek z ta wydzielina w gardle? I czy jezeli leczenie okaze sie skuteczne to

polećcie laryngologa dla dziecka-migdalki

polećcie lekarza, który pokieruje jakos nami, w sprawie migdałków u dziecka -- Szczęście ma dwa imiona -> Małgosia(18.06.04) i Basia(25.07.10);

gdzie usunac dziecku migdalki

W przychodni Ty i Dziecko na Sobieskiego bardzo odlegle terminy,czy macie moze jakies namiary,gdzie rowniez w ramach pobytu jednodniowego usuwaja migdalki?

Re: polećcie laryngologa dla dziecka-migdalki

Witam mogą Państwo powiedzieć gdzie robiliście zabieg jakie jest koszt i ile się czeka . Dziękuje i pozdrawiam !

Re: polećcie laryngologa dla dziecka-migdalki

polecam dr Grubińską z Zielonki. Doskonała!! Potrafi pomóc, przyjmuje prywatnie ale też w przychodni w Zielonce. :)

Re: polećcie laryngologa dla dziecka-migdalki

Dobry laryngolog jest w przychodni na PLACU HALLERA, Praga Północ. Dr.ŻABA, tel do rejestracji 22 670 11 75.

Re: polećcie laryngologa dla dziecka-migdalki

Polecam dr Dobrzyńskiego - ordynator MSWiA. Przyjmuje prywatnie w lek-med na bemowie. Bardzo dobry fachowiec, polecam z czystm sumieniem. Robił zabieg mojemu dziecku -drenaż uszu oraz wycięcie migdałów.

Re: polećcie laryngologa dla dziecka-migdalki

do Dobrzyńskiego trudno się dodzwonić :/ ale jest bbb polecany!! -- Szczęście ma dwa imiona -> Małgosia(18.06.04) i Basia(25.07.10);

Re: polećcie laryngologa dla dziecka-migdalki

Dobry laryngolog jest w przychodni w Kobyłce ma tam możliwość zbadać kamerką dr. Kutyłowski , przyjmuje również prywatnie , niestety ale nie mam tel.

Re: polećcie laryngologa dla dziecka-migdalki

napisz koachana cos więcej o czd, bo nam tryb pilny wyznaczyli!!! mam czekac na telefon, jak po operacji? długo do siebie dziecko dochodziło? jakos się specjalnie przygotować??? -- Szczęście ma dwa imiona -> Małgosia(18.06.04) i Basia(25.07.10);

Re: polećcie laryngologa dla dziecka-migdalki

gdzie Państwo robili zabieg switchon napisał(a): > Polecam dr Dobrzyńskiego - ordynator MSWiA. Przyjmuje prywatnie w lek-med na be > mowie. Bardzo dobry fachowiec, polecam z czystm sumieniem. Robił zabieg mojemu > dziecku -drenaż uszu oraz wycięcie migdałów.

Re: polećcie laryngologa dla dziecka-migdalki

teraz ta przychodnia przeniosła sie na Jerozolimskie chyba , jeśli mowa o tej samej, dr Żaba ma niestety marne opinie :/ a już u kilku takich bylismy :/ chciałabym trafić dobrze wreszcie i najlepiej na nfz ale niekoniecznie -- Szczęście ma dwa imiona -> Małgosia(18.06.04) i Basia(25.07.10);

Re: polećcie laryngologa dla dziecka-migdalki

Byliśmy przełom marca/kwietnia ubiegłego roku u doktora prywatnie, od razu dostaliśmy skierowanie na zabieg do szpitala MSWiA, tam zapisalismy sie i już 13 maja synek miał operacje. Oczywiście zabieg był w ramach NFZ'u. Radzę umówić sie na wizytę prywatnie już teraz,gdyż jest duże prawdopodobieństwo

Re: polećcie laryngologa dla dziecka-migdalki

Ja z włsnego doświadczenia - z dwójką dzieci polecam przychodnię przy szpitalu na niekłańskiej, tam dzieci miały najpierw rehabilitacje uszu i migdałków (laseroterapia, pole magnetyczne i nie pamiętam co jeszce - było w sumie przez 2 tygodnie po 3 zabiegi), pomogło ale na krótko, więc potem i tak mi

Re: polećcie laryngologa dla dziecka-migdalki

My rownież byliśmy pod kontrola i w CZD a nawet w Kajetanach. W CZD już na pierwszej wizycie (po badaniu kamerka migdała oraz słuchu dziecka tympanogramie itd.) gdzie w uszach był płyn odesłani nas z kwitkiem do domu. W Kajetanach rownież po takich samych badaniach, gdzie ewidentny był niedosłuch

Re: polećcie laryngologa dla dziecka-migdalki

Moje dziecko miało zabieg w Centrum Zdrowia Dziecka, kwalifikował też laryngolog z CZD. Standardowo podobno kolejka do zabiegu to pół roku, przy czym nas zakwalifikowano na zabieg przy pierwszej wizycie (w badaniu wyszedł lekki ubytek słuchu, lekarz stwierdził, że nie ma na co czekać). Czekaliśmy

Re: polećcie laryngologa dla dziecka-migdalki

Byliśmy z synem 3 letnim u doktora Żaby, zlecił tylko rtg, którego w przychodni na Hallera nie dało się dziecku zrobić, kolejka ok. 50 osób i nikt nie miał litości nad małym dzieckiem, nie było mowy o tym żeby dziecku zrobić zdjęcie w pierwszej kolejności, stanie w kolejce 2 godziny, skończyło się

Re: polećcie laryngologa dla dziecka-migdalki

To pewnie kwestia lekarza, bo ja w sumie idąc do CZD miałam nadzieję, że zabiegu uda się uniknąć, albo że co najmniej odłożyć do czasu jak dziecko będzie trochę starsze, więc byłam zaskoczona, że z pierwszej wizyty (tyko po badaniu słuchu, bez fiberoskopii) wyszłam ze skierowaniem na zabieg

Re: polećcie laryngologa dla dziecka-migdalki

, ale oprócz trzeciego, również przycięcie migdałów bocznych, bo były przerośnięte, a podobno po wycięciu trzeciego, boczne się trochę powiększają). Wtedy od razu wskazali termin - zapisywali na za kilka dni). Dwa tyg. przed zabiegiem dziecko nie powinno chorować i być leczone antybiotykami. W dniu

Re: Proszę o interpretacje morfologii 3,5 latka !

Dziękuję za odpowiedź ? dziecko było na czczo. Trochę płakała krew pobrana była z zyly, a jeżeli chodzi o przedłużająca się infekcje to by się zgadzało, syn od października ciagle jakieś infunkcje łapie, ostatecznie doszło do zapalenia gardla i migdałków, wiec teraz leczymy migdalki, które w

Re: kto usuwal migdalki dziecku?

Czesc, chce cie pocieszyc - ta operacja przebiega u dzieci stosunkowo lekko. Moj syn (5 lat) mial wycinane migdalki w grudniu, oprocz tego mial drenaz uszu i wycinane cos z nosa, nie wiem jak to sie nazywa po polsku (po francusku: vegetations). Oprocz tego przechodzil zabieg usuwania stulejki

Re: Ciągle płacze - nie daję już rady :(

ee tam, zaraz autyzm. Musialyby byc i inne dosc specyficzne objawy zwiazane z komunikacja z dzieckiem. Poczytaj o tych objawach w necie. A do pediatry zawsze warto isc. Fachowiec obejrzy migdalki, zabki itd i moze wpadnie na to na co my nie wpadlismy

Re: Asiu i Balamuku!

Teraz dziecko bedzie lodami zylo. Pamietam ze szkoly, ze wyciecie migdalkow bylo obiektem zazdrosci. Jak ja chcialam zeby mi cos wycieli, migdalki albo chociaz wyrostek. Nie slepa kiszke, tylko wlasnie wyrostek. Bez robaczkowy. O oczastych wtedy zupelnie nie myslalam. -- po prostu, prosto z

kto usuwal migdalki dziecku?

bardzo prosze o odpowiedz,moj synek 7 lat bedzie mial niedlugo usuwane migdaly w narkozie(wszystkie 3),chcialam sie zapytac ile trwa zabieg i jak dziecko dochodzi do siebie po zabiegu,jestem przerazona,bardzo sie denerwuje ale niestety u nas to juz ostatecznosc,syn ma ropne i powiekszone

Re: Chorowanie w przedszkolu

ruslanka juz przestan tworzyc teorie:))) Moje dziecko uwielbia przedszkole a tez choruje. Migdalki glownie, czasami jakas wirusowka czy przeszedl ospe wietrzna. Uwielbia przedszkole tak ze pyta w niedziele czy mozemy isc do przedszkola. W sprawie domniemanego stresu to ma 3.5 lat. chodzi od 8mej

Re: gdzie usunac dziecku migdalki

na strusia w poznaniu. jak skrecisz z glogowskiej to po prawej stronie w bramie. z mojej rodziny dwojka dzieci miala robione i wszyscy byli zadowoleni. dzieci zostawaly na noc.

Re: gdzie usunac dziecku migdalki

Certus to chyba najgorszy z możliwych wybór...........a poza tym koszmarnie drogo. Ja bardzo, ale to bardzo polecam dr Antyborca, u którego właśnie niedawno usuwaliśmy migdały mojemu dziecku. Po 1,5 godz. od zabiegu dziecko było już w domu. Pisaam o tym wątek gdzies niżej, tam są namiary.

Re: migdalki u dziecka

dziekuje za odpowiedzi. znieczulenie od razu wybralam ogolne a termin ustalony byl juz trzy miesiace temu.

Re: kto usuwal migdalki dziecku?

Moja córka miała usuwany tylko trzeci migdał. Nasz lekarz twierdzi jednak, że obecnie odchodzi się już od tego, by dawać dziecku lody po zabiegu, aby uniknąć zakażenia ranki, bo w lodach różne paskudztwa moga siedzieć.

Re: gdzie usunac dziecku migdalki

Jakies 2 tyg mojej znajomej córeczka musiała miec pilnie usunięte migdałki.. Nie pamietam cos tam się działo i nie mogła czekac. Z tego co znajoma się dowiedziała to na rok 2008 w Poznaniu już na NFZ nigdzie nie było miejsc... Usunęli migdałki prywatnie w Certusie , chyba ok. 2000zł. -- Chwal

migdalki u dziecka

za tydzien moje dziecko czeka zabieg wyciecia migdalka. bedziemy to robic w szpitalu w legnicy. czy ktos moze mi napisac jak to wyglada, na co trzeba sie przygotowac itp.troche sie tego obawiam

Re: kto usuwal migdalki dziecku?

Ja miałam w tygodniu wycinane migdałki u moich bliźniaków. Co do standardów panujących w szpitalach się nie wypowiadam bo najwidoczniej się nie znam :) Tu masz link do mojego wątku na forum Wychowanie o tym jak przygotować dziecko mentalnie do zabiegu: forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=575&

Re: migdalki u dziecka

czy tu chodzi o wycinanie 3 migdałka? czy po prostu mała tak często choruje, i żadne antybiotyki nie pomagają, więc trzeba wyciąc te "prawidłowe"?

Re: kto usuwal migdalki dziecku?

papkę.Najgorsze jest to,że każde dziecko inaczej przechodzi wybudzenie i to co potem. Powinien być osobny pokój dla każdego. I nie opowiadaj,że dostanie lody po zabiegu, moje dziecko dostało dopiero nastepnego dnia i było rozżalone.Trzymaj się.

Re: kto usuwal migdalki dziecku?

Trudno mi się wypowiadać nt konieczności zabiegu u Twojego dziecka.Jednak konsultując 1,5 roku temu w Krajmedzie ewentualny zabieg u swojej 3,5 letniej wówczas córki odniosłam wrażenie ,,reklamy" operacji właśnie w Damianie. Lekarz nie dopuszczał żadnych innych metod leczenia

Re: kto usuwal migdalki dziecku?

Jak dziecko przejdzie ten zabieg zalezy od jego organizmu. Moj syn przeszedl ten zabieg bezobjawowo - nic go nie bolalo,nie wymiotowal, powolutku zaczynalismy jesc. Przechodzil go w zimie wiec tydzien zatrzymalam go w domu a po 2 tygodniach puscilam za zajecia. Sam zabieg mielismy w Kajetanach

Re: kto usuwal migdalki dziecku?

Moje dziecko (6,5 roku) miało w tym roku w lutym usuwany trzeci migdał. Dzieci, które z nią leżały miały usuwane trzy migdały. Ja też byłam przerażona, głównie dlatego, że 1) to moje dziecko, 2) sama nigdy nie miałam żadnej operacji. Z tego strachu mam teraz parę siwych włosów (naprawdę się

Re: kto usuwal migdalki dziecku?

Zabieg a właściwie trzy (usunięcie III migdałka, pomniejszenie bocznych i drenaż uszu) czeka nas 28 maja. Wykonuje go lekarz z Krajmendu w Damianie. Ponoć wykonują go bardzo dokładnie, endoskopowo. Niestety nie mogę się dowiedzieć, czy rzeczywiście jest to jakaś nowa, lepsza metoda, czy a zwykłych s

Re: migdalki u dziecka

wycinali mi migdałki, kiedy miałam jakieś 7 lat (dawno temu...). Wspominam to koszmarnie. Dali ma za słaby lek usypiający czy coś i do teraz mam wizje z sali, gdzie ten "zabieg" był wykonywany. Było to w legnickim szpitalu i pamiętam dobrze, że zostałam tam conajmniej dwa dni jeszcze. Mama

Re: migdalki u dziecka

powiem tak: moja 5l. córka również miała ten zabieg 2 lata temu , ale nie w Legnicy tylko w Złotoryji. Wybrałam Złotoryję ponieważ w legnicy robili ten zabieg odrazu, dzień wczesniej miałam zgłosić się z dzieckiem na badania a na drugi dzień rano do zabiegu. Po zabiegu miałyśmy wrócic do domu z

Re: migdalki u dziecka

Opiszę Ci to z dwóch pozycji: 1. Ja jako dziecko miałem wycinanego migdała w wieku 7 lat. Zabieg odbył się w znieczuleniu miejscowym. Do dziś pamiętam to uczucie, światła lamp, narzędzia używane przy zabiegu, krew, ból (pomimo, że kłamano mnie jako dziecko, że to nie boli) i praktycznie same złe

Re: Szpitale przyjazne rodzicom, czyli dzieciom.

Kajetany - oddział gdzie usuwają migdalki. Cieplarniane warunki, sale max 3 osobowe, łóżka szerokie, można spać z dzieckiem. W sali jest łazienka. Jedzenie dla dziecka w bufecie, ale na koszt szpitala. Rodzic musi sam sobie je opłacić. Pielęgniarki miłe. Nie umęczyłam się, byłam pozytywnie

Re: Dzieci do żłobków oddają złe matki

jest sielanka, jak ktos moze wyskoczyc na osiem godzin do milej pracy, a w tym czasie dzieckiem zajmuje sie zlobek, albo opiekunka, to naprawde tylko pozazdroscic. I nic to, ze dzieciak laduje co jakis czas w szpitalu, ma pousuwane migdalki, wiadomo, musi sie wychorowac, to norma. I takie tam

Re: dziecko w szpitalu- zabieg

Przed zabiegiem podają (trzy razy mielismy doswiadczenie - dwa razy migdalki i raz zabieg pobierania wycinka z gardla) doustnie glupiego jasia. Dziecko jest niby przytomne, ale nacpane. Dziwny widok. I w tym stanie jechalismy pod sale operacyjna, gdzie dziecie przejmowano i usypiano juz

Re: Dąbki maj/czerwiec

a basen mieliscie w sanatorium czy jakis zewnetrzny?bede w dabkach sama z dzieckiem i do tego bez samochodu :) stad moje pytania o zagospodarowanie czasu. Rozgladam sie za jakimis zabiegami. Stawiam na klimat ale moze warto wykupic chociaz jakis jeden zabieg Jakie zabiegi sa najbardziej godne

Re: Już jest diagnoza

, ze w podskokach pedzi na kazda operacje jaka dziecku chca zafundowac (w poprzednim watku byla gotowa po raz kolejny wycinac migdalki), teraz po jednej wizycie ma juz termin na chlastanie przegrody nosowej. Ja tylko apeluje o logiczne myslenie i dzialanie ze zdrowym rozsadkiem. To dziecko ma kilka lat

mononukleoza zakazna

Moje dziecko chyba przechorowalo ta chorobe.Ma beznadziejne migdalki Jak walczyc o jego migdalki

podwyzszona temperatura a operacja migdalkow

syn ma byc jutro operowany, wycinanie 3-ciego migdalka i zmniejszanie migdalow. syn byl wczoraj u pediatry i ten wyrazil zgode na operacje bo dziecko zdrowe. syn ma jednak od wczoraj podwyzszona temperature miedzy 36,9 a 37,4. lekarz ktory go bedzie operowal powiedzial nam przez telefon, ze do 37

wysypka i kaszel, co to moze byc co teraz grasuje?

dziecko ma lat prawie 6 wczoraj pojawila sie wysypka, dzisiaj sie nasila nie ma goraczki, jest wesoly, nie skarzy sie na swedzenie, ale zaczal kaszlec dziecko szczepione standardowo - odra, rozyczka mial juz prawie wszystko co dzieci przechodza ospe, trzydniowke, rumien zakazny jest sobota rano

spray do noskawitam

mam pytanie czy zna ktos nazwe sprayu do noska homeopatycznego ,ktory dziala na migdalki dziecka??podobno cos takiego jest i nie jest to eubforium

Re: Gdzie w Poznaniu wyciąć migdał dziecku?

czyb sa jakies kliniki w poznanu gdzie mizna usunac dziecku 5 lat migdal i podciac migdalki.

3,5 l czy po wycieciu migdalkow moze wiecej chorow

owac? pytanie wynika z faktu ze migdalki u tak malego dziecka produkuja przeciwciala odpornosciowe. -- z pozdrowieniami E.

Re: Goraczka (6msc) niemowle i zimne rączki

murwa.kac napisała: > a tak z ciekawosci - po co antybiotyk na wirusa? > a tak dla zaspokojenia ciekawosci - sama nie wiem ? moze powiekszone migdalki ja do tego skłoniły ? , dostal jeden jedyny raz i wiecej nie podalam , goraczki nie ma , dziecko zdrowe jak ryba - marudne jedynie

Re: Która się przyzna że ma brzydkie dziecko?

Artykul straszny. Matka ktora boi sie wyjsc z dzieckiem bo juz wie ze ktos mu przygada ze brzydkie... No i jaki to ma zwiazek z chrzescijanstwem wogole nie czaje. U mnie w rodzinie zawsze ktos smetnie wspomni jak sie mowi o urodzie dzieciecej ze z ladnychh dzieci rzadko wyrastaja ladni dorosli

Re:

nie wytnie ich dziecku calych tylko ewentualnie podetnie. Migdalki to limfa ochronna drog oddechowych. Wycina sie je cale, tylko w przypadku kiedy za zgnite! Mowiac dosadnie. Puki co robi sie wszystko, aby tego uniknac. -- forum.gazeta.pl(...)Kaszel, zapalenie ucha są niedogodnościami wieku

3 migdal usuwac czy nie?

Witam, Czy znajda sie mamy,ktore zdecydowaly sie na usuniecie 3 migdala u dziecka jesli tak to dlaczego ale i takie ktore pomimo zalecenia lekarza jednak nie zdecydowaly sie na zabieg u dziecka. Dziekuje za pomoc. A moze ktos poleci cos na zmniejszenie 3 migdala.Syn 3 latka ma przerosniete

Re: a mialo byc tak pieknie...

Wiem tez, ze dzieci alergiczne czesto maja problemy z migdalami. Kolezanka dziecka alergicznego zwalczyla stan zapalny sterydami do nosa i migdalki dzieki temu obkurczyly sie znaczaco. Musisz wpierw zdiagnozowac dobrze dziecko. -- forum.gazeta.pl(...)Kaszel, zapalenie ucha są niedogodnościami

Re: a lekarz na to

ladnyusmiech a konkretnie co dziecku bylo? Zajete mialo zatoki? Nie? Zajete mialo migdalki? Nie? Wezly chlonne jak? Nie zajete? Moja droga dziecko bylo zatem przeziebione i podlapalo wirusa. To sie leczy... paracetamolem, aspirynka, witamina C lezeniem w lozku i poceniem sie. Lekarz to nie

Re: laura_anna

dziewczyny jak badane byly migdalki?endoskopowo przez nos?czy bardzo jest to badanie bolesne dla dziecka,dlugop trwa?moja jest straszna panikara a powinnam zrobic to badanie

asymetryczne migdałki u córki

, dodam ze migdalki są takie od 10,2013r. nie pomniejszyło się mimo podawania antybiotyków. dziecko straciło na wadze. sporadycznie ma krwawienie z noska. pisze wszystko co się z mała dzieje chodz nie wiem czy jedno z drugim ma coś wspulnego. proszę o pomoc od czego to może być.pozdrawiam

Re: Tak się kończy antyuchodźcza histeria

rodzice. Tacy sami jak my, ktorzy klada swoje dzieci pod noz, zeby usunac migdalki. W obydwu przypadkach to bol zadawany z milosci, operacja dla dobra dziecka. Tylko tamci rodzice maja pecha, ze ktos im wmawia klamstwo. W niektorych spoleczenstwach nacisk na obrzezanie jest tak silny, ze zdarzaja sie

Re: Zabieg wyciecia migdałka w szpitalu ?

nieprawda nieprawda i jszcze raz nieprawda moje dziecko mialo wycinane migdalki pod koniec sierpnia wlasnie w ciechanowskim szpitalu wszystko bardzo dobrze zadnych powiklan po dwoch dniacg bylismy zpowrotem w domu tak ze nie sluchaj o zadnych Kajetanach bo mi tez tak radzili znajomi ze tylko tam ze

Re: a lekarz na to

najma, antybiotyki nie lecza wirusow ale zakazenia bakteryjne i jak napisalam przeciez jesli sa migdalki nie zajete to nikt jej nie zapisze zadnych powaznych antybiotykow w paragrypie. Z Podaje sie w UK paracetamol jak najbardziej dziecku do 1 roku i to takowy w czopku " w pupke". wit C

tran czy nie tran? Jak wzmocnic odpornosc u dzieck

Jak byl syn mlodszy podawalam mu tran. Potem naczytalam sie o tym, ze watroba dorszy zawiera ilesc tam razy wiecej toksyn niz to dopuszczalne, wiec...jakos nie zacheca mnie to to podawania dziecku tranu. No i teraz mysle, jakie sa alternatywy na poprawe tej bardzo slabej odpornosci. Syn ciagle

To znow mam metlik:(

wrocily do odpowiednich rozmiarow, a migdalki zmniejszyly sie wg. lekarza ok 80%, bo jeden podniebienny byl naprawde monstrualnych rozmiarow. Podobnio nadal sie obkurczaja. I taka szczepionka ma niby zabezpieczyc wlsanie te migdalki na przyszlosc. Boje sie, ze dostanie katarow i inne objawy, jak

Re: trzeci migdał- jeśli nie skalpel to co?

raz usuwalam dziecku. jak nadszedl prawie ze drugi raz wypisalam z przedszkola. na stale. nie choruje, migdalki sie zmniejszaja. edukacje zbiorowa zacznie dopiero w klasie zerowej. dziecko ma nianie i babcie.

a mnie odradzano ten lek

choc mieszkam w Niemczech i mialabym go za darmo, nie zdecydowalabym sie na ten lek. jakby nie bylo, to kolejny syf, ktorym trzeba by bylo dziecko miesiacami faszerowac. my zmniejszylismy migdalki, wycielismy trzeci migdal i mamy swiety spokoj.

Re: pomocy! powiększone węzły chłonne i migdały

maksa powiekszone wezly? Bo mial ciezka infekcje wirusowa! Co, to za pomysl, zeby robic z dziecka kaleke wycinajac mu wszystkie, mozliwe migdalki tylko dlatego, ze ma infkcje??? Szok! Jesli migdaly nie sa zgnite, to lecz dziecko! A nie wycinaj i poczytaj jak wazne dla organizmu sa migdalki

mononukleoza zakaźna

Witam, moje dziecko 3,5 roku od ponad tygodnia ma zwyżki temperatury, do 37,6, dodatkowo bardzo opuchnięte powieki, przez kilka dni także czerwone gardlo i powiększone migdalki. Oczywiście zrobiłam morfologię z rozmazem: w pierwszej wyszły leukocyty 17, limfocyty atypowe 40% i monocyty podwyższone

mononukleza zakazna

Witam, moje dziecko 3,5 roku od ponad tygodnia ma zwyżki temperatury, do 37,6, dodatkowo bardzo opuchnięte powieki, przez kilka dni także czerwone gardlo i powiększone migdalki. Oczywiście zrobiłam morfologię z rozmazem: w pierwszej wyszły leukocyty 17, limfocyty atypowe 40% i monocyty podwyższone

Re: wycięcie migdałków u dziecka

witam .pochodze z opolskiego jak tylko dowiedziałam sie ze mojej 4 letnie coreczce trzeba pilnie usunac migdalki gardłowy i podniebbienny obdzwonilam cała opolszczyzne w poszukiwaniu jak najkrótszego terminu zabiegu i trafiłam na klinikke Chirmed w opolu na krapkowickiej .przed podjeciem decyzji

Re: 9 miesięczny maluch nagle przestaje jeść...

Poszlam do dr znow dzis stas dostal antybiotyk i calpol p.bolowo. Gardlo i migdalki b. zaczerwienione zadnych innych objawow ani temperatury ani kaszlu czy kataru.biedny dzieciak nie jadl bo bal sie bolu przy polykaniu! jak mu dalam calpol to zjadl 5 lyzek kaszki a wiecie jak to pecznieje ! on

Re: trzeci migdał- jeśli nie skalpel to co?

lilka69 napisała: > raz usuwalam dziecku. > > jak nadszedl prawie ze drugi raz wypisalam z przedszkola. na stale. nie choruje > , > migdalki sie zmniejszaja. edukacje zbiorowa zacznie dopiero w klasie zerowej. > dziecko ma nianie i babcie. super, że możesz sobie na to

Re: a mialo byc tak pieknie...

bezposrdenio wplywu na zmniejszenie migdalka, pisalam to juz wiele raze. Moze miec jakby posredni wplyw. Co znaczy, ze napewno wplywa w wiekszosci przypadkow pozytywnie na wzmocnienie systemu immunologicznego dziecka. W konsekwencji dziecko to zadziej choruje dzieki czemu migdalki maja czas na obkurczenie sie

Re: Czy to jest niebezpieczne - bezdech!

Takie dziecko prowadzi sie do laryngologa, ktory wywala migdalki i najczesciej jest po klopocie.

re

Immunofortina jest ,, lekiem", ktory ma w swoim skladzie szereg witamin i mikrolelementow wspomagajacych odpornosc dziecka. Faktycznie pod tym wzgledem jest bardzo dobra! Bowiem zwieksza odpornsc dziecka. Teraz sprawa tzw. ,,zmniejszania przerosnietych migdalow". Migdalki-po kazdej

Re: angina czy jelitówka

zajrzyj dziecku do gardla, jesli na migdalkach niema zoltych plam/''wyrostkow'' tylko gardlo jest czerwone to nie angina. Takie dwie kulki po bokach to migdalki, a gardlo czerwone ma poprostu taki kolor, 4-latek otworzy juz szeroko usta, uzyj latarki i bedzie odpowiedz. Moze zaatakowalu rozne

Re: trzec migdal

Oni wszysko raczej sugeruja. Przynajmniej u mnie. Ja nie chcialam zgodzic sie na usuniecie, ale coraz czesceij mysle, ze moze to blad. Faktycznie jest zle w zimnie, u mojej malej tez wystepuja bezdechy, migdalki ma ogromne. ENT zaproponowal nastepna wizyte w lecie, zeby porownac. Jest lepiej, ale

Re: czy i gdzie mogę złożyć skargę? NFZ

oddychaniu przez nos (migdalki, polipy, alergie), kciuka nie ssie? A najlepiej skonsultowac dziecko u DOBREGO ( niekoniecznie taniego) ortodonty.

Re: bacha

a090707 napisała: > Moj kolega- pielegniarz mial wycinane migdalki w znieczuleniu miejscowym jako d > orosla osoba. Stwierdzil, ze nigdy nie dalby dziecka do takiego zabiegu. Ale wiesz, że to porównanie trochę ... kiepskie :) Bo dorośli po prostu DUŻO, DUŻO gorzej znoszą usuwanie migdałów

bacha

Moj kolega- pielegniarz mial wycinane migdalki w znieczuleniu miejscowym jako dorosla osoba. Stwierdzil, ze nigdy nie dalby dziecka do takiego zabiegu. Syn 4-letni mial wyciety 3 migdal i podciete boczne dwa tyg. temu. Zabieg skonczyl sie o 9.40 do 18 tylko woda, pozniej dostal kromke chleba z

Mieli wyciąć migdałki, odcięli kawałek języka

Legnicki szpital wypłaci odszkodowanie rodzicom dziecka, któremu podczas operacji lekarz przez pomyłkę odciął kawałek języka. wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,6105206,Mieli_wyciac_migdalki__odcieli_kawalek_jezyka.html -- na końcu korytarza foto foto

powiekszone migdalki

Trzyletnia corka zawsze ma powiekszone migdalki, czasem tez pochrapuje, nie zawsze. Choruje niewiele, zdarzylo sie jej raz w roku przedszkolnym. Choruje na AZS od 3 miesiaca. Lekarze mowili, ze podloze nie jest alergiczne i ze bedzie zanikac, ale w lipcu skonczyla 3latka i skora jest okropna

powiekszone migdalki..znowu...

czy to normalane ze u 3latki migdalki sie powiekszaja co miesiac??? bylam u lekarza to powiedzial ze to przejdzie i zeby dziecku nie dawac nic. ale czasem mala ma goraczke, i znowu sie powiekszyly.martwie sie bo to chyba nie jest normalne.

Re: walka z katarem-przegrywamy

Twoje dziecko lapie infkcje wirusowe, to nie jest nic nadzwyczajnego a normalna sprawa. Leczyc sie tego nie da, mozna probowac likwidowac objawy, z roznym skutkiem. Uszy sa czesto jednym ze sposobow pozbywania sie 'smieci' przez organizm. Plyn w uszach gromadzi sie gdy przewody sa zbyt waskie co

Re: chrapanie dziecka , mocne chrapanie :(

dziecko mialo operacje na migdalki , niby wszystko poszlo dobrze , ale rana po zabiegu sie niezbyt dobrze goila i kwawila , zanim sie zorientowali dziecko udusilo sie wlasna krwia :( dokladnie nie powiem jak to bylo ale jakos tak , dziewczynka miala wtedy 6 lat :( Wiem ze to sa przypadki bo takie

Re: najgłupsze teksty pacjentów i lekarzy

Zargonu ciag dalszy: slynne juz spadajace dzieci, ewentualnie narzady (migdalki, etc.). Niezly musi byc bardak na bloku skoro nawet dzisiaj dziecko spadlo. -- Męski Szowinistyczny Knur

kiedy do przedszkola po chorobach

Witam Pani Doktor. Mam pytanie, kiedy dziecko moze isc do przedszkola i nie zaraza? Corka odkad poszla do przedszola w zasadzie non stop ma katar i choruje. Zwykle jest tak ze w piatek cos lapie i od poniedzialku na tydzien zostaje w domu. Po zapaleniu ucha (ktore przeszla 2 razy w ciagu miesiaca

Re: Glue ear I true I migdal operacja !!!

Moja corcia miala usuwany 3 migdal i migdalki boczne w wieku 2,5 roku, lekarze chcieli jej tez zrobic zabieg Brommits czyli przecinanie tej blony w uszku ale sie na to nie zgodzilam bo strasznie sie balam tego zabiegu.... wczesniej corka miala mocny niedosluch obu uszu, w wieku prawie 3 lat nie

Polecam na chrapanie....

Sprawdzcie same, jesli Wasze dziecko nagle zaczyna chrapac-zwlaszcza po infekcji,nawet bardzo lagodnej, napewno ma podrzanione migdalki! Moj maly z 2 razy w zyciu zaczal chrapac noca, choc migdaly nie byly przerosniete, a jedynnie lekko poiekszone. Przed snem popsikajcie przez ok 3 dni Tamtumwerde

Re: Dziwna sprawa

mozyna napisała: > Do ok. 3 roku zycia migdalki pomagaja w zwalczaniu infekcji, potem juz tej funk > cji raczej nie spelniaja, bo organizm radzi sobie z tym na wiele innych sposobo > w. > Moga za to prowadzic w niektorych przypadkach do ciaglych problemow zdrowotnych > tj. angina

Re: a lekarz na to

princesswhitewolf napisała: > ladnyusmiech > > a konkretnie co dziecku bylo? Zajete mialo zatoki? Nie? Zajete mialo migdalki? > Nie? Wezly chlonne jak? Nie zajete? > > Moja droga dziecko bylo zatem przeziebione i podlapalo wirusa. To sie leczy... > paracetamolem

Re: o co chodzi z tym morzem?

Nie wiem o co chodzi, też raz się skusiliśmy, pojechaliśmy z dzieckiem, znajomymi i dwojką ich dzieci. Mieliśmy wykupiony pobyt na 10 dni, po 5ciu dniach wracaliśmy, bo wszytskie dzieci chore, jedno zapalenie ucha, drugie migdalki, trzecie zapalenie jamy ustnej. Pogoda bez rewelacji, nawet jak

migdałki

Chciałam zapytać jak jest w UK z usuwaniem albo podcinaniem migdałków u dzieci?My idziemy do naszego GP po skierowanie do szpitala i nie wiem który szpital wybrać w okolicy Manchesteru?Pod uwage bralam też zrobienie tych migdałków w Polsce.Napiszcie prosze jeżeli któraś z Was usuwala migdalki

Re: mamusie dzieci operowanych...

My bylismy 4 dni w szpitalu wycinajac migdalki. Powiem Ci, ze najgorsze dla dzieci byly motylki w raczce, no niestety wklocie boli ( i te plastry, ktorych pozniej pielegniarki nie mogly odkleic, masakra ). U nas bylo powiedziane, ze jedziemy do szpitala, ze bedzie kroplowka i pozniej pan doktor

Re: Angina ropna - pytanie do Gypsi

Gypsi dzieki za odpowiedz. Lekarz stwierdzil tonsillitis:( Jak odroznic angine ropna od zimnych ropni, o ktorych piszesz. Mala ma powracajace anginy, bylismy pod obserwaja ENT i nawet miala miec usuwane migdalki (powracajace anginy, chrapanie i bezdech w nocy, chronicznie powiekszone migdalki), ale

Imupret i Immunotrofina!!

stanie obkurczyc sie. Primo- po kazdej infeekcji-nawet najmniejsze-migdaly zwiekszaja swa objetosc. Jest to naturalne zjawisko naszego organizmu. Migdalki po jednej nawet najlagodniejszej infekcja trawjacej pare dni moga obkurczac sie do rozmairow pierwotnych nawet do 1 miesiaca. Jesli dziecko lapie

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - migdalki u dziecka

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin