Przeszukano 111 134 916 wypowiedzi na 4 113 forach

mango - pozostałe wpisy

Soruj: wg trafności wg daty

Re: cienka puchówka Mango

w regularnej cenie tez sa: shop.mango.com/pl/ch%C5%82opiec/p%C5%82aszcze

outlet Mango jesień/zima

Mango sezon jesień/zima to mix odzieży damsko-męsko-dziecięcej. Towar pakowany po około 20kg. w cenie 69 zł/kg. Specyfiką ubrań jest wygoda, funkcjonalność a zarazem szyk i elegancja w połączeniu z nietuzinkowym wzornictwem opartym o najnowsze trendy. W pakiecie specjalna edycja dla kobiet o

Re: mango - 30%

dostałam mailem ;) mam jeszcze do wykorzystania dwa kody jednorazowe na -20% nieprzecenione, -10% na przecenę, ale nie obejmują mango. jak ktoś chce to wyślę na maila, ale nie wcześniej niż po 17.

Re: mango zwrot

Mam pytanie o zwrot do mango outlet. Czy można wysyłać kurierem. Mam solidną paczkę do zwrotu i to wyjdzie najtaniej, ale u nich na stronie wszedzie piszą o zwrotach PP.

Re: Afrykańskie Mango :)

Nie sadze. Jakas kolejna sciema. Aczkolwiek afrykanskie mango jest pyszne, przyznaje, tylko duzo fajniej jest po prostu zjesc owoc :) no i nie liczac na jakies cuda. -- obrazy, malunki i nie tylko

Manga Pandora Hearts a duchowe zagrozenia.

Moja 12 latka chcialaby kupic sobie mange. Czy ta manga jest bezpieczna? Czy ma jakies ukryte przekazy? A zagrozenie duchowe? Jestem osoba wierzaca i nie wiem czy pozwolic na czytanie.

Manga Pandora Hearts a duchowe zagrozenia...

Moja 12 latka chcialaby kupic sobie mange. Czy ta manga jest bezpieczna? Czy ma jakies ukryte przekazy? A zagrozenie duchowe? Jestem osoba wierzaca i nie wiem czy pozwolic na czytanie.

Re: Telezakupy Mango - ostrzegam

odstapienia od umowy, ńie musisz podawac przyczyny odstapienia. Nie kupuj tam... Ceny maja wysokie a jakosc - to juz zdazylas sie przekonac. Poszukaj w sklepach outletowych- showroomprive, membershop, limango, vivre, bonami- tak czesto bywa markowy sprzet i niskich cenach. Szkoda nerwow na mango tv shop

Re: Mango- kupowałyście? Polecacie?

Jeśli mieć mniej, ale lepszej jakości, to za dopłatą - zalando. Wybór większy, także rozmiarów. Mango to klasyczna sieciówka.

kod zniżkowy do Mango

gwiazdką (*), kółkiem (O) lub hashtagiem (#). Dotyczy wyłącznie nowych klientów i ma zastosowanie tylko do zamówień internetowych online. W razie jakichkolwiek wątpliwości, pytań czy sugestii, możesz skontaktować się z Działem Obsługi Klienta poprzez naszą stronę internetową. ale jako ze mango nie dawało

Re: Mango- kupowałyście? Polecacie?

wybrałabym Żalando, większy wybór marek, co do mango to kupiłam tam raz kardigan, w sumie jest nadal ok, jakości innych rzeczy nie ocenię, bo nie kupuję ubrań tej marki

Mango- kupowałyście? Polecacie?

Mam do wyboru 2 karty podarunkowe- za 100 zł do zalando lub za 200 zł do mango. Co wybrać? -- http://emotikona.pl/gify/ http://emotikona.pl/gify/pic/pajak.gif

Re: Manga dla trochę młodszych czytelników

Generalnie shojo manga -- wszystkie swinie byly rowne ale niektore byly rowniejsze. a to dlatego ze znaly numer tel do kogo trzeba

Re: Mango- kupowałyście? Polecacie?

Za 100 zł nie poszalejesz. Mimo że ostatnio tylko kupuje w Zalando to bym wybrała 200 zł do Mango, zawsze. Za stowke i tak nie kupisz ekstra markowej rzeczy no chyba że majtki ;), chociaż ja czekam właśnie na buty za 139 zł. przecenione z 389 zł i zegarek za 179 przeceniony tez z okolic 4 stów

Re: Manga komiks

Może japońskie mangi to niezbyt, często są tam nieodpowiednie treści, ale za to zwykłe komiksy, jak i amerykańskie jak najbardziej się nadają. Coś niech czyta. Proszę przeczytać o tym artykuł Śr, 15-02-2017 Forum: Starsze dziecko - Re: Manga komiks

Re: Mangi Pokemon Adventure

mangi to jakiś owoc, a reszta to nie znam. -- rewinder

Re: Mango- kupowałyście? Polecacie?

Ja bym wybrała za 200 zł do mango bo lubię ten sklep. Nie ma może super jakości, fakt, ale akurat dla mnie całkiem fajne rzeczy. Po obniżkach dość tanie. W zalando nigdy nie mogę nic kupić. Mam może ze 2-3 rzeczy. Oczywiście znajdziesz tam bardzo fajne ubrania dobrej jakości ale za minimum 200

Re: Manga dla 10-latki

Bardzo dziękuję za polecenie "Wilczych dzieci". Faktycznie, córce bardzo się spodobała. Może polecicie coś jeszcze? Córka nie lubi czytać, ale te mangi pochłania w moment. Tylko problem znaleźć coś odpowiedniego...

Re: cienka puchówka Mango

Patatajowa, a jak ta kurtka sprawuje sie w razie deszczu? Czy one przemakaja od razu? W sensie niespodziewanego deszczu :-)

Re: cienka puchówka Mango

czy w tym roku nie bylo cienkich puchówek, czy przegapiłam? syn uwielbia tę ubiegloroczną, ale przydałaby się o rozmiar większa ...

Re: kod zniżkowy do Mango

ale ze gdzie nie jest to pierwszy raz-do Mango? jest. ja pisze o kodzie który mozna sobie wygenerowac dowolna ilosc razy i działa na biezace kolekcjie. były kody kiedy zaczynała sie wyprzedaz,w zeszłym roku i poprzednch. w łikendach znizek nie biora udziału,kart klienta nie maja... -- http

Re: cienka puchówka Mango

no nie wiem czy mam sie z czego cieszyc bo syn chydzi teraz w 164 i za rok bedzie mnie bolec głowa co kupic ;) -- http://yoursmiles.org/t-forum.php http://yoursmiles.org/tsmile/forum/t1254.gif

Re: 60% Mango swietne ceny szybko uciekałay z ko

Na mango.com ? Gdzie takie ceny bo w zakładce promocja widzę raptem o 10-20 zł tańsze.

Re: cienka puchówka Mango

Dzieki, to jeszcze jedno pytanie. Syn ma teraz 110 wzrostu, chcialabym ja na teraz i wiosne. Brac 110 czy juz 116? Tylko nadmieniam ze nie chce aby byla teraz do kolan :-)

Re: cienka puchówka Mango

one juz były na answear i wyprzedały sie dosc szybko. nie sadze zeby dołozyli chyba ze ze zwrotów ewentualnie. -- http://yoursmiles.org/t-forum.php http://yoursmiles.org/tsmile/forum/t1254.gif

Re: cienka puchówka Mango

tak, przemaka dośc szybko, zdecydowanie na deszcz sie nie nadaje.ale równie szybko schnie.i jest cieplutka i lekka jak piórko :). -- http://yoursmiles.org/t-forum.php http://yoursmiles.org/tsmile/forum/t1254.gif

Re: cienka puchówka Mango

o, a rano sprawdzałam i nie widziałam. Szkoda że nie ma na answear, wolałabym u nich kupić. Na kobiecie jest midseason sale, poczekam chwilę, może będzie na dzieciach ;)

Re: Mango- kupowałyście? Polecacie?

W tym roku na wyprzedaży w zalando było wiele fantastycznych kiecek za 100 zł, które kiedyś kosztowały w okolicach 200. Ja się obkupiłam ;) Z kolei Mango ma ciekawe swetry. Ale ja bym się najbardziej ucieszyła z bonu do la redoute (jeśli w ogóle mieliby bony rabatowe). Mam stamtąd płaszcz świetnej

Re: cienka puchówka Mango

Przyszła dziś kurtka z tegorocznej kolekcji i jestem mniej zadowolona niż z ubiegłorocznej. Niby podobna, ale: kaptur w starej był wykończony tak jak dół i rękawy, lekko rozciągliwą taśmą, przez co fajnie dopasowywala się do obwodu - w tej wykończony zwykłym szwem, wiatr go będzie ściągał z głowy,

Manga komiks

Czy manga komiksy japońskie to odpowiednie książki dla 10 latki? Czy wasze dzieciaki czytają mangę?

Re: cienka puchówka Mango

Hehe mój stary wątek. ? a puchowke sym ma identyczna w tym roku tylko rozmiar wieksza. Byly wszystkie kolory na mangooutlet niedawno. -- http://yoursmiles.org/t-forum.php http://yoursmiles.org/tsmile/forum/t1254.gif

Manga dla 10-latki

Córka zainteresowała się mangą, chyba pod wpływem zajęć z rysowania komiksu, i chciałabym jej kupić: 1. cos do poczytania/pooglądania 2. podręcznik rysowania mangi Jesli chodzi o punkt 1, to wstępnie mam na oku

parki puchowe Mango chłopiec

czy ma moze ktos z was taka kurtke dla dziecka: shop.mango.com/PL/p0/dzieci/odziez/p%C5%82aszcze/puchowa-kurtka-z-kapturem?id=73090191_99&n

Re: MANGO kod rabatowy?

Kodów do mango nie przypominam sobie , ale z tego co pamiętam co roku w październiku była akcja -40% na płaszcze i kurtki

Manga dla 10-latki

Córka zainteresowała się mangą, chyba pod wpływem zajęć z rysowania komiksu, i chciałabym jej kupić: 1. cos do poczytania/pooglądania 2. podręcznik rysowania mangi Jesli chodzi o punkt 1, to wstępnie mam na oku

Re: parki puchowe Mango chłopiec

Na pewno będzie za mała, mój jak nosił 140 z innych firm, to ta z Mango na 152 była na styk

Odchudzanie z afrykańskim Mango

Dla tych co jeszcze nie próbowali, a nie mogą schudnąć, za pomocą innych produktów, polecam ekstrakt z afrykańskiego Mango. Moja dziewczyna to stosuje od marca tego roku (2016) schudła około 18 kg - dla jednych mało dla innych dużo. Dopiero po tym zaczęła schudnąć, już nie musi tego brać, ale nie

mango lasi...

no..trzeba owoce mango zmiksowac z jogurtem.. SUPER!!! albo po prostu shake owocowy...

Bluza Mango jakość?

shop.mango.com/PL/p0/dzieci/odziez/bluzy/frotowa-bluza-z-nadrukiem?id=73090086_99&n=1&s=prendas_kidsA.sudaderas skład frotte bawełna

Re: Mango_ zwrot łączony?

Nie próbowałam, bo zawsze zwracam stacjonarnie: Mango w Galerii Kazimierz, Krakowskiej lub Bonarce, a Mango Outlet w Factory w Modlniczce ;) Może zadzwoń na infolinię i zapytaj co oni na to?

Mango

Przestrzegam przed kupowaniem w Mango tv. Takiego wyjątkowego badziewia jakie tam sprzedają ze świecą szukać. Kupiłem u nich dwa artykuły. Do wyrzucenia.

Re: cienka puchówka Mango

...na stronie mango tez rozne zdjecia. dam znac w kazdym razie jakby ktos chciał wiedziec. -- "Policja jest już w drodze z kakałkiem i kocykiem" http://www.picgifs.com/smileys/ http://www.picgifs.com/smileys/smileys-and-emoticons/police/smileys-police-073856.gif

Re: Mango_torebki

chyba kupiłyśmy tą samą torebkę:) też śmierdzi okrutnie, ale za taką cenę nie będę odsyłać. wcześniej w mango torebek nie kupowałam, ale inne rzeczy są super.

Re: cienka puchówka Mango

5 minut temu dostałam sms ze paczka juz do odbioru w paczkomacie (wczoraj po poludniu zamawiane) wiec bede wiedziec. no expres.... :) a kod zawsze z niusletera np, ale tym razem miałam uzbierane punkty answear club wiec cena baaardzo przyjemna mi wyszła :) na stronie mango -- "Policja jest już w

Re: kupiłam malutkie mango

No z ta pestka mango to jest troche zachodu, zeby ja "wysuplac", tam trzeba ja przekroic i wywlec ze srodka... -- http://fs1.directupload.net/images/user/150112/w8kfc76t.gif

mango kurtka

Czy ktoś wie, czy to jest zimowa kurtka? Bo wygląda na cieniutką.... shop.mango.com/PL/p0/kobieta

cienka puchówka Mango

ktos widzial może stacjonarnie ta kurtke? nie wiem czy spodziewac sie czarnej czy szarej ;) i czy ogólnie fajna jest? bardzo błyszcząca? zamówiłam wczoraj, fajna cena mi wyszła z rabatem ale znalazłam inna i nie wiem czy zamawiac... ;) So, 03-09-2016 Forum: Zakupy - cienka puchówka Mango

chłopięca puchówka Mango- zimowa czy przejściowa

ta kurtka z Mango shop.mango.com/PL/p0/dzieci/odziez/p%C5%82aszcze/puchowa-kurtka-z-kapturem?id=73077522 nadaje się na mrozy, zimę, czy to raczej wersja

Re: Mango_torebki

zamówienie złożone 11 czerwca, 16 inf o tym, że gotowe do wysyłki, dziś dotarło. To z mango a mango outlet złożone 11 do dziś nie dotarło jeszcze do PL nawet -- http://www.suwaczki.com/ http://www.suwaczki.com/tickers/l22ndf9h6w1vt6qz.png

Re: damskie kurtki puchowe Mango

Ta Mango którą mierzyłam jest z tych cienkich, przejściowych. Miałam kupioną na początku października Camaieu, ale właśnie oddałam do reklamacji bo pióra wychodziły szwami i materiałem. Trochę boję się ryzykować. Może wiecie gdzie kupię taką delikatną przejściówkę bez puchu tylko z syntetykiem

Re: damskie kurtki puchowe Mango

taka " wada"nie podlega reklamacji? Kupiłam puchówkę z mango w śmiesznej cenie 100 pln i płaszcz w kappahl, wcześniej nic puchowego nie miałam. Jedno i drugie delikatne, lekkie, więc zostawiłam chociaż w sumie obawiam się piór .... -- http://www.suwaczki.com/ http://www.suwaczki.com/tickers/l22

Re: damskie kurtki puchowe Mango

Mam kilka kurtek i płaszczy puchowych z mango i zgadzam się, że to zależy od grubości materiału. Mam kilka cieńszych takich "do samochodu" i z tych wyłazi (zarówno od wewnątrz --> obrane ubranie jak i na zewnątrz --> obrana tapicerka w aucie). Z tej o grubszym i bardziej zbitym materiale

Re: mango - 30%

dziś na answear normalna wyprzedaż, ceny dużo lepsze niż jeszcze wczoraj z rabatem. Zamówienie poleciało, w dodatku miałam kod na -20% więc jeszcze fajniej :)

Mango - problem

Wpadła mi w oko marynarka, mogę dodać ją do koszyka, rozmiar mój jest, ale gdy ide juz do płatności - wywala mi te marynarke. Wiecie o co chodzi? Śr, 20-01-2016 Forum: Zakupy - Mango - problem

Re: kupiłam malutkie mango

Ta spłaszczona "fasola" około 3cm, to pestka malutkiego mango. Zmiękło, wiec je zjadłam, pyszne, ale kwaśne jak cytryna. Nasionko jest gładkie i śliskie, mam nadzieję, że coś z niego wyrośnie. http://fs5.directupload.net/images/160628/bvcspt66.jpg -- http://i46.tinypic.com/117wpyd.jpg AL

Mango_ zwrot łączony?

ma do zwrotu część zam. z outletu + część z mango.com i zastanawiam się czy mogę to wrzucić do jednego kartonu pakując w dwie osobne torby i odesłać razem? któraś z Was próbowała? -- http://www.suwaczki.com/ http://www.suwaczki.com/tickers/l22ndf9h6w1vt6qz.png

kupiłam malutkie mango

Moja pani Chinka od tofu i innych smakołyków nazwała je w swoim języku, co oczywiście nie jest do zapamiętania. Jest małe, na zdjęciu dla porównania z nektarynką i na talerzyku od filiżanki. Kupiłam z ciekawości i dla pestki. Może będę miała mini drzewko mango. http://fs5.directupload

Re: Mango -50% online

sorki, pomyłka, te szorty sa po 17,90 zł shop.mango.com/PL/p0/dzieci/odziez/bermudy/bawe%C5%82niane-bermudy/?id=63057579_56&n=1&s

Re: Telezakupy Mango - ostrzegam

Po grzyb ci generalny inspektor ochrony danych osobowych jak potrzebujesz uokiku? -- Jak masz ochotę, to masz ochotę. Z ochotą się nie dyskutuje.

Re: Telezakupy Mango - ostrzegam

Tak, robię zakupy online, nie wiedziałam, że w dzisiejszych czasach to tak szokuje. Pierwszy raz mam problem.

Re: Telezakupy Mango - ostrzegam

Kto kupuje w telezakupach ?! -- Na Halloween przebiorę się za okres. A potem spóźnię się i wszyscy będą się bali ;)

Re: mango newsletter - rezygnacja?

moje konto--> subskrypcje. chodzi ci o mangoshop a nie tvshop mango ? ;) -- http://www.animated-smileys.com/emoticons/animated-smileys-animals-111.gif

Re: Mango -50% online

jak ktos rozczarowany zakupami online w h&M ;) to warto zajrzec na mango. była kolejna obniżka. popełniłam zamówienie z tiszertami po 9 zł,szortami dresowymi po 12, dresami długimi po 19 i bluzami po 29. takie jakie juz mamy tylko o rozmiar większe :) -- http

Re: Afrykańskie Mango :)

Powiem tak: gdyby istniał na świecie JAKIKOLWIEK skuteczny medykament odchudzający, bogacze byliby jeden w drugiego szczuplutcy jak szczypiorki- a tak nie jest;)

Re: Manga komiks

> Czy manga komiksy japońskie to odpowiednie książki dla 10 latki? oczywiscie, przeciez sa rozne rodzaje mangi. > Czy wasze dzieciaki czytają mangę? nie, ale ogladamy sporo anime, # -- Dziecko w podrozy. Grupa na Facebooku. ___________________________________________

Re: Telezakupy Mango - ostrzegam

husmus napisała: > Tak, robię zakupy online, nie wiedziałam, że w dzisiejszych czasach to tak szok > uje. Online to ja też robię, no ale przecież nie w TELEZAKUPACH!

Re: Telezakupy Mango - ostrzegam

Nie szokuje kupowanie online. Tylko kupowanie przez tv. Szajsu ,który zresztą można za pół ceny dostać na Allegro... -- Na Halloween przebiorę się za okres. A potem spóźnię się i wszyscy będą się bali ;)

Re: Afrykańskie Mango :)

Nie wierzę w tabletki cudownie odchudzające. Najskuteczniejsza w odchudzaniu jest metoda "mniej żryć", najlepiej po konsultacji z dietetykiem, który jeszcze doradzi, co jeść, a czego unikać.

Re: Afrykańskie Mango :)

za 150zł masz zakupy na cały tydzień. I też schudniesz jeśli kupisz co trzeba. -- „Każdy facet boi sie tego, że po ślubie dziewczyna zetnie włosy, przybierze na wadze i przestanie dawać mu dupy"

Re: Afrykańskie Mango :)

Za 150 zl masz wizytę u dietetyka. I masz schudnięcie gwarantowane. -- http://apostazja.pl http://img685.imageshack.us/img685/5541/userbarac.png

Re: Telezakupy Mango - ostrzegam

na twoim miejscu zrobiłabym jeszcze kilka fotek opakowania żeby mieć dowód ...Już pudełko mi się nie podobało. Potargane, poklejone taśmą. Po dokładnym obejrzeniu okazało się, że pudełko przeszło przez Dział reklamacji. Nie raczyli nawet usunąć nazwiska i adresu osoby, która poprzednio urządzenie k

Re: Telezakupy Mango - ostrzegam

bialeem napisała: > Po grzyb ci generalny inspektor ochrony danych osobowych jak potrzebujesz uokik > u? > Bo GIODO zajmuje się przypadkami udostępniania/sprzedawania danych osobowych. UOKiK, owszem - z punktu widzenia klienta, a nie w związku z naruszeniem zasady ochrony danych.

Re: mango zwrot

BTW czy w wwie jest sposob zwrocic stacjonarnie? bo tam gdzie zwracalam do tej pory to sie sklep zamknal i nie wiem

Żółta rozkosz - shake Mango Lassi

Żółta rozkosz - shake Mango Lassi

Manga Fighter

Manga Fighter to nowa gra MMO, w której każdy z użytkowników dołącza do ogólnoświatowej jatki, która rozgrywa się w świetnie wykonanym świecie mangi i anime.

Manga Fighter w stu procentach została osadzona w świecie wzorowanym na kulturze Dalekiego Wschodu. Grafika i

Little Figter 2

konwencji Mangi i Anime.

Albatross18

Albatross18 to sportowa gra MMO, w której użytkownik wciela się w golfistę. Świat przedstawiony pełen jest trawników, dołków, chorągiewek i Melexów. Każdy z graczy nabywa umiejętności potrzebne w golfie, a z czasem inwestuje w swój sprzęt. Grafika z pewnością przypadnie do gustu wielbicielom mangi

Little Figter

Little Figter to pierwsza część ciekawej i wciągającej gry zręcznościowej, która przede wszystkim sprowadza się do bicia z przeciwnikami.

W zależności od wybranej postaci, dostępne są różne ciosy, dodatkowe bronie, itp. Grafika jest utrzymana w konwencji Mangi i Anime.

Albatross18 Patch

Albatross18 to sportowa gra MMO, w której użytkownik wciela się w golfistę. Świat przedstawiony pełen jest trawników, dołków, chorągiewek i Melexów. Każdy z graczy nabywa umiejętności potrzebne w golfie, a z czasem inwestuje w swój sprzęt. Grafika z pewnością przypadnie do gustu wielbicielom mangi

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - mango

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin