Sake

Sake

Przeszukano 114 433 601 wypowiedzi na 1 319 forach

mało sika - pozostałe wpisy

Soruj: wg trafności wg daty

mało sika:(

11 msc niemowlę od wczoraj mało sika-,pieluszki sa normalnie suche.Zrobił 2 rzadkie kupy.Nic mu więcej nie dolega, strasznie się martwię....

Mało sika

Syn (3lata) od 2 dni mało sika tzn. ze 2-3 razy na dobę, przy czym w dzień tylko 1 raz (do tej pory ok. 4 razy w dzień). Jest chory (angina), ale nie ma teraz gorączki. Pije więcej niż zwykle ok. 600 ml, ale napewno nie "wysikuje" tyle. Byłam dzis u lekarza, ale wyszlo mi z glowy żeby

Mało sika.

Witam.Martwi mnie to że mój 11 tygodniowy synek mało sika.Tydzień temu był szczepiony i od tego momentu widać wyraźną różnicę w ilości oddawanego moczu.Czasem po nocy pieluszka jest sucha a w ciągu dnia moczy 3-4 i nie są zamokre.Przesypia całą noc,w ciągu dnia je co 2-3 godziny

Mało sika :-(

Po nocy pielucha prawie sucha :-( Jest piersiowy - dopajam też wodą. Innych objawów odwodnienia nie ma - ciemiączko ok, pocia się dość mocno bo wszedł właśnie w etap intensywnego pełzania. Buzia pełna śliny. Może to normalne przy tych upałach??? Bo ja też w sumie mało sikam. W mieszkaniu

mało sika

witam moze to nietypowy temat, ale moja corka od 5 dni miala biegunke, na szczescie odpukac juz jest lepiej tylko zauwazylam ze mniej sika, pieluszki sa ledwo mokre a jak probowałam złapac mocz do badania to nie udalo sie bo byly tylko male krople, wiem ze moja corka malo pija bo jakos tak

Mało sika!!!

Witam zauważyłam ostatnio u mojego 4 mies. synka coś niepokojącego. Otóż po nocy pielucha jest prawie sucha, co mu się nigdy nie zdarzało. Tak było wczoraj i to samo powtórzyło się dzisiaj. Mam w związku z tym pytanie czy w tym wieku dzieci sikają coraz mniej czy jest to jakiś niepojący

mało sika

to coś nietypowego dla niej). Jeść nie bardzo chciała, mimo że zwykle apetyt dopisuje. Wypiła mało ale tak już ma. Była dzisiaj marudna - ale nie cały dzień, tylko miała gorsze momenty. Spała więcej niż standardowo. MArudzenie mniej więcej od tygodnia zrzucam na karb ząbków, palce ciągle w buzi

Mało sika ?????

Od 2 dni synek (7 m-cy) mniej pił z piersi, z łyżeczki owszem i pił i jadł. Powodem jest ząbek, który dziś się pojawił. Od 2 dni również bardzo mało robił siusiu. Zadziwiająco mało, pewnie i powodem jest to, że mniej pił, tylko i tak stosunkowo mało siusiał. Czy to może już być powód do

mało sika

Pani Dr., córka w sobotę miała taki szczekający kaszel, byłam u pediatry (pumonolog), która nic nie strasznego nie stwierdziła. Dzisiaj po lekarstwach jest już znaczna poprawa, ale niepokoi mnie żadkie oddawanie moczu, bądź w mniejszych ilościach niż zwykle, a pije naprawdę dużo. Zachowuje się

mniej sika

Witam. Jestem regularną "czytaczką" tego forum.Naprawdę bardzo dużo się z niego dowiedziałam i do tej pory ( mały ma 6 miesiecy) karmię go piersią. Ale mam pytanie: na dzień dzisiejszy Młody zajada około 4-5 razy pierś i powoli wprowadzam deserki i obiadki i zauważyłam ,że moczy

Pani doktor mało sika !!!

Nie wiem czy powinnam się martwić, ale moja córka od kilku dni mniej sika niż zwykle. Pije również mniej, ale przecież w posiłkach stałych też jest woda. Wcześniej piła około 150-200 ml/dobę. Ma 9 m-cy. Dzisiaj w nocy wypiła 150 ml herbatki i rano pampers był prawie suchy. Czy to normalne, że

mało sika w dzień

Nie wiem, czy to norma, czy walka z infekcją, a może ZUM jaki? Dzieć 6,5 miesiąca. Od dwóch tygodni krąży po rodzinie infekcja, glut, kaszel, małżon ma antybiotyk, więc grubo. Od kilku dni zauważyłam, że młody zużywa bardzo mało pieluch w ciągu dnia, a przy zmianie są ledwo zasikane. Je KP z 6

Re: mało sika:(

A pije tyle samo? Poci się? Ma gorączkę? W ogóle nie sika, czy sika mało?

2-latka mało sika POMOCY

Dziewczyny powiedzcie ile wasze dzieci sikają, bo mam wrażenie, że moja mała ostatnio mało sika. Jak zmieniłam jej pampersa o 8rano to do 11.30 był suchy, godzinę siedziała na nocniku i nic. Może macie sprawdzone przepisy moczopędne

Mało sika w pampersa- dlaczego ?

Od dwóch dni coś malo mi sika w pampersa. Rano do 10 h mialam dwa pelniuskie pampersy po nocce, pozniej to juz troche mniej, ale ciężar czułam. A teraz to coś malo synuś mi sika, niby pje tyle co zawsze (jes tylko na piersi), ma 5,5 mies. Zastanawiam się czy to objaw czegoś - podpowiedzcie

Moje dziecko mało sika?

Witam drogie mamusie mam moim zdaniem nietypowy problem.Moja 3.5 letnia coreczka ma ostatnoi problem z oddawaniem moczu przy czym zaznacze za nic ja nie boli tak po prostu jej sie nie chce.Wysika sie zawsze przed snem tak ok 20-21 i dopiero jak za nia caly czas chodze i przypominam niunia wysikaj

Od kilku dni mało sika.

Moja córeczka za niecałe dwa tygodnie skończy 7 m-cy. Od kilku dni bardzo mało siusia, zużywamy około 6-7 pieluch na dobę i nie są one za bardzo ciężkie, nawet po nocy gdy nie zmieniam jej pieluchy przez około 11 godzin nie jest ona ciężka. Mała prawie wcale nie pije wody , herbatek i soków

Re: Mało sika!!!

Jesli malo sika to znaczy ze ma za malo plynow. Podawaj wiecej do picia. --

Re: Mało sika

600 ml dla 3-latka to zdecydowanie za malo.Malo pije to i malo sika. -- https://lb4m.lilypie.com/S4sdp1.png

Re: mało sika:(

apetyt i pierś tak samo jak zwykle,nie ma gorączki.Sikał dzis maluteńko,-prawie wogle.Miałam wrażenie z e pieluszki sa suche:(

Re: Mało sika

Wiem, że mało, ale nie bardzo mam sposób, żeby wlać w niego więcej. Może masz jakieś pomysły jak przekonać dziecko do picia? Chętnie skorzystam z dobrej rady. Problem jednak jest inny, bo on zawsze pił mało. Te 600 ml to jest dużo jak na niego. Często kończył na 250 ml dziennie i mial sie

Re: Mało sika ?????

Hmmm, też tak myślałam, ale pije tylko mleko z piersi i trudno mi dać tyle ile dotąd pił.. Dziś próbowałam dać podobnie, ale nadal słabiutko sikał :(

Re: mało sika

Witam, być może dziecko w dzień pije mało płynów. Pomysł z sokami na kilka dni jest dobry, podobnie ze słoiczkiem z suszoną śliwką. Wizyta nie jest od razu konieczna jak dziecko przez noc nie zmoczy pieluszki, należy zwrócić uwagę czy są mokre w dzień. Wizyta wskazana, jeżeli dolegliwości będą

Re: Mało sika!!!

Hmmm... Moja mała bardzo często miała suchą pieluszkę po nocy, a jak nasiusiała to malutko. W sumie karmiłam ją mleczkiem, w nocy także, do 8 mies. Byłam zdziwiona jak słyszałam od mam, że ich maluchy po spaniu to mają po kg pampersa :))) W dzień piła i siusiała dużo. Myślę, że jeżeli nie

Re: mało sika

dodam jeszcze, że córka ma 1,5-roku i robi w pieluszkę, więc nie mam jak policzyć ile razy ten mocz oddaje, ale zwykle po 2h pielucha była pełna, a teraz ledwo zasikana. A moim zdaniem mniej nie pije.

Re: mało sika

"Małosikanie" i zatwardzenie sugerowałyby odwodnienie. Ale swoją drogą byłoby to dość dziwne przy braku wysokiej gorączki/wymiotów/upału. Ja przede wszystkim starałbym się napoić, nawet zakazanymi przez forum sokami (pewnie jest jakis niemowlęcy z dodatkiem śliwki, będziesz mieć 2w1). Tak, jesli syt

Re: mało sika

dziękuję za odpowiedzi. to był jednodniowy kryzys. małosikanie+dziwne kupki + tragiczna noc. następny dzien moja córka powitała ciężką od siku pieluszką i taaaką kupą. no i dużo lepszym humorem. a swoją drogą ciekawe z czego to mogło wynikać, bo dziecko piło tyle co zwykle...

Re: mało sika

ja bym jeszcze raz pojechala do szpitala lub do przychodni dyzurujacej. mala moze byc odwodniona!!! -- > Ola

Re: Mało sika ?????

Daj mu tyle picia co zawsze i zobacz co będzie. Jak się nie zmieni to idź do pediatry. Pozdrawiam. Marzena -- www.noworodek.bobasy.pl

Re: Mało sika :-(

To normalne przy upałach. Staraj się przebywać w cieniu, podawaj wodę i piers jak do tej pory i nie wiem ile ma Twój maluch ale możesz dawać schłodzone kawałki owoców do gryzienia- to tez przynosi ulgę w czasie upałów

prosze o interpretacje wyników- mało sika

Moja mała mało sika pić jej daje często czasami nie chce to na siłe jej nie dam a z pierśi pije praktycznie co godzine, nie wiem moze to przez te upały. W zeszłym tygodniu robiłam jej badania podaje wyniki : KREW RBC 4,74 HGB 11,8 HCT 35,5 MCV 72,8 MCH 24,9 MCHC 34,2 RDW-CV 13,6 RDW-SD 38

Re: mało sika

to rzeczywiście moze byc objaw odwodnienia; zajrzyj jeszcze do buźki i obejrzyj język, śluzówki - czy nie są suche; sprawdź elastycznosc skóry - chwyc fałdke, puść i obserwuj, czy łatwo wygładza się z powrotem (porównaj do swojej skóry); nie piszesz, w jakim wieku jest coreczka - mozesz sprawd

Re: mało sika

nie wiem w jakim jest wieku,ale pic musi i siusiac tez - nerki musza pracowac,to wazne! sprobuj podawac wode lyzeczka,a jak jest wieksza przez rurke, ze zwyklego kubeczka,z butelki,z niekapka,i co ci jeszcze do glowy przyjdzie, koniecznie idz do lekarza,to wazny objaw,jestes b.madra mama,ze

Re: mało sika

zadzwoń do pediatry - może skutek uboczny leku. a może nie... -- https://lb4m.lilypie.com/YFBCp2.png

Re: mało sika w dzień

Może mało w ciągu dnia je bo rozproszony, wiec mało sika a potem dużo je w ciągu nocy to i z sikami nadrabia? Jeśli dobowa ilość mleka i liczba pieluch się zgadza to bym się nie przejmowała. Może sprawdzić przyrosty, ale przy infekcjach (nawet jeśli bez objawów, to przy takim otoczeniu układ

niemowlak 2 mc - mniej sika

Od ok 2 dni zauważyłam,że mój maluch (prawie 2 miesiące) mniej sika.Zdarza się,że po 3 godz zmieniam pieluche a tam sucho,wczesniej tak nie bylo...nieraz pielucha była mega ciezka,a teraz jak juz cos jest to delikatnie mokro Czy to moga byc objawy odwodnienia? Co mam zrobic?Dodam,ze karmie

Re: Moje dziecko mało sika?

Moja córcia ma obecnie 4,5 roku. Odkąd "dawno już" pożegnałysmy sie z pieluchami i piciem przed snem rónież mało sika. Generalnie, gdy policzę wychodzi na to, że sika 3 razy w ciągu doby. Nie ma żadnych problemów, zwyczajnie jej się nie chce. Czasami troche mało pije i gonię ją, aby piła

Ratunku!!! Mały sika na podłogę!!!

Cześć wszystkim jestem nowa na tym forum choć już dłuższy czas obserwuję. Mam problem z moim synkiem który uparcie sika na podłogę. Miluś ma 2,5 roku, od 6 miesięcy korzysta z toalety z nakładką, od ok.3 tygodni korzysta samodzielnie. Nie przeszkadza mu to jednak siusiać na podłogi w całym

Re: Moje dziecko mało sika?

moja mama się zawsze po pobycie wnuczki u niej czepiała mnie, że mała mało sika, za rzadko. Prawda jest taka, że kobiety najczęściej sikają częściej niż mężczyźni, a mogłyby rzadziej, gdyby chciały, bo to kwestia właśnie wyćwiczenia pęcherza. Moje dziecko na pewno sika rzadziej niż ja, ale na

Re: Pani doktor mało sika !!!

no nie mow ze dajesz dziecku w te upaly 200 ml plynow dziennie???Zaporzebowanie dzieci przy takiej pogodzie to min.100 ml na kazdy kilogram masy ciala na dobe. I to zupelnie normalne ze skoro prawie nie pije to i prawie nie sika.A dodatkowo woda paruje przez skore i zwiekszone jest pocenie w

Re: mniej sika

Dziękuję p Moniko. Niestety częstsze przystawianie nic nie daje bo mały wtedy uskutecznia ssanie nieodżywcze. Ale to chyba znaczy ,że jednak nie potrzebuje więcej picia a siusianie nie wygląda podejrzanie. Pozdrawiam

nie sika

moje 2 letnie dziecko od kilku dni prawie nie sika. Mało pije to prawda ale żeby tak nie sikać?? spotkaliście się z czymś takim? poza tym zdrowe

Re: Pani doktor mało sika !!!

jeśli mniej pije i więcej się poci to siłą rzeczy mniej siusia warto jedynie dodać trochę płynu.

Re: mniej sika

Jeśli siusianie jest jasne w kolorze proponowałabym się nim nie przejmować. Jeśli intensywnie żółte można spróbować albo częściej proponować pierś, albo bardzo często wodę po łyżeczce lub rzadziej ale wówczas po kilka łyżeczek. pozdrawiam :) monika staszewska

Re: Pani doktor mało sika !!!

A jest na piersi? Nie piszesz. Jeżeli tak, nie musisz walczyć z podawaniem na siłę innych płynów, wystarczy mleko mamy. W czasie upałów ma idealny skład, żeby zaspokoić i pragnienie ( w pierwszej kolejności) i głód. Normalne, że się poci i mniej siusia, organizm oszczędza płyny - nie masz się

dużo piję i mało sikam

Jestem w 8 tc. Mam problem z pęcherzem. Bolał mnie i piekł przy sikaniu - bakterii w moczu brak, tylko szczawiany liczne i pojedyńcze leukocyty i erytrocyty. Staram się dużo pić, ale niestety mało sikam. Dostałam od gin, receptę na monural. Wzięłam wczoraj i żadnej poprawy nie ma

Re: Pani doktor mało sika !!!

dziewczyny maja racje, na pewno dziecku nie daje celowo picia mniej.A twoje wypowiedzi są faktycznie zawsze ostateczne i nieomylne, odnosi sie wrażenie jakbyś tylko Ty zawsze miała racje.

Re: mało sika w dzień

Ano przy drugim mija jak z bicza szczelił. Zwłaszcza jak starsze nie żłobkowe, więc w domu, a i jeszcze zajęć kupa, za przeproszeniem ;-) frustracje dietetyczno-alergiczne nawet jakby mniejsze, choć problem ten sam :-P młody pełza z prędkością światła, próbuje kolankować, podciąga się do szuflad

Re: Pani doktor mało sika !!!

Nie martw się,przecież pije jeszcze mleko... Kasiu37 nie myślę by dziewczyna ograniczała dziecku płyny...po prostu mała nie ma dużego pragnienia...ja to rozumiem,bo moja też wypija tylko 200-300 ml/dobę i nie chce więcej.Przecież przez sondę na siłę jej nie podam :P A siusia mniej

Re: 2-latka mało sika POMOCY

Mój syn b. mało sika. Jest zdrowy, radosny, nic go nie boli, nie piecze, na nic się nie uskarża. Nie mam zamiaru dawać mu nic moczopędnego, bo niby czemu? Żeby zrealizował moje oczekiwania co do tego, ile _powinien_ sikać? Uważam, że natura wie lepiej. -- Mama 3-letniego Antosia

Po operacji-niespokojny, mało sika,jak było u was?

Jestesmy ponad 2 tyg. po operacji przeszczepienia moczowodu, od ok. 2 dni synek jest jakiś dziwny - niespokojny, często płacze, a co najgorsze mało sika, w nocy dziś przez 7 h wcale nie sikał. Budzi się w nocy z płaczem co 1,5-1 h, jak dam mu paracetamol to śpi twardo ok. 3 h, więc wychodzi

Re: mało sika w dzień

No bo są 2 szkoły Kjut. Jedna mówi, że mała różnica wieku jest fajna bo się dzieciaki razem szybko bawią same, druga, że jak rodzice odpoczną od pierwszego ;-) to jest czas na drugie. Od razu mówię, że jest hardkor. Starsza jest totalną przylepą, po mamusi zresztą ;-) i oswajanie np z placami

Re: mało sika w dzień

Ajajaj! A mój mąż nie daje się przekonać.... fakt, że młody nam daje do wiwatu bo prawie nie śpimy od kiedy się urodził, ale ja też bym chciała ;) -- https://www.suwaczki.com/ https://www.suwaczki.com/tickers/atdci09kpnpulmcv.png

Re: mało sika w dzień

Przepraszam nie pomogę z siusianiem. Ale dajesz mi nadzieję, że tak szybko mija czas :) Twój Synek ma już ponad pół roku?! Ja chcę kolejne teraz, ale boję się tego noworodko/wczesnoniemowlakowego okresu, a tu w moim odczucie hop siup :) Pozdrawiam.

Re: Pani doktor mało sika !!!

bidulko, skarbie , niunia ależ jesteście łaskawe !!! sama siejesz zamęt mówią ci to dziewczyny z powyższych wypowiedzi,Ja na porzegnanie z toba moge napisać bay bay forever

Re: Pani doktor mało sika !!!

przepraszam czy Wam moze za goraco jest?Slonce za mocno przyswiecilo?Radze czytac ze zrozumieniem i nie doszukiwac sie na sile drugiego dna,ktorego nie ma w moich wypowiedziach.Napijcie sie czegos chlodnego i wyluzujcie kobiety. -- https://lb3m.lilypie.com/8ngEp2.png

Re: Pani doktor mało sika !!!

Czytałam już wcześniej Twoje wypowiedzi odnośnie podobnych postów. Czy Ty uważasz, że specjalnie nie daje dziecku pić? Co mam zrobić wlewać na siłę do gardła???? Podaje łyżeczką, butelką, kubeczkiem co 10 minut, ale jak dziecko odwraca głowę to co mam zrobić??? To, że Twoje pije dużo, nie znaczy,

Re: Pani doktor mało sika !!!

kasiak37, wielokrotnie czytałam Twoje wypowidzi na tym forum, kobieto opanuj się, nie jesteś expertem na tym forum, a zachowujesz sie jakbyś była, jesteś lekarzem??? bardzo wątpię.

Re: Pani doktor mało sika !!!

Udzieliłas na forum pona 2 tys. odpowiedzi, które często wybacz, ale są złosliwe... typu "a co myslalłas?" "na co czekasz?" "co ty wyprawiasz?" chciałabym po prostu wiedzieć, czy masz jakieś kompetencje, czy jetses EXPERT SAMOZWANIEC?

Re: Moje dziecko mało sika?

Dziekuje za odpowiedz.Ja zawsze sie smieje ze moja corcia ma wytrzymalszy pecherz odemnie tylko ze wczesniej nie bylo takiego problemu i to mnnie martwi.Poprosze lekarza o skierownie zeby zbadac mocz.Niedawno przechodzila zapalenie pluc a teraz jest przeziebiona juz myslalam ze to moze przez leki

Re: Pani doktor mało sika !!!

Nie karmię już piersią, ale na szczęście dzisiaj jest dużo lepiej. Pije od rana bardzo dużo i pampers pełny więc trochę przedwcześnie zareagowałam. Dzięki dziewczyny za odpowiedzi. -- https://s2.pierwszezabki.pl/014/0142679a0.png

Re: Pani doktor mało sika !!!

a to ja bardzo poprosze wkleic mi tu MOJA wypowiedz stwierdzajaca ze autorka watku CELOWO nie daje picia dziecku. Czekam. -- https://lb3m.lilypie.com/8ngEp2.png

czy maluch 4mc moze przesypiać głód?mało sika

dla bliskosci niz czuje zeby dobrze ciągnoł.mam wrażenie że zmniejsza mi się przez to laktacja.\Dodam ze synek prawie nie sika moczy moze 3-4 pampersy i nie sa zapełnione.Kupki robi co tydzień mimo podawania debridat3razy dziennie i lakcid .Waga urodzeniowa 3445/54 (wyjściowa ze szpitala

starsza osoba coraz mniej sika - dlaczego ?

mama prawie nie potrzebuje picia ! ale w nia wmuszam ! poprawiło sie troche z sikaniem po podawaniu jej wody Jana , ale po 3 miesiacach juz jakby to nie działało, piła tez urosan ! pozniej byla przerwa i znow dzis jej podalam ! mozew cos polcicie ? bo takie problemy to nic dobrego dla

Re: Od kilku dni mało sika.

nie pije wiec nie sika co wcale nie jest w porzadku bo organizm musi sie pozbywac toksyn a nerki musza filtrowac.Mala powinna przyjmowac ok.800-900 ml plynow na dobe.Zalezy jeszcze ile wazy. -- Landryna

2-latka bardzo mało sika a wyniki moczu ok

drugi dzień wszystko wróciło do normy w zeszłym tygodniu dla odmiany zaczęła sikać bardzo często i bardzo mało.. to już trwa 6 dni, nie jest już tak częste ale bardzo malutko na raz, nawet dna nocnika nie zakrywa (przepraszam za tak dosłowny opis) Wyniki oczywiście powtórzyłam jak to się zaczęło

Re: Od kilku dni mało sika.

Zawsze mi powtarzano że u dziecka karmionego sztucznie ważne jest aby piło wodę lub herbatki ale jeśli nie chce to znaczy że wystarcza woda która jest w mleku. Tak było do tej pory bo sikała dosyć dużo. Mała wypija około 600-650 ml mleka na dobę a waży około 8 kg. -- Zuzia już jest na świecie

Re: Od kilku dni mało sika.

Je papki z warzyw (marchew ziemniak pietruszka oraz ostatnio kalafior i buraczki) ale to ma bardzo mały dodatek wody i zjada tego mało najwyżej około 120 ml ale często nawet tego nie zje. -- Zuzia już jest na świecie

Re: Mało sika w pampersa- dlaczego ?

poobserwuj maluszka przez jakiś dzien lub dwa, jeśli się to nie zmieni idź do pediatry radzę również powąchać te mało zasiusiane pieluszki, czy aby na pewni nie mają "rybiego" zapachu, jeśli tak- do lekarza może w związku z sezonem grzewczym masz suche powietrze w mieszkaniu, jeśli tak to

Re: 2-latka mało sika POMOCY

Dziękuję za info. Wystraszyłam się :)) -- www.ola2006.smyki.pl Ola - Nasze Kochane Słoneczko

Re: Od kilku dni mało sika.

u takiego dziecka nie ma czegos takiego ze nie chce wiec mu wystarcza.A gdy bedzie mialo silna biegunke i nie bedzie chcialo pic tez uznasz ze mu wystarcza skoro nie chce?A 600-650 ml to i tak za malo. -- Landryna

Re: Mało sika w pampersa- dlaczego ?

hmm...owszem czuję intensywny zapach, taki moczowaty- jutro pojde do pediatry i podpytam się o to. -- szipszop.pl/tickers/1528.gif""

Mały problem z sikaniem

Mój 2,5 letni synek dosyc szybko i sprawnie przeszedł z pieluszki na nocniczek. Ładnie wołał "mamo chcę siku". Od pewnego czasu wszystko chce robic sam: sam ściaga spodnie i majteczki, sam sika i sam się ubiera. Od tygodnia robi siku tam gdzie akurat jest, np podłoga w kuchni, wykładzina w

pies sika z krwią

mam małe pytanie, co może być przeczyną,że pies bardzo dużo sika z krwią. Od czasu do czasu 1sikał z ta krwią, jednak było jej mało a tera to dosłownie jest potop krwi. Miał robione badanie moczu wyszły grzyby był przeleczony. W jakim kierunku mam robić badania aby wykryć czym to jest

bardzo rzadko sika

bylismy skierowali nas na IP tam zrobilismy morfo i RTG, wyszło zapalenie oskrzeli, i jako zalecenia dostalismy jedynie inhalacje 4 x dziennie i udać sie do pediatry za 2 dni się obsłuchać. Ale mnie martwi że córka mało dziś sika. Nie zgłosiłam tego na IP bo rano zrobiła normalnie siku o 7, potem nie

mało siku?!

moja córka ma 18 miesięcy.Przez cały dzień dużo pije, a wydzaje się mi,że mało sika w pieluszki bo nawet po nocce pieluszkanie jest baardzo mokra.Czy ktoś z was miał taki problem?? Dodam jeszcze,że mała nie wygląda na chorą.

sika do nocnika

już się domyślam jakie tu będą głosy o tym ,ze to głupota :P i już mi się chce śmiać :P ale ponieważ mała siedzi już bardzo pewnie bez niczyjej pomocy zaczęliśmy sadzać ja na nocnik.mała sika wręcz "na żądanie" sadzamy mówimy si a ona sika-i mimo,ze nie potrafi kontrolować się i jak chce to i w

Po odstawieniu od piersi mniej sika..martwię się..

WItam Wiem, że wielokrotnie poruszano wątek o małej ilości :siusiu: maleństw, ale ja dostrzegłąm u mojej 5 -nej Córki, że od momentu przestawienia jej całkowicie na butelkę (od jakiś 5 dni) znacznie mniej sika. Czy to powód do niepokoju? Czy mam podawać jej więcej herbatek albo soczków

Dziecko mniej sika. Czy to powód do niepokoju?

Witam Ostatnio zauważyłam, że mój dwuletni synek mniej sika. Oczywiście nie jestem w stanie dokładnie ocenić ilości (synek jeszcze nosi pampersy) ale na moje oko pieluszki są jakby "lżejsze". Faktem jest, że synek na codzień nie pije zbyt dużo (bywało, że pił więcej w ciągu dnia np latem). Dodam

Sikam i sikam

Nie wiem co już robić, nie mam zaplenia ani pęcherza ani cewki moczowej no i zero bólu, tylko, że "leję jak z cebra". Wystarczy że wypiję małą ilość soku, herbaty-nawet tylko szklankę, a do kibelka latam co 20 minut przez kilka godzin i za każdym razem sikam jakbym wiadro wody wypiła - że nie

mały kot sika do łóżka - co robic???

jak w temacie. kocurek, ok. 4 mies. z upodobaniem obszczywa posciel - moja lub synka. zapaszek jest okropny. ma kuwetke, zwirek - i nic. jak nauczyc czystości? czy to mozliwe? aha, klocki stawia w kuwecie (dobre choć to!) pomocy! bede wdzieczna za jakies instrukcje pozdrav dla wszystkic

gdzie sika e_werty!

sika w domu , czy moze za stodola! sika do nocnika , czy raczej do wychodka? a moze sika do lozka? to powinien sie udac do lekarza! tak , czy tak problemy z sikaniem ma werty! z pluciem , mniejsze.

Mało moczu u dziecka

jej pieluszki w ciągu ostatnich 2 dni z powodu częstych "bączków z kleksem" ale pomimo że córka pije- powiedziałabym normalne ilości płynów,dziwne jest dla mnie to że mało sika te wszystkie pieluszki są właściwie suche.Czego może to być przyczyną?Zapalenie dróg moczowych?Bo raczej córka duzo sikała do

sika co 15 minut

Witam. Moja koleżanka postanowiła odstawic pampersy swojemu prawie 2- latkowi i nauczyc go korzystania z nocnika. Intensywna nauka trwa prawie tydzień. Mały chodzi bez pieluchy, tylko w majteczkach i rajstopkach. Problem polega na tym, że on sika co 10-15 minut! Jeśli go nie posadzi na

kot sika wszędzie:(

siku je posprzątać. Z kotkami nie ma problemu- zawsze korzystają z kuwet. natomiast kot od 2 miesięcy sika wszędzie- na szafki w kuchni, w sypialni na łóżko, na stół... W domu panuje paranoja- wracam z pracy i szukam miejsca gdzie nasikał, bo od progu czuję mocz (najgorsze, że bardzo ciężko pozbyć sie

Augmentin - bardzo żadko sika

Dostaliśmy na zapalenie oskrzeli augmentin, ale po pierwszym dniu przyjmowania Mała sika bardzo żadko - co 6-7 godzin, Dzwoniłam do lekarza, kazał podwać dużo picia i tyle. Staram sie podawać, ale dziś tez jest skąpo. Czy to skutek leków ? Co robić? Kasia

znowu sika w nocy

, nie pije na noc, nie sika częściej w dzień. wybudzanie w nocy na siku nic nie daje, bo mały jest płaczliwy i mówi, że nie chce siku. nie chce zakładać mu znowu pieluchy na noc, ale nie może też przecież ciągle spać w osikanej piżamie

kot malo sika

Dziewczyny poradzcie, czy już powinnam biec do lekarza z kotka? Nasza kotka 3,5 roku do tej pory nie miaila zadnych dolegliwości a teraz zaczynam się martwic. Od około tygodnia sika raz na dobe i mimo upalow mniej pije. Probuje ja namowic na picie, ale nie chce. Je normalnie i kupka raz na dobe

Imprezowicze sikają ludziom pod oknami. Dramat mieszkańców Powiśla

Imprezowicze sikają ludziom pod oknami. Dramat mieszkańców Powiśla