Przeszukano 112 127 271 wypowiedzi na 1 239 forach

lod?wka jaka - pozostałe wpisy

Soruj: wg trafności wg daty

Jak skruszyc lod????

Jak skruszyc lod bez uzywania zadnego sprzetu???? I czy mozna skruszyc lod za pomoca miksera????

Re: Lodówkę "Red Bull" (50x40x40), jak można zdob

Mam na sprzedaż dokładnie taką: images.krajoweogloszenia.pl/nlarge/lod_wka_red_bull_prawdziwy_idea_133041.jpg Jak coś kontakt na: pacman@poczta.onet.pl Pozdrawiam,

Re: Zakup lodówki - jakiego producenta polecacie?

Ja mam liebherr i mogę polecić. W tym sklepie : www.rtvagd.sklep.pl/?q=lod%F3wka+liebherr&m=b&x=0&y=0 te lodówki są fajnie opisane.

STUDNIóWKA

dziś studnióweczka w zs2 w następnym tygodniu w reszcie szkół, jak wasze wrażenia?????????????????????

LITERóWKA

Zabawa jest taka: Trzeba zmienić słowo po jednej literze w jak najmniejszej ilości ruchów. Prosty przykład: Zamiana kran w brat: kran krat brat. Dwa ruchy. Mogą być przymiotniki i imiona i co tam pasuje. W nawiasie można podać orientacyjną ilość ruchów. Zaczynam: WŁOSY - PŁOTY (4)

DACHóWKA

GDZIE KUPIć TANIO DACHóWKę W OKOLICACH WARSZAWY. JAKIE MACIE ZDANIE O DACHóWCE CEMENTOWEJ?

jak on mnie wk.......a

dnia pojechaliśmy do jego rodziny no i mój mąz zabalował tam z ojcem i szwagrem. Ja oczywiście za kółkiem (zresztą jak zwykle.) Tu nie miałam nic przeciw nawet choć on się nawet mnie nie zapytał czy nie mam nic przeciwko by poprowadzić.Tak robi ciągle. Za każdym razem jak jedziemy do jego

Serce jak lod

Widzialam,ja, raz, moge wiele razy, bo mam, ale nie ogladam, ten jeden raz jest tak intensywnym kolorem, ze jego obraz odcieniami pulsuje dlugo po endzie, ktory wcale nie jest happy:) A film nie amerykanski, francuski, z przepiekna rola Emanuelle Beart, od tego filmu zaczela sie moja milosc do

Negative LOD Bias?

Całkowicie lamerskie wątpliwości,jaki ustwić Negative LOD Bias ,a nawet może clamp?Negative LOD Bias jeżeli jest dobry,to wypadało by pojechać suwakiem w lewo maksymalnie w stronę wartości ujemnych.Być może to jest niedobre dla obrazu w ruchu,bo niektóre programy nie używają aliasing

Re: Jak skruszyc lod????

chyba jedynie blenderem lub .... tluczek do miesa lub walek do ciasta lod + szmatka i do dziela:D -- fotkapeel.blogspot.com/ Kobieta jest delikatna jak róża, więc dbaj o nią zanim zwiędnie....

jak mnie ten wyjec wk****a!!!!!!

nie można radia posłuchać, bo co pół godziny puszczają ten syfny kawałek ATB z tą wyjącą debilką, normalnie młotek sam się do ręki prosi jak słyszę to wycie: Babyyyyyyyy I'm a renegaaaaaaaaaaaaaaaaaade, babyyyyyyy I'm a renegaaaaaaaaaaaaaaaaaade, babyyyyyyy I'm a renegaaaaaaaaade like

jak jest ściąga(wka) po angielsku?

slownik online podaje okreslenie CRIB ale sami Anglicy jak ich pytam to nie znaja takiego określenia, co więcej wydaje się że nie znają w ogóle takiego słowa? pytam młodych ludzi i ... nie mają pojęcia o co mi chodzi???

wk.....a mnie,

zdemoluje przystanek, ulice, wóz transmisyjny tv a na koniec da w zęby gliniarzowi... -- Teraz zamiast wpadłaś jak śliwka w kompot będzie - wpadłaś jak Hanka w pudła ! ---wioskowy_głupek

mam wk...a

, jednak jestem użytkownikiem neostrady - bez sensu, po trzecie - pogryzły mnie meszki, po czwarte - no zła jestem jak choleraaaaaaaaaaaaaaaaa -- Najważniejsze w życiu to nauczyć się, które mosty przekraczać, a które palić... David Russel

lod

tak to byly piekne dni!!!!myslisz ze ktos zainteresowany to czyta???jak tak...to ja bez ochrony nie wychodze na miasto!!!zartuje. Policjanci mi pomoga bo to bardzo fajni faceci!!!!wkoncu Tower byl dla policjantow!!Chlopaki palki do gory!!!!

STUDNIóWKA 2008

Witam ;-) Jako że już niedługo, bo za 2 miesiące, nadejdzie czas studniówek warto już teraz zacząć rozglądać się za odpowiednim na tą okazję strojem ;-) Moja studniówka będzie 12 stycznia, więc już teraz poszukuję jakiejś pięknej sukieneczki, bo potem będzie czas sylwestra i karnawału ;-) Mi

Czy gorace uczucie stopnieje jak lod!

! Zaczynalo sie dosc nie milo bo juz po kilku dniach bycia ze soba pokazala jak malo dla niej znacze ale pozniej bylo juz tylko lepiej. A teraz znowu mam duze watpliwosci a ona nie chce ze mna rozmawiac na ten temat. Nie mam pomyslu co moglbym zrobic zeby cos sie zmienilo!!

Jak lod na pustinii :)

gdyby wygineli Fredziu to ty bez pracy ostalbys sie... Wiec ty juz wszystko zrobisz. Wyprodukujesz ich nawet jak Guczia Fredziu- a przyznaj sie... Zyci to nie ma na pustinii. Nawet wrogiej. Musialoby byc pare uczciwych lez zyczliwosci jak Welwitzchia. Ale ty przeciez nie wiesz co to. Ty

Re: Jak skruszyc lod????

kruszy lód dowolna przystawka, gdzie noże nie są w jednej płaszczyźnie, czyli np. kielich do koktajli. Oczywiście mixer musi być z tych mocniejszych, moje 600W daje radę Ręcznymi "pomocnikami kuchennymi" tez się da/takie na korbkę, jak w tv/, niektórymi....tu mam remis-jeden sam się skruszył

jestes zimna jak lod

sory ale dla mnie kobiety ktore nie potrafia kochac dzieci i nie prgna zaopiekowac sie ta istotka tacy wlasnie sa

Re: Jak skruszyc lod????

Jest jeszcze stara rzymska metoda skrobania: garbaland.belfagor.net/archives/133-Grattachecca.html Niestety zdjecie jest kiepskie, ale chodzi o doslowne zeskrobywanie lodu.

Re: Jak skruszyc lod????

oinac scierka i lupnac mlotkiem ze zbyt duzymi kawalkami sobie zaden mikser nie poradzi -- Inny Swiat - Zespół Aspergera

Re: Jak skruszyc lod????

Jeśli nie masz w mikserze odpowiedniej przystawki, to lód do mocnej torebki z folii (najlepiej zamykanej, strunowej), na to ścierka, no i wałek do ciasta albo tłuczek. Albo młotek. Lepiej na podłodze, niż na blacie kuchennym, bo będzie Ci wszystko podskakiwać.

jaki jest zakres LOD, w karcie graficznej ?

Najwiarygodniejszy H4ck 3D NvTray podaje, że dla OpenGL -48(ostry, dokładny) +48(rozmyty, niedokładny obraz) dla DirectX -24 +24 j.w. Inni prawdopodobnie arbitralnie obcinają to do +-15 +-9, wyskakuje czasem taka wartość(sama) -72 Ja i tak zawsze robię swoje.

lod w kostkach

"Dlaczego w Polsce nie mozna dostac lodu w kostkach?" Bo ta kobieta ktora znala przepis zmarla. jestesmy znani w swiecie z wielu osiagniec, wynalazkow jak spadochron otwierajacy sie przy uderzeniu o ziemie, latarka uzywajaca energii slonecznej, slowniki z haslami nie podanymi w porzadku

zablokować ujemny lod ? nie.

(ruchomego).To chyba głównie na powolnych komputerach, bo to jest zubożenie obrazu przez prosty brak szczegółów.Ja robię na odwrót, zawsze LOD -6 -15 -24 -48 - tak ujemny, jak przejdzie.

MAJóWKA!

Nie będę nowego wątku zakładać, bo pytanie ma związek z tym właśnie. Dziewczyny, co robicie w czasie majówki? Jak pozytywnie spędzacie czas? Ja oczywiście w moim ogródku, wśród licznych chwastów :) Mam też zamiar pojeździć na rowerze, zobaczymy, czy ujadę daleko. No i nakupowałam sobie różnych

jak wyciagnoac zamrozony lod z misy? POMOCY

witajcie, potrzebuje pilnie waszej pomocy! wymislilam na 30te urodziny kuzynki ( sa dzis) ze zrobie dla niej torta lodowego z pieniedzmi i tulipanami w srodku, wszystko wyglada cudnie, tylko jak ja mam go teraz wyciagnac zeby byl caly??? myslalam ze wystarczy ze odwroce mise ale nie dziala

Dominika GadzinóWka nadaje:

polowania na opozycję z udziałem CBA, ludzie siedzący w aresztach wydobywczych za niewinność, być może kolejne samobójstwo jakiejś byłej posłanki, po którą przyjdą z bronią, przy błyskach fleszy. Antoni Macierewicz, np. jako szef Biura Bezpieczeństwa Narodowego. Wasz wybór oznacza, że to on

Kawa jaka?

jako pijecie? bo jo pol na pol z mlykym. jo jes jus chyba uzalezniony lod kawy!

Dziś jstem wk...a

pozwalający odpocząc i mój mąż mi sprawił ogromną przykrość, fakt,że jak zwykle go sprowokowalam, ale zabolalo, słowa naprawde potrafią boleć, a wystarczyło jedno. Pewnie się z nim pogodzę i bedzie fajnie i miło, zresztą już mu przebaczyłam, bo przemyślalam, ze zmęczenie itp, itd, i w zlości różne

Re: Jak lod na pustinii :)

Gość portalu: ANka napisał(a): > gdyby wygineli Fredziu to ty bez pracy ostalbys sie... Wiec ty juz wszystko > zrobisz. Wyprodukujesz ich nawet jak Guczia Fredziu- a przyznaj sie... > Zyci to nie ma na pustinii. Nawet wrogiej. Musialoby byc pare uczciwych lez > zyczliwosci

Re: lod

hej aniolku!!!az sie boje jak ktos to czyta bo przeciez my tu takie rzeczy piszemy!!!No ale skoro jeszcze nie wyladowalysmy u czubkow to jest dobrzrze!!!

Zimny nos jak lod...i swiad skory jak igielki..

na dluzej bo sie wtedy dusze.. poza tym, zauwazylam tez ze czasem jak mam przydlugi atak i wezme sporo lekow- glownie p/bolowych, to mam takie klujace swedzenia na calym ciele. tak przenikliwie swedzi ze az budzi mnie ze snu.. na szczescie przechodzi wczesniej czy pozniej. czy wy

Na lod!

Gość portalu: eres napisał(a): > Witajcie! > Jak wytlumaczyc mojej Kobiecie, aby podczas hamowania naciskala pedal > sprzegla dopiero pod koniec tego hamowania a nie rownoczesnie z pedalem > hamulca ? Moim zdaniem jedym sposobem aby dostrzegla roznice jest wypuszczenie jej

lod w sprayu

jaki chlorek? to jest poprostu zimny lod czyli lod w sprayu. on jest tak lodowaty, ze ,,zamraza'' i usmierza bol w tedy sie go juz nie czuje:)

LODóWKA WE WROCłAWIU

na dzisiejszym spacerze za mostem milenijnym udalo mi sie wypatrzec samice lodowki. chetnym na jej odnalezienie zycze powodzenia gdyz tlum krzyzowek jest nie byle jaki a sama lodowka nurkuje co chwila w poszukiwaniu pozywienia.pozdrawiam!

STUDIA W NIEMCZECH- LAMIGLÓO\WKA

jak dobrze trzeba znać jezyk, żeby tam studiować? czy trudno jest Polakom? zwłaszcza na początku...plisssss powiedzcie

Re: GadzinóWka kręci, jak zwykle.

A w którym miejscu napisano, że tak nie będzie? Raczej ty teraz kręcisz i wypisujesz insynuacje. Co poowie sąd okaże się, dopiero jak powie.

Pojębana dzi*wka ;(((

Jak zobaczyłam od początku to chciało mi się płakać i przestraszyłam się. Pieski są nie winne, jak mogła tak wyrzucić, trzeba od razu sprzedać ludziom psa. :sciana: :cry::cry::cry::cry::cry::cry:

Łódź jak śmietnik. Na ulicach można znaleźć lod...

nich zamieszkać... Za to za stwierdzenie: "Więc dlaczego Łódź ciągle jest brudna? - To proste. Jest brudno, bo śmiecimy - mówi Kluska" pan Naczelnik winien otrzymać co najmniej premię, jak nie Nobla. Pozdrawiam. -- Encomium

Re: jak on mnie wk.......a

tak go nauczyłaś, to tak masz, niestety... nie pozostaje Ci nic innego, jak go szybko do tego oduczyc

Dopieszczenie warsztatowe AR - Wa-wka

Gdzie w Wa-wce poza ASO można zrobić takie rzeczy jak regulacja i smarowanie drzwi, uzupełnienie zaślepek, mocowanie wykładziny bagażnika i inne drobiazgi niezwykle upierdliwe i nie dające zasnąć prawdziwemu fanowi AR :))))))?

Re: jak on mnie wk.......a

obejść Twój mąż najwyraźniej nie umie bawić się / spotykać ze znajomymi bez picia - jak się to może dalej potoczyć i skończyć, chyba nie muszę opisywać proponuję jak mąż będzie w nastroju do rozmowy, pogadać na ten temat ustalić zasady spożywania - zaproponuj, żeby na jakiś czas przestał w ogóle

Re: NóWKA

cześć tu c.v. do wypełnienia które i ja wypełniałam -dlatego tak pilnie strzegę by i inne nowicjuszki to robiły - a co tylko ja mam miec pod górke hehehhe 1. czy masz bidet? 2. czy masz kochanka/ów? 3. czy golisz grażynkę? 4. jaka jest Twoja ulubiona pozycja? 5. czy lubisz

Re: jak on mnie wk.......a

wiem cos o tym akurat u mnie składa sie tak że to ja mam prawko wiec jesli mam ochote i ja wypic alkohol auto zostawiam sa taxi w koncu Polacy nie gesi swój jezyk znaja i sobie poradza.Wiem ze napewno denerwujace jest jak towarzystwo wesołe na luzie a człowiek trzezwy patrzy inaczej ale w

Re: NóWKA

rozsiadam sie jak stawiaja, a co gin ze spritem prosze i na CV odpowiadac -- http://tiny.pl/zsts

Re: Wa-wka...

> Jaja sobie robisz czy co? Bez konkretnych dowodów dobre sobie, tankuj dalej u > tych dziadów to zobaczysz jak długo jeszcze pojeździsz, chociaż życzę Ci jak > najlepiej. Juz 4 lata u nich tankuje - i zabytki i nowoczesne i jakos nigdy mnie nie zawiedli. Nie dlawi sie, nie

Re: NóWKA

c.v. wypełnione -formalnosci spełnione i tak oto hej oficjanie witam ! Ja poproszę o wino Pisuj ile wlezie czuj sie jak u siebie!!!!

Re: NóWKA

ok to jedziemy: 1. czy masz bidet? nie mam, ale bym chciała :D 2. czy masz kochanka/ów? nie 3. czy golisz grażynkę? obowiązkowo 4. jaka jest Twoja ulubiona pozycja? klasycznie i na łyżeczkę :P 5. czy lubisz/kochasz House'a lub jakiegoś innego serialowego dziwoląga? nic z tych

Re: jak on mnie wk.......a

agaciau napisała: > A ja bym zrobiła w ten sposób: nic wcześniej nie mówiąc, pojechałabym z mężem n > a imprezę i szybciutko wypiła piwo czy innego szampana (koniecznie w obecności > męża), zanim on zdąży zareagować. Jest to dosyć radykalny sposób, ale raczej ni > e masz inn

Re: jak on mnie wk.......a

ja tez do konca ie zrozumialam o co ci chodzi, chyba i oto ze musisz prowadzic ale tez o to ze maz lubi jednak wypic, bo skoro nie wraca nawet przez tydzien do domu bo musi wypic u znajomych. Musisz mu jakos wybic z glowy to ze zawsze u znajomych czy rodziny musi wypic.

Re: jak on mnie wk.......a

Popieram, bez uzgodnienia, zaraz po wejsciu wypilabym drinka i juz, problem zalatwiony (idealnie zaraz po wypiciu zrobilabym mine niewiniatka - ojej, zapomnialam, ze prowadze). Jesli on sie zdecyduje na drinki rowniez - jedynym wyjsciem jest albo zostanie na noc, albo taksowka i odebranie samo

Re: jak on mnie wk.......a

A ja bym zrobiła w ten sposób: nic wcześniej nie mówiąc, pojechałabym z mężem na imprezę i szybciutko wypiła piwo czy innego szampana (koniecznie w obecności męża), zanim on zdąży zareagować. Jest to dosyć radykalny sposób, ale raczej nie masz innego wyjścia. Wtedy on będzie nie miał wyjścia i będzi

Re: jak on mnie wk.......a

U mnie nie ma takiego problemu bo tylko maz ma prawko.Znajomi za to ustalaja sobie ze raz on pije raz ona i nie ma problemu,choc pewnie twoj maz na to nie pujdzie. Oprocz rozmowy i ustaleniu jakis regol nic chyba nie mozesz zrobic!powodzenia -- Śr, 28-03-2007 Forum: Młodziutkie mężatki i ... - Re: jak on mnie wk.......a

TZN 100-wka

u nas byla wczoraj studniowka i bylo git.nauczyciele jak chcieli przyjsc z osoba towarzyszaca to musieli za nia zaplacic.pozdrawiam i udanej matury dla @ll maturzystow:)

poglebione rozmyslania nad glupota...czesc I

www.google.pl/search? q=cache:7u8cLaFsFOsJ:ufonauci.w.interia.pl/4b/4p_b.wp5+lod%C3% B3wka+wynalezienie&hl=pl&ie=UTF-8 szukajac arabow i lodowki natknalem sie na takie cos... naprawde polecam kazdemu :))))))))) administracji tez

Re: MAJóWKA!

wszystkiego dobrego Horlaa, miłego pakowanka Moja majówka to może też odrobinę odchwaszczenia ogródka ale tylko jak nie będzie lało i możliwe, że skończy się na oglądaniu i przy herbatce (zakupiłam pyszne pina coladę,zieloną grejpfrutową i energetyczną z guaraną ;)) planowaniu co ewentualnie

Re: ORZECHóWKA

osiągnie 75 procent stężenia. (Jak mawia mó ojciec - a mnie wtedy cholera trzaska, poznać można po kolorze. No, ale on to stary chemik....) I tak mamy ekstrakt, z którego można robić nalewki - rozcieńczyć do 40-45 procent. Można likier dodając syrop skrobiowy (stężęnie ok 30-35 procent) Ja tam

Re: SPACERóWKA

jesli masz zamiar jździć nim nie tylko po dworzei masz maleńkie dziecko- tzn nie wysokie to moze i warto, jesli jednak jeździsz z malenstwem na zakupy i mieszkasz w bloku to odradzam- koła się obracaja jak chcą i trzeba je nogą kopnąć by wróciły na swoje miejsce- okropieństwo. a maja być niby

Re: SPACERóWKA

wózek ma blokasdę ale tak blokowac i odblokowywac non stop to nie jest fajne, a wózek ma koła które powinny się samonastawiać a nie ślizgać po powiezchniach gładkich. kup oie wózek z obracanymi kołami ale np z gumy nich będą oponki, albo z takiej porzadnej pianki jak np w chicco CT 0

2004 Camry Coupe

Jak wam sie podoba nowa Camry Solara w wersji 2 drzwiowej? Moim zdaniem beznadziejna.Podobna do Pontiaca Sunfire i Hyundaia Coupe Tiburon.Natomiast w srodku mi sie podoba nawet

Jak zrobić przeźroczyste kostki lodu?Wie moze ktos

Czy moglibyscie mi poradzic jak robic lod. Moje kostki zawsze sa matowe.Jak chodze do restauracji to zawsze dostaje lod ktory robi sie przezroczysty. Od czego to zalezy? Mam lodowke z kostkarka w zamrazarce jest -25 stopni

Re: Suchy lod

tu można sprzedać suknie po ślubie, a suchy lód jak wyżej www.jennifer-vaiano.com/7-tanie-suknie-slubne-warszawa.html

Jak nie lod to moze beton?

No co? Jachty sie z betonu robi (jak to plywa mozna sie domyslec). Na polnocnym krancu jeziora Dabie (Szczecin) wystaje z dna na jakies 6 metrow niemiecka barka (desantowa?) wykonana wlasnie z betonu. -- Somebody Stop Me!!!!

Re: MAJóWKA!

Ale ładu i porządku na forum będziesz z daleka pilnować, prawda? Zapłakałybyśmy się bez Ciebie! :) A cieszysz się z wyjazdu? Też kiedyś wyjechałam na pół roku, i do dziś wspominam to bardzo sprzecznie, jako wielką radość i wolność, a jednocześnie... no właśnie, jakieś spotkanie ze sobą, tą

SłóWKA Mężusia

mówi że mi niewolno i lepiej będzie jak on je wypije, wkońcu to jego dziecko i tata zaspokoi potrzeby malca. Wchodząc po schodach pyta sie czy czasami nietrzeba mnie przytrzymać lub popchac z tyłu. Po usg gdy okazało sie ze to chłopak, mąż stwierdził że jest happy bo następnej takiej zgryżliwej

jak wykonczyc slazakow

cza zaczonc lod tych najmniyjszych: wiadomosci.onet.pl/2700,1830933,umieralnosc_noworodkow_najwieksza_na_dolnym_slasku,wydarzenie_lokalne.html skutki

jaki lód...

przeciez jak ta koleżanka juz w tej wannie to nie musi tak hustac szklanką zeby lod sie wysypywal... a zreszta czy tak naprawde idzie wam o kolezanke, o nauke,o lod czy o to zeby było miło... trudny Dwa milimetry to nie jest wilekosc o jaka trzeba kruszyc...tez i lod... -- "a jak już

Ostatnio tylko (LOD)

Scianka 3 razy w tygodniu. Pogoda mnie do roweru skutecznie zniecheca. -- Rozpuszczony jak dziadowska sygnaturka.

Re: Czy gorace uczucie stopnieje jak lod!

bowiem pisalas o uporzadkowaniu skojarzen a to bywa czesto trudne...nie zawsze umiemy nazwac swoje uczucia po imieniu a tym bardziej podchodzic do tego racjonalnie...z tym ze moga sie stopic jak lod calkkowicie sie z toba zgadzam bo to powszechne chyba...nie wydawalo mi sie rowniez zeby on pisal

Re: jak jest ściąga(wka) po angielsku?

i tu sie mylisz! jestem w Anglii i nie dalej jak 3 h temu w glownych wiadomosciach bbc podawali ze mlodziez angielska za duzo sciaga!!!!

Re: jak jest ściąga(wka) po angielsku?

znaczy jak nie znaja takiego okreslenia? slowa "crib" nie znaja? pewnie wymawiasz "creeb" :) crib ma wiele znaczen, od lozeczka dla dziecka zaczynajac na slangowej chacie konczac. z tym, ze to amerykanski slang.

Re: jak jest ściąga(wka) po angielsku?

tam sie nie sciaga, to fakt i u mnie to nawert nauczyciel nie bardzo wiedzial ale po amerykansku to cos jak chi-chi (czIczI), w kazdym badz razie od cheating (oszukiwanie)

Re: jak jest ściąga(wka) po angielsku?

mikesz13 napisała: > i tu sie mylisz! jestem w Anglii i nie dalej jak 3 h temu w glownych > wiadomosciach bbc podawali ze mlodziez angielska za duzo sciaga!!!! Chyba niedokladnie zrozumiales te wiadomosci. Chodzlo o pomoc rodzicow w tzw. course work do A-levels oraz

czy lod na stoku to norma ?

czy takie warunki to norma (lod i muldy), czy ta niebieska 1 do Dedovki to latwa trasa ? Nie chcialabym sie zniechecac :) bo zlapalam bakcyla. Ale jak na poczatkujaca, walka z oblodzonym stokiem to chyba duzo. Szczegolnie w jednym miejscu, gdzie bylo dosc stromo a potem zakret - koszmar. Ciekawa

Re: wk.....a mnie,

Uf jak to dobrze, że nie jestem sama w swoim w..... Tak samo jak Wy, jeśli rozpoznała bym tam któreś z moich dzieci to wpier.... murowany. Niestety zaczynają się głosy iż policja była za bardzo brutalna??? Jasne mogli przecież grzecznie paluszkiem pogrozić. Są też głosy: Ziobro: To wina Tuska

Co i jak w następnym sezonie TV

Ramówka stacji ABC, na dole link do ramówki NBC www.filmweb.pl/Ram%C3%B3wka+ABC+na+sezon+2008+2009,News,id=43115

Re: Suchy lod

tu można -> http://elod.pl www.elod.pl to sklep internetowy z suchym lodem, w którym możecie Państwo nie tylko zamówić suchy lód w postaci granulatu 3mm oraz bloków, ale także dowiecie się, jak go wykorzystać: na weselu, do przygotowywania dymiących drinków, do chłodzenia, do wykonywania

Re: wk.....a mnie,

aj tam, aj tam ideologię można dorobić do wszystkiego:P -- Teraz zamiast wpadłaś jak śliwka w kompot będzie - wpadłaś jak Hanka w pudła ! ---wioskowy_głupek

Re: jak mnie ten wyjec wk****a!!!!!!

ATB jest wporzo... Tiesto jeszcze lepsze :) wolę to niż samobójcze smęcenia Kasi Kowalskiej czy innej Andrzejewicz -- Wolne miasto Gdańsk , szybkie miasto Gdynia :) Arka Gdynia

Re: jak mnie ten wyjec wk****a!!!!!!

a ja co niedzielę musze cały dzień słuchać wyjca falszującego swoje móóóóódlmyyyy sieeee. Koszmar:/ -- Mężczyźni cenią we mnie intelekt. Im krótsza spódniczka tym bardziej go cenią:)

Zobacz wideo

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin