Przeszukano 111 153 433 wypowiedzi na 4 113 forach

konflikt krwi 0 - pozostałe wpisy

Soruj: wg trafności wg daty

Krew A+ i 0+ czy nie mamy konfliktu?

Ja mam krew A+ a moj maz 0+,planujemy miec dzidziusia,jednak chcialabym upewnic sie ze nie mamy konfliktu krwi.Jesli cos wiecie na ten temat prosze napiszcie.Z gory dziekuje za odpowiedzi.

Re: Konflikt serologiczny część III

Na temat grupy krwi dziecka znalazłam coś takiego: Grupa krwi to zbiór antygenów i przeciwciał (naturalnych, regularnych) z układu AB0. W zależności jaka grupę krwi odziedziczymy to takie antygeny będą się przyłączać do powierzchni krwinek czerwonych. Proces przyłączania trwa od 6 tyg. życia

Re: Krew A+ i 0+ czy nie mamy konfliktu?

konflikt moze wystapic jak kobieta ma minus a mezczyzna plus. Ja tez mam A+:) i jak powiedzialam to, to nawet nie chcieli wiedziec o grupie krwi meza, a ni w pierwszej ciazy, a ni w drugiej. wiec nie masz co sie martwic. Julia, Maksiu i 13 tyg. brzuszek:) -- src="lilypie.com/days/050115/0/0/0

Re: Konflikt grup krwi: czy 0 i AB moga miec dzie

ostatnio byla na ten temat rozmowa - w tym wypadku moze miec miejsce konflikt AB0 o ile sie nie myle tak to sie zwie. ale nie martw sie - moja mama ma AB, moj tata 0 a ja (A) i moj brat (b) jestesmy dowodami na to, ze mozna miec dzieci z takim ukladem krwi

Re: Konflikt grup krwi: czy 0 i AB moga miec dzie

znalazlam! to z forum ciaza i porod: • Re: grupa krwi rodziców a dziecko yoyo11 23.01.2004 10:51 odpowiedz na list odpowiedz cytując jeśli masz rh- to nie za dobrze, takimi rzeczami zajmuje sie lekarz prowadzący na samym początku ciąży! Jest jeszcze konflikt grupy krwi Ale to

Re: Wolność

Ja mam krew Inków A1rh-,ona krew swego ojca 0rh+,przetoczoną w szpitalu bo konflikt. Tiaaaaaaaa.....

Re: Nic nowego

wstanie mnie dac, a sam nie jestes wstanie przyjac do uwagi,ze w takich konfliktach bardzo czesto wina lezy po obydwu stronach,zwlaszcza gdy ktos trzeci prowokuje. -- http://fotoforum.gazeta.pl/photo/7/ga/gh/npe0/CeTewxGOVqWNfJ4SLX.jpg Rosja dziś nikogo nie uważa za swojego wroga, ale my nikomu nie

Re: Konflikt serologiczny część II

kazali badac ich miana.liczyly sie tylko przeplywy. Jesli chodzi o to ze krew macie oboje + to konflijt i tak moze byc.Niestety.My tak mielismy ja mam ARh+ a maz 0Rh + i okazalo ze ze mamy konflikt Kell - gorszy od Rh+\_.

Re: Krew A+ i 0+ czy nie mamy konfliktu?

Jestem żywym przykładem takiego konfliktu. Matka 0 Rh+, ojciec AB Rh+, ja B RH+ i w efekcie konflikt serologiczny grup glownych.

Re: Żółtaczka u noworodka a ilośc jedzenia

Nie ma konfliktu w zakresie Rh, ale może być w grupach głównych - wtedy właśnie występuje nasilona żółtaczka lub anemia. Konflikt w grupach głównych, to np. matka ma 0 a dziecko A (tak było u nas). Jaką grupę krwi ma Twoje dziecko? Moje miało badane przeciwciała po porodzie i wyszły dodatnie.

Re: Krew A+ i 0+ czy nie mamy konfliktu?

My mamy dokładnie tak samo ja A+ a mąż 0+. Konflikt bylby przy - i +. Dzisiaj to żaden problem, aplikuja jakieś srodki i problem zażegnany.

Re: Konflikt serologiczny część II

Dobrze ze miano stoji w miejscu. Nasz syn ma po mężu kella (+) z reszta jak 6 naszych dzieci tylko jeden syn ma mojego kella czyli (-). Dodatkowo mąż ma słaba ekspresję anty D to znaczy że w ogólnym badaniu wynik jego krwi jest A rh (-) a nasze 5 dziecko ma wspolczynik rh (+) hm... po kim skoro ja

Re: Krew A+ i 0+ czy nie mamy konfliktu?

Konflikt w grupach głównych może wystąpić tylko gdy matka ma grupę "O", a dziecko po ojcu dziedziczy grupę A lub B. Nie występuje w sytuacji gdy mama ma grupę A lub B!!! Co do żółtaczki to mogą ją wywołać inne czynniki, nie tylko konflikt serologiczny. Tak więc brak konfliktu ser. nie

Re: Krew A+ i 0+ czy nie mamy konfliktu?

Może wystąpić też konflikt w zakresie grup głównych , ale w przypadku odwrotnym tnz. matka 0 a ojciec A,B lub AB . Nie masz się czym martwić jest ok. Pozdrowienia -- forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=621&w=12841066&a=12841066 foto.onet.pl/albumy/album.html?id=21579&grupa=0&kat=15

Konflikt grup krwi: czy 0 i AB moga miec dzieci?

Wlasnie sie dowiedzialam, ze partnerzy o grupach krwi 0 i AB nie moga miec potomstwa-czy to prawda????

Re: Konflikt serologiczny część II

zobaczymy jak wyniki. Możesz na moim przykładzie ze konflikt obyl się z nami w miarę łagodnie. Mała nie miała żadnej transfuzji. Także nie martw się może być ok. Krew ma po tatusiu bo B rh+. Trzeba mieć nadzieję ze będzie ok. Ja w to mocno wierzyłam i się udało. A i wszystkie przepływy były malutkie bo koło

Re: Jest mi niezmiernie przykro że zostałaś zmusz

"Rozciągając przenośnię użytą w celu podkreślenia uległej postawy, możemy dojść do wniosku, że niebiesko-hełmi żołnierze holenderscy reprezentujący honor UE w Bośni, w czasie konfliktu serbsko- bośniackiego, zachowali się jak prawdziwi bohaterowie. Nie splamili krwią munduru. "Conhita Wurst" w sile

Re: Konflikt serologiczny część II

rozwiązana wcześniej czyli bedzie to styczeń , co do przeciwciał to ja mam konfilkt z układu rh anty d , czyli standardowy , ja mam grupę krwi 0rh - , a mąż a rh +

Re: Konflikt serologiczny część II

Chciałam Was jeszcze zpaytać o coś. Otóż przy pierwszej transfuzji, przed zabiegiem pobrali córce krew na oznaczenie grupy. I co się okazało jest 0 Rh-, ja mam A Rh-. Teoretycznie, z tego co wiem, konfliktu w takiej sytuacji nie powinno być. Więc dlaczego się zaczęła anemizować? przed transfuzją

Re: Konflikt serologiczny część II

Witaj kiecha. Nie martw się na zapas. Jeszcze niedawno ja z takimi samymi obawami trafiłam na to forum. Ja mam grupę BRh+ a mąż 0Rh+ i mamy już dwoje zdrowych dzieci, w poprzednich ciążach nie miałam w ogóle robionego Coombsa więc nie wiem czy były przeciwciała, teraz jestem w 3 ciąży i

Re: Konflikt serologiczny część II

-. Fenotyp ponoć też ciężki, żeby dawcę znaleźć, ale jeszcze nie było takiej sytuacji żeby krwi nie było. Nie martw się o to, bo nawet jeżeli na dany moment krwi nie ma, RCKIK musi dawcę ściągnąć. I krew dawcy to 0-, tylko z tym fenotypem musi do Ciebie pasować. Tak Gosiu, jestem w domu od czwartku po

Re: Konflikt serologiczny część II

Hejka Ja tez mam z mezem konflikt krwi ( ja Arh-, a maz 0+) Stracilam dwie ciaze w 22 tc i 23 tc, ale to prawdopodobnie z powodu niewydolnosci szyjki macicy. Nigdy nie otrzymalam zastrzyku z immunolobina z powodu, iz maz nigdy nie pamietal swojej grupy krwi i nikt nie wiedzial o konflikcie

Re: Konflikt grup krwi: czy 0 i AB moga miec dzie

O tym tez wiem, bo wlasnie mamy konflikt serologiczny...i sie przestraszylam, ze na domiar zlego 0 (ja) i AB (maz) nie moga miec potomstwa...Ale wierze, ze jestes przekonana o tym, co piszesz :)

Jest mi niezmiernie przykro że zostałaś zmuszona

- bośniackiego, zachowali się jak prawdziwi bohaterowie. Nie splamili krwią munduru. "Conhita Wurst" w sile batalionu ubrana w gustowne obcisłe mundurki i błękitne hełmy podkreślające piękno i głębie niderlandzkich oczu. Wynik? 8373:0 dla Serbów. "bardzo mi się nie podobają te "odniesienia do mędrców Syjonu

Re: Konflikt grup krwi: czy 0 i AB moga miec dzie

Kiedyś jeśli się miało niekompatybilną krew trzeba było czekać ok. 6 lat między dziećmi (tak jest między mną a moim bratem). Dziś dostaje się zastrzyk i koniec historii :))) PS: Prawie wszyscy w mojej rodzinie mamy A rh-... gdyby ktoś potrzebował krwi... dajcie znać :)

Re: Konflikt grup krwi: czy 0 i AB moga miec dzie

Nie, to nie prawda. Dzieci rodzicow z taka grupa krwi beda albo A albo B. O konflikcie serologicznym mowi sie w przypadku czynnika Rh, ktory jezeli u kobiety jest negatywny, a u mezczyzny pozytywny, to moze prowadzic do konfliktu serologicznego w przypadku dopiero drugiej ciazy. Gdyz po

Przedłużająca się żółtaczka? Czy co?

normie. Dziecko miało wykonane dwukrotnie usg głowy (pierwsze trzy tygodnie życia- w normie), echo serca (do obserwacji) oraz usg brzuszka w pierwszym tygodniu życia (w normie). Ze względu na konflikt grup główn.u pierwszego dziecka, badano grupę krwi dziecka, przeciwciał nie było. Dziecko urodziło się

Re: grupa krwi! pytanie! <zdziwiona>

istnieje jeszcze jeden rodzaj konfliktu serologicznego - konflikt grup głównych krwi ja mam grupę 0+ a mój mąż ma AB+, nasz synek miał wysoką bilirubinę z tego powodu ponieważ on ma grupę A+ ogólnie grupę krwi oznaczają tylko przy konfliktach - ale to nie oznacza, że matka musi mieć rh-, może

Re: Co żarty, jakie żarty??

a jak by się to miało z grupą krwi '0' Rh + ? konflikt murowany....? -- ==============================================

Re: niecierpliwa?

dzięki za linka :) regularnie robię podstawowe badania przy oddawaniu krwi co 8 tygodni więc mam podgląd na to co się ze mną dzieje, ale jeżeli teraz okazałoby się, że przyjdzie @ to zrobię sobie takie dla "planujących." Heh, a tak przy okazji, to jest u mnie ogromna szansa na konflikt serologiczny

Unruhen in Deutschland

http://www.spiegel.de/politik/ausland/de-maiziere-warnt-vor-innertuerkischem-konflikt-a-1104177.html Panikarz, defetysta, fatalista, katastrofista, Psia Krew!!! Nic Pan się nie bój, Panie Thomas de Maizi?re (CDU)! Pańska szefowa powiedziała: "Wir schaffen das!" Ma Pan jakieś uzasadniane

Zapomnial przelogowac sie,

adamusb napisał: > masz romski rusku krew poległych w tym konflikcie. ...anal..y wielonickowcu? Sztuczny tlum wielonickowcow. -- "Polskiej chorobie na Moskala, czyli, mniej subtelnie ujmując – rusofobii, towarzyszy nieodłącznie, jak syjamski bliźniak, wręcz fanatyczne, a co za tym

Re: złe wyniki badań krwi w ciąży !

konflikt serologiczny ? mi lekarz powiedział, że w dzisiejszych czasach nie ma czegoś takiego, bo po porodzie kobieta dostaje odpowiednią szczepionkę, a przy pierwszej ciąży nie ma mozliwości, by on wystąpił....Ja też będę musiała po porodzie otrzymać to szczepienie, bo ja mam krew 0 rh- a facet A

Re: Poronienie a konflikt grup krwi - proszę o po

U Was nie ma ew.konfliktu w gr.gł.krwi ,bo Ty masz gr.B(konflikt w ukł.AB0 byłby gdybyś miała gr.krwi 0) -- Olaf,Maksio i prezenty Wodne dzieci wakacje 2009 Przekaż swój 1% dla Sandry Klabisz

Re: Kurdowie znowu zaatakowali Turcje :)

nie wiem co oznacza tez uśmieszek na końcu komentarza - :) zbliza sie rozew krwi www.bliskiwschod.pl/1319109762,0,turecki-kurdystan-nowy-stary-konflikt

Re: Konflikt serologiczny część II

Dodam jeszcze, ze obydwa maluszki urodzily sie zdrowe, i byly calkiem duze jak na 22 i 23 tc, w 2 ciazy moj synek glowke mial prawie taka sama duza jak normalny noworodek, ogolnie w ciazy moj brzuch byl dosyc widoczny. W dokumentach jest napisane, ze istnieje konflikt krwi u nas, bo ja mam Arh-, a

a rhd + , przeciwciała anty - k (kell)

witam ! to moja pierwsza ciąża...podczas badania grupy krwi i czynnika rh zalecono również badanie przeciwciał...wynik A rhd + i obecność przeciwciał anty - k (kell) , uwagi w badaniu - surowica wykazuje reakcje nieswoiste , zalecana kontrola z ojcem dziecka...ojciec dziecka ma grupę 0 rhd

Re: żółtaczka noworodka bilirubina 14 mg% Co robi

ciągle pod lampą, nie mogłam go przytulać, załamywało mnie. Ten konflikt mnie tak zaskoczył, jakbym dostała cegłą w głowę. Ciąża wzorowa, badania wszystkie ok, a po porodzie takie perypetie. Ojciec moich synów ma grupę krwi B rh+, ja 0 rh-, obaj synowie B rh+. U pierwszego syna nie było żadnych kłopotów

Re: Konflikt w zekresie Grup Glownych

konfliktu może pojawić się, gdy matka ma grupę krwi np. 0 a dziecko dziedziczy grupę A lub B. Krwinki grupy krwi dziecka powodują powstawanie przeciwciał typu odpornościowego u matki, a skutki tego procesu są podobne do konfliktu w zakresie czynnika Rh. W przeciwieństwie do niezgodności w zakresie Rh, w

Re: Konflikt w zekresie Grup Glownych

Ja mam 0Rh+ Mąż ARh- . Przy pierwszej ciąży po porodzie syn miał żółtaczkę przez osiem dni i był pod lampami. Nikt wtedy nie mówił mi o konflikcie grup. Syn ma grupę krwi ORh-. Przy córci gin w ciąży wspomniał mi, że mała po porodzie może mieć nasiloną żółtaczkę bo mamy konflikt grup krwi. Na

Re: Konflikt serologiczny część III

Oni szukają grupy 0- z takim fenotypem jak Twój czyli mogliby wziąć krew Twoja do obróbki, zapytaj ich czemu nie wezmą Twojej krwi

Re: Nie myl pojęć

Gość portalu: emka napisał(a): Ona nie pyta o konflikt serologiczny tylko o konflikt grup głównych krwi- zupełnie inna sprawa. Że co?! Pierwsze słyszę, żeby był jakiś konflikt grup krwi ;-/ Serologiczny istnieje (chociaż nie w przypadku autorki wątku). A do samej autorki- jak będziecie mieli

Re: "szybka" ciąża po poronieniu.

Dziewczyny mam jeszcze pytanko wiecie coś może o konflikcie grup krwi bo ja mam 0+ a mój Mąż ma AB+ i słyszałam cos o konflikcie grup AB0 czy miała któras z Was podobny przypadek???? buźka

Re: Monachium bis repetita

br0f napisał(a): > znowy franky marzy sie tobie krew wyciekajaca z telewizorni jak wtedy gdy nato > bombalo w libi wojska rzadowe wspomagajac rebeliantow. i co sie stalo z libia > po tej demokratorskiej transformacji ty moj przyjacielu bez wyobrazni. jedz tam > na wakacje

Cooorwa każden by tak chciał..pijący .. jeżdżący

Jan Labus wszedł w konflikt z prawem 15 wrzesnia 2015 roku po tym jak został zatrzymany na kierowaniu samochodem pod wpływem alkoholu.Wyszło chłopu 0,7 promila co w efie jest dopuszczalne a chłop Niemiec, to mogą mu się dawki wódy we krwie pomylić, co powinien adwokat podnieść jako okoliczność

Re: Czy świat obudzi się, wątpię...

mosze_zblisko_daleka napisał: > Oni nie żałują nikogo, nie maja nawet sumienia dla poległych żołnierzy > > www.youtube.com/embed/RtgbvotqVFE?rel=0 Co poradzisz? Zaślepieni ideą, niezależnie

Re: Emerytów interesuje agresja na Ukrainie?

Jacek Żakowski: Dziwna wojna trwa. Co kilka godzin nowe dziwne wieści. Dzień po dniu najazd pełznie jak wąż po rozgrzanym piasku. Praktycznie bez strzałów, wybuchów, bomb, zniszczeń, krwi. Dziwna dynamika sprawia, że nie doceniamy znaczenia tego konfliktu dla naszej przyszłości. Nie dlatego, że

Re: grupy krwi - zgodność

jestem obecnie w 7 mies. ciąży mój partner ma grupę krwi 0 Rh- natomiast ja mam grupe krwi A Rh +. czy nie zajdzie tu konflikt jeżeli dziecko ma płeć żeńską ??

konflikt serologiczny

mam grupę krwi Arh- mąż 0rh+ a nasze pierwsze dziecko Orh- Czy powinnam obawiać się konfliktu serologicznego podczas 2 ciąży? czy są tu mamy, które miały podobny problem?

Re: grupa krwi

Mnie w szpitalu powiedzieli że oznaczają grupę krwi tylko w przypadku konfliktu. -- mamaczytata.pl/pokaz/2843/zuzanka fotoforum.gazeta.pl/3,0,1483387,2,1.html

mam grupe krwi 0Rh+ i chłopak tez czy wystapi

mam grupe krwi 0Rh+ i chłopak tez ma 0Rh+ czy wystapi konflikt?? Pozdrawiam

Rh+ matki i konflikt serologiczny, jak to możliwe?

Zawsze myślałam (i czytałam) że konflikt może wystąpić tylko jeśli matka ma Rh- a ojciec Rh+ i dziecko po nim odziedziczy krew... Czy to prawda, czy jednak jest też możliwość, że konflikt wystąpi jeśli matka ma Rh+ a ojciec Rh-?! A jeśli tak, to na jakiej podstawie? -- http

Re: Grupa krwi, proszę o pomoc.

Dokładnie jak w Twoim przykładzie: ja mam 0+ mąż ma A+ i jedno dziecko ma A+ (był między nami silny konflikt grup krwi, ale bez konsekwencji), a drugie dziecko 0- -- Czytając moje posty - ćwicz mięśnie Kegla. Kiedyś mi podziękujesz.

Re: konflikt serologiczny pomocy!!!

Ja tez po podobnych przejsciach: - pierwsza ciaza (ja minusowa, w dodatku 0, partner dodatni AB): syn minusowy, jak ja, o zadnym konflikcie nie moze byc mowy, tylko wzmozona zoltaczka (konflikt w obrebie grup krwi), - poronienie (profilaktyka z immunoglobuliny po poronieniu), - trzecia ciaza: corka

Re: Konflikt serologiczny część II

witam, ja z mezem mam konflikt- ja ARh- on 0Rh+. W poprzedniej ciazy dziecko grupe krwi odziedziczylo po nim, wiec dostalam immunoglobine zaraz po porodzie. Teraz jestem w drugiej ciazy, martwilam sie bardzo czy wszytsko bedzie w porzadku, ale ostatnio robilam Coombsa i na szczescie wyszedl ujemny

Re: Czy znacie grupe krwi swoich dzieci ?

Ja też podobnie jak Ty mam konflikt serologiczny, Mój maluch ma grupe krwi taty bo podbnie jak u Ciebie ja też mam ujemna grupę (0-)

grupa krwi

Martwię sie ,bo chcemy miec dziecko,ale ja mam grupę krwi 0+,a mąż A+.Słyszalam,że jak kobieta ma grupę 0,to moze by konflikt grupowy,może ktoś na forum wie jak to jest z tymi grupami krwi.Bardzo proszę o odpowiedź.

konflikt krwi

Wlasnie kilka dni temu poronilam i kolezanka mi sugeruje ze moge miec konflikt krwi bo to byla moja druga ciaza. Tutaj gdzie mieszkam podobno rutynowo sie nie sprawdza pod tym kontem krwi. Ja mam grupe krwi RH+0, czy w takim wypadku jest mozliwy konflikt krwi. Nie wiem jaka grupe ma moj maz. Czy

Re: Żółtaczka, pewnie po raz kolejny.

metodiw napisała: > Wiem o konflikcie Rh+/-, on może źle wróżyć przy kolejnych dzieciach, natomiast (podobno!) może być jakiś konflikt, gdy matka ma grupę 0 i on występuje własnie przy pierwszym dziecku. To jest konflikt w grupach głównych krwi czyli w ukł.AB0 forum

Re: Poszukuję mamusiek z anty-Kell i anty-E

poczytać wątek poświęcony konfliktowi serologicznemu. Tam dziewczyny dzielą się swoimi bogatymi doświadczeniami i rzeczywiście można się wiele dowiedzieć. Ja w pierwszej ciąży np. w ogóle nie brałam po uwagę konfliktu serologicznego ponieważ mam grupę krwi 0 Rh+ i mój mąż również. Nie wiedziałam wtedy, że

Re: Do dziewczyn z Rh-: badanie grupy krwi plodu

Ja jestem z Niemiec. W De takich badan nikt nie wykonuje. Matki z czynnikiem RH- maja regularnie badane przeciwciala. Ja takze jestem z Rh- (dodatkowo grupa 0). Ok. 27-30 tc podawana jest profilaktycznie immunoglobulina. To po pierwsze. O konflikcie dopiero wtedy jest mowa, gdy zaczna wytwarzac

Re: konflikt grup głownych

Miche.lle generelnie wszystko zależy od tego jaką grupę krwi będzie miało dziecko, optymalna sytuacja to jeśli miałoby 0 wtedy nic by sie nie działo, ale w sumie jeżli twój mąż i jego rodzice znają swoje grupy krwi można chociaż spróbować przewidzieć jaką będzie mogło mieć grupę krwi dziecko. W

Re: Wiecie jaką grupę krwi mają Wasze dzieci?

ponieważ miałam z moim młodszym dzieciem konflikt wewnatrz grup głównych i miał robione badanie zaraz po porodzie mniemam że ma B, choć do pół roku badanie nie jest miarodajne natomiast ze starszym już nie miałam konfliktu to stawiam że ma moje 0, ale to są przypuszczenia prawda jest taka że nawet

Kiedy odpępnić noworodka w przypadku konfliktu ABO

Witam serdecznie! Niebawem urodzę drugie dziecko. Mam grupę krwi 0+, mąż A+. Przy pierwszym dziecku wystąpił konflikt serologiczny grup głównych (syn A+). Syn miał zółtaczkę (max stęż bilirubiny w 5 dobie 16,8) i fototerapię. W szpitalu, w którym będę rodzić standardowo odpępnia się noworodka

czy to konflikt?

grupa krwi moja ABRH- grupa tatusia to 0RH+ czy to jest konflikt bo slyszalam sprzeczne opinie?

Re: Wiecie jaką grupę krwi mają Wasze dzieci?

U mnie był konflikt serologiczny, więc córeczce zbadali krew, żeby wiedzieć, czy powinnam dostać zastrzyk. Ma 0 RH+, więc było trzeba. -- Cierpię, ale jeszcze mam nadzieję, że przylecą piraci bombowcem i bogatym zabiorą pieniądze, a na pięknych założą pokrowce. (Kabaret Potem)

Re: konflikt serologiczny a druga ciaza????

wiec tak u mnie to jest tak,jak pierwszy raz robilam badania na grupe krwi i przeciwciala to wyszlo mi ze mam krew 0 rh+ a jak robilam drugi raz to wyszlo mi ze mam 0rh- wiec mam metlik w glowie ktora jest prawidlowa a synek ma taka sama jak maz czyli a rh+.lekarze twierdzili ze to konflikt i tak

grupy krwi a konflikt

Czy jeśli i ja i ojciec dziecka mamy identyczne grupy krwi 0 Rh+ to może dojść do konfliktu??

Re: Mój mąż ma dziecko, ale nie ze mną.

badaniach, a matka ma 0- to będzie się przetaczało 0! Jakby do dzieciaka nie mogły nigdy przenikać przeciwciała od matki, to by nie było tego całego problemu z konfliktem serologicznym. 3. Poza tym taka drobinka to naprawdę nie potrzebuje hektolitrów krwi. Takie akcje wśród rodziny, czasem na nawet na

Re: Mamy z RH- majace mezow z RH+Konflikt serolo

nie konfliktu, a jedynie niezgodność czy wystąpił konflikt, sprawdza się robiąc badanie krwi (odczyn coombsa) Wg zaleceń Polskiego Towarzystwa Ginekologicznego badanie wykonuje się 4 razy: w I trym, w IIgim, i dwa razy w III tymestrze ciąży. Nie ma żadnych specjalnych zaleceń, dopóki badanie nie

Przeciwciała anty-M

tygodniu podczas badania grupy krwi okazało się, że laboratorium wykryło u mnie jakieś przeciwciała, których nie potrafili określić - tyle tylko, że są. Zostały pobrane dodatkowe próbki i odesłane do Centrum Krwiodawstwa, gdzie stwierdzono, że wytwarzam przeciwciała anty-M z układu MNS, moja gr. krwi to 0

Re: Konflikt serologiczny część II

Cześć Wam. Moja grupa krwi to 0rh-. Jestem w 16 tygodniu pierwszej ciąży wyszły mi przeciwciała jutro jadę odebrać wynik, jeśli okaże się, że posiadam przeciwciała anty-d to zastrzyk raczej mi nie pomoże. Powiedzcie jak wyglądał przebieg Waszych ciąż czy wszystko było dobrze tylko częstsze wizyty u

Re: rosnąca bilrubina u 14-dniowego noworodka

Myśle, że przyczyna jest konflikt w grupach głównych krwi w układzie AB0. Robiłaś ogólne badanie moczu? Jeśli nie, to zrób. Zakażenia ukł,moczowego lubia się maskować pod postacią nasilonej i przedłużającej się żółtaczki. Jesli chodzi o kroplówki to przypuszczam, że lekarz miał na mysli tzw

Biologia .

antygenów układu RH? 7. Co to jest i u kogo występuje konflikt serologiczny? 8. Osoby z jaką grupą krwi określani sa jako uniwersalni dawcy i biorcy? 9. Czy prawdziwe jest zdanie: jeśli matka i dziecko mają grupę krwi 0, to ojciec biologiczny może mieć grupę krwi AB? 10.Która z grup krwi występuję

do margo_kozak

I tu się mylisz,może być również konflikt w grupach.Ja mam gr.0,ojciec dziecka A.Córka w 1 dobie zżółkła i pierwsze co zrobiono to bad.grupy krwi czy nie ma konfliktu. cytuję: Może też istnieć konflikt w układzie ABO, czyli głównych grup krwi. Na przykład kobieta o grupie krwi O ma naturalne

Re: Witam!!!

głównych krwi czyli w układzie AB0? Podaje się pacjentkom tym,które nie mają konfliktu,a jedynie niezgodność serologiczną w zakresie czynnika Rh i ich organizmy nie wytworzyły p/ciał. Bo konflikt i niezgodność to dwa różne pojęcia i zjawiska. -- http://fotoforum.gazeta.pl/photo/8/ci/va/xn1p/ChpFKAjkyH3d

Zbigniew Jedziński: trzeba zbombardowac Kijow

", by NATO zrobiło to samo z Kijowem. PUTIN jest PRZESTĘPCĄ, ponieważ dopuścił na wschodzie Ukrainy do przelewu krwi. Jako przywódca państwa sąsiedniego powinien był natychmiast wprowadzić siły pokojowe pomiędzy walczące strony - pisze na swoim profilu Zbigniew Jedziński. Na bezczynność Putina powinno

Re: Rh a Escapelle

nie ma szans żeby powstał konflikt bo komórka nie posiada jeszcze krwiobiegu musiałabyś poronić kiedy płód wytwarza już własną krew -- http://www.suwaczek.pl/cache/96f592fba0.png

Re: Hej dziewczyny!

Nic się nie dzieje, tylko ja ma grupę krwi 0 a ona A i podobno może być z tego konflikt i trzeba skontrolować morfologię. -- http://suwaczki.maluchy.pl/li-27432.png

Re: ostatnia transfuzja :-)

Też nie słyszałam o takiej zależności. Tak na prawdę pojawienie się przeciwciał zależy od tego jak Twój organizm zareagował na podanie immunoglobuliny, jeśli oczywiście została ona podana. Ja jestem AB Rh- mąż 0 Rh+ a konflikt był. Wg pani laboratorium pojawienie się przeciwciał miało

Re: grupa krwi a żółtaczka?

Witam. Żółtaczkę może mieć dziecko jeżeli będzie konflikt między grupami ABO tzw. między głównymi grupami krwi. Zdaża się to bardzo rzadko. Moje tak miało, ja mam 0 małż ma A i to weszło w konflikt. Żółtaczki nie miał. Wrzuć w wyszukiwarkę koflikt grup głównych i sobie poczytaj.Drugi konflikt

Re: konflikt serologiczny a druga ciaza????

serologicznej stwierdza się u około 20-25 % ciąż, natomiast do konfliktu serologicznego dochodzi w około 10% tych ciąż i dotyczy on głównie układu 0-A1 (matka - dziecko). Do konfliktu może dojść już w pierwszej ciąży. Do niezgodności serologicznej dochodzi w następujących sytuacjach: Grupa matki

Re: Żółtaczka, pewnie po raz kolejny.

Metodiw napisala; Może wpływ na żółtaczkę ma jeszcze fakt, że córka ma grupę krwi 0, a zięć B? Czytałam, że mimo dodatniego Rh może jednak występować jakiś konflikt. **************** Meto jest konflikt kiedy ojciec ma Rh+ a mama Rh - tak mamy maz i ja (O+ i B-) Sa problemy ale nigdy przy

Re: Przyklejone :autor-kasica1980

czy to konflikt krwi? A Rh (-) i ARh (+) kasica1980 27.03.08, 17:43 Odpowiedz sama już nie wiem co mam myśleć:, ja mam grupę krwi A Rh(-) a mój mąż A Rh(+) czy to konflikt? Re: czy to konflikt krwi? A Rh (-) i ARh (+) mika_p 27.03.08, 17:44 Odpowiedz Potencjalny. Na razie niezgodność

Re: Mój drugi wcześniak Leoś

pierwsze dziecko urodziłam w 36/37 Hbd, w książeczce wpisano "poród o czasie". Ale to było naście lat temu :) A teraz o konfliktach krwi. To się nazywa konflikt serologiczny w zakresie AB0. Ja tez mam 0, a dzieci A (Wszyscy mamy RH+). U starszaka bilirubina poszybowała do 15, dwa tygodnie

konflikt krwi a poronienie

Mam pytanie do Was, może znacie się na temat konfliktu krwi.Ja mam ARh-, a mój mąż ma 0Rh+, czy tojest konflikt krwi,jeśli tak czy może być przyczyną poronienia, miałam dwie ciąże biohemiczne? Aga.

To ja, z konfliktem Kell

Hej dziewczyny, dawno mnie tu nie bylo. Moja historie znacie, mamy z mezem konflikt w gr Kell, zdrowego 9 letniego syna z pierwszej ciazy (nie wiedzielismy wtedy ze konflikt jest), potem poronienie zatrzymane w 8 tyg, potem ciaza z Marysia i ujawnienie sie konfliktu- nietety po 3 transfuzjach

konflikt serologiczny a poronienie

witajcie ! Mam gupr krwi 0- moj maz B+. Nasze pierwsze dziecko otrzymalo krew po tacie. W trakcie pierwszej ciazy dostalam 2 zastrzyki z anti-D i jeden zaraz po porodzie. Teraz jestem w 12 tygodniu ciazy, ale wczesniej tez zaszlam tylko ze poronilam (wlasciwie dostalam normalnego okresu) kilka

konflikt grup krwi?

Kiedy urodziłam córkę, pediatrzy neonatolodzy zwrócili mi uwagę, że ja mam grupę krwi 0+ a córka B+. Mówili też, że w obrębie tych grup dochodzi czasem do konfliktu, co może się przyczynić do niedokrwistości it, i że mam ją obserwować, czy nie blednie. Czy istnieje jakieś badanie, które może dać

Ojciec A Rh "+" , Matka 0 Rh" - " Konflikt Serolo?

Dzień dobry Pytanie jak w temacie Ojciec A Rh "+" , Matka 0 Rh" - " Czy to jest konflikt? Co w takiej sytuacji robić, przeczytałam nie wiem czy dobrze zrozumialam ze tu mamy konflikt nie tylko z czynnika RH a takze z grupy krwi, prosze o pomoc musze jeszcze troche poczekac

Re: Poronienie a konflikt grup krwi - proszę o po

krwi płodowej do ciężarnej w większej ilości (przekraczającej 0,2 ml)np.odklejenia się łożyska ,ale też wątpię. Miałaś robiony Odczyn Coombsa zwłaszcza,że Ty(-),a mąż (+) Konflikt serologiczny w układzie grup głównych ABO Częstość występowania niezgodności serologicznej stwierdza się u około 20

Re: Do Pani Dr.-KONFLIKT GRUP GŁÓWNYCH!!!

To co napisałaś to tak jest. Problem jest też w tym,że w okresie przedporodowym nie ma sposobu by kontrolować i wykryć ciążę z konfliktem w układzie AB0. Konflikt ten ujawnia się dopiero po urodzeniu się dziecka. Poza tym karino wg.tabeli grup krwi Twojej i męża dziecko może mieć grupę krwi 0 lub

Re: konflikt grup głownych

Koleżanka już udzieliła odpowiednich informacji, ja dodam jeszcze, że konflikt nie musi się rozwinąć, bo to zależy przede wszystkim od tego, jaką grupę krwi ma dziecko - jeśli "0", tak jak Pani, to nic niepokojącego nie powinno się dziać. W Warszawie są specjaliści zajmujący się

Re: Potyczki słowne czyli wątek kfiatuszkowej :D

Twojego malego oznaczali bilirubine na oddziale? u nas oznaczali kazdemu bardziej zazolconemu maluchowi. a moze macie konflikt rh? -- http://lb1f.lilypie.com/kp3cp2.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers"

Re: Ojciec A Rh "+" , Matka 0 Rh" - " Konflikt Se

jeśli 1 ciąża to nie będzie problemu,immunoglobulina pod koniec ciąży i po porodzie żeby się nie wytworzyła pamięć jakaś tam i w kolejnej ciąży gdy dzidzia ma + po tatusiu,nie było problemu.to nie konflikt,on jest wtedy gdy już masz przeciwciała we krwi.ja mam 0-,a mężuś 0+ stąd coś tam wiem.

Re: grupa krwi

jedyne ryzyko, jakie mi się nasuwa, to takie, że chłopak obrazi się, jeśli dziecko będzie miało inną grupę krwi... A poważnie - ja i mój mąż mamy również grupę krwi 0Rh- i lekarz uznał to za wielki plus (brak ryzyka konfliktu serologicznego, możliwość "natychmiastowej" transfuzji w

Konflikt serologiczny grup głównych - Pomocy!!!

pomimo antybiotyków. W tym drugim szpitalu okazało się, że wystąpił konflikt serologiczny grup głównych. Ja ma 0Rh+ a synek ma A-. Nie mam pojęcia jak to możliwe przecież miałam robione badania w czasie ciąży które nic nie wykazały. W szpitalu po porodzie nie miał naświetlań lampami w kierunku żółtaczki

Sezon ogórkowy w pełni czyli niestworzone historie

. Ograniczę się do dwóch grup, resztę może uzupełnić ktoś inny, bardziej zainteresowany. Grupa 0 - najstarsza krew - (zwierzęca, dzika?) - łowcy - przebojowi ekstrawertycy, ze skłonnościami do przewodzenia, do rywalizacji, do ryzyka. Lubią zwierzęta... szczególnie na talerzu, mięsożerni. Bezceremonialne

jak to jest z konfliktem serologicznym?????

czy przy grupie krwi u mnie RH A(-) i u partnera RH 0(+) wystąpi konflikt serologiczny> Jeżeli wiecie coś na ten temat proszę napiszcie. Przy jakich grupach występuję konflikt?

Mężczyźni niesłusznie podejrzewani o ojcostwo znaleźli w nim wybawiciela. Oto historia Ludwika Hirszfelda

Mężczyźni niesłusznie podejrzewani o ojcostwo znaleźli w nim wybawiciela. Oto historia Ludwika Hirszfelda

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - konflikt krwi 0

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin