Przeszukano 111 262 925 wypowiedzi na 4 106 forach

koldra - pozostałe wpisy

Soruj: wg trafności wg daty

Koldra

Pierzecie koldry? Juz ktoras koldra z kolei po praniu traci wlasciwosci termiczne, czuc to po zimowych, przy letnich nie robi to roznicy. Nie wiem w czym rzecz, teoretycznie na metkach jest ze prac mozna, koldry kupuje rozne, z roznych firm i zawsze tak samo. Co rok nowa koldra.

Re: Koldra

puchowe maja kociaste, piore dosc czesto, pierze sie zbija, ale po kilku bekhendach rakieta tenisowa robia znow puchate kilka zim temu :) przerzucilismy sie na merynosa, zima koldra, latem koce. Zima w poscieli (ze wzgledu na rzadsze pranie), latem bez. I jest bez porownania. Piora sie swietnie

Re: Duza koldra i poszewka - gdzie kupie?

To u nas taka koldra zlozona na pol zwisala by w polowie na podlodze po pieciu minutach bo syn sie wierci bardzo, chyba zeby ja zszyc na rozmiar ;)

Re: Duza koldra i poszewka - gdzie kupie?

chyba logiczne ze w takim samym rozmiarze jak koldra... koldre dobieram do wygody uzytkownika a nie rozmiaru lozka ... scielac lozko single poprostu sklada sie koldre na pol i juz

Re: Koldra

O, to są najgorsze kołdry jakie miałam. Nie cierpię z merynosów, wielbłądów itp. Na wielbłądzich moje koty śpią ::)

Re: Koldra

To ciekawe, pokaż, co to za kołdry. Ja mam koce z wielbladziej wełny, ale nie odważyłam się ich uprac... Jak pierzesz, w pralce?

Re: Koldra

używam od listopada do marca/kwietnia (w pozostałe miesiące sypiam pod samą powłoczką) więc nie piorę, kupuję najtańszą z możliwych (10-20 zł w Ikea) i po sezonie wywalam

Re: Koldra

ostatnio chyba w 20stp pralam, bo zmywarka chodzila a my mamy delikatne korki :P i tez super wypralo, wiec chyba sie na te 20stp przerzuce.

Re: Koldra

Uzywamy tylko letnich, zima cieplej niz latem:) Piore, jak zmieniaja konsystencje wymieniam na nowe. -- olaromanska.blox.pl/html

Re: Koldra

pierzemy, akurat raz na rok :-D -- MAJA i: http://daisypath.com http://dhbm.daisypath.com/uu68p2.png http://daisypath.com http://dhbm.daisypath.com/LgIJp1.png

Re: Koldra

Piorę w pralce, 60 stopni, wirowanie 1200 obrotów. Póki co ostatni raz kupowałam kołdry 4 lata temu. Dla siebie nie mam oddzielnie letniej i zimowej tylko samą zimową grubą i ciepłą, którą owijam się po czubek nosa nawet w upałach (takie mój bzik). Reszta rodziny ma różne, są bez zarzutu.

Re: Koldra

Pierzemy. Ale... wiruję ot tak, żeby odsączyć (przy wysokich obrotach zbija się wypełnienie). No i zarówno po praniu jak i na co dzień "rozbijam" pościel strzepując, motając, oklepując, itp. No i - zależy jak pierzesz i jak często. Znajoma kupuje najtańsze możliwe kołdry, bo musi prać często i w 90

Re: Koldra

klasyka : www.merino-polska.pl/oferta,koldry-welniane-160x200cm,147.html normalnie w pralce ( dobrze jak ma duzy otwor do wkladnia), program welna 30% plus dodatkowe plukanie z wirowa

Re: Duza koldra i poszewka - gdzie kupie?

? a nie mozna zlozyc na pol?? moje dzieci maja i sobie chwala , single rozmiar to ma moj dwulatek ...

Re: Duza koldra i poszewka - gdzie kupie?

Ja tylko poprawie swoj blad, ktory zauwazylam: standardowa nie standartowa. -- Eco Forum UK

Re: Duza koldra i poszewka - gdzie kupie?

Ja bym kupila cienka w rozmiarze king size, zlozyla na pol i zszyla. To samo zrobic z poszewka. Nie bawilabym sie w szycie na wymiar. No albo kupic mlodemu cieple skarpetki:-) Ja spie w skarpetach prawie caly rok! -- Simplicity is the ultimate sophistication. Leonardo da Vinci

Duza koldra i poszewka - gdzie kupie?

Poszukuje poscieli single o niestandardowym wymiarze. 150 szerokosc moze byc ale gdzie znajde wiecej niz 200 cm na dlugosc? Mojemu nastolatkowi, ktory ma ponad 180 cm wystaja nogi spod koldry i narzeka i nadal rosnie!

Re: Duza koldra i poszewka - gdzie kupie?

Tak przegladajac siec to jest kilka sklepow oferujacych extra long duvet, np: www.devonduvets.com/devon-duvets-wool-duvet-help-allergies Wt, 04-04-2017 Forum: Matki Polki w UK - Re: Duza koldra i poszewka - gdzie kupie?

Spiworek? Koldra?

Mam w glowie irracjonalny, wiem - ale jednak mam lek przed koldra dla malucha. Ze naciagnie na glowe, bedzie mial trudnosci z oddychaniem itepe. Dzieciak ma 14. miesiecy, pierwsze pare spal w rozku, potem do teraz spiworki. Jest duzy, ze spiworkow wyrasta a jeszcze wieksze w sklepie juz nie zawsze

Re: Spiworek? Koldra?

nakryci do polowy koldra. Potem juz tylko koldra lozeczkowa. 14 miesieczniak to nie niemowle - potrafi sie odkryc.

Re: Spiworek? Koldra?

Syn spal do wieku 38 mies w spiworku, sam chcial i sie dopominal o zalozenie, potem bez problemu zaczal spac pod koldra, sam umie sie przykryc. Dla mnie to tez byla zaleta, bo zima spimy przy temp 17-18st wiec nie martwilam sie o to ze spi odkryty. -- http://lb4f.lilypie.com/jXZyp1.png

Re: Pierzyna/kołdra

Dla mnie to welniane cudo to nie koldra, tylko koc. Zawsze jest mi pod tym zimno. Koldra to jednak koldra.

Re: koldra

Nie mam pojecia, kupilam w House of Fraser wieki temu (pewnie z 10 lat na plusie). Tanio nie bylo, ale koldra wyglada tak jak w dniu kiedy byla kupiona, wiec bylo warto. -- Light travels faster than sound - that's why some people appear bright until you hear them talk...

Re: koldra

ja mam wszystkie poduchy z pierza , nasze i dzieci, swietnie sie je pierze, schna na dworzu, bardzo dobrze mi sie na nich spi :)no i nie ubijaja sie wystarczy je porzadnie walnac z kazdej strony :P ale mam je od stycznia dopiero- tylko z ta koldra tak sie ociagam, ale jak chce dobra to troche

Re: koldra puchowa

Im wiecej puchu w koldrze tym cieplejsza i lzejsza koldra, jesli oszczedzasz na cenie za koldre puchowa koldra bedzie z gorszej jakosci puchu i bedzie smierdziala.... co nie jest raczej mile jesli mamy pod ta koldra pasc koldry puchowe sa bardzo cieple i lekkie jesli sa dobrej jakosci to najlepsza

koldra

przymierzam sie do zakupu i hmm... nie wiem co wybrac. Wymienilam wszystkie poduchy na kacze pierze i bardzo sobie chwale, czesto je wietrze, teraz czas na koldre - mysle tez o kaczym albo gesim pierzu. Poradzcie prosze bo jestem baaardzo niezdecydowana :) czy wziasc 10,5 na lato i zime, czy taka ro

Re: pomocy- koldra:)!

nia, super oddaycha i leciutka, niemieckiego producenta, sprawdzony www.posciel.biz/p/355/1738/koldra-letnia-z-surowcow-odnawialnych-tencel--koldry-naturalne-koldry-i-poduszki.html albo całkowicie bawełniana i w środku i na zawnątrz, tez letnia www.posciel.biz/p/355/3385/-koldra

Re: koldra NIE puchowa

chcialam dla siebie i dzieci welne. Ta firma baavet ma bargain box, po lewej stronie menu i tam maja przecenione koldry, ktore maja jakas wade. Te wady wcale nie przeszkadzaja w uzytkowaniu. Moja koldra ma troche nierowny scieg, druga koldra ma troszke zaciagniety material a trzecia chyba miala jakas

koldra

do jakiego wieku starczy malemu koldra o wymiarach 100 na 135? -- Alle Tage sind gleich lang nur unterschiedlich breit.

Re: koldra puchowa

Im wiecej % puchu, tym lepsza koldra (no ale i cena wyzsza) John Lewis sprzedaje koldry 90% puchu, z tym, ze one kosztuja od £100 w gore za double 10.5 tog (ja jestem straszny zmarzlak i musze wiec najcieplejsza koldre caly rok). Ludzie tez bardzo zachwalaja koldry welniane - one sa ciensze

Pamieciowki o Putinie walisz pod koldra?

az tak zboczny jestes nie wiedzialem -- Optyka której nie znosi cenzura pl.sputniknews.com kacap-z-moskwy.livejournal.com Ruski agresor N, 18-10-2015 Forum: Świat - Obalą Putina?

Re: Sejmowy romans wszechczasów

A ciebie oczywiscie najbardziej interesuje co jest pod cudza koldra. Idealnie cie widze obok poslanki pawlowicz

Re: Jaka kołdra?

Ja zakupiłam taką kołdrę puchową: dopoduchy.pl/koldry/122-277-koldra-puchowa-lux-140200-10-kg.html Jestem bardzo zadowolna, kołdra dobrej jakości, podczas snu jest przyjemnie

Poleccie wypelnienie koldra/poduszka dla alergika

Mozecie polecic jakies wypelnienie koldra/poduszka dla alergika? Chodzi mi o posciel dziecieca, dla 3 i 5 letniego dziecka. W tej chwili mamy wypelnienie Feretti, ale po 3 latach uzywania nadaje sie do wymiany. Co wybrac? -- http://lbym.lilypie.com/E8Tzp2.pnghttp://lb4m.lilypie.com/ML5Zp1.png

Koldra i 2 poduszki

Chetnie oddam potrzebujacej Osobie koldre i poduszki.Moge jeszcze dorzucic pasujaca posciel.Rzecy nie sa pierwszej mlodosci,ale moga jeszcze Komus posluzyc...Pochodza z domu gdzie nie pali sie papierosow.Odbior tylko osobisty-Katowice.Trzymam tylko tydzien,potem wyrzucam na smieci.

Re: Spiworek? Koldra?

syn bardzo kręcący się w nocy udało się, że spał w śpiworku do ponad 4 lat, zanim zażądał kołdry. --

koldra dla dziecka: welna, pierze czy sztuczna?

tak sobie z nudow chyba problemy szukam... slowem wstepu: bardzo dlugo juz spimy pod koldra puchowa, dziecko z nami. Ale wkrotce syn przeprowadza sie do swojego lozka i pojawil sie problem z koldra. dzisiaj kupilam koc welniany ( 140x200), powleke w poszewke i na lato git! Ale co na

Re: Spiworek? Koldra?

Córeczka 13 miesięcy,od zawsze pod kołdrą lub kocykiem, kilka razy kołdra jej zakryła główkę i bardzo się spociła,ale to było parę miesięcy temu. Teraz co noc śpi rozkopana ,ewentualnie kładzie się na kołdrze.

Re: Spiworek? Koldra?

Moi przez ~ 3 pierwsze m-ce spali w rożku, potem kołderka i normalna duża kołdra (gdzieś od 2rż.). Dziecko prędzej się rozkopie niż zakryje z głową.

Re: Spiworek? Koldra?

moja zaczal spiworek kolo roczku wkurzac strasznie, bo nie mogla sie wyplatac z niego i przy wstawianiu przeszkadzal i zmienilam na kolderke. Dzieci sie raczej rozkopuja niz zakopuja, moja najczesciej spala na koldrze a nie pod. A spiworkow wiekszych jest duzo. Mnie spiworek bardzo odpowiadal, bo n

Re: Spiworek? Koldra?

koldre dawalam od ok 18 mcy.wczesniej spal w pajacu polarowym i podspodem body z dlugim rekawem (bo u nas zimno).w spiworku plakal bo byl skrepowany. zawsze bylo mu cieplo. potem jak byl wiekszy to sam sie kazal nakrywac kocykiem.

Re: Spiworek? Koldra?

Moja 5-letnia córka od urodzenia spała pod kołderką, nigdy nie naciągnęła jej na siebie, natomiast w drugą stronę tak, wiecznie się rozkopywała, zwykle 3-4 razy w nocy chodziłam ja przykrywać, dopiero około 3 rż. nauczyła się sama na śpiąco przykrywać.

Re: Spiworek? Koldra?

Bardzo dziekuje za wszystkie odpowiedzi. Mlody spi w spiworku bez problemu, "spaceruje" w nim po lozeczku, i generalnie nie zglasza sprzeciwu. Mnie sie wydawalo ze moze jest za stary :D :D albo ze potem bedzie problem z zaakceptowaniem koldry. Ale jak tak Was czytam to nie bede swirowac,

Re: czy koldra z welny owczej jest dobra dla dzie

a ta ??? allegro.pl/posciel-antyalergiczna-koldra-poduszki-silikon-i1980433203.html

Re: Spiworek? Koldra?

Ja lubiłam śpiworki, ale odkąd syn zaczął wstawać i chodzić przy szczebelkach (ok 9-10 miesiąca) to go denerwowały, wstawał, chciał chodzić po łóżeczku i się przewracał, wściekał przez to więc zrezygnowałam. I dostał kołdrę. A jakoś zaraz później na stałe przeprowadził się do naszego łóżka, więc pro

Re: ktora koldra z ikei

jest bardzo ciepla, lekka i przyzwoita? ja straszliwie marzne w nocy i potrzebuje zmienic koldre, dotychczasowa (z jyska - flower chyba) to badziewie jakich malo, cale wypelnienie po niecalym roku poprzesuwalo sie i w niektorych miejscach jest wlasciwie same powloczka. -- "...Na pewno czułeś

Re: Spiworek? Koldra?

14 miesięcy to jeszcze maluch, spokojnie może spać w śpiworku. Starsza córka spała w śpiworku dobre 2,5 roku, do tego praktycznie od 2-3 miesiąca życia miała kołdrę. Młodsza ma 1,5 roku i nie zamierzam jak na razie ze śpiworka rezygnować. Śpi w śpiworku i na to kołdra. Mam śpiworek duży po starsz

pomocy- koldra:)!

Poszukuję LETNIEJ 200cm x 200cm w niższej cenie. Googlam, ale jak juz wchodzę do sklepu to wymiary sa inne:(...a jak juz raz znalazłam to rozowa-fuj! olaromanska.blox.pl/html www.dlaleszka.cba.pl/

koldra puchowa

odnawiam watek, bo zeszloroczny juz w archiwum :) przgotowuje sie juz do zimy hihi :D chce kupic jakas fajna, ciepla, puchowa koldre. na pewno musi miec 13.5 lub 15 tog. ale zauwazylam tez % we wsadzie, tzn x% kaczego pierza i y% gesiego. no i wlasnie czym sie roznia od siebie i jakie ma to zna

Re: Koldra welniana dla malca

Mi sie wydaje, ze taki malec i tak sie rozkopie. Moze kup wiekszy spiworek? Moja corka spala prawie do 3 lat, do momentu jak juz wyrosla z najwiekszego spiwora. Spi pod koldra, ale srednio 2 razy w nocy do niej wstaje bo wola, ze sie rozkopala.

koldra uniwersalna, ale ciepla 10,5 czy 13,5 tog?

musze kupic w argosie ( a wlasciwie moj maz) koldre pierze+puch15%. Stara koldra miala 12 tog i byla ok, jesienia moze ciut za ciepla. No i teraz nie wiem... brac 13,5 czy 10,5? Chce taka uniwersalna (z wylaczeniem lata), ale boje sie znowu ze 10,5 to bedzie malo zima, a 13 znowu za duzo:-) Poza

Re: koldra

Kupilam swoje w Greens of Bourmouth czy cos takiego. Kupuje od nich od kilku lat. Ceny konkurencyjne, bo to producent.

Re: koldra

Moje pierze sie bardzo dobrze pierze :-) -- Light travels faster than sound - that's why some people appear bright until you hear them talk...

Re: Komu oddawać niepotrzebne rzeczy

>Po prostu przestań tyle kupować he he ... nie kupuje "tyle'. Ale... nagle okazuje sie, ze koldra z ikei zaczyna tracic piora ( w sensie, wychodza przez poszwe) i mojego małżonka kluja w tyłek, to co mialam zrobic? koldra do wyrzucenia i trzeba kupic nowa, żeby mężusia nie kłuło. A ręczniki

Re: koldra

te torby prozniowe o ktorych piszesz moja zaskoczona kolezanka znalazla w poundlandzie, kupila na probe i latala dokupowywac bo cena niewiarygodna i ponoc sa super, ja takich nie mam.

Re: Jak tam? Grillujecie ? :)

do grilla musi byc cieplo. mnie gardlo drapie i caly dzien spedzilam pod koldra z przerwa na pranie.

Re: posciel ikea a koldra 135X195

nieco za waskie, ale ta szersza koldra w nie wchodzi. zaginam jakies 5 cm z jednego boku i jest ok. mysle, ze i u ciebie tez powinno byc w porzadku.

Re: koldra

Mam i z mikrofibry i z pierza i tej z mikrofibry szczerze nie lubie i trzymam dla gosci :), koldry z pierza nie oddalabym za rzadne skarby, mam 10.5 tog i spie pod nia przez caly rok, kupilam tutaj duvetandpillowwarehouse.co.uk/ , maja atrakcyjne ceny, szybka dostawe i zawsze jestem zadowolona z i

Re: koldra

ja przepraszam ale mozecie zalinkowac te spinane?nie z pierza.dzieki serdeczne. -- http://suwaczki.maluchy.pl/li-29822.png http://straznik.dieta.pl/zobacz/straznik/?pokaz=41284df9fc4ca6196.png start 2.01.2011

Re: koldra

ja mam 13.5 tog i jak dla mnie jest troche za ciepla na zime. W domu trzymamy temperature 20C, i nastepnym razem kupilabym 10.5 tog. Ja moja kupilam w TKMaxx 2 lata temu jakos tak wlasnie we wrzesniu/pazdzierniku. 100% kacze pierze king size za jakies 40f.

Re: koldra

Mnie się marzyła taka o jakiej piszesz ale koniec końców kupiliśmy z Ikei z microfibry czy jak jej tam. Dużą- można ją rozdzielić na dwie mniejsze. Powiem, że cienka mi się wydawała ale fajna i cieplutka jest. -- Zmieniłam nicka :)

Re: koldra

Ja mam dwie kaczki spinane razem - 4 i 8, 4 idealna na lato, 12 super w zimie. Obydwie razem leciutkie jak ... puch (hehe). Piore w pralce w 40 stopniach. -- Light travels faster than sound - that's why some people appear bright until you hear them talk...

Re: koldra

My mamy puchowa spinana i tez ta druga koldre trzymam w worku prozniowym. Z tym, ze ja w zimie spie pod cienka a w lecie pod kocem tylko. Moj maz w zimie wyciaga grubsza koldre a mi w niej za goraca. Kupilismy nasze koldry w Debenhamsie dwa lata temu na wyprzedazy zimowej chyba. Teraz za to marzy mi

Re: koldra

Pofatygowalam sie na gore, zagladam w posciel, a tam metka wyblakla ;) Ale pamietam, ze kupowalam w John Lewis, taka najtansza lub prawie najtansza ich serie, zimowa grubosc miala byc, wiec teraz wypatrzylam, ze to 13,5 tog, goose down (kupowalam bez przygotowania, nawet nie wiem, czy lepszy kaczy c

Re: koldra

Mam koldre z gesiego puchu, jak przycisniesz, to ci nawet firme podam, ale wole klepac w klawisze, niz teraz tylek na gore ruszyc. Kupilam king size, dosc gruba, teraz troche sie uklepala. Uwielbiam ja i jak sie zniszczy, kupie taka sama. Tyle, ze zniszczyc sie nie chce od ponad 6 lat. Pikowana w du

Re: koldra

karolina_zet napisała: > Nie zdecydowalismy sie na dwie spinane gdyz nie mialabym gdzie trzymac tej jednej latem. Ja trzymam zapasowe koldry w plastikowych pokrowcach, z ktorych powietrze odssysane jest odkurzaczem (koldry, zwlaszcza te z pierza "kurcza" sie do mini rozmiaru, ktory

Re: koldra

my kupilismy z pierza 10.5 w M&S Pure Duck Down 10.5 Tog Duvet, Product Code: T357511D jest rewelacyjna, mieciutka i cieplutka. Zupelnie wystarcza na zime, w sklepie powiedziano nam ze ze 13.5 sa polecane na zime do pomieszczen bez ogrzewania (?!). Latem co prawda jest pod nia goraco - zawsze m

Re: Osobne kołdry w małżeństwie

Koldra wspolna, konta osobne, wiec podejrzewam, ze w kategorii "malzenstwo roku" plasujemy sie gdzies w polowie rankingu ematki ;)

koldra dla dziecka: sztuczna, welniana czy z pierza?

wkrotce syn przeprowadza sie do swojego lozka i pojawil sie problem z koldra. nie chce puchowej, bo mimo ze pikowana puch zawsze sie nierownomiernie rozklada, poza tym syn jest alergikiem ( raczej pokarmowym, a nie wziewnym), a wiadomo roztocza, kurz ... a taka koldre ciezko wyprac. myslalam

Re: Osobne kołdry w małżeństwie

Zacytuje pania Surmacz z 'Klanu' ( 20 lat temu ) : Absolutnie ! ;) ( p.s ...no przecie koldra - nie szczoteczka do zebow !?! ;) )

Re: koldra

hmmmm ja sie nad tym nie zastanawialam, ale sama jestem ciekawa, bo jesli moj synek odziedziczy po mnie wiercenie sie i spanie niemal w kokonie to mogila.....mnie samej ledwo starecza koldra 220 x 220 cm....nogi mi wystaja :))

Re: koldra NIE puchowa

dla mnie musi byc naturalna. syntetyczna to jakbym spala pod foliowym workiem zrobionym z plastikowych butelek

Re: koldra puchowa

Kupuje od nich. Jestem bardzo zadowolona z produktow i obslugi. No i ceny, bo oni sa wytworca. www.greensofbournemouth.com/

koldra o dziwnym rozmiarze

w grudniu kupilam posciel i teraz okazalo sie ze zamiast 135/200 ma 156/180 i nie moge kupic poscieli, bo takich kolder nikt nie produkuje, w realu w poniedzialek odpowiedza czy przyjma reklamacje ale chcialabym zapytac eksperta jakie mam prawa. czy zmienia cos fakt ze koldra byla uzywana lub

Zawsze moze robic mu orala pod koldra..

> Jak chłop patry dalekowzrocznie, to będzie miał świadomość, ze po upływie > pewnego czasu obróci się to przeciw niemu :) Zawsze moze robic mu orala pod koldra, jak sobie bedzie ogladal na tv pornola, bez zaprzatania glowy jej wygladem.. ;)

Re: pomocy- koldra:)!

i w Jysku też dostaniesz pościel z włóknami tencel, polecam, bo to włókno które pochłania nadmiar wilgoci

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - koldra

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin