Sake

Sake

Przeszukano 113 712 776 wypowiedzi na 1 299 forach

kod do the sims 3 zwierzaki chomik - pozostałe wpisy

Soruj: wg trafności wg daty

The sims 2 zwierzaki

Czy ktoś może mi powiedzieć czy kody do zwykłych simsów 2 działają też w dodatkach np zwierzaki????

Kody do the Sims 3

Wiem że było pewnie sporo takich wątków ale bardzo was proszę. Mam tylko motherlode -kod na 50 tys.

The Sims 3- fajne kody!

Hej! Potrzebuję jakiś fajnych kodów do The sims 3. Jak znacie jakieś fajne to podajcie! Będę wdzięczna! Z góry dzięki...:-D:-):piwo::brawo::-S

Ciekawy KOD do The Sims 3. !!!

Hej ^^ Przeglądając przeróżnego rodzaju fora natknęłam się na bardzo fajny kod do The Sims 3. Wymaga on jednak dodatku "Wymarzone podróże", ale to chyba nie stanowi problemu. Ten kod sprawia, że wszystkie rzeczy z różnych krajów do których wyjeżdżają nasi simowie są dostępne w trybie

Kody startowe do dodatków the sims 2

The sims 2 zwierzaki 7WNW-3DXX-JNZJ-9PDC-WADW The sims 2 własny biznes NW7P-SK3V-3VDM-6XFC-LI4K2 The sims 2 nocne życie NJ99-FNBL-7DEV-6A24-QDEV RP77-LS3G-ADEV-YUUK-GDEV 9KRZ-BBWX-LDEV-QOCX-1DEV 5BKT-DZ52-TDEV-CTI3-DDEV The sims 2 na studiach H98Y-CQJQ-9429-QS5V-SZ4A The sims 2 fashion

Kody do the Sims 3

graj bez kodów (; znam jeden kod oprócz motherlode, ale zapomnialam jak sie pisze. chyba jokeplease i wtedy pojawia ci się jakiś kawał

Sims 3 kody - Kody do Sims 3

THE SIMS 3!!! CHEATS WORKING WITH ALL VERSIONS SIMS 3 Możesz ściągnąć kody do Sims 3 z wielu serwerów! You can download cheats to Sims 3 from multiple servers! CHRONIONE LINKI PROTECTED LINKS dbxfiles.pl/124540389820 NORMALNE

kod startowy - sims 2 ziwerzaki

czy ma ktoś kot seryjny do the sims 2 zwierzaki????

Re: Jeszcze więcej kodów do The Sims 3!

znam też kod na "kontrolowanie zwierzętami" jest suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper (można kontrolować psami i kotami z rodziny), ale niestety potrzebny jest dodatek "The sims Pets(Zwierzaki)!!!

Re: Jeszcze więcej kodów do The Sims 3!

czy w the sims 3 mozna miec zwierzaki???? pytam bo w niedziele bede je miala:)

generator kodow do the sims 3 zwierzaki

Pobierz generator kodow do the sims 3 zwierzaki pliki.pw/p/generator_kodow_do_the_sims_3_zwierzaki.zip

Re: Pierwsze kody do The Sims 3 - już są

nielepiej szukać na necie niż zamawiać? moj tata siedział 3 godz i jakoś udało mu sie znaleźć sims2, far cry 2, lub dodatki do simów 2 zwierzaki... a teraz szuka sims 3 kto chce to tu jest stronka z filmamy bajkami gramy itp!!! www.odsiebie.com

Re: Pierwsze kody do The Sims 3 - już są

Hejcia mam The Sims 3 i 2 i do 2 wszystkie dodatki ale sądze że 2 jest lepsza bo więcej mebli i fryzur i sa podróże i pory roku i zwierzaki i można kupywać nieruchomosci. A w 3 nie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!jak ktoś może ma dodatek jakiś do

Re: Pierwsze kody do The Sims 3 - już są

Na pewno będą zwierzaki xD Mam Simsy 3 od 04.06.09 ale na kompie mi nie poszły i oddałam do informatyka. Mam nadzieję że to będzie udany zakup^^

Re: Kody do the Sims 3

resetlifetimehappiness - Zresetowanie wszystkich Simów w rodzinie gracza unlockoutfits - Odblokowuje stroje zawodowe w menu CAS (Create a Sim); Kod musi zostać wpisany przed skorzystaniem z opcji tworzenia/edycji Simów. editincas - Przenosi zaznaczonego Sima do edytora CAS (Create a Sim) modifytraits

Re: Kody do the Sims 3

wiesz co mi nie działają te kody które są podane w internecie działają tylko te na kase

Re: Jednorożce w the sims 3 zwierzaki

Jednorżca można spotkac około 4 rano przy zbiornikach wodnych. jak wchodzisz na mapę ,to może którejs nocy pojawi się taka zorza i właśnie tam będzie ten jednorożec. Jak chcesz g0 szybko miec w swojej rodzinie to wpisz kod: testingcheatsenabled true, póżniej nacisnij shift i naciśnij na tego

Poradnik The Sims 3

ja znam wszystkie działające kody do the sims 3

Re: The Sims 3- fajne kody!

Wciskasz Ctrol+Shift+C I wpisulesz kaching-1000simoleonów motherlode-50000simoleonów poszukaj w necie bo mi się pisać nie chce O tu są www.gamezilla.pl/content/kody-do-the-sims-3-juz-znane

poradnik do sims 3

hej, znacie jakies poradniki do sims 3? bardzo bym chciala poznac jakies rady, jak dobrze kierowac kariera sima. http://gamecorner.pl/gamecorner/1,98286,6572652,Pierwsze_kody_do_The_Sims_3___juz_sa.html kody do sims 3 juz mam:piwo:

Re: Kody do the Sims 3

Google nie gryzie -.- inteligenty człowieku... wszystko piszę w necie jak by Ci zależało to byś poszukała.

Re: Ciekawy KOD do The Sims 3. !!!

aa dziękuję spróbuję ; ddd w tym nie będzie problemu bo mam wszystkie dodatki < skromny > . aaahhmmm. The Sims 3 rządzi, jak se chcecie ; D

Re: Jeszcze więcej kodów do The Sims 3!

Ja już dzisiaj będę mieć TS3 i ciekawa jestem czy będę fajne. P.S. Wiecie może czy będę jakieś dodatki do TS3? Słyszałam że pod koniec roku ma być TS3 Zwierzaki czy to prawda?

Re: Ciekawy KOD do The Sims 3. !!!

mam sims 3 oraz wszystkie dodatki prócz - jak na złość - wymarzonych podróży. co do drugiego pytania.. z początku the smis 3 w ogóle mi nie zaimponowały, uważałam, że dwójka była od nich o wiele lepsza, a wszystkie ulepszenia za zbędne. jednak po krótkim czasie, kiedy zaczęłam w nie dłużej

Re: Pierwsze kody do The Sims 3 - już są

. Naciśnij CTRL + F2 - dodaje 10.000$ simoleonów! (musisz być w menu kupowania). With this cheats you can add many money to your Sims 3 account. Copy cheats to Sims 3 location, run game and run cheats. CTRL + F2 to add 10.000$ (you must be in buy menu) KODY DO SIMS 3 DZIAŁAJĄ ZE WSZYSTKIMI WERSJAMI THE

Re: Ciekawy KOD do The Sims 3. !!!

oo, dzięki. bardzo przydatny kod. ostatnio uwielbiam grać w Simsy. 3 jest dużo fajniejsza od 2 części, choć na początku nie wiedziałam, o co dokładnie chodzi. ; )

Re: Jednorożce w the sims 3 zwierzaki

Jednorożce, możesz spotkać w (tylko!) Sunset Valley od godziny około 20 do 4. Nad jakimś jeziorem (wiesz okolice które pokrywa woda). Jak chcesz go przygarnąć to albo kodem dodajesz do rodziny (Testingcheatsenabled true + lewy Shift, klikasz na jednorożca i dodaj do rodziny, albo musisz się z nim

Re: The Sims 3 - jak się to robi?

Ekhem ktoś z Was pytał się jak zmienić się w Wilkołaka nom trochę trzeba pokombinować to prawda i są na to "tylko 2 sposoby" ale mogę powiedzieć stronkę i poszukacie, zobaczycie>:) Kody do The Sims 2 Zwierzaki-KODY Świat Simsów-Świat Simsów-bloog.pl

Re: Ciekawy KOD do The Sims 3. !!!

dzięki temu kodowi dostępne są: piramidy, sphinks, inne różne zabitki, pułapki z katakumb, sarkofagi, eliksiry, ozdoby, antyczne monety, namioty podróżne, jedzenie itd.. ;)

Re: Pierwsze kody do The Sims 3 - już są

JA BĘDĘ MIAŁA SIMS3 JUTRO! DUŻO KOLEŻANEK JE MA Z MOJEJ KLASY :) JA LUBIĘ GRAĆ W DWÓJKĘ BEZ KODÓW TAK JEST CHYBA LEPIEJ....SIMS 3 SĄ PEWNIE ŚWIETNE ;) POZDRO DLA FANÓW the sims 3 :D

Re: Pierwsze kody do The Sims 3 - już są

DLa wszystkich co chcą w internecie znalazłem że kod ten co był w the sims 2 BoolProp testingcheatsenabled true w The sims 3 ma taka postac testingcheatsenabled true. Niewiem czy działa bo niemam the sims 3

Re: Jeszcze więcej kodów do The Sims 3!

. Naciśnij CTRL + F2 - dodaje 10.000$ simoleonów! (musisz być w menu kupowania). With this cheats you can add many money to your Sims 3 account. Copy cheats to Sims 3 location, run game and run cheats. CTRL + F2 to add 10.000$ (you must be in buy menu) KODY DO SIMS 3 DZIAŁAJĄ ZE WSZYSTKIMI WERSJAMI THE

Kody seryjne do wszystkich Simsów i dodatków :)

Oto kody seryjne do gier z serii The Sims. Mam nadzieję, że pomogłam. The Sims: 101078-786588-267264-0876 The Sims Swiatowe Zycie: 4500-7211281-8303222-5135 The Sims Balanga: 4500-4635175-2373448-6157 The Sims Randka: 4500-3400030-9007026-3901 The Sims Wakacje: 1500

Re: Ciekawy KOD do The Sims 3. !!!

Ja lubię średnio 3. W 2 są można zrobić ładniejsze simy xdd Ja nie mam ja narazie dodatków żadnych. Narazie. ^^

Re: Pierwsze kody do The Sims 3 - już są

ej a kto ma kody do instalacji The Sims 3.?;|

Re: Pierwsze kody do The Sims 3 - już są

wiecie co powiem wam że wcale te kody z the sims 2 nie pasują do the sims 3. sprawdzałam. więc ci co tak uwarzali są w błędzie!!!

Re: Jeszcze więcej kodów do The Sims 3!

Wszyscy co dodali tutaj komcia w stylu to są kody do the Sims to są debilami te kody działają do The Sims 2 i 3 a nie tylko 2 :/

Re: Sims 3 kody!! xD

kody.info.pl/Kody-do-The_Sims_3.html

Re: Pierwsze kody do The Sims 3 - już są

hejka moim zdaniem fajnie że zrobili 'THE SIMS 3" pomyślcie tyle czasu czekaliśmy za tą grą . Lecz w tej grze nic się nie zmieniło . W ogóle sorry że tak powiem ale ciuchy są do bani !!! Fryzury tak sobie Meble ok ALE I TAK FAJNIE SIĘ GRA NA sims 3 "bosą nowością na Polskim rynku .... Ale jak

Re: Pierwsze kody do The Sims 3 - już są

To są też kody do the sims 3 !!!Nie zmieniły sie!!!

Re: Pierwsze kody do The Sims 3 - już są

Mam już The Sims3 są super . I lepsiejsze od the sims2 . ;D

Re: Pierwsze kody do The Sims 3 - już są

Ja mam sims 3 i sims 3 wymażone podruż , ale te s3 tak naprawde są gorsze od 2 wole sims2 . Pozdro

Re: Jeszcze więcej kodów do The Sims 3!

Mam THE sims 3 i kody do The Sims 2 działają do The sims 3 a nawet sztuczki np.: latający dom

Re: Pierwsze kody do The Sims 3 - już są

crack do Sims 3 z wielu serwerów! You can download Crack and keygen to Sims 3 from multiple servers! CHRONIONE LINKI PROTECTED LINKS dbxfiles.pl/124500525817 NORMALNE LINKI NORMAL LINKS

Re: Pierwsze kody do The Sims 3 - już są

thes sims 3 to porazka! -.- szkoda kasy. the sims 2 byly o niebo lepsze.! masakra.

kody do gier

na mojej stronce są tam kody i informacje o grach.Moja stronka to www.marekgry.vgh.pl polecam są tam np kody do the sims3 i gta4.

Re: Sims 3 kody!! xD

playa.pl/dodatki-zobacz/content,1806,t,kody-do-the-sims-3-pc

Re: Pierwsze kody do The Sims 3 - już są

czy potrzebny jest kod instalacyjny do the sims3?

Re: the sims 3

http://pl.thesims3.com Tekst linka oficialna polska strona o sims 3. Zarejestruj się tam (wpisujesz przy tym kod rejestracyjny i tam możesz rozmawiać z innymi graczami,publikować swoje rzeczy z simsów,pobierać od innych,tworzyć swoje historie i filmy z własnych materiałów z simsów i dostajesz

Re: Pierwsze kody do The Sims 3 - już są

na jakiej stronie mozna sciągniąc sims3 albo sims2

Re: Kod seryjny do sims 2 zwierzaki

AHNW-MG5V-XBOX-LRLD-RULE LYMV-KFW9-EUCU-LXMN-ARLD ZK2S-LSVN-BYPP-3LOF-1RLD IWR9-YUI4-CRLD-AALE-RTHE Pozdrawiam Luiza41

Re: Pierwsze kody do The Sims 3 - już są

ja gralem w the sims3 i sa o wiele gorsze od the sims2 w trójce nie da sie robic miasta i tak dalej

Re: Jeszcze więcej kodów do The Sims 3!

te wszystkie kody psuja do the sims 3............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................. ........................................................................................................................ ..................... ................ .............. .... . ......

Re: Co wiadomo o The Sims 3?

Udalo mi sie znalezc kody do the sims 3 !!! Dla wszystkich zainteresowanych: algorytm.net/kody-do-the-sims-3.html

Re: Jeszcze więcej kodów do The Sims 3!

Mam the sims 3 i mam the sims 2 i są te same kody xDD

Re: Pierwsze kody do The Sims 3 - już są

Ja mam sims2 i kilka dodatków ,lecz te Sims 3 to do piero bedzie zabawa .Kupuje ja dopiero w październiku (kasy brak)niestety chyba że kasa przyjdzie wcześniej.

Re: Pierwsze kody do The Sims 3 - już są

3 kody:( to do piero początek kariery kodów do the sims 3 ale już się dobrze gra mojego kolegi niema ale razem znim dzienkuję K?l?a?j?t & Bonatrom

Re: Pierwsze kody do The Sims 3 - już są

kody pod smsa za darmo wyslijcie smsa o tresci game f48z3a na numer 91977 i otrzymacie 20 kodow do the sims3

Re: Pierwsze kody do The Sims 3 - już są

napiszcie mi wszystkie kody do sims 3 <prosi>

Re: Pierwsze kody do The Sims 3 - już są

Fajnie ze są kody na kase...ale czytałam ze mają być w The Sims 3 domy za darmo...W TS2 grałam na kodach na kase wiadomo zeby miec lepszą chate i wogule.Lecz wydaje mi sie ze w The Sims 3 nie bedą potrzebne te kody...odbierze do całą zabawe...w 2 lepiej było na kodach a w 3 raczej nie ale to juz od

Re: Pierwsze kody do The Sims 3 - już są

Moim zdaniem The Sims 3 są super nie podobają mi się wypowiedzi tych którzy krytykują grę nie podoba się to nic nie piszę. Mi działają takie kody : Ctrl+Shift+C w oknie wpisujemy testingCheatsenabled true - ciekawe opcje później Shift + skrzynka na listy i wybieramy opcję lub Shift+sim i

Re: Pierwsze kody do The Sims 3 - już są

Wszystkie kody dostępne są na www.algorytm.net/kody-do-the-sims-3.html

Re: Pierwsze kody do The Sims 3 - już są

tu jest pelna lista, mi dzialaja www.gamezilla.pl/content/the-sims-3-kody-cheaty-triki-pelna-lista

Re: Jeszcze więcej kodów do The Sims 3!

HaHaHa...piszą że już mieli te kody wczsniej niz sims 3 weszlo do sklepów...HeHeHe no nie dziwie się ja to są kody do sims 2 xD GŁUPOLE !!

Re: Pierwsze kody do The Sims 3 - już są

jeszcze niema kodu na potszeby :( do the sims 2 ______________________________________________________ ZACZYNAM!

Re: Pierwsze kody do The Sims 3 - już są

Nie działaja mi kody do the sims 3 co mam zrobić? piszcze jeżeli macie ten sam problem lub jeżeli juz daliscie sobie z nim rade czekam. 5774454gg

Re: Pierwsze kody do The Sims 3 - już są

Kod instalacyjny do THE SIMS 3 7VZZ-HBUA-6V5S-JFD6-NXT7

Re: Pierwsze kody do The Sims 3 - już są

Ja mam the sims 3 , i kody działają ^^ pozatym sa super . ;d

Re: Pierwsze kody do The Sims 3 - już są

hej w the sims 2 był kod na podszeby maxmotives ale w 3 nie działa czy ktoś zna moze jakiś kod na podszeby do simsów 3? pomóżcie

Re: Jeszcze więcej kodów do The Sims 3!

mi jakoś nie działają te kody do the sims 3

Re: Pierwsze kody do The Sims 3 - już są

wiem jaki jest kod do kasy robienia to motherlode zaraz będę w to grała w the sims 3

Re: Pierwsze kody do The Sims 3 - już są

Miałem The sims 3 już 14.05.09, powiem tak że sam mam pirata, ale zapewniam że jak będzie premiera to kupie oryginał. Ściągałem The Sims 3 by sprawdzić czy warto kupić. Stanowczo warto kupić grę. Pamiętajcie o tym że na piratach nie będą chodziły wam aktualizacje i nie będzie mogli wymieniać się

The Sims 3 - Problem z kodami i domami - DZIWNE :/

Witam wszystkich! mam nastepujacy problem. Posiadam gre the sims 3. Kiedy próbuję wpisać kody , po wciśnięciu kombinacji CTRL + SHIFT + C ... nie pojawia mi się okno do kodow (ten pasek, który powinien wyskoczyc u góry). próbowałam wielu różnych kombinacji np.: CRTL + SHIFT + B CRTL

Re: Jakie znacie kody do the sims 3?

resetlifetimehappiness - Zresetowanie wszystkich Simów w rodzinie gracza unlockoutfits - Odblokowuje stroje zawodowe w menu CAS (Create a Sim); Kod musi zostać wpisany przed skorzystaniem z opcji tworzenia/edycji Simów. editincas - Przenosi zaznaczonego Sima do edytora CAS (Create a Sim) modifytraits

Re: Pierwsze kody do The Sims 3 - już są

ja gram the sims 3 od wczoraj i wystarczy w oknie konoli wpisac help i macie do tego wszystkie kody

Re: Jeszcze więcej kodów do The Sims 3!

te kody działaja do the sims 3:)) sa te same co 2,wiem bo gram juz w sims 3 :)

Re: Pierwsze kody do The Sims 3 - już są

ja znam te kody które tu są ale nigdzie nie ma kodu jak zrobiić trojaczki a czytalam w gazecie ze mogą być trojaczki w the sims 3 ale mi jakoś ni8e wychodza jak znacie to plis dajcie kod na trojaczki :) !!

Re: Pierwsze kody do The Sims 3 - już są

jeszcze jest kod na motywacje ktory ja mam i dziala w the sims 3 :P

Re: Pierwsze kody do The Sims 3 - już są

Ja mam już The Sims 3 i wszystko mi działa nawet kody ..... Gra jest zajebiasta...

Re: Jeszcze więcej kodów do The Sims 3!

te kody działają w the sims2 i sims3 a z resztą po co grać na kodach?taka gra szybko się nudzi i nie ma efektu "ciągłej ekscytacji" ja nie gram na kodach i jest super ^^

Re: Jeszcze więcej kodów do The Sims 3!

mam fajne kody do the sims 3!

Re: Jakie znacie kody do the sims 3?

snapobjectstoangle - Zmienia o 45 stopni kąt budowy nowych obiektów constrainfloorelevation - Kod pozwala na dowolne manipulowanie terenem (wszelkie umieszczone na nim obiekty zostaną przesunięte wraz z nim) moveobjects - Po aktywacji tego kodu możesz zmienić położenie każdego elementu gry w trybie Kupna

Re: Pierwsze kody do The Sims 3 - już są

Nie mozecie miec the sims 3 bo wychodza 5 czerwca wy macie demo, w ktorym nie dzialaja kody