Sake

Sake

Przeszukano 114 624 980 wypowiedzi na 1 324 forach

kaflowy piec - pozostałe wpisy

Soruj: wg trafności wg daty

Piec kaflowy:-)

Mam nietypowe pytanie. Moje rodzeństwo chce na siłę" uszczęśliwić " rodziców i zburzyć im piec kaflowy. Robimy im remont, oni proszą , by ten piec zostawić, bo są do niego przyzwyczajeni i nie wyobrażają sobie, by nie mogli w zimie ogrzać pleców o niego. Też mam do niego sentyment:-) Obiecałam

piec kaflowy

Jeżeli na forum są osoby zainteresowane kupnem pieca kaflowego, służę. Dwa niebieskie, kompletne piece kaflowe, niebieskie, rozebrane, w Lublinie.

piec kaflowy

witam wszystkich, szukam kogos ktos potrafi zrobic piec kaflowy, bedzie wdzieczna za info jesli kogos takiego znacie, pozdrawiam

piec kaflowy

iteresuje mnie budowa pieca kaflowego, poszukuję wszelkich informacji od technologii poprzez wykonawcow i ceny, proszę o pomoc

Piec kaflowy

Chcę postawić nowy piec kaflowy.Sama wybrać i zakupić kafle na ten piec.Zdun obliczył wszystkie potrzebne elementy do budowy pieca,tylko gdzie kupić kafle? Czy u Producenta,czy w hurtowni-Poleci ktoś duży wybór kafli w kolorach i po przystępnej cenie?Dla przysłowiowego Kowalskiego?

piec kaflowy

czy jest możliwość pomalowania kafli przy piecu kaflowym? jeśli tak to jaką farbą?

piec kaflowy

Witam Noszę się z zamiarem postawienia pieca kaflowego - raczej zlecenia tego komuś :). Tylko czym się tu kierować ?? Ktoś z Was już to przerabiał ?? Czy wkłady jakie są w sprzedaży do kominków to to samo co jest do pieca kaflowego ??? Jakie są wymagania techniczne co do miejsca w którym

piece kaflowe

ciekawa jestem kto z was ogrzewa mieszkanie piecami kaflowymi, wasze opinie na ten temat:)

piec kaflowy:-/

Mam pytanie czy ma ktoś pomysł jak ozdobić piec kaflowy? bo mam go i nic nie mogę z tym na razie zrobić myślałam pomalować kremowa lub białą farbą żaroodporną i postawić coś na wieszk plus może jakieś napisy dało by się przyklejić- tylko czy jest to możliwe? ewentualnie co innego by można?

piec kaflowy

Witam wszystkich! Mam piec kaflowy, ktory ogrzewa dwa pokoje jednoczenie. Miedzy piecem a sciana istnieje szczelina, przez ktora przedostaja sie dzwieki, tak ze jak jestem w jednym pokoju to slychac telewizor z dugiego pokoju (drzwi sa zamkniete, dzwieki przedostaja sie przez szczeline miedzy

piec kaflowy

Witam wszystkich! Mam piec kaflowy, ktory ogrzewa dwa pokoje jednoczenie. Miedzy piecem a sciana istnieje szczelina, przez ktora przedostaja sie dzwieki, tak ze jak jestem w jednym pokoju to slychac telewizor z dugiego pokoju (drzwi sa zamkniete, dzwieki przedostaja sie przez szczeline miedzy

piec kaflowy

czy wie ktoś ile bierze sie za postawienie pieca kaflowego, chodzi mi o samą robotę bez materiałów, jak taka praca jest liczona w metrach czy może od kafla?

piec kaflowy :-/

Mam pytanie czy ma ktoś pomysł jak ozdobić piec kaflowy? bo mam go i nic nie mogę z tym na razie zrobić myślałam pomalować kremowa lub białą farbą żaroodporną i postawić coś na wieszk plus może jakieś napisy dało by się przyklejić- tylko czy jest to możliwe? ewentualnie co innego by można?

piec kaflowy

i jeszcze mam prosbe ;-))) czy znacie kogoś kto robie piece kaflowe? w necie znalazlam opis takiego ktory mnie interesuje pod nazwa piec kumulacyjny, znaczy ze nie wieje z niego tylko prominiuje cieplem, dugo trzyma temperature i uwalnia ja stopniowo, czyli nadaje sie do szczelnych domow bo

Rozbiórka pieca kaflowego

Czy ktoś zna firmę lub "złotą rączkę" która rozbierze mi w domu piec kaflowy?

Piec kaflowy, ozdobny:)

Witam, mam na sprzedaż piec kaflowy z ozdobnymi kaflami , w kolorze brąz. kontakt: pliszka-20@o2.pl

rozbiórka pieca kaflowego

Poszukuję osoby albo firmy,która podejmie się rozbiórki pieca kaflowego w Piotrkowie Tryb w bloku.Interesuje mnie koszt za całość rozbiórki /rozebranie,usunięcie kafli/

PIec kaflowy .. pomocy

WITAM OD NIE DAWNA MAM MIESZKANIE (64m kwadratowe) W KTORYM SA DWA PIECE KAFLOWE, JEDNAK PALAC W NICH I TAK W DOMU JEST ZIMNO (KIEDYS GDY MIALEM W DOMU PIECE KAFLOWE ZAWSZE BYLO GORACO). CO MOGE ROBIC ZLE. ILE POWINIEN NAGRZEWAC SIE TAKI PIEC. POWIEDZMY ZE WRACAM Z PRACY O 14

sprzedam piec kaflowy

piec kaflowy biały sprzedam wys.180 cm szer.61x42 cm cena do uzgodnienia.

FARBA piec kaflowy

Witam, jakiej farby użyć by pomalować piec kaflowy? Piec jest używany, ma kafle gładkie, bez żadnych wzorów (wgnieceń) oraz popękań. Jaki to rodzaj farby, do czego konkretnie i jakie firmy preferujecie? z góry dzięki

sprzedam piec kaflowy

Piec kaflowy z lat 70- 80 do rozbiórki, jeśli jest ktoś zainteresowany oddzwonię.

Rozbiórka pieca kaflowego

Witam, planuje rozbiórkę pieca kaflowego. Jest w bardzo dobrym stanie, kafle nie popękane, czyste. Poszukuję osoby która mogłaby go rozebrać i zaślepić komin.

Piec kaflowy ...

Moja babcia miała piec kaflowy, przy którym grzałam przemoczone nogi po szaleństwach na śniegu. Ale nie przypominam sobie, żeby piec kaflowy miał rurę cieplną jak ten Twój. To jakiś nowoczesny model. Teraz do łask (ozdobnych?) powróciły kozy. Te to chociaż mają coś wystającego

rozbiórka pieca kaflowego

Mamy w domu secesyjny piec kaflowy. Dom nie jest duży. Zmieniamy konstrukcje ścian i chcemy przenieść piec (jest wysoki), bo po prostu nie ma w tym kącie dla niego miejsca. Ciągle sie o niego potykamy. Czy ktoś wie, jakie są ew. techniczne problemy (piec trzeba odwrócić) i koszty takiej

Ogrzewanie piecem kaflowym

W wielu kamienicach na SK wciaz stosowane jest ogrzewanie za posrednictwem pieca kaflowego. Podejrzewam, ze obecnie sa to przewaznie piece wyposazone we wklady elektryczne. Czy ktos z Was korzysta z tego sposobu ogrzewania mieszkania? Jak w praktyce wyglada jego wydajnosc i koszty

Piec kaflowy, naprawa

Witam serdecznie :) Posiadam stary, piękny piec kaflowy, który od strony technicznej działa bez zarzutu. Jednakże kafle zawierają liczne choć małe uszkodzenia. Zależy mi na odrestaurowaniu na zasadzie uzupełnienia uszczerbień tych kafli. Czy ktoś wie jak/czym można by uzupełnić te braki? Jakim

kolorowy piec kaflowy

Witajcie, Jak Wam sie widzi, czy taki piec/kominek kaflowy mozna polaczyc z innym klimatem i umeblowaniem niz "wiejskie"? Czy mozna go polaczyc z meblami w innym stylu, bardziej nowoczesnymi, minimalistycznymi na przyklad? Pozdrawiam i dziekuje z gory za opinie :)

piec kaflowy

nie znam się akurat na piecach kaflowych,ale Edycia mówiła,że jak będą mieć pieniądze TO ZBUDUJĄ W KUCHNI PIEC KAFLOWY,aby ogrzał kuchnię(w niej leży chory teść a ona nim się opiekuje,on robi pod siebie-MOŻE KTOŚ WOE JAK ZAŁATWIA SIĘ DARMOWE PIELUCHY DLA CHOREGO??)i jeden pokój.Drugi pokój

sprzedam piece kaflowe

Sprzedam materiał z rozbiórki dwóch piecy kaflowych w bardzo dobrym stanie. Bardzo duża liczba cegieł i kafli. W skład oferty nie wchodzą drzwiczki i ruszt. Polecam, piece grzały bardzo dobrze jednak noszenie węgla na 2piętro było dość uciążliwe. Piece są w pełni rozebrane, cegły w większości

naprawa pieców kaflowych????

Czy ktoś zna zduna, albo kogoć kto zajmuje sie renowacją strych piecó kaflowych???

rozbiórka pieca kaflowego

Witam czy ktoś nie podjął się rozbiórki pieca wraz z wywiezieniem gruzu?? albo jak go rozebrać samemu z góry dzięki za odpowiedź

sprzedam piec kaflowy

problem jest taki ze trzeba go rozebrac i wynieść z piętra :) jest duzy (tak z 1,8m wysokosci i ok 60 cm dl i szer) z duzych ciemnozielonych kafli jeszcze 2-3 lata temu byl uzywany (potem nikt juz tu nie mieszkal) wiec piec jest sprawny sprawa pilna, piec w warszawie kontakt na e-mail tek

przeróbka pieca kaflowego

Mam w kuchni węglowy piec(kuchnię), której używam bardzo rzadko. Chciałabym ją przerobić na coś w czym można upiec, podgrzać itp. jak to zrobić?

Stare piece kaflowe

Czy są tu ludzie interesujący się starymi piecami? Jak trafić na informacje na ten temat, jakieś adresy stron www. czy fora dyskusyjne ? Dzięki za informacje.

Kaflowego pieca czar

Sama mam w domu piece, ale te stare, zwykłe i całkiem proste.Wiem ile one przysparzaja kłopotu, ale i tak są ogniskiem domowego ciepła,niestety nie pasuja zbytnio do wnetrza. Bardzo lubię trzeskające ogniki. Piece przedstawione przez was są naprawdę super i znakomicie pasują do wystroju

piec kaflowy

piec przepiekny ale mam pytanie piec jest chyba w kolorze mdlej zieleni, tak widze na zdjeciu a sciany pokoju w ktorym stoi, jakie sa? wydaje mie sie ze ten piec ginie w tym pomieszczeniu, jest kompletnie niewyeksponowany a mam wrazenie ze to najladniejsza rzecz w tym domu moze to tylko

kaflowy piec...

czupurkowata napisała: > ojej, jakby mój krasnoludek słyszał...to zaraz by przyleciał...za mną na > miotle...żeby luknąć na piec...hmmmmmmmmmmmmmmm Wszystkie krasnale czekają na ten piecyk :))

oddam piece kaflowe!!!

Piece są trzy, wszystkie sprawne, jeszcze minionej zimy były używane, trzeba tylko przyjść, je sobie rozebrać i zabrać, pozdrawiam

Re: Piec kaflowy:-)

myślałem że piszesz o prawdziwym piecu kaflowym, a ty tylko o kuchni. Wujek rozebrał taki piec kaflowy w pokojiu ale kuchenki już nie

piec kaflowy

www.skulig.com.pl/realizacje/1_big.jpg www.skulig.com.pl/realizacje/4_big.jpg hmm....... ja dziękuję za pelikana - jak najbardziej zaliczony to

piec kaflowy

czym róznią się wkłady piecowe od kominkowych, gdzie je można kupić, jakie byłyby najlepsze do małego salonu (22 m) w domku 130 m ogrzewanym gazowo?

Re: Piec kaflowy:-)

. archiwum.allegro.pl/oferta/stary-piec-kaflowy-kuchenny-i7322225266.html

Piece kaflowe, Piece kaflowe Poznań

Od kilkudziesięciu lat zajmujemy się budową oraz modernizacją pieców kaflowych, pieców ogrodowych oraz budową klasycznych kominków z rozprowadzeniem ciepła oraz kominków z płaszczem wodnym. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertę na stronie: http://kominkipoznan.istore.pl/pl/static/piece-kaflowe

Re: Piec kaflowy:-)

Dla mnie piec(ale chyba nie od pieczenia. Swoją drogą moje 8 letnie dziecko stwierdziło że rysónek piszę się od rysować) to takie duże urządzenie z kafli w którym pali się w tęgie zimy I tylko to. Kuchnia kaflowa to takie ustrojstwo na którym można ugotować obiad albo śniadanie. Pod płytą z

Re: Piec kaflowy

Posiadam stary, stojący, narożny piec kaflowy, z rzeźbioną koroną, wys. ok 3,3m. Jest na sprzedaż.

Grzałki w piecu kaflowym.

Mam założone (na stałe) grzałki w piecu kaflowym. Czy połączenie pieca z kominem powinno być zamknięte?

Naprawa (elektrycznego) pieca kaflowego

Poszukuję w Krakowie elektryka (zduna?), który może naprawić mi piec kaflowy z wkładem elektrycznym. Możecie kogoś polecić? Z góry dziękuję!

Kafelki na piec kaflowy

Poszukuję firmy, która sprzedaje (wytwarza) kafle na piece kaflowe. To stary, przedwojenny piec, niektóre kafle trzeba wymienić, ale planuję odnowić od razu całość. Chodzi mi o firmę, która zajmuje się także ręcznym malowaniem kafli - chcę odejść od białego, kaflowego standardu. Mam na myśli coś

piec kaflowy na prąd?

słyszałam że jest mozliwe włożenie grzałek elektrycznych do pieców kaflowych? wiecie coś o tym? czy to długo trzyma ciepło?

Piec kaflowy- kto buduje?

Witajcie w moim domu poprzedni wlasciciele zlikwidowali piec kaflowy. Ja chce go w tym samym miejscu postawic- z wkladem z szyba. Znacie jakies firmy ktore cos takiego robia? Wszedzie widze tylko kominki... hanka

grzalki w piecu kaflowym

w ubieglym sezonie 4 razy zepsuly mi sie grzalki w piecu kaflowym ( wklady szamotowe). Z jakiego powodu mogly mi sie tak czesto psuc ? Z jakiej firmy najlepiej kupic grzaliki zebym nie musiala ich tak czesto wymieniac ?

piec kaflowy a kominek

Witam Czy orientuje się ktoś z Was czy można połączyć te dwie rzeczy. Nie chcę likwidować pieca kaflowego a chciałbym zrobić w nim kominek. Czy jest to wogóle możliwe? pzdr Grzesiek

PIECE KAFLOWE - SĄ CHĘTNI ??

Szukam osób, które odkupiłyby ode mnie piece kaflowe, dwa są z 1925 r. Jeden z lat już powojennych. Zdjecia i wymiary podam na gadu i przez maila 6627302 ikkebra@gazeta.pl

Re: piec kaflowy

Patrząc na ten wątek nie dziwie się, że https://kratki.pl/pl/kategoria/piecyki-kaflowe piec kaflowy zyskuje coraz większa popularność. Ludzie cenią sobie stare, ale sprawdzone rozwiązania. Poza tym styl retro zyskuje na popularności. Współczesne piece przy zachowaniu dawnego wyglądu mają kilka

Re: Piec kaflowy

a w necie szukałeś? jest cała masa sklepów oferujących kafle, wpisz w google btw kaflowe piece są przecudne!

piec kaflowy vs kominek

mam mieszkanie w starym budownictwie, które ogrzewane jest za pomoca 2 "zabytkowych" piecy kaflowych.Chcialabym zamienic te dwa piece na kominek z płaszczem wodnym. Czy ktos Was ma doswiadczenie w tego typu przerobkach? Wielkie dzieki za wszelkie sugestie.

Re: Piec kaflowy:-)

Nie mozna nikogo probowac uszczesliwiac uzywajc wlasnych kryteriow. Rodzic e maja prawo zyc tak jak oni chca i jesli preferuja telefon stacjonarny albo piec kaflowy to to jest dla nich najwazniejsze a nie to ze mlode pokolenie uwaza ze smartfon i inna forma ogrewania jest "lepsza". Ja to wogole

Usługi zduńskie, piece kaflowe

Witam. Oferuję usługi zduńskie w szerokim zakresie. Budowa i przebudowa pieców kaflowych pokojowych i kuchennych. Prace wykonuję z materiałów własnych lub klienta. Na wykonane usługi udzielam gwarancji. Termin wykonania: najbliższy możliwy po uprzednim uzgodnieniu. Posiadam świadectwo

Usługi zduńskie piece kaflowe

Witam. Oferuję usługi zduńskie w szerokim zakresie. Budowa i przebudowa pieców kaflowych pokojowych i kuchennych. Prace wykonuję z materiałów własnych lub klienta. Na wykonane usługi udzielam gwarancji. Termin wykonania: najbliższy możliwy po uprzednim uzgodnieniu. Posiadam świadectwo

piec kaflowy vs kominek

mam mieszkanie w starym budownictwie, które ogrzewane jest przez 2 "zabytkowe" piece kaflowe. Planuje to przerobic na kominek z płaszczem wodnym. Czy ktos ma doswiadczenie z takim rozwiazaniem (zainstalowaniem) kominka w mieszkaniu ? MOze jakies fachowe porady ... Z gory wielkie dzieki za

piec kaflowy vs piec dwufunkcyny

mamy mieskanko ok 40 mkw. mamy w nim kafloka. pytanie: ile bedzie nas kosztowac ogrzewanie (np dwufunkcyjny vailant, gaz, grzejniki) w sezonie grzewczym lub w przeciągu roku? prosze o odpowiedź. wskazówki mile widziane.

Re: Piec kaflowy:-)

Pamiętam z dzieciństwa, że były w niej pieczone placki. To pewnie zależy od rodzaju pieca. Nasz ma taką funkcję, jest jakaś zasuwka z boku, którą sie przestawia, by było gorąco w brandurze. Zjadłabym podpłomyka z pieca, które mamusia piekła po chlebie:-)Pozdrawiam

Re: Piec kaflowy:-)

PS W części pieca , gdzie piekło się chleb, paliło się takim długim drewnem, potem się resztki wyciągało i wkładało chleb. W tym piecu są dwa miejsca, gdzie można palić:-)

Re: Piec kaflowy:-)

To jest duży piec kuchenny, mamusia w nim chleb piekła, są kafle itp.

Kafle / Piec kaflowy sprzedam

Witam. Może to kogoś zainteresuje: www.allegro.pl/show_item.php?item=30042334 Mam do sprzedania rozłożony na części piec kaflowy. Jeśli ktoś chce wybudować sobie w domu / salonie taką niebanalną rzecz, to zapraszam

piec kaflowy vs piec dwufunkcyjny

mamy mieskanko ok 40 mkw. mamy w nim kafloka. pytanie: ile bedzie nas kosztowac ogrzewanie (np dwufunkcyjny vailant, gaz, grzejniki) w sezonie grzewczym lub w przeciągu roku? prosze o odpowiedź. wskazówki mile widziane.

zamiast kaflowego pieca;)

Beniutka jak się nie ma co się lubi /czyt. piec kaflowy gorący/ to sie lubi co się ma /czyli wino na rozgrzanie się/ ;D

Drzwiczki piec/kuchnia kaflowa

Ma ktoś do sprzedania drzwiczki do pieca bądź kuchni kaflowej w przystępnej cenie. Stan techniczny: wystarczy aby były kompletne. Chodzi mi o takie (wzór mało istotny, zdjęcie poglądowe

Kraków, piec kaflowy-odstąpię

Witam, odstąpię piec kaflowy za przysłowiowe "co łaska" :) wym.rzutu 52x42cm, wys.203 cm + 15 cm cokół, stan jak na zdjęciu demontaż i transport we własnym zakresie bliższe informację mrosa2@wp.pl lub 506 819 844 http://www.fotosik.pl http://images47.fotosik.pl/113/d17d7f7b6a9b5010.jpg http

co zamiast pieca kaflowego

witam, mam malutkie mieszkanie 34 m kw. w pokoju i w kuchni mam piece kaflowe (pokojowy i kuchenny), chciałabym zmienić ogrzewanie na takie przy któym nie będę musiała urzywać węgla, w budynku w którym mieszkam nie ma podciągniętego gazu, jakie zatem ogrzewanie mogę mieć ? myślałam o

Re: Piec kaflowy ...

o tak, piec kaflowy to idealny sposób ogrzewanie... no niestety nie każdy może sobie na to pozwolic

Re: Piec kaflowy:-)

W brandurze piekło się placki, jest nad piecem chlebowym, tam wchodziła brytfanna a nawet dwie, zaraz Ci znajdę zdjęcie i wyślę:-)

Re: piec kaflowy

widzialem piece kaflowe stojace centralnie ogrzewajace 4 pomieszczenia bez szczelin oslon kafle i zamuruj szczeline pzdr.

Re: Piec kaflowy ...

ja znalazłem piec kaflowy za dobrą cenę w secretburn i zamotowałem bez pomocy zduna, wystarczy dobrze poszukać a dobra okazja sama się znajdzie

Re: piec kaflowy

Akurat mam calkiem ladny piec kaflowy do sprzedania, jeszcze stoi u mnie w pokoju ale na dniach bedziemy do rozbierac, moge go sprzedac za 400 zl, w cenie sliczny piekarnik (dokladnie drzwiczki)i oczywiscie cegly szamotowe , piec jest z lat 50-60, ale niestety nie znam sie na montazu takiego

Re: Piec kaflowy:-)

W naszym piecu palenisko jest z boku, a tam, gdzie są fajerki pod spodem jest tak zwana podkowa, która ogrzewa wodę w kuchni i łazience. Nawet jest przerobione na centralne i też ogrzewa kuchnie i łazienkę. Drewno brzozowe , olcha, dąb, daje wysoka temperaturę i czasami trzeba spuścić wodę, bo

Re: piec kaflowy:-/

Myślę, że piec kaflowy już sam w sobie jest ozdobą, można pomyśleć o przemalowaniu go, jeśli będzie wtedy lepiej pasował do wystroju, ale napisy to już będzie za dużo;)

Re: piec kaflowy

mieszkałem w domu z piecami kaflowymi ogrzewającymi dwa pomieszczenia jak u Ciebie i nie było tam żadnych szczelin. Po prostu zamuruj

Re: piec kaflowy

karko.net/wp-content/zdjecia/schr_kaflowy_piec_w_strzesze_akademickiej.jpg dla mnie poproszę Doline Rospudy

Re: piec kaflowy

Witam! Mam pytanie: czy orientujecie się może czy jest jeszcze w okolicach Warszawy badz w warszawie ZDUN? Potrzebuje naprawić mój piec kaflowy ale niogdzie nie moge znależć specjalisty!! :(

Re: piec kaflowy

jest drogi - nie wegiel... a wiec jak z tymi doswiadczeniami ?? w "starych" kamienicach ?? drewniane podlogi i piec kaflowy ?? ma ktos ?? moze mial.... pozdrowko

Re: piec kaflowy

Wkłady kominkowe służą do czego innego. oczywiście możesz obudować kaflami miejsce na wkład ale to będzie kominek o palenisku zamkniętym oddający ciepło przez ściany kasety do powietrza labu przy wyposażeniu w płaszcz wodny - wodzie. Piec kaflowy działał inaczej. kręte kanały dymowe nagrzewały

Re: Piec kaflowy

Ech te linki na tym forum... Ja bym widziała taki prędzej, klasyczny, piękny, tzn z takich kafli: www.kafel-kar.com.pl/img_g/or/Kuchnia-kaflowa_092959.jpg

Re: Piec kaflowy:-)

takiego to w życiu nie widziałem! A ta brandura to tzw duchówka. takie coś to już widziałem. Można było w niej grzyby suszyć. W tej duchówce raczej nie dało by się czegoś upiec

Re: Piec kaflowy:-)

No wlasnie.. Mam znajom co jej dzieci wylaczyly stacjonarny i kupili i Phona a on biedna nie moze sobie z nim poradzic ale dzieciom nie bedzie robic przykrosci. Kuran zrobili Marce przyjemnsci ze hej. Sobie zrobili a nie jej. Moja Mama tez miala taki z duzymi numerami i tez miala dziec zaprogramo

Re: piec kaflowy

Piec kaflowy to dość droga sprawa , jedna kafla (wymiar ok. 20cmx20cm )kosztuje ok. 30zł/szt., narożne ok.50zł /szt.(wybór jest ogromny)+ oczywiście robocizna. Radzę ostro negocjować. Ja się uparłam i zachowując elementy ze starego pieca dokupiłam nowe kafle i mam nowy piec z "tym czymś

gdzie wyparowaly piece kaflowe

zima za oknem a ja robie powtórkę z Kwiatu Kalafiora tyle tam o paleniu w piecu noszeniu węgla itd nie pamiętam zeby potem kiedykolwiek wzmiankowano o piecach lub o przeróbce ogrzewania - a z doświadczenia wiem, ze taka zmiana ogrzewania to moment epokowy w życiu każdej rodziny - chyba, że

Re: Piec kaflowy:-)

Rodzice nie mają gazu w ogóle, bo mamusia się boi, że może wybuchnąć, chodzi o butlę z gazem. Mają dwupalnikową kuchenkę elektryczną i na niej często gotują. Kupiłam im mikrofalę i chociaż jest prosta w obsłudze to w ogóle jej nie używa. Ja też nie lubię skomplikowanych urządzeń. Mam od niedawna au

Re: Piec kaflowy:-)

PS Maja stacjonarny, nie chcieli komórek:-) Stacjonarny jest łatwiejszy w obsłudze i mają nas ponumerowanych:-) Chcą do mnie zadzwonić, to klikają na 4, wg kolejności urodzeń dzieci:-)

Re: Piec kaflowy:-)

Palenisko chyba masz pod pierwszą fajerką, można wsypywać przez nią węgiel. z boku są drzwiczki do podpalania oraz do wkładania drewna. Pod nimi są drugie drzwiczki do popielnika. Normalna kuchnia z wężownicą. A ta brandura to nie wiem co to jest. chyba że okap? Ale okap stosowali przed wojną po woj

Gwiazdy o Wigilii. "Mam 35 lat i pierwszy raz...". Najlepsza Siwiec: Powiedziałam rodzicom, żeby sami sobie ugotowali

Gwiazdy o Wigilii. "Mam 35 lat i pierwszy raz...". Najlepsza Siwiec: Powiedziałam rodzicom, żeby sami sobie ugotowali