Przeszukano 110 708 418 wypowiedzi na 4 084 forach

kafle na kominek - pozostałe wpisy

Soruj: wg trafności wg daty

kominek z kafli

Poszukuję wykonawcy który umie postawić kominek z kafli ceramicznych. Okolice Wrocławia, Trzebnicy, Milicza. Czy ktoś z Was może mi kogoś polecić?

kominek z kafli -wykonawca

Poszukuję wykonawcy który umie postawić kominek z kafli ceramicznych. Okolice Wrocławia, Trzebnicy, Milicza. Czy ktoś z Was może mi kogoś polecić?

kafle ceramiczne, dekory kafelki na ścianę kominek

jesli są wsrod Was poszukiwacze niebanalnych rozwiazań wnętrzarskich - zajrzyjcie na stronę: www.dekory.waw.pl Są tam piękne kolorowe przedmioty z ceramiki, głownie kafle ceramiczne doskonałe na ścianę czy kominek, ale są tez piękne umywalki, i inne art.wyposażenia wnętrz. polecam!

poszukuję zduna do kominka z kafli

poszukuję zduna, który potrafi układać kafle na kominkach, szukam też ładnych kafli. Interesuje mnie najbliższa okolica. Z góry dziękuję

Re: W nowym watku od początku --- kominek

a no widzisz, jakoś nie ma pomysłu na ten kominek... ja tam wiem tylko tyle, że cały w cegły nie, bo to już za dużo szczęścia będzie, kafle też nie bardzo widzę.. ten czerwony pasek na inspiracji wygląda nieźle, ale jak wysokość - nie wiem:) czyli za dużo nie pomagam:(

Re: Plan na nowy rok - salon!

a gdzie ty masz kominek, bo jakos nie widze? widze koze oblozona kaflami.... kanapa lezy na linii drzwi wejsciowych i to nie jest dobre :) -- www.youtube.com/watch?v=ifCWN5pJGIE&feature=share

Kominek z kremowego kafla - czy praktyczny?

Zamówiliśmy kafle do kominka, kremowy "Łańcut" (drobna, delikatna sztukateria). I mam dylemat. Podejrzewam, że będziemy często palić w kominku (z wkładem). Jako akcent pasują mi do nowoczesnego wnętrza i zawsze marzyłam o takim kominku. Kafle łatwo umyć, ale są jasne. Jak bardzo kominek z

Re: W nowym watku od początku --- kominek

Ten kominek to już lepiej zostawić w spokoju, jak będzie biały i białe ściany to nie będzie biło po oczach aż tak z tą jego nieszczęsną konstrukcją. Kafle beee, cegła a raczej imitacja, bo przecież tego już nie rozwalicie żeby wybudować z cegły to jeszcze gorzej. Kaflowe są fajne jak to

nie podoba mi się

Zimny, smutny, nijaki. Podoba mi się styl śródziemnomorsko-rustykalny, kafle na podłodze, deski, dużo drewna, cegła, wielgachny kominek, a przed nim przytulny fotel.

Re: w oczekiwaniu na kanapę knuję dalej:)

reprezentacyjnych masz knoty a taka szafe upchnelas do przedsionka Pomine milczeniem rure i pomysl na koze w tym miejscu, gdyby pomyslec to kominek bez tej paskudnej rury mozna by w tym pokoju zrobic....o kozie z kafli piecowych juz pisalam

Re: Kominek z kremowego kafla - czy praktyczny?

Czy chodzi o to, że kafle mają być na zewnątrz wokół drzwiczek kominkowych i obawiasz się, że będą się brudzić przy okazji otwierania tych drzwiczek? Jeśli tak, to nie obawiaj się - nie brudzi się aż tak. Mój kominek, który przepalił póki co jeden pełny sezon nie jest ani trochę ubrudzony. A

Re: W nowym watku od początku --- łazienka

obniżenie kominka i zamknięcie komory ciepła niżej . Ale jak to teraz wygląda.... I co z tym fantem zrobić . * Zrobić karton gips i pociągnąć do samej góry , tylko słabo to wyjdzie w strefie tam gdzie w 1/3 kominek wchodzi w podwyższenie sufitu ... *Zaszaleć i obłożyć jakimiś kaflami tak jak to kiedyś były

Sprzedam kominek kaflowy

Witam. Posiadam na sprzedaż kominek (bez paleniska) z kafli stan idealny . Do rozebrania samodzielnie . W ciągłym użytkowaniu. KLIK do zdjęć A może wiedzą Państwo kto skupuje takie kafle?

Re: Plan na nowy rok - salon!

non stop tak łazimy... o kominku, kozie, kozie obudowanej kaflami, piecyku kaflowym (zwała jak zwał, wiemy o co chodzi) nie będę dyskutowała - jest i tego, akurat nie zmienię... i nie imputuj mi, że jestem bezkrytyczna, bo nie jestem:) a wnętrza chcę mieć ładne, jak chyba każdy tutaj...

Re: Pompa ciepła - ogrzewanie całego domu + woda.

Rób podłogowe i to natychmiast! Też nie chciałam, bo kafle, w efekcie mam podłog?wkę na 1/3 domu, salon, pokoje mają kaloryfery. Na podłog?wce mam albo kafle albo korek, kocham tę podłoge, a temp. podłogi mam nisko ustawioną na 21 st. Nie chciałam kominka, mam piec na pelet w kotłowni to prawie to

Re: Grzejnik kanałowy - schowany w podłodze

Rewelacja. Mam kominek obłożony kaflami a przed oszklonym wyjściem na taras kratkę pod którą są grzejniki kanałowe Verano. Podłoga parkiet dębowy i kratka ma ten sam kolor.

Re: Jeśli nie WY to kto:-)

Przy kominku sie brudzi, śmieci - na takich kaflach będzie bardzo widać. A poza tym mały kawałek podłogi w taką szachownicę przy reszcie innej - chyba dziwnie by to wyglądało.

plany na nowy rok...

Jak zwykle planuj:) Na poczatek obicie foteli i krzeseł. potem ściana z TV-podwieszę szafke a ściane pomluje na czarno-jak kiedyś podpowiadała Luzia, zeby kominek się wtopił w tło. Na bocznej ścianie postanowiłam zrobić asymetryczne białe półki na książki. Pozostaja jeszcze lampy-nad stół i

Re: Byłam w domu:)

Stwierdziliśmy z M. ze chcemy blachę- z reszta żeby nie było- zanim na kafle sie zdecydowałam też chciałam blachę-ale Pan od kominków powiedział, że nie, że to kiepski pomysł, kafle lepsze i że nie na panel-a teraz czytam, że mój kominek ma jakieś tam zabezpieczenie, że nawet na drewnie stać

Re: poszukuję zduna do kominka z kafli

ostro sie Aga budujesz. ze zdunami jest ciężko. mam namiar na jednego ale nie podam bo cie lubię. to straszny pijak i łajza. piec rozbierał parę tygodni a kafle, co to chcielim zachować, wytłuk palant w drobny mak. ale fachowiec z niego. pewnie klei teraz w lądynie albo w lądku powidzenia

Re: Byłam w domu-czarne pole

nie dorobiła się kominka, miała właśnie taki kontrast (niezamierzony zresztą): czarna koza, ciemne kafle, jasna podłoga. Nie było to piękne. Ja bym wolała dobrać płytki jak najbardziej podobne do podłogi, żeby tego kontrastu uniknąć. -- Kryzys, panie. Nie ma na ekstrawagancje dizajnerskie;) (by

Re: Nie musi być idealnie .... ;)

zabaw, robisz swoje, a ona bawią się bezpiecznie na ogrodzie, każdy ma swój kąt, super jest... jak my kupiliśmy dom (mąż nie chciał się budować, bo wszyscy wokół się budowali i prawie rozwodzili:) to przez rok miałam w kuchni kafle od sufitu do podłogi, na wszystkich ścianach, jak w sklepie mięsnym

Recyklingowo

drzwiczki zamówił szybę na wymiar - nie chcieliśmy otwartego paleniska, a chcieliśmy widzieć ogień jak w kominku. Zamówiliśmy też w kaflarni nowe kafle w miejsce tych, które były przepalone albo potłuczone. Pomimo najszczerszych chęci, nie znaleźliśmy identycznych kafli, bo nikt już takich nie robi

Re: poszukuje dobrego zduna

witam jestem mistrzem zdunskim z wieloletnim doswiadczeniem wykonuje piece, kuchnie, kominki z kafli

Re: Wkrótce przeprowadzka

spedzam czas w kuchni... gdzie sa ceramiczne kafle, grzeja jak piec, W zime wprost chodzimy na bosaka, jest tak ciepla & mila podloga....wcale duzo nie kosztuje, duzo mniej niz grzejniki I jak czysto. Ja mam dwa kominki otwarte...nie uzywane od wiekow, bo strasznie to dymi, smierdzi a kurzy sie

Re: Byłam w domu:)

; galwanizowaną. Mniejszą, ale imo trzeba by poczekać aż przyjedzie kominek -. Wygląda na to że jednak od strony kominka zaczęli..-bo jak przyjechałam na końcówke to pan od strony kuchni jeszcze maleńkie paseczki dokładał:( wieć lipa bo całą podłogę trzeba rozbierać:( Jedyne to wkleić w to miejsce kafle

Re: Salonowe rozterki.

I jeszcze – kominek. Planowalam poczatkowo portal z wapienia, ale mam trudnosci w znalezieniu kogos, kto by taki prosty portal z bialego wapienia wykonal. Znalazlam jedna firme, obiecali probki i nic nie dostalam. Przypomnialam sie i znowu nic, wiec chyba czas dac sobie spokoj. Po

Re: Jeśli nie WY to kto:-)

Ładna lampa, ale ja bym taką widziała raczej nad stołem kuchennym, czy ona jest łazienkowa? Na pewno meble Hemnes maja charakter rustykalny, tylko czy nie pogryzą się z duzymi kaflami? Takie wielkie kafle na ścianie kojarzą mi się jednak ze stylem nowoczesnym, minimalistycznym. Co do ściany z

Re: kokluzje kuchenne

moreandmore napisała: > Ptasiek, a kominek już wybrałaś? koza jakaś bedzie- ale to potem...jak podstawy domu beda-koze dosatwić można wkażdej chwili- tylko podłoże trzeba przygotować teraz łązienki bo budowlancy za 2 tyg wchodzą a ja w proszku z wyborem kafelek, oświetleniem, ułożeniem

Re: Jeśli nie WY to kto:-)

kominek jest za wysoko, powinien byc conajmniej o polowe odległości od podłogi niżej zostaw sciany białe na razie, kominkowej nie dawaj koloru na pewno pod kominek, jesli planujesz drewno na dole, KONIECZNIE płyta - albo czarna metalowa albo beton albo jakieś ognioodporne kafle (sa do kupienia

Re: Jaką macie podłogę?

prowansalskim, belki na suficie i oddzielające salon od kuchni a w salonie subtelny biał z minimalnã klością kafli kominek.

Niespodzianka-kominek

Znalazłam i wytargowałam fajną ofertę na kominek-kozę. Mobilizuje wszystkie siły, żeby ją kupić.... Podoba mi się-jeszcze czarne kafle z gornej łązienki matowe opoczno urban mix black na podłogę dam- mniam, mniam Mam na nią niewiele miejsca(na zdjeciu w rogu) wiec gabarytowo powinno być ok i ta

Kominki, wkłady kominkowe, piece kominkowe Poznań

-akumulacyjne-nordpeis kominki, http://kominkipoznan.istore.pl/pl/static/piece-kaflowe-jaki-wklad-kominkowy-oraz-wzor-kafli-wybrac.html piece kaflowe Zajmujemy się projektowaniem oraz montażem kominków powietrznych, kominków z płaszczem wodnym, pieców kaflowych. W sprzedaży posiadamy piece kominkowe, wkłady kominkowe oraz

Re: off

Dzięki more, kominek mam sie udał. Lawa powinna niedługo byc, pasuje tu, przymiarka juz była. Teraz czas na oranzerie, niestety ciagle jesteśmy w fazie poszukiwania wykonawcy, pierwszy i wydawałoby sie najpoważniejszych odpadł juz w fazie wyceny ignorując nas totalnie. Zastanawiam sie właśnie czy

Re: Pokój dzienny

super świetnie, że zrezygnowaliście z tv obok kominka :) kanapę/narożnik ustawiłabym jak radzi kotorybka. nt podłogi się nie wypowiem,bo praktyczniej kafle ale ładniej deski :)

Re: Kominek...

tez mam kafle na sprzedaż, zielone, piecowe, kiedyś rozbieralismy piec z myślą o obudowie kominka w domu, potem koncepcja sie rypła, a kafle sie ostały

Re: następny kibic

Ano, lokal obłędny....Stolarka pyszna. Cegła - nieee, stolarka - ja osobiście wolę zewnętrzną w kolorze, a wew. biała, ale obroni się też jakiś inny odcień. Chyba że zrobić po bandzie, np indygo:) Podłoga w kuchni - jak Jo.hanna rzecze, romby, heksy, szachownice. Parkiet z kafli jakoś nie

Trzebnica sprzedam mieszkanie 3 pokoje

Sprzedam BEZPOŚREDNIO mieszkanie w Trzebnicy - 3 pokoje, kuchnia, łazienka, balkon. 65 m2, zadbane, w salonie czynny kominek, 4 piętro. Na podłodze kafle (łazienka, kuchnia, przedpokój), w pokojach parkiet. Okna plastikowe. Okolica spokojna, niedaleko bank, przedszkole, Lidl, Biedronka. Kuchnia

Re: Niespodzianka-kominek

Taki był u nas plan- pod koze czarne matowe kafle-ktore z gornej łazienki zostana, bo sie przeliczyłam-przynajmniej nie stracę, bo tam zwrotów nie ma :) tylko rora nie pojdzie do sufitu a do komina na wysokości ok 2m.... Coś czuję że przez ten kominek tv nie zmieści na się krotkiej scianie

Re: Budowa domu, wszystko z wyższej półki... za 3

Jasne, można się wybudować i umeblować cały dom od podstaw za 350 tys, W tej cenie jeszcze, tarasy, garaże, ogrzewanie, ogrodzenie, kostka itd. Zrób tynki, daj panele, kafle i pomaluj cały dom, urządzić kuchnię i łazienkę, wstaw kominek za kilka tysięcy i te 140 z mieszkania znika.

Re: Kto ma ogrzewanie podłogowe i jest zadowolony

Ja mam i jestem b. zadowolona! Dom 200 m kw. podłogówka wodna/ kocioł gazowy/ plus kominek z płaszczem wodnym/. Plusy: latem chłód od kafli, jest przyjemnie w salonie; zimą miło stąpać gołą stopą po cieplej podłodze; psy uwielbiają;). wygoda - można łatwo zaaranżować wnętrze (brak kaloryferów

Re: Wyzwanie - stary dom do remontu

Dzięki za dobre słowo:-) Biały piec kaflowy kupiliśmy za grosze, wcześniej rezydował w kamienicy w Łodzi, niestety jego ponowne uruchomienie tanie nie będzie. Właśnie głowimy się jak go zbudować i w jakiej technice - jako piec kaflowy, czy jako piecokominek, czy kafle mają się nagrzewać czy nie

Re: Kominek

thx za inspirację 1. Mój kominek ma szybę podnoszoną do góry, więc taka zabudowa odpada. 2. Nie lubię kafli. 3. Nie lubię półek kurzołapek. Może jakieś inne sugestie. -- 20+7+5+4

Mały bieły domek

miałam choćby pas kafli na podłodze. Myślimy też na rezygnacją z kaloryfera kuchennego, bo kominek będzie niedaleko i kuchnia będzie otwarta na pokój. Wszelkie rady cenne, każdą przemyślę dogłębnie. Mam nadzieję, że dzięki nim uda uniknąć mi się kilku błędów. Postaram się zrobic kilka fotek pomieszczeń

Re: jak się wam podobają się te metamorfozy?

np kafle mogłyby być takie: http://www.kominek.org.pl/typo3temp/pics/6255ac775f.jpg albo takie: http://ceramigo.com/images/produkt/kafle/ck3ry.jpg albo bardziej wyraziste: http://3.bp.blogspot.com/-ZOFQ8xNSadc/T2ougggkhwI/AAAAAAAAC98/2Du7OUvgN-g/s320/IMG_0431kafle.jpg W sumie jak oglądam to co

Re: jeszcze raz kierunek ukladania desek

Jak na wprost zachód to bym dała pionowo. Kafle faktycznie zle położone, ja bym kazała zrobić jedna na srodku i dwie docinki po bokach. A no co kafle koło kominka? Bedzie kiepsko to wyglądać, jak u babci na paczkach :) deski róbcie wszędzie. A na sezon grzewczy dajesz szkło na podłogę, szybę

Zdun - każdy kafel bierze w rękę

Jeśli ktoś by chciał mieć orginalny kominek kaflowy lub piec to zapraszam:kafle-pogorze.neostrada.pl/

Re: odnawiamy mieszkanie

mnie tez sie wydaje, ze to sufit ucieka a nie rura, nie liczac tego kaloryfera, ale tam pewnie mocowanie w scianie puscilo ogolnie nie jest tak zle, szczegolnie za dostepna kase i pewnie Pi wiedziala na co sie decyduje. Malowanie to pikus, gorzej z kaflami i rurami, ale cos sie pewnie da zrobic

Re: jeszcze raz kierunek ukladania desek

Zalatwione, deski beda pionowo od wejscia, i przy kominku zadnych kafli ! Dzieki za podpowiedz, w sumie myslalam o tym, tylko nie wiedzialam, jak rozwiazac temat zabezpieczenia drewna. Gamon jestem, na szybe nie wpadlam, jednak najprostsze rozwiazania, najtrudniejsze

Re: nie umiem dobrać koloru ścian w salonie :(

a te zdobne kafle na kominku to musza zostac? Bo ten blekit, w zasadzie turkus jest sliczny i ladnie by tam wygladal, ale w zestawieniu z "bułazerią" i kakowymi kaflami plus zaslony z Ikei to mi sie nie widzi... Eklektyzm super, ale tu to: 1. zdjac to drewno 2, sztukaterie mogbyby zostac wlasnie

łączenie paneli i kafli

Jutro kładą mi podłogi:) Miałam dziś jeszcze perturbacje z bernina, ale nie opisze teraz, bo mi już nerwów brak:( Mam wiec do wAs pytanie- bo wiemże na forum kilka lat temu ten temat był poruszany- nie wiem tylko jakie teraz są techniki. W 3 miejscach kafle łączą mi sie z panelami( wejscia do

Pierwszy zakup

Z małą tremą przedstawiam pierwszy zakup do domu. Nie ukrywam, że będąc pod silnym urokiem pieca kaflowego vespry postanowiłam że w miejsce kominka nabędę stary piec kaflowy. Marzył mi się piec prosty, jasny, tak aby wizualnie nie wydawał się ciężki , najlepiej biały, z jakimś ciekawym

Re: Owca w lesie

Co do rury, plan jest następujący: jak tylko kominek zostanie obudowany białymi kaflami, rurę malujemy na czarno farbą chropawą, młotkową (tak to się chyba nazywa).

Re: :-)

Dzięki Beage:) Póki co moje wybory mi się podobają-choć bez wpadek sią nie obyło (patrz płyty pod kominkiem ;) ) Z tymi wybrawieniem kafli to byłam uświadomiona przez sprzedawce że 2 gatunek nie jest identyczny, i że róznice się zdarzają. Ale alarm, który podniósł mój master mnie lekko przeraził

Re: coś śmiesznego

białe kafle pod kominkiem? przecież to samobójstwo! :) -- łaskotki łaspieski

Re: Kominek kaflowy

Kominek ze zdjęcia nie pasuje tutaj zupełnie, kafle to styl kamieniczny lub rustykalny -- Moin, moin....Nordsee :)

Re: Proszę o poradę dywanową

). Plakaty zmieniam co roku. Większość ozdób stoi w kartonie na strychu i przynoszę te, które pasują mi do koncepcji. Paru rzeczom, przed schowaniem, zrobiłam portrety, więc pokazuję. Kafel kominkowy - bardzo go lubię, wisi na kominku i chować go nie zamierzam. http://fotoforum.gazeta.pl/photo/7/gg

Re: Duży pokój xixx.

Nie wiem czy będę dobrym doradcą bo w kwestii kominków bardzo podobają mi się takie jak na pierwszych dwóch zdjęciach. Jeśli chodzi o bardziej tradycyjne - to zdjęcie trzecie. Nie za bardzo podoba mi się podłoga z kafli więc nie polecałabym kafli na podłodze i w okół kominka, jeśli już to

Re: Regionalizmy w odwrocie. Wolą dwór od pola

ach, i jeszcze 'kafle', które absolutnie nie są żadnym zamiennikiem, bo służą do wykładania powierzchni pieców czy kominków, a że już ktoś na 'flizy' mówi 'kafelki' to inna inszość ;p

Re: Kuchnia - HELP utknełam

tak ma bo kafle nie będą zimne, jest ogrzewanie podlogowe, kominek, rekuperacja i pompa ciepła, kafle beda zimne tylko latem. poza tym nie mamy juz funduszy na podloge z drewna, ani porzadne panele ktore na podłogówce będa dobrze pracowac, po zrobieniu kalkulacji wyszlo ze płytki beda tańsze

Re: w kuchni

, nawet nie scentrowany kominek harmonizuje z caloscia. Jedynie jak dla mnie to of balance jest podloga na wejsciu, nie wiem czy sciana jest ze skosa, ze kafle sa tak ulozone, ale spoin nie widac, wiec nic nie koliduje za bardzo.. .:) Milo sie takie wnetrza oglada i podziwia, congrats

Re: jaki kominek do wnetrza w takim stylu?

Zdecydowanie kominek obudowany albo klinkierem, albo tradycyjnymi kaflami z pieców Podoba mi się ten styl :)

Kominki

www.kafle-kominki.pl - trafiłam do nich przypadkiem. Okazało się, że firmę prowadzi prawdziwy mistrz zduński, z imponującą wiedzą na temat wykorzystania kominków jako źródła ogrzewania. Kominek nie był może najtańszy, ale teraz nie żałuję

Re: wykończeniowe dylematy

Fajny dom z potencjalem! poszlabym w proste drewno,skandynawskie klimaty + ciekawe tkaniny +kolorowa sztuka Dalabym koze prosta,zeliwna bez zadnych kafli. Swoja droga dziwne jest to miejsce na kominek...

Drewniane pudełko

. Kasy mamy i mało i dużo, pojęcie względne. Na nową kuchnie, szafki i kafle do łazienki starczy, na nową podłogę już nie bardzo. Musimy zrobić jeszcze ogrzewanie elektryczne, bo grzejemy tylko kominkiem zrobić nowe ściany pracowni i wiatrołap. I pytanie do Was, co byście z tym fantem zrobi. Malować to

Re: wykończeniowe dylematy

doczekałam się w końcu kominka, a właściwie kozy, niestety nie jest jeszcze poskładany i zamontowany wiec załączam zdjęcie katalogowe chciałam jaśniejszy kolor kafli, właściwie marzyłam o białym, ale te były najjaśniejsze i jest jak jest

Re: kominkowy

Hej xym0x:) Sorry, ze tak pozno z tymi och and ach, ale jestem limitowana z internetem:( Pewne rzeczy mnie sie podobaja, np. ten fotel jest superbe.....w sumie wyglada maly ale jaki doskonaly :) tylko czy ja bym wytrzymala z zimna podloga ??? moje kafle grzeja jak piec! U ciebie jest jeszcze

Re: Niespodzianka-kominek

Z kominkiem sparwa się rypła-a raczej uległa modyfikacjai. Odwiedziłam sklep i okazało się, że moje jako jest z blachy-nie żeliwa i że generalnie dekoracyjnie służy niż grzewczo. Przeszliśmy zatem do piecyków żeliwnych i Pan namówiła nas na ten(funkcjonalność i wykonanie było bardzo ok)

Re: pranie...

u mnie z praniem na razie spoko. Mam dużą pralnio-suszarnię i tam sobie wszystko ślicznie schnie. Gorzej z dołem, cała podłoga wyłożona kaflami, drzwi tarasowe uchylone żeby koty mogły łazić i ciąąągnie zimno.... zaczynam poważnie myśleć o odpaleniu kominka...

Re: kominek

oo, dzięki, ja mam ramę płaską, też do konkretnie mojego wkładu Też jest głeboka (moze trochę mniej niz Twoja) i spec od kominka pytal, czy wklad zlicowac ze scianą kominka na glebokość, czy z tą ramą , i ja kazałam ten wkład dać trochę do przodu, by nie był schowany tak głęboko w ramie. I teraz

Margie

Tak jak pisałam wcześniej, u nas( w domach na naszej ulicy, nie tylko w moim mieszkaniu- powody nieważne) wszystko pęka.Nie ma mowy,żeby podobnie wykończyć kominek. O skuciu kafli nie ma mowy:(

Byłam w domu:)

róznowo... Miejsce pod kominek miało mieć 110x110cm-chciałam czarne kafle,ale te które miałam czyli 90x45cm majster uznał za złe, bo wymagały przycinek. Zatem żeby ten rozmiar uzyskać kupiłam 5 dodatkowych bernin i majster wkleił 4 cale płytki+ kawałek przy kominie. Łączenie zrobiono kitem :) No jak

Re: jak się wam podobają się te metamorfozy?

W siódemce jest przede wszystkim zupełny nieład stylistyczny. I nie chodzi mi o to, że stylów nie można łączyć, bo można, ale one sam tam zupełnie od czapy. A już ten kominek i ta ściana ceglana zupełnie temu wnętrzu nie służą. Kominek powinien IMO być z ręcznie robionych jasnych kafli z

Re: Wynajęcie mieszkania/ kupno domu

budowlane + IKEA" (jedynym większym szaleństwem był kominek z ręcznie ro > bionych na zamówienie kafli") i wydajemy miesięcznie równowartość nienajgorszeg > o samochodu. Hmmm... 80 000 -100 000 (tanie Volvo z dolnej półki) miesięcznie tylko na wykończeniówkę?! Na bogatości życie upływa. Już

Re: Owca w lesie

Bardzo mi sie podoba ! Pierwsza kuchnia na forum gdzie ten typ kafli na scianie naprawde pasuje do reszty :-) Szkoda ze kafle na podlodze nie sa troche wieksze i bardziej rustic, czy slate .No i showerek - hmmm- odjechany , zastrzezenia te same co Margie bym miala. Rura przypuszczam wykonczona

Re: dylemat salonowy - ustawienie

anirac napisała: > To strych, XIX-wieczna kamienica, specyficzny widok za oknem,, więc kominek wg > mnie musiał być mieszczański. Lubię kafle i chciałam właśnie oddać charakter > miejsca. Nie obudowy z piaskowca, ani ze stali nierdzewnej. U mnie nie ma > miejsca na moderne czy super

...tajnosku - odszczekaj...

"W "Kalendarzu Lubelskim" pisze o nim Henryk Gawarecki: "Wnętrze wyposażone było w piece z kolorowych kafli i w kominki, ściany miały lamperie drewniane i obicia z kolorowych materii..." podpis pod zdjęciem 3... pamiętasz lamperie-boazerie z wątku o kamienicy przy Ogrodowej

Re: Rosjanie lepeiej czują Chopina

elena4.2 napisała: > Przed wojną były. Potem w większości zmieniły adres, hehehe. # Zgadza się; adresy zmieniały nawet kafle ze starych pieców i kominków. Teraz zdobią stolicę i okolice (-:

Re: jak rozpalacie w kominku?

parkiet :/ nawet na kafle obok kominka... -- takie dziecko potem, kiedy przyzwyczajone przez mamusie że każdy jednak je wszędzie przyjmie, zostanie w jakiś tam sposób odepchnięte przez rówieśników, którzy bywają ZNACZNIE brutalniejsi niż rodzice kolegów starszego rodzeństwa wink przeżyje PRAWDZIWĄ

A widzieliście kafle?

Warto kliknąć w zakładkę "kafle" i pooglądać :) I jeszcze jeden kominek... -- ? NIKE ? ? ?? ?

Budowa domu, wszystko z wyższej półki... za 350

wystawili na sprzedaż swoje mieszkanie, za ok.130-140 (jeszcze nikt nie kupił) Kasa z kredytu topnieje, a są dopiero w połowie stanu surowego. A plany ???? Wszystko robią firmy, bo sami nic nie potrafią i słyszę, że kominek będzie ten najlepszy, kafle z górnej półki, taras w marmurach, bo taki ma

Czy pekanie kafli (harys) to zjawisko naturalne??

Mam kominek z kremowych kafli i po kilku paleniach prawie wszystkie kafle pokryly sie taka siateczka delikatnych spekan czy to jest ok ??

Re: Kominek...

A nie chcesz kupic kafli na ten kominek? Zostaly mi.jeszcze 3 piece do sprzedania. 3 juz poszly-widzialam.efekty. Moze sie podobac. -- --- nie wierzycie w bajki? przecież każda z Was może być Śnieżką i mieć swoich 7 pajaców... znaczy się krasnali

kominek raz jeszcze i listwy - help

Moje Miłe, a może, jak radziła któraś z forumek, zmienić płytki przed kominkiem? Co by tam dobrze wyglądało? Widziałam kiedyś na foto taką jakby blachę przed kominkiem, fajnie to wyglądało. Czy może kafle jakieś czarne/grafitowe? I jeszcze b. ważna dla mnie sprawa - co zrobić z listwami? Teraz są

Re: wykończeniowe dylematy

siog: no niestety z kozą już sprawa zamknięta i kafle są, ale żeliwnej nie brałam pod uwagę ponieważ mam małe dziecko i bałam się że sie "przyklei" do kominka, a kafle tak się nie nagrzeją, a że miejsce na kominek dziwne nie zaprzecze, wiele rzeczy jest nieco dziwnych w tym projekcie

Re: nie umiem dobrać koloru ścian w salonie :(

, gdyby to były białe kafle, to umarłabym ze szczęścia albo gdyby to był zwykły nowoczesny kominek, to o ile łatwiej byłoby wszystko dopasować i podporządkować mojemu "widzimisię". Kolory natury są miłe dla oka...ale też takie nijakie chyba...chociaż nigdy w kolorach natury nie mieszkałam. Przysięgam

Re: ile kosztuje budowa kominka

Cenę mojego kominka ZROBIŁY KAFLE. Za 10 tys wybudujesz fajny kominek . Tylko pamietaj - oszczedzaj -/ jak chcesz / na wszystkim ale nie na wkładach . Sas

Re: Mój przyszły salon

Bardzo mi sie podoba kominek - świetnie wygląda z tymi kaflami na podłodze. Nie dawaj cienej ściany za kominkiem! A klory neutralne jasne - chyba beż...

Re: Owca w lesie

Tak, rura na dole wjeżdża do kominka, niestety nie jest wykończony i za chiny ludowe nie pokaże! Pan zdun obłoży białymi kaflami, wtedy proszę bardzo. A olej wchłonął już dawno temu, z 7 lat? Słonko ładne oświetla kredensidło, dlatego taki wyblakły, w końcu jest z jasnego dębu.

Kominek - chyba znam odpowiedź

zrobienie kominka w podobie pieca kaflowego, może i stare poniemiecki kafle by się udało gdzieś zdobyć. No i tak to, pszepaństwa, wygląda. -- Wywabiam plamy na schody i piore po mordzie Wysadzam skrzynki balkonowe

Re: Kominek kaflowy

Znalazłam taką stronę: www.kafle.net.pl Mnie się spodobał ten kominek, choć kominki to zupełnie nie mpoja bajka. Kafle mają cudne.. pozerkajcie sobie ;-) -- If I can never see you, if I can never hold you If I can never touch your face or feel your warm embrace I still remember talkin', I still

Re: diabel tkwi w szczegolach

kafle w kuchni są tak ułożone z tego powodu, ze wchodzą jeszcze na prawo pod kominek. Nie udało mi się samej rozwiązać tego problemu inaczej i dałam sobie spokój. Musiało być praktycznie

Re: Powrót do kuchni kaflowych?

Może to nie kuchnie ale kominki ale bardzo mi sie podobaja, szczególnie kwadratowe wypukłe kafle.

Re: kawałek mojego domu

Przydałoby się przemalować pokój na jasnoszary lub jasnoszarozielony (szczególnie słup). Zmiana nakrycia stołu na jakiś ładny obrus + serwetę. Piękne kafle... ogólnie cały kominek. -- Inspiracje wieczorowe i slubne: DreamcatcherStudio.etsy.com

Re: kawałek mojego domu

Opale, mi się podoba Twoja kuchnia oraz kolor drewnianych mebli i kominek/piec - czy on jest z kafli? Natomiast bardzo nie podoba mi się posadzka na podlodze i ta czerwono-rozowa belka :-/

Raaaaaaazzzzzzzzzzzzzz????????????????????????????

czy my się znamy realnie???? Dziewczynko! przecież to mój kominek!!!! jejku!!! tylko nie deska drewniana, a takie ocembrowanie kaflami :)))) matko jedyna, po prostu poczułam się na forum wreszcie u siebie :))))

Re: mój kominek

no kafelki nei są najpiekniejsze - zgadzam sie ale takie mam w przedpokoju i holu i one właśnie nawiazują do tych kafli koło kominka. Sposób ułozenia jest taki ze wzgledów praktycznych. Koło kominka będzie stał przybornik do kominka który będzie sie brudził. Kafle maja ułatwić utrzymanie porządku

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - kafle na kominek

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin