Przeszukano 111 151 609 wypowiedzi na 4 113 forach

jak usunac ciaze - pozostałe wpisy

Soruj: wg trafności wg daty

Re: Przyjemne z pożytecznym - któraś chętna?

Doprawdy? W Polsce nie ma zadnej homofobii a kobieta moze usunac bez problemow ciaze? -- "Decyzja o poczeciu nazlezy do dziecka. Jak nie zechce, to sie nie pocznie." by plater-2

Re: Czarny Wtorek - 3.10

Czyli jakbym miala to makinetka i ty łaskawie pozwolilybyscie mi usunac ciaze czy nadal zasada "mnie sie nie zdarzylo wiec nikomu sie nie zdarzylo" obowiazuje? Ps. Cos za malo tego Exupery'ego, moze w oryginale sprobuj

Re: Ale hipokryzja. Kobiety więcej konsekwencji.

I mozna czuc sie mama i usunac ciaze. Roznie bywa. Tak czy siak nie jest to zadna hipokryzja.

Taka ciaze moznaby legalnie usunac w Polsce!

Stosunek z osoba ponizej 15 roku zycia uznawany jest za gwalt. Ciaze powstala na skutek gwaltu mozna zgodnie z prawem usunac.

Re: Porażka wychowawcza

Ciaze mozna usunac i po problemie. -- Podwojne standardy jest to niesprawiedliwe stosowanie odmiennych zasad w podobnych do siebie sytuacjach.

Re: przeraziło mnie

Ojp. Kondomy tez pekaja, zsuwaja sie. Ciekawe,ze faceci to "biedne misie, bylo szklanke wody zamiast"- ale kobiet to juz nie dotyczy. Kobiecie, ktora chce usunac ciaze tez tak powiesz? Trzeba bylo myslec,zabezpieczyc sie, nie bzykac- teraz ponos konsekwencje glupia.??

Re: Historia mamy Rity

>>>>Sa ideologiczne bo zakladaja ze plod to nie czlowiek O, a czemu wydaje Ci sie ze kazdy kto chce usunac ciaze "na zyczenie" czyli z ww wzmiankowanych powodow - tak wlasnie zaklada ? Czy dlatego ze z kolei Ty zakladasz ze niemozliwe zeby usunac ciaze bez tych obowiazkowych

Re: Historia z mojego podwórka

Przeciez gdybym to ja chciala kolejne dziecko to tez musialabym je miec z innym mezczyzna. Nie chodzi zupelnie o to czyje chciejstwo jest wazniejsze a o to ze istotne sa ustalenia. Ani ja nie mam prawa zmuszac meza do kolejnego dziecka ani on mnie. Ewa tea nie ma prawa tego robic dlatego ciaze

Re: Historia z mojego podwórka

triss_merigold6 napisała: > Wolne żarty. Pan jest dorosły i wie jakie mogą być konsekwencje pożycia. Ale pani tez wie, jest po rowno. Mogla sie nie bzykac albo zabezpieczyc, mogla zadac od pana zalozenia gumy. Teraz moze usunac ciaze ale nie chce za to zastanawia sie czy nie obciazyc

Re: Historia z mojego podwórka

aerra napisał(a): czemuż niby tylko ona ma ponosić odpowiedzialność? Alez nie musi, moze usunac ciaze jak proponuje Adam. > Aczkolwiek ja w ogóle uważam, że rozmnażanie jest straszliwie głupio zorganizow > ane, powinno być tak, że jedynie świadoma decyzja obojga stron jest w stanie za

Re: Historia z mojego podwórka

ale dlaczego? kobieta ktora chce usunac ciaze podejmuje decyzje na temat swojego ciala a ze ta decyzja nie produkuje nowego czlowieka to i nie produkuje konsekwencji z tym zwiazanych. jak najbardziej, nie ma tutaj sprawiedliwosci 50/50 bo tylko jedna osoba zachodzi w ciaze (nawet gdybysmy odwrocili

Re: W głowie to mi się nijak nie mieści

Moze gdyby mogla ciaze usunac nie doszloby do tragedii. -- Podwojne standardy jest to niesprawiedliwe stosowanie odmiennych zasad w podobnych do siebie sytuacjach.

Re: Polska lekarka przegrała w sadzie.

Przeciez bycie abortionsurvivor polega na tym, ze matka chciala usunac ciaze, poddala sie zabiegowi, ale ani lekarz ani ona nie zorientowali sie, ze zabieg sie nie udal. Czyli zarzut, ze nie usunela mimo ewidentnej wpadki odpada.

Re: Jeszcze o aborcji, rodzinie i języku za zębam

legalna co tez zmienia sytuacje bo nie ma calej tej otoczki nielegalnosci i grzesznosci i przekonania o nieuchronnosci syndromu postaborcyjnego etc). No zaszlam w ciaze w zlym momencie, chcialam usunac a w koncu zdecydowalam inaczej. Dziecko nastolatek, kochane i wychowywane normalnie, jest w stanie cos

gdyby Pani chciala usunac ciaze ....

to od razu znalazlaby sie grupa chroniaca zycie ludzkie od poczecia. Plod, co prawda po wypadku, juz nagonki nie dotyczy. Dobrze ze wozili Pania ambulansem, a nie kazali brac taksowki. Pusty smiech mnie ogrania na temat dwulicowosci tych tzw lekarzy.... Dobro, zdrowie i zycie pacjenta??????????? GD

Re: Do przeciwniczek aborcji na życzenie

Mogly zajsc w ciaze i nie dzielic sie ta informacja tylko usunac oczywiscie nie mowiac o tym nikomu. -- Podwojne standardy jest to niesprawiedliwe stosowanie odmiennych zasad w podobnych do siebie sytuacjach.

Zapros takze hitlerka z Mlyna do swojej chatki :O)

On takze uwaza, ze autorytaryzm to najlepsze co moze byc, Szkopie. A niechciana ciaze nalezy usunac by nie chodzic w niechcianej ciazy, gdyz pozniej przychodza na swiat takie potworki jak ty.

Re: A czy kobieta ma prawo się rozmyślić?

- takie wlasnie prawo. W jakims sensie szczesliwie, ze nie dozyla czasow, w ktorych to prawo przestalo chronic polskie kobiety. Kobieta jest w ciazy, kobieta chce usunac ciaze, kobieta podejmuje decyzje, koniec kropka - prawo powinno jej to umozliwic i chronic ja przed pseudo-moralnoscia reszty swiata

Re: Sensowny komentarz do sprawy Natalii

Ty wysnulas ze jak zachorujesz to pojdziesz do lekarza chcac zlikwidowac chorobe. Jak kobieta ktora zajdzie w ciaze nie chce ciazy tez pojdzie do lekarza zeby ja usunac - i to i to jest decyzja.

A co to za problem usunac ciaze?

Jakie zmarnowane zycie? Rozumiem, ze wedlug Ciebie, posiadanie dzieci, to cos zlego. Nie dziwota, ze Polska wymiera.

Re: Babka Medica i klauzula sumienia - smutne

lauren6 napisała: > Każda pacjentka, nawet pro lajferka, ma prawo znać prawdę o stanie zdrowia i roko > waniach zawartości swojej macicy. Nie no Lauren, oszalalas, jeszcze ta prolajferka by sie zastanowila i nie daj Boze doszla do wniosku ze jednak ciaze chce usunac bo ja to przerasta

Nie zabic ale usunac ciaze

A to wg p. Tysiac wielka roznica. Z "usunieciem" lepiej sie czuje psychicznie, a "zabicie" jest takie jakies niesmaczne i niezbyt dobrze brzmi wprowadzajac dyskomfort u tej kobiety -- 'The most terrifying words in the English language are: I'm from the government and I'm her

Re: I było po co podpisy zbierać?

Na serio nie rozumiesz, ze zaostrzenie ustawy obejmuje własnie wzgledy medyczne? I ze jak twoja corka bedzie musiala usunac ciaze pozamaciczna, to sie zwyczajnie przekręci, bo nikt jej nie pomoze na czas? -- Fragile

Re: W głowie to mi się nijak nie mieści

> Moze gdyby mogla ciaze usunac nie doszloby do tragedii. Będę powtarzać z uporem maniaka: usunięcie ciąży nie zapobiega tragedii. Zamienia tylko jedną tragedię (śmierć dziecka po urodzeniu) na inną (śmierć dziecka przed urodzeniem). -- Rad nie rad, nie chcę zdrad, na pohybel łzom - wolej

Re: Katoliczki, kobiety prawicy, wierzące, no to

A to teraz mozna usunac ciaze bo ma sie juz trojke dzieci i chce sie jezdzic na egzotyczne wakacje? Ponosi Cie:)

Re: Historia z mojego podwórka

leyre1 napisał(a): > triss_merigold6 napisała: > > > Wolne żarty. Pan jest dorosły i wie jakie mogą być konsekwencje pożycia. > > Ale pani tez wie, jest po rowno. Mogla sie nie bzykac albo zabezpieczyc, mogl > a zadac od pana zalozenia gumy. Teraz moze usunac

Re: Równość, wolnośc, partnerstwo

Nie wiem jak czesto zdarza sie sytuacja, ze konieta chce usunac, facet nie i tenze facet zobowiazuje sie wziac calkowicie na siebie wychowanie dziecka. Sadze, ze raczej rzadko. Zgadzam sie, ze decyzja powinna byc czesciowo wspolna ale jednak "bardziej" kobiety bo to ona przezywa ciaze, porod i

I jeszcze jedno pytanie w temacie aborcji

Może, ktos się orientuje jak wyglądałaby sprawa w sytuacji gdy kobieta, usuwa ciaze za granicą. Jakos musiala przeciez te ciążę w Polsce potwierdzić, prawdopodobnie wizyta u lekarza, czyli gdzies w papierach jest wzmianka o jej ciąży. I wyjezdza taka kobieta za granice zeby usunac ciaze, wraca do

Re: depresja a ciąża

Znow mnie nachodza zle mysli , zeby usunac ciaze:( Tak bardzo sie czuje juz zmeczona. Nie wiem co mam ze soba zrobic. Dlaczego to mnie dotknelo, pierwsza ciaza to byla bajka a teraz nie daje rady a tu tyle czasu do konca... Jak sobie z tym poradzic?

Re: depresja a ciąża

Bylam na terapii.. Hmm, ale nie wiem czy to tak powinno wygladac. Wypytywala mnie o wszystko nawet o moje dziecinstwo... Kolejny raz ide w czwartek. Ale to nic mi nie dodalo ani nic nie odjelo... Na koniec powiedziala , ze pomoze mi podjac wlasciwa decyzje czy chce donosic ta ciaze czy jestem

Re: Ciąża u nastolatki

Pytanie czy bys jej pomogla gdyby ciaze zdecydowala sie usunac? Bo wiesz to jest jej cialo,jej ewentualne dziecko i jej zycie. Ciebie to nijak nie dotyczy. Niestety prawo tam gdzie zyjesz daje ci wladze nad cudzym zyciem. -- Podwojne standardy jest to niesprawiedliwe stosowanie odmiennych zasad

Re: Do przeciwniczek aborcji na życzenie

Zgadzam sie. Po co podsuwac alterantywy typu podwiaz jajowody? Podwiaz jesli chcesz, ja chce usunac ciaze, przeciez nikogo nie zmuszam zeby robil to co ja. Niektorych (wielu chyba)najbardziej boli mozliwosc wyboru,roznych opcji a juz najbardziej gdy sa inne niz nasze. -- Podwojne standardy jest

a która wie, co to jest zatrucie ciążowe?

albo myślała, że wie? otóż zatrucie ciążowe to takie cuś, że się rzyga ale rosół i modlitwa to podobno mogą wyleczyć... www.fakt.pl/plotki/anna-jantar-miala-usunac-ciaze

Re: Gdzie byście to zrobiły, gdybyście chciały us

. Moglabym tez usunac ciaze po 12 tyg. Nie musialabym za nic placic, niczego sie obawiac itp. To naprawde spory komfort. -- Podwojne standardy jest to niesprawiedliwe stosowanie odmiennych zasad w podobnych do siebie sytuacjach.

Re: Ale hipokryzja. Kobiety więcej konsekwencji.

Ale kazdy mysli i odczuwa inaczej. Jedna zobaczy dwie kreski i juz puszcza Mozarta i jest mama a inna rozpacza i chce ciaze usunac. Nie wiem co w tym dziwnego, ze kobieta cieszy sie z ciazy chcianej a wpada w panike przy wpadce w trudnej sytuacji zyciowej. Zadnej hipokryzji w tym nie ma. Za to

Re: Taka ciaze moznaby legalnie usunac w Polsce!

bezzebnypirat napisał: > Stosunek z osoba ponizej 15 roku zycia uznawany jest za gwalt. Bzdura...

Re: Kazik wygrał!

A ktos nie wie, jak to wyglada??? Serio??? OMG dzieki Natuni, ktora oswiecila ciemne Polki, ze mozna ciaze usunac za granica. W Polsce tez mozna. W komfortowych warunkach. U swietnych, znanych i polecanych lekarzy poloznikow. Nielegalnie, ale to lekarz ma problem, bo kobieta karana nie jest. Ale

Co za problem usunac ciaze w polsce??

Widzicie jakis z tym problem??? Bo ja zadnego.A wierzcie mi ze miałem z tym juz doswiadczenie. Te pseudo katolicy myslący ze zakaza skrobanek to bedzie ok.Nic podobnego.Lekarze tez nie chca zniesienia aborcji bo na tym najwieksza kase zbijaja(jak ja załuje ze nie zostałem ginekologiem dzisiaj bym m

ciaze mozna usunac:

normalny zabieg w klinice do 12 tygodnia, a od 13 to 16 w szpitalu. Jezeli chodzi o ciaze 8 tygodniowa - to jak wiekszosc ludzi powinna wiedziec czas liczy sie od pierwszego dnia ostatniej miesiaczki, czyli jest to dopiero 6 tygodni od zaplodnienia. A tak wogole to kiedy w tym kraju kazda

Re: Taka ciaze moznaby legalnie usunac w Polsce!

Fakt, wyrazilem sie nieprezycyjnie. Ale czy nie jest przypadkiem tak, ze aborcja jest dozwolona w przypadku, gdy do ciazy doszlo wyniku czynu zabronionego, a seks z osoba ponizej 15 roku zycia jest takim czynem?

Re: A wiecie ile rocznie w PL jest legalnych abor

pierniczek75 napisała: > W ogóle zdziwiłam się, że tak mało. Bo kazdy, kogo stac na to, wyjezdza usunac ciaze do kraju, gdzie to mozna zrobic legalnie i bez szarpania sie.

Re: Eliza Michalik - było już?

Histeryczka, przeciez prawdziwym zagrozeniem dla polskich kobiet sa ciuchy dla musulmanek produkowane przez sieciowki. Tyle ze taka ciezarna muzulmanka moze usunac ciaze gdy jej zycie jest zagrozone, a biedna katoliczka w pl czy innym salwadorze ma umrzec.

Re: Sensowny komentarz do sprawy Natalii

- mozemy uwazac, ze 1. kazda kobieta moze usunac ciaze kiedy chce, jest to jej sprawa, jej decyzja i nic nikomu dotego. Wiec ( ewentualnie) niech pani zrobi coming out - chcialam usunac ciaze, w Polsce nie moglam i byl to nawet dla mnie duzy problem organizacyjny, uwazam to za niedopuszczalne. Albo 2

Re: Historia z mojego podwórka

aborcje. Ewa powinna na ta propozycje przystac bo to najlepsze wyjscie w tej.sytuacji dla wszystkich. Jesli nie chce to niech bierze ta decyzje tylko na siebie a wlasciwie na swoich rodzicow skoro tak chca pomagac. Moja kolezanka tak zrobila, zaszla w ciaze ale facet dziecka nie chcial i gdy byla w 7

Re: Blitzkrieg związkowy

Zaszlam w ciaze po miesiacu spotykania sie. Nie rozwazalam aborcji, bo to moje dziecko. Cieszylam sie jak glupia. Nie planowalam i nie sabotowalam. Wlasciwie tylko jedna osoba (byly narzeczony sprzed x lat) skomentowala to negatywnie prosto w oczy. Spytalam sie go, czy powinnam usunac to dziecko

Re: A co na czarny protest KK?

A jakie ta kobieta miala zdanie kiedy zachodzila w ciaze... No tak teraz ciaze stala sie skutkiem ubocznym seksu a to jest zajecie poprawaiajce zdrowie i samopoczucie.... Pytam raz jeszcze.. Dlaczego nie pyta sie o zdanie ojca dziecka i nie wymaga jego zgody na to czy ciaza bedzi utrzymana czy

Re: Wreszcie ktoś to powiedział!

astra18 napisał: > Fachowiec straszy brakiem badań prenatalnych, ja namawiam do przeczytania tego > o czym tu na watku mowa. Moze jednak posluchasz calej wypowiedzi fachowca? Tam jest wiecej niz o badaniach prenatalnych, tam jest m. inn. o tym ze lakarzowi bedzie wolno usunac ciaze

Re: Co za problem usunac ciaze w polsce??

no właśnie - były, są i będą. nie lepiej podejść do tego racjonalnie zamiast ideologicznego obrzucania błotem?

do kiedy mozna usunac ciaze

czy spotkalyscie sie z czyms takim? Co ona ma robic? Czy powinna przerwac ta ciaze i czy jest to jeszcze mozliwe? Ponoc takie dziecko mozna operowac zaraz po urodzeniu, ale czy po operacji bedzie mialo szanse na normalne zycie? Strasznie mi zal mojej kuzynki, siedzi tam sama zdala od rodziny nie

Re: Co za problem usunac ciaze w polsce??

w sensie karnym aborcja też jest jednoznacznie przestępstwem, natomiast w sensie moralnym, sam się zastanów, bez wątpienie kończysz czyjeś życie czy to jest neutralne działanie ? czy jedak forma zabójstwa ?

Re: Co za problem usunac ciaze w polsce??

Czy ta wypowiedz: > wiesz co jest cos takiego jak uniwersalna moralność, coś co ma wyróżniać ludzi > od zwierząt jest odpowiedzia na te wypowiedz: >Mamy 99% katolickiego społeczenstwa >prawda wiec matka polka katoliczka nie moze usunac bo to jest >sprzeczne z jej >

Re: Co za problem usunac ciaze w polsce??

zabójstwa były są i będą, podobnie jak kradzieże, gwałty itp WŁAŚNIE PO TO JEST PRAWO gdybyśmy byli tacy idealni nie byłoby ani prawa ani państw tylko byśmy sobie biegali po łąkach i lasach jedząc roślinki

Re: Co za problem usunac ciaze w polsce??

społeczenstwa prawda wiec matka polka katoliczka nie moze usunac bo to jest sprzeczne z jej wiarą....Acha zapomniałem no tak ta wiara tylko na pokaz....

Co za ciemniak!

takie bzdury o swojej zmarłej matce. www.fakt.pl/plotki/anna-jantar-miala-usunac-ciaze-sugerowano-jej-aborcje,artykuly,628973.html -- Głosowanie na PiS to

A czy nie prosciej usunac niechciana ciaze?

Najlepiej w pierwszym trymestrze -zamiast donosic, urodzic i dopiero wtedy zdecydowac, ze tego dziecka sie nie chce? Ponadto, czy nawet wtedy nie jest blizej do smietnika? Dla mnie jest to jakies tragiczne rzeczy pomieszanie by rodzic niechciane dzieci.

jak usunac ciaze w Holandii?

Witajcie, Moja zona jest po raz kolejny w ciazy, niestety nie planowanej, mam juz troje dzieci i po pierwsze nie chcemy miec wiecej, a po drugie stan zdrowia mojej małżonki znacznie pogorszyłby się, gdyby donosiła tę ciążę. Niestety nadciśnienie, zylaki i dwie wczesniejsze powikłane ciąże - każda

Re: A wiecie ile rocznie w PL jest legalnych abor

goodnightmoon napisała: > > Bo kazdy, kogo stac na to, wyjezdza usunac ciaze do kraju, gdzie to mozna zrobi > c legalnie i bez szarpania sie. A skąd masz takie informacje? Stać na aborcję za granicą, nie stać na gumkę czy pigułkę w kraju?

Re: Chazan odwołany.

to się może zdecyduj. przed chwilą napisałaś, że: >To nie jest pacjentka, ktora przyszla do Chazana usunac ciaze, ona przyszla te ciaze prowadzic.

Edukacja seksualna - doswiadczenie wlasne:

sie bez gumki (potem juz ze stalym chlopakiem przeszlam na tabletki - ale i on musial przejsc probe). Pamietam, ze wirusa balam sie bardziej, niz ciazy - o ile wiedzialam, ze ciaze ostatecznie mozna usunac, o tyle wirus jawil mi sie jako nieodwracalny fatal error, od ktorego sie umiera. I bylo to

Ponowni gwalciciele

Terlikowski o zgwalconej dziewczynie, ktora zaszla w ciaze i tych, ktorzy doradzali jej usunac te ciaze: "- Aborcja w niczym tej dziewczynie nie pomogła. Jeszcze przez wiele lat po tym, co się stało, będzie leczyła traumę poaborcyjną. (...) Ci, którzy sugerują kobietom aborcje po gwałcie, są w

A jak jest w Stanach?

Po to sa robione badania amniocentezy,zeby wadliwa ciaze usunac. Nie wyobrazam sobie,by jakis Ciemnogrodzian robil to inaczej. Przy pierwszym dziecku za ciaze zaplacilismy 6 tys doll + 1 tys doll za amniocenteze. Gdyby cos bylo nie tam,to nikt nawet za 1 mln doll. nie przekonalby mnie by takie

Re: O aborcji - poważnie

kochane. Ale np 14-latka moze usunac ciaze bez wiedzy rodzicow. U mnie ma do tego prawo, ma rozmowe z odpowiednia do tego osoba,ktora upewnia sie,ze dziewczyna nie jest przymuszana ale ze rozumie sytuacje. -- Podwojne standardy jest to niesprawiedliwe stosowanie odmiennych zasad w podobnych do siebie

Re: Adopcja - samo zło?

lokitty napisał(a): > Córkę nastolatkę bym jednak też wspierała, żeby stała się odpowiedzialną matką, ale i nie straciła szan > s związanych z kształceniem się itp. A skad wiesz ze ona wogole chcialaby byc matka a nie nastolatka? Moze chcialaby ciaze usunac a mieszkajac w pl i opcji

Re: do kiedy mozna usunac ciaze

A w Polsce tych operacji jest MAŁO (wcale nie jedna!) gdyż nasi specjaliści od USG z reguły bardzo późno wykrywają te wady, albo nawet wcale - dopiero po porodzie szok!. Z reguły matki dowiaduja się na tyle późno, że na operacje w łonie jest już niestety ...za późno.

Re: do kiedy mozna usunac ciaze

ostatnio dostałam zdjęcie dziecka, któremu operowano rozszczep kręgoslupa w 23 tygodniu i to było właśnie w Irlandii. Kobieta potem donosiła ciążę i urodziła zdrowego chłopca. Może tam da się uratować malucha operując go w łonie matki? Kasia

Re: do kiedy mozna usunac ciaze

ggosiek napisała: kiedy lekarze odmówili kobiecie usunięcia ciąży i kobieta > wystąpiła do sądu o odszkodowanie. lekarz ma prawo odmowic takiego zabiegu, nie moze dzialac wbrew wlasnemu sumieniu. natomiast jesli nie podejmuje sie tego zrobic musi wskazac placowke, w ktorej sie to zrobi. ja

Re: do kiedy mozna usunac ciaze

masz rację w przypadku poważnych wad rozwojowych ciąże można usunąć do 24 tyg. czytałam o tym w gazecie. A przede wszystkim w ostatnim roku był wielki szum wokół tej sprawy, kiedy lekarze odmówili kobiecie usunięcia ciąży i kobieta wystąpiła do sądu o odszkodowanie.

Re: do kiedy mozna usunac ciaze

Pomijajac wszelkie aspekty moralne, gdy zapytalam lekarza po co mi amniopunkcja w 22 tyg powiedzial m.in ze podobno nasze prawo pozwala na aborcje do24 tyg w przypadku powaznych wad. -- moj synus

Re: do kiedy mozna usunac ciaze

forum aborcja: forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=20823 szczerze to nie wiem czy Ci tam pomoga, ale moze znaja chociaz przepisy. a to jest forum chore dziecko, strata dziecka: forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=16556 bardzo wspolczuje Twojej kuzynce. niech zorientuje sie moze jakie tam ma szanse na z

Re: do kiedy mozna usunac ciaze

W Polsce legalna aborcja dopuszczona jest do 12 tc. Moja koleżanka w 12 tc ciąży dowiedziała się na USG, że dziecko ma poważne wady (przepuklinę rdzeniową, niedorozwinięte rączki i nóżki, nie tak zbudowaną główkę). Na konsultację do innego lekarza poszła kilka dni później. Niestety dwóch lekarzy

Re: do kiedy mozna usunac ciaze

ja mieszkam w Anglii i tutaj od kilku dni toczy sie dyskusja nt aborcji; wklejam ci link z dzisiejszej gazety: www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/health/healthmain.html?in_article_id=341734&in_page_id=1774 tam jest wyszczegolniony limit czasowy w danym kraju; w Irlandii prawo zezwala na

Re: do kiedy mozna usunac ciaze

ja nie rozumiem dlaczego wszyscy doradzaja dziewczynie do kiedy mozna zabic tego malucha, nikt na prawde nie wie czy to mozna leczyc??, przeciez ona o to tez pytala... zapytaj kasia na chorym dziecku o mozliwosci leczenia, bo wiem ze niektore wady mozna leczyc juz w lonie matki... albo jak pisze

Re: do kiedy mozna usunac ciaze

A ja sądzę, że wg polskiego prawa jest tak, że płód można usunąc do 12 tyg... nie wiem jak to jest w Irlandii... nie chcę się wypowiadać na ten temat, bo to dłuższa pogawędka obarczona własnymi poglądami - ale płód to człowiek, ma prawo do życia.... takie są moje przekonania. Oczywiście dochodzą tu

Re: jak usunac ciaze w Holandii?

Życze wszystkim Paniom, aby czwarte z rzedu cesarskie ciecie przebieglo u nich pomyslnie z powazaniem Ryszard

Re: do kiedy mozna usunac ciaze

no nareszcie jakis glos za tym zeby znalezc wyjscie w postaci leczenia... mamamilka trzymam kciuki za ciebie i twojego synka, fajnie ze sie dobrze macie, choc na pewno choroba jest dla was ciezarem, ja czekalam na taki optymistyczny glos jak twoj wlasnie w tym watku, ze ktos urodzil i jest z maluc

Re: do kiedy mozna usunac ciaze

Ja mam dziecko z rozszczepem kregosłupa i wodogłowiem - obecnie ma 3 latka.NIGDY nie podjąęłabym decyzji o jego zabiciu - bo tak to trzeba nazwać - zabicie - tylko dlatego, że nie będzie nigdy pełnosprawny. Ale te dzieci w znakomitej większości przypadków rozwijają się normalnie, a ich problemem

Re: jak usunac ciaze w Holandii?

A moze trzeba bylo dokonac sterylizacji w Holandii?Mysle,ze problem by byl rozwiazany raz na zawsze. Wiecej nie bede sie tu odzywac bo sprawa jest istotnie drastyczna i nieprzyjemna. ml

Re: jak usunac ciaze w Holandii?

Kontynuujac ten watek,nie wiem,co mnie dzis napadlo..powiem,ze jestem zwolenniczka raczej innych metod unikania niepozadanej ciazy niz aborcja.Mamy wiek XXI w koncu. ml

Re: do kiedy mozna usunac ciaze

Bardzo jej współczuję i dziwi mnie, że dopiero pierwsze usg zrobiono w 19 tygodniu. Po porostu ciemnogród (ale u nas jest to samo). W Polsce dopuszczalne jest przerwanie ciąży do momentu, aż płód ma szanse życia poza ogranizmem matki w przypadkach uszkodzeń płodu i różnych chorób genetycznych jak

Re: Jak można okreslić taką osobę?

Tyle, ze ona nie chce krzywdzic zadnej istoty, tylko usunac ciaze, skutek gwaltu...

Re: jak usunac ciaze w Holandii?

Dodam jeszcze,ze Kosciol jest instytucja a jako kosciol to powinien raczej wlasnie pelnic role sluzebna,dbac o dusz swoich owieczek i pomagac potrzebujacym.A jesli ktos ma za duzo samochodow to wlasnie wielu ksiezy!Ale to temat na osobe opowiadanie. ml

Re: jak usunac ciaze w Holandii?

Tak,te" bombastyczne koscioly" to i mnie sa zadra w oku!!!Nie chce tutaj ranic uczuc osob wierzacych/sama jestem zreszta katoliczka/,ale te swiatynie MONSTRUALNYCH rozmiarow,podczas,gdy brak funduszy na domy dziecka,domy starcow,hospicja etc., napawaja mnie oburzeniem.Z pewnoscia nie sa

Re: jak usunac ciaze w Holandii?

Popieram opinie Simouna.Kazdy ma prawo do wlasnej decyzji i nie powinnismy z kaloszami wchodzic w czyjes zycie,postepujmy wg wlasnego sumienia i dajmy tak czynic innym!Z pewnoscia decyzja takiego kalibru nie jest latwa,ale chyba zdrowie matki trojga dzieci jest najwazniejsze!!! ml

Re: jak usunac ciaze w Holandii?

Anno, nie moralizuj! To sa osobiste sprawy intymne, ludzi dorosłych, którzy zapewniam Cie, że nie podejmuja pochopnej decyzji. Szkoda, że mieszkając w Holandii nie przejełaś troche ich wspaniałej tolerancji. Jeżeli nie możesz im pomóc, to nie rozbudzaj niepotrzebnie dylematów. simoun

Re: jak usunac ciaze w Holandii?

Czy to nie o > Holendrach wlasnie mowi sie, ze maja w sobie cos z kupca, pielegniarza i > kaznodziei z wiecznie podniesionym w pouczaniu innych palcem? Oczywiscie wiem, > ze pewna role graja tu stereotypy, ale czy nie zastanawiales sie nigdy skad sie > one wziely wlasnie takie a nie inn

Re: jak usunac ciaze w Holandii?

Tego akurat nie wiem poniewaz posiadam jeden. Nie bede sie z Toba sprzeczac,ale te gigantyczne koscioly sa czesciowo finansowane rowniez przez panstwo. A co powiesz na slynny i kontrowersyjny oltarz z bursztynu?Czy Twoim zdaniem latwiej jest sie modlic w kosciele ociekajacym bogactwem?Czy msza odp

Re: jak usunac ciaze w Holandii?

marialudwika napisała: > Kontynuujac ten watek,nie wiem,co mnie dzis napadlo..powiem,ze jestem > zwolenniczka raczej innych metod unikania niepozadanej ciazy niz aborcja.Mamy > wiek XXI w koncu. > ml Sterylizacja w Polsce jest zabroniona, a nie kazda kobieta może stosować tabletki

Re: jak usunac ciaze w Holandii?

dopiero teraz przeczytałem post nesli z linkiem do womenonwaves. Piszesz, że nie znacie języka, może wiec go nie sprawdzileś? Jest doskonały i podaje Ci adresy i telefony w Niemczech i Holandii, gdzie możecie sie zglosić. Gdybyś miał wątpliwości: na stronie womenonwaves kliknij "clinick world

Re: A co w przypadku, gdy matka chce usunac ciaze

ale na jak długo starczy mu siły w tej opiece? nie można tu generalizować ale masz rację i takie przypadki należy rozpatrzyć -- Mężczyzna uważa, że wie, ale kobieta wie lepiej.

A co w przypadku, gdy matka chce usunac ciaze a

ojciec chce urodzenia dziecka i chce sie nim opiekowac nawet sam bez udzialu matki dziecka ? -- "Pozwolić feministkom decydować o seksie to jak zafundować psu wakacje w Chinach." Matt Barry

Re: jak usunac ciaze w Holandii?

marialudwika napisała: > Z pewnoscia decyzja takiego kalibru nie jest latwa,ale chyba > zdrowie matki trojga dzieci jest najwazniejsze!!! Oczywiscie, ze jest wazne, ale nie wierze, ze wspolczesna medycyna nie moze pomoc i matce i dziecku nawet w tak skomplikowanej sytuacji! Jak pisze Rysi

Re: jak usunac ciaze w Holandii?

Przykro mi z powodu reakcji jakie otrzymujesz na tym Forum. Nie spodziewałem się, że ludzie, którzy wychynęli nos z zaścianków będa prezentowac takie zachowania. Każdy ma prawo do swoich poglądów. Nie wolno jednak nie bedąc pytanym pouczać (publicznie) innych dorosłych ludzi. Moim zdaniem fatalna

Re: jak usunac ciaze w Holandii?

Niestety calkowicie zgadzam sie ze srutkiem, tym bardziej, ze sama aktualnie jestem w ciazy. Ale dla unikniecia jeszcze wiekszych problemow (Bog raczy wiedziec na jaki fotel trafi twoja zona) podaje link: www.womenonwaves.org/index_eng.html (tekst m.in po polsku) Ale prosze, zebys jeszcze raz na

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - jak usunac ciaze

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin