Sake

Sake

Przeszukano 113 032 634 wypowiedzi na 1 286 forach

humor brytyjski - pozostałe wpisy

Soruj: wg trafności wg daty

brytyjski humor

Szukam książki na prezent, był już Clarkson, Bryson, Steven Clarke. Znacie jakichś innych autorów, piszących w tym stylu?

Brytyjskie poczucie humoru :-)

Zerknijcie sobie na te wiadomosc BBC o broni MR w Iraku i zobaczcie jakie zdjecie tam dali z podpisem "Warner wierzy, ze bron sie znajdzie" :-) Nikt nie potrafi tak dogryzc jak brytyjskie media. A swoja droga teraz zobaczymy, jak sie robi komisje sledcze w USA

brytyjskie poczucie humoru

www.dailymail.co.uk/news/article-2341776/Jobless-homeless-set-alight-yobs-The-stark-government-warning-Poles-hap

Lubie humor brytyjski:)

"Brytyjski dyplomata mówi prawdę o Europie" - pod takim tytułem londyński "Sunday Times" zamieszcza w niedzielę informację o - jak to określa gazeta - "mało dyplomatycznym" liście akredytowanego w Polsce ambasadora Wielkiej Brytanii, Charlesa Crawforda. Gazeta dotarła do e-maila, wysłanego

Re: brytyjski humor

Jerome K Jerome, "Trzech panów w łódce (nie licząc psa)". Kwintesencja brytyjskiego humoru. -- "(...)kieckę rzuciła, kazała do sklepu oddać. W sklepie nie przyjęli bo kod nie wszedł!" - "Kot wszędzie wejdzie..." Pietrek + Solejuk ;)

Re: brytyjski humor

P.G. Wodehouse? Jerome K Jerome? David Lodge? Cholera, sami mezczyzni... co jest - Brytyjki nie maja poczucia humoru? -- Politicians, like diapers, should be changed frequently and for the same reasons - Mark Twain

brytyjskie poczucie humoru

No to ładnie wychodzimy na osła trojańskiego ameryki i jeszcze bez poczucia humoru.Troche dystansu!

Brytyjskie poczucie humoru

Dla niewtajemniczonych, jak na przykład autora artykułu: Wyniki sondażu to przecież specyficzne angielskie poczucie humoru. Czyli ocieraja się o absurd i nie ma nic wspólnego z polityką - coś w stylu monty pytona ...

Re: brytyjski humor

Roald Dahl: "Kiss, kiss" W nieco innym stylu niż szukasz, ale czarny makabryczny humor i zaskakujące zwroty akcji wbijają w fotel. Zabawne, przybijające i prowokujące do zastanowienia na długie tygodnie. Absolutna klasyka i mistrzostwo stylu. -- It's important for me to create trends and not

Re: brytyjski humor

Pythony mogą być? lubimyczytac.pl/ksiazka/265576/monty-python-autobiografia-wedlug-monty-pythona Nie czytałam książki, ale czytałam fragment w gazecie - fajny :) --

Re: brytyjski humor

Tę czytałam dawno temu i polecam: lubimyczytac.pl/ksiazka/97664/jak-byc-brytyjczykiem-vademecum-dla-poczatkujacych-i-zaawansowanych -- Klikamy, kl

Re: brytyjski humor

John Cleese może? Chyba autobiografię napisał. -- Klikamy, klikamy! www.karmimypsiaki.pl/pomagaj-codziennie

Re: brytyjski humor

Może trochę co innego, ale mnie się bardzo dobrze czytało Watching the English - o charakterze narodowym Anglików, napisane lekko i zabawnie.

Brytyjski parlament.

Kilka razy widzialem fragmenty obrad brytyjskiego parlamentu. Jest inny niz nasz. Podoba mi sie tempo obrad. Humor. Czy mozna gdzies obejrzec obrady lub ich zapis?

Brytyjski humor na Złotych Globach

www.videosurf.com/video/ricky-gervais-hosting-the-2010-golden-globes-all-of-his-good-bits-chained-156847698?vlt=ff

Brytyjski humor po niemiecku

to jest dopiero humor! https://www.youtube.com/watch?v=TnU8zQpVfLk;;TnU8zQpVfLk;;https://i.ytimg.com/vi/TnU8zQpVfLk/default.jpg;;Little Britain XD

Uwielbiam ten brytyjski humor

... ale sądziłem że więcej niż 20% Brytyjczyków dysponuje tym wysublimowanym angielskim humorem ;)

Re: Lubie humor brytyjski:)

patience napisała: > "Brytyjski dyplomata mówi prawdę o Europie" - pod takim tytułem londyński > "Sunday Times" zamieszcza w niedzielę informację o - jak to określa gazeta - > "mało dyplomatycznym" liście akredytowanego w Polsce ambasadora Wielkiej > Brytanii, Charlesa

Re: Brytyjskie poczucie humoru :-)

pulbek napisał: > Zerknijcie sobie na te wiadomosc BBC o broni MR w Iraku > i zobaczcie jakie zdjecie tam dali z podpisem "Warner > wierzy, ze bron sie znajdzie" :-) > > Nikt nie potrafi tak dogryzc jak brytyjskie media. A > swoja droga teraz zobaczymy, jak sie robi

Politycznie niepoprawny brytyjski humor.

zdaniem bardzo ciekawa i rzeczowa dyskusja o granicach poczucia humoru. twoj cytat: "Chetnie zobaczylbym film w podobnym stylu o holocauscie. Po filmie moglaby sie odbyc dyskusja z rodzinami ofiar na temat granic politycznej niepoprawnosci w satyrze." Przykro mi, ale miedzy Watykanem a

Re: brytyjskie poczucie humoru

funny haha czy funny peculiar , ze chca sobie wogle glowe madrymi Polaczkami zawracac ? no ba,Tu cie najwyzej jakis job podpali , w Polsce ludziska bezrobotni sami sie podpalaja ...

Brytyjski humor kojarzy się wam "ze sztywniactwem"

Brytyjski humor kojarzy się wam "ze sztywniactwem"? Musiał pisać to ktoś chowany w kartonie po mleku przed światem. Starannie odgrodzony katechezą od Monty Pythona czy Rowana Atkinsa.

Re: Brytyjskie poczucie humoru

może to dlatego, że tutejsi mężczyźni zwracają uwagę tylko na walory cielesne... bo tutaj małżeństwo to rozrywka, a tam ma coś więcej z biznesu...

Re: Brytyjskie poczucie humoru

Nie smiejcie sie z azjatyckich dzieci! wystarczy wejsc na stronki matrymonialne np.polskie i hinduskie. Na naszych kazda prawie laska zachwala sie zamilowaniem do imprezowania i podkresla swoje walory cielesne. Na indyjskiej 90 % podaje i domaga sie podania poziomu wyksztalcenia partnera, z ja

Brytyjski humor o polskich kobietach w Anglii

Filmy w wersji angielskiej - humor cięty jak to u Anglików: www.youtube.com/watch?v=vkE5ZkIMmpE&p=D5ED72D390982E31&index=27&playnext=2

Re: Politycznie niepoprawny brytyjski humor.

>Jezyk "z zaszczanej bramy" w dyskursie politycznym i swiatopogladowym. > Tu chodzi wylacznie o czyste chamstwo i chlew ! Zgadzam się w 100 procentach. Wyraziłem to tylko odrobinę delikatniej. > Zapewniam Cie, ze antyklerykalny wystep Anki - to jest nic (!!!) w porownaniu 

Politycznie niepoprawny humor brytyjski. I tyle.

Politycznie niepoprawny humor brytyjski. I tyle. Tego na serio sie nie bierze - bo to nie bylo na serio. Napuszone Swiete Oburzenie jest od dawien dawna przedmiotem smiechu i kpiny.

humor angielski w serialach

hej, wybralam sobie temat na zaliczenie przedmiotu: brytyjski humor w serialach na przykladzie malej brytanii moze ktos mi pomoc? Moze ktos ma strony/linki ktore moga byc przydatne? Mam napisac essej na conajmniej 700 slow

humor w malej brytanii

hej, wybralam sobie temat na zaliczenie przedmiotu: brytyjski humor w serialach na przykladzie malej brytanii moze ktos mi pomoc? Moze ktos ma strony/linki ktore moga byc przydatne? Mam napisac essej na conajmniej 700 slow

Re: Brytyjskie i francuskie poczucie humoru

Czytałem kiedyś, z rok temu, artykuł bodajże w "The Economist", porównujacy brytyjskie i francuskie poczucie humoru. Autor twierdził, ze francuskie dowcipy sa oparte nader często na grze słów, co z kolei w brytyjskich dowcipach zdarza sie bardzo rzadko. Ale dla mnie najciekawsza informacja w

Politycznie niepoprawny brytyjski humor. I tyle.

Politycznie niepoprawny brytyjski humor. I tyle. Po filmie zapowiada sie ciekawa dyskusja. Rzymski kosciol, do ktorego oficjalnie nalezy 30 procent ludnosci Niemiec bardzo duzo zainwestowal w Ratzingera - a teraz masz babo niepoprawny placek ?! P. S. A propos krzyz... Gwoli scislosci

Pytanko o brytyjskie seriale

Jako wielki wielbiciel angielskiego humoru (Monthy Python, Mała Brytania itp.) chciałem Was spytać kochani, czy warto kupować wydane na DVD seriale Liga Gentlemanów i Czerwony Karzeł? Że nigdy ich nie widziałem dodawać chyba nie muszę? -- ratuj mnie jesienny mały boże

brytyjski uczony wykazuje się poczuciem humoru:

"Dużo bardziej produktywne byłoby, gdyby nasi krytycy przeprowadzili własne badania, a ich wyniki po prostu opublikowali - uważa brytyjski uczony"

seriale brytyjskie- komediowe

. Każdy inny. Humor brytyjski rulez! A...pomiędzy serwujemy sobie "Małą Brytanię"- też niezłe, pełna groteska :D "Czarną żmiję", "Hotel Zacisze" i inne Monthy Pythona mamy za sobą...;-) Co polecicie, jak się nam to skończy?

Re: Brytyjskie i francuskie poczucie humoru

T0G, The Economist jest angielski i Anglicy nigdy nie przyznaja, ze sa cholernie podobni do Francuzow. I humor slowny i abstrakcyjny (Monty Pyton albo Charlie Hebdo) sa podobne nad podziw. Dodalbym jeszcze (bom troche zniemczaly), ze wodolejstwo tez. Moze jezyk jest inny bo

Re: HUMOR

Cieszę się, że dzięki mnie humor brytyjski zawitał pod polskie strzechy :-). Chciałam, żeby jeszcze bardziej, ale nie chcą go wydawać. A już chciałam potłumaczyć :-( W kompostownikach i organicznych toaletach specjalizowała się pani Wiltowa.

Re: Australijski humor

Ale to chyba brytyjski humor, jako ze zartujacym jest Anglik? Czy ja jakos wolno mysle? -- obrazy, malunki i nie tylko

Re: Brytyjski humor na Złotych Globach

Znalazłam trochę po polsku na joemonster: "To będzie noc imprezowania i ostrego picia. Albo jak to nazywa Charlie Sheen - śniadanie. Wow, więc wyjaśnijmy sobie jeszcze raz to co zrobił. Poderwał "gwiazdkę porno", zapłacił jej, żeby zjadła z nim kolację, przedstawił ją swojej byłej żonie (jak to s

Re: Brytyjski humor na Złotych Globach

Podalas zeszloroczny link :) Tutaj aktualny: www.youtube.com/watch?v=BvHXzP2SpLA

Re: Politycznie niepoprawny humor brytyjski. I ty

Gość portalu: sklepowa napisał(a): > Politycznie niepoprawny humor brytyjski. I tyle. > > Tego na serio sie nie bierze - bo to nie bylo na serio. > > Napuszone Swiete Oburzenie jest od dawien dawna przedmiotem smiechu i kpiny. Masz świętą rację!! Pozdrawiam:)))

Re: Angielski humor...

A może doniesienie do brytyjskiej prokuratury ? Niektórzy uwielbiają donosić do prokuratur.

Coś dla humoru (uwaga satyra)

:-), :-) Doniesienie z ostatniej chwili, brytyjska policja znalazla niezbity dowód na winę Putina. www.der-postillon.com/2018/03/putin-salisbury.html Jak donosi dziś brytyjski rząd, dokument

Coś na poprawę humoru

Popatrzcie sobie na porównanie brytyjskich i szwedzkich nightclubów. Brytyjki są tak FUGLY, że większości z nich bym nawet do buzi nie wsadził za pieniądze. Wolałbym jakieś zwierzątko, albo lalkę dmuchaną. Z resztą zobaczcie sami. Fotki z brytyjskiego nightclubu są na górze, brytyjski zaczyna

Re: Angielski humor...

indris napisał: > A może doniesienie do brytyjskiej prokuratury ? Niektórzy uwielbiają donosić do > > prokuratur. Oni to mogą uznać za przejaw polskiego humoru... ;-) -- Eliot

Re: Brytyjski humor kojarzy się wam "ze sztywniac

W sumie to nie wiem, jak brytyjski humor przedstawia się aktualnie.

Re: Angielski humor ;)

Generalnie jest taki fenomen - nazwiska brytyjskie z reguły brzmią ponętnie bądź dystyngowanie ... dopóki się ich nie przetłumaczy ;)

Wisielczy humor...

"Gromy spadły na Johna Cleesa, popularnego brytyjskiego komika - znanego chociażby z grupy Monty Pythona, po tym jak powiedział, że "Londyn nie jest już angielskim miastem". Według 71-letniego komika Londyn uzyskał organizację Igrzysk Olimpijskich w przyszłym roku z powodu swojej

Re: Poczucie humoru

Ironię rozumiem i cenię ludzi, którzy w nią potrafią, a mam wrażenie, że to trochę ginąca sztuka. Najbardziej lubię taki "suchy" brytyjski humor, groteskę również. W ogóle natomiast nie mam poczucia humoru, jeśli chodzi o dowcipy z podtekstem seksualnym, nie bawi mnie to ani trochę, a w wykonaniu

Re: Brytyjski humor kojarzy się wam "ze sztywniac

mi akurat się nie kojarzy. może i humor brytyjski jest ciut specyficzny, ale i tak śmieszny.

Re: Australijski humor

nie to nie brytyjski dowcip. australjski, jak chyba tylko jeszcze żydowski jest często autoironiczny. m.in. dlatego kocham ten kraj.. -- świat, w jakim żyjemy tworzymy sobie sami... PJD -

Na TVN7 leci program brytyjski

gdzie sobie jaja robią z rządu i T.Blaira. Gdyby to u nas było, to ci nasi zas..... politycy chyba by samobójstwo popełnili, a ptak ponury Kruk chyba by z 5 milionów kary dowaliła. Matoły nie mają poczucia humoru. No bo i skąd mają mieć? M.

Re: Brytyjski humor kojarzy się wam "ze sztyw

Brytyjski stand up jest super,to jest trochę starsze,ale śmieszne: www.youtube.com/watch?v=e2QgRnHCpdY

Opuszczony dom w brytyjskiej miejscowości Cliftonv

Opuszczony dom w brytyjskiej miejscowości Cliftonville stał się dziełem sztuki - młody artysta zmienił go tak, jakby fasada obsunęła się na ziemię. - Chciałem stworzyć coś, co będzie połączeniem humoru, iluzji i spektaklu - tłumaczy. Jego dzieło będzie można oglądać przez rok, potem miasto

Re: Brytyjski humor kojarzy się wam "ze sztywniac

Brytyjski humor może śmieszy, owszem, ale nie mnie. Monty Pajton jeszcze w młodych latach potrafił wzbudzić w mnie uśmiech, swoim absurdem jednak teraz nawet skecze z młodym dr. housem mnie nie śmieszą. powiem więcej, czuję się zażenowany ich żartami,. Aczkolwiek są różne gusta :)

Re: pisarze brytyjscy

) (komentarz chyba zbyteczny) Roald Dahl - mistrz czarnego humoru, angielskie poczucie humoru par excellance! Polecam kazdy zbior opowiastek-makabresek, nie bylo tego za wiele, zdecydowanie wiecej ksiazek napisal dla ...dzieci :) i kochana Meavy Binchy - zupelnie nie pasuje do towarzystwa ww, chociaz

Bojkot brytyjskich produktow

Witajcie krajanie! Nie wiem jak Wam, ale mnie nie spodobal sie e-mail ambasadora Wielkiej Brytanii, ani tymbardziej zart "FT" jaki byla zekoma odpowiedz ambasadora. Postanowilem rozpoczac jednoosobowa akcje, prezentujaca polskie poczucie humoru. W ramach tej akcji, bede bojkotowal wszystkie

Humor, humorek, chómożysko

tak to caly brytyjski humor, uwielbialem tez wszystkie nieme amerykanski filmy z Keatonem Haroldem Lloydem . Kocham miloscia platoniczna Woody Allena, doskonaly "mocny" humor ma Mike Mayers..... A pamietacie Herr Fliga i jego maly czolg? Wiecej grzechow nie pamietam , prosze o pokute i

Re: Australijski humor

yvona73pol napisała: > Ale to chyba brytyjski humor, jako ze zartujacym jest Anglik? Czy ja jakos woln > o mysle? A co to ma do rzeczy? Mnie chodzilo o nieudolne tlumaczenie slowa "officer" w tym kontekscie (office = urzad, officer = urzednik).

Dywizjon 303 itd,Enigma to też dowcip????

Angielskie (nie brytyjskie) poczucie humoru jest czasami bez stylu.

Re: seriale brytyjskie- komediowe

Peep Show The worst day of my life ulubiony Lead Baloon jak ktos chce zobaczyc australijski humor, to polecam Fat Pizza Swift and Shift

Re: Szkolny humor :)

Dla mnie to też marihuana, nie kasztan- a nie palę. Wzywanie rodziców? Ihihihi. -- "Angielskich dzieci nie ma się co obawiać, ja bym raczej mocno przyglądała się małym Polakom, szczególnie już zadomowionym w brytyjskich realiach."- by rosapulchra-0

Re: Humor angielski

Angielski humor czasem trudno zrozumieć. Onegdaj w Parlamencie Europejskim, jakiś brytyjski deputowany chciał był zabawny i wplótł w swoje przemówienie dowcip angielski. Tłumacze nie potrafili przetłumaczyć, więc powiedzieli , że to jest nieprzetłumaczalne ale proszą o brawa:D Tym sposobem

Re: brytyjskie komedie

dodatkowo jest to humor bardzo inteligentny -- LPR = LUDZIE POZBAWIENI ROZUMU.

Re: Brytyjski humor kojarzy się wam "ze sztywniac

humor angielski to juz nie monthy python to to samo jak by mowic o humorze polskim w kontekscie wyepow smolenia z laskowikiem ostatni noworoczny show alana carra to byla calkiem ostra jazda mysle ze w pelni oddajaca ich poczucie humoru

Re: Społeczne kino brytyjskie

Czy spoleczne kino zawsze musi byc powazne? Humor czai sie za kazdym katem ludzkiego zycia, komedie tez opowiadaja o spoleczenstwie, bo zycie pelne jest tragicznych i komicznych przypadkow. Nowy Brytyjski film o roznicach kulturowych i malym miasteczku "Anita & me" warto zobaczyc jako

Re: Brytyjski humor kojarzy się wam "ze sztywniac

To co nas śmieszy zależy od wielu czynników między innymi od kulturowych, angielski humor jest inny niż czeski czy polski, ja tam często zrywam boki na komediach z wyspy.

Re: Brytyjski humor kojarzy się wam "ze sztywniac

Monthy Python, Małą Brytania, a z mniej znanych - Fastshow czyli w polskiej wersji "parada humoru". Klasyka. Jak dla kogoś to sztywniactwo i nie śmieszy go Daphyd, jedyny gej w wiosce to sam nie ma poczucia humoru :P

Re: Media brytyjskie pisza:

a74-7 napisał: > BBC 2 godziny temu :-) > www.bbc.co.uk/news/world-europe-34631826 > Jakie czule zdjecie :-D Dobry angielski humor. :))) W tekście brak jakichkolwiek superlatyw

Re: Brytyjski humor kojarzy się wam "ze sztywniac

Niestety, ale nie należę do osób, które pojmują ten rodzaj humoru. Jest on dla mnie niezrozumiały i przez co mało zabawny, dlatego poprzestałem na oglądaniu Monty Pythona.

Re: Brytyjski humor kojarzy się wam "ze sztywniac

A mnie się podoba Jaś Fasola i wiele razy się uśmiałam z tych dowcipów:) Ale czy śmiejemy się z angielskiego humoru czy nie to zależy od naszego nastawienia w danym dniu no i oczywiście od tego dowcipu czy jest śmieszny

Re: współczesna proza brytyjska

A ja chcialabym polecic cos o wiele lzejszego, ale rowniez brytyjskiego. Mam na mysli ksiazki autorstwa Josie Lloyd i Emlyn Rees "Chodzmy razem", kontynuacje "Znowu razem" i najnowsza "Chlopak z sasiedztwa". To lekkie i przyjemne ksiazki o rozterkach mlodych ludzi. Idealne na poprawe humoru

Layer Cake

Brytyjski film z gatunku pulp fiction. Sprawnie zrobiony i z poczuciem humoru - polecam.

Agresję najlepiej rozbijać humorem

Przyklad Kevina jest ciekawy o tyle, ze zapewne za sprzedane nieruchomosci w GB i z pieniedzmi na koncie w latach 90tych mogl zyc jak krol a prace traktowac jako hobby. Przy owczesnym kursie GBP/PLN i roznicy w zarobkach i cenach miedzy GB i PL Brytyjska wyplata miesieczna zapewne pozwalala przezyc

Re: Brytyjski humor kojarzy się wam "ze sztyw

Angielski humor,tłumaczony na język polski jest często bez sensu,ale angielski w oryginale jest super,dla każgo coś dziwnego.Jeśli linki się nie wyświetlą,popatrzcie na YouTube na stand up Lee Nelson,Micky Flanagan i inni

Re: Brytyjski humor kojarzy się wam "ze sztywniac

Monthy Python przeszedł do legendy, lubię wracać do filmów czy odcinków :) . Humor angielski nie jest sztywny, jak ktoś nie jest przekonany to polecam obejrzeć Monty Pythona, zmieni zdanie. Ulubiony odcinkiem jest "Najzabawniejszy kawał świata". -- Takie http://www.szambo.go3.pl

Re: Szczyt hamstwa brytyjskiego

Zanim coś wyślesz, nie chamuj się, sięgnij do słownika języka polskiego. Szkoda tylko że nie ma słownika poczucia humoru. Chociaż niektóre obecne kabarety - np. Młodych Panów ze starym Altzheimerem - stworzyły własny słownik chumoru. I (c)hu...mor nimi.

Re: Coś na poprawę humoru

Korekta: fotki ze szwedzkiego nightclubu są na górze, brytyjski zaczyna się od połowy strony.

Re: na poprawę humoru

a to że metkę z brytyjskich sklepów z tanią odzieżą, gdzie wyraźnie napisane jest ze jest to przedmiot podarownay na cele dobroczynne traktują jako firmową, nową metkę? :) -- Joanna

Re: seriale brytyjskie- komediowe

"czarna Zmija" (Blackadder), ostatnio moj ulubiony- Outnumbered (w Polsce emitowany jako Sto pociech na BBC Entertainment), irlandzki Father Ted, ale to raczej prymitywny humor, choc i tak lubie. Jest tez bardzo fajny serial BBC dla dzieci, historia swiata w humorystycznym wydaniu- Horrible

Re: współczesna proza brytyjska

Tak, kino Brytyjskie mi odpowiada bardziej niz jakiekolwiek inne. No i ten humor! A w powiesciach (tych najnowszych, choc lubie i te sprzed 100 czy 200 lat) fascynuje mnie dokladnie to co wymienilas, czyli polaczenie eksperymentu z humanizmem - i no czesto w jednym tekscie. A tak na

Książę George znów nie w humorze. Popędzał księcia Williama przed odlotem z Polski

Książę George znów nie w humorze. Popędzał księcia Williama przed odlotem z Polski