Przeszukano 112 134 569 wypowiedzi na 1 239 forach

grodek nad dunajcem - pozostałe wpisy

Soruj: wg trafności wg daty

Re: jezioro

sielpia kieleckie i roznow bartkowa grodek nad dunajcem

Re: frrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.........abruskad

uwazaja , a ja juz mialem jechac do grodka nad dunajcem, to mnie nieraz rozklada, jak to mozliwe , ze kazdy jesli slyszy grodek, to zaraz mysli, ze to ten nad dunajce, chyba musze mowic " Grodek nad Grodkowka " brak mi juz sil, Ty jeszcze chcesz ze mnie zrobic moze zez Grodek nad dunajcem ?

Re: nowy soncz- wojnicz

a wiec przejechalem , ruch minimalny , trasa srednio trudna , widoki wspaniale zwlaszcza widook na tatry , cegielni nie zuwazylem - jest za to zwirownia i chyba kamieniolom , grodek nad dunajcem pieknie polozony - sadeczcyzna jest piekna - pozdrowienia

Re: nauki małżeńskie w weekend

ja wlasnie wrocilam z nauk w grodku n/dunajcem - jechalam z warszawy, ale warto bylo! swietny ksiadz i wspaniala atmosfera zajec. Polecam! szczegoly na stronie www.arka.opoka.net.pl

Re: student wykona strone www tanio i profesjonal

nie pomylil z Grodkiem nad dunajcem. Zrob prosze, a pieniadze dostaniesz. Odpisz czy masz ta mozliwosc zrobienia takiej ladnej Intenetowej Strony o Grodek / Grybow kolo Stroze.

Re: Gdzie nad wode w Małopolsce? bez pijaków i ch

Podobalo nam sie w Niedzicy. Tam miedzy zamkami byla mini plaza. W szczawnicy tez. Z blizszych miejsc zostaje nam Wisla. Tam sie nie poplywa co prawda. Moze macie jakies lepsze miejsca? Bez sebixow i karyn ;) Grodek nad dunajcem stanowczo odradzam. Na platnej brudnej plazy zaczepial nas menel

zawsze sie tenskni!!

do.... zielonego parku *wiczornych wypadow na piwko w lecie (w zimie tez;))) **za moja kochana Sistars i za przegadanymmi nocami, i wakacjami w GRODKU NAD DUNAJCEM ** za kolezankami *8za beztroska **za jedzeniem mamusi ** za nniedzielnym rosolkiem i kurczakiem ** za bezprblemowym zyciem

Zobacz wideo

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin