Przeszukano 112 523 789 wypowiedzi na 1 249 forach

girona-callela - pozostałe wpisy

Soruj: wg trafności wg daty

transport

szukam transportu z lotniska Girona do Callela,ok 20:30 19 maja?czy ktoś jeszcze ?

Re: Callela - Costa Brava

... tym bardziej, ze Callela lezy niedaleko lotniska Girona, na ktore przylatuje sporo tanich linii lotniczych z Polski!

Re: Girona - LLoret de Mar - Callela

Czy shuttle direct jedzie także w nocy? jak chcę zamówić wylot o 7.00 to wybija mi zbyt wczesną godzinę. czy ktoś zamawiał transport np.o 4.30 z hotelu na lotnisko? Proszę o info.

callela

callela-jak dotzreć z girony lotniska do callela w weekend po godz 20-stej?

Callela

Witam ! Mam zamiar wybrac sie na początku lipca 2007 do Calleli,poniewaz wybieram sie z dzieckiem,dowiedzialam sie z forum,ze dobrym hotelem jest Garbii.Czy ma moze ktos bezposredni kontakt z tym hotelem nr tel.lub adres e-mail?Z gory dziekuje za pomoc i pozdrawiam

Callela - Barcelona

Ile kosztuje przejazd na trasie Callela - Barcelona kolejka.?;> Co ciekawego nalezy zobaczyc w Barcelonie i kto moze polecic jakas dobra dyskoteke na nocne imprezy.?

Callela

Czy ktoś wie ile trwa podróż autokarem do Calleli? Podobno jest jakis dłuższy postój?? Jedziemy z biura Orlando na początku sierpnia.

girona

czy lotnisko girona jest w nocy zamkniete? pytam bo zamierzam tam spedzic nocke w oczekiwaniu na kolejny samolot...

Girona

Girona jest największym miastem i jednocześnie administracyjną stolicą Costa Brava. Miasto leży w miejscu, gdzie rzeka Onyar wpada do Teru i oddalona jest o 30-40 km od wybrzeża. Mimo, że leży z dala od zgiełku i tłumu turystów jego malownicze położenie oraz zabytki przyciągającałe rzesze

callela - info

ktos z was byl? chodzi mi o callele na kontynencie. czy rzeczywiscie jest to jedynie mniejsze lloret?

CALLELA

sorki, że tak późno ale dopiero teraz pojawilam ię na forum, jakiśkonkretnych linków domp3 Ci niepodam, ale jest take fajne radio: www.radio42.com gdzie nadaja lounge prawie non stop możesz więc sobie posłuchać:)

Girona - Barcelona

06:30 Odlot Frankfurt-Hahn (HHN) 08:20 Przylot Girona Barcelona (GRO) FRANKFURT-HAHN - GIRONA BARCELONA Piątek, 04 Sierpień 2006 CZY KTOS WIE JAK SIE DOSTANE DO BARCELONY?? W barcelonie mam zarezerwowany hostel moze ktos zna? Sea Point Hostel, - Plaza del Mar

Callela - Costa Brava

Jesli ktos wybiera sie do miejscowosci Calella na Costa Brava, to moge pomoc w kwestii noclegow jak i dowozu z lotniska Girona na miejsce. Prosze o kontakt pod mailem: loquoads@gmail.com Oferta korzystna cenowo i na pewno konkurencyjna dla biur podrozy! Noclegi w apartamentach w centrum, z

lotnisko Girona

Czy ktoś wie jak dojechać z lotniska Girona-Barcelona i ile kosztuje bilet,w Gironie będę ok.21.30 może ktoś podpowie?

Re: Callela

Znalazlam to www.trekearth.com/gallery/Europe/Spain/Catalonia/Barcelona/Callela/

Girona-Montserrat

Lecę za kilka dni z dwójką dzieci na lotnisko Barcelona-Girona. Będziemy nocować w hotelu na Montserrat. Napiszcie proszę jak szybko dostać się z lotniska na Montserrat, ile to kosztuje, no i może jeśli ktoś nocował na Montserrat wie jak wyglądają sprawy z przemieszczaniem się, czy można nabyć

Re: transport Girona- Costa brava

a czy ktoś przerabiał transport Costa Brava - Girona - Costa Brava tak by nie jechać na lotnisko ale do miasta na cały dzień i pozwiedzać a późnym popołudniem wrócić na wybrzeże (np. Callela). Sa jakieś rozkładowe autobusy, a może pociąg tam dociera? Ale powtarzam bo kazdy pyta o Girone

Re: Callela

wybieram się we wrześniu do callela samochodem. Czy orintujesz się jak jest z parkingami? nie mamy jeszcze miejsca noclegowego, czy ewentualnie mogłabyś coś polecić?

Callela - informacje praktyczne

Witajcie, planuję wyjazd do tej miejscowości z końcem czerwca. Czy w miejscowości jest jakieś lokalne biuro podróży (czy działa "komunikacja wycieczkowa" jak np na Costa Doradzie - Bus Plana), jak wygląda komunikacja miejska. Co proponujecie zobaczyć, na co zwrócić uwagę. Będzie to pierwszy wyjazd o

Callela parkowanie samochodu

Zamierzam udac sie do calelli na weekend wypozyczonym autem. Powiedzcie mi czy przy hotelu mozna gdzies bezplatnie i bezpiecznie postawic wypozyczone auto? Czy wszedzie trzeba placic za parkowanie, i lepiej wykupic parking razem z hotelem?

Callela-Mont Rosa

Byliscie moze w tym hotelu? Jak bylo? Jakie wycieczki w okolicach polecacie? Znacie jakies ciekawe miejsca, o ktorych milcza przewodniki? A w Barcelonie co zobaczyc poza standardowymi miejscami, w ktore docieraja wszystkie wycieczki? Bede wdzieczna za sugestie.pozdrawiam. Beata

ryanair girona

witam! wybieram sie po najnizszych kosztach do barcelony. dzis wyskoczyla mi cena 80 zl za lot na trasie poz-gro-wro oczywiscie na osobnych biletach. po dodaniu oplaty karta wychodzi 90 zl wiec jest bardzo tanio. ale nasuwaja mi sie pewne pytania. czy nie dolicza mi zadnej oplaty pozniej(je

Calella-Girona

Witam, mam pytanko odnośnie transportu z Calella do Girony (lotnisko): -jaki transport polecacie?(chodzi mi głównie autobus lub bus jakiej firmy lub jaki numer autobusu?) -jaki jest koszt takiego transferu? - z jakiego przystanku w Calella odjeżdza?(jeśli to autobus,autokar lub coś podobnego)

Tuluza - Girona

Witam, 13 maja musze sie dostać z Tuluzy na lotnisko w Gironie, ktos może się orientuje czy jest w ten dzień mozliwy jakis transport publiczny?

Girona - Calella

Przylatuje do Girony o 18.40 i nie wiem jak najszybciej mogę sie dostać do Calelli:) Ze strony sagales.com wyczytalam ze w tym okresie mam busy tylko o 8.50 i 13.00, około 19.00 nic nie mogłam znaleźć. Gdzie jeszcze mogę sprawdzić połączenia z Calella? Dodam, że taksówka raczej odpada. Pozdr

lotnisko Girona

Mam samolot o 6 rano z lotniska w Gironie i chciałabym przeczekać noc na lotnisku, ale nie jestem pewna czy jest to możliwe, ponieważ słyszałam że lotnisko jest bardzo małe i jest zamykane o 2 w nocy. Proszę o szybką odpowiedź!

Girona - Barcelona

Wybieram sie w lutym do Barcelony, niestety samolot leci do Girony. Orientuje sie moze ktos jak wyglada tam transport z lotniska w Gironie bezposrednio do Barcelony...? Czy sa tam jakies stale polaczenia czy trzeba samemu cos organizowac? i oczywiscie jak to sie przedstawia cenowo?

Barcelona - Girona

Witam! Prosze o rade mieszkajacych w Barcelonie. Jak daleko jest z lotniska w Barcelonie do Girony. Mam wykupiony bilet do Wroclawia z Girony, ale loty sa tylko do Barcelony. Jak moge sie tam dostac? ile mi to zajmie czasu? mozna jechac taksowka? czy trzeba jechac pociagiem/ autobusem? dziek

Re: Callela

W hotelu od 22-22.30 są różne animacje, od godz. 1 jest dyskoteka. Natomaist na mieście jest dużo dyskotek blisko hotelu, myśmy nie korzystali bo byliśmy z dzieckiem. Podobno super i duża kultura w porównaniu z Polską tak twierdzili Ci którzy chodzili na miasto na dyskoteki.

Re: Callela

od kilku miesiecy jezdze po hiszpani autem na polskich nr rejestracyjnych. jak dotad nikt mnie nie zatrzymywal mimo ze mijalem wiele kontroli drogowych. natomiast kolega jadacy autem na hiszpanskich nr. zaplacil mandat za brak zapietych pasow u pasazera na tylnym siedzeniu.

Re: CALLELA

Dzieki lumja za odpowiedź, fajne radio!Właśnie sobie słucham, tylko troche mi się "tnie" ale to moze dlatego, ze mam wirusa w komputerze:) pozdrawiam

Callela? Tak!

Byłam tam rok temu. Napeawde urocze miasteczko, promenada z mnostwem sklepow czynnych do pozna w nocy-pewnie podobnie jest i w Lloret-nie wiem,osobiscie nie bylam; za to zycie nocne- w Calleli urocze- genialne dyskoteki, jak nie spodoba ci sie inna, z karnetem bez problemu przedostajesz sie

Girona Airport - Barcelona

Czy ktoś może mi poradzic jak najlepiej i tanio dostac się z Girona Airport do barcelony?

callela czy santa susanna?

Poraz pierwszy lece do Hiszpanii i nie wiem sama co mam wybrac, satna susanna czy moze Callela? chodzi mi przede wszystkim o imprezy,dyskoteki .Wiem ze najwiecej jest w LLoret de Mar ale niestety tam nie ma juz miejsc.Czy w Santa Susanna sa jakies dyskoteki,kluby dla mlodych ludzi? czy

Re: Callela

witam, poniewaz sami organizujemy sobie wyjazd chcialabym zorintowac sie jaki jest średni koszt za dobe w hotelu, w którym spaliście i co jest w cenie, za co trzeba dodatkowo płacić, jak rozwiązać problem z jedzeniem, czy w hotelu, czy gdzies na miescie? czy pokoje i lazienka w hotelu sa sch

Re: Callela

Wybieramy się do Calelli we wrześniu, też do hotelu President. Chciałabym wiedzieć jaka jest plaża w Calelli, czy żwirkowa, czy do morza trzeba wchodzić w klapkach? Jakie ceny w hotelu President (napoje itp.}?

Re: Callela

Cześć ! Podróż trwa około 24 godzin .Orlando robi postoje co trzy do czterech godzin . Postoje są z reguły 15 -20 minutowe .Dłuższy półgodzinny jest na wieczorną toaletę (mycie ząbków ) .Ale spoko ,to w zupełności wystarcza .Pozdrawiam i życzę udanego pobytu .

Re: Callela

Najleprze hotele w calelli to president lub mar blau. Wie na 100 % bo bylam w nich wielokrotnie. Jezeli pasz pytania to chetnie odpowiem.Pisz na adres: grazynanagorki@wp.pl

Girona

Verbeno, w kwestii , malowniczości/malarskości polecam Gironę, chociaż to spore miasto (ponad 80 tys.mieszkańców) i administracyjna stolica Costa Brava, ale starówkę ma naprawdę przepiękną!!! Girona leży w miejscu, gdzie rzeka Onyar wpada do Teru. Od czasów rzymskich walki o nią toczyły się

Re: Callela

Witam Plaza to drobny żwirek, do morza nie trzeba wchodzic w klapkach,jednak morze zaraz przy brzegu glebokie. W hotelu piwo 1,60E (male jesli dobrze pamietam), cola tudziez inne ok 2E,kawa okolo 1,6E, Sangria ok 8E za 1l. Hotel jak zapewne juz wiesz ma wymiesmienite jedzenie! ma-j5 napisała:

Re: Callela

Spaliśmy w Hotelu President mogę polecić super, jedzonko pyszne. Czysto, pościel zmieniana codziennie. Bardzo miła obsługa. Co do parkingu koło hotelu to bardzo mały tzn. auta stoją na ulicy przy krawężniku. Nie ma prawie takich parkingów jak u nas. Hotel nie zapewnia miejsca bo u nas jak kt

Re: Callela

. home.arcor.de/calella20 i zobacz moze to

Re: callela

forum-barcelona.pl/viewforum.php?f=3&sid=4a58e75a0bda9f53188903a80fd0db86 - na tej stronce turysci opisuja swoje doswiadczenia z podrozami lotnisko-Costa Brava. Moze Ci to po

Barcelona- Girona PILNE!!!

www.sagales.com/pubdocs/618_barcelona-girona-figueres-2008-06- 25.pdf nie widze żadnego połaczenia. Czy źle patrze??? czy zna ktoś inny sposób dostania sie na lotnisko )ewentualnie ena taxi ) Prosze o pomoc!!!

Re: Callela

witajcie my z 2 osoby wybieramy się do calleli bedziemy tam miedzy 20- 28 i szukamy kogos z autem zeby wspolnie wybrac sie do barcelony lleret de mar margret de mar zrzuta na paliwo .i wiadomo polski klimat :)

Re: Callela

Potwierdzam: Cola, małe piwo 1,6 euro, duże piwo 2 Euro. Herbata 1,5 euro. Do kolacji tylko zimne napoje, herbatę można później zamówić w kawiarni. Woda mineralna 0,5 litra - 1,3 euro. Wino o ile dobrze pamiętam 0,25l ok. 3 euro, 0,5l. ok. 4,5 euro a litr ok. 7 euro podawane w karafkach (san

Re: Callela

Acha, jeszcze jedno musisz zwracać uwagę na znaki bo tam strasznie trzepie policja i daje mandaty. A tak wogóle to nasza pilotka mówiła jeszcze że tam (w Hiszpanii) wogóle mają uczulenie na polskie autokary i samochody i często kontrolują i się trzepiają różnych rzeczy. W szczególności ponoć

Re: Callela

podaje ci link do strony o hotelu www.publintur.es/hotels/hotelang.asp?xcodi=876 Zycze miłych wakacji

Hotel Marblau w Callela

Proszę o opinie. Czy ktoś był, jakie jedzenie, pokoje, basen, animacje. Wybieramy się w lipcu z 7-latkiem? Jak z plażą w Calleli czy jest od razu głęboko czy spokojne zejście?

Callela-prosze o odpowiedz

Czy w poblizu Calleli (Costa Brava)albo w samej miejscowosci znajduja sie zaciszne ,urokliwe plaze,z mala iloscia osob..?

callela pogoda w sierpniu?

Witam czy ktoś jezdzi do Hiszpani w drugiej polowie sierpnia , jadę po 22 sierpnia i obawiam się trochę pogody , przeczytałam , że bywaja nawet dni deszczowe?? jakie Wy macie doświadczenia , z góry dziękuję za odpowiedz

Girona - przechowalnia bagażu

Nie mogę nigdzie znaleźć informacji czy na lotnisku albo na dworcu w Gironie istnieje jakaś przechowalnia bagażu? Podobno kiedyś na lotnisku była, ale zamknięta, czy ma ktoś aktualne informacje? Przylatuję do Girony rano, chciałabym pozwiedzać przez jeden dzień zanim ruszę w dalszą podróż, ale bag

Re: Girona

Piękna Girona, piekne foty ! Byłam w Gandii, niewielkim miescie a tez pelnym niespodziewanych zabytkow. ot, Hiszpania.....

Wynajęcie samochodu (girona)

Czy ktoś ma informacje jak wyglada wynajem samochodu w Gironie. Przylot koniec sierpnia do girony. 7 osob w tym 3 dzieci ok 4lata. Interesuje mnie spawdzona i tania wypożyczalnia, warunki wynajmu czy konieczna jest karta kredytow ( z jakim limitem) i ile koszt fotelików? Będę bardzo wdzięczna

Girona-Santa Susana

Jak dostac sie z lotniska w Gironie do Santa Susana? Przy okazji, ktos zna hotel Aquamarina***? Jesli mozna to prosze o konkrety- sprawa pilna

Barcelona-Girona

Lotnisko Girona jest polozone ok. 7km od miasta oraz 110 km od Barcelony. Oto mala mapka, ktora Ci to polozenie zobrazuje: complex.upc.es/images/map2.gif Rozklad jazdy autobusow Girona - Barcelona. Bilet kosztuje 8.70 euro

Barcelona Girona PILNE!

Wiem, ze jest mnostwo watkow na ten temat, ale problemy z komputerem uniemoziwiaja mi otwarcie 95% stron, na ktorych znalazlabym odpowiedzi na swoje pytania. Prosze wiec o odpowiedz tutaj, badz jesli ktos ma czas i chec, prosze o maila- as.migacz@gmail.com W przyszlym tygodniu potrzebuje dostac s

lotnisko Girona - wagi

Jutro wracam z Girony do Polski i nie mam możliwości sprawdzenia wagi bagażu rejestrowanego (mam do 15kg) przed wyjazdem. Nigdy nie leciałam z tego lotniska, wiec chciałam zapytać czy są na nim wagi na których mogę sobie sprawdzić wagę bagażu przed odprawą (i w razie czego przerzucić coś do podręczn

Girona - Barcelona prośba

Proszę o pomoc w temacie transferu z Girony Airport do Barcelony ponieważ Ryanair zmienił godziny wylotu z Wrocławiu w kwietniu to w barcelonie przylot jest planowany na 23.50 a z tego co wyczytałem i sprawdziłem ostatni autobus ma odjazd 00.15 pytanie czy autobus ten czeka na wszystkie samoloty prz

Wypożyczalnia samochodów Girona.

Może ktoś zna dobrą, sprawdzoną, wypożyczalnie samochodów na lotnisku w Geronie? Trochę szukałam w internecie ale sama nie wiem. Lecimy w październiku 4 os + niemowlę, a więc potrzebne jest nam średniej wielkości samochód + fotelik no i oczywiście dobra cena (na 9 dni). Zastanawiam się czy m

Girona - przechowalnia bagażu

witajcie. mam pytanie, czy na lotnisku w gironie lub w samej gironie jest jakas przechowalnia bagazu? lot powrotny mam wieczorem, chetnie wybralabym sie do girony juz z rana, zeby ja troche powiedzac. zwiedzanie z 15kg bagazem srednio mi sie usmiecha. napisalam maila na lonisko, ale jeszcze

jw. Girona

Girona jest pięknym miastem i spokojnym, w Swięta bardziej niż zwykle , nie wiem jak z godzinami otwarcia muzeów, myślę że warto poszukać , sprawdzić (wycieczki do Figueres : M. S.Daliego dla doroslych i http://www.mjc.cat/ M.Zabawek dla córki ? ) jak musicie wyjeżdżać z miasta to na łono

Girona potrzebuje info ?

Sprawa jest nastepjaca wiem ze w Gironie robia ITV i tlumacza niemiecki Brif na Hiszpanska Tarjeta Inspection De Vechiculo.A wracajac z niemczech chce to zrobic czy jest ktos w stanie udzielic mi jakis info ?

Ryanair-loty do girona

mam pytanie dotyczące lotów do girony w hiszpanii.kiedy pojawia sie w systemie rezerwacyjnym na lato 2012? widze ze wiekszosc lotow jest juz zaplanowana a do i z girony jeszcze nie.szczególnie zalezy mi na kierunku wrocław-girona. sprawdzałem takze i nawet z lotnisk angielskich nie ma jeszcze w

Barcelona Girona do Elpart

Witam Przylatuję do Barcelony-Girona 7.15 a kolejny samolot mam z Barcelony El-Prat o 10.00 Jakie jest połączenie między tymi dwoma lotniskami i ewent. ile kosztują bilety . Z góry dziekuj za szybką odpowiedź. smm

Barcelona Girona do Elpart

Witam Proszę o odpowiedź na pytanie ? Jakie jest połącznie między tymi dwoma lotniskami. Przylatuję do Barcelony-Girona 7.15 a kolejny samolot mam z Barcelony El-Prat o 10.00 Jakie jest połączenie między tymi dwoma lotniskami i ewent. ile kosztują bilety . Z góry dziekuj za szybką

Re: Callela? Tak!

Calella! Sympatyczna miejscowość z ładną plażą a przy tym wystarczająco rozrywkowa, żeby się nie nudzić. Dobry punkt wypadowy do Barcelony.

Hiszpania Callela lenistwo na plaży

Hotel Catalonia *** Położony jest 200 m. od plaży, w miejscowości Calella, turystycznej stolicy Wybrzeża Maresme, w odległości 50 km od Barcelony. www.nawyjazdy.pl/item/739/hiszpania-catalo

Lloret de Mar czyCallela

Mam dylemat. Nie wiem czy zdecydowac sie na hotel Xaine Park w Lloret de Mar czy hotel Monte Rosa w Calleli.Moze ktos z Was juz tam byl.Ktora miejscowosc jest fajniejsza.Wiem, ze Xaine Park jest 200m od plazy. Nic nie wiem natomiast o samej miejscowosci.Czy tez jest duzo rozrywek tak jak w Llo

Re: Girona

-- kolumber.pl/u/voyager747 www.panoramio.com/user/279993

co warto zobaczyc,okolice Callela?

Witam, co polecicie z Calleli lub w samej Calleli do zobaczenia? W Barcelonie bylem,ale nie wykluczam ponowna wyprawe,Blanes, Tossa,Lloret odwiedzalem...

callela - Hotel Miami -właśnie wróciłam :-)

Hotel Miami - mały hotelik, położony w cichej części Calelli, standard pokojów średni (malutki pokoik z dwuosobowym - trochę za krótkim dla mojego męża bo 1,80 łóżkiem + malutka łazienka + balkon). Jedzenie b. dobre w formie bufetu (mieliśmy wersje śniadanie + obiad + kolacja). Obsługa bardzo mił

Callela - jak to się czyta?

Może to się wydawać lekko dziwne pytanie, ale głupio mi trochę jak ludziom opowiadam gdzie chce wyjechać w tym roku, a nie wiem jak to miasto się czyta. Proszę więc o trochę korepetycji z hiszpańskiego... :)