Przeszukano 111 136 235 wypowiedzi na 4 110 forach

fajne miejsca w polsce - pozostałe wpisy

Soruj: wg trafności wg daty

Re: Fajne miejsce w Polsce

my wybraliśmy się do Iławy = nie wiem na ile to niekomercyhne ale natalka ma roczek i mega jej się podobało - tu macie plusy pod kątem dziecka i dorosłego intopassion.pl/rodzinne-wakacje-na-mazurach/

Re: Fajne miejsce w Polsce

Od czterech lat intensywnie jeździmy z dzieckiem po Polsce. Odkryliśmy wiele świetnych miejsc i podpowiadamy jak więcej zobaczyć i gdzie jest odpowiednia infrastruktura dla rodzin z dziećmi.

Re: Fajne miejsce w Polsce

Ja mogę z całą pewnością polecić wam dla całych rodzin Park makiet Mikroskala w Koninie (woj. Wielkopolskie) :) Nie ma kolejek, a miejsce cudowne! Super obsługa, mnóstwo fantastycznych makiet o różnej tematyce! Coś dla każdego, dzieciaki mają dużo frajdy, a dodatkowo czeka na nie super tor kulkowy

Re: Fajne miejsce w Polsce

a może Beskidy? Muszyna? łagodne górki, więc idealne na podróże z dziećmi, oprócz tego bardzo ładna przyroda i okolica, no i mega spokojnie, a też fajne atrakcje naokoło- ogród sensoryczny czy pijalnia wód mineralnych, ja byłam z mężem i dziećmi w hoteu klimek, w Muszynie właśnie, mają spa

Re: Fajne miejsce w Polsce

!!!!!!!!!: nieskrępowany, dyskretny pobyt na lubelszczyźnie w pięknym miejscu. dla chętnych wycieczka do zamościa, po roztoczu i przejażdżka uaz -em po okolicy." jeśli chodzi o ceny to: cena za pobyt dobowy w jednym siedlisku wynosi 200 zł - bez względu na liczbę osób. a przy dłuższych pobytach rabat do 50% tylko na

Re: Wypasiony, super romantyczny hotel, polećcie.

Sprawdz sobie bloga slowhop. Ostatnio mieli bardzo fajny wpis o najlepszych miejscach w Polsce bez dzieci.

Re: Teraz psy we wnętrzach cz.2

fajne pomysly na miejsca dla psiaka, "buda" przy drzwiach kapitalny pomysl -- "Trzeba sie bic z PIS o Polskę" Balcerowicz (dobra ksiazka)

Re: jesienna depresja

z różnych względów na tyle nie mogę wyjechać :) miałam bardzo fajne wyjazdy od maja do sierpnia, uwaga - w Polsce i na takie dłuższe/droższe wyjazdy poczekam do późnej wiosny. Mogę polecić kilka bardzo fajnych miejsc w Polsce, ostatnio się trochę rozbijamy ze znajomymi. Nie wiem skąd piszesz, bo

Re: Fajne miejsca w Polsce na wypad z dziećmi

Ja polecam Jastrzębią Górę, jest urokliwa - choć zastanawiam się czy bardziej ciągnie mnie do niej sentyment, czy piękne klifowe wybrzeże. Willa do której jeżdżę jest świetnie przystosowana do dzieci w różnym wieku, nazywa się: www

Re: Fajne miejsca w Polsce na wypad z dziećmi

A ja polecam miasto. Poznań czy Wrocław są cudowne, latem mało ludzi, praktycznie zero korków na ulicach, a gdy będzie niepogoda, zawsze można schować się w muzeum, czy jakiejś galerii :) atrakcyjne oferty można znaleźć na gruponie :) -- zapraszam na mój blog Pt, 22-08-2014 Forum: Podróże z dzieckiem - Fajne miejsca w Polsce na wypad z dziećmi

Re: Fajne miejsca w Polsce na wypad z dziećmi

, smaczne jedzenie (chociaż małe procje) dla dzieciaków raj, huśtawki, trampolina, basen w ogrodzie, grillownia na zewnątrz. W okolicy piękne miejsca do zwiedzania. Mazury - kwatery nie polecę, bo tam gdzie byliśmy nie było fajnie, ale okolice Mrągowa ciekawe, np. Kadzidłowo, Mikołajki,

Re: Fajne miejsca w Polsce na wypad z dziećmi

Polecamy nasz hotel http://hotelsantamonica.pl www.hotelsantamonica.pl Od 15 lipca hotel będzie 3-gwiazdkowy, liczne animacje, 2 sale zabaw w tym jedna z Małpim Gajem 80 m kw, basen plac zabaw zewnętrzny, siłownia, gabinet SPA, restauracja. Zapraszamy do nas na wakacje! Tutaj 2 minutowy film o hot

Re: Re Niu

No i popatrz. Ja zjechałam ostatnio Polskę od Tatr po Bałtyk i odczucia mam zupełnie inne. Jak nie ma domów jest pieknie. Jak są jakieś fajne miejsca to obok zaraz jakiś syf.

Re: Fajne miejsca w Polsce na wypad z dziećmi

Termy w Uniejowie-chyba woj. łódzkie-jedyny minus to dużo ludzi ale naprawdę super baseny, ciepłe wody, bąbelki

Re: Fajne miejsca w Polsce na wypad z dziećmi

://www.tasteaway.pl/2013/07/23/magiczne-miejsca-w-polsce-gosciniec-galadus/ np. tu>>

Re: Fajne miejsca w Polsce na wypad z dziećmi

Jeśli szukasz atrakcji dla dzieci i nie tylko to zajrzyj na stronę, którą prowadzę z żoną - http://dzieciakiwplecaki.pl Dzieciaki w Plecaki Opisujemy wybrane miejsca, które odwiedziliśmy z naszą córką lub nasi znajomi, a które warto odwiedzić z dzieckiem. Pozdrawiam!

Fajne miejsca w Polsce na wypad z dziećmi

Polecajcie ;) Nie ważne czy Góry, Mazury czy Bałtyk. Wielkopolskie, świętokrzyskie czy mazowieckie. Daleko czy blisko. Najważniejsze, aby było ciekawie i w miarę niedrogo. Choć nieco luksusu też może być ;) Jeżeli byliście w super miejscach napiszcie :) I bez kryptoreklamy ...

Re: Fajne miejsca w Polsce na wypad z dziećmi

), latarnia Stilo, delfinarium. Nasza córka długo wspominała (pozytywnie) to miejsce.

Super miejsca w Polsce

Oprocz Warszawy, poprosze :) Jedziemy na objazdowa wycieczke po Polsce - szukamy fajnych miejsc. Jedziemy bez dzieci wiec nie musza byc dobrane pod tym wzgledem. Podzielcie sie prosze miejscami godnymi uwagi, takimi ktore zapadly Wam w pamieci albo same chcecie kiedys zobaczyc. Bedziemy wdzieczni!

Re: Fajne miejsca w Polsce na wypad z dziećmi

', jeziorkach i kanalikach różnymi sprzętami, zwiedzić mini zoo, coś zjeść... Ciekawe miejsce. A i jeszcze Bieszczady, zwłaszcza z młodszymi dziećmi albo tymi mniej zaprawionymi ;) My stacjonowaliśmy niedaleko Komańczy (z dala od większych skupisk turystów, straganów, dyskotek...), wokół domu były niekończące

Re: Fajne miejsca w Polsce na wypad z dziećmi

kteż polecam Kotlinę Kłodzką i pobliskie góry - jeździmy od lat i dzieci nigdy się nie nudzą a my też. W tym roku trochę na północ, bo Góry Sowie, ale też się dzieciakom podobało. -- My oraz So, 24-08-2013 Forum: Podróże z dzieckiem - Fajne miejsca w Polsce na wypad z dziećmi

Re: Fajne miejsca w Polsce na wypad z dziećmi

My polecamy ziemię kłodzką. Byliśmy tak z dziećmi w wieku przedszkolnym. Mieszkaliśmy w gospodarstwie agroturystycznym z ogromną trampoliną - b. ważny aspekt :))))) Zwiedziliśmy między innymi muzeum zabawek w Kudowie, rezerwat - labirynt Błędne Skały, skansen dawnych sprzętów i mini zoo w Wambierzyc

Re: Fajne miejsca w Polsce na wypad z dziećmi

My Łebę też polecamy. Nawet nie wiedziałam, że jest tam aż tyle atrakcji dla dzieci. Super Park Dinozaurów. Duży, z fajnym indiańskim miasteczkiem i sporym placem zabaw. Rejs statkiem po morzu - koniecznie pirackim ;) A najlepiej z jakimś piratem, wtedy moc atrakcji dla dziecka gwarantowana. A

Re: Szukam miejsca wakacyjnego

Dzięki Eliszko-Karkonosze zaliczyliśmy, Śnieżkę oczywiście też chociaż miałam w związku z tym wyjazdem wiele obaw.....rzutem na taśmę przed samym wyjazdem przyznano mi leki które postawiły mnie na nogi i udało się jakoś wdrapać;) Oczywiście cały czas szukam fajnych miejsc w Polsce, więc przejrzę

Re: Polska jest bezpieczna i atrakcyjna...

Wcale mnie to nie dziwi, w Polsce jest całkiem sporo ciekawych miejsc do zobaczenia, do tego Polska jest różnorodna, są i góry, i jeziora, i morze, i różnego rodzaju zabytki, mamy też sporo dzikiej przyrody, bagna bierzańskie, Bieszczady, Bory Tucholskie, Puszcza Białowieska, Pieniny i Dunajec

Re: II połowa września gdzie jechać?

wtop.ek napisał(a): > zależy skąd jedziesz, z południowej Polski na Chalkdiki albo Thassos jest ponad > pewniejsza pogoda na Peleponezie, jednak na twoim miejscu wybrałbym Kretę , Kos > albo Rodos taniami liniami, to już końcówka sezonu i można za rozsądne pieniąd > ze kupić

Re: weselnie - o "bramach"

U mnie takiego zwyczaju nie ma i chyba żałuję. Widziałam w różnych miejscach Polski i o ile nie jest to w systemie "lokalni menele plus sznurek", to wychodziło fajnie, czasem np. były lokalne przyśpiewki i przygadanki. -- N, 06-08-2017 Forum: emama - Re: weselnie - o "bramach"

Re: Samotny wypad w spokojne miejsce-gdzie?

Ostatnio czytałam tu artykuł o rajdzie rowerowym po północnej Polsce, z fajnymi zdjęciami :) zobaczyłam miejsca które sama odwiedziłam w podobnym czasie... A bazę wypadową mieliśmy w Wisełce nad morzem i jeziorem ;) magnolia.wiselka.pl

Re: Udane wakacje w Trójmieście.

Dzieci z tych mniejszych 8 i 4 lata. Nasze wakacje polegają na szukaniu jak największych atrakcji dla tej dwójki niestety. Więc jeszcze nie czas na zwiedzanie. A co do UK, to właśnie mój tata zawsze nam zazdrościł, że tyle fajnych miejsc dla dzieci jest w Anglii, gdzie mogą dotknąć, spróbować, a

Re: Serenada skuteczne biuro matrymonialne

Ja polecam Centrum Zapoznawcze Zolyty i mobilną swatkę.Pani Ania dojedzie w dowolne miejsce w Polsce...Fajna propozycja i skuteczność

Re: "Czasem myślę, czy chciałbym, żebyście by

>Przyjedz na polską wieś, Zakladasz ze jestem z Warszawy albo innego wielkiego miasta i w Polsce nie bylam 21 lat ???W Polsce bywam co roku. Nie zauwazylam aby ludzie drzwi nie zamykali na wsi. Nie, nie podaje sie kawy ciasta i zupy przypadkowym obcym ludziom bo jakis chcial i wlazl bo mu sie

Re: Smutek emigranta

engine8 napisał(a): > Tak ze Polakom zyje sie lepiej w Polsce i sa z tego zadowoleni, emigrantom zyje > sie dobrze na emigracji i sa rowniez zadowoleni ... Najwazniejsze aby emigranci > nie planujacy powracac nie probowali zmieniac Polakom ukaladow i systemu - np > poprzez

Re: Wakacyjny wyjazd....

Narodowość zobowiązuje a zatem w lipcu tydzień nad morzem z parawanami w roli głównej, potem tydzień na Mazurach. Teraz tydzień w Chorwacji. A że to auto-moto to jeszcze o środkach lokomocji: Morze - Leon FR (fajny) Mazury - Astra turbo (rozczarowujący względem Leona a szkoda wszak z Polski

Re: Wrazenia z metra w Toronto

czyściej, pijaków też nie widzę. Fajnie jest jak przestrzeń publiczna jest zawładnięta przez normalnych ludzi. Jak na ulicy 'rządzą' gangi czy menelstwo, to normalni ludzie unikają tych miejsc i chowają się w przestrzeń prywatną (domy, mieszkania, samochody). I wtedy robi się niedobrze. Nie twierdzę że

Re: Szkoła imigrancka w Norwegii

beaucouptrop napisał(a): Zawsze czulam sie Polka i nie mam z tego powodu kompleksow. Drazni mnie n > atomiast bardzo ciagle opluwanie Polski przez ogarniete neoficka goraczka emigr > antki. Jednoczesnie jestem takim troche obiezyswiatem i w wielu miejscach czuje > sie jak u siebie

Konkurs lipcowy 2017 - Małe jest piękne. Wyniki

Los był łaskawy i nie musiałam długo liczyć, choć żal, że coraz nas mniej w konkursach. Mamy jednak ciągle, przy okazji konkursów, możliwość oglądania fajnych zdjęć, które być może pozostałyby na co dzień niezauważone. Wyniki: 1 miejsce dla renaty-1 za zdjęcie: Taka mała ta dzwonnica - 10 pkt

Re: Boże Narodzenie gdzie?

no nie, w tropiki bym jednak nie wyjechala. autorce watku zalinkowalam fajne miejsce w polsce. co 2 lata spedzamy tam swieta, co prawda nie w hotelu, ale miejsce piekne i godne polecenia, moim zdaniem. co do dan wigilijnych, to wielu ludzi nawet w domu jada kupione gotowe potrawy, a cala masa

Osoby z duńskim poszukiwane

Cześć, jeśli znacie inny język niż angielski, np duński, niemiecki, francuski, spróbujcie sił tutaj: xceedancepolska.recruitee.com/ Międzynarodowa firma, która wprowadziła się do Polski, do Krakowa (jako miejsce

Re: powazna zmiana w zyciu rodziny

,..fajna analiza, i tu upatrywałbym ewentualnego opóźnienia, chcemy to przeprowadzić z pomocą przyjaciol w Polsce i tu na miejscu, a oto przewidywane wydarzenia mogące przesunąć w czasie cale przedsiewziecie, - zima stulecia (podobno ma być? ) - wpływ ktoregos z naszych pracodawców na odlozenie tej

Re: turystyczne dylematy sowy

nie, ale nie potrzebuję rozwiązania na wyjazd zagraniczny, bo to, które stosujemy jest dla nas idealne. nawet jak sama muszę robić śniadania :) raczej chodzi o takie krótkie wypady po Polsce. otworzyło się w ostatnich latach dużo fajnych agroturystyk, jakichś hoteli spa/basen itd., i na taki wypad

Re: II połowa września gdzie jechać?

zależy skąd jedziesz, z południowej Polski na Chalkdiki albo Thassos jest ponad półtora dnia jazdy, na Peloponez licz się z dwoma noclegami na trasie pewniejsza pogoda na Peleponezie, jednak na twoim miejscu wybrałbym Kretę , Kos albo Rodos taniami liniami, to już końcówka sezonu i można za

Re: Szkoła imigrancka w Norwegii

mieszkam poza Polską to czuję mniej więcej o czym piszesz chociaz w innym kraju jestem. Teraz się będę trochę czepiać. Ale wiesz, takie odkrycia ze ktoś kto ma ciemniejszą skórę moze być tez fajny, to takie tylko z pozoru tolerancyjne, ale tak naprawdę to takie podsuwanie pomysłu, sugerowanie, ze

Re: na dobry poczatek dnia

Myślałam, że tylko ja mam oczy na mokrym miejscu, ale innych słuchaczy też wzięło. Jak to jest - w Polsce jest tylu ludzi fajnych, życzliwych, pozytywnie zakręconych, a takie taborety nami rządzą.

Re: Fajny pomysł na jednodniową wycieczkę dla rod

Spora baza fajnych miejsc (i nie tylko fajnych:)) z Polski i Europy jest na portalu sunnycompany.com - warto zajrzeć. -- www.sunnycompany.com

Fajne miejsca dla dzieciaków?

Gdzie można fajnie spędzić z dzieciakami 4-dniowy wypad? Dzieci w wieku 4 i 2 latka. Chodzi mi o miejsca w Polsce.

Re: Slub dziecka

jak znasz juz termin to zacznij polowac na lepsze ceny biletow lotniczych, masz szanse znalezc cos taniej rezerwujac z duzym wyprzedzeniem. A czy syn z zona planuja przyleciec do Polski? Moze wowczas im zafundowac pare dni gdzies w jakims fajnym miejscu w Polsce w ramch prezentu?

Re: Wakacje'17

czeską stronę, a u nas poza Karpaczem być może do Szklarskiej Poręby i Kowar - mam sentyment do tych miejsc :).Jedyne co mnie zniechęca do urlopu w Polsce, to oczywiście pogoda...Co by jednak nie wynikło, każdy wyjazd będzie fajny. -- "Nie ma niczego w umyśle, co nie istniałoby w zmysłach."

Re: Moda - dylematy - buty i ubrania

mocno farbują przy każdym praniu. Ostatnio się zapomniałam i wrzuciłam je z ciemnymi. Definitywnie zmiszczylam mężowi taką fajną i dobrej jakości koszulkę z długim rękawem - jaśniejsze miejsca zafarbowałam na niebiesko. Dwa razy się zastanowię, zamin kupię coś w polskim małym sklepiku. Bo tak fajnie

Re: Za chlebem ...

Ej teraz to ciebie nie stac na mnie. LOL Oj z tym polskim urlopem to ciezka sprawa i mieszane uczucia. Tzn popdrozowalismy po Polsce poludniwej od zachodu do wschodu i to sie nam podobalo. W Polsce poprawia sie jakosc serwisow ludzie sa generalnie mili. W sklepach sa mili (podobno im to

weekend z psem

Szukam jakiegoś fajnego miejsca na weekend majowy z psem. Najlepiej na południu Polski niedaleko Opolszczyzny (dolnośląskie, śląskie, opolskie). I najlepiej jakieś totalne odludzie z dużymi przestrzeniami i jakimś jeziorkiem/stawem w pobliżu. Mam owczarka niemieckiego, więc psa dużego w dodatku

Re: Selfik prezydenta :))) jest super!

A według mnie takie zachowanie, takie rubaszne uśmieszki i takie gesty w takim miejscu nie przystoją głowie państwa. Chyba nie ma też co porównywać jakiegoś profesora do prezydenta państwa. I cóż zresztą jest fajnego w wulgarnych odzywkach kogokolwiek w obecności innych. No ale oczywiście każdy ma

Re: tanie przeloty

gdzie bylas, czy hotel byl fajny (bo slyszalam ze on bywaja wiekowe - zwlaszcza te all inc nad woda), czy bylo drogo na miejscu, jak sie lecialo (bezposrednio z polski - jesli tak jak dlugo, jesli z przesiadka - to jak to wygladalo) i czy Ci sie podobalo

majówka z psem

Szukam jakiegoś fajnego miejsca na weekend majowy z psem. Najlepiej na południu Polski niedaleko Opolszczyzny (dolnośląskie, śląskie, opolskie). I najlepiej jakieś totalne odludzie z dużymi przestrzeniami i jakimś jeziorkiem/stawem w pobliżu. Mam owczarka niemieckiego, więc psa dużego w dodatku

weekend z psem

Szukam jakiegoś fajnego miejsca na weekend majowy z psem. Najlepiej na południu Polski niedaleko opolszczyzny (dolnośląskie, śląskie, opolskie). I najlepiej jakieś totalne odludzie z dużymi przestrzeniami i jakimś jeziorkiem/stawem w pobliżu. Mam owczarka niemieckiego, więc psa dużego w dodatku

Re: moja skapa przyjaciółka :)

Eeee, mam przyjaciółkę, której facet fantastycznie gotuje. Zawsze jak wyjeżdżam w ciekawe miejsca uważam, że "powinnam przywieźć coś fajnego z zagranicy" bardziej może jemu niż jej, ale jednak. Serio. Wyszukuję specjalnie oryginalne, trudno dostępne w Polsce przyprawy czy jakieś nieobciążające i

Re: lechowi nie podobało się przemówienie Tuska?

Zostawiam Was samych.. Lecę na imprezę.. choć może jeszcze wpadnę. Miło mi było z Tobą Wagonetko porozmawiać, choć różnimy się nieco w poglądach bardzo fajnie było mi wymieniać z Tobą argumenty a nie ciosy. Gdybyśmy jeszcze przenieśli tę rozmowę na grunt polityki Polska byłaby idealnym miejscem do

Re: Wolny czas dla siebie- macie coś takiego?

Fajnym rozwiązaniem jest świetlica środowiskowa dla rodziców, w czasie kiedy dzieci mają zajęcia w swojej świetlicy. Można odpocząć, pójść na masaż, pogadać przy kawie z innymi rodzicami, oddać się rękodziełu pod okiem specjalisty lub pooglądać film. W Poznaniu jest takie miejsce tu:

Re: Preisner był? Miałeś chamie...

fajnymi ludźmi jako miejsce do mieszkania, w Polscefajni ludzie, ale jednak coraz mniej

Re: Zell am See

Jest co zwiedzac, jedno z lepszych miejsc w Austrii, wokol mnostwo atrakcji. Pensjonaty nie sa strasznie drogie (porownywalam z Zakopanem i wyszlo na korzysc Zell Am See), dzieci prawie zawsze pobyt gratis, nawet wieksze dzieci. Tu jest fajnie opisane jak spedzic tydzien z dzieckiem, intensywnie

Re: "Polacy nie lubią dzieci i kobiet, które.

Nie znam europejskiej sredniej. Mam dla porownania tylko polska i holenderska. I to polska sprzed wielu lat, co jak zaznaczylam tez sie zmienia na lepsze. Moge porownac to jak wychowano nas 30 lat temu a jak wychowywano w tym samym czasie malych Holendrow. Polska: nikt nie pamietal o naszych

Re: Wymarzone wakcje

zmiescic w mozliwosciach urlopowych. No i nie da sie byc w kilku miejscach w tym samym czasie a bywa, ze by sie chcialo, bo fajne events odbywaja sie i tu, i tu, i tam, i jeszcze tam ... eh. Life. -- w polsce zona naczelnika panstwa jest kot by nalesniku on may 30, 2017

Re: Reminiscencje.

Jak dla mnie, ściek i gnój to tu się pojawia przy innych okazjach, i to coraz częściej. Nie wtedy, gdy ktoś podaje kolejny przykład tego, że w Polsce dzieją się rzeczy mało fajne (nawiasem mówiąc, nikt nie twierdzi, że TYLKO w Polsce, bo każdy, kto trochę bywa w świecie lub czyta coś więcej niż

?Jimmy, tutaj?- Psie życie w Berlinie!

! Mogliby urządzić miejsca pracy w Instytucie Doradczym dla VIP-ów Rządowych Niemieckich, identycznie jak zorganizowali dla Janosika aus Berlin. A tymczasem olbrzymi potencjał of Human Resource z Polski marnuje się w na śmietnikach berlińskich... Nu, Niemce tak mają. Co za obleśny naród! Ta

Wkurzyłam się dziś rano w pracy..wynoszenie rzeczy

segregatory... kur... zostały trzy sztuki... . Wydaje mi się, że to cecha typowo polska. Jakaś pozostałość po PRL-u, darmowe to trzeba wykorzystać... . Parę lat pracowałam w kilku miejscach w Niemczech, w biurach. Nigdy tego nie zauważyłam, żeby ktoś napalał się na kolorowe markery ;) Niestety, sama u siebie

Re: Jak oczyscic nerki naturalnymi sposobami...

Chyba powinnam mieszkać na stare lata w Szwecji skoro tak dobrze jest emerytkom. Gdyby jeszcze adorował mi tam jakiś fajny emeryt to było by super. Szkoda,że obyw.Polski nie może starać się o miejsce w takim domu.

Re: hotel rodzinny okolice Linz

Albo w Alpy Wiedeńskie, to jest godzina drogi od Wiednia... Można połączyć góry ze zwiedzaniem stolicy Austrii ! Albo dolina Wachau nad Dunajem, perła nad perłami, na zachód od Wiednia, nie jest daleko do Polski, a jest bardzo fajna dla rodzin z dziećmi ( jak jeździcie na rowerach, to miejsce

Re: Wakacje przedszkolaka

zostawali tylko ci dyżurni, reszta jechała do pracy. Teraz dzieci już starsze, więc wynajmują dom gdzieś w fajnym miejscu w Polsce i na stałe na miejscu są tylko dyżurni. Dla mnie pomysł genialny w swojej prostocie, tylko trzeba mieć wystarczająco dzieciatych znajomych skłonnych do współpracy. Jeśli ktoś

Re: wakacje bez dzieci, doradźcie...

ja w piątym miesiącu schodziłam Jurę na miarę swoich możliwości - trochę jeżdzenia samochodem, fajne spacery po szlakach, zwiedzanie, dobre jedzonko itp Ale czułam się dobrze, tylko zadyszkę łapałam czasem. W Polsce mnóstwo pięknych miejsc - może niezatłoczona ściana wschodnia? Polecam.

Re: 8-10 dni w USA - jedno miejsce

Czyli Waszyngton wygrywa. Czytałam właśnie, że większość muzeów jest darmowych co jest plusem. San Diego na pewno fajne miejsce, ale bilet z Polski na dzień dzisiejszy ok. 5 tys! także odpada. Seattle też niewiele mniej - a też jest na mojej liście "must see" :) Zastanawia mnie jeszcze czy w

Re: Inny chamski zwyczaj

"leją" jak pogoda dopisze. Fajna zabawa i fajna tradycja . To o czym piszesz u nas nie występuje ale może faktycznie są jeszcze miejsca w Polsce gdzie strach wyjść do południa w poniedziałek. -- prawda o krótkim terminie ważności (kosheen4)

Re: wakacje w listopadzie - gdzie pojechać

Ja bym wybrała którąś z Wysp Kanaryjskich albo Maderę.Listopad to wcale nie jest zły miesiąc na taki wypad - wbrew pozorom można znaleźć trochę fajnych miejsc na ciepły wypoczynek. Mi od zeszłego roku właśnie listopad mocno chodzi po głowie na jakiś wypad - naoglądałam się naprawdę sporo, jeśli

Re: Majorka z dziećmi, Santa Ponsa czy Cala Ratja

Fajne miejsce, plaża osłonięta od północy, choć zachodów słońca nad morzem nie będzie, bo to wschód wyspy. I Hidropark dla dzieci. No raz przynajmniej mógłbyś ich tam zabrać. Sam też skorzystasz. Aha - 24 dorośli i 18 (bez 10 centów) dzieci. Trochę drogo może, ale szkoda nie zajrzeć. Tyle że

turystyczne dylematy sowy

jesteśmy parą hardkorowych sów. No i niestety okazuje się, że w zderzeniu z jakąkolwiek minimalnie zorganizowaną turystyką przegrywamy. Nie jeździmy nigdzie z biurami podróży, ale lubimy zatrzymywać się w Polsce w fajnych agroturystykach, czasem też w Polsce korzystamy z hoteli. I nie znalazłam jeszcze

Re: Nie umiem do tyłu...

Co ja nie powiem? Czy to ja mam jakąś tezę? Wyluzuj trochę, to nie obrona Jasnej Góry, tylko rozmowa o parkowaniu. A twoja "metoda" zwyczajnie wydaje się przekombinowana. Do tego w Polsce linie między miejscami parkingowymi maluje się głównie na wielkich parkingach galerii handlowych. A parkować

Re: Jak to się nazywa? Mapa setel.?

A potem sobie klikasz na strzałeczki i chodzisz po ulicach. Bardzo wygodne przy planowaniu dotarcia w jakieś nieznane miejsce. I fajna gra jest na tym oparta: geoguessr.com. -- "Nie pozwolimy obcym zawłaszczyć macic naszych kobiet. Polska będzie taka jak my. Bo to nasze dzieci będą ją urządzać

Re: Życie w Katarze????O pomoc proszę. Dosyć piln

no to spokojnie znajdziesz fajna prace w cywilizowanym kraju Europy zachodniej. Troche dluzej to potrwa ale w UK nadal na kolanach przyjma umysly scisle. Zapamietaj moje slowa, ze Katar to nie jest miejsce gdzie kobieta moze czuc sie tak jak w Polsce. Tam nie ma rownouprawnienia. Na dworze bedziesz

Re: Jechać w szczycie sezonu

fajne miejsca); lenistwo :P (znów: bez lotu, dojazdu na lotnisko, parkingu pod lotniskiem, dodatkowego noclegu...) łatwiej wszystko ogarnąć; fakt, że w krajach europejskich się już było wielokrotnie (a pozaeuropejskie to jednak są koszty kilkakrotnie wyższe, jeśli szuka się rozsądnych warunków dla

Re: Wakacje z dziecmi-polecicie cos fajnego?

W Polsce nic. Fajnych miejsc jest dużo, ale cen rozsądnych nie ma dla rozsądnych warunków. I nigdy nie wiadomo czy dwa tygodnie nie przesiedzisz w zimnym pensjonacie, gdy za oknem leje.

Udane wakacje w Trójmieście.

Witam. Mija historia. Do Polski przyjeżdżam na wakacje z dzieciakami co roku. Rodzinę mam na Mazurach, więc tam jeździmy. Jest fajnie, ładne hotele, sezon, turyści, ale bez rewelacji. W tym roku postanowiłam spędzić tydzień w Trójmieście. Zabukowałam hotel w Jelitkowie, nad samym morzem, świetna

Re: 27-letnia Magda zginęła w Egipcie

Do znudzenia będę powtarzał na tym forum: Egipt nie jest odpowiednim miejscem na wakacje, a zdecydowanie samotne wakacje młodej dziewczyny z Polski. Nie dajcie się, ludzie, mamić biurom podróży. Dla nich zawsze wszystko będzie OK, nawet jak na plaży wybuchną granaty. Samotne kobiety w tzw

Re: a ja wlasnie wrocilem z Madrytu

O dzieki, nastepnym razem na pewno tam wpadne. Fridays nie chce widziec, a Gran Via jest fajna, najlepsza cecha centrum jest to, ze tam naprawde mieszkaja ludzie w normalnych domach. Nie tak jak w Polsce centrum miasta jest zwykle jedynie miejscem, gdzie sa sklepy, biznesy banki i hotele i agencje

Re: wow ! prezydent Obama poklepał po plecach A.D

Nic, Fajnie.Ja na jego miejscu bym się obraził. -- Financial Times: Polska pod rządami braci Kaczyńskich była pośmiewiskiem Europy.

Re: rzeczywiście wakacje w Grecji sa tańsze niz w

miejscu i już Polska przestaje być atrakcyjna cenowo w porównaniu z wieloma miejscami, gdzie w pakiecie ma się w gratisie słońce i ciepłe morze. Albo można porównać jaki wypoczynek i jaki standard dostaniemy w Polsce i poza mając np. 10 000, co powinno wystarczyć na np. pobyt w Gołębiewskim czy innym

Re: Mój pierwszy miesiąc na emigracji

Fajnie sie czyta twoje wpisy iziula. Masz bardzo entuzjastyczne i pozytywne podejscie do nowego miejsca do zycia a to dobry znak. Swietnie ze uczycie sie intensywnie jezyka, nic tak nie pomaga w szybkiej adaptacji jak mozliwosc sprawnej komunikacji. Nie przejmuj sie uwagami o tym, ze inni (Polacy

Re: Skazani na samotność ?

zdecydowanym numerem jeden (ponad 50% odpowiedzi) była praca. To są sposoby dzięki którym sam poznałem mnóstwo fajnych dziewczyn. Niestety wydają się one zupełnie nie działać w moim mieście w Anglii (dyskutowaliśmy już na ten temat), ale w Polsce sprawdzały się wyśmienicie.

Re: Prezesi Spółki

, że ktoś im pomoże. Za przykładem kolegów z czechowickiej kopalni Silesia biorą sprawy w swoje ręce. Mają już pomysł na uratowanie kopalni i miejsc pracy. Postanowili zawiązać spółdzielnię pracowniczą Gwarectwo Makoszowy, która zajmie się chemiczną przeróbką węgla. fajna fotka prezesików

Re: do emigrantów

proszę, że będzie smutek i żal bo, wówczas będzie Ci ciężej. Pomyśl o tym co cieszy Cię w miejscu w którym mieszkasz. Co tam lubisz, co sprawia, że jest fajnie. Fakt, że wyjeżdżając do Polski zostawia się ten cały świat za sobą, ale przecież tu też są rzeczy, zdarzenia czy miejsca dające radość. Ja

Re: Rodzina doi mnie z pieniedzy

drogie w obecnych czasach, jesli nie zatrzymujesz sie w hotelach 5 gwiazdkowych. Czesto lapia sie na rozne promocje i wychodza wyjazdy w fajne miejsca czasem taniej niz wyjazd do Polski.

Re: fajne miejsca na weekend

="nofollow">www.pokojewgdyni.pl/ Na dodatek pozwiedzam sobie fajne miejsca, zobacze morze i poslucham szumu fal. Polecam Ci :)

Re: A taka sytuacja?

rówieśnicy będą się rozwijać, a ona stanie w miejscu. Wtedy plotki nie pokażą jej zdjęć. Po 27 latach nikt nie będzie pamietał o rodzicu/rodzicach opiekujacych się 2 latkiem zamkniętym w ciele dorosłego człowieka. Potem czyta się komentarze w siedzi, że ZD to tacy fajni ludzie, prawie normalni, nie powinno

Re: Hipokryta! Przez duze H!

sposobow decydowania. > Przypomnij nam gdzie mieszkasz i daj znac kiedy z tej zgnilej obrzydliwej EU sie wyniesiesz i gdzie??? Napisalem: byloby fajnie przeniesc sie do Polski, ale byc moze nie bede musial ruszac sie z miejsca. Islamici wygraja, jak w "Uleglosci" Houellebecq'a. Bo widzisz, tak

Góry z dziećmi 6/9

tłumów i czy to juz dobry moment na nawyższe góry w Polsce..? Byłam raz w Pieninach ale dawno temu, innych gór nie znam-stąd moje pytanie gdzie (prócz Karkonoszy) polecacie na rodzinny urlop, które góry wybrać by pomaszerować i fajnie spędzić czas, by nie zrazić dzieciaków górami. a jak przy okazji

Re: Turnusy rehabilitacyjne

My właśnie się zastanawiamy nad wykorzystaniem wakacji w tym roku. Do tej pory zawsze lecieliśmy do Polski odwiedzić krewnych i przyjaciół. We wrześniu 2016 musieliśmy niespodziewanie pojechać na miesiąc do PL i nasza córka miała tam codziennie terapię (udało nam się znaleźć fajne miejsce). Szybko

Powązki Wojskowe - ludzie sportu - Kamila

Portugalii, 18 lutego 2009. Była córka Roberta Skolimowskiego, także olimpijczyka (6 miejsce w podnoszeniu ciężarów w Moskwie w 1980 r.). >b.a.g.a. napisała: Wspaniała dziewczyna, wspaniały sportowiec, szkoda, że upamiętniono ją takim niefajnym nagrobkiem :(

Bawaria

dogadać. Może ktoś poleci fajne miejsce na nocleg albo napisze ważne rzeczy które powinnam wiedzieć podróżując samochodem po Niemczech. My z tych co wakacje to w Polsce :(

Re: Piękne miejsca na Podlasiu

Czyli na miejscu, fajnie :) Dziecko wybrzydzaczem nie jest, je w zasadzie wszystko włącznie z owocami morza, curry, sushi i różnymi azjatyckimi wynalazkami, a już kuchnię polską uwielbia, im więcej kiełbas i kluch tym lepiej.

Re: Booking.com - czy to bezpieczne, proszę o rad

booking jest wlasnie dlatego fajny bo jak cos jest nie tak to niewazne czy sylwester czy wigilia czy bank holiday-postawią na nogi wszystkich,z zagranicy tez aby Cie nie zostawic na lodzie. bo niestety wszedzie moze sie pojawic jakis klopot,problem ale dzueki booking masz pewnosc ze Cie nie

Re: na goraco, nie podoba mi sie w obecnym femini

urquhart napisał: > > poczytaj. Robienie ze zwykłych kobiet (bo te kobiety z Czarnych Marszów > to dob > > re, fajne mamy i żony) potworów z upodobaniem mordujących to wynik wyłącz > nie ży > > wej niechęci do kobiecości > > Może to i niespójne że

Polska kochanka swiętego cara(fajna lektura)

CO W ROSJI PISZCZY? Romans cara Mikołaja II z Matyldą Krzesińską nie mógł mieć miejsca, bo polska primabalerina wcale nie była atrakcyjna, wręcz "przypominała szczura" - dowodzi ekspercka komisja powołana przez posłankę do Dumy. Pani poseł Natalia Pokłońska, była prokurator Krymu, pała miłością do

 
"Chłodno przyjęty w Europie, w Warszawie Trump chce mieć fajne fotki" - w "Temacie dnia" prof. Kuźniar o wizycie prezydenta USA

"Chłodno przyjęty w Europie, w Warszawie Trump chce mieć fajne fotki" - w "Temacie dnia" prof. Kuźniar o wizycie prezydenta USA

Wiedźmin 3 - motyw muzyczny ze zwiastuna "Miecz Przeznaczenia"

Motyw muzyczny w postaci pliku MP3 ze zwiastuna gry Wiedźmin 3: Dziki Gon, którego premiera miała miejsce na letniej konferencji CD Projekt RED, tuż przed rozpoczęciem targów E3 2014.

Motyw muzyczny ze zwiastuna "Miecz Przeznaczenia" (który w przyszłości zapewnie znajdzie się w

Forecastfox

Forecastfox zna pogodę prawie dla każdego miejsca na świecie, oraz dla przeszło czterdziestu miast w Polsce.

Forecastfox nieaktywny wyświetla aktualną pogodę w domyślnie wybranym miejscu. Po włączeniu można sprawdzić prognozę, a także obejrzeć pogodę na innych

Travel Mexico Screensaver

ciekawe połączenie fajnego ujęcia i wysokiej rozdzielczości. Wygaszacz ekranu pokazuje jak piękne miejsca można zwiedzić w tak odległym kraju.

Travel Mexico Screensaver to ciekawa propozycja do każdej zamkniętej przestrzeni. Wygaszacz ekranu zmotywuje do wydajniejszej i cięższej

nfsBarcelona

nfsBarcelona to fajny wygaszacz ekranu przedstawiający Barcelone w ciekawym zastawieniu animacji i zdjęć.

nfsBarcelona w interesujący sposób ukazuje piękno

Desktop Pet Clock

Desktop Pet Clock to prosta aplikacja w formie śmiesznego zegarka z fajnym zwierzakiem.

Desktop Pet Clock to przede wszystkim czytelny zegarek

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - fajne miejsca w polsce

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin