Przeszukano 112 453 405 wypowiedzi na 1 249 forach

fabriano - pozostałe wpisy

Soruj: wg trafności wg daty

Re: Święty Mikołaj

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/0/00/Gentile_da_Fabriano_064.jpg/250px-Gentile_da_Fabriano_064.jpg -- Madohora --

HANDLOWIEC Z J.WŁOSKIM

FIRMA zatrudni w Krakowie pracownika z doświadczeniem w handlu. Konieczna znajomość j. włoskiego oraz obsługi komputera. Oferty kierować na: GAMMA@post.pl info@fabriano.com.pl

PAPIERY

Jakich gatunkow papierow panstwo uzywacie? Osobiscie obecnie Fabriano academy, jakis cienki canson, canson akwarelowy 300g i kukurydziany rives (IMHO najlepszy, tylko trudno go dostac. latwo doplukac swiatla do cyzstej bieli), Czy ktos probowal plastikowych papierow albo spienionego pcv?

Re: Papierowy prezent poszukiwany

Wlochy sa dlugie (nie kazdy dociera do Amalfi), wiec podrzucam drugie muzeum w Fabriano, prowincja Ankona. Pierwsza papiernia powstala tam 2 roku 1246. www.museodellacarta.com/

Re: obrazy pastelowe

na roznym papierze - od zwyklego bloku nie zawsze tecnicznego, po fabriano za sklepu dla plastykow (nie jestem plastykiem).... -- pozdrawiam bogoosia www.bogoosia.netgraph.pl

Re: Trudności z którymi spotykają się 'młodzi'

Ja rowniez uzywalem papieru akwarelowego firmy fabriano i nie jestem z niego zadowolony, teraz zmienilem na cansona i mam madzieje ze efekty beda widoczne. Istotna role odgrywa grubosc papieru, najlepsza do gumy jest 300 poniewaz przy tej grubosci w bardzo niewielkim stopniu zmienia wymiary po

lalki origami

www.kikukami.com/fabriano%20kimono%201.jpeg lub podobnej, np: www.aitoh.com/pimages/283433.gif - chcę je wykorzystać do zrobienia kart z życzeniami lub ozdobienia stron w moim scrapbooku.. widziałam, także śliczne zakładki z takimi laleczkami.. ktoś może mi pomóc

**Przedświąteczna AUKCJA dla Amelki**

Serdecznie zapraszam do udziału w przedświątecznej Wielkanocnej aukcji dla Amelki. Oferuję Anioły czytające-akryl na papierze Fabriano,wstawki złota, wymiary 23,5 cm/20 cm. Aniołki oprawione sa w piękną ramę z passe partout dzięki serdecznej pomocy pana Wiesława Waszaka. Aukcja potrwa do 15

Re: Jaki prezent do 100 zł chciałybyście WY dosta

Blok do pasteli Murano albo Canson Mes Teintes Touch. Blok akwarelowy z papierem Fabriano albo Strathmore. Coś plastycznego w każdym razie. -- The conceptual penis , is exclusionary to disenfranchised communities based upon gender or reproductive identity and is the conceptual driver behind

Re: ;;;;;;;;;Boze Narodzenie w malarstwie;;;;;;;;

http://3.bp.blogspot.com/-huKrlU_2XXk/TslQPCxFj1I/AAAAAAAAAPM/kvNqsi4fkwI/s1600/%25281423%2529+-+Gentile+da+Fabriano.jpg -- Moje forum

AUKCJA DLA AMELKI styczniowa

papierze Fabriano ,złocenia płatkami złota,oprawione w złotą ramkę,wymiary całosci 11cm/11 cm. Pieniążki zostaną przekazane Rodzicom Amelki(tj Fundacji-tak jak zawsze ) Postaram sie uzupelnic zdjecia o lepszą jakosc- oryginał z Anielskiej Kolekcji mozna obejrzec w mojej galerii dokładnie www

Re: Amalfi, Muzeum papieru

Amalfi / pierwsza republika morska / ma bogata historie. Mozna zwiedzic tu m.in. Muzeum Papieru: miesci sie ono w murach najstarszej w Europie papierni, dokladnie z XIII wieku / mieszkancy Fabriano nie zgadzaja sie z tym, ale tak to juz bywa z palmami pierwszenstwa /. Produkowano tutaj papier

AUKCJA charytatywna 'WYPRAWKI'-zapraszam!

,namalowany na papierze Fabriano w technice akrylowej i pastelowej z wstawkami z płatkow złota. Obrazek jest oprawiony w ładne passe partout koloru 'capuccino':) i białą ramkę z Ikea-całosc ma wymiary 16,5/21,5 cm. Pieniazki wspomoga akcje 'Wyprawki

Re: Amalfi, Muzeum papieru

Amalfi / pierwsza republika morska / ma bogata historie. Mozna zwiedzic tu m.in. Muzeum Papieru: miesci sie ono w murach najstarszej w Europie papierni, dokladnie z XIII wieku / mieszkancy Fabriano nie zgadzaja sie z tym, ale tak to juz bywa z palmami pierwszenstwa /. Produkowano tutaj papier

Re: Amalfi, Muzeum Papieru

Amalfi / pierwsza republika morska / ma bogata historie. Mozna zwiedzic tu m.in. Muzeum Papieru: miesci sie ono w murach najstarszej w Europie papierni, dokladnie z XIII wieku / mieszkancy Fabriano nie zgadzaja sie z tym, ale tak to juz bywa z palmami pierwszenstwa

Re: z roma do camerino jak sie dostać ???

Akurat mieszkam nie daleko Camerino. Nie jest bardzo proste, ale cie wytlumacze. Z glownej stacji kolejowej w Rzymie (Roma Termini) musisz wziasc pociag w kierunku Ancona (Eurostar z doplata lub regio lub IR bez) i wysiadac na stacji Fabriano. Tam bedziesz mial przesiadke do Civitanova

Re: pralka za grosze

") bierze od włoskiej firmy Antonio Merloni SPA (u nas znana głównie jako Ardo) mającą siędzibę w Fabriano. Antonio Merloni jest bratem Aristide - twórcy marki Ariston i szefem Indesit Company SPA, też z siedzibą w Fabriano, no to tak żeby ich nie mylić. I rzeczywiście ma ten Whirlpool coś wspólnego

Aukcja charytatywna dla AKCJI GWIAZDKA

Fabriano,płatki złota,praca oprawiona w kremowe passe partout i sosnową ramę-całosc ma wymiary 21 cm/21 cm Pieniążki Zwycięzca wpłaci na Akcję Gwiazdka - jeszcze zastanowimy się komu bo nasza Kogosia niebawem rodzi,więc trzeba bedzie poszukac godnego następcy

mieszko - pierwsze pytania i prosby o pomoc :)

byc warstwa emulsji? Czy nalezy usilowac uzyskac najciensza mozliwa warstwe czy wrecz przeciwnie? Czy przeklejanie papieru (kupilem akwarelowy firmy Fabriano) jest konieczne (na razie nie przeklejalem)? A prosba jest taka: czy wsrod Was jest ktos z Warszawy kto mialby czas i ochote udzielic

Re: Nowość, czyli ja

A ja Na pocztku robiłem na zwykłym papierze fabriano - był on dosyc cienki ale i tak sie nadawał. Dodatkowo był bardzo tani 50 arkuszy po 9 zł jak dobrze pamiętam. Zostało mi go jeszcze sporo, reszta poszła na próby. Jak przesiadłem się na gatunkowy papier o gramaturze 300 to jakby wyjśc z

Tu widziałam dużo papieru

kupić blok najsczęściej. Ja mam np. ten Fabriano 400g i jest to naprawde gruby, dobrego gatunku (jedna z najlepszych firm) tzw.młotkowany papier, czyli o drobnej falistej strukturze. Możesz tez zobaczyć www.hergon.pl

Re: Problemy młodego gumisty 4 - Papier!

Pewnie, na początek starczy brystol za 2zł. Moje pierwsze udane prace były na takim cienkim brystolu. Naprawdę dobre rezultaty mam na też tanim jak barszcz papierze Accademia Fabriano (u mnie zdzierają 3.50 za arkusz 100x70 cm, ale widziałem i za 1.90 w stolicy), tylko trzeba go przekleić

ANIOŁY - AUKCJA Zapraszam serdecznie

pastelami na szlachetnym papierze Fabriano/praca oprawiona w piekne czekoladowe passe partout i prostą sosnową ramkę,format 30cm/40 cm Robimy tak jak zawsze :) jakis czas(do ustalenia jeszcze z administratorkami)prosze wpisywac drogocenne kwoty - po zakonczeniu aukcji zapakowane aniołki wysyłam

Re: scrapy - jak zaczac (problem z kartonem)

. Fabriano do pasteli i akwareli ( piękna faktura, gramatury 160 - 300, różne kolory) . W bloku do 15 kartek po ok. 12 zł. Piękny papier w bloku ma Canson. Blok ok 50 kartkowy( gramatura 160 - 200 , faktura płótna ) to wydatek ok 24 zł. Formaty to zazwyczaj A4.

pochodzenie pralek

> > na Słowacji. Ale te najlepsze ("górna półka") bierze od włoskiej firmy Antonio > Merloni SPA (u nas znana głównie jako Ardo) mającą siędzibę w Fabriano. Antonio > > Merloni jest bratem Aristide - twórcy marki Ariston i szefem Indesit Company > SPA, też z siedzibą w Fabriano, no to

Re: Rowna warstwa

. Roztwór gęstnieje mi szybko bo papier przyjmuje dużo wody (fabriano gram.300, akwarelowy) Wałek welirowy nie przyjmuje tyle roztworu co gąbla i wałek do akrylu. ALE KAŻDY KOT CHODZI SWIOMI ŚCIEŻKAMI Nie przeklejam papieru, bo bardzo dobrze się wypłukuje. Za to muszę się pochwalić szczegulnie

AUKCJA CHARYTATYWNA - dla A M E L K I

Kolekcji- Anioł z kwiatami. Technika- akryl na papierze Fabriano,pastel,złocenia płatkami złota Oprawiony w passe partout koloru 'kosci słoniowej' i piękny włoski profil ramy, za szkłem wymiary : 38 cm/38 cm Zapraszam serdecznie- jesli ktos chciałby zalicytowac incognito ( a mialam taką prosbe

LOTERIA DLA AMELKI-ZAPRASZAM WSZYSTKICH!

Serdecznie zapraszam do udziału w loterii dla AMELKI. Oferuję ponownie Anioły czytające -akryl na papierze Fabriano,wstawki złota, wymiary 23,5 cm/20 , gdyż wiem,że się ostatnio bardzo podobały :). Aniołki oprawione sa w piękną ramę z passe partout. Zdjęcia są na moim blogu

Re: Trudności z którymi spotykają się 'młodzi'

przeklejałem Fabriano, ale jak już wcześniej pisaliście i mi tez się zwijał i falował. Błędem moim jest, że kupiłem nieco za cienki bo 160, ale w sklepie akurat nie było grubszego. Dpgr pisał, że może 300 i tak tez właśnie pomyślałem i spróbuję też na tym grubszym. A moze ktoś z was robił na zwykłym

Re: Malowanie.... mam pytanie

kartek, gramatury i jakości. Bardzo dobre i popularne marki to np.Fabriano czy Canson. Można kupić bloki produkowane w Polsce z zagranicznego papieru, są tańsze a w niczym nie gorsze. W każdym razie już za kilkanaście zł możesz mieć trochę naprawdę dobrej jakości papieru. Papier akwarelowy

peugeot 307

uważajcie na wasze 307 jeżeli idzie o przednie spręzyny ,pękają samoistnie na postoju po dwie na raz i to w tym samym miejscu.Serwis oraz firma Peugeot zmywa ręce od wyjaśnnienia sprawy. Te samochody to wielka francuska lipa i może kiedyś przestaną wciskać kit na temat ich jakości.LIPA.

Re: z Ankony do Sieny samochodem - jak jechać?

Ta trasa niezbyt jest ciekawa, więc polecam najprostszą i najwygodniejszą. A Ancony drogą Nr 76 do małej m. Fossato di Vico (przez Fabriano), następnie drogą Nr 318 do okolic Peruggi (wariant: drogą Nr 3 do m. Gualdo Tadino i dalej w kierunku nr 318). Droga Nr 318 jest drogą górską, więc trzeba

Bzdura

upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/0c/Gentile_da_Fabriano_070.jpg upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/9c/Piero_di_Cosimo_023.jpg

Re: Trudności z którymi spotykają się 'młodzi'

. Takich problemów nie będzie jedynie z papierem czerpanym. Na ogół poleca się dobry papier do akwareli, ja używam obecnie Fabriano, ale nie jestem z niego do końca zadowolony. Najlepiej pracowało się na starym, pożółkłym bloku technicznych, który wykopałem gdzieś wśród pamiątek po PRL-u - komuno

Re: BEZ PRZEKLEJANIA

o szlachetnej powierzchni pracuje się wyjątkowo trudno. No i o to chodzi - chciałbym powoli przemieszczać się w kierunku lepszych materiałów. Po kolei. Papierów z resztą używamy podobnych - przeleciał przez półkę Canson w kilku odmianach, Fabriano, trochę cudownego kukurydzianego papieru

Do poczytania: znów: długie (13670 znaków)

Legenda: minus 1. - Domena Arcybiskupstwa Zachodniego. Weryfikacja przybysza. - Nazywam się Prome, Ekscelencjo. Jestem PC. Umówiono nas na spotkanie. [[Wyprzedaż 3D-kopii da Fabriano z prastarej kolekcji Luigiego Magnani? - Chwileczkę, zatkam spamotok?PC, co to takiego? [[Przyspieszony

Re: Gdzie i jak tuningować 307SW na śląsku?

myślę że najlepiej to wykonaja Tobie tą usługę w serwisie Peugeota. mieszkam w Poznaniu i zrobiłem to za 2 klocki w serwisie ,auto z 90KM ma teraz ok 116KM i idzie dość żwawo.

polityzacja czy ostatnio drzęderyzacja sztuki...

awangardowe przedstawienie, tylko Gentile z Fabriano namalował to w 1415. Awangarda przełomu XIX i XX stulecia wzięła się przede wszystkim z przesytu doskonałością techniczną używaną do obrazowania miałkich tematów zgodnie z gustem filistrów (ma być ładne i dekoracyjne) rozpowszechnianą poprzez masową

Re: za za za za-cko

artystyczny), ale zapewniam ze na pakowym papierze mozna rysowac rownie dobrze jak na papierach fabriano, tylko ze mam ich 20x wiecej -ci ktorzy zarabiaja na siebie maja trudnosci > w wyciagnieciu dobrej sredniej tak , to samo jest u nas juz teraz, jak ktos ma kase z domu lub super posady to

Re: Książę stanie przed farą. Z sześcioma wojami

Neoplusie . Nie kłam. Zobacz, co znaczy kłamanie a wodzowie.. ooo nie byli czasem specyficznie dziwni? Cytaty bogobojne. ..............................Król Dawid Król Dawid - Gentile da Fabriano (1423). Gdy Saul zmarł, Dawid zgodnie z koncepcją świętości osoby pomazańca skazał

Artykuł o Franciacorta Pierwsza Część

, plebanię Santa Maria dell’Assunta (XIII wiek) z freskami ze szkoły malarza Gentile da Fabriano. W Erbusco napotkamy liczne wille zbudowane między wiekami XV i XVIII, jak np. willa Lechi z XVI wieku. Obok znajduje się posiadłość Az. Agr. Longhi de Carli (via Verdi, tel. 030-7760280), wspaniała

Zobacz wideo