Przeszukano 112 449 008 wypowiedzi na 1 249 forach

fabia sedan - pozostałe wpisy

Soruj: wg trafności wg daty

fabia sedan?

CZy ktoś może mi powiedzieć czy fabia sedan jest większa w środku od hatchbacka, czy tylko bagażnik jest większy? Proszę aby osoby opóźnione w rozwoju (np. m. Szpak) nie pisały, tylko ci co wiedzą coś naprawdę na ten temat.

Koniec produkcji Fabii Sedan

Przeczytałam w Auto Moto kilka miesięcy temu, że ze względu na małe zainteresowanie Fabią sedan, w 2007 roku kńczą produkcję tej wesji. Czy możecie potwierdzić tę informację? W salonie poweodzieli, że nic nie słyszeli na ten temat, no bo co mają powiedzieć.

Cordoba czy Fabia Sedan

Planuje kupić nowego przestronnego kompakta z dużym bagażnikiem (jedna małożonka plus dwoje pociech). Koszt auta koło 40 tys. zł. No i waham się. Thalia czy Lanos, z uwagi na wygląd urągajacy poczuciu estetyki, odpadają od razu. Istotne jest bezpieczeństwo - Cordoba ma seryjny ABS, a w Fabii

Skoda Fabia sedan , jaki bagaznik??

Żona uparła sie , że chce koniecznie skddę Fabię Kombi albo .....sedan. Jaki sedan ma bagaznik?? Czy zmieści sie wóżek plus jakieś bagaże?? Bo w kombi bez problemu. -- KANGOOR

Skoda Fabia Sedan HTP

Jacy ludzie tym jezdza? Bo chyba normalni nie. Ale w sumie to dobrze, ze psychiczni maja swoj znak rozpoznawczy. Zawsze jest czas na wczesniejsza reakcje.

Hak holowniczy do Fabii (sedan)

Cześć Forumowicze, gdzie w Warszawie mogę najtaniej, (ale solidnie ;-)), zamontować hak holowniczy do Fabii, (sedan), i ile to może kosztować? Z góry dzięki! Pozdrawiam, Paweł.

Bagażnik dachowy Fabia Sedan - Cruz?

Witam, zamierzam kupić bagażnik dachowy do Fabii Sedan, znalazłem coś takiego jak Cruz 932-372 (hossa.pl/p,pl,bd-cr-932-372-os-105,cruz++932-372.html). Czy ktoś może korzystał z tego

Skoda Fabia Sedan czy Renault Megane Sedan?

Witam Mam problem. Zamierzam kupic nowy samochod. Ma to byc kompakt dosc dobrze wypasiony, konieczne z klima. Po dluzszej analizie ofert na placu boju zostaly te dwa modele. I tutaj mam zagwozdke, bo naprawde nie wiem co wybrac. Za Skoda przemawia lepsza marka i prestirz, lepsza jakosc i tansz

FABIA SEDAN UBUHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

PRZECIEZ TO BABSKA FRUMANKA, ZERO POLOTU I STYLU. SZANSE NA PANNE SPADAJĄ BARDZO GDY SIE POSIADA TAKI WÓZ.

Re: fabia sedan?

W srodku jest dokladnie taka sama, minimalnie wieksza jest kombi,ale tylko przez to,ze dach przechodzi wyzej nad glowami. Pozdrawiam!

Re: fabia sedan?

Gość portalu: Sherlock Holmes napisał(a): > W srodku jest dokladnie taka sama, minimalnie wieksza jest kombi,ale tylko > przez to,ze dach przechodzi wyzej nad glowami. > Pozdrawiam! dzięki za informacje hej!!!

Re: fabia sedan?

greenblack napisał: > Gość portalu: Adek napisał(a): > > > Pnak kombika , > > A to po jakiemu? > > > Pozdrawiam Sam nie wiem po jakiemu to :)) Miało być "POLECAM "

Fabia Sedan czy Dacia Logan?

rozstrzygnie sie miedzy Skoda Fabia Sedan z najslabyszm silnikiem HTP i Dacia Logan. Poradzcie, ktore auto bedzie lepsze? Obydwa to samochody rodzinne, a taki wlasnie potrzebujemy, bo za 5 misiecy bedzie nas trojka. Zona cos jeszcze marudzila o Fiacie Panda, ze tanszy od Skody, ale jej to wybilem z glowy

amortyzatory do fabii 1,4 sedan

po 140 tys km przyszedl czas na wymiane amortyzatorow w fabii 1,4 sedan (przod i tyl). z serwisu mnie odrzucilo jak uslyszalem cene (~2000 pln). czy ktos moze doradzic jakie beda lepsze. sachsy (troche tansze) czy kiaba? dzieki m

Prestiżowe sedany

W poszukiwaniu nowoczesnego, komfortowego, bezpiecznego i eleganckiego samochodu zdecydowałem się na klasycznego sedana. Najlepszą ofertą wydają mi się tutaj Logan, Thalia i Fabia. Tu mam pytanie-który z nich będzie najlepszym wyborem? Prestiżowy sedan czeskiej marki wydeje mi sie odpowiedni

Jaki sedan dla mega-wiesniaka?

Sasiad jest mega-wiesniakiem i potrzebuje kupic sedana. Prosil mnie o rade, jakie to ma byc auto. Waham sie pomiedzy fabia sedan, renault thalia i corolla sedan. Mysle jednak ze szczytem wiochy a za razem najbardziej odpowiednim samochodem dla mojego sasiada bedzie skoda fabia sedan. Czy

Re: Fabia Sedan czy Dacia Logan?

Fabia Sedan wyszedl z asortymentu Skody sprzedawanych w Szwecji,-maly popyt, istnieje ryzyko ze ten trend na male sedany rozprzestrzeni sie na inne rynki- ryzyko ze sprzedaz z strata,kup 3 lub 5 drzwiowa Fabie lub Fabie kombi.

Re: Cordoba czy Fabia Sedan

jest bezpieczeństwo - Cordoba ma seryjny ABS, a w Fabii dopiero > montowany jest w drogim modelu. Ważne są też koszty eksploatacji, koszty części > > i przeglądów. A może inny niedrogi sedan? Wymienione wynalazki nie są kompaktami...

głośniki do Fabii

Witam, przeglądnąłem forum i nie znalazlem odpowiedzi na proste pytanie, w salonie Skody tez ciezko sie dowiedziec, podają sprzeczne info. Jaki jest rozmiar głośników w Fabii Sedan z TYLU ??? 10 czy 13, normalne czy owal ???

Re: Skoda Fabia Sedan HTP

Ty pewnie uwazasz, ze najlepszym komapktem, jest Fabia. Bo Fabia to przeciez "wsciekle udany Golf", jak to pisali kiedys w AutoSzicie. Co nie, dziaduniu?

Re: Skoda Fabia Sedan czy Renault Megane Sedan?

Proszę Pana. Pan naprawdę uważa, Skoda ma wyższy prestiż od Renault? Skoda Fabia i Renault Megane to różne klasy samochodów. Nie mozna ich porównywać. Napisała Pan ten list żeby sprowokować forumowiczów i to się panu udało.

Re: Skoda Fabia Sedan HTP

Kanciak jeździ włoskim gównem jakim jest stilo i uważa, że to lepszy samochód od fabii.

Re: Skoda Fabia Sedan HTP

Stilo jest o lata świetlne lepszy od Fabii i co do tego nikt chyba poza Tobą nie ma wątpliwości, bije ją na głowe w każdym punkcie. Jeżeli natomiast porównać Stilo do Octavi II to wtedy mamy sytuację dokładnie odwrotną, Stilo wygląda mizernie. Ale proszę nie wygłupiaj się pisząc o przewadze

Re: Skoda Fabia Sedan HTP

Nie kanciaku. Nigdy nie twierdziłem, że Fabia to kompakt. Nigdy też nie twierdziłem, że Fabia to super wóz. Kłamiesz, jak zwykle. Ty po prostu nie umiesz mówić prawdy. To jest niezgodne z twoim światopoglądem. Zaczynam podejrzewać, że jesteś członkiem starachowickiej mafii eseldowsko

Re: Skoda Fabia Sedan HTP

Se kupi to jezyk skodziarzy, ktorzy ledwie ze wsi sie wyrwali, a juz z nich wielcy europejczycy, bo se skode kupili. I to sedan w dodatku. Prawdziwa limuzyna. A jak nie masz skody to won stad, bo zadnego tu z ciebie pozytku nie ma.

Re: Cordoba czy Fabia Sedan

standardzie, może lepszy silnik (ale nie napewno). Natomiast zawieszenie, zachowanie na zakrętach jest o niebo lepsze w Fabii. Ja postawiłem na skodę i nie żałuję. A i cena aktualnie korzystniejsza w skodzie.

Fabia Sedan poza konkurencja wedlug Motoru, AS

i jeszcze jakiegos szmatlawca. Taka reklama wystarcza, zeby tabuny polaczkow walily do salonow Skody kupowac sedany o klasycznej sylwetce i doskonalej jakosci wykonania. A to Polska wlasnie. BUHAHAHAHAHA

Re: Cordoba czy Fabia Sedan

Niestety porady są takie jak wyżej, czyli tak jak w sądzie wniosek oddalony z powodów merytorycznych ;-) O fabii było już b. dużo ale autka nie znam, jak zmieniałem samochód to powiedziałem już nigdy więcej skody (ale tylko krowa nie zmienia zdania) mimo to z ciekawości wsiadłem i ... no cóz

Re: Nowy Polo sedan

celna uwaga. jakby siena bore zerżneła. fabia sedan może być zagrożona. Kapelusznicy do salonów!!!

Re: Skoda Fabia sedan , jaki bagaznik??

Zależy jaki wózek... Sedan ma duży bagażnik, ale jest "sztywno" ograniczony od góry. Moim zdaniem lepiej brać kombi: - wszechstronniejszy (gdy trzeba przewieźć coś naprawdę dużego można zapakować pod dach) - wygodniejszy załadunek - ŁADNIEJSZY!!! Fabia sedan jest ohydna!

Smutno, ukradli Fabię

W nocy z 14/15 marca skradziono moją Fabię Kombi 1.2 HTP. Nawet nie doczekała rocznego przeglądu. Czekam na ubezpieczenie. Niestety sytuacja zmusiła mmnie do kupna używanego auta i będzie to Astra I 1.4 16V sedan, rocznik 1998. Smutno mi, co za złodziejski kraj. Pozdrawiam Mikihtp.

Re: Skoda Fabia Sedan czy Renault Megane Sedan?

Wnętrze nowej Megane, jeżeli chodzi o plastiki-fantastiki, przypomina mi raczej Tavriję i niczym ma się do poprzedniej wersji Magane. Szkoda pisać ale to oczywiście kwestia gustu. ZA tyle kasy i tak marny plastik :-(((.

Re: Skoda Fabia Sedan czy Renault Megane Sedan?

jeśli ci zależy na ładnum wnętrzu kup renaulta jeśli na tanich częściach kup skodę(jeśli mieszkasz na południu to jeżdził na przęgląd do Czech).Ja mam meganke z 96 i nie narzekam dla mnie ma znaczenie wnętrze bo to w nim przebywam a nie wygląd zewnetrzny.

Re: Skoda Fabia sedan , jaki bagaznik??

Ja co prawda do salonu poszedłem po Fabię Kombi ale wyjechałem Octavią....ale to już inna melodia.Wersja kombi jest wg. mnie najładniejsza i najpraktyczniejsza 426 litrów bagażnika pozwoli przewieść naprawdę wiele,a sedan no cóż,do najzgrabniejszych raczej nie należy...jak Fabia to tylko kombi!

Re: Fabia Sedan czy Dacia Logan?

Ale mnie akurat Panda się podoba. Jeśli zaś chodzi a Fabię (zwłaszcza sedan) i Thalię, to w ogólnym odczuciu społeczno-motoryzacyjnym (nie moim!!!) uchodzi w Polsce za auto wybierane i kupowane przez buraków.

Re: Fabia Sedan poza konkurencja

To chyba nawiązanie do pewnej reklamy VW, gdzie w facio w Polo patrzył na wszystkich z góry. -- Narodowy sport pewnego kraju w Europie Środkowej - 4 x 100 i mnóstwo falstartów

Re: Skoda Fabia Sedan HTP

Pamiętam, pamiętam! Masz sklep z komputerami w Kielcach. Tak kiedyś stwierdziłeś. A zamierzałeś mieć dwa sklepy z komputerami. Szkoda, że mając taki sklep... przepraszam... dwa sklepy, musisz korzystać z tego samego serwera. Już od tak dawna. Dwa sklepy komputerowe są pod tym samym adres

Re: Skoda Fabia Sedan HTP

derduch napisał: > Gość portalu: kanciak napisał(a): > > > No i cool. A ja wole byc kielczaninem z Kielc niz warszawiakiem z Kielc. > > A ja jestem Warszawiakiem z Warszawy i nikogo udawać nie chcę i nie muszę > > > Wiec sie odczep od Kielc, koles, bo gd

Re: Skoda Fabia Sedan HTP

Jesteście żałośni! Licytujecie kto jest lepszy. Czy miejsce zamieszkania was tak nobilituje? Też mieszkam w Warszawie (z wyboru a nie z urodzenia) a wcześniej przez 20 lat w Kielcach. (Kielce - Dobre Miejsce). I takie samo jak inne, nawet Warszawa. Panowie obudźcie się! Na forum poświęconym somo

Re: Skoda Fabia Sedan HTP

Gość portalu: kanciak napisał(a): > A ty co? Warzszawiak spod Zdunskiej Woli albo Z Pcimia Dolnego? Nie, ja z Żoliborza jestem. > Warszawiakiem trzeba sie urodzic, bo inaczej robi sie wioche prawdziwym > warszawiakom. I ja tak uważam Poza tym nie wiem skąd w Tobie tyle

Re: Skoda Fabia Sedan HTP

Gość portalu: kanciak napisał(a): > Jestes w ogole normalny? A skąd! Jestem zdrowo pierdyknięty, od 8 lat lecze się psychiatrycznie, do tego pije ogromne ilości alkoholu, gdy akurat nie chlam to przerzucam się na środki uspokajające (lorafen, estazolan, xanax i inne). To chciałeś p

Re: Skoda Fabia Sedan HTP

Gość portalu: kanciak napisał(a): > A ja mam drugie Fiata i sie nie zawiodlem. > 2 to chyba wiecej niz 1? No i w porządku! Bardzo mozliwe że wyjątkowo trafiłem źle, albo Ty farciarsko. Ja w tych sprawach ugodowy jestem :-)) -- Na wszystko skutecznie pomaga woda. Dwie, trzy

Re: Skoda Fabia Sedan HTP

Raczej się mylisz, tu prędzej wpływ ma miejsce zamieszkania (SCYZORYK KIELECKI) niż jego wymarzone bądź posiadane autko. Te SCYZORYKI taki są! ;-)) -- Na wszystko skutecznie pomaga woda. Dwie, trzy krople na szklanke wódki www.ziemni.ri

Re: Skoda Fabia Sedan HTP

To chyba prawda, że część Polaków czyta bez zrozumienia. Ja ostatni raz ci piszę nieuku (co to znaczy: "se kupi"? to jakiś dialekt miejscowy?), że nie mam skody, wąsów ani kapelusza!

Re: Skoda Fabia Sedan HTP

Masz rację, nienormalni. Ja też tym jeżdżę. I ciekawi mnie czym szanowny pAN jeździ i czemu ocenia ludzi wg. posiadanego samochodu. Nie jestem normalny bo na tym forum normą jest "skoda to kupa g...", "kto tym jeździ?" itp. Jeżdzę czym chcę i wcale tego nie chwalę bo nie ma czego. Ale też nie ubli

Re: Skoda Fabia Sedan HTP

tłumacz tak sobie swój czerwony ryj wsiadajac to spedalonego sztrucla kupionego na raty jadac po kartofle

Re: Cordoba czy Fabia Sedan

Sprawdź Astrę Classic. ABS-u nie ma, bo nie jest dostępny nawet za dopłatą. Cordoba jest ładnym samochodem, ale wersja z silnikiem 1,4 60 KM będzie za słaba dla 4 osób. Wersja 1,6 75 KM jest OK, ale musisz zrobić jazdę próbną, bo może być Wam za ciasno. Dlatego ja zrezygnowałem z Cordoby.

Re: Skoda Fabia Sedan HTP

Nigdy buraku skody nie miałem tak na marginesie. Poza tym, czy ty wstydu ćwoku nie masz z takim ilorazem inteligencji sie popisywać !! Pisałem wyżej, jebnij sobie baranka i przestań tu na tym forum pitolić takie bzdury, żygać się już od tego chce palancie jeden. Scyzoryku z kapeluszem i bakami

Re: Skoda Fabia Sedan HTP

Facet !!! "kanciak" Czytam te różne posty i widać, że ty chyba chory jesteś albo psychiczny ?? A walnij sobie baranka to ci przejdzie, przestaniesz też zaśmiecać to forum dennymi bzdurami jakimi się ćwoku popisujesz.

Re: Skoda Fabia Sedan HTP

Przeciez my rozmawiamy o samochodach. I o tym jak zniechecic ludzi do popelniania zyciowych bledow.

Re: Skoda Fabia Sedan HTP

Powiem ci jaka jest przewaga Stilo nad Octavia II. Stilo nie ma wielkiego bagaznika do wozenia burakow. Wyglada jak normalny kompakt dla normalnego czlowieka, ktory potrzebuje taki samochod, a nie cos wiekszego. Bo gdyby potrzebowal cos wiekszego, to by sobie kupil Mondeo albo Passata, a nie uda

Re: Skoda Fabia Sedan HTP

Gość portalu: placebo napisał(a): > tłumacz tak sobie swój czerwony ryj wsiadajac to spedalonego sztrucla kupionego > > na raty jadac po kartofle A ty cwelu czym się bujasz ?? Mądry widać jesteś łajzo w szrotowskim zdybie !!

Re: Cordoba czy Fabia Sedan

Kup sobie fiata brava 1.2 80KM. Sa jeszcze gdzie niegdzie do kupienia. Za te cene wytargasz klime i ABS. Auto oszczedne i dynamiczne zarazem z bardzo udanym silnikiem. Polecam goraco. A miejsca w srodku prawie tyle co w aucie klasy sredniej.

Re: Cordoba czy Fabia Sedan

Dzieki za informacje. Czekam na opinie uzytkownikow skody i seata. Bo wcale nic nie jestem mądrzejszy.

Re: Skoda Fabia Sedan HTP

"se kupi" to nie język skodziarzy, bo to cytat z twojej wypowiedzi a raczej wypocin, a ty podobno jezdzisz fiatem. Zatem kolejny twoj cytat:"A jak nie masz skody to won stad, bo zadnego tu z ciebie pozytku nie ma." Sam wysuwasz argumenty przeciwko sobie i zaprzeczasz sobie, radzę więc zmienić

Re: Skoda Fabia Sedan HTP

Po co z psycholami, ćwokami dyskutować !! Lepiej niech oni jeżdżą lub się toczą 10 lub 15 letnimi ruinami, i modlą się, aby jakiś glina nie zabrał dowodu za sam wygląd tych wraków zagrażających innym uczestnikom ruchu.

Re: Cordoba czy Fabia Sedan

Ja moge dodac tylko kilka zdan o Cordobie. Jezdze nia czwarty rok i jak na razie nie mam nic do zarzucenia. Do tej pory (odpukac)oprocz wlewania paliwa i przegladow wiecej sie nia nie zajmowalem. Co sie tyczy silnika 1,4 60 KM, to oczywiscie super sportowej jazdy bym nie probowal, ale jezdzac

Re: Skoda Fabia Sedan HTP

Reklamuja ostatnio nowy cudowny lek 'Prostenal'. Moze powinienes zaczac brac? Podobno lagodzi depresje starcza.

Re: Skoda Fabia Sedan HTP

derduch napisał: > Gość portalu: kanciak napisał(a): > > > A ty co? Warzszawiak spod Zdunskiej Woli albo Z Pcimia Dolnego? > > Nie, ja z Żoliborza jestem. No i cool. A ja wole byc kielczaninem z Kielc niz warszawiakiem z Kielc. Wiec sie odczep od Kielc, koles, bo

Re: Skoda Fabia Sedan HTP

Gość portalu: kanciak napisał(a): > No i cool. A ja wole byc kielczaninem z Kielc niz warszawiakiem z Kielc. A ja jestem Warszawiakiem z Warszawy i nikogo udawać nie chcę i nie muszę > Wiec sie odczep od Kielc, koles, bo gdyby chcial to tez bym teraz mieszkal na > Zoliborzu i

Re: Skoda Fabia Sedan HTP

Gość portalu: kanciak napisał(a): > Reklamuja ostatnio nowy cudowny lek 'Prostenal'. Widzę już jakie rzeczy cię szczególnie interesują. Reklamy Skody i leków opóźniających skutki starzenia się. No tak... jak się jest bezrobotnym kielczaninem, to czym innym można się interesować? J

Re: Skoda Fabia Sedan HTP

Zadne uwielbienie. Po prostu stwierdzam tylko fakty. A ty mials chyba udowodnic co innego, a mianowicie ze pisalem pod innym nickiem i pytalem o Stilo. I co?

Re: Skoda Fabia Sedan HTP

Gość portalu: kanciak napisał(a): > Zadne uwielbienie. Po prostu stwierdzam tylko fakty. Faktem jest twoja głupota. Wszystko inne sobie wymyśliłeś. > A ty mials chyba udowodnic co innego, a mianowicie ze pisalem pod innym nickiem > i pytalem o Stilo. I co? Ja miałem coś

Re: Skoda Fabia Sedan HTP

A ty co? Warzszawiak spod Zdunskiej Woli albo Z Pcimia Dolnego? Warszawiakiem trzeba sie urodzic, bo inaczej robi sie wioche prawdziwym warszawiakom.

Re: Skoda Fabia Sedan HTP

Kanciaka nie przekonasz. On uważa, że Stilo to najlepszy kompakt na świecie. A jak kanciak coś sobie wbije w łeb, to dyskusja z nim nie ma sensu. Kanciaki, podobnie jak krowy, nigdy nie zmieniają poglądów.

Re: Skoda Fabia Sedan HTP

Kanciak nie jeździ żadnym Stilo. Został wcześniej zdemaskowany, jak pod innym nickiem wypytywał czy Stilo to dobry samochód, bo miał zamiar odkupić od kolegi. Później zapowiedział, iż wycofuje się i nigdy więcej nie wróci na forum Skoda. Jak widać, kłamie w każdej sprawie.

Re: Skoda Fabia Sedan HTP

Nie bede sie powtarzal. Dodam, ze inteligentny czlowiek nie rozmawia z kmiotami. Wiec ostatni raz mowie, jestes debilem, ktory mysli ze jak se kupi skode, to jest wielki europejczyk i gosc. Zalosny jestes synek.

Re: Skoda Fabia Sedan HTP

Rozczaruje cię scyzoryku: nie mam wąsów, kapelusza ani skody, chociaż zdecydowanie wolałbym ją od fiata, nawet gdyby miał on złote klamki i kierownicę.

Re: Fabia Sedan czy Dacia Logan?

Myslalem o tym, ale nie mam tyle pieniadzy. Fabia Sedan albo Logan to w tej chwili kres moich mozliwosci finansowych, a i tak bede bral ja na kredyt i jeszcze sie zapozycze na pierwsza wplate. Alte licze, ten samochod posluzy mi przez dobrych 10 lat.

Re: Fabia Sedan czy Dacia Logan?

wybacz Historyk,ale ani Fabia sedan,ani Logan nigdy nie bedzie samochodem prestiżowym,"dostojnym" jak to nazywasz.To samochód za 30 tysięcy,niezależnie od sylwetki i bagaznika,każdy wie,że to auto dla biedaka.Chcesz dostojenego samochodu to kup Merca,tyle że musiałbyś uzbierać 10 razy tyle

Fabia sedan - rodzinny kompakt - naprawdę dobre

kamykpotokowy napisał: > wildstain napisał: > > > W sumie ja bym raczej wskazywał na Fiata Pandę... > > Raczej watpie. > Fabie Sedan kupuje sie dlatego, bo to rodzinny kompakt. Tak samo jak Logan, tyl > e > ze tanszy. A Panda to drugi samochod w

Re: Fabia Sedan czy Dacia Logan?

To sa 3 drzwiowe Fabie? Bo ja nigdy takiej nie widzialem. Ale i tak odpada, bo z malym dzieckiem to chyba ciezko jest przy 3 drzwiach? No i haczback tez odpada, bo sedan ma wiekszy bagaznik, a mnie musi sie zmiescic przewijarka i lozeczko, bo czesto bedziemy jezdzic do tesciow na weekend.

Sedany - samochody wieśniacze

denerwuje mnie hołota w następujących sedanach: skoda fabia renault megane ford focus toyota corolla seat cordoba vw bora fso polonez

Który nowy sedan na taxi?Thalia,Albea,Logan,Lanos?

A może Fabia, oczywiście sedan lub kombi? Wdzięczny będę za rzeczowe porady:-)

Re: Fabia Sedan czy Dacia Logan?

Dzieki za wyczerpujaca odpowiedz. Ale ja juz zdecydowalem sie albo na Fabie albo na Logana. Koreanskie zlomy odpadaja, bo slyszalem ze ich jakosc jest koszmarna, a poza tym ja chcialem sedana o eleganckiej sylwetce. Bede jezdzil zwykle do pracy i raz w tygodniu wypad do tesciow albo na dzialke

Re: Przyklad na Skodzie...

- limuzyna: Octavia dizel - coupe: Fabia RS - sedan: Fabia Sedan - kompakt: np. VW Bora

Re: Sedany - samochody wieśniacze

Gość portalu: chłopek napisał(a): > ...wsiochu...ze wsi wylazłeś i na wieś wrócisz. > > Daj se siana ośle. Fabia Sedan? Zgadlem?

Zobacz wideo