Przeszukano 112 353 977 wypowiedzi na 1 246 forach

fa?szywe - pozostałe wpisy

Soruj: wg trafności wg daty

Re: Uwaga! Agent nr 1826 rozsiewa fa?szywe info !

Szkoda nam Ciebie Dawidzie,dales sie zaszczuc i oglupic i tylko od Ciebie samego zalezy czy to zrozumiesz.

Re: Fa?szywe Radio Maryja i nasza troska o dobre

hatteras napisała: Moherowi bandyci potrafia pluc na uczciwych i powszechnie > szanowanych ludzi wznoszac przy tym antysemickie okrzyki,zupe?nie tak jak > czynili to hitlerowcy podczas wojny. posłuchaj no ty ścierwo zydoubeckie co jest wredne podłe i zdradzieckie chodzi ci o obraz Pol

Fa?szywe Radio Maryja i nasza troska o dobre imie

RM reprezentuje najwiekszy prymityw i prostactwo jakie kiedykolwiek zrodzi?o sie w naszym kraju.Niestety prymityw jest na tyle g?osny ,ze s?ychac go poza granicami kraju.Moherowi bandyci potrafia pluc na uczciwych i powszechnie szanowanych ludzi wznoszac przy tym antysemickie okrzyki,zupe?nie

Co to będzie, co to będzie ---

kontrowersje.net/przez_13_lat_owsiak_podawa_fa_szywe_kwoty_zbi_rek_i_wyjmowa_z_puchy_miliony No - ciekawe -- Вcе этo

Fałszywe wspomnienie

. pl.wikipedia.org/wiki/Fa%C5%82szywe_wspomnienie -- diamenty i perły --------------- nie bój się

Żyrafa, fa, fa, fa, fa.....

...to jedna z ulubionych piosenek mojego Misia, a wieszak jest wesołym dodatkiem do pokoju, który właśnie się urządza:) -- Kasia z Mikołajem

Przez 13 lat Owsiak podawał fałszywe kwoty zbiórek

To art. z 2014 ,czyli już 20 lat wyciąga z puchy mln. kontrowersje.net/przez_13_lat_owsiak_podawa_fa_szywe_kwoty_zbi_rek_i_wyjmowa_z_puchy_miliony

Re: wirus 'miś' pomocy!

: wirusy.wp.pl/wiadomosc.html?wid=8559&kat=352&katn=wiadomo%B6ci&widn=Fa%B3szywe+alarmy+mog%B1+by%E6+niebezpieczne hoaxbusters.ciac.org

Byłbym ostrożny...

: artykuly.com.pl/artykuly/19599_google-plus-%2B-fa%C5%82szywe-zaproszenia-%3D-niebezpieczne-szkodliwe-oprogramowanie-i-infekcje.html

Fa

ktura aaaaaaaaaaaaaaaaaa -- http://www.gigante.pl/pliki/grafika/obraz/9/gigante.pl_obraz_1218060097.gif

fa

-- <a href="tickers.TickerFactory.com/ezt/d/1;20300;28/st/20070405/k/603e/preg.png" target="_blank">tickers.TickerFactory.com/ezt/d/1;20300;28/st/20070405/k/603e/preg.png</a

Re: fa fa fa...

No fa fiem, fafie fyfie. Faforiuf -- Niektórzy mówią, że zieje jadem, a po rozmowie z nim poczujesz się intelektualnym bankrutem. My jednak wiemy, że zwą go Yavorius.

fa fa fa...

zaflułam fę fe fmiefu ;-DDD -- być, czy nie mieć? tu ... i tam...bloga piszę...

Mydełko Fa

"Mógłbym cię mydlić mydełkiem fa - Było by fajnie siaba daba da - Dmuchał bym tobie z mydła balony - Byłbym szczęśliwy i zadowolony - Siaba da , siaba da , ty i ja mydełko fa" - śpiewała kiedyś Marlena Drozdowska. Już niedługo z mydełkiem Fa, a konkretnie z żelami pod prysznic, powinni się

FEOGEN FA

hej! mam problemy z przyjmowaniem zelaza: mdlosci, zawroty i bole glowy- mialam przyjmowac 3 razy dziennie, ale moglam bez problemow brac tylko raz w zastepstwie lekarz przypisal mi ten Feogen fa (chromagen fa), czy slyszalyscie cos o tym, a moze zostac przy tej 1 tabletce zelaza, na poczatku

mydełko fa

w telefizjonie u Kubusia - Marek Kondrat śpiewa Mydełko Fa. ech.. łezka w oku.. wspomnienia powróciły.. piękne ;) -- Tak samo jak z batonikiem:)

fa sprzątająca

Wzywa się Zarządcę,oraz Wspólnotę mieszkaniową ul. Szwoleżerów91 do natychmiastowego uregulowania, wraz z odsetkami ustawowymi w wysokości 1898,40 zł za wykonaną usługę w miesiącu Czerwcu 2007.Nie uregulowanie w\w należności może spowodować podwyższenie kosztów z tytułu opłat sądowych. Fa

Mydelko fa

How 'Fa' will you go? Fajny slogan reklamowy no nie?:) Podoba mi sie a wam? Znacie jeszcze jakies fajne? Piszcie!

Re: Żyrafa, fa, fa, fa, fa.....

jak tys to wyciela?? no jestem pod wrazeniem - genialny jest!:))) moje gratulacje;-) -- Wszystkie Agnieszki to fajne chłopaki!!! serwetki

nikon FA

mam okazję nabyć nikona FA z obiektywem 36-72mm + MD15 za 259 euro. Czy jest to połacalna inwestycja? Aparat i szkło w stanie zadowalającym.

Re: Żyrafa, fa, fa, fa, fa.....

o jeeeeej piekna ta zyrafka no i slonik tez sliczniutki :-)))) ale zdolnicha z Ciebie no nie moge normalnie -- ForumStinga If I caught the world in an hourglass...

Re: Żyrafa, fa, fa, fa, fa.....

A najfajniejsze te sznurki:) -- Członkini KWA

Ale Żyrafa, fa, fa, fa, fa.....

prześliczny i bardzo pomysłowy! -- forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=621&w=14864025&v=2&s=0

Re: Żyrafa, fa, fa, fa, fa.....

Może tylko dodam, ze wieszak został zrobiony przeze mnie od a do z (gdyby zachodziły podejrzenia, że rzecz jest kupiona:). Wzór zwirzątek zaczerpnięty ze stron art.com -- Kasia z Mikołajem

Re: fa fa fa...

Pfefief fifę,fe fię zapflufam... tafi Rofl... laff -- być, czy nie mieć? tu ... i tam...bloga piszę...

Re: fa fa fa...

a fo fo? -- Niektórzy mówią, że zieje jadem, a po rozmowie z nim poczujesz się intelektualnym bankrutem. My jednak wiemy, że zwą go Yavorius.

faQ

dzisiaj czytałam w FaQ o diecie i wytłumaczcie mi- dieta rygorystyczna- najpierw jest napisane że nie można ziemniaków a później w produktach zalecanych że można słodkie ziemniaki. że nie można marchewki, a niżej że można wszystkie warzywa...

iwona.fa

Słuchaj ciotka :) wiesz co, no ja się boję tej metody, młoda miała już taki start 2 razy.. za pierwszym razem, wywołaliśmy ciągłe napady padaczkowe, z którymi walczyłam rok. :( teraz znowu spróbowaliśmy i po 3 razach, młoda cofnęła mi sie na maksa.. więc chyba jednak nasza J.M. ma rację..nie każda m

FA Cup

Manchester City 1-0 Stoke City. ps: kibice Man City odtanczyli polski folklor tanca na trybunach czyli "Lets do The Poznan". Pozdro.

FaBergerac

JAJO! Jakoś tak z Faberge mi się skojarzył staroć taki: www.filmweb.pl/f126669/Bergerac,1981 Ktoś pamięta? -- Amerykańskie piwo jest jak seks w łódce: fucking close to water.

PAK-FA

Nowy film: www.youtube.com/watch?v=Wx1Z4KJCpOU

FA- pytanko..

pytanie banalne, lub nie... przez kogo zatrudniony jest personel pokladowy LOTu? Linie Lotnicze LOT, czy moze PP Porty Lotnicze, czy moze cos jeszcze? potrzebuje podstawowe info (ilosc zatrudnienia, itp) dlatego przydalby sie jakis kontakt, domyslam sie ze w WAWA... dzieki, pozdrawiam

iwona.fa

no wkońcu:)) kurczę za kazdym razem się pytaliśmy co u was..Madzia mówiła, że Fabiana super postępy zrobiła:)) no już nie moge się doczekać turnusu..w końcu stara gwardia:)) hura hura hura

Re: muzyka dla matrixa - pomóżmy Januszowi!

Tu masz przykład (jeden z wielu) jak za pomocą prostego machanizmu nogliście wszyscy w grupie wyindukować sobie wzajemnie trudne dzieciństwo. pl.m.wikipedia.org/wiki/Fa%C5%82szywe_wspomnienie

faJne

to forum. Czego ostatnio wontki zakładam tylko ja???? -- Kobiet nie da się zrozumieć, kobiety trzeba kochać

Mydełko Fa

Cześć Chciałem spytać co myślicie o występie naszych fianlistów? Moim zdaniem ciotka była kapitalna.Wykazała się kreatywnością,poczuciem humoru.Ci dwaj ''mężczyźni'' wogóle się do niej nie umywają.W tej chwili już tylko ona podtrzymuje program na poziomie.Głosujcie na nią!

FA

Przy tak niskich zarobkach rozłożonych na troje dzieci należy Ci się FA. A tam już sobie z panem poradzą. Dlaczego nie wystąpisz o alimenty z FA?

Fa-fa-fantastycznie!

Fantastycznie! Archiwizuję Wasze słowa jak największe skarby, które pozwolą mi pofrunąć ponad Wrocławiem i popływać rzekami jego ulic:)

Problem z FA :(

Witam mam pewien problem odnośnie FA.Jestem rozwodka na syna dostaje alimenty z FA obecnie zyje w konkubinacie i spodziewamy sie dziecka.Pani z mopsu powiedziala zeby dostac pieniadze dalej z FA musze pokazac dochody za 2010r mojego obecnego partnera.Dziecko ma sie urodzic 20.08.2011 a FA mam

FA-bardzo ważne!

powiedzcie mi jaka jest procedura.wiem napewno ze komornik nic nie ściągnie bo tatusia nie ma,sprawy jeszcze do niego nie złożyłam ale wiem ze ani od niego a ni od komornika ni nie dostane wiec chce isc z tym do Fa lecz co,czy musęskładac sprawe do komornika i odczekac 2 mce bezskutecznej

PAK FA HD

http://youtu.be/SzYs_-zuq9w;;SzYs_-zuq9w;;http://i1.ytimg.com/vi/SzYs_-zuq9w/default.jpg;;Time of T-50 / PAK FA (????? ?-50 / ??? ??)

pachnace zele Fa!

Jak Wam sie podbaja te nowe owocowe zele Fa Wild? Wg mnie supperrr! Wczoraj kupilam biala herbate z cytryna - rozkosz kapieli, naprawde. A w ogole to bardzo lubie te reklame z panna, ktora sie wspina na most i tekst "How FA will you go?!" Avon z kolei proponuje serie Senses, tez z owocowymi

FA

Zgadzam się z FA- używam razem z myjką, super się pieni, dobrze myje, pięknie pachnie, nie wysusza i starcza na długo.(5 zł) Ziaji nie lubię.

Kiedy do FA?

Napiszcie proszę jak wygląda sprawa z FA. Komornik nie może ściągnąć zaległych alimentów a bieżące były płacone z opóźnieniem aż do teraz tzn początek drugiego m-ca brak. Bardzo chciałabym wiedzieć ile trwa rozpatrywanie wniosku i ile faktycznie musi nie płacić. Dziękuję za każdą informację.

FA- kiedy wrównanie?

Dziewczyny, mam pytanie. Dokumenty na przedłużenie FA złożyłam dopiero na początku pażdziernika, kiedy nie dostanę go na bieżąco , a dopiero później wyrównają mi- w październiku czy w listopadzie? -- Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajcie go sobie zabrać.

OBWIESZCZAM REPUBLIKE FA !!!

Obywatele Republiki FA ! Za cenzure nadszedl czas zaplaty. Stary, dyktatorski, niesprawiedliwy porzadek - najwyzszy czas obalic! Niniejszym obwieszczam powstanie wirtualnej, rewolucyjnej Republiki FA !!! Dzis w obliczu zagrozenia wolnego slowa postanowilismy przejac wladze. Naszym

Do FA LOT

Wiem, że wiekszośc FA LOT czyta lub udziela się na tym forum. Nie dajmy się zwariować. Walczmy o swoje! Walczmy z tandetą, obnizeniem jakości, o nasza pracę i płace i z sokioem pomidorowym na kraju...

fa???

Ale to by oznaczało, że po pierwsze się pieni, a po drugie wyślizguje z rąk jak za mocno przyciśniesz! Czy taki facet może być fajny????? Gość portalu: niunia napisał(a): > jestes fajny, jak mydelko Fa

Balsam Fa poszukiwany!!!!

Jak byłam na urlopie w Grecji znalazłam rewelacyjny balsam Fa, który świetnie nawilża skórę! Ale musiałam go zostawić i już w Polsce nie mogę go znaleźć... To jest nowy produkt tej firmy, ale może gdzieś już go widziałyście? Będę wdzięczna za informacje!!!

Do f-a

f, co Ty u diabła pijesz wieczorami? Czy to płynna siarka, czy jabole z kwasem siarkowym? Cokolwiek bowiem to jest robi w Twoim umyśle straszne spustoszenie. Nie PIJ TEGO WIECEJ!!!!! Co ty za bzdury dziś wypisujesz na FA to pojecie ludzkie przechodzi. A.

łucznik FA 460

Witajcie, Kupiąm sobie maszynkę łucznik fa 460, no i mam problem. Nić mi się ciągle zrywa i łamię igły. Czy macie pomysł dlaczego tak się dzieja? Nie ukrywam ze jestem nowicjuszką w dziecinie szycia na maszynie, wiec może coś zle robie? Wszystkie manewry, nakłądanie nici itp, robę

Mydelko Fa-petycja

Pamietace ten przeboj z poczatku lat dziewiedziesiatych.Wielu ma chyba z nim wiele wspomnien ;-) a poniewaz TVP puscila od nowa Niewolnice Izaure moze by zaczela puszczac tez Mydelko Fa. Kto jest za tym zeby Gazeta na plaze zajela sie tym kultowym utworem niech sie podpisze pod ta petycja

Re: GA-FA!!! GA-FA!!!

Jestem z Wami :) GA-FA! GA-FA! -- majkowe fotki

Zmierzch FA, czyli

Zmierzch FA, czyli „Analiza Dociekliwa” Wielu z was zastanawia się nad tym, czemu FA ilością postów przegrywa już nawet z FŚ. Pisze teraz, bo gdy F-JUJNIA lub F NAUKA nas dogoni nie będzie już takiej potrzeby. Wtedy w zakładzie pogrzebowym kupię standardową przemowę nad mogiłą

Alimenty z FA

Jako, że znacie się na wszystkim, może pomożecie - mam pytanie odnośnie dochodów. Wyczytałam, że do dochodu wliczają się alimenty na dzieci. Ale zasądzone czy otrzymane? Liczy się wyrok sądu z ustalonymi alimentami czy wpływy tych alimentów na konto? Aaa, i jeszcze jedno pytanie - wyprowadziłam się

GA-FA! GA-FA!

Bwv - zabiłeś mnie argumentami :) Ale co zrobić aby dotarły one do administracji...? -- Nie ma smalcu! Z dżemem są puree! Offotopiki

Fa:-*

Dziękuję za cudny powiew wiosny:-) Wrócilam z pracy taka zmęczona, a tu mnie powitala paczuszka na biurku :-) Mam nadzieję, że ode mnie też dotarlo co trzeba na czas... -- Rozpostarta płachta nieba zawsze daje to, co trzeba, przez tę płachtę, pod sam kręgosłup, prześwituje cała wiedza. Kiedy

fa

łsz, to moj stary pcha wozek. -- Dzieci i zegarki nie mogą być stale nakręcane. Trzeba im także pozwolić chodzić.

FA

mam pytanie jeżeli ukończyłam 18 lat i jestem w ciąży ale mimo to dalej kontynuje nauke to czy mi przysługuje Fundusz Alimentacyjny????

GA-FA!!! GA-FA!!!

GAFA ALBO ŚMIERĆ !!! Parafrazując pewnego polityka , którego nie lubię ;) -- Foto forum Kolej

balmy qrwa fa

co jest wy..es w kierunku galaktyki osla kupe watkow ktore nijak nie naruszaly regulaminu co jest masz okres czy jaki chooj. powiedz mi co ci przeszkadzal moj watek na temat wielkich talentow aktorskich alicji bachledy corus czy innej coreczki postkomunistycznych aparatczykow jeszcze bardziej utale

jescze raz FA

no i co robić? przeżyłem zjazd wig20 o 600pkt. sprzedac teraz i wrócić na wig20 2200 czy stanąć z boku i płakać? Jeżeli sprzedam, to nie wiem czy odważę się jeszcze kiedyś kupić. Z drugiej strony patrzeć jak topnieje kapitał... Co myślicie?

Fischer Air - FA

Poszukuje stewardes lub stewardów z Fischer Air. Chciałabym pracować w Fischer i potrzebuje zadać kilka pytań. Licze na odpowiedź. Pozdrawiam

Protest FA LOTu

- Pracownicy personelu pokładowego Polskich Linii Lotniczych zapowiadają protest przeciwko planowanym zwolnieniom w spółce. We wtorek w samolotach i na lotnisku Okęcie będą rozdawać pasażerom ulotki informujące o akcji - poinformowała w poniedziałek przewodnicząca Związku Zawodowego Perso

Antonio, fa caldo!

www.infomuzyka.pl/Muzyka/1,83570,4708309.html a nie mogli wsadzić skarpetki na łeb, a kominiarki na orła cień? z drugiej strony skarpetka wydłuża optycznie hmm:) -- prawie jak kopov Pn, 26-11-2007 Forum: ANALityczno - umORALniające - Antonio, fa caldo!

Do FA LOT

Która z was wie, gdzie będziemy nocować w Dublinie? Mam nadzieję, że można będzie poszaleć trochę w Irlandii.

Przedruk z FA

O co chodzi? Pojawiło sie to w wątku o humorze żydowskim, ale bez tłumaczenia Prośba o tłumaczenie do Żydów piszących tu: שאלה: "מה הקשר בין השואה לסנטה —

Fa!!!

My faktycznie jak siostry syjamskie.Ja mam podobnie, nie lubię Angela, a niucham od tygodnia pasek od zegarka, na którym został Anioł i myślę: coś w nim jest!!! I jestem znów chora:( -- Wszędzie jesteśmy niezupełnie, wszystko robimy nie do końca.

Fa

Fajne komentarze. Widać naród wreszcie mądrzeje. Inni tez zaczynaja traktowac wzajemnie, po przylocie na Tahiti nie zaimponowalem ich sluzby granicznej amerykanskim paszportem dopiero Polski dowod osobisty uwolnil mnie od wzselkich podejrzen. Ma racje Tomasz piszac,ze ameryka to kraj bru

FA

A tu się mylisz, bo skończyłam studia dzienne, (niepłatne) i zarabiałam na studiach korepetycjami. Te 170 zł zasiłku potrafiłam zarobić w jeden dzień. Ale niestety trzeba się przy tym napracować, a po co, jak nie trzeba. Wyobraź sobie, że korki są dobrze płatne. Ale Ty pewnie o tym nie słyszał

Transmisje FA Cup

Mam pytanie czy na jakimś kanale nie koniecznie polskim można ogladać mecze pucharu angli.Słyszałem ze canal plus wykupił transmisje ale w programie nic nie ma.Proszę o odpowiedz;)

Do FA LOT

A nie mówiłam, że porzyjdzie czas, kiedy skończy się wasze złodziejstwo pokładowe??? W K2 wszyscy się cieszymy, że ten czas nastał. Ciekawe czy będzie się wam teraz chcało zabierać te wielkie anużyska na pokład?

Fa

Oriental Summer to według mnie zapach przede wszystkim owocowy choć jakies tam kwiatki w składzie posiada. Mandarynka, suszone owoce, migdał z przyprawami - apetyczny aż slinka cieknie, cudo! Jaśmin, irys i bardzo silnie wyczuwalna wanilia. Mam do Oriental Summer wielką słabość i dlatego kiedy

EGIPT-----" FA TAMORGANA "

Czy komus sie udalo zobaczyc " FATAMORGANE " ????? Jesli nie , to nie chwal sie ze byles w Egipcie !. Hotele z gwiazdkami sa wszedzie , plaze i piekne morze tez sie blizej znajdzie , ktos widze robi niezly biznes wysylajac Polakow na pustkowie (prosze nie mylic z pustynia )Jechac do Kairu

poczytałam sobie...FA

...i dochodzę do wniosku, że coraz gorzej z bywalcami (większością)...kto by Was raczył wysłuchać szaraczki...piszcie sobie,piszcie, na zdrowie... -- ****************************************** myślę więc jestem- powiedziałam i zniknęłam! stary dowcip, wiem...

gsx- fa600

witam!!szukam zdjeć z tym motorkiem chciałem swojego przemalować i potrzebuje szablonow...poza tym jakieś stronki o tym motorku tzn testy dane techniczne itd..z gory dzieki ide palić maszyne .pozdrawiam wszystkich MOTO narka....

Antonio... fa caldo....

... I obracam się nawet do pięćdziesięciu razy. Ludzie, wyłączcie tę lampę tam na niebie, bo mnie zaraz szlag trafi. Dzidka Roztapiająca się

Fa

Jesteś świetną dziewczyną - mam ochotę Cię uściskać - czytałam poprzedni wątek i dziękuję za twój wpis - subtelny i deliaktny - smoczy język aż mnie świerzbił (prawdę powiedziawszy świerzbi mnie od jakiegoś czasu) i hamowałam się żeby czegoś nie chlapnąć. Dziekuję Ci, bardzo za tę wyrękę :))

Zobacz wideo