Przeszukano 110 585 101 wypowiedzi na 4 079 forach

dziecko jak podawac - pozostałe wpisy

Soruj: wg trafności wg daty

Jaki olej najlepiej podawac dziecku?

Moje dziecko od 4 miesiecy codziennie dostaje po obiedzie lyzeczke oleju z pestek dyni. Zjada chetnie (sam olej, bez mieszania z zupka, warzywami itp). Jakie jeszcze oleje mozna podawac w tej sposob (od razu napisze, ze odpada slynna oliwa z oliwek, gdyz jest wstretna w smaku i moje dziecko tez jej

Re: czy podawac dziecku (6 i pol miesiaca) kaszki

Podłączę się pod pytanie. Córka kończy 5 miesięcy. Kupiłam kaszkę holle z pszenicy z pełnego przemiału. Karmię mm. Waży 7500. Podawać? Chodzi mi o wprowadzenie glutenu.

Czy podawac malemu dziecku tran?

Pani Doktor, moja corka ma 3 lata. Moja mam od jakies czasu powtarza mi w kolko, ze powinnam jej podawac tran na uodpornienie, tym bardziej, ze mala dosc czesto choruje. Czy faktycznie tran tak dobrze dziala, czy takie male dziecko powinno juz przyjmowac suplementy diety? Dziekuje.

czy podawac dziecku (6 i pol miesiaca) kaszki?

Moja polroczna corka glownie zywi sie mlekiem matki. Do tego zjada jeden posilek dziennie - gotowe danie ze sloiczka . Czy i kiedy powinnam wprowadzic do diety kaszki?. Pediatra powiedzial ze dobrze przybiera na wadze (65 cm, 7 kg) i nie widzi potrzeby wprowadzania kaszki ale ja nie do konca ufam

Re: czy podawac dziecku (6 i pol miesiaca) kaszki

Kasza owsiana czy jaglana to samo zdrowie. Grunt żebyś nie dawała szitów cukrowych czyli gotowców. Mam ja w domu takie jedno cudo, nazywa się chyba zdrowy (hehe) brzuszek. Kupiłam z ciekawości, żeby wiedzieć co krytykuję ;) No pasza dla niemowląt to jest, nie jedzenie. Powinno się to z mlekiem modyf

Eyeq - czy mozna podawac dziecku?

Pani Doktor, czy mozna podawac dziecku plyn Eyeq (syn ma prawie 3 lata). Wyczytalam na innym forum, ze rodzice podaja ten plyn dzieciom 3 razy dziennie. Czy nie zaszkodzi maluchowi?

Pytanie do Pani Ekspert

Dzien dobry.Czy mozna podawac dziecku z cukrzyca preparaty wplywajace na poprawe ukladu odpornosciowego?np Neosine,Biostymine?Pozdrawiam

Re: Jadłospis po 4 msc

Do 6-tego miesiaca zycia dziecka spokojnie mozesz podawac tylko mleko, na rozszerzanie diety jeszcze troche za wczesnie. -- That what you fear the most, Could meet you halfway

Re: do kiedy podawac dziecku wit.D3 ?

o takie rzeczy, jak podawanie wit D, pytalam pediatre syna i on kazal ja podawac do 2 roku zycia. tak tez zrobilam. a ile razy zapomnialam dziecku ja podac:) -- z moją schizofrenią nigdy nie jestem samotna:D

Re: do kiedy podawac dziecku wit.D3 ?

nie mozna samemu odstawic - po to robi sie badania z krwi, i na podstawie wyników i diety dziecka (czy jest bogata w witD czy nie) pediatra podejmuje decyzje czy odstawic czy ograniczyc czy podawac dalej.

Re: do kiedy podawac dziecku wit.D3 ?

> Wcale nie daję i nie dawałam. to jak ja a pisanie o robieniu badan z krwi i na tej podstawie ocenianie, czy dziecku dalej podawac, to zarcik primaaprilisowy chyba ktory lekarz takie badania robi? -- "tak jak siano ma się suszyć na grabiach, tak dziecko ma rosnąć na rękach" by

jak podawac probiotyki dziecku?

tu czytam, ze najlepiej jest podawac przed posilkiem popijajac woda, bo wtedy probiotyk nie jest trawiony razem z posilkiem. Tylko zeby 20 miesieczne dziecko polknelo samo tabletke, to jest u nas rzecza niemozliwa, bo od razu ja wypluwa. Rozmieszac sam proszek i rozpuscic z woda? Tylko czy wtedy

Próchnica

Staram sie podawac mojemu dziecku zdrowe produkty a ono ma próchnice, co robic ?

Re: Zamiast jechać do lekarza szukała rady na for

Na fb bylam w grupie o ziololecznictwie. Tam ludzie notorycznie pytali co podawac dziecku na wysypke,goraczke,bol brzucha,zapalenie ucha itd- ZAMIAST wizyty u lekarza. Niestety,jest cala masa nieodpowiedzialnych,glupich rodzicow.

Re: Wykrzyczec swoj strach

Nie szczepiłam, bo jest non stop chory od listopada, tydzien poprawy i od nowa choroba. IQ zaczełam podawac, jak miał pol roku czy 8 mc.- wiem, ze nie powinnam teoretycznie, ale wtedy jakby zatrzymał sie z w rozwoju, wymagał rehabilitacji. Moj ma 16 mc, ile Wasze dziecko?

Ile wapnia trzeba dziecku podawac kazdego dnia?

Ile wynosi dzienne zapotrzebowanie na wapn u dziecka 13 m-siecznego? Ortopeda stwiedzil ze dziecko jest odwapnione. Czy 1 jogurcik dziennie i do tego 2 butelki mleka (nutramigenu) wystarczy czy podawac wiecej wapnia? Jesli tak, to co najlepiej?

Ile podawac jedzenia ze sloiczka 5-mu dziecku?

Karmie moja coreczke piersia i jak do tej pory dobrze przybierala na wadze. Niestety dzisiaj bylam ja zwazyc i okazalo sie ze ma 240g niedowagi wedlug siatki cent. pediatra stwiedzil ze powinnam zaczac podawac jej inne jedzenie poza mlekiem. Dzis dalam jej jedzenie ze sloiczka ale zjadla tylko 3

Co podawac 10msc. dziecku.

Tj. w temacie. Dziecko je ryby mięsa nie ma żadnych uczuleń, ale brak mi już pomysłów na obiady i kolacje. Może ktoś ma jakieś ciekawe przepisy dla dzieciaków? :)) Ja mogę podzielić się bardzo dobrym przepisem, mój Leo uwielbia na kolacje lane kluchy. Czyli, serek danio lub jakikolwiek

Re: Błagam o pomoc. Chodzi o karmienie

kurcze, nie karmilam co prawda mm ale powaznie daje sie to na zadanie? Przeciez to mleko jest o wiele bardziej kaloryczne, ciezej sie trawi, jest naszprycowane witaminami itp - jakos trudno mi uwierzyc, zeby mozna ten specyfik podawac dziecku bez opamietania...

Re: Jaki olej najlepiej podawac dziecku?

Sporadycznie może Pani podawać olej z pestek winogron. Pozdrawiam. Agnieszka Leleń lekarz w Klinice Pediatrii i Żywienia IP Centrum Zdrowia Dziecka w Warszawie

calcium nie mozna podawac miesiecznemu dziecku

czy to Cię nie bulwersuje, hę? ja bym prędzej zastanowiła sie nad innym pediatrą niz miała pretensje do farmaceuty, który sprzedał Ci lek, który mozna podawac takiemu maleństwu i jak dla mnie nic złego nie zrobił. Równie dobrze dziecko może źle tolerować wszystkie inne leki na wzdęcia. A

jak podawac antybiotyk dziecku 6 tyg

witam jestem tata maluszka 6 tyg. i mam zapalenie pluc. niestety, mimo izolacji od malego juz go troche zarazilem i zlapal zapalenie gardla. lekarka kazala podawac malemu zinat ale jak narazie maly go nie akcptuje. czy sa moze jakies sposoby na podawanie antybiotykow tak malemu dziecku ?? z gory

Re: Co podawac 10msc. dziecku.

www.edziecko.pl/jedzenie/0,79376.html www.osesek.pl/ksiazka-kucharska-dziecka.html :)

Re: Co podawac 10msc. dziecku.

moze znajdziesz cos w moim dziale przepisów dla córeczki smakuje.blox.pl/html/1310721,262146,169.html?3 -- smakuje.blox.pl

lymphomysost

witam. czy orientuje się ktoś może czy krople lymphomysost -Hell które sprzedaje się Polsce roznia się czyms od tych z oznaczeniem czeskim? mam zapasowa butelke tylko z oznaczeniem "CZ. " i niewiem czy mogę je normalnie podawac dziecku?

w jakiej postaci podawac zoltko 7mies dziecku?

W schematach zywienia przeczytalam,ze od szostego miesiaca nalezy podawac dziecku 1/2 zoltak co drugi dzien, ale nie pisze jakie to ma byc zoltko - surowe czy gotowane?Jesli surowe to jak je podawac ? Do mleka? Czy nie ma obawy przed salmonella? prosze o pomoc

Re: niemowle nie chce jeść

My zaczynalismy przy rodzinnych posilkach, na talerzu byly gotowane brokuly, marchew - i w pewnym momencie dziecko zaczelo siegac, najpierw pluc a z czasem gryzc i jesc, okolo 9 mca pamietam ze zaczelam podawac sniadanie, owsianke - nieduzo, mala dostala lyzeczke i sama dlubala, na poczatku tyle co

Re: Co podawac 10msc. dziecku.

, gotowanego czy pieczonego mięsa. Wielokrotnie były tu cytowane strony z przepisami na potrawy dla niemowląt i małych dzieci. Pozdrawiam. Agnieszka Leleń lekarz w Klinice Pediatrii i Żywienia IP Centrum Zdrowia Dziecka w Warszawie

Re: Zwykłe mleko podaję.

Mleko krowie jako dodatek wlasnie do kasz czy innych posilkow mozna dziecku podawac od 6mz, jako napoj sam w sobie od roku. Jesli dziecie nie jest alergikiem nie ma powodu dla ktorego mialoby go nie pic.

Re: jak podawac antybiotyk dziecku 6 tyg

przyzwyczaila (moze jej kubki smakowe zmulilo? ;) ). Moj sposob: podawac dziecku lezacemu na boku, bardzo powoli, po kropli, z przerwami. Kierowac kropelke na wewnetrzna strone policzka - nie wypluje i nie wyplynie, po chwili dziecko i tak przelknie lek ze slina. Ale naprawde wymaga to kilku minut. No i zawsze

Re: Co podawac do jedzenia dziecku ze skazą białk

A ja chciałam spytać czemu on waży 11kg skoro ma 7 miesięcy? Kurde, moja młoda ma 2 lata i 4 miesiące i waży 11.5kg.

Re: Co podawac do jedzenia dziecku ze skazą białk

kisiel jabłkowy -- Kiedyś spotykało się dziewczyny co potrafiły gotować, jak ich matki, teraz spotyka się dziewczyny co potrafią chlać jak ich ojcowie. zagłosuj na nietuzinkowe śniadanie Karry z jajkiem

Re: Czy podawac malemu dziecku tran?

tran jest podawany i duzo młodszym dzieciom,jeżeli mała łapie infekcje na pewno nie zaszkodzi a tylko może pomóc.Polecam...

jak czesto i ile podawac 3 tygodniowemu dziecku?

tym razem mam pytanie o to jak czesto karmicie? i ile jednorazowo podajecie? corka ma 3 tygodnie, karmie coreczke 7 razy dziennie w dzien co 2,5-3,5 godz - zalezy czy sama sie domaga, czy spi i ja musze wybudzic, a w nocy co 4 godz zastanawiam sie czy w nocy nie ma za duzych przerw? ma problemy z b

Re: Antybiotyk - jak uniknąć?

ale nawet jak cos wypatrzyla (hmm bakterie wypatrzyla czy pobrala do badania?) to tez jeszcze nie powod, zeby podawac antybiotyk. Stan dziecka tez nie tak trudno ocenic, szczegolnie mowiacego przedszkolaka.

Re: Co podawac do jedzenia dziecku ze skazą białk

karra-mia napisała: > ruda pytanie roku po prostu. a czemu nie moze tyle ważyć? mój ma niecałe dwa la > ta i wazy 15. Karra, bo ciut duża waga mi się wydaje jak na 7-mio miesięczne dziecko, dlatego pytam. Nie ma głupich pytań, są głupie odpowiedzi :P

Re: Czy podawac malemu dziecku tran?

MOja córcia pije tran od 6 m-ca życia, najpierw kilka kropli, teraz ma 2,5 roku podaje jej w porze jesienno-ziomowo-wiosennej, odpukać-prawie nei choruje.

Re: Czy podawac malemu dziecku tran?

Mój syn od ukończenia 3 roku życia bierze tran - podaję mu Iskial, który rozgryza i żuje jak żelka, do tego dostaje też witaminowe żelki. -- Kuba-moje słonko

Re: Co podawac do jedzenia dziecku ze skazą białk

Rudamarta nie wiem co Ci odpowiedziec ;p mały jak mial 3m-ce wazył 7kg a był tedy na piersi tylko ;) ale z kolei córa majac sporo ponad rok wazyla 10kg czasami śmieje sie ze jedno wieczna niedowaga a drugie ponad norme :)

Re: Co podawac do jedzenia dziecku ze skazą białk

ruda pytanie roku po prostu. a czemu nie moze tyle ważyć? mój ma niecałe dwa lata i wazy 15. -- https://lh4.googleusercontent.com/-a41MuRJ9unw/TgdYjRaPefI/AAAAAAAACIw/jKYqS3ne3Vc/marylin%2525201.jpg zagłosuj na nietuzinkowe śniadanie Karry z jajkiem

Re: Co podawac do jedzenia dziecku ze skazą białk

a moja ma skończone 4lata i 13kg :P Każde dziecko jest inne Widocznie taka jego uroda, mógł się duży urodzic a teoretycznie do 1rż dziecko powinno potroić swoją wagę urodzeniową. Z resztą za chwilę zacznie pełzać, chodzić, biegać więc będzie miał z czego czerpać energię -- Owszem, Beric

Re: Co podawac do jedzenia dziecku ze skazą białk

a próbowałaś metody BLW? forum.gazeta.pl/forum/f,97130,Baby_Led_Weaning.html 7 miesięcy to jeszcze małe dziecko. Daj mu czas, oswajaj powoli z nowościami. Ja nie stosowałam rygorystycznie metody BLW, ale korzystałam z pomysłów i efekty były. No i takie małe dziecko nie potrzebuje ogromnych ilości

Re: picie wody

W ciagu czterech pierwszych miesiecy zycia tylko mleko wystarczy, chyba ze w upaly - mozna dodatkowo podawac wode. Jesli dziecko cierpi na kolki - herbatka z kopru wloskiego. Ja karmie corke mlekiem PRE tzn. poczatkowym, przeznaczonym dla niemowlat do szostego miesiaca zycia. Mleko nutramigen to

Re: Co podawac do jedzenia dziecku ze skazą białk

Siedem miesięcy to chyba jeszcze za wcześnie na kubek niekapek, jeśli dziecko nie czuje potrzeby, czy ciekawości nowego. Ja próbowałam co jakiś czas wprowadzać coś nowego, z różnym skutkiem, najczęściej kończyło sie na spluciu wszystkiego wokół. Lekarz doradzał, żeby domowe zupki dosładzać, bo

Re: Co podawac do jedzenia dziecku ze skazą białk

imho do roku spokojnie możesz karmić piersią, dobre rady teściowej, szwagierek olej, słuchaj przede wszystkim własnej matczynej/kobiecej intuicji i dziecka teraz papkowe jedzenie mu nie odpowiada, ale możliwe że później przeskoczy od razu na większe kawałki. Tak samo jak nie każde dziecko musi

Re: Najdziwniejsza porada lekarska

Dzis na grupie facebookowej bylo: pani ze sporym juz (w sensie dwuletnim, nie nimowlakiem) dzieckiem wymiotujacym w szpitalu wyladowala. Pan doktor kazal podawac do picia wode w temp pokojowej, a od piersi odstawic, bo "mleko jest za cieple, a poza tym juz bezwartosciowe)

Re: Chorowanie w przedszkolu

go-jab napisała: > Dzieciom ABSOLUTNIE nie wolno podawac aspiryny!!! Jako dziecko dostałam polopiryne w latach 80-reakcja była natychmiastowa, zaczęłam puchnąc, dusić się i trafiłam na IP. > >

Re: Co podawac do jedzenia dziecku ze skazą białk

11 lat temu z córką było mi łatwiej. Teraz czuję jakąś presję otoczenia. Koleżanki synek rówieśnik je wszystko, już się podnosi na nóżki itp. No mój też zacznie kiedyś ,ale na razie ciężki jest bo 11kg ma. Brat ma synka 3 m-cznego i też słyszę od mamy a J- bratowa -to je to i tamto, a tak robi itp.

Co podawac do jedzenia dziecku ze skazą białkową?

podawałyście do jedzenia. I jak przekonałyście dziecko do nowości. Jak nauczyć pić z kubka niekapka czy butelki? Tak wiem artykułów multum znajdę w necie, ale mi potrzebna wiedza praktyczna Wasza. Od jednej lekarki usłyszałam ścisła dieta. A od 2 innych jeść wszystkiego po trochu. A co do synka - rada

Re: Co podawac do jedzenia dziecku ze skazą białk

kisiel na deser np, na moim blogu przepis jest zupki z przeróżnymi warzywami z kurczakiem lub indykiem na początek, unikałam cielęciny kaszę jaglaną z jabłkiem np już dokladnie nie pamiętam, bo teraz to wszystko jedzą ale duzo rzeczy starałam się sama wymyślać kaszę jaglaną np mieszałam z różnymi o

Re: 3,5 letnie dziecko głoduje w przedszkolu -nie

Pytasz co robic z jedzeniem? A ty jak jestes chora to masz apetyt? Podawac to co dziecko lubi, moze wtedy zjesc i zabrac sie za regulowanie diety tak by dziecko jadlo zdrowo i tyle nie chorowalo, jak juz dziecko bedzie zdrowe.

Re: Co podawac do jedzenia dziecku ze skazą białk

przede wszystrkim na temat kubków, butelek itd nie czytaj artykułów, tylko posłuchaj swojej intuicji. Dzieciak załapie wkoncu, albo jak mój młodszy z butelki przeskoczył ok roku od razu na kubek normalny, żaden niekapek. co do diety to oczywiście bezmleczne, a jest trochę tego, więc pole do popisu

Re: Maść na azs

dla niemowlat bezpieczne sa emolienty z serii latopic,mozna je stosowac od 1 dnia zycia, stosowalam u moich dzieci i rzeczywiscie maja dobre dzialanie na skore malych alergikow, lagodza podraznienia i suchosc, dodoatkowo mozna podawac dziecku probiotyk na alergie latopic, warto zapytac o niego

czy 1,5 rocznemu dziecku mozna podawac sterydy

mam male pytanko niewiem czy to jest dobre podawac dziecku sterydy prosze o odpowiedz z góry dziekuje

Re: czy nadal podawac dziecku mleko modyfikowane?

Witam, Najkorzystniej byłoby zaprzestac juz uzywania smoczka. zamiast mleka modyfikowanego mozna podac np ,jogurt,budyn albo płatki z mlekiem krowim. Myslę,ze pociecha na pewno sie przekona -- Pozdrawiam

Re: Apteka dla aptekarza

Odbieram (wspolnie z kolezankami) mnostwo telefonow dziennie, takze od pacjentow pytajacych czy mamy to i to, ile toto kosztuje, czy moga dany lek zażyć z innym, czy w ogóle moga go zazyc, 'pani magister, dziecku jest to i to, co robic?', 'jak podawac ten lek do inhalacji?', 'godzine temu

co podawac rocznemu dziecku

Pani Doktor nie wiem co mam malej dawac jesc , kaszek ma dosc nie zjada nawet 200 ml ,poniewaz nie smakuja jej , po paru lyzkach mala naciaga i zatyka raczka buzke , bulke wyrzuca jezykiem z buzki a jogurow nie chce ,probuje juz roznych potraw i nie chce , wszystkim pluje co mam robic?? nasz dzi

Re: zagmatwane to wszystko

Fundacja Zdazyc z pomoca. Na priv podam Ci dane dziecka to mozesz na stronie znalezc opis dziecka. Ze wzgledu na wyciaganie brudow calej rodziny na forum nie chcialabym podawac naszych danych. Ze wzgledu ze moze to czytac kazdy z mojego otoczenia. Gdyby ktos chcial nam pomoc poprzez fundacje

Re: Christiano Ronaldo - pudelkowo ale i poważnie

Boze przeciez tam moze byc nazwisko surogatki (w pl by bylo bo to ona jest matka niezaleznie od tego czyja komorka) nigdzie nie jest napisane ze matka jest nieznana jedynie ze Jej nie ujawniono. Serio jest obowiazek podawac imie nazwisko i akt urodzenia dziecka do wgladu prasie? -- wszystkie

Re: Zmasakrowane brodawki

Dziekuje za szybka odpowiedz. Mieszanka dlatego, ze z piersi leci mleko z krwia. Staram sie odciagnac ile sie da laktatorem (i wylac) a gdy brodawki sie podlecza sprobowac wrocic do kp albo chociaz sciagac mleko laktatorem i podawac dziecku. Dziekuje za informacje o opatrunkach zelowych. Martwie

czy nadal podawac dziecku mleko modyfikowane??

Moja córka ma 2 latka i 6 miesięcy.Mleko modyfikowane pije nadal z butelki i tylko przed snem.Kiedy postanowiłam podać jej mleko modyfikowane w kubku odmówiła i poszła spać.Chciałabym aby juz przestała pić z butelki ale bez butelki nie wypije mleka.Co jest gorsze dla niej?Picie mleka z butelki czy n

Re: 15.5mies przechodzenie na 1 drzemkę przy krot

Marella kolacja moze inna ale nadal jest kasza, plus warzywa. To zawiera duzo blonnika co powoduje kupe. Ja bym sprobowala podawac kolacje z wysoka zawartoscia bialka, bez kaszy. -- Zdrowy Sen Dziecka

co podawac na obiad 8 mies. dziecku?

dopiero w zeszlym tygodniu- wyglada na to, ze jest OK. czy mozecie podrzucic mi jakies pomysly? czy ktos wie od kiedy mozna podawac jog naturalny? Pozdrawiam Was serdecznie, Magda

Re: jadłospis

Wszystko co miekkie i dziecko moze sobie ladnie samo zjadac, np warzywa gotowane na parze, najlepszy brokul, etc Stopniowo wszystko, nie ma czegos czego jakos podawac by nie mozna bylo, ale generalnie zaczyna sie wlasnie od gotowanych warzyw. -- -----------------------------------------

Re: Dzieci na prochach

>Przeciwgoraczkowe podaje dopiero jak temp.osiagnie 39+. Ja tez i nadziwic sie nie moge, ze mozna acetaminofen podawac "prewencyjnie". Zwlaszcza dzieciom. Moze te mamusie nie wiedza o jego wplywie na watrobe i o tym , ze naukowcy nie wiedza jak ten lek dziala , i o tym , ze podawanie go przy

Re: jedzenie 11 miesieczniak

A czym mialabym sie obawiac? Pieczarki mozna podawac w okolicach 8-10 Mca zycia. -- Zdrowy Sen Dziecka

Re: A taka sytuacja?

Alez ja wcale nie twierdze,ze nie powinno sie podawac takiego leku dzieciom. Po prostu zdziwilo mnie,ze az tyle dzieci ma takowe przepisany.Znam dziecko ktore bierze,ale nie jest lepiej,bo dzieciak nie o tym ma zaburzenia co jest hodowany,mimo to lek ma i nikogo nie interesuje,ze 99%problemow z nim

Re: L52 - jak podawac malemu dziecku

W homeopatii małym dzieciom podaje sie tyle kropli ile ma lat - najmniej 2 krople.Ja swoim małym podawałam 2 kropelki od ok.3 miesiaca także 1 raz dziennie profilaktycznie

Re: Olej w diecie niemowlęcia

Ile dziennie takiego oleju lnianego nalezy podawac 15 msc dziecku?

jak to ma wygladac?

Witam! Dziecko za tydzień konczy 6 miesiecy (4 maja), karmione piersią. Narazie zamierzam podawac produkty ze słoiczków. Zaczne od warzyw a co pozniej? owoce , zupki jak to ma wygladac w ciagu dnia.? co z tym glutenem, osobno gotowac kasze manne i podawac, jesli tak to przez ile, czy podawac

jak podawac dziecku leki?

mój 2,5 latek nie chce przyjmować leków woła że to fuj i ucieka. Próbowałam strzykawką jak był młodszy ten sposób działał wspaniale ale teraz wrzeszczy połowę wypluwa ja to robię na siłę i boję sie żeby sie nie zadławił. Nie działają sposoby że po lekarswie dam mu kawałak czekoladki.Jak wy sobie

Re: co podawac rocznemu dziecku

Witam, Mysle,ze pora na bardziej dorosłe potrawy np ;kanapka,jajecznica na parze,kluseczki,pulpet,parówka,kisiel,owoce w kawałkach ( nie tylko banan) -- Pozdrawiam

Re: L52 - jak podawac malemu dziecku

> W homeopatii małym dzieciom podaje sie tyle kropli ile ma lat - > najmniej 2 krople. Eee tam, podaje się 3-4 krople i tyle. Po co się męczyć z odliczaniem dziewięciolatkowi dziewięciu kropel;)? Małym dzieciom niby można dawać mniej, bo krople są na alkoholu, ale jak wleje się dwie do szkl

L52 - jak podawac malemu dziecku

;lapalo") od razu mi pomoglo. Tylko jak te kropelki podac dziecku - na ulotce napisane ze od 2 lat, a wiem ze lekarze w Pl przepisuja je tez malym dzieciom. Ja bralam 20kropelek, a ile mozna podac takiemu maluchowi i ile razy dziennie? Wiem ze duzo tu doswiadczonych osob(juz mi kiedys bardzo pomogliscie

Vigantol mam podawac dziecku??

moje dziecko ma juz 14 miesięcy przy okazji szczepienia lekarz powiedział zeby przerwac podawanie vigantolu na okres letni, czy podajecie je swoim dzieciom juz teraz?czy moze wogole po skonczeniu roku? proszę o pomoc Marta

jak skutecznie podawac dziecku antybiotyk?

ja juz nie wyrabiam, Tymon znowu jest chory- znowu to samo co 3 tyg temu, wysoka goraczka i strasznie suchy kaszel, do tego ma strasznie czerwone gardlo. i niby wszystko ok, bo niestety ale dostal antybiotyk- a ta lekarka do ktorej chodzimy to raczej na koncu daje antybiotyk. do tego inhalacje- inha

Re: jakiej firmy słoiczki podawac dziecku???

Witaj Ja mojemu Mateuszowi gdy skonczy 4 m zaczelam podawac deserek bobvity jablko z winogronem (jest jeszcze jablko z dynia)poniewaz w porównaniu z gerberem jest bardziej slodki i on go wyraznie preferowal. Teraz ma prawie 11m i jego dieta oparta jest glownie na daniach i deserkach bobovity

Re: czy można podawac czosenk rocznemu dziecku??

jeśli dziecko nie ma skłonności alergicznych 9miód) i będzie dobrze tolerowało czosnek to można.

Re: Dlatego chcemy Trumpa

maria421 napisała: Wracam jednak do wczesniej zadanego pytania- co z obowiazkiem szkolnym dziecka nielegalnych imigrantow? nie ma problemu, moga sobie chodzic do public szkoly a rodzice nie musza podawac swojego nielegalnego statusu. dzieci nie musza nawet podawac tzw social insurance number

Re: Syn nie toleruje Neocate, co dalej?

karmiłam piersia do 7 tygodnia cały czas dziecko plakało, w5h dzienni ,miało okropne wzdecia, podkurczało nogi, zachodziło sie z placzu, ulewło sie , biegunki,lekarz kazał podawac nutramigen bo moze ma nietolerancje laktozy ale nie chciała pic nutramigenu ...teraz jestesmy na neocate ok.2 miesiace

Re: Jak dlugo podawac dziecku leki;erespal

dla mojej piętnastomiesięcznej córeczki lekarz kazała dawać clemastin do 10 dni,a eurespal to nie wiem

Jak dlugo podawac dziecku leki;erespal

Proszę o poradę lekarz zapisał mojej 2 letniej córeczce eurespal i clemastinum ale nie powiedział jak długo mam to podawać?

czy można podawac czosenk rocznemu dziecku??

Moja córeczka ma rok i jeden miesiąc. Zrobiłam syrop z cytryny, czosnku, miodu i wody i chcialabym jej podawac teraz gdy jest chora oraz zapobiegawczo pozniej, bo dosyć czesto jest przeziębiona. ten syrop robię z główki czosnku, pó cytryny, 1,5 szklanki wody i 2 łyżek miodu.

Re: Jak dlugo podawac dziecku leki;erespal

Moja córcia dostała eurespal i lekarka kazała go podawać 7 dni. Zawsze proś lekarza, żeby zapisywał na kartce dawkowanie i okres podawania!

Re: Jak dlugo podawac dziecku leki;erespal

To chyba zależy, na co. Moja córka dostała Eurespal. gdy przez 5 mies. miała bez przerwy zapalenie uszu i skierowanie na operację (dreny). Brała Eurespal przez miesiąc, a potem od razu, gdy dostała katar (żeby nie przeszło na uszy). Od ponad roku nie było problemu z uszami, ani z przeziębieniami (dw

Re: czy można podawac czosenk rocznemu dziecku??

a czemu nie?Skoro podaje sie syrop z cebuli to czemu nie z czosnku?Jezeli dziecko nie ma na nic uczulen(chodzi o ten miod,ktory jest silnym alergenem) to ja bym dala. -- Landryna

Re: do kiedy podawac dziecku wit.D3 ?

Wcale, chyba, są jakieś wskazania. -- "Rottweiler jest jak MEDIA MARKT - nie dla idiotów"

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - dziecko jak podawac

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin