Przeszukano 110 694 004 wypowiedzi na 4 083 forach

dziecko budzi się z płaczem - pozostałe wpisy

Soruj: wg trafności wg daty

Re: 15.5mies przechodzenie na 1 drzemkę przy krot

Kładą o 12.30, budzą o 14, nie płacze. W domu w weekend czasem płacze. Może jakiś skok bo zupełnie inne dziecko mam...

Re: Czy Waszych mężów też nie budzi płacz dziecka

Słyszałam jakiś czas temu w radio, że przeprowadzono nawet badania (pewni zrobili to ci słynni i nieśmierteli "amerykańscy naukowcy"), na podstawie których stwierdzono, że płacz dziecka jest na pierwszym miejscu - jeśli chodzi o odgłosy, które budzą kobietę, a dopiero na piątym (czy jakos

Czy Waszych mężów też nie budzi płacz dziecka?:)

Nie wiem jak to jest możliwe, ale mój mąż nie słyszy płaczu naszego dziecka w nocy...albo udaje, że nie słyszy, choć faktycznie wygląda jakby mocno spał... Ja budzę się na każde zakwilenie malucha, a on nic a nic...chodzę przez to codziennie wkurzona...jest super tatą jesli chodzi o zabawy

Re: Czy Waszych mężów też nie budzi płacz dziecka

Moja połóweczka zawsze twierdziła, że słyszy płacz dziecka ale jak karmiłam piersią to wiem, że czasami sie budził a czasami nie. Teraz, gdy jesteśmy na butli to wie, że jego kolej do wstawania. Jest przeczulony i często on mnie budzi jak mała głośniej sapnie a smacznie śpie;) Kupy przewijam bo

Re: Czy Waszych mężów też nie budzi płacz dziecka

Mój się zawsze budzi i nie śpi nawet jak ja nie śpię- a przecież by mógł bo w końcu jest ktoś z małym. Nawet jak do usypiania małego przychodzi i młody zaczyna cyrki z płaczem to mój mąż potrafi przyjść i powiedzieć,że on spróbuje go spacyfikować :) Pieluchy zmiana- żaden problem dla niego- czasami

Dziecko 2-letnie budzi się z płaczem

Łukasz od kilku nocy budzi się kilka razy;ostatnia noc była bardzo kiepska,ponieważ budził się co chwila,płakał,nie dał się żadnemu z nas przytulić Podałam mu mleko,przysnął, obudził się po kilku minutach z płaczem; jak mąż poszedł do niego to płakał bardzo głosno i mnie wołał. Jak poszłam do

Re: Przechodzenie na 1 drzemkę cz. 2

Każde dziecko inne, my dziś byliśmy w zoo mała przysypiala w wózku o 11.10 :) na drzemkę o 12.30 zasypia w minute, może spać nawet 2,5h-3h jak nie obudzę, ostatnio płacze jak budzę po 1,5h więc budzę 14.15, noc 19.15 śpi tak do 6 tsjze bez szału ale ok. Ciekawe że lubi więcej pospać w dzień. Też

15 miesięczne dziecko budzi się w nocy w płaczem

Witam, Mój synek od kilku nocy budzi się w nocy z płaczem. Kiedyś już tak miał, wtedy wstawałam do niego, głaskałam i się uspokajał. Jednak teraz jest inaczej. Dziś obudził się o 1 i krzyczał, płakał niemiłosiernie. Probowałam lulać, głaskach, nic nie pomagało. A jak coś to na 2 min i za chwilę od

Re: Jak "powinno" zasypiać i spać dziecko

mojego kręgosłupa do niedźwigania ;) Ale czasem też chcę wyjść z domu, więc opiekę nad dzieckiem przejmuje tata. Na szczęście mała daje się i przez niego uspać bez płaczu. Natomiast rozumiem, że niektórzy ludzie mają trudniejszą sytuację, kiedy dziecko np. budzi się w nocy co pół godziny, bo chce possać

Re: Maz nie moze zniesc tantrum 3 letniej corki

A wiesz, ja bym wolała żeby rzucił się w takiej sytuacji na podłogę, niż decydował się na niemiłe komentarze pod adresem dziecka. Nie twierdzę, że rodzice mają całkowicie ukrywać negatywne emocje. Ale jeśli dziecko budzi się z płaczem w nocy, a ojciec przychodzi i na nie krzyczy, to to nie buduje

Re: problemy ze snem 9 mc

Wiele dzieci budzi się w tym okresie co godzinę... Poczytaj wcześniejsze wpisy. To są bardzo gorące miesiące dużo się zmienia, wychodzą pierwsze zęby, dziecko ma skoki rozwojowe. Na jakość snu w nocy wpływa też dobry sen w ciągu dnia - regularne drzemki. W wieku Twojej córki pewnie ma dwie w ciągu

Nocne budzenie sie ..płacz dziecka

Witajcie... Nasz Olek ma 9 miesięcy i od ok.3 tygodni upodobał sobie przekrecanie w nocy i spanie na brzuszku, najgorsze jest gdy kilka- kilkanascie razy budzi się z płaczem i trzeba Olka przekręcić na plecy i jest oki. Sama juz nie wiem co robić czy budzi sie tyle razy bo jak sie obudzi to

Re: Jak sie uwolnić od usypiania z dzieckiem?

. Budziła się w nocy co godzinę - dwie. Przerodziło się to ostatecznie w spanie na rękach, na zmianę z mężem bujaliśmy ja większość nocy, miała wtedy 4 miesiące. Mało brakowało, a wykończylibyśmy się i ją. Na szczęście trafiliśmy na SleepSide - terapeuci snu dziecka, no i ku mojemu wielkiemu zdziwieniu w

Re: Wykrzyczec swoj strach

Skoro mimo leczenia nadal masz tak negatywny stosunek do dziecka to warto o tym porozmawiać z lekarzem . Wiele dzieci budzi się z dziennej drzemi z płaczem , jednak nie wywołuje to u ich matek takich emocji . Jak sama widzisz masz problem z podaniem cech które u swojego dziecka akceptujesz, nie

Re: Nocne budzenie sie ..płacz dziecka

przyczyn moze byc wiele budzenia sie w nocy- moze nie potrafi wrócic do pozycji na plecy. moze zabkuje, moze teskni, moze cos sie sni, moze....

Re: Dziwna histeria, a może nie dziwna?

, powtarzając "tam'. W końcu pokazał coś (czyli nic) na środku ściany, wyraźnie się przy tym uspokoił, odprowadziłam go do łóżka, zasnął. Owszem, zawsze warto spróbować dziecko uśpić bez zapalania światła, natomiast gdy dziecko budzi się z płaczem, to najważniejsze jest ten płacz przerwać, a jedynym sposobem

Re: jak wygląda Wasz wieczór?

Ok 21 po uspieniu dziecka schodzę na dół. I albo mam dobry wieczór i czas na książkę i tv albo córka budzi się co chwilę z płaczem i biegam do niej uspokoić. I tak zasypiam obok. A przez 3 miesiące w roku, kiedy mam nawal pracy to pracuje do 22ej. Odpisuje na maile, oddzwaniam itp. I tak mam

Re: Nocne lamenty. Miną czy szukać przyczyny?

m, potem była przerwa, a następna niestabilność około 13m, potem przerwa i 18m... Ale to, co się dzieje w nocy, ma trochę inną przyczynę, nie jest to nieradzenie sobie z emocjami, tylko coś powoduje, że dziecko się budzi, a ponieważ nie może zasnąć, to płacze. Co powoduje to budzenie? Myślę, że

Re: Czy Waszych mężów też nie budzi płacz dziecka

Kiedyś przeczytałam gdzieś, że mężczyznę - tatusia prędzej obudzi bzyczenie muchy niż płacz dziecka w nocy;) I cyba coś w tym jest;) -- http://suwaczki.maluchy.pl/li-36554.png

Re: Dziecko ma mieć operacje a ja rozważam czy iś

Nie wiedzę innej możliwości zeby mnie nie było!!!!!! Tylko dlatego ze w boje płaczu dziecka??? Moja po narkozie jak sie budziła tez płakała, ale zaczelam jej szeptać do ucha jestem tu nie bój sie spij, kocham cie słonko spokojnie. Młoda sie uspokoiła i zasnęła obudziła sie po jakims czasie juz bez

Re: 11 miesięcy - zasypia tylko przy piersi - POM

więc i tak możesz być z siebie dumna bo dałaś dziecku dużo dobrego. Jeżeli jesteś juz zmęczona i sfrustrowana jak pisałaś to chyba warto przemyśleć odstawienie. U nas trwało to dwa dni. Mąż mnie wspierał bo również miał już dość tego płaczu co 30 min, budzenia się w nocy itd.

Re: Czy Waszych mężów też nie budzi płacz dziecka

Nie budzi, chociaż zawsze wydawało mi się, że ma lekki sen. Budzę się ja, chociaż śpię w zatyczkach, bo mąż CHRAPIE jak stary parowóz :-/ -- http://www.suwaczki.com/tickers/dqprwn15g1sb7u8c.png

Re: Czy Waszych mężów też nie budzi płacz dziecka

u nas jest odwrotnie, ja czesto nie slysze placzu dziecka za to mąż budzi sie na kazde jego chocby najmniejsze kwilenie. kiedy ja sie budze maly juz wsuwa zawartosc butelki ktora tatus mu przygotował :)

Re: Czy Waszych mężów też nie budzi płacz dziecka

Też nie budzi,no chyba ze jest to wyjątkowy wrzask ;) Ale wtedy tez udaje,że spi :P -- http://s6.rimg.info/c5abab7303daee8ea01785ff0a9a5dfd.gif

Re: Czy Waszych mężów też nie budzi płacz dziecka

Moj maz zawsze slyszal, ja prawie nigdy, to on wstawal do dzieci zaby je nakarmic, ja bylabym okropnie zla budzona w nocy regularnie, ale za to bardzo dobrze funkcjonuje z dziecmi w dzien. W nocy kupy nie robily. A kataru nigdy nie odciagalam i zgadzam sie z mezem autorki, ze to trauma.:)

Re: Czy Waszych mężów też nie budzi płacz dziecka

nie budzi go, ale jego generalnie bardzo niewiele rzeczy jest w stanie obudzić poza tym jest tak samo sprawny jak ja ;) -- http://www.suwaczki.com/tickers/mhsvcbxmytdr0jes.png

Re: Czy Waszych mężów też nie budzi płacz dziecka

u nas absolutnie mąż nie słyszy płaczu dziecka w nocy. No, chyba że mnie w pokoju nie mam bo jestem w łazience za potrzebą i mała płacze już kilka chwil. Wówczas jakimś cudem słyszy. Kupy go brzudzą i mu śmierdzą (jego chyba pachną konwaliami hehe) i od kąd Emilka się urodziła, może z 3 kupami miał

Re: Czy Waszych mężów też nie budzi płacz dziecka

taaaak znam ten ból...mąż budzi się jedynie wtedy, gdy mały nie śpi i wali nogami w łóżeczko śpi w twardych butach, ale tylko wtedy, gdy trwa to dłużej-a ja np nie śpię ale też nie wstaję. No a dziś przebił samego siebie-po 1,5 godz mojego niespania-Mały był nieco niespokojny, zerwał się i z

Re: Czy Waszych mężów też nie budzi płacz dziecka

Nieeeeeeeee... Śpi jak zabity. Chyba że nie śpi wcale i siedzi przy kompie. Wtedy przynosi mi małą do łóżka :/ -- http://www.suwaczki.com/tickers/km5sdf9h1qxjsl6v.png

Re: Czy Waszych mężów też nie budzi płacz dziecka

ivi21 - czy nie jesteś przypadkiem moim drugim "ja" - kurcze jakbym widziała swoje małżeństwo hahaha. Zza dnia zrobi wszystko, przewinie, pobawi, nakarmi wyręczy mnie w 100% w nocy jakby dostał środki nasenne nawet moje szturchnięcia czasem nie działają, taki typ :-) -- Piotruś moje kocha

Re: Czy Waszych mężów też nie budzi płacz dziecka

mój nie słyszy, ale autentycznie. do tego stopnia, że jak kiedyś poszłam do znajomych na posiadówę i wróciłam o 4 rano, to on nie spał, bo się bał, że nie usłyszy synka;P a jak mam dość, to porządny szturchaniec, czasem dosadnie powiem do tego co i jak i wstaje:P

Re: Czy Waszych mężów też nie budzi płacz dziecka

Dodam jeszcze,że jakoś tak wyszło,że jak przychodzi do szczepień to mój mąż zawsze idzie (ja też oczywiście) ale to on małego trzyma i uspokaja. -- Trzymajmy się ramy to się nie posramy ;)

Re: Czy Waszych mężów też nie budzi płacz dziecka

słyszy:) przynosi mi do karmienia, ja odkładam. lepiej mu idzie uspokojenie małej na rękach (małej chyba wygodniej na brzusiu;)) a mi lepiej wychodzi karmienie zupką czy kaszką. na szczepieniach trzyma małą, ja nie daję rady. poza tym robi wszystko, to co ja, oczywiście kiedy nie jest zarobiony.

Re: Czy Waszych mężów też nie budzi płacz dziecka

Mnie budza dopiero jakies hardkorowe lamenty. Zwykle marudzenie mnie nie rusza i wstaje moja dziewczyna. Przy czym ja chodze spac dosc pozno (2.00-3.00 - taki typ) i dopoki nie zasne, to ewentualne marudzenia zalatwiam ja. W nocy juz nie przwijamy, bo kup brak.

Re: Czy Waszych mężów też nie budzi płacz dziecka

No właśnie u nas jest podobnie: mąż od zabaw, spacerów i kąpieli, a ja od czarnej roboty czyli katary, szczepionki, kupki, podawanie leków czy kropli do oczu co jest traumą dla naszego malucha...Czyli nie jestem odosobniona:)

Re: Czy Waszych mężów też nie budzi płacz dziecka

Mój ma bardzo mocny sen i z początku się nie budził- prosił abym go obudziła- ale kończyło się na tym, że spali razem na kanapie i bałam się, że coś się stanie...ale z czasem jakoś się wyczulił, tak -że potrafi wziąć dziecko do łóżka i przytulić i nie przygniatać w półśnie :) Kupy jak jeszcze były

Re: Pobudka z drzemki - płacz, wrzask

Dzieci, które budzą sie z płaczem są przemęczone. -- Zdrowy Sen Dziecka

Re: Czy Waszych mężów też nie budzi płacz dziecka

Podobnie. Od jakiegoś czasu wstajemy w nocy na zmianę, bo oboje pracujemy. Ja wstaję natychmiast jak dziecko zaczyna stękać, bo po co budzić męża, po co rozbudzać dziecko, jest pora karmienia, więc wstaję, robię mleko i karmię (jest już tylko na butelce). Jak jest pora wstawania męża, to najpierw

Re: Czy Waszych mężów też nie budzi płacz dziecka

Mój słyszy i uspokaja (choć na ogół tłumacząc, ze mama zaraz się obudzi i da pierś). Nie przewija, chyba że musi (mnie nie ma w domu). Kupy się brzydzi. Katar odciąga (i zęby myje), jesli młody daje się wziąć sposobem (mąż ma do tego więcej cierpliwości niż ja). Jak sposoby zawiodą i trzeba na siłę,

Re: Czy Waszych mężów też nie budzi płacz dziecka

Możliwe, możliwe - ja na przykład nie słyszę. I to mąż ratował bazylion razy wymiotującą w nocy Starszaczkę, i to on narzeka, że Młodszy prychał w nocy i spać nie dawał, wiec go przewinął i ponosił. -- Mam wrażenie, że wiele rodziców ma podobną wizję rodzicielstwa co 4 latek wizję posiadania rodzeń

Re: Czy Waszych mężów też nie budzi płacz dziecka

Mężowie robią tyle przy dziecku na ile MY ich angażujemy, podaj mu w nocy płaczące dziecko, połóż się spać w drugim pokoju, zostaw z nim dziecko w ciągu dnia na tyle, żeby musiał kupę przewinać. Do wszystkiego możesz go przekonać. o ile oczywiście chciałabyś, żeby w te sprawy też się angażował

Re: Czy Waszych mężów też nie budzi płacz dziecka

U nas w nocy wstaję ja i daję butlę, mąż śpi tak mocno, że nie słyszy płaczu. Ja też mu nie każę wstawać bo przecież on pracuje ( jest PH i cały czas za kółkiem ) a ja przecież mam macierzyński właśnie po to, żeby zająć się dzieckiem! Co do kupy i kataru robi to tylko wtedy jak mnie nie ma bo gdy

Re: Czy Waszych mężów też nie budzi płacz dziecka

Mój mąż wstaje w nocy i podaje mi młodego do karmienia, potem nosi do odbicia, on też usypia wieczorem (co nie jest łatwe) a jak idziemy na szczepienie czy do lekarza bierze wolne i idziemy razem. po powrocie z pracy zajmuje się dzieckiem. nie rozumiem czemu miało by być inaczej, przecież to nasze

Re: Czy Waszych mężów też nie budzi płacz dziecka

U nas wygląda to tak, że mąz zrobi wszystko przy dziecku, przewinie, przebierze, odciągnie gile, pazurki obetnie i super sie bawi. Jeśli chodzi o nocne karmienie to wyglada to tak: ja od bardzo dawna sciagam pokarm dla malego, w dzien karmie ja butla (no bo maz w robocie) po kapieli karmi ojciec

Re: Czy Waszych mężów też nie budzi płacz dziecka

Moze taki typ mocno spiacy, do tego wie, ze moze spokojnie spac, bo mamusia wszystko zalatwi. U nas maz pelni nocne obowiazki wiec wszystko go rusza, a wstaje podawac jedzonko zanim dziecko zacznie plakac, slyszy jak sie zaczyna krecic w lozeczku. Chyba mu te nozne dyzury wychodza lepiej niz mi, bo

Re: Sen dzieci urodzonych w lipcu i sierpniu 2015

chyba, że to jednak nie to, ale nie wiem, czy powinnam coś skracać, skoro dziecko zasypia i budzi się bez płaczu, a drzemka ma dobrą długość. Na noc mi płacze jedynie, a kładę 2.45. Mogę kłaść 2.40, bo przy 2.35 mega wydłuża.

Re: 10 miesięcy

Płacz to płacz. Zawsze od razu, tak jakby płacz wybudzał dziecko ze snu. My mamy kamerę, więc widzę, że dziecko śpi i nagle wstaje z mega płaczem. Jak nie miałam kamery, to myślałam, że moja córka była ciągle przemęczona, bo budziła się z płączem, ale jak zainstalowałam kamerę, to wtedy

Re: Sen 1,5 miesięczniaka - co robię źle

Napisz dokładnie co robisz i kiedy, zaczynając od porannej pobudki, napisz czy budzi się pogodna czy z płaczem po tych krótkich drzemkach. To że dziecko przestaje płakać jak zaprzestajesz usypiania nie znaczy ze nie jest śpiące (niestety).

Nocne lamenty. Miną czy szukać przyczyny?

wyjazdem do rodziny, nowe miejsce, nowi ludzie, pies, atrakcje - okej, myślałam, że nasilone pobudki to kwestia nadmiaru bodźców. Tylko że wróciliśmy do domu i nie jest lepiej, a gorzej. Budzi się z płaczem, w półśnie schodzi z łóżka, siada obok i zalewa się łzami. Kiedy próbuję przytulić, wziąć na ręce

3 latek, problem z usypianiem.

Kochani, mam problem z dzieckiem. Mój syn (3 lata) nie może zasnąć wieczorem. Trochę to wkurzające. Przed snem dużo krzyczy, czasami płacze, biega po pokoju, robi doslownie wszystko, by zatrzymać nas przy sobie. Gdy już udaje mi się zagonić go do łóżka, musze dlugo czekac az zasnie. Budzi się w

Re: Przechodzenie na 1 drzemkę cz. 2

tygodni ani razu nie marudził rano, wesoły i uśmiechnięty, normalnie inne dziecko. Nie pamiętam kiedy ostatni raz było takie bezproblemowe ubieranie przed wyjściem. Do tej pory przez ostatnie 2-3 tygodnie zawsze było dużo marudzenia i płacz o byle co od samego rana. I co tu zrobić, żeby zawsze wstawał w

Re: Opieka naprzemienna

nieadekwatna wieczorna rutyna zasypiania. Nie rozumiem po co włączasz światło i opowiadasz bajki przez cała noc. Nic dziwnego ze nie śpi. No i o co chodzi z nasluchiwaniem czy dziecko się przewraca czy się nie przewraca. Niech sie przewraca do woli. Dopóki nie wrzeszczy i płacze chyba cię nie budzi

Re: Nocne lamenty. Miną czy szukać przyczyny?

leni6 napisała: > U mnie takie płacze z histeria to zawsze jest przemęczenie, a synek ma już pona > d dwa latka. Ale przez 2 tygodnie, noc w noc? > Przyczyną może być krótsza drzemka albo po prostu więcej atrakcji > i większą potrzeba snu. Nad pierwszą drzemką nie mam

Re: Sen dzieci urodzonych w lipcu i sierpniu 2015

A dlaczego chcesz wydłużyć do 10.5? Rozpisz dokładnie 2-3 ostatnie dni, wraz z pobudkami w nocy. Napisz jak dziecko zasypia do drzemek i nanoc (czy płacze) i w jakim humorze się budzi (czy budzi się od razu z płaczem). Jeśli dziecko zasypia Ci płacząc i potem budzi się z płaczem, to znaczy że

Re: dwójka dzieci w jednej sypialni

.5 roku) śpią razem, odkąd mała skończyła 3 miesiące i starsza nie reaguje na płacz. Chyba nie da się przewidzieć :/ Ale jeśli dziecko ogólnie nie reaguje na hałasy, to szanse masz ;)

Re: Sen dzieci urodzonych w lipcu i sierpniu 2015

a może niepotrzebnie skracałaś? u nas histerie były tylko przy za wczesnym kładzeniu, Jak za późno to płacze chwilę albo i nie i zasypia od razu. Ale wiadomo każde dziecko inne. u nas super noc, po 5 pokręcił się 15 minut i zasnął, budziłam 6.30. Chyba faktycznie ten tydzień dam dłużej spać żeby

Re: Sen dzieci urodzonych w lipcu i sierpniu 2015

Nie rozumiem tego: D2: 12.20-13.40 (1.20) 12.05 wciska główkę we mnie, kładę, płacz, obrotu na brzuszek, pisk, protest,zasypia, 12.53 płacz, słabnie, oczy otwarte, na brzuch. 13.01 PP, ma kupę - trudno, budzi się płacze To ile konkretnie trwała drzemka? -- Pn, 08-02-2016 Forum: Niemowlę - Sen dzieci urodzonych w lipcu i sierpniu 2015

Re: Sen dzieci urodzonych w lipcu i sierpniu 2015

Dziecko budzi się w 95% bez płaczu. Jak płacze to dalej usypiam i zazwyczaj nie trwa to dłużej niż 5 minut. Jeżeli budzi się np. po pół godz bez płaczu to też staram się dalej uspic ale trwa to przynajmniej 20min (też bez płaczu). w większości jak odkładam to się budzi i dalej raczej zaprzestaje

Re: nagły nieukojony płacz u roczniaka

Koralik, przekaż koleżance że najgorsze za nią, jak nauczyła dziecko samodzielnego zasypiania. Musi tylko czasy ustalić lepsze, to już jest łatwiejsze zadanie. W skrócie: - dziecko jak budzi się po 45 min z płaczem - za późno było położone - dziecko budzi się po 45 min w dobrym nastroju - za

Re: sleep training nie dziala :(

jest zmęczone (mam na myśli tu dzieci, które potrafią już same zasypiać i do tej pory normalnie zasypiały, NIE dzieci, które pierwszy raz kładzie się do łóżeczka, aby same zasnęły, albo dopiero uczą się zasypiać) - jeśli dziecko budzi się z płaczem po krótkiej drzemce (mniej niż 45 minut) to znaczy

Re: Moje dziecko boi sie ludzi

, tzn. zdania 2-wyrazowe i pojedyncze wyrazy, ale rozumie wszystko. Odkąd poszła do żłobka jest nerwowa, budzi się w nocy z płaczem, robi awanturę z błahej przyczyny. Jest wrażliwą i emocjonalną dziewczynką, nie lubi zmian. Czy mam się czym martwić czy przyjąć, że taki ma charakter? Wybieramy się na

Koszmar wieczornego zasypiania...

). Natomiast gdy przychodzi wieczor cała rodzina jest juz chora. Młoda płacze, płacze, płacze i w zasadzie nie reaguje na nic. Ze śmiejącej sie dziewczynki w minutę przechodzi do dramatycznego szlochu, który trwa 30, 45, 60, 90, 120 minut... Przysypia, budzi sie, płacze dalej i w koło macieju. Próbowaliśmy

Re: 15.5mies przechodzenie na 1 drzemkę przy krot

U nas standardowo, położona 4.0, zasypia z płaczem, budzi się z płaczem, śpi 4.18 i oczywiście 1,20. Czyli 10.48-12.08. Kładę o 17,ryk. Próbowałam dziś drzemki w łóżeczku o 14.30, od razu taki ryk zrobiła i stała - bunt a w samochodzie od 15 do 15.40 też nie usypia, wózek też od dawna nie działa

Re: kilkanascie pobudek nocnych

Starszemu biały szum do pokoju i młodszemu. Nie będą się budzić na wzajem. A jeśli dziecko wieki płacze, to najprawdopodobniej metoda zła lub/i dziecko przemęczone. -- Zdrowy Sen Dziecka

Re: Sen dzieci październik i listopad ;)

Gryzelda to jak jest płacz to raczej w druga stronę, czyli za długi ccc, za długi drugi czas, za krótka drzemka ;) a jaki macie pierwszy czas? Anika przy chorobie to często jest zasada, ż dziecko śpi tyle ile chce i kiedy chce. Na drugim wątku ostatnio chyba Marella napisała, że nie budziła z

Re: Podążanie za dzieckiem?

Są dzieci które maja próbkę ze snem. I tu mozna chwytać się różnych metod. Ale odpowiadanie na każdy problem (niekoniecznie związany ze snem) ze to na pewno przemęczenie jest przegięciem. Tak samo jak twierdzenie ze ząbkowanie nie boli i jak dziecko się budzi z płaczem to na 100% nie od zębów. I

Re: 18 miesięcy - dramat drzemkowy

Wcześniej pisałaś, że jest mega płacz przed drzemką'i płacz po krótkiej drzemce - te dwie rzeczy wskazują na to, że czas jest za długi. Teraz się pogubiłam - jest płacz przed drzemka, czy nie? Jeśli przewala się przez 20 minut i NIE PŁACZE (mantra jest ok), a potem budzi się z płaczem po 40

Re: Przechodzenie na 1 drzemkę cz. 2

. Jakby się budził tak rano przez za krótki ccc to raczej nie byłby w takim złym humorze. On na 2 drzemkach spał 2,5-3h w dzień, może teraz te niecałe 2h to za mało, szczególnie że w trakcie jest pobudka i marudzenie. Jak się zdarzają takie dni, że się wyśpi to zupełnie inne dziecko, ale ostatnio takich

Re: Do babybump

Inieska, spróbuj opisać jak to wygląda dokładnie. Dziecko wstaje o 6.30, ok 7.30 wykonujesz przeddrzemkowy rytuał i kładziesz dziecko do łóżeczka, zasypia o 7.45. Zasypia spokojnie czy jest płacz ? A jak się budzi to jest pogodna czy budzi się z płaczem ? Te same pytania odnośnie drugiej drzemki.

Re: Pomóżcie bo nie daję już rady!

Dziewczyny mają rację, masz przemęczone dziecko. Miałam to samo, synek budził się co 40 min z płaczem a raczej krzykiem. Robiłam badania, latalam po lekarzach a wystarczyły odpowiednie czasy czuwania i położenie spać wcześniej. Jak roczne dziecko które obudzi się o 12 może iść spać koło19

Re: Przechodzenie na 1 drzemkę cz. 2

Czy któraś z Was też rozpoznaje w swoim dziecku zbuntowanego dwulatka? Macie problem z położeniem na drzemke lub na noc? U nas same plagi - bunt, piątki i katar. Synek jest bardzo marudny. Na każda drzemke ostatnio zasypia z wrzaskiem. Jedynie wczoraj u dziadków był spokojny i gadał do maskotek. W

Re: Odsmoczkowanie 3-miesięcznego dziecka

Zgadzam się z poprzedniczkami, również uważam, że masz nierealne oczekiwania wobec tak malutkiego dziecka. Pojawił się na tym forum "złoty standard" samodzielnie usypiającego dziecka, na dodatek bez rekwizytów i teraz wszystkie mamy do niego dążą. A jak któraś lula albo daje smoczka to przyznaje

Re: Nie chcę przekarmic...

A czy jak się budzi w nocy np 2 h po poprzednim jedzeniu i płacze dam butelke a on zje 40 ml to ok? Mam tak dawać czy np wodę bo jak tak mało zjadl to chyba glodny nie był... Ja już nie wiem co mam robić dlatego może takie głupie pytania zadaję... Po prostu wydaje mi się że go nie rozumiem co on

Re: Dziecko 2-letnie budzi się z płaczem

Moj syn miał także takie noce płakał przeraźliwie i histeryzował. Trwało to kilka m-cy i jak na razie od od 1 m-c mamy spokój. Znajomi od nas mieli podobne problemy z dziecmi - myślę,że to taki etap dziecka.

Tandem-prośba o poradę

krzyczy, b.to przezywa. Generalnie jest wrażliwym dzieckiem.Czasem tata przy nim leży to zasnie, ale trwa to dłuzej i w efekcie jest rano niewyspany, bo budzi się i tak wcześnie. Boję sie, ze nie dam rady tez ja go odstawić. Zewsząd dobiegają sprzeczne informacje. Raz, ze długie karmienie jest dobre dla

Re: 15.5mies przechodzenie na 1 drzemkę przy krot

Super. Trzeba teraz po prostu poczekać. Najważniejsze, że nie ma wczesnych pobudek i płaczu/pobudek w nocy. Ta drzemka z czasem się wydłuży. Zazwyczaj do stabilizacji trzeba ok 6-8 tygodni. U mojej córki było tak, że z drzemek 1.10 zrobiły się drzemki ponad 3-godzinne, z których musiałam budzić

Re: wiem, że wszystko robię źle - sen synka 3 m-

go zacząć uczyć samodzielnego zasypiania. Tylko on jest bardzo placzliwym marudnym dzieckiem. Właściwie to on krzyczy a nie płacze. Nie wyobrażam sobie tej nauki. Więc śpimy razem a w nocy budzi sie teraz nawet co godzinę choć jak był mniejszy budził się 3 razy w nocy. Także nie jesteś sama

Re: Dziecko 2-letnie budzi się z płaczem

Zbadaj dziecku kal na obecność lamblii. Nie zrozum mnie zle, ale to nie musi byc psychologiczny problem. U nas bylo dokladnie tak samo. Niedawno okazalo sie, ze sa lamblie (mimo, ze lekarka , po wynikach morfologii z rozmazem recznym stanowczo wykluczala taka mozliwosc). Sprobuj nic nie

Re: Pobudka z drzemki - płacz, wrzask

zalezy po jakiej nocy i jak dzień przed ta nocą wyglądał. Najczęściej przemęczenie. Wazne jest też to, czy dziecko od razu płacze, czy po jakimś czasie. Widzisz, jak dziecko się budzi? Masz monitor/kamerę? -- Wt, 02-02-2016 Forum: Niemowlę - Pobudka z drzemki - płacz, wrzask

Re: Pomocy!!! 6 tyg. niemowlę b.nerwowe przy pier

pomogło. Każde karmienie to płacz, kopanie, wyrywanie się, bicie mnie pięściami, wrzask. Syn w najbliższy czwartek kończy 5 miesięcy. Nie chcę straszyć, ale czasami to po prostu nie przechodzi. U mnie skończyło się depresją poporodową, bo ile można wytrzymywać bicie przez własne dziecko i wrzask 10 razy

Re: 15.5mies przechodzenie na 1 drzemkę przy krot

Mój ma 13,5 i nadal są oznaki zmęczenia. Na pewno dużo łatwiej jest z takim mniej wrażliwym dzieckiem. Niektóre łatwiej znoszą krótkie drzemki, długie czasy czy przemęczenie. U nas zawsze jest płacz, jak za późno położę, jak budzę z drzemki, za długi ccc... Czasem mam dość, bo musimy być w domu o

Re: Dziecko 2-letnie budzi się z płaczem

Witam Takie sytuacje zdarzają się dzieciom w tym wieku i jeśli nie ma jakiejś obiektywnej przyczyny (zmiany w rodzinie, stresujące sytuacje, bajki w telewizji, choroba, ząbki…..) to należy maluch obserwować i pomagać mu w uspokojeniu się. Problem powoli powinien ustępować, jeśli jednak sy

Re: Nocne spanie

U mnie sie zaczely pobudki i duży niepokój głównie w nocy koło 7 miesiąca i zaczęły wychodzić zęby. W 13-14 miesiącu była masakra. Dziecko budziło mi się noc w noc z takim płaczem że sądziłam że jej naprawdę coś poważnego jest izbę przyjęć zaliczyliśmy dwa razy a okazało się że 4 i 2 się wyrzynaly

Re: Na co nie pozwalacie swoim zwierzętom ?

Mój kot polował na naszych łóżkach w nocy. Ja wiem, że noc t czas kociej aktywności, ale po trzech nocach przespanych w przedpokoju i bez reakcji na koci płacz, nauczył się, że my w nocy śpimy i już nas nie budzi. Kładzie się grzecznie na kołdrze w zgięciu kolan i wstaje tylko jak się przewracam na

Re: Sen dzieci urodzonych marzec, kwiecień 2016

Ucięło mi kawałek posta ;) Jeśli usypiamy malucha przy piersi czy na rękach, to przed zaśnięciem pamięta, że miało pierś w buzi i było na rękach. Odkładamy do łóżeczka, dziecko po jakimś czasie budzi się, nie wie gdzie jest, co się dzieje, dlaczego jest samo skoro było na rękach więc płacze. Znowu

Re: Tyle miesięcy przedłużania a drzemki coraz go

Tak, właśnie tak - wg mnie 1,15 i 50min to za mało w jej przypadku. Oprócz wycia - to nie jest płacz, to autentyczne wycie i zawodzenie zmęczonego dziecka- trze oczy, ziewa co kilka minut, odpływa przy karmieniu, nie da się niczym zająć, staje się jakby wiotka, pokłada się. Rano i po dobrych

Re: Pomocy! Trzymiesieczne dziecko nie śpi w nocy

Hmm, daleka jestem od wmawiania każdemu dziecku alergii, ale u nas chociaż od początku jadłam wszystko, objawy nasiliły się po 4 miesiącu. Córka budziła się w nocy z płaczem, nerwowa i nie dawała się uśpić na dłużej bez podania paracetamolu. Też podejrzewałam refluks, usg brzucha wykluczyło, ale

Re: Dziecko 2-letnie budzi się z płaczem

Moja córka jest obecnie w 27 m-cu życia.Byłoby wszystko ok bo jest dzieckiem raczej spokojnym, nie absorbującym zanadto, sama potrafi znaleźć sobie zajęcie i nie zamęcza jęczeniem innych(tak jak np. starsza to robiła)ale..., no właśnie, jest bardzo uparta. Jeśli postanowi,że coś zrobi lub

Re: Do babybump

, wtedy jest naprawdę małe prawdopodobieństwo, że będzie płacz. Budzenie podczas trwania cyklu to takie 'wyrwanie' kogoś ze snu. Nawet dorosły byłby zdezorientowany i wkurzony. -- Zdrowy Sen Dziecka

Reflux żołądka

bardzo sie spina po jedzeniu robi sie czerowny na twarzy wierzga nogami jest niespokojny przez długi czas. W nocy jak wczesniej budził sie tylko na jedzenie teraz tez całą noc rzuca sie po łóżeczku płacze i spina ciało. Czy to może być kolka? Dziecko pryka oraz robi kupke normlanie

Re: 15.5mies przechodzenie na 1 drzemkę przy krot

To jednak przerwa. Od 21.15 już 45min poplakuje,kładzie sie, siada i siedzi. Za mała presja na sen. Naprawdę chyba zacznę budzić o 6.30, już wolę płacz z przemęczenia lub pobudki 5.40 byle nie te przerwy! Ale z drugiej strony drzemka nie była ekstremalna bo tylko 1,50 a ccc też nie jakiś bardzo

Re: Jak wyciągnąć niemowlę z przemeczenia

Ja bym spróbowała kłaść na brzuchu, albo na boku. Mój syn jak był mały najlepiej spał na boku. A drzemki przedłużałabym tą metodą, którą dziecko jest usypiane, bo z tego co pisze autorka niemowlę nie zasypia przy piersi. Jak mój miała krótką drzemkę i budził się z płaczem to bujałam i zwykle spał

Re: Sen dzieci urodzonych w lipcu i sierpniu 2015

/3.30/3.20. Czas czuwania w dzień plus te przerwy po 5 to się robi bardzo dużo Dzień 0 (chciałam skrócić cc i dziwnie tu wyszło) było 3/3.40/3.20 2:50 zapłakała 5 płacze chwile pobudka 6 bez płaczu WU 6:35 CC 3 D1 9:35-10:50 (1,15) kładę 9:30 bez płaczu i budzę bez płaczu CC 3,45 D2 14:34-15:50 (1,15) kładę 14

Re: Za mało zjada z jednym razem

często płacze, natomiast jeśli zjada konkretną porcję jednorazowo to następuje zmiana w zachowaniu o 180 stopni. Jest mi Go szkoda, bo mam wrażenie, że się męczy. Mam mętlik w głowie, bo oczywiście wszyscy dookoła łącznie z lekarzem mówią "dokarmiaj". Co do odpoczynku, gdy dziecko jest przy piersi to

Re: Bardzo źle robię?

Jeśli ci to odpowiada i dziecku to co w tym złego :) pozazdrościć ci tylko tego ze usypiasz szybko, sprawnie i bez płaczu oraz tego ze dziecko się nie budzi aż do 8 pytanie czemu budzisz sama na jedzenie? Ja bym nie budziła, bo skoro śpi to nie jest głodne, chyba ze zle przybiera? U nas pobudka co

Re: powrót do pracy - co zrobiłybyście inaczej?

pobudki, płacze, potrzeby są normalne. Teraz nawet gdyby trzecie dziecko (hipotetyczne, bo na razie nie planuję) było "trudne", to bym miała więcej luzu. I szybciej bym namierzyła inne mamy na podwórku ;-) bijout, kora.bez.loginu - ja od kiedy wróciłam do pracy to jestem dużo bardziej wypoczęta. Sam sen

odstawienie 15 miesięcy

Mogę prosić o porady dot. odstawienia 15-miesięcznego dziecka? Córka od urodzenia karmiona piersią, nie zna butelki i nigdy nie była karmiona MM. W dzień nie karmię już od skończenia przez dziecko roku. Pozostały karmienia nocne i wieczorne do uśpienia. W nocy potrafi budzić się pierdylion razy

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - dziecko budzi się z płaczem

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin