Przeszukano 112 449 008 wypowiedzi na 1 249 forach

dowod osobisty - pozostałe wpisy

Soruj: wg trafności wg daty

dowod osobisty

czy zeby wyrobic nowy dowod osobisty trzeba miec zameldowanie w Polsce?

dowod osobisty

Zgubiono dowod osobisty uczciwego znalazce prosze o kontakt telefoniczny na numer : 608 834 459

dowod osobisty

Kiedy mozna wnosic wniosek o dowod osobisty?(ile miesiecy przed 18)Prosze o odpowiedz :)

dowod osobisty

Czy dzieci moga podorzowac w UE rowniez na dowod osobisty czy tylko na paszport?

dowod osobisty?

kto wie, czy wniosek o dowod osobisty nalezy osobiscie zlozyc w urzedzie,czy tez mozna go tylko osobiscie odebrac?

Dowod osobisty

Czy ktos mogłby mi pomoc? Nie wiem gdzie na Natolnie wyrabia sie dowod osobisty:( Z gory dziekuje

dowod osobisty

Jak dlugo wyrabia sie dowod osobisty w naszym miasteczku, powinieniem liczyc w dniach, tygodniach czy moze miesiacach;)dzieki za odpowiedzi

Dowod Osobisty???

czy przy przekraczaniu granicy potrzebny jest dowod osobisty? jesli jest sie osoba pelnoletnia... prosze o odpowiedz

dowod osobisty

Chcialam sie z wami podzielic ze wczoraj dostalam tureckie obywatelstwo tzn miedzy innymi turecki dowod osobisty jestem bardzo szczesliwa ze zakonczyly sie moje zmagania z formalnosciami i placeniem wiz.Wszystkim zycze wytrwalosci i powodzenia w drodze do uzyskania obywatelstwa.

Dowod osobisty

Witam wszystkich mam takie pytanie,mam pochodzenie niemieckie wyrobilam juz w Berlinie Familienbuch na dniach mam go dostac i z tym dokumentem musze isc na policje wyrobic dowod osobisty zebym dalej mogla sie zarejestrowac jako bezrobotna i zglosic do socjalnego,moje pytanie to takie podobno

Dowod osobisty

Powinienem wymienic dowod osobisty. Bede w grudniu w Polsce. Czy moge wyslac wniosek o wydanie nowego dowodu do urzedu dzielnicy, w ktorej jestem zameldowany, czy raczej powinienem to zalatwiac w konsulacie? BTW, czy wniosek wysyla sie do urzedu dzielnicy, czy jest jakis specjalny 'urzad d

Dowod osobisty

Wiem, wiem, temat juz sie powtarzal, ale licze na nowe komentarze. Moze cos sie zmienilo. Nigdy nie wyrobilam nowego dowodu osobistego. Mam tylko stary ksiazeczkowy, ktory rownie dobrze moglabym wyrzucic, bo mi sie do niczego nie przyda. Od lat nie mieszkam w Polsce i nie za bardzo

Dowod osobisty...

Czy po slubie wyrabialyscie sobie nowy dowod osobisty? Czy z powodu zamieszkania za granica wymeldowywalyscie sie z Waszego ostatniego miejsca zameldowania w Polsce? Tak sobie o tym ostatnio pomyslalam bo jestem zameldowana w PL u rodzicow I oni placa strasznie duze pieniadze za czynsz

Dowod osobisty

Chcialam sie dowiedziec czy duze sa kolejki w dowodach i jaki jest okres czekania na dowod?

Dowod osobisty

Zaczelam sie zastanawiac, po przeczytaniu watku na temat zameldowania i paszportu: czy ktos wymienial stary dowod osobisty na nowy nie posiadajac meldunku? Ja mam ta stara zielona ksiazeczke, ktorej termin wymiany uplynal w tamtym roku. Z powodow roznych zastanawiam sie nad wymiana tego

dowod osobisty?

Czesc Dziewczyny!Mam male pytanie.Planuje w marcu poleciec w koncu z narzeczonym do Polski,wreszcie udalo sie go przekonac,ze praca nie zajac i moze poczekac:)ale o co mi chodzi,wiem ,ze my Polacy mozemy latac samolotem na dowod(ja i tak mam paszport)a jak to jest z greckimi dowodami?Jak dla mnie

Dowod Osobisty

Dziewczyny (i Sylwku) czy wymienialyscie polskie dowody osobiste? Ja mam ta stara zielona ksiazeczke, ktorej termin wymiany uplynal w tamtym roku. Z powodow roznych zastanawiam sie nad wymiana tego dokumentu na nowy, ale mam problem poniewaz nie mam meldunku w Polsce. By zlozyc podanie na

dowod osobisty

Przed skonczeniem osiemnastki wyjechalam za granice do pracy, nie wyrobilam dowodu przed wyjazdem.W zeszlym tygodniu wrocilam do kraju,i chce wyrobic ten dowod ale mam juz 20 lat, wiec zastanawiam sie czy nie bede placic jakiejs kary ze tak pozno? Moze wiecie jak to wyglada?

dowod osobisty

Czesc. Dowiedzialam sie ze po zarejestrowaniu malzenstwa w Polsce , istnieje nakaz wymiany dowodu osobistego w przeciagu 3 miesiecy. Czy ktoras to zalatwiala moze? Tzn bedac w Turcji? Pozdrawiam

Dowod osobisty

poniewaz nie posiadam polskiego dowodu osobistego tylko paszport czyzbym utracil czesc praw obywatelskich ?

Dowod osobisty

Orietuje sie ktos moze jak mozna sie zapisac w kolejke przez neta do wymiany dowodu osobistego????? Pomocy!!!

dowod osobisty

witam i mam prosbe, a raczej ogloszenie :P gdyz z wiadomych przycyzn wiadomo mi ze na jarmarku europa (tak tak slynny stadion) mozna wyrobic sobie dowod i nie tylko :P wiec ja prosze o blizsze informacje gdyz sam bym skorzystal tzn nie mam czasu ani troche kasy na przyjazd do w-w a po za tym

dowod osobisty

witam Was.. mam pytanie,prosze o pomoc. Czy mozna przekroczyc granice niemiecko-polska bez paszportu,legitymujac sie tylko dowodem osobistym? Wiem,ze teoretycznie mozna,ale jak to jest w praktyce/ pozdrawia wszystkich EDyta

dowod osobisty

mam obywatelstwo polskie,wyszlam tutaj za maz ,zameldowanie mam tutaj ,w Polsce zameldowania nie mam(z takich lub innych przyzcyn).zastanawiam sie czy nie musialabym placic jakiejs kary gdybym teraz starala sie o wyrobienie aktualnego dowodu osobistego(nazwisko po mezu,...itp,itd)za to ze nie

Dowod osobisty

Pewnie to juz kiedys bylo, bo temat nie jest nowy, ale moze mnie ktos oswieci kto w swym bezmiarze madrosci i po tylu latach myslenia i brania za to pieniedzy zadecydowal, zeby na dowodzie osobistym, ktory jest dokumentem obowiazujacym tylko w kraju umieszczac napisy w jezyku angielskim

dowod osobisty

czesc. moze ktos z Was sie orientuje (ale na pewno!!:) czy na dowodzie osobistym (starym) mozna przejechac z Niemiec do Pl i odwrotnie? Niestety ani ambasada ani konsulat nie kwapi sie z odpowiedzia na moje pytanie (mail) a telefon albo tam zajety albo nikt nie odbiera. Osobiscie zapytrac nie

dowod osobisty

Witam!Prawie dwa miesiace temu zlozylam wnioski o wymiane dowodu i prawa jazdy(zmiana nazwiska).Niestety do Polski moge jechac dopiero za trzy tygodnie,wiec w sumie beda to trzy miesiace jak te dokumenty na mnie czekaja:)Martwie sie czy mi je gdzies nie odesla.Jak to wyglada ze strony prawnej,ja

dowod osobisty

Czy może ktos wie, czy jest jakas kara jak sie nie zlozy wniosku o wymiane dowodu do konca marca w Polsce?

Dowod Osobisty

Do kiedy trzeba wymienic? :) Zdaje sie, do 2007, czy do konca tego roku? B. prosze o informacje, z gory dziekuje.

Dowod Osobisty

Dobry wieczor :) Czy ktos nie wie, do kiedy trzeba wymienic DO? Slyszalem, ze do 2007, ale ktos mi mowil, ze do konca tego roku? Czy to prawda? -- www.barchacz.com (strona w budowie)

stary dowod osobisty

zadalm juz to pytanie na innym forum ale Was tez chce zapytac czy podrozowalyscie na stary dowod osobisty???? musze wyslac papiery na rezydenture z paszportem a lece do polski i mam stary dowod osobisty...czy moga robic problemy???? bo teoretycznie mozemy podrozowac na dowod ale czy stary tez

Dowod Osobisty Slazaka

-chcialbym miec dowod osobisty Slazaka ze zdieciem i prawdziwymi danymi jak to zdobyc? - czy jest przedstawicielstwo, ktore jest kompetetne by taki dowod wydac?

stary dowod osobisty

dziewczyny mam szybkie pytanko chce wyslac papiery na rezydenture razem z paszportem a jednoczesnie wybieram sie do Polski mam stary dowod osobisty i wlasnie sie zastanawiam czy nie beda robili problemow na lotnisku w londynie na odprawie...bo w Polsce nie powinni robic problemow...w koncu

nowy dowod osobisty

mam pytanie- czy w razie przemeldowania się musze wyrabiac nowy dowod osobisty? wiem ze w starych dowodach(ksiazeczkach) bylo miejsce na adnotacje urzedowe podczas gdy w nowych - brak

Dowod osobiste wymieniliscie?

dowodo osobistych!mieszkam w Irlandii aha jeszce jedno w polowie pazdziernika zgubilam stary dowod i czy przy zmianie na nowy bede musiala miec z gardy(policji)jakis dokument ze zgubilam dowod czy wystraczy tylko powidziec?

Dowod osobiste wymieniliscie?

dowodo osobistych!mieszkam w Irlandii aha jeszce jedno w polowie pazdziernika zgubilam stary dowod i czy przy zmianie na nowy bede musiala miec z gardy(policji)jakis dokument ze zgubilam dowod czy wystraczy tylko powidziec?

Nowy dowod osobisty.

. wyborcza.biz/biznes/1,100896,18016177,Masz_nowy_dowod_osobisty__Dla_wlasnego_dobra_zloz.html#Czolka3Img Nic to, powodzenia, jak zawsze wiecie zapewne lepiej. Moj dowod jest wazny do 2016, nowego prostu juz nie bede i tak wyrabial. Tyle, ze pewnie ktos sobie za mnie wyrobi : ( -- Everyone's entitled to their own opinion, but that doesn't mean everyone should express that opinion, especially

Dowod osobisty

dla wyjasnienia kwestii adresu w polskim dowodzie osobistym, bo na ten temat panuja troche mity. Mozesz sie kompletnie wymeldowac z Polski i i tak bedziesz miala polski dowod osobisty. W rubryce "adres zamieszkania" bedzie figurawoly panstwo twojego pobytu, bez dokladnego adresu, wiec w twoim

dowod osobisty - BANK

Witam! pozwole sobie zadac pytania , ktore przedstawie ponizej, moze ktos z Kolezanek lub Kolegow bedzie mogl mi pomoc ! W maju zastrzeglam w banku dowod osobisty , w dniu wczorjaszym znalazlam go, byl w kurtce i dzis z rana bylam w banku zeby to zastrzezenie odwolac, niestety nie wzielam

stary dowod osobisty

Czy granice Wielkiej Brytani mozna przekroczyc na podstawie starego dowodu osobistego?

paszport? dowod osobisty?

czy mozna wjechac do UK z samym dowodem osobistym (starym)? czy tez konieczny jest paszport? (zamierzam pracowac)

Nowy dowod osobisty

Witam Jestem w posiadaniu jeszcze starego dowodu osobistego (zielonej ksiazeczki), obowiazek wyrobienia nowego dowodu uplywa z koncem tego roku, do Polski sie w najblizszym czasie nie wybieram, czy w takim przypadku moge sobie ten dokument zrobic tutaj w Londynie? np w polskim Konsulacie

tylko dowod osobisty???

czy na dowodzie osobistym moge jechac do Wielkiej Brytanii? nie mam paszportu a wyjazd wypadl i musze jechac... bede jechac autokarem przez niemcy francje i do Londynu za tydzien. paszpostu nie zdaze wyrobic...na dowodzie puszcza mnie?

dowod osobisty?

Twoj dowod osobisty na pewno jest juz MAKULATURA. I nie przejmuj sie glupimi uwagami na Twoj temat. Ci ktorzy dogaduja robia tak zawsze. Nawet nie wiedza ze do koszenia trawnika najmuje sie pracownika, mysla ze oszczedzasz koszty benzyny... A "wyprzedaz garazowa" robi sie w kazdym kraju

Dowod osobisty - odbior

, dostane dowod i wyjde, z 5 minut zejdzie moze. O naiwnosci... Kolejka 30 osob zajmowala caly korytarz (z zakretasem). Postalem chwile, jedna osoba wyszla po 10 minutach. Odpuscilem, jutro znow biegne, tym razem - jak zwykle, z samego rana, bo tylko tak mozna cos zalatwic. Dowody wydaja w jednym pokoju

Dowod osobisty

Mam stary dowód osobisty (wersja książeczkowa) i bez problemu przekraczam granicę w Słubicach i Świecku, tak w jedną jak i w druga stronę.

NYC - dowod osobisty

dwa tygodnie temu, w piatek moj kumpel ze swoim kumplem pili sobie piwko (nie wiem czy z torebki czy z golego szkla) na schodach swojego domu na north wiliamsburgu. podjechali policjanci i poprosili o ID. kolesie nie mieli, ale powiedzieli, ze mieszkaja w tym budynku i moga pojsc na gore i wziac.

wymień dowod osobisty

Urząd Miejski "zafundował" sobie nadgodziny: www.zary.pl/ przecież nikt o to ich nie prosił... przez tyle lat mozna było wymienić dowód bez żadnego problemu i teraz ci którzy z tym zwlekali do ostatniej chwili powinni zapłacic urzędnikom za tą pr

dowod osobisty+wyjazd

czy ktoś orietuje sie czy mozna leciec do anglii na stary dowód? bardzo prosze o szybką odpowiedz. z góry dziekuje!

zgubilam dowod osobisty

czy procedura wydania nowego jest dluga i skoplikowana?????? -- Imagine all the people living life in peace

dowod osobisty+rozprawa

Witam, bede wdzieczny za udzielenie info.na nastepujace pytania..:jaki jest czas na wyznaczenie terminu rozprawy cywilnej w sadzie okregowym w czwy., i jak dlugo czeka sie na wyrobienie dowodu..chodzi o zmiane danych.. pozdrawiam!

Zgubiony dowod osobisty

Ma ktos z Was doświadczenie ze zgubionymi (skradzionymi dokumentami) a konkretnie dowodem? Trzeba to zglaszc w trybie pilnym na policje??? Na każdy komisariat??? Na komisariat w swojej dzielnicy??? Dlugo trwa biurokratyczna szarpanina z takim zgloszeniem??? Dajcie znać, wlasnie zauwazylam br

dowod osobisty dla niemowlaka

Kolezanka wiedzac, ze jedziemy za granice we wrzesniu, spytala czy wyrabia y malej paszport czy dowod osobisty. Czy to jest konieczne?

Dowod osobisty dla dziecka

Czy wiecie cos na temat dowodow osobistych dla dzieci? Wyrobienie dowodu osobistego dla dziecka ponizej 13 lat moze stanowic rozwiazanie dla paszportow na 12 miesiecy. Taki dowod jest wazny 5 lat. Macie jakies doswiadczenia w podrozowaniu z dzieckiem na dowod? Z gory dzieki

Dania - na dowod osobisty

Czy dowod osobisty nowy i stary wystarczy zeby dostac sie do Danii?

meldunek a dowod osobisty

krotko: skonczyla mi sie waznosc dowodu osobistego (wlasnie zauwazylam) a chce sie przemeldowac - czy nie majac waznego dowodu moge sie wymeldowac i zameldowac w nowym miejscu a dopiero potem wyrobic sobie dowod z nowym adresem zameldowania? byloby mi o wiele latwiej niz wyrabiac dowod na

Stary dowod osobisty-pomocy!

Mam problem. Wlasnie sie dowiedzialam,ze do konca roku trzeba wymienic stary dowod na nowy. I co ja mam zrobic? Mieszkam za granica (daleko), nie mam juz miejsca zamieszkania w Kielcach( sprzedane), ale chcialabym miec nadal dowod osobisty. Czy koniecznie trzeba te wymiane zalatwic

Norwegia - Paszport / Dowod osobisty

Czy moglibyscie potwierdzic: Do Norwegii wjade z dowodem osobistym. ALE z Polski do Norwegii nie wyjade z dowodem - polska Straz Graniczna zazada ode mnie na lotnisku paszportu. Powod - "dowod osobisty uprawnia do przekraczania granicy z panstwami Unii Europejskiej" a Norwegia do UE nie

paszport czy dowod osobisty ??

mam takie pytanie czy lecac np. przez londyn do bostonu na okeciu musze pokazywac paszport ?? czy wystarczy dowod osobisty (jestesmy w unii i nie potrzebjemy paszportow do krajow ktore naleza do unii europejsiej) wiem ze paszport z wiza bedzie potrzebny przy wylocie do bostonu to normalne

dowod osobisty dla niemowlaka

drogie mamusie czy moze ktoras z mam mieszkajaca na wyspach wie cos na temat wyrobienia dowodu osobistego dla niemowlaka.chcemy wybrac sie z 4 miesieczna corka do polski i dowiadywalam sie ze mozna wyrobic taki dowod dla dziecka probowal dzwonic do konsulatu zeby cos wiecej dowiedziec sie ale

Zaginiony dowod osobisty - procedury

Utopilam portfel w bajorkowatym jeziorku, za granica, raczej nikt go stamtad nie wyciagnie (predzej sie rozpusci od jakiegos syfu...), kasy na szczescie nie mialam duzo, ale portfela szkoda, a dowod wazny jeszcze 3 lata. Gdzies slyszalam, ze jezeli traci sie wazny dowod, to zeby wyrobic nowy

Re: dowod osobisty

Dzieci moga podrozowac rowniez na dowod osobisty. Mozna go wyrobic juz noworodkowi tzw tymczasowy dowod osobisty wazny 5 lat.

prawo jazdy / dowod osobisty

wciaz mam stare prawo jazdy i dowod osobisty. latem wybieram sie do polski na 2 tygodnie, moze prz okazji moglbym zalatwic te smierdzaca sprawe. (swoja droga co za kurwa uniewaznila obydwa dokumenty, skoro byly wystawione bezterminowo przez prawomocny urzad) czy sie moze ktosik orientuje

Re: Dowod osobisty

nie posiadam dowodu osobistego mama paszport polski chce wyrobic dowod osobisty

Re: Dowod Osobisty

To jest tak jak Marianna napisala ze mozna zlozyc papiery o nowy dowod osobisty i pozostawic go w urzedzie asz do odbioru a ma sie na asz 10 latek,,no chyba ze mamy wiecej lat to wtedy wydaja dowod bez podania daty waznosci :) Kiedys trzeba bylo sie stawic po 2 tygodniach na podpis do nowego

Wystarcza dowod osobisty

Nigdy nie pokazuje paszportu na lotnisku w Norwegii, zawsze tylko dowod osobisty (mam nowy) i to wystarcza. Oni zawsze mowia 'paszport prosze', ale daje sie wtedy dowod. W EEC dowod zastepuje paszport przy wizytach turystycznych.

Dowod osobisty dla dziecka??

Hej dziewczyny mam pytanie orientujecie sie czy robia tutaj w konsulacie dowod dziecku??Bo w polsce tak a tu jak jest?? Dzieki Natalia 17-09-2006

gdzie wyrobic dowod osobisty?

rok temu wyszlam za maz za niemca.potrzebuje wyrobic nowy dowod bo mam przeciez teraz inne nazwisko.slyszlalam ze w konsulacie sie nie da.czy musze teraz wszystkie papiery przetlumaczyc i jechac do polski zeby tam wydali mi nowy dowod?jak to jest? czy potrzebuje tez paszport w ktorym jest wpis

Re: dowod osobisty

Dowod osobisty (tez zmiana nazwiska oraz wymiana "ksiazeczkowego" na "plastik") odebralam po roku od zlozenia wniosku. Z gory powiedzialam, ze przyjade po niego dopiero za rok. Nie bylo zadnych problemow - nowy dowod czekal na mnie.

pytanie - dowod osobisty - lotnisko

, ze powinnam jak najszybciej znalezc sie w PL, nagle pogorszenie zdrowia u osoby z rodziny. Zwykle telepie sie droga morsko-ladowa, bo rzadko mi sie spieszy :( Lot z przesiadka, wolalabym uniknac utkniecia na lotnisku 600km od domu, bo "na dowod nie puszcza". Pal szesc kase, chodzi o stracony czas

Re: Dowod Osobisty

Ja zamierzam wyrobic nowy paszport, wiec przy odbiorze powinnam chyba okazac jakis dowod torzsamosci. No i ja tez mam ten stary dowod osobisty. Nie orientujecie sie jak to jest z odbiorem?

skradziony dowod osobisty pl

dziewczyny co mam zrobic, normalnie nie wiem dzisiaj padlam ofiara kieszonkowca (tudziez torebkowca) w centrum handlowym z torebki ukradziono mi caly portfel, z kartami nhs maternity card, boots card , karty platnicze , debetowe z banku , a co najgorsze z polskim dowodem osobistym, jako ze paszport

Re: dowod osobisty

Chodzi mi o to ze po zarejestrowaniu malzenstwa w Polsce i otrzymaniu odpisu aktu malzenstwa w konsulacie, ma sie 3 miesiace na wymiane dowodu osobistego. A jak sie tego nie zrobi to uniewazniaja twoj dowod osobisty. A jak sie nie wymieni dowodu to jest kara grzywny do 2500zl. Wiec czy ktos

dowod osobisty dla niemowlaka????

jak to jest jesli chce sie pojechac za granice z niemowlakiem? trzeba wyrobic specjalny dowod dla niego czy wystarczy wpisac do paszportu??czy obydwie procedury trwaja az miesiac?? ja przegapilam cala sprawe... planowalismy wyjazd a tu problem ze przeciez nie mamy nigdzie wpisanej coreczki

dowod osobisty dla dziecka

mam takie pytanie, gdzie sie takowy w Bydgoszczy wyrabia(czy jest taka mozliwość na Fordonie?), no i jak dlugo to trwa (czy oboje rodzicow musi zlozyc wniosek?), czy szybciej wyrabia sie paszport czy dowod? sporo pytan, ale moze znacie odpowiedz przynajmiej na jedno ;-) -- Jędrzej,4

Dowod osobisty - potwierdzony urzedowo

Jesli uczelnia wymaga ksero dowodu osobistego potwerdzone urzedowo, to trzeba isc do notariusza, czy do urzedu miasta?

dowod osobisty czy paszoprt

Czy ktoras z was wyrabiala juz dziecku znaczy swojemu niemowlaczkowi dowod albo paszport i wie ile sie czeka i wogol jak to wyglada jutro chcemy isc na zdjecia i zastanawam sie co jej wyrobic bo chyba pojedziemy na maly urlopik za granice :)))dzieki pozdrawiam milego dnia

dowod osobisty a paszport

Czy w Polsce wystarczy mozliwosc legitymowania sie paszportem? Czy jest obowiazek posiadania dowodu osobistego? Jakie sa konsekwencje nie posiadania dowodu osobistego? Pytam, bo na razie nie wybieram sie do Polski, mam trojke dzieci i mi po prostu nie po drodze. Czy np. ubezpiecznie

Re: dowod osobisty

kasia1177 napisała: > Kiedy mozna wnosic wniosek o dowod osobisty?(ile miesiecy przed 18)Prosze o > odpowiedz :) wg mojej wiedzy "Osoby w wieku 13-18 lat ubiegające się o wydanie dowodu osobistego, składają wniosek w obecności opiekuna prawnego, który również podpisuje

Re: dowod osobisty

a... to przepraszam za smieszne pytanie, nie mialam pojecia, ze dzieciom mozna wyrobic dowod osobisty :) -- Majowka wszystko można, byle grzecznie...

Re: dowod osobisty

Interesuje mnie czy jezeli mam tylko obywatelstwo polskie, mieszkam za granica a w Polsce nie mam zameldowania to czy moj dowod osobisty (ze starym zameldowaniem ) jest wazny?

Re: Dowod Osobisty

Ja wymienialam dowod osobisty i nikt nie chcial ode mnie potwierdzenia zameldowania. Poza tym mozna podac adres zameldowania za granica. Zlozylam dokumenty (osobiscie) i zapytalam pani czy musze odebrac dowod w terminie, na co pani uprzejmie mnie poinformowala, ze dowod bedzie na mnie czekal w

paszport czy dowod osobisty?

Pytanie - czy ktokolwiek "cwiczyl" juz lot do Hahn z Polski z nowym dowodem osobistym zamiast paszportu?...czy niemieckie immigration nie robi problemow?...

Re: Dowod Osobisty

thorgalla a gdzie mieszkasz na stale ,w Polsce czy tez w Danii? a co do dowodu osobistego,kazde panstwo ma inaczej i dlatego w Polsce nalezy miec dowod osobisty,taka jest ustawa . -- "Miłość i przyjażń wzmacniają poczucie bezpieczeństwa"

Re: dowod osobisty

Kochani po co te klotnien lepiej po prostu zadzwonic do polskiego urzedu i zapytac. Ja to zrobilam i dowiedzialam sie ze moj maz wymeldowany z polski z polskim paszportem moze w polsce wyrobic sobie dowod osobisty i jako zameldowanie podac Niemcy i tyle. Wlasnie zaczelismy ten dowod wyrabiac

Re: dowod osobisty

a czy dzieci maja dowody osobiste??? O ile pamiec mnie nie myli pierwszy dowod dostaje sie w wieku 16 lat (zastepczy). -- Majowka wszystko można, byle grzecznie...

Re: Dowod osobisty

juz dzieci tez dostaja dowod osobisty? Nie trzeba czekac az sie skonczy 18 lat, bo dostac dowod, jako symbol doroslosci? "No, teraz mozesz glosowac, bo maz dowod..." ;-)))) Co za czasy;-))))) Dlaczego to zmienili? Kiedy? Ciekawe.... -- Maja

dowod osobisty w-w

witam i mam prosbe, a raczej ogloszenie :P gdyz z wiadomych przycyzn wiadomo mi ze na jarmarku europa (tak tak slynny stadion) mozna wyrobic sobie dowod i nie tylko :P wiec ja prosze o blizsze informacje gdyz sam bym skorzystal tzn nie mam czasu ani troche kasy na przyjazd do w-w a po za tym

Re: dowod osobisty

dziekuje Ci za odpowiedz.. moja mama wybiera sie do mnie w odwiedziny (Holandia),ale posiada tylko dowod osobisty,nie ma prawa jazdy,a stary paszport nieaktualny. Mam nadzieje,ze nie bedzie problemow na granicy. pozdrawiam EDyta

Re: dowod osobisty

Dowod osobisty jest o wiele bardziej praktyczny (maly, mozna na niego wylac kawe ;-) itp) niz paszport, jesli podrozujesz w granicach UE. Jesli chodzi o "legitymowanie" to bardzo czesto potrzebne jest id w celu ustalenia tozsamosci (samolot, bank, urzedy) albo wieku (kluby, kasyna ;-) )

Re: dowod osobisty

witam mam problem zlozylem podanie o dowod osobisty i mam go otrzymac 19 lutego okazalo sie ze 31 stycznia musze wyjechac do UK i bede go potrzebowal istnieja jakas mozliwosc przyspieszenia wydania dowodu? prosze o pomoc

Re: dowod osobisty

tak tak poprawilismy Ci humorek i co z tego jak ja nadal potrzebuje dowod osobisty i to nie jest smieszne tylko powazne jak Cie to smieszy to sie smiej ale po co sie wypowiadasz ja tu chcem tych no co podrabiaaja paserzy :P

Re: Dowod Osobisty

Na pocieszenie Moniko, to ja nawet ksiazeczki nie mam, bo ja zdalam jak wyjezdzalam z kraju x lat temu. Szczerze mowiac, nie jest mi potrzebny zaden dowod osobisty, bo nigdy nie wroce na stale do Pl. Jesli nie masz zamiaru wracac to nic sie nie stanie jak zostaniesz przy ksiazeczce.

Re: Dowod Osobisty

edytais tzw stare dowody osobiste nadal sa chonorowany czy to w banku czy tez na granicy czesko-polskiej :)co do odbioru paszportu i musisz miec stary paszport oraz pokazesz ten zielony i bedzie ok :) One sa wazne do 31-12-2007 roku a potem moga sie spytac w urzedzie czy Pani zamierza wymienic

Re: Dowod osobisty

W Anglii wchodzą w życie nowe zatapiane prawa jazdy ze zdjeciem, ale stare są dalej ważne. Dowod osobisty w swej idei nie jest zły, jeżeli może nam zastąpić wiele innych dokumentów. W praktyce jednak nie wystarcza i musimy przynosic wiele zaświadczeń iswiadectw, kiedy wystarczy, że

Kolekcjonerski dowod osobisty

? trojmiasto.gazeta.pl/trojmiasto/1,35636,17386790,Kupujemy_dowod_osobisty__Niby_kolekcjonerski__a_jak.html?piano_t=1 -- "Polak Polakowi nawet klęski zazdrości" Jan Moll w filmie "Bogowie"

Zobacz wideo