Sake

Sake

Przeszukano 113 303 269 wypowiedzi na 1 290 forach

dla 9 latki - pozostałe wpisy

Soruj: wg trafności wg daty

gra dla 9 latki

Poszukuję ciekawej i wciągającej gry dla 9 latki, nie musi byc edukacyjna.

Prezent dla 9 latki

Co polecacie dla 9 latki , która lubi zajęcia plastyczne, tworzenie , zwierzęta - konie , psy ?

książki dla 9 - latki

Proszę polećcie mi jakieś fajne, zabawne książki dla 9-latki, z morałem. Z góry dzięki Belcia

Gry dla 9latki

Jakie kupujecie gry dla 9latki? W co graja wasze dzieci na komputerze?????????????? prosze piszcie i podpowiadajcie innym.

listonoszka dla 9 latki

http://allegro.pl/nici-torba-na-ramie-mis-nylon-plusz-35602-nowe-i4033573929.html Tekst linka witam, czy taka torebka jest odpowiednia dla 9 latki, czy jest już zbyt dziecinna? Chcę kupić chrześnicy torebkę coś w stylu listonoszki i nie bardzo wiem co będzie odpowiednie dla tego wieku

Drobiazg dla 9 latki

Dziewczyny proszę o pomysł na niezobowiązujący drobiazg dla 9 latki. Nie znam upodobań a zapytać rodziców nie mogę bo automatycznie poczują się zobowiązani do zakupu prezentu moim dzieciakom. Moje pomysły na ten moment: bawełniana bluzeczka typu T-shirt albo drewniana biżuteria dziewczęca, albo

torba dla 9-latki

Jaką torbę polecicie dla 9-letniej dziewczynki? Taka w którą zmieści się butelka z wodą i np. z jedna książka - nie za duża ale nie malutka ;)

preznet dla 9 latki

juz nie dlugo będę musiała podarowac coś takiej pannie ale co... mam parę pomysłów, ale coś oryginalnego chciałabym podarować-nie drogo co lubią w tym wieku 9 latki?? licze na was... pozdrawiam. Ona jest raczej taka "lalka" stojnisia

romansidło dla 9 latki

rozbudziła się moja córka, jest zakochana (on w niej też), coraz więcej pytań , myślę, że proces dojrzewania rozpoczęty zatem szukam czegoś nietandetnego i ładnego, nie hardcorowego ;-) poziom czytania - zaawansowany. może być bez obrazków, gruba kniga, byleby treść dopasowana do 9 lat i raczej

meble dla 9-latki

Niedlugo przeprowadzamy sie do nowego domu i przy okazji chcemy zmienic corce (9-latce) meble. Chcialabym zeby wytrzymaly one juz do czasu, gdy wyfrunie z domu. Corka prosi jedynie o to, zeby byly biale, co nie jest problemem, bo zawsze beda pasowac do innych kolorow. Nigdy nie kupowalam mebli w

smartwatch dla 9 latki

Dziewczyny zbliżają się wakacje , a ponieważ ja pracuję to córka9 lat i syn 5 lat będą pod opieką sąsiadki . Córka ma telefon , ale wciąż zapomina, gdzie go położyła i dzwoni z telefonu sąsiadki. Nie o to chodzi ,że ją "NARAZA NA KOSZTY ;-) , ale zdaję sobie sprawę że to może być nawet irytujące

Dezodorant dla 9-latki?

Moja corka skonczyla wlasnie 9 lat. Nie ma jeszcze zadnych oznak wskazujacych na to, ze niedlugo mialoby sie rozpoczac dojrzewanie. No i dzis sie zdziwilam, bo wrocila ze szkoly (ma do pokonania 1,5 km na hulajnodze, do tego bylo bardzo goraco) i najzwyczajniej w swiecie bylo czuc od niej pot i

prezent dla 9 - latki

Co kupić 9-latce, która nie sama nie wie co chciałaby dostać. Zabawkami już b. mało się bawi.

Co dla 9-latki?

Prosze o pomoc mam problem z wybraniem czegos dla 9-letniej dziewczynki LALKI BRATZ I BARBIE nie,moze jakas fajna gra edukacyjna co lubia Wasze pociechy :)??

materac dla 9latki

jaki polecacie materac dla dziewczynki 9 lat? córka jest drobna, miała materac sprężynowy ale po 3 latach zupełnie nie nadaje się już do spania, oferta jest ogromna, opinie różne, szukam czegoś dobrego ale też w miarę w sensownej cenie (w jednym ze sklepów pani poleciła super-hiper materac za

Kosmetyki dla 9-latki

Czy 9 -letniej córeczce mogę myć włosy szamponem "dla doroosłych" ,ale dodam że używam tylko tych ziołowych.I jak wyglada sprawa z pastami do zębów?Córka myje zęby normalnymi pastami , tymi co ja.Czy może polecic Pani jakąś pastę wzmacniającą szkliwo?Z góry dziękuję za odpowiedź.

Ksiazki dla 9 latki

Mieszkamy w UK i tutaj corka sie urodzila. Umie i lubi czytac po polsku dlatego staram sie kupowac jej sporo ksiazek. Jej zainteresowania sa dosc szerokie. Ostatnio czytala Karolcie, Akademie Pana Kleksa, Matylde. Mamy cala serie Cala Polska Czyta Dzieciom. Przegladam polskie lektury dla dzieci w

Tablet dla 9-latki

Proszę o podpowiedź. Poszukuję taniego (do 800 zł) tabletu dla dziecka. Na Biedronkowy za 369 zł się nie załapaliśmy;) Ja zupełnie się na tym nie znam, ma to być prezent na Komunię od dziadków. Może coś polecicie? Z góry dziękuję za odpowiedzi w stylu "a po co dziecku takie coś

Hulajnoga dla 9 latki

Może któreś ze starszych dzieci jeżdzi na hulajnodze, i mogłabym dostać jakieś wskazówki? Ze zdjęcia trudno ocenić wielkość, a dla takiego dziecka musi być już spora :) Wdzięczna będę za pomoc.

telefon dla 9-latki

bardzo prosze was o pomoc ,ktory telefon wybrac dla corki miedzy modelami;sony ericsson k550i,samsung e250,czy motorole k1.

Dezodorant dla 9-latki

Prosze o opinię eksperty i forumowiczów czy 9-latka może stosować dezodorant. Czy antisprespiranty są mniej wskazane, ewentualnie jakie rodzaje, jezleli polecacie Dzięki Eva

Projektowanie mody dla 5 latki i dla 9 latki?

Dawno nie kupowałam książeczek do projektowania mody. Potrzebuje coś odpowiedniego dla 5 latki, raczej niezbyt trudnego. I coś bardziej skomplikowanego i ładnego dla 9 latki. -- Pierożek 20.07.2005 Truskaweczka 09.04.2008

Ksiazki dla 9 latki

Mieszkamy w UK i tutaj corka sie urodzila. Umie i lubi czytac po polsku dlatego staram sie kupowac jej sporo ksiazek. Jej zainteresowania sa dosc szerokie. Ostatnio czytala Karolcie, Akademie Pana Kleksa, Matylde. Mamy cala serie Cala Polska Czyta Dzieciom. Przegladam polskie lektury dla dzieci w

Opiekunka dla 9 latki

Witam, poszukuję odpowiedzialnej i solidnej osoby do opieki nad 9 letnią dziewczynką. Zakres obowiązków: - przede wszystkim, towarzyszenie w powrocie ze szkoły (nie przyprowadzanie ;)) - organizacja czasu (nie siedzenie przed telewizorem lub komputerem); - dotrzymanie towarzystwa. Bez

fotelik dla 9-latki

by się jej przydało tzn. zwykły pas przechodzi jej pod ramieniem, a nie przez brzuch; nie wspominając o przepisach mówiących o tym, że dziecko powinno jeździć w foteliku do 12 roku i 50 kg wagi. Czy producenci przyjmują 36 kg jako wagę dla 12-letniego dziecka? Może ktoś ma jakiś pomysł

Telefon dla 9latki

Szukam jakiegoś telefonu dla córki, na pewno nie dotykowy. Poza podstawowymi funkcjami, żeby był taki bardziej muzyczny i do ok 400 zł. Może możecie coś polecić? jakie mają Wasze dzieci? nie wiem jak ustawić kryteria wyszukiwania na all aby spełniał moje warunki ;) więc pytam tutaj. Dzięki

Tablet dla 9-latki

Czy wasze dzieci mają tablety, korzystają? Bo dziś zadzwonił do mnie konsultant oferując tablet, juz miałam go spławić, ale zobaczyłam że dziecko się na mnie patrzy błagalnym wzrokiem. No i wyszlo, że ona chce taki tablet, chociaż nie bardzo jest w stanie powiedzieć po co jej takie coś. Ja

Okulista dla 9 latki

Witam Gdzie na Bemowie(lub w dzielnicach sąsiadujących) dobry okulista dla dziecka?? Zależy mi na naprawdę dobrym specjaliście, który nie zepsuje dziecku wzroku źle dobranymi okularami

rehabilitacja dla 9 latki

Witam Proszę o pomoc osoby, które orientuja się w jaki sposób można i czy w ogóle można załatwić dla dziecka rehablilitację na pływalni - bezpłatna. Córka ze wzlędu na schorzenie bioder ma zalecaną przez ortopedę jako jedyną formę aktywności pływanie na basenie. Niestety, ale koszt przerasta mnie

taniec dla 9 latki

Hej, jestem z Warszawy i szukam jakiegoś fajnego klubu, gdzie prowadzi się jakąś grupę taneczną dla dzieci w tym wieku. Z góry dziękuję

Kradigan dla 9latki

potrzebuję, na allegro marny wybór, koniecznie za pupę musi być widziałyście gdzieś coś godnego uwagi? może ktoś się orientuje ile kosztuje : http://img20.allegroimg.pl/photos/400x300/18/15/87/89/1815878926

Antyperspirant dla 9 latki ???

Pot mojej córki przestał być dzidziusiowo - bezwonny. Koszulki pod pachami po prostu śmierdzą po całym dniu noszenia. Córka codziennie się kąpie i codziennie dostaje czyste ubranie. Dzisiaj położyłyśmy się razem na kanapie, córka mi opowiadał o szkole, ręce założyła pod głowę i wtedy uderzył mnie

Telefon dla 9-latki

Świeżo po komuniach, więc może doradzicie - w jakiej sieci będzie najtańszy abonament? Jakie modele są teraz na topie?

Prezent dla 9-latki

Mam dwie siostrzenice, jedna chodzi do drugiej, a druga do trzeciej klasy podstawówki, co takim dziewczynkom można kupić, by była zadowolone za niewygórowaną cenę?

Lampa dla 9 latki

powoli zaczynam "urzadzac" pokoj corki, mala wyrasta i trzeba porobic zmian w pokoju, myle o jakiejs farbie na sciane , mamy niestety talko lampe na scianie. myslalam o czyms "kiczowatym" jakim czarnym krysztalowym swieczniku, obok powiesze jakies fajne lustro w czyrnych ramach. to na razie

Kosmetyki dla 9 latki

Chciałabym kupić córce jakiś dezodorant, perfumę (wodę), najlepiej w zestawie. Możecie coś polecić? Hanna Montana jednak odpada jak i HSM, już wyrosła z nich. Nie wiem gdzie szukać i czego. Nie ukrywam, że nie mam za wiele czasu na sklepy stacjonarne więc najlepiej jak to było coś z internetu.

Teleskop dla 9 latki.

Moja córka marzy o takim prezencie allegro.pl/teleskop-opticon-60f900-cd-24gw-statyw-pow675x-i1304591748.html ale czy to będzie dobre zobaczy coś przez taki teleskop?

Angielski dla 9-latki

Może macie jakieś doświadczenia z dobrymi szkołami językowymi. W szkole do której chodziła rozwiązali jej grupę i nie mają do zaproponowania żadnej z pasującym nam grafikiem. :(( Kto pyta nie błądzi, każda opinia się przyda:) -- <a href="http://selkar.pl/aff/mag_mi/tania_ksiazka_c_225.h

Edukacja seksualna dla 9 latki

Czy możecie mi polecić książkę o edukacji seksualnej dla 9 latki?

Top model dla 9-latki?

Jaki zestaw z tej serii polecacie dla 9-latki? Ewentualnie inny prezent urodzinowy dla dziewczynki w tym wieku.

urodziny dla 9 latki gdzie?

Gdzie zorganizowac urodziny dla 9 latki,dom i MCDONALD odpada,niedrogo, i fajnie?Podpowiedzcie proszę.

jaka fantastyka dla 9-latki?

Witam wszystkich bardzo proszę o polecenia mi książek na prezent dla 9-latki, która czyta Harrego Pottera i Opowieści z Narnii pozdrawiam Dominika

Kucyk Pony dla 9-latki?

Czy dla 9-latki to się jeszcze nadają jakieś kucyki? możecie coś polecić? najlepiej jakiś duży zestaw. -- Wiktor Olka

Jakie książki dla 9-latki?

Polećcie proszę jakieś książki dla 9-latki.Co kupiłyście ostatnio swoim dzieciom ,które są w podobnym wieku?Oczywiście nie pytam o żelazne pozycje np"Dzieci z Bullerbyn", "Harry Potter","Tajemniczy Ogród",itd...Może coś z "nowości"?Będę wdzięczna za podpowiedź.

urodziny 9 latki

Witam, proszę o pomoc, chciałabym zorganizować zabawę urodzinową dla 9 latków. Czy ktoś może polecić jakąś salę zabaw z atrakcjami dla tego wieku - Warszawa i okolice- Pruszków, Ożarów. Pozdrawiam

urodziny 9 latki

Witam, proszę o pomoc, chciałabym zorganizować zabawę urodzinową dla 9 latków. Czy ktoś może polecić jakąś salę zabaw z atrakcjami dla tego wieku - Warszawa i okolice- Pruszków, Ożarów. Pozdraiwiam

BIZU - dobre dla 9 latki?

Czy ktoś może mi doradzić czy BIZU będzie dobrym prezentem dla 9 latki? Warte to to swojej ceny, czy jakiś badziew, jeszcze nie miałam okazji tego oglądać. Czy w marketach są one dostępne? Dzięki

jaki laptop dla 9-latki??

jak w temacie: chcę kupic nowy laptop dla 9-latki.zastosowania : trochę gier,jakies filmiki,multimedia,standard :)cena do 2500pln ( w tym legalny windows xp).poproszę o jakies propozycje.dziękuję

Hodowla kryształów dla 9latki?

Mam pytanie do tych, które posiadają ten wynalazek :) Myślę nad prezentami dla mojej 9latki i ciężko mi to idzie, wymyśliłam tą hodowlę, czy polecacie? Czy wciąga? no i w ogóle czy fajna itp :D lub może macie inne pomysły prezentów?

Książka dla 9-latki pomocy

prezent dziś. Wiem ze dziewczynka lubi czytać wiec chce kupić min książkę ale nie mam pojecia co czytają teraz 9-latki Bardzo proszę pomóżcie. Jestem w drodze do empiku ;)

sprzęt muzyczny dla 9 latki

Proszę, polećcie co jest przydatne do odtwarzania muzyki dla dziewczynki ok. 9 letniej? Czy takiemu dziecku można dobrać dobre słuchawki by mogła sobie bezpiecznie, choć dowolnie głośno słuchać. Za moijej wczesnej młodości hitem były wieże hi-fi, co się sprawdza obecnie? -- Drobnostka, Mama

Empatia, rówieśnicy dla 9 latki

Poszukuje tytułów i książek i filmów, które podejmą temat empatii i zdrowych relacji z rówieśnikami dla dziewczynki w wieku 9 lat. Dziekuje i pozdrawiam. -- ?Dobrze jest znac swoje miejsce ale to nie wystarczy, jeszcze trzeba je zająć? Bert Hellinger

Szampon dla 9 latki jaki?

Jakich szamponów używacie dla dzieci? Tych dla dzieci czy już dla dorosłych? Moja córka ma 9lat i włosy długie. Do tej pory myliśmy szamponami dla dzieci ale może już czas na zmianę? Co polecacie?

Audiobooki dla 9-latki (i 2-latki)

jest raczej nadwrazliwa, po przeczytaniu pierwszego Pottera, reszte odlozyla na pozniej. Bardzo polubila natomiast audiobooki i sporo ich slucha. Po niemiecku bardzo chetnie ostatnio korzysta z mamutow typu historia dla dzieci na 10 Cd-kach, geografia, zyciorysy kompozytorow czy wynalazcow, etc. Mysle

jakie korepetycje dla 9-latki?

witam wszystkich. uczę dziecko koleżanki niemieckiego i mam takie pytnko: macie może jakieś doświadczenia w nauce 9-latki? jak mozna fajnie zorganizować lekcję, żeby to dziecko się czegoś nauczyło? na razie pomagam przy pracy domowej na zajęcia, ale chciałam też jakoś zorganizowac te lekcje

Jaka maszyna dla 9-latki?

Moje dziecko zazyczylo sobie na święta maszynę do szycia. I mam dylemat - jaką? Odpuściłam na starcie maszyny na baterie i maszyny "bez nici", bo to dla przedszkolaków i mało praktyczne. Zostały mi do wyboru maszyna dla dzieci Kleina, mini- maszyny (identyczne, jak Klein, tylko bez osłonki na igłę

wakacje 9 latki

witam chciałabym wysłać moją 9 - letnią córkę na kolonie dla dzieci w jej wieku. Morze lub góry. Nie ma to specjalnie znaczenia. Czy macie jakieś sprawdzone - w tym temacie - biura? Może Wasze dzieci były już na koloniach i możecie coś polecić?? Widziałam na necie oferty kolonii dla

Jacqueline Wilson dla 9 latki

Które książki tej autorki sa dla młodszych dziewczynek, takich 9-letnich? Bo ona napisała dużo różnych. już wiem, ze "Urodziny Daisy" i "Najlepsze przyjaciółki" są ok. Ale co z reszta? -- pelczarka

kartki....9 latki:)

Moja chrześnica podpatrujac to co ja robie, sam zaczela wykonywac karteczki dla znajomych.Ta zielona to bileciko-karteczka do prezentu, a ta druga to oczywiscie walentynka oczywiscie dla najlepszego kolegi z klasy.Zobaczcie jak wyciela amorka, kazdy element byl osobno wyciety i naklejony.

jaki prezent dla 9-latki?

Musze dzisiaj zakupic prezent dla 9-letniej dziewczynki. Kwota przeznaczona +/-150 zł. Podpowiedzcie cos mamy, prosze:)

prezent dla 9-latki - pomocy

Jako mama chłopców nie mam pojęcia co kupić dla 9-letniej dziewczynki. Podpowiedzcie proszę czym się bawią dziewczynki w tym wieku. Chcę wydać ok. 100 zł.

Prezent dla 9latki i 11latki

Proszę o podpowiedzi - córeczki siostry, chciałabym kupić coś do 50 zł na Mikołaja, bo na Gwiazdkę dostaną konkretne prezenty, wymarzone :)

Fabryka kosmetyków dla 9 latki?

Widzialyscie coś takiego? To pozycja z listu do Mikołaja coś tam wygooglałam ale chodzi mi o to czy to faktycznie ciekawe jest bo jak wiadomo w reklamach to wszystko fajnie wygląda. -- Pierożek 20.07.2005 Truskaweczka 09.04.2008

Pomożecie?prezent dla 9-latki

urodzinowy. Czy są jakieś trendy typu gadżety z Hannah Montana? ( nasz ostatni prezent dla małej). Niestety nie jestem za bardzo na bieżąco, więc liczę, że coś zasugerujecie. Młoda nie ma specjalnych zainteresowań, ciuchy chyba odpadają, tak samo dziewczyńskie 'kosmetyki' (w zeszłym roku

Urodziny dla 9-cio latki

Wiem, ze kiedyś juz podobny wątek był ale niektóre miejsca juz nie istnieja a powstały tez nowe.... Chciałabym zorganizować urodziny córce- 9 lat- w jakimś fajnym miejscu w Ząbkach. Mieszkanie mamy małe do pomieszczenia ok tuzina dzieci. Moze cos podpowiecie?

płaszcza szukam dla 9latki

I nic mi się nie podoba. Rzućcie pomyslem gdzie można by kupić cos fajnego i w rozsądnej cenie. Płaszczyk jesienno-wiosenny.

Przyjęcie urodzinowe dla 9-latki

Pomóżcie proszę i przypomnijcie sobie w jakie zabawy bawiliscie sie będąc w wieku wczesnoszkolnym. Moja córka, która w przyszłym tygodniu kończy 9 lat, zaprosiła na urodziny koleżanki i chciałabym jej pomóc przygotować jakieś konkursy, zabawy. Co jeszcze oprócz "pomidora"? Będę wdzięczna za

Inspiracje natury - dla 9-latki?

Dziewczyny podpowiedzcie, chciałabym kupić zestaw z serii Inspiracje Natury Morska biżuteria 9-letniej dziewczynce. Miał ktoś taki zestaw, jak to wygląda w rzeczywistości, czy wciągnie to dziecko? Dziewczynka lubi dziecięcą biżuterię, spineczki, kokardki, itp. Myślałam też o Bindeez, ale chyba

Język angielski dla 9-latki

Jeśli znacie dobre szkoły (małe grupy) uczące języka angielskiego 9 letnie dzieci to podzielcie się adresami.

książki dla 9,5 latki

Moja córka czyta nałogowo ;) nie wiem juz co jej podsuwać, bo lubi czytac serie typu: - Nela podróżniczka, - Zosia i jej zoo - www.zielonasowa.pl/autor-Amelia_Cobb.html - Nibylandia Pn, 15-08-2016 Forum: Książki dziecięce, młodzieżowe - książki dla 9,5 latki

Torebka dla 8-9 latki.

Chciałabym do prezentu gwiazdkowego dla mojej ośmiolatki dokupić torebkę. Widziałyście gdzieś fajne? Żeby nie była za dziecinna, ani za mała (nie na chusteczki tylko), ani za wielka? Te z Zary ładne? Np. ta? bo już sama nie wiem, nie za poważna

prezent dla 9- latki, pomozcie.

W sobote przyjezdza do mnie kuzynka z corka 9-latka. Nie widzialam ich z 5 lat a ze u nas w rodzinie panuje zasada kupowania prezentow wiec potrzebuje kupic cos malej. I co to ma byc. Chcialabym zeby to byl prezent z ktorego bedzie sie cieszyc ale nie za wielka kase. Co takim dziewczynkom

plecak dakine- dla 9 latki?

może czyjeś dziecko posiada plecak dakine 20 litrowy? czy dla szczupłej i niewysokiej 123 cm, dziewczynki nie bedzie zaduży? szukamy plecaka raczej uniwersalnego bez postaci z kreskówek i zwierzatek. topgale nam się nie podobaja , córce podoba się dakine garden z papugami:)

prezent dla 9 - 10 latki

hej inwencja mi wysiada jakie prezent dla dziecka jak w temacie? co wy kupujecie? wiadomo kazde dziecko inne ale mozna sie pomyslami wymieniac. czekam na pomysly

zajęcia dodatkowe dla 9 latki

interesuje mnie gdzie na jelonkach odbywają się zajęcia np teatralne taneczne dla dzieci .cÓRKA CHCIAŁABY na takie uczęszczać a powiem szczerze szukam blisko domu tzn Jelonki

ciekawe książki dla 9-latki?

Witam, jakie książki moglibyście mi polecic dla mojej córki? Lubiła czytac ale teraz jakoś jej "mija". Co polecacie jakieś najlepiej krótkie opowiadania. O Ani z Zielonego Wzgórza wiem :) co jeszcze?

Pomysl na prezent dla 9 latki

Czesc, Czy ktos ma moze fajny pomysl na prezent dla 9-latki, ktora ma duzo zabawek? Dzieki!

Skarbonka bankomat dla 9 latki

Przypadkiem wpadłam na taki wynalazek allegro.pl/bankomat-maly-bankier-skarbonka-super-promocja-i1856829859.html. Macie może jakieś doświadczenia z takim bankomatem?

Dzieciaki swiata-prezent dla 9 latki

Czy ksiazka Martyny Wojciechowskiej Dzieciaki swiata bedzie dobra na prezent dla 9-latki¨?

Lego friends dla 9 latki

W ramach prezentu urodzinowego chciałam kupić, ale nie znam się totalnie. Dziewczynka nie ma jeszcze żadnego zestawu, więc nie wiem co na początek? Czy tu, jak w duplo kupuje się zestaw podstawowy i dokupuje później mniejsze zestawy? Nie chciałabym wydawać też nie wiadomo ile pieniędzy, góra 100 zł.

Kostium karnawałowy dla 9latki?

Za kogo przebierają się dziewczynki w tym wieku? W zeszłym roku była moda na Monster High i nie bylo problemu, ale w tym - nie możemy niczego ciekawego wymyślić.

Fajna sukienka dla 9-latki?

Poszukuję czegoś mniej formalnego, z cekinami, falbaną, ciekawą aplikacją itp. Taka powiedzmy pod Sylwestra. Widziałyście gdzieś?

Ksiazki dla 8-9-latki

Mozecie mi cos podpowiedziec ? Zupelnie sie nie orientuje w ksiazkach holenderskich a musimy cos znalezc na boekbespreking do szkoly. Poprzednio corka wybrala sobie "Bezem" Bibi Dumon Tak, ale teraz pomimo wizyt w bibliotece nic jakos jej "nie podchodzi" a wybrac cos trzeba. Sugerowalam "Matylde" Ro

Strój Karwowski dla 9- latki

Corka będzie miała międzynarodowy tydzień w szkole, dziś dowiedziałam sie ze będzie tańczyć. No i chciałam kupic jej strój gorset spódnice. Gdzie kupię w Londynie , a i zeby cena nie była kosmiczna.

Prezent dla 9 / 10 latki

Prosze o podpowiedzi. Na pewno odpadaja: lalki MONSTER HIGH pet shopy i inne ksiazki komplety poscieli i reczniki MP 4 i sluchawki xbox i gry do niej gry planszowe i PC aparat fotograficzny i telefon rolki i lyzwy Wszystko to ma i tu jest problem dodam ze dostala ostatnio zes

gra Tabu dla 9-latki?

na opakowaniu napisane jest, że gra jest od 12 lat, ale dziewczynka ma dość spory zasób słów, poradzi sobie z taką grą? Nigdy nie grałam w tą grę, więc nie znam jej stopnia trudności, ale wydaje mi się fajna, rodzinna wiec myślę o jej zakupie na prezent. Tylko nie chcę żeby rzuciła ją w kąt :)

rowerek dla 8-9latki

Wasze pociechy w tym wieku jeżdżą na jakich rowerkach, ile cali mają koła? 20? 22? 24? Pewnie wzrost tu jest też ważny, moja ma ok. 128cm.

"Dzika Mrówka i..." - dla 9-latki?

Cześć, Nada się ta seria dla 9-latki? W jakim wieku jest Dzika Mrówka i Jego Brat? Nie pamiętam, ale chyba starsi... Pozdrawiam,

gimnastyka artystyczna dla 9-latki

Czy zna ktoś moze adresy klubów w Warszawie, w których są prowadzone zajęcia z gimnastyki artystycznej (ew. akrobatyki)? Chciałabym zapisać córkę od września na takie treningi. Może ktoś posiada już jakieś doświadczenia w tym względzie? Andusia

pilnie angielski Korepetycje dla 9 latki

dla 9 latki korepetycje z angielskiego 1 raz w tygodniu w godz. popołudniowych pilnie .Mieszkamy na jelonkach.Ewa

Jaki plecak dla 9-latki?

Córka po wakacjach rozpoczyna naukę w 3 klasie,dotychczas używała tornistra,ale ten jest ciężki i mało funkcjonalny.Zależy mi na tym,żeby plecak był wygodny,praktyczny,solidnie i estetycznie wykonany. -- Jaś Śr, 26-07-2006 Forum: Zakupy - Jaki plecak dla 9-latki?

Prezent dla 9-letniej dziewczynki

Jaki prezent kupić na gwiazdkę dla 9-latki? Może macie jakieś pomysły? Proszę o radę.

łóżko 9-latki

do tej pory spała na 90x200. teraz chcemy zmienić. i upatrzone łóżko ma 80x200. Waszym zdaniem warto? dla mnie 10cm na szerokość to dużo. i sama nie wiem.... ale ciężko znaleźć coś fajnego. a szukamy bez wysokich zagłówków oraz najlepiej z pojemnikami na dole. Więc wchodzi w grę praktycznie

Co na dyskotekę dla 9-latki?

Co zakładają 9-latki na kolonijną dyskotekę? Co zapakowałyście córkom? Moja nie chce w ogóle słyszeć o dyskotece, mówi, że nie pójdzie ale co jeśli okaże się, że zmieni zdanie na miejscu? Wypadałoby wówczas, żeby jednak miała co założyć ;) Zupełnie nie mam pomysłu, a na córkę nie mogę w tym

Co dla 9-latka

Chcę się odwdzięczyć koleżance za rzeczy po jej synku kupując coś małemu(9 lat). No i właśnie, czym się zajmują 9-latki? Prezent ma być raczej symboliczny do 50 zł. dziękuję

Charlie i Lola dla 9 latki ?

Przepraszam za zaśmiecanie ale do starego wątku o CH&L chyba nikt już nie zagląda ;-( Nie znam polskiej wersji Charliego i Loli ale szukam czegoś na pierwszą samodzielną lekturę po angielsku dla 9 latki jak myślicie czy to by się nadało ? A może jakieś inne propozycje ? Córka uczy się niby już 4

Gry dla 8-9 latka

W co graja wasze 8-9 latki?????????? Jakie gry komputerowe dA 8-9 LATKA ,gry planszowe?????????????

Lilou czy inna dla 9-latki?

firmy czy inne bransoletki? Wydaje mi się, ze bransoletka to dobra opcja, ale jestem otwarta na propozycje, gdyż nie posiadam w domu 9-latki :) Sama bardzo miło wspominam i pamiętam, że mi właśnie najwięcej radości z prezentów komunijnych sprawiło własnie takie niby nic, czyli srebrne serduszko z

Beata Szydło odpowiada na list 9-latki. "To są pieniądze również dla Ciebie"

Beata Szydło odpowiada na list 9-latki. "To są pieniądze również dla Ciebie"