Sake

Sake

Przeszukano 114 433 601 wypowiedzi na 1 319 forach

darmowe kursy jezyka niemieckiego w berlinie - pozostałe wpisy

Soruj: wg trafności wg daty

kurs niemieckiego w berlinie

Witam! Mam zamiar wyjechac w przyszlym miesiacu do niemiec (do berlina konkretnie) na kurs niemieckiego. Mam wytypowanych kilka szkol (ceny podobne). Intensywna nauka, mieszkanie w akademiku, okolo 2 miesiace. Interesuje mnie, czy byl ktos z was na takim kursie? Bardzo zalezy mi na informacjach

Kurs jezyka niemieckiego-za darmo!!!

W Bochum jest szkola ,ktora organizuje kurs jezykowy.Zajecia sa codziennie po 4 godz.Szkola jest darmowa.

kurs jezyka niemieckiego w empiku

kurs jezyka niemieckiego w empiku? czy ktos uczeszczal?jakie opienie? z jakim lektorem i kiedy? na jaki poziom!

kurs jezyka niemieckiego w krakowie

hej! poszukuje dobrego i najlepiej intensywnego kursu jezyka niemieckiego w krakowie. czy ktos moglby mi polecic jakas szkole? -- gorzata

kurs jezyka niemieckiego w krakowie

hej! poszukuje dobrego kursu jezyka niemieckiego w krakowie, dobrego tzn takiego na ktorym w krotkim czasie bede w stanie nauczyc sie czegos wiecej niz tylko przedstawic sie. co byscie polecili? -- gorzata

Re: czy w Berlinie sa bezpłatne kursy jezyka niem

a mnie sie wydaje ze sa. Dowiedz sie w biurze dla obockrajowcow. W ramach integracji tureckie kobiety maja oplacane kursy j. niemieckiego. -- BERLIN BERLIN!!! forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=12488

Re: czy w Berlinie sa bezpłatne kursy jezyka niem

no trzeba pojsc i powiedziec: "jak nie dostane kursu, to si enie zintegruje i bede pobieral/a zasilek do konca zycia..." :))) -- BERLIN BERLIN!!! forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=12488

Re: czy w Berlinie sa bezpłatne kursy jezyka niem

nie, ale zawsze mozna powiedziec.. "i nie rznij glupa ze nie rozumiesz":))) -- BERLIN BERLIN!!! forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=12488

Re: czy w Berlinie sa bezpłatne kursy jezyka niem

wiatm, chodziłam niedaleko alexanderplatz na bezplatne kursy (właściwie trudno je tak nazwać). zajęcia raz w tygodniu dla polskich kobiet. w sumie przyjemne pogaduchy po niemiecku przy herbacie:-) dowiedziałam się o nich z polskiej gazetki w berlinie. natomiast prawdziwe kursy niemieckiego za

Przyspieszony kurs jezyka niemieckiego

najczesciej stosowane zwroty w kontakcie z kochanym partnerem; Herzilein, Spazilein, Schazilein... nie nalezy na nie odpowiadac ; Arschloch :) I cwiczymy :www.youtube.com/watch?v=WCfEEuncomA -- ===też tak macie

Kus jezyka niemieckiego w Berlinie-Sprachenatelier

Chciałbys uczyc sie jezyka niemieckiego w Niemczech? Kursy języka niemieckiego w Sprachenatelier mają różne formy. Zajęcia odbywają się w małych grupach (10 - 14 uczestników), na różnych poziomach zaawansowania: od grupy początkującej (A1) do zaawansowanej (C2). Co tydzień organizowana jest dla

kurs niemieckiego w Niemczech

Witam! Mam pytanie do specjalistow od języka niemieckiego, ktorzy nie raz juz pewnie byli w Niemczech i uczestniczyli w kursach owego jezyka w tym kraju. Otóż, w czasie wakacji 2006 chcialabym wyjechac na 1-miesieczny kurs do niemiec zeby podszkolic sie troche z tego jezyka i jednoczesnie

poszukiwania kursu jezyka niemieckiego- czestochow

hello szukam dobrej szkoły jezykowej( w Czestochowie) w ktorej mogłabym nauczyc sie jezyka niemieckiego. Chodzi mi głownie o konwersacje-gramatyka jest dla mnie sprawa drugorzedna.

Re: czy w Berlinie sa bezpłatne kursy jezyka niem

O ile sie nie myle nie ma takiej mozliwosci. Wlasciwie jestem o tym przekonana, bo znam pare osob, ktore ucza sie w prywatnych szkolach, a jestem pewna, ze gdyby istnialy darmowe kursy, uczeszczaliby na nie. Stad wniosek: nie, nie ma darmowych kursow, a przynajmniej nie dla kazdego, kto ot tak

Re: Kurs jezyka niemieckiego

Moja córka po starannym poszukiwaniu w ubiegłym roku uczyła się języka niemieckiego w szkole (niestety, nie pamiętam nazwy) mieszczącej się w kamienicy na rogu Żeromskiego i 25 Czerwca. W przyszłości też chce zdać egzamin państwowy. Twierdzi, że to dobra szkoła i dużo się tam nauczyła. Ja

Re: WAKACYJNY KURS NIEMIECKIEGO W NIEMCZECH

ja bylam na kursie jezyka niemieckiego w tamtym roku w berlinie.byla to szkola jezykowa Die Neue Schule, ktora bardzo polecam. cos weicej na ten temat mozesz znalezc na stronie www tej szkoly- www.neueschule.de

Nauka jezyka niemieckiego w Austrii

Witam wszystkich!!! Jesli ktos ma ochote na nauke jezyka niemieckiego poza granicami Polski, polecam wspaniala szkole jezykowa w samym centrum Wiednia!!! DeutschAkademie organizuje intensywne kursy, w malych grupach, co zwieksza wasze szanse na szybkie opanowanie jezyka. Oprocz tego

kursy niemieckiego

Od lutego mam zamiar zapisac sie na lekcje niemieckiego dla poczatkujacych. nigdy wczesniej nie uczylam sie tego jezyka wiec nie mam rozeznania ktore szkoly sa dobre i do ktorych warto sie zapisac. prosze o porade gdzie najlepiej (w jakiej szkole) rozpoczac swoja przygode z jezykiem

kurs z jezyka niemieckiego-poszukuję namiarów

Czy możecie mi polecic dobry kurs z niemieckiego prowadzony w Częstochowie. Chodzi mi o to by na tym kursie była przewaga konwersacji. Gramatyke mam opanowana w stopniu podstawowym, gorzej natomiast z podjeciem rozmowy......

prawie darmowy kurs niemieckiego!

Na stronie WZDZ w Szczecinie (www.wzdz.szczecin.pl) jest informacja o trwajacym naborze na kurs j. niemieckiego. Kurs jest przeznaczony dla 25 osob pracujacych w administracji publicznej, 25 osob z malych i srednich przedsiebiorstw i 10 bezrobotnych. Jedyny warunek to wiek do 30 roku zycia. Kursy

darmowa nauka jezyka obcego

czy w miescie ktos prowadzi bezplatny kurs j. angielskiego dla bezrobotnych?.

darmowe kursy jezykowe w Irlandii

hej Forumowicze:) mam do Was pytanie. Wiem, ze w Angli dostepne sa darmowe kursy jezyka angielskiego dla obcokrajowcow. Czy takie same kursy sa rowniez w Irlandi? jesli juz byl taki watek na forum, to prosze linka Pozdrawiam

czy w Berlinie sa bezpłatne kursy jezyka niem.?

czy ktos ma informacje jak w temacie? Szukam bezpłatnej mozliwosci nauki jezyka niemieckiego w Niemczech.

Re: kurs jezyka niemieckiego w empiku

no tak - college otwiera jęz. niemiecki coś pod callana - może warto tam zapytć???

Kurs Niemieckiego ????

Witajcie , mam pytanie jestem mezatka od 6 miesiecy , moj maz jest niemcem w urzedach ( arbeitsamt ) dowiedzielismy sie ze nieprzysluguje mi bezplatny kurs nauki jezyka niemieckiego. Nie jestem w stanie placic prywatnie ( dochody ma tylko moj maz ), czy sa jakies mozliwosci zalatwienia

Opieka os starszej lub niepelnosprawnej BERLIN

Zaopiekuje sie osoba starsza badz niepelnosprawna fizycznie/umyslowo. Posiadam 3-letnie doswiadczenie w branzy socjalnej. Moge na zyczenie okazac referencje (w jezyku niemieckim). Bardzo dobra znajomosc jezyka niemieckiego w mowie i pismie. Certyfikat ZMP i ukonczone prywatne kursy jezykowe

Inetnsywny kurs niemieckiego

Superokazja!!! 3-tygodniowy intensywny kurs jezyka niemieckiego w Berlinie w cenie 2-tygodniowego - 375 Euro.Fachowa kadra nauczycielska pomoze Ci opanowac najwazniejsze i najbardziej przydatne w zyciu codziennym pojecia i slowa.Zainwestuj w siebie-warto! Poczatek 14.07.03! Jest jeszcze

praca niemcy austria - kurs jezyka

Rynek pracy w Niemczech i Austrii został dla Polaków otwarty. Olbrzymie wzięcie do pracy w Niemczech maja wykwalifikowani elektrycy. Jest tyko jeden warunek znajomosc słownictwa branżowego w dziedzinie elektryki z jezyka niemieckiego. 10 do 20 euro - tyle brutto można było zarobić średnio za

Re: kurs jezyka niemieckiego w empiku

Chodziłam do pro-arte ale ta szkoła juz nie istnieje od roku ,w roku szkolnym 2005/2006 chodziłam do Akademickiego Centrum Lingwisttycznego na Wolności. Zajęcia z panią Hanią sa świetne, nasza grupa liczyła 3 osoby.Polecam

Re: kurs jezyka niemieckiego w empiku

ja chodziłam do pro-arte (ma siedzibe na al. Wolnosci) miałam zajecia z p. Gosia i było b sympatycznie 4 osobowa grupa z czego zazwyczaj na zajeciach były 3 os;) polecam;)

darmowe kursy angielskiego w londynie

witam, na stronie www.angielski.ling.pl sa adresy kilku szkol w londynie, gdzie mozna uczyc sie za darmo jezyka na poziomie od poczatkujacego do zaawansowanego.

nauka jezyka niemieckiego-metody!

Witam, od pol roku uczeszczam na kursy jezyka niemieckiego do VHS. Widze postepy w gramatyce ale dalej boje sie mowic i mam blokade - w ogole brakuje mi slowek. Prosze Was kochani podajcie jakies skuteczne metody nauczenia ktore "sprawia", ze w koncu bede mogla sie poruszac tym jezykiem

Re: kurs niemieckiego do samodzielnej nauki??

Może tu coś znajdziesz: blog.tyczkowski.com/2011/10/grips-deutsch-darmowy-kurs-jezyka-niemieckiego-online/

KURS NIEMIECKIEGO, WROCLAW

Zapraszamy na efektywne, profesjonalne i inspirujace kursy jezyka niemieckiego do szkoly jezykowej INSPIRATION (osiedle Gaj, ul. Stronska). Zajecia prowadzone sa w malych grupach. Wspolpracujemy z doswiadczonymi lektorami, dla ktorych nauczanie jest pasja! Stworzylismy starannie uporzadkowany

DOBRY KURS NIEMIECKIEGO

chcialbym zaczac uczyc sie tego jezyka od pazdziernika-jestem w zasadzie poczatkujacym.moze ktos ma dobre doswiadczenia z kroras ze szkół?na razie rozwazam profi-lingue-moze ktos tam sie uczyl? wdzieczny za wszelka rade

kurs jezyka w de wie kto moze>

witajcie mam pytanko dotyczace kursu jezyka niemieckiego a wiec ile gdzies przecietnie kosztuje godzina kursu? czy idzie starac ie o dofinansowanie lub co trzeba spelnic aby isc za darmo na taki kurs dodam moze ze mieszkam w niemczech mam pochodzenie tzn dowód niemiecki czy przysluguje mi

Wakacyjne KURSY JĘZYKOWE W BERLINIE???

chciałam właśnie także uzyskać info na temat wakacyjnych kursów j. niemieckiego w Berlinie. Intensywna nuka dla sredniozawansowanyh nie koniecznie z egzaminemkońcowym, chciałabym uzyskać także info na temak kosztów kursu, zakwaterownaie gdzie i za ile i jak dlugo takie kursy trwaja i jak

kursy niemieckiego w Niemczech

Witam serdecznie i prosze o pomoc w sprawie wyboru odpowiedniego kursu niemieckiego. Mieszkam juz od ok.trzech lat w Niemczech,ale w takiej enklawie,ze nie znam niemieckiego w ogole.Dopiero od maja bede miala okazje pozwolic sobie na jakikolwiek kurs.Niestety kompletnie nie mam pojecia

Kurs niemieckiego w... Hiszpanii!

Witam! Serdecznie zapraszamy Panstwa na nauke do Hiszpanii, najlepszy sposob polaczenia poznania badz polepszenia znajomosci danego jezyka z odpoczynkiem. Nasza szkola w Maladze (Costa del Sol) specjalizuje sie w nauce jezykow obcych, w tym miedzy innymi niemieckiego oraz tak rzadko

Re: Przyspieszony kurs jezyka niemieckiego

zaloz okulary :) -- ===też tak macie?=== warto przeczytac: forum.gazeta.pl/forum/w,396,106849663,106849663,milemi_jest_tu_najglupsza_.html

Re: nie typowa prośba - nie chodzi o haft

Szukałaś darmowych kursów w necie ? Wpisałam w wyszukiwarkę darmowy online kurs jezyka niemieckiego,to tylko kilka ofert z netu. Może Ci ktoś pomoże a w międzyczasie przeglądnij te darmowe oferty,może faktycznie są bezpłatne,choć podstawy j.niemieckiego

Sprzedam blyskawiczny kurs jezyka niemieckiego i a

1. blyskawiczny kurs niemieckiego to ksiazka+4 kasety za cene 30zl 2. Angielski w 3 miesiace dla zaawansowanych + 4 kasety tez za 30zl wysylam fotki na maila zainteresowanym kontakt misiunia-85@o2.pl

Re: Przyspieszony kurs jezyka niemieckiego

?=== warto przeczytac: forum.gazeta.pl/forum/w,396,106849663,106849663,milemi_jest_tu_najglupsza_.html

szkola/kurs jezyka angielskiego Bournemouth/Poole?

wlasnie jestem w trakcie pakowania:(wyjezdzam do poole-szukam jakiegos kursu jezyka angielskiego:darmowego lub za symboliczna oplata w poole/bournemouth:) jesli ktos moze pomoc-to czekam na posty

nowa szkoła jezyka niemieckiego w Pulawach

witam, zastanawiam się nad założeniem nowej szkoły w Puławach z językiem niemieckim. Wiem, ze istnieją już 4 szkoły, oferujące naukę tego języka i że wielu uczniów chodzi na korepetycje z niemieckiego. Szkoła oferowałaby kursy języka niemieckiego, zaczynając już od 4-latków a kończąc na

praca w domach prywatnych w niemczech

załatwiam prace dla pielegniarek ze znajomoscia jezyka niemieckiego e mail berlin4@tlen.pl

Jezyk niemiecki w Bydgoszczy

Czy ktos ma jakies doswiadczenia ze szkolami i kursami jezyka niemieckiego w naszym miescie? Ktora mozecie szczegolnie polecic albo odradzic?

Re: kurs w Niemczech

Bylam kiedys na darmowym (jako studentka fh) kursie niemieckiego. Nie polecam! Poziom byl beznadziejny. Najlepiej wybrac kurs intensywny, gdzie zajecia odbywaja sie codziennie. Wydaje mi sie, ze 3 tygodnie to troche malo na poznanie tego jezyka. Znajomi chodzili pol roku na odplatny

Darmowe kursy angielskiego - Londyn

Czy orientuje sie ktos, czy mozna sie zalapac na jakis bezplatny kurs jezyka angielskiego w Londynie od poczatku nowego roku szkolnego? Z tego, co slyszalem darmowe wczesniej kursy ESOL maja byc platne. Moze wiecie cos o innych?

niemiecki w internecie

czy znacie miejsca w sieci, gdzie mozna sie uczyc niemieckiego? jakies wirtualne (i darmowe oczywiscie) kursy ? bede wdzieczny za sygnal

Kurs niemieckiego? Dlaczego nie w Niemczech?

Najlepiej uczmy sie jezyka w srodowisku, w ktorym sie nim poslugujemy na codzien- czyli niemiecki w Niemczech...! Jesli jestes zainteresowany/a napisz do mnie na mejla, a pomoge Ci zorganizowac kurs w Niemczech i mieszkanie. Niebawem wyjezdza jeden z obcokrajowcow, ktory uczyl sie dotychczas

Jezyk niemiecki

Intensywne kursy jezyka niemieckiego w Niemczech. Przygotowanie do egzaminow, zdobycie certyfikatow.

Sprzedam blyskawiczny kurs niemieckiego i kurs ang

1. Blyskawiczny kurs jezyka niemieckiego(ksiazka+ 4 kasety magnetofonowe)30zl 2. Angielski w 3 miesiace jest to kurs dla sredniozaawansowanych(ksiazka+4 kasety) 30zl kontakt misiunia-85@o2.pl moge wyslac zdjecia jesli ktos bylby zainteresowany:)pozdrawiam

Kurs niemieckiego dla nastolatka

W szkole odpada synowi niemiecki (zostaje francuski) w Year 8 ale chcielibysmy kontynuowac nauke tego jezyka. W collegu mozna sie uczyc od 14 roku zycia, nad tutorem sie zastanawiam ... Czy ktos korzystal z kursow przez internet z nauczycielem? mozecie cos polecic?

intensywny kurs niemieckiego?

Poproszono mnie, abym udzielała korepetycji z niem. 22 latkowi, ktory za dwa m-ce wyjezdza do Niemiec do pracy. Jezyka nie zna wcale. Powiedziałam, że się zastanowię, ponieważ nie sądzę, aby w przeciagu dwóch miesiecy opanował jezyk w stopniu zadowalającym, zakładając spotkania 3x w tyg.po 60

Re: Berlin wakacyjne kursy jezyka niemieckiego

monela napisała: > Nauka jezyka w wakacje polaczona ze zwiedzaniem miasta. i co dalej?

Darmowe kursy jezykowe

Wlasnie przypomnialo mi sie,ze istnieje cos takiego,czy ktos z was z tego korzystal,jesli tak to gdzie trzeba sie zglosic,ile czekac,jak z grubsza wyglada taki kurs,czy mozna dopasowywac sobie dni i godziny??? Za kazda podpowiedz bede wdzieczny,bo jednak nauka jezyka w rozmowach z ludzmi

Re: Kurs jezyka niemieckiego-za darmo!!!

Tak przy okazji ;) Takie kursy sa organizowane chyba w kazdym miescie. Zwykle informacje o nich mozna dostac w urzedzie dla obcokrajowcow czy ogolnie w ratuszu. Niestety zwykle (ale nie zawsze) kursy takie sa prowadzone przez samych obcokrajowcow. Plusem jest natomiast to, ze mozna zabierac ze

Niemiecki w domu (?)

Czy znacie jakies kursy, ksiazki do samodzielnej nauki niemieckiego? Chcialabym rozpoczac nauke jezyka, ale troche obawiam sie, czy mozna nauczyc sie samemu? Kompletnie nie wiem, jak sie za to zabrac i czy to nie strata czasu? czy rozpoczac w domu, samodzielnie a po wakacjach zapisac sie na

Elektryk Przemysłowy - Darmowy kurs j.niemieckiego

Ministerstwa Pracy nr 2476. Dla naszego klienta, poszukujemy kandydata na stanowisko: ELEKTRYK PRZEMYSŁOWY – BEZ ZNAJOMOŚCI JĘZYKA OBCEGO ( DARMOWY KURS JĘZYKOWY JĘZYKA NIEMIECKIEGO) Miejsce Pracy: Niemcy Opis stanowiska: Czytanie / rozumienie schematów elektrycznych i symboli

kurs niemieckiego -mp3, audio

suzkam kursu jezyka nimieckiego, najlepiej w formie konwersaci, ktore beda mozliwe do odtworzenia przez mp3 machine lub magnetofon or odtwarzacz cd..... czekam na informacje pod mailem niemiecki@forumgliwice.com

Re: nauka jezyka niemieckiego-metody!

Witaj, ja również uczęszczam na kursy językowe w VHS w Dusseldorfie. VHS ofeuje dodatkowe kursy konwersacyjne dopasowane do poziomu językowego. Bylam na takim kursie i uwazam, ze byl calkiem ok. Przede wszystkim rozmawialismy sporo i nasza lektorka poprawiala nasze bledy jezykowe. Troche

Re: kurs niemieckiego w DE ???

Ja uczeszczczalam do prywatnej szkoly jezykowej ADK(Augsburger Deutsch Kurs)ale polecam rowniez Inlingua.Sa to szkoly co prawda bardzo drogie ale mozna sie nprawde duzo nauczyc.Mnie pomogla jednak bardzo, znajomosc jezyka angielskiego w stopniu srednim.Wsrod moich kolezanek i kolegow byla

Re: nauka jezyka niemieckiego

We wrześniowym BIK-u czytałem, że zapisy na kursy niemieckiego, dostępne także dla nie-członków, przyjmuje towarzystwo mniejszości niemieckiej, ul. Zmudzka 72 (?), w Bydgoszczy. Jeśli oni, niejako u źródła, nie będą potrafili nauczyć języka, to już sam nie wiem, co poradzić.

Re: kurs jezyka niemieckiego-ktora szkoła?

cóż za zbieg okoliczności z artykułem w pewnym pudelku świnoujskim, doprawdy żenująca reklama

Kurs flamandzkiego w Warszawie

Jakie szkoły mają w ofercie po przyzwoitych cenach ? A na dodatek interesowalyby mnie kursy intensywne ? Czy latwo jest sie nauczyc tego jezyka znajac dobrze niemiecki ? Trzy intensywne miesiace do zalapania podstaw wystarcza ? Baaardzo prosze o opinie.

Re: Kurs jezyka niemieckiego-za darmo!!!

hej, ja mieszkam w Bochum, powiedz mi prosze gdzie ta szkola jest. Dzieki Adziulers

Darmowa nauka angielskiego w Leicester?

Drodzy Forumowicze, Czy mozecie mi doradzic w jakich Colleges w Leicester prowadzone sa darmowe kursy z jezyka angielskiego. Bede wdzieczna za kazda rade. pozdrawiam serdecznie G

Gdzie na kurs niemieckiego w stolicy?

No wlasnie? Co polecacie? Chodzilam kiedys do Goethe Institut i bylam baaaardzo zadowolona. Jednak obecnie nie moge poswiecic tyle czasu w tygodniu na nauke tego jezyka (praca, male dzieco). Co byscie w zwiazkui z tym polecili? Najchetniej nie za drogi kurs, poziom mittelstufe, najlepiej w

BERLIN zarobek dla pan

Nocny lokal z muzyka poszukuje mlode panie do lat 30 o przyjemnej aparycji i dostateczna znajomoscia jezyka niemieckiego, ew. angielskiego do pracy w barze - cel towarzyski (animacja gosci, udzial w dochodzie ze sprzedazy napojow). Zakwaterowanie mozliwe. Telefony 0049 (0)160 99461230

kursy jezykowe

Witam. Czy moze ktos z Was polecic korzystne kursy jezyka niemieckiego w okolicy Frankfurtu n- Menem, badz inne mozliwosci poprawienia gramatyki?! Pozdrawiam.

kursy intensywne j. niem. w Poznaniu dobre szkoły

prosze o pomoc gdzie sie znajduja lub moze jakis program komputrowy do nauki intensywnej jezyka?

Re: Berlin wakacyjne kursy jezyka niemieckiego

Woher hast du die Französischübungen genommen, he?? -- "Zbyt wiele dzieje się w tej wiośnie. Zbyt wiele aspiracyj, bezgranicznych pretensyj, wezbranych i nieobjętych ambicyj rozpiera te ciemne głębie. Ekspansja jej nie zna granic. Administracja tej ogromnej, rozgałęzionej i rozrosłej

Re: kurs języka niemieckiego

Ja bylam w empiku przez ostatnie 3 lata na kursach.Ostatni to przygotowanie do rozszerzonej matury z tego jezyka. Jesli chcesz sie nauczyc wiecej mowic i oswoic sie z uzywaniem jezyka niz zajmowac sie gramatyka - to polecam. Chyba ze kurs przedmaturalny - wtedy bardziej nacisk jest

czy ktos byl na kursie niemieckiego w niemczech

moze ktos z was ma namiary na nauke jezyka niemeickiego w niemczech w okesie wakacyjnym..z gory dzikuje za odpowiedzi..

Re: kursy niemieckiego w Niemczech

VHS = Volkshochschule jest w kazdym wiekszym miescie organizuje kursy niemieckiego dla cudzoziemcow. W Niemczech nikt nie pyta o jakis swistek ze ktos robil kurs - wazne ze umie po niemiecku Mieszkam w Niemczech od 24 lat i nikt jeszcze nie pytal gdzie uczylam sie jezyka - zadnej szkoly/kursu

Darmowy kurs języka niemieckiego i angielskiego50+

Zapraszamy na darmowy kurs języka angielskiego i niemieckiego dla grupy 50+. Spotkanie organizacyjne obędzie się w poniedziałek 27 kwietnia o godzinie 19.15 Projekt skierowany jest do osób zamieszkałych, uczących się lub pracujących w województwie dolnośląskim. Program Szkolenia obejmuje

Darmowy kurs języka angielskiego i niemieckiego50+

Zapraszamy na darmowy kurs języka angielskiego i niemieckiego dla grupy 50+. Zostało jeszcze pięć miejsc. Projekt skierowany jest do osób zamieszkałych, uczących się lub pracujących w województwie dolnośląskim. Program Szkolenia obejmuje kurs języka angielskiego i niemieckiego w wymiarze 60

Re: czy w Berlinie sa bezpłatne kursy jezyka niem

jacues napisała: > czy ktos ma informacje jak w temacie? Szukam bezpłatnej mozliwosci nauki > jezyka niemieckiego w Niemczech. Możesz skorzystać z kursów sponsorowanych przez Job Center jeśli masz stały pobyt w Berlinie. Możesz uzyskać więcej informacji w: Bildung & Integration

Darmowy kurs języka niemieckiego i angielskiego50+

Zostało ostatnie pięć miejsc !!! Zapraszamy na darmowy kurs języka angielskiego i niemieckiego dla grupy 50+. Projekt skierowany jest do osób zamieszkałych, uczących się lub pracujących w województwie dolnośląskim. Program Szkolenia obejmuje kurs języka angielskiego i niemieckiego w

Niemiecki-kurs tygodniowy lub dwutygodniowy

Slyszeliscie o czyms takim?Co dzien,w weekend rowniez,cos intensywnego i szybkiego...Bardziej chodzi mi o uporzadkowanie wiedzy,bo poczatkujaca nie jestem,ale znajomosc jezyka mam b.chaotyczna i no,powiedzmy malo gramatyczna;-)...Bede wdzieczna za info.Pozdrawiam.

BERLIN - POMOCY!!!

jeszcze nie znam, ale myślę że poszła mi dobrze, na tyle dobrze by się tam dostać. Problem jest tego rodzaju, że nie znam języka niemieckiego na tyle, by zdać wymagany certyfikat na poziomie C1, znam niemiecki na ok. A2/B1. Plan jest taki: politechnika organizuje w semestrze zimowym kurs przygotowujący z

Kursy językowe w niemczech

chcialbym aby ktos mi doradzil jakis dobry kurs jezyka niemieckiego w niemczech..moze byc to polaczenie jezyka ogolnego z biznesowym...i kurs z mieszkaniem nie powinen przekraczac 2000euro

Zaczynam intensywny kurs niemieckiego a...

...nigdy wczesniej sie nie uczylam tego jezyka. Czy ktos z was moglby mi krotko opisac co mnie czeka? tzn. ile czasow, trybow, deklinacji ma ten jezyk? I co jest trudne w niemieckim dla osob mowiacych po polsku a co stosunkowo latwe? Znam dobrze angielski i hiszpanski. Czy to mi pomoze w

CEAC-POLONIA-kurs jez.niem.sprzedam

Sprzedam kurs jezyka niemieckiego,w sklad kursu wchodza: -Poradnik metodyczny -podreczniki 20 stzuk do jednostek dydaktycznych, -kasety magnetofonowe z opakowaniami zbiorczymi 2 sztuki, -aparat do sprawdzania poprawnosci odpowiedzi. Zainteresowanych prosze o kontakt tu na forum.Pozdrawiam i