Sake

Sake

Przeszukano 114 234 643 wypowiedzi na 1 310 forach

czerwone plamki na nogach - pozostałe wpisy

Soruj: wg trafności wg daty

czerwone plamki na nogach

Na nogach mam maleńskie czerwone plamki (nie krostki) wokół ujścia mieszków włosowych. Kiedyś dawno zapisano mi na to maść z wit. A ale zgudniłam jej recepturę. Czy ktoś ma recepturę ew. znacie jakiś szybki i skuteczny sposób na pozbycia sie tych plamek ( o ile pamiętam bylo to

Czerwone plamki na nogach

Od pewnego czasu na moich nogach pojawiają się czerwone plamki (wybroczyny). Nie potrafię określić z jakiej przyczyny się pojawiają i po paru dniach same znikają. Dzieje sięto z różnym natężeniem i róznym odstępem czasowym. Morfologię mam w porządku, usg wątroby też w porządku. Lekarze mnie

czerwone plamki na nogach

Moja 11-miesięczna córka ma od paru dni czerwone szorstkie plamki na nózkach (to coś przypomina wysypkę po spieczeniu pokrzywą), a wczoraj pojawiło się to na plecach. Ma ktoś pojęcie skąd taka wysypka? Nie dawałam jej nic nowego do jedzenia, od kilkunastu tygodni je pieczywo, jajka, może to

male, czerwone plamki na nogach?

Witam, Nagle pojawlo mi sie 7 plamek malych czerwonych plamek na jednej nodze i okolo 2 na drugie. Plamki sa wielkosci pieprzykow, lecciutenko wybrzuszone = wlasnie tak jak pieprzyki, nie swedza, w wiekszosci sa zlokalizowane na lydkach - co to jest ?

Czerwone plamki na nogach (różyczka?)

, zobaczyłam, że są pokryte maleńkimi, czerwonymi plamkami, łydki też. Jutro pędzę z nią do lekarza, ale oczywiście już zaczynam się zamartwiać co to jest. Wygląda na różyczkę, ale poczytałam sobie na ten temat i podobno wysypka w różyczce zaczyna się od czoła, a następnie wędruje w dół. A córka ma

czerwone plamki na nogach - do kolan

Czy znacie takie coś? Ostatnio po wyjściu z domu pojawiają mi sie czerwone plamki, swędzące na nogach do wysokości kolan włącznie. Najwięcej ich jest na kostkach i kolanach. Po nocy to znika. Co to??????

czerwone plamki na rekach i nogach

od 2-3 dni mala ma czerwone malutkie plamki w okolicach nadgarstkow,ud i troszke tak na dole policzka.co to moze byc??

Czerwone plamki

Dostałam wczoraj na całym ciele ,rękach i nogach czerwonych plamek tak jak uczulenie ale nie wiem od czego. Nigdy nic takiego nie miałam, nie jadłam dziwnych potraw,nie jestem alergiczką,na nic nie choruję, nie jest to ani swędzące ani bolesne. Co to do cholery może być? -- wilczyca

Re: czerwone plamki na nogach

Witaj, Mój synek też ma plamki na nogach i rękach, takie szorstkie, czerwone. Przypuszczam, że wyszły mu po czekoladzie lub po orzechach, które zjadłam (bo jeszcze trochę karmiony jest piersią). Przy Atopowym zapaleniu skóry (AZS), jak wspomniała koleżanka, plamy takie są ropiejące tzn

Re: Czerwone plamki na nogach

To raczej nie rumień, bo w miejscu ukąszenia przez kleszcza powstaje rumień , który z czasem poszerza się na zewnątrz dając złudzenie pełzania (stąd nazwa).A ja mam to na obu nogach, więc kleszcz musiałby mnie ukąsić w obie nogi. Poza tym u mnie występują wyraźne małe wybroczynki, a nie jedna

Re: czerwone plamki na nogach

Wyglada to na atopowe zapalenie skory czyli poprostu alergia. Najlepiej jakbys udala sie do lekarza on Ci doradzi co masz robic. Niestety uczulenie u dziecka moze powodawac wszystko przyprawy, barwniki uzywane do zywnosci jak i konserwanty.

Re: czerwone plamki na nogach

Alergia może się pojawić nawet po wielu tygodniach od wprowadzenia nowego produktu do diety, a nawet latach:( A z opisu to faktycznie wygląda jakby alergia. A wędliny są szpikowane ogromem konserwantów, spulchniaczy, przypraw itd. Najlepiej podawać maluchom taką, którą robi się samemu (upiecz

czerwone plamki na ciele maluszka

Moja 2 miesieczna coreczka ma od czasu do czasu czerwone plamki na ciele ,ktore pojawiaja sie i znikaja.To chyba alergiczny objaw.Ale co oznaczaja czerwone kreseczki -tak jakby ktos palcem zadrapal-one tez pojawiaja sie np. na nogach i szybko znikaja?

Czerwone plamki - Wysypka??

Co to może być?. Od trzech dni córka ma małe mocno czerwone krostki. W różnych miejscach. A to dwie na nodze, a to 2 na buzi. Myślałam że to gojący się bąbel po komarze, ale pojawiają się nowe malutkie, a te stare jakby większe. Nie wprowadzałam żadnych nowych pokarmów, kosmetyków ,proszków.

czerwone plamki na ciele

Dzień dobry. Mam na imię Artur, 24 lata. Dzisiaj rano zauważyłem na prawie całym ciele (najwięcej na brzuchu) czerwone plamki(nie są to małe, dobrze widoczne czerwone punkciki typu potówki, raczej trochę większe 1,2,3 mm bardziej zaróżowione miejsca). Są bardzo słabo zauważalne i dopiero po

Re: Czerwone plamki na nogach (różyczka?)

wg mnie to choroba bostonska. a na rozyczke nie byla szczepiona skoro obstawiasz rozyczke?

czerwona plamka na udzie ratunku!!!

Cześć , dziś rano na nodze zauważyłam dziwną plamkę ( na obrazku obraz jest niezbyt widoczny, ale jest) jest to czerwona podskórna kropka, wielkości główki od szpilki. Próbowałam to uciskać i nic, po kilku chwilach pod tą kropką wyskoczyła kolejna plamka jakby sina. Co to może być? Czy ktoś może

Re: czerwone plamki na nogach - do kolan

A ja mam czerwone rozlewające się plamy, obejmują też kolana, nogi są spuchniete i gorące, ale to wina leków które przyjmuję tzn. amlozek, enarenal, metocard itp.

Re: czerwone plamki na nogach - do kolan

dermatologa bo juz sie wystraszylam/jeszcze na spodzie stop mam takie czerwone wybroczynki/

Re: czerwone plamki na nogach - do kolan

No ale u mnie to nie są wybroczyny tylko takie płaskie, niewyczuwalne pod ręką plamki, po podrażnieniu swędzące.Nie występuje

czerwone plamki po wrosnietych włoskach

zdecydowalam sie na depilacje laserowa.Mam jasna karnacje i czarne wloski wiec mam nadzieje ze beda rezultaty. tylko martwie sie czerwonymi plamkami ktore mam po wrosnietych wlosach i jest ich sporo po calych nogach i udach..i nie wiem czy mozna uzyc laser na takie zaczerwienione miejsca i

czerwone plamki - co to jest??

Witam, jestem teraz pod koniec 14tc i od kilku dni zauwazylam na ciele czerwone male plamki. Nie bola, nie swedza, po prostu sa. Na poczatku byly na nogach w okolicy pachwin, ale pomyslalam ze to moze od golenia. Dzisiaj rano zauwazyalam je na udach z tylu, posladkach i z tylu na biodrach

Re: czerwone plamki na nogach - do kolan

Ja miałem coś podobnego> chdziłęm do wielu lekarzy i rzaden nie potrafił powiedzieć oc to jest. w koncu trafiłem do dermatologa i okaząło się, ze to jest świerzb !!! Polecam iśc od dermatologa i to najlepiej z długim starzem nie kazdy ropozna. Jelsi zachowujesz higienę na wysokim poziomie

Re: czerwone plamki na rekach i nogach

Mój synek też ma czasami takie kroseczki, ostatnio nawet jakby troszke więcej, ale jak zwykle zniknłey po kilku dniach. Nie wiem co to może być. Myślałam że to może ukąszenia komarów, ale nie wiem. Ciekawa jestem jakie będa sugestie innych mam.

Re: czerwone plamki na nogach - do kolan

Mam ten sam problem Pogarsza się po kąpieli. Niektóre swędzą inne nie. Jedna nawet dsię nie goiła długu,ale potem się zagoiła. Jeśli ma to związek z wątrobą, to moje wyniki są dobre, ale czasem boli mnie w prawym boku. Jakie dokładnie schorzenie wątroby, ma ta osoba, która ma te doligliwości,

Re: czerwone plamki na nogach - do kolan

Poniewaz ynam osobe u ktorej ten problem wzstepuje i ma problemy z watroba nazywaja sie te plamy krwotoczne

Re: czerwone plamki na nogach - do kolan

Ja też mam takie problemy. Też od jakichś 2-3 tygodni. Mam to co rok, w listopadzie i w marcu, kwietniu. Nie wiem z cyzm to wiązać. Wydaje mi się, że podkolanówki lub rajstopy prane w proszku, wysuszona skóra. Mam też problemy z cerą, twarz też wysuszona, i przetłuszczona. Pomaga mi balsam po

Re: Czerwone plamki na penisie :(

do chirurga koniecznie. To ostatnie stadium syfa, niestety juz nieuleczalne. Chirurg uciacha fiuta i to uratuje ci zycie, bo w innym wypadku przerzuci sie na nogi, ręce i mózg. Mózgu nie amputują, więc zostaje jeno smierć w męczarniach. Straszne

Re: czerwone plamki po goleniu

Jejku, mam to samo. Mam strasznie wrażliwą skórę na nogach. Ja przetestowałam już wszystko i tak samo się dzieje po wosku. Jedyna metoda, która niestety skraca czas cieszenia się gladką skórą, to golenie nóg podczas wieczornej kąpieli. Balsam na nogi i spać. Rano nogi są jeszcze gładkie i bez

uczulenie na nogach

od jakiegoś roku zaczoł sie moj problem nogami strasznie zaczeły swedziec pojawiały sie małe białe plamki a w sierotku nich czerwone a od dnia kiedy zachorowałam na ospe to od tego dnia tak swedza ze mam same rany na nogach

krostki na nogach

Moim odwiecznym problemem sa czerwone krostki, a raczej plamki na nogach. Dermatolog opwiedziala mi,ze sa to gruczoly lojowe i nic nie da sie z tym zrobic. Czy ktoras z Was ma podobny problem i jak sobie z nim poradzic???

Re: czerwone kropki na nogach po goleniu!!!

Te czerwone kropki to nie krosty i to nie swedzi. W miejscu gdzie wyrasa włos, po goleniu wokół mieszka włosowego pojawia sie czerwona plamka. wiec po goleniu mam skóre gładka, ale pory sa czerwone i wyglada to jak równomierne czerwone kropki.

Wysypka na nogach u 16 latka

Witam. Bardzo się martwię o syna, tydzien temu trafil z wysypka na nogach , (czerwone plamki, nie grudkowe , bez plynu w srodku) na pogotowie, lekarz mowił , ze ospa, na 2 dzien pediatra przepisal zyrtec, wapno i plyn do smarowania, mówił z kolei , ze to uczulenie.Przeszło trochę, ale po

Re: czerwone kropki na nogach po goleniu!!!

mam takie sam problem, nie moge sie pozbyc tych plamek uzywam depilatora i raz na jakis czas ogole nogi maszynką, co pozwala im wyrosnąc prosto wtedy je traktuje od nowa depilatorem troche pomaga mam tez takie "jasne placki" na nogach w miejscach, w ktorych wyrywałam włoski pensetką ...co do

plamki po depilacji... :/

ostatnio zakupilam depilator elektryczny, jednak po goleniu zostaly mi czerwone plamki, a skora nie byla idealnie gladka :/ nie wiem co mam zrobic z tymi plamkami bo utrzymuja sie juz kilka dni i nie wygladaja na bledsze.. :/ czy macie sposob na czerwone plamki i na to zeby nogi byly idealnie

Nogi- wielki problem ;//

Po depilacji (maszynką) na nogach, szczególnie łydkach włoski rosną jakby pod skórą, a do tego mam pełno czerwonych plamek. Da się to jakoś usunąć? Na dworze goraco, każdy zakłada szorty a moje nogi wyglądają tragicznie...:sciana:

Czerwone plamki z białym czubkiem-od czego?

Zastanawiam się, czy takie pojedyncze czerwone plamki z białym czubkiem na środku u noworodka, głównie na twarzy, klatce piersiowej i brzuchu, czasem na nogach, to może być reakcja na jakiś produkt z mojej diety? Pojawiają się one u córeczki kilka dziennie, w miarę szybko znikają. Pamiętam, że u

Re: czerwone, szorstkie plamki=co to?

Jedna z moich bliźniaczek ma to samo.Nie chcę Cię martwić,ale zaczęło się już kilkanaście tyg. temu od 1 plamki koło ust. Teraz ma wiele plam wokół ust i na brodzie (raz bledną,raz robią się b.czerwone,lekko szorstkie) + na nogach,zwlaszcza na jednym udzie duża plama.Pediatra stwierdziła tylko

czerwone suche plamy.....

witam ;-) mam pytanie,otóż odkryłam u mojej córci czerwone suche plamki na ciele -najwięcej w okolicy łokci i jedna nad kostką na nodze. natłuszczam je ale to nie nardzo pomaga. czy wiecie co to może być??? czy jakaś alergia ale nic takiego nie podaje co by ją mogło uczulić...sama nie wiem

niezidentyfikowane plamki na skorze

Kto by pomyślał że w wakacje można się rozchorować. Albo to od nadmiernej ilości lodów, albo od kąpieli w zimnej rzece. W każdym razie ciągle pokasłuję, a do tego wyskoczyło mi dziwne uczulenie (?). Mam na dekolcie taką jedną wielką kropę, a wokół niej mniejsze czerwone albo to jest różowy. Mam

suche plamki na nozkach

moj synek od jakiegos czasu w kilku miejscach na nozkach ma plamki, ale nie sa one czerwone, zato sa szorstkie maja kolor skory. Dzisiaj bylismy u dermatologa bo te plamki sie powiekszyly Pani Dr powiedziala ze to sa zmiany alergiczne i przypisala mu krem HYDROCORTISONUM Przeczytalam

kaszka na nogach

Hej, U mojego 6 tygodniowego maluszka pojawiła się kaszka na udach i kolanach. Nie jest zaczerwieniona ale wyraźnie się ją czuje przesuwając po nózkach ręką. Czy miałyście coś takiego. Czy to alergia. Poza tym całe ciałko jest ok. Tylko na twarzy są takie plamki z białym końcem na czerwonym

czerwone wybroczyny i pajączki

Witam. Dziewczyny, proszę o poradę. W poprzedniej ciąży, którą straciłam w 9 tyg pojawiło mi się wiele czerwonych plamek - wybroczyn, głównie na brzuchu, natomiast na nogach - kilka pajączków. Stało się to w pierwszych tygodniach ciąży. Dodatkowo często mam tzw. ciężkie nogi, ale to już od wielu

swędzące plamy na nogach

witam! Od kilku dni budzi mnie straszne uczucie sedzenia nog (do kostek)Sa to czerwone plamki roznej wielkosci,wydaje mi sie ze z dnia na dzien jest ich coraz wiecej,dzisiaj zauwazylam pare na rekach.Dodam ,ze w ciagu dnia dolegliwosci te znikaja.Odczulam sie na pylki traw od kilku lat

suche placki na nogach

emolium. Czy możliwe jest żeby dziecko tak zareagowało na ten elosome, czy to może być inny czynnik? Co Pani poleca? Wydaje mi się że te plamki to z wody, bo po kąpieli są bardziej czerwone.

Re: czerwone plamy na ciele, po goręcej kąpieli..

Mam tak po gorącej kąpieli, czasem tych czerwonych plamek jest tak dużo że nogi do kolan mam zupełnie czerwone, w okolicach nadgarstków też. Ja to wiąże z bartonellą ale głowy nie dam sobie uciąc :) -- funnytancerka@interia.pl

czerwone suche plamy- uczulenie?

Hej. Dziewczyny od 2 dni podaję córce dynię. U gotowała sama - dynia hokkaido. Bardzo chętnie ją zjadła . Kupki raczej ok. Za to na nogach w okolicy kolan i poniżej oraz na łokciach pojawiły się plamki i krostki suche i czerwone . Wyraźnie zaczerwieniły się po kąpieli - bardziej się uwidoczniły

krostki, plamki, ble, ratunku

nie bardzo - naczynka. Ratunku? I jeszcze jedno, trochę głupie. Krostki na pupie. Wyglądają obrzydliwie. Tzn. już nawet nie krostki, bo je wytępiłam Środkami na pryszcze, ale zostały... blizny? Czerwone plamki, płaskie, bezbolesne, juz nie pryszcze, ale wyglądają fatalnie i nie znikają już od

placki na nogach i ramionkach

najpierw stwierdziła uczulenie ale nie na pokarm, następnie jak zobaczyła taką dużą ilość przypuszczała że to drożdżyca (grzybica). Dostałyśmy maść Clotrimazolum i po tygodniu miało zejść. Hm, nic nie znikło a wręcz jest ich więcej. Pierwsze plamki zrobiły się bardziej suche i bardziej czerwone. Moze ktoś

odparzenie//suche plamy na nogach

pomagało więc brzydko mówiąc "olałam". niestety teraz wyczułam na nodze więcej plamek ale tylko suchych nie czerwonych. I bije się z myslami co to? Mała nigdy nie wskazywała że jest alergikiem, je wszystko. zastanawiam się czy może cos nowego w jedzeniu jej szkodzi? Ale nie wiem co bo mała chodzi do

Re: pojawiajace sie i znikajace czerwone plamki

Wiesz u mojego synka jak miał może z 3-4 latka pojawiły sie takie plamki wypukłe i to nie tylko na buzi ale i na tułowiu, pleckach, nogach. Poszłam oczywiście do lekarza i ten stwoierdził że to początek ospy i mam czekać aż sie pojawi TEN płyn charakterystyczny dla ospy a potem posmarować płynnym

Wysypka na nogach a pozniej na przedramionach -

. Wyglądało to mniej więcej jak rumień. Ja w piątek jak wróciłam z pracy miałam czerwona wysypkę na nogach. W sobotę juz na przedramionach. czerwone kropki/plamki nie swędzą. Do tego czułam jakby napięcię w kolanach i nadgarstkach. Poszłam do dermatologa, który nie stwierdził rumienia zakaźnego. Czy

Re: pojawiajace sie i znikajace czerwone plamki

Pewnie uczulenie. Moja mała miewa takie wypukłe kropy, zazwyczaj kilka na nogach, rękach, dłoniach, następnego dnia zazwyczaj ich już nie ma. Ostatnio miała ich baardzo dużo, też zakładałam że to ospa, bo one są lekko wypukłe i umiejscowienie się zgadzało i kieliszek wina też by mi się wtedy

Wysypka (wypukłe czerwone plamy-tylko ręce i nogi)

czerwonych wypukłych plam tylko na rękach i nogach. Na początku były małe, ale teraz są wielkie i pojawiają się dodatkowo małe czerwone plamki na dłoniach i stopach, tułów, buzia i głowa są czyste. Co to może być? Myślałam że to ospa ale wyczytałam że powinno też wysypać na tułowiu i głowie,a nie powinno na

Wysypka (wypukłe czerwone plamy-tylko ręce i nogi)

czerwonych wypukłych plam tylko na rękach i nogach. Na początku były małe, ale teraz są wielkie i pojawiają się dodatkowo małe czerwone plamki na dłoniach i stopach, tułów, buzia i głowa są czyste. Co to może być? Myślałam że to ospa ale wyczytałam że powinno też wysypać na tułowiu i głowie,a nie powinno na

Wysypka (wypukłe czerwone plamy-tylko ręce i nogi)

czerwonych wypukłych plam tylko na rękach i nogach. Na początku były małe, ale teraz są wielkie i pojawiają się dodatkowo małe czerwone plamki na dłoniach i stopach, tułów, buzia i głowa są czyste. Co to może być? Myślałam że to ospa ale wyczytałam że powinno też wysypać na tułowiu i głowie,a nie powinno na

dziwny palec u nogi- grzybica?

moja mama od ok 3 lat ma problem z dużym palcem, u jednej nogi. miala juz robione badania na grzybice- wszystko było ok. odczuwa czasem delikatne kłucie, a poza tym widoczne są (szczególnie po wymoczeniu nóg) małe czerwone plamki. Co to może być? była juz bodajże u trzech dermatologów, jeden

Wielkie grudy na palcach+suche krostki na nogach;

jak w tytule- moja 2,5 roczna córka ma wielkie grudy na dłoniach (palce wyglądają przerazająco, jakby były powykręcane!!!), czerwone placki na nogach (płaskie, mam wrazenie,ze sie rozlewają, przypominają mi plamki grzybiczne); ostatnio zauważyłam zaczerwieniony srom; byłyśmy u lekarza, Ola

Re: czerwone kropki na ciele- schizuje juz.

płytki krwi PLT u mnie 183 norma 130-450. nakręciłam się jakos niesamowicie. zobaczyłam plamki, siniaka i już mam strach. a to nogi czasem pobolewały bo jestem zmeczona przy małym dziecku i tez już sobie wmawiałam różne rzeczy... ale w sumie chyba by badania były dużo poza norma gdyby cos się

suche plamy na nogach

witam i prosze o rade. Moja mala ma 11 miesiecy i od kilku miesiecy ma brzydkie suche plamy na nogach, wkol kolan i wokol paluszkow u nog i przy kostkach. wczesniej miala tylko sucha skore,kapiemy ja w emolium,balneum i oilatum, mamy balsamy i masci,a te plamy zrobily sie czerwone gdy zaczelysmy

co zrobic z wrastajacym po depilacji wloskami ?

gdy odrastaja na nogach pojawiaja sie czerwone plamki,jak z tym walczyc ??

nogi...

Bardzo prosze o pomoc, sama nie wiem juz co mam z tym zrobic... . Chodzi o moje nogi. Otorz przez dlugi czas uzywalam depilatora (ok 3 lat). Jak to po depilatorze wlosy troszke wrastaly, ale z czasem, zaczelo ich wrastac coraz wiecej i wiecej, tak ze zrobily mi sie na nogach okropne czerwone

przebarwienia na nogach- co zrobić?

na łydkach strasznie wrastają mi włosy, muszę je usuwać, bo inaczej robi się stan zapalny, czasem wyciągać igłą... i po tych zabiegach pozostają czerwone przebarwienia, takie plamki (jak po wypryskach na twarzy). czy wiecie jak się ich pozbyć, a chociaż sprawić żeby trochę zbladły? nie liczę

Re: bąble na nodze

Bąble przestały sączyć (dostał w sobotę 1 kulkę cantharis), przyschły i są strupy (strupy jak strupy - niezbyt piękne czerwono-bordowe). Pozostałe mniejsze nie pękały, od razu przyschły. Plamy na nóżce zmieniły kolor na ciemnobrązowe. Pojawiły się też w międzyczasie pojedyncze plamki na

dziwne plamy na nogach - morfolgia ok,

wybroczyny, są czerwone, po dwóch, tzech dniach robią się brązowe i na ich miejscu na stałe pozostaje jakby mały siniak. Jego nogi całe juz są w takich plamach. Nie ma to związku z jakimiś urazami, uderzeniem. Robiłam morfologię i jest wszystko ok, poza troche podniesionymi limfocytami 70%. Lekarz

Re: swędzące plamy na nogach

nogach,cale stopy,lydki i kolana,dlonie:(sa to gladkie czerwone plamy roznej wielkosciod maleznkich plamek do duzych plam:(najbardziej swedzace sa te na nagach moze ktos mi pomoze?

Re: czerwone plamy na ciele, po goręcej kąpieli..

pamiętam, czy miałam tak przed zachorowaniem. Welwiczia1 pisała o takiej jakby gęsiej skórce, plamkach takich wypukłych na udach i łydkach. Zauważyłam pojawianie się takich plamek u siebie na udach odkąd choruję, nie mam tego dużo, może kilka, kilkanaście na każdej nodze. I do Prowirusa - owszem

Re: Czerwone, chropowate miejsca.Co to?

u mojej córki na nodze pojawiło sie jedno takie a później wiecej i na rekach tez zaczelo. Okazało sie ze to uczulenie na mleko(laktoze) wiec dostawala mleko sojowe. teraz ma 15 mis i wprowadzamy mleczne produkty, bo po wczesniejszych próbach robila sie wysypka na nóżkach. Lekarz dał maść i

swedząca wysypka na udach:-(

od tygodnia strasznie swedziały mnie nogi,zwłaszcza przy kąpieli i w nocy, dzis zauważylam małe czerwone plamki na wewnętrznej stronie ud i strasznie mnie to swedzi,pójde do lekarza w poniedziałek,ale może któraś z was sie orientuje co to może być? prosze pomozcie.

Re: małe brązowe plamki

mam podobny problem i wlasnie na forum szukalam kogos z podobnymi dolegliwosciami. mam 30 lat i od jakiegos czasu pojawaiaja sie mi na skorze rak, brzucha, klatki piersiowej, rwoniez na nogach male czerwone plameczki a nastepnie w ich miejscu powstaja zanmiona o brunatnym, brazowym

problem z depilacja

Co zrobic zeby po depilacji pozbyc sie czerwonych plamek i kropek na nogach? Czy masc Alantan rzeczywiscie moze pomoc?B prosze o odpowiedz

Re: Plamy na nogach po kilku latach?

-- :))moja córcia ma plamy ,brazowe na biodrze od zewnetrznej strony,kilkanascie takich plamek w jednym skupieniu,kiedys miała pod zebrem samo znikneło i na karku w okolicy łopatki jakby odcisk kilku kropeczek pod skóra czerwonych,wówczas ni skojarzylam tego faktu z borelka ,opis jej

dziwna (?) ospa

trzy dni temu pojawily sie u mojego syna plamki. myslelismy ze to na tle alergicznym bo byly to wielkie czerwone placki na nogach, pozniej pojawily sie mniejsze plamki na brzuszku i reszcie ciala. lekarz stwierdzil ospe chociaz nie byl pewnien. dzisiaj juz tzreci dzien ospy nadal nie pojawily

Ktoś mi powie co mi dolega?

Od trzech tygodni mam na nogach (głównie na udach) czerwone plamki z białym środkiem,strasznie swędzi i nie moge sobie z tym poradzić,ktoś wie co to może być?

depilacja

Od niedawna korzystam z depilatora przy usuwaniu owłosienia na nogach. Mam jednak problem, ponieważ powstają zaraz po depilacjoi czerwone plamki po włoskach. Jak temu zaradzić, proszę pomóżcie!

Re: Ciągle wyskakują mi jakies czerwone bąble !

nowe plamki. Możę na skutek działania leków te dzisiejsze nie są takie wielkie i takie swędzące. Charakterystyczne jest, że dziś wyskoczyły cztery na jednym udzie tak w równych niemal odstępach (co 2,5cm) i podobnie na drugiej nodze i na przedramieniu. Po 3-4 ale w takich równych odstępach

Wysypka po kąpielach w morzu Czerwonym

przynajmniej wydaje - ani żadna ryba, ani meduza się do mnie nie dotykało. Najpierw pojawiły się miejscowo na rękach i noga delikatne jasno różowe plamki. Po powrocie do kraju jednak plami (wyglądające jak małe krostki/ grudki) zaczęły się robić czerwone i okropnie swędzieć. Co ciekawe część z nich jest

co to może być? mnóstwo czerwonych krostek?

...zupełnie nie wiem po czym.....cały jest w krostach, ma je na buzi, na rękach, najwięcej na nogach i na pupie.....te krosty są czerwone, najpierw było ich bardzo dużo na plecach i brzuchu i były drobne, teraz jakby ich mniej ale za to tworzy się coś takiego jak pryszcz, zaczynają robić się większe i czerwone

co to może być? mnóstwo czerwonych krostek?

...zupełnie nie wiem po czym.....cały jest w krostach, ma je na buzi, na rękach, najwięcej na nogach i na pupie.....te krosty są czerwone, najpierw było ich bardzo dużo na plecach i brzuchu i były drobne, teraz jakby ich mniej ale za to tworzy się coś takiego jak pryszcz, zaczynają robić się większe i czerwone

Wysypka

na nogach dostałam wysypki czerwone plamki, dość dużo nie wiem czy to ugryzienia jakiegos robactwa, ale świerzbią, na pewno nie dostalam uczuclenia od plynu do kapieli, ani jakiegos kremu co to moze byc? czy wybrac sie do lekarza? pierwsze plamki zaczely sie pojawiac jakies 2 tygodnie temu i

Re: odparzenie//suche plamy na nogach

Moja też ma suche plamki na skórze, no ale ona jest na Bebilonie Pepti. Plamki nie są czerwone (czerwienieją troszeczkę tylko po kąpieli), a tak są po prostu szorstkie. To niestety objaw alergii. Z odparzeniami też walczę od 3 dni. Dostała pierwszy raz w życiu i nic nie pomaga. Nie wiem od

Re: czerwone plamy na dłoniach

pasja9 napisała: > Potrzebuję pomocy. Od dlugiego czasu przynajmniej raz w roku pojawiają mi się > na palcach dloni czerwone plamki, potem się zaogniają, robią roraz większe i > purpurowe i obejmuja prawie calą powierzchnię palców. Wyglada to okropnie i > trzyma się na

zadrapę się na śmierć - pomocy :(

Miesiąc temu ogoliłam nogi w pośpiechu - niezbyt dokładnie namydliłam je. No i masz babo placek - po wysuszeniu mnóstwo czerwonych, swędzoących plamek. Czasami tak miałam, powiedziałam - dobra, minie. z tym, że nie minęło. Od tego czasu na nogach wyskakuje mi tego mnóstwo, ale dopiero

golenie bikini - maszynka i krostki

Witajcie, zarówno nogi jak i okolice bikini golę maszynka. Z nogami jest w porzadku, włoski ogólnie dość wolno mi odrastaja. Problem pojawia się w okolicach bikini, robia mi sie czerwone plamki i krostki. Czy macie jakies sprawdzone sposoby na pozbycie sie problemu? Kremy? Pudry?

Czy to to? Swędzące plamki na twarzy

wierzyłam - wyglądałam jak burak! Cała twarz czerwona, piekąca. W podobnym czasie przypiekłam sobie twarz od rozgrzanego kotła (buchnęło mi w twarz), doprawiłam też spędzaniem czasu na dość silnym słońcu. I od tego czasu mam ciągle problem ze skórą na twarzy. Ciągle pojawiają mi się czerwone, bardzo

krzywe nogi sukienka i samopalacz...poradźcie mi

kupiłam sukienke za kolana, bo w niej najmniej było widac krzywizne, plus balerinki no ale mam biale jak sciana plus widac mi plamki czerwone od depilacji nie chcialabym ubierac rajstop bo bede tańcować i się pewnie spocę, wolałabym gołą nóżke jaki samopalacz mi polecacie? -- .♥.♥.♥.

Dziwna wysypka po porodzie !!!

Dzisiaj na swoich nogach odkryłam dziwną wysypkę. Narazie znajduje się ona tylko na nogach. Najwięcej na udach, trochę na łydkach. Są to czerwone plamki z białymi czubkami. Jeszcze mnie nie swędzi. Czy miałyście coś podobnego? Co to jest? Nigdy czegoś takiego u siebie nie zaobserwowałam

Ostra alergia na owoc lichi??

Może któraś z was spotkała sie z ostra reakcją alergiczną na owoc lichi?? Wczoraj zjadłam trzy takie owoce (świeże) już wieczorem zacząły swędzieć mnie ręce i nogi. Dziś rano obudziłam sie z czerwonymi piekacymi plamami na rękach i nogach oraz jednej plamce spuchniętej na oku. Jestem

Re: opuchniete nogi i since pod oczami

anda8-cały obszar dookoła oka przedstawia stan nerek Czerwone lubciemne plamki na nosie świadczą o odrzucaniu przez organizm cukrów, zaburzeniach w obrębie układu krążenia i wydzielania Jednak aby móc określić dokładniej to co się dzieje trzeba by to obejrzeć. Może też np ciasne okulary?:)

Re: czerwone plamy po nabiale?

wyeliminowałam je na jakiś czas z diety i nie dało to rezultatu, inny lekarz stwierdził, że taka wysypka czasem zdarza się u niemowląt i że sama przejdzie i tak też było... od tamtej pory nic więcej się nie pokazało. Dodam jeszcze , że od niedawna zauażyłam na nogach i pupie syna czerwone plamki

Jak usunąć...

Ostatnio wystąpiło u mnie uczulenie, na moich nogach pojawily sie czerwone krostki, ktore okropnie swędziały. Po kilku dniach swędzenie ustąpiło jednak pozostaly czerwone plamki ( jakby malutkie nierówności) na skórze! Czy moze wie ktos jak przywrócić mojej skórze dawna gladkość?? Może jakaś

Proszę o POMOC ...

Ostatnio wystąpiło u mnie uczulenie, na moich nogach pojawily sie czerwone krostki, ktore okropnie swędziały. Po kilku dniach swędzenie ustąpiło jednak pozostaly czerwone plamki ( jakby malutkie nierówności) na skórze! Czy moze wie ktos jak przywrócić mojej skórze dawna gladkość?? Może jakaś

odbarwienie po elocomie!!! pomóżcie

jestem idiotką, po prostu. Naraziłam zdrowie swojego dziecka, ale chciałam dobrze, no cóż. Córcię ugryzł komar, albo coś podobnego, zrobiła się wypukła czerwona plamka, poniewaz ślad po poprzednim ugryzieniu dalej pozostał (a minął juz miesiąc) posmarowałam te plamkę elocomem, rano. Córka

Re: nieszczęsne kropeczki na nogach - do EWELINY

Witam, Mój problem zaczął się prawie 10 lat temu, na początku zmiany były prawie niezauważalne, z czasem zaczęły się nasilać (zwłaszcza po urodzeniu dziecka 2 lata temu). W momencie odrastania włosków po depilacji tworzyły się czerwone plamki (stany zapalne), większe lub mniejsze. Kilka

po depilatorze

po depilatorze porobily mi sie na lydkach okropne czerwone plamki z wrastajacymi wlosami, robie codziennie pilling, ale to nic nie pomaga, nogi wygladaja okropnie, az wstyd ubrac spodnice, czy nawet rybaczki, znacie jaki sposob, aby poprawic wyglad nog????

Pimafucort dobry na wysypkę ?

Mam wysypkę nie wiem czy to nie ospa jakaś czy coś bo prawdopodobnie nie miałem mam małe plamki czerwone z początku wyglądające jak ugryzienie komara i swędzą potem jak ich nie ruszac to albo małe czerwone krostki albo czerwone plamki nie mam pojęcia co to ejst na początku miałem trochę na