Przeszukano 111 285 439 wypowiedzi na 4 110 forach

ceny okien - pozostałe wpisy

Soruj: wg trafności wg daty

Re: Solidne sprzątanie i mycie okien, ceny

Witam, chciałam się dowiedzieć jaki będzie koszt umycia okien w biurze. Generalnie biuro składa się z dwóch pokoi, mniej więcej wymiary to: 4,5m. x 3,5m. (6 okien) oraz 2,7m. x 3,5m. (4 okna). Są to okna PCV. Mieścimy się na ul. Ratuszowej 11 (Praga Północ). Monika monikaniedzwiecka@wp.pl

Re: Mycie okien-cena

Ja myję w cenach: Okno pojedyncze 10 zł, Podwójne 15 zł Balkonowe 12 zł Ramy i parapet gratis. Region: Śląsk Średnio jeden dom 15 okien kosztuje 170 zł brutto i czas realizacji 5h. Pozdrawiam Topmyjnia Bieruń

Stolarka Okienna - cała Polska - niskie ceny okien

Nie mamy konkurenci - mamy Najniższe ceny w całej Polsce ! zobacz Okna zobacz stolarkę okienną

Mycie okien-cena

Moze tutaj ktos mi szybciej odpowie??? Witam, jestem ciekawa ile trzeba zaplacic osobie , ktora zajmuje sie myciem okien w Olsztynie lub okolicach?. czy placi sie od okna czy na godzine?..ktos mnie poinformowal ,ze trzeba placic na godzine, co wydaje mi sie nie fair. Bardzo prosze o odpowiedz

Mycie okien-cena

Witam, jestem ciekawa ile trzeba zaplacic osobie , ktora zajmuje sie myciem okien w Olsztynie lub okolicach?. czy placi sie od okna czy na godzine?..ktos mnie poinformowal ,ze trzeba placic na godzine, co wydaje mi sie nie fair. Bardzo prosze o odpowiedz, chce przekazac rodzinie ceny jeszcze przed

Solidne sprzątanie i mycie okien, rozsądne ceny

profesjonalnym sprzętem (5zł- jedno sprzydło okno z parapetem, 7,5zł- jedno skrzydło okno balkonowe) - prasowanie (od 1zł-2,50zł szt) Pochodzę z Marek i posiadam własny środek transportu który ułatwia mi dojazd w każde miejsce. Możliwość wystawienia faktury VAT. CENY OD 0,40 gr M2 , proszę o podanie ilości

Solidne sprzątanie i mycie okien, ceny

profesjonalnym sprzętem (5zł- jedno sprzydło okno z parapetem, 7,5zł- jedno skrzydło okno balkonowe) - prasowanie (od 1zł-2,50zł szt) u klienta lub u mnie w domu Pochodzę z Marek i posiadam własny środek transportu który ułatwia mi dojazd w każde miejsce. Możliwość wystawienia faktury VAT. CENY OD 0,40 gr M2

Re: Mycie okien-cena

Ja myję okna od metra. Dokładny cennik na stronie www.mycie-okien24.cba.pl

Re: Mycie okien-cena

Rozumiem,że w cenie usługi dojazd z Zakopca do Olsztyna?Oczywiście tego na Warmii i Mazurach:))

Re: Nakoulma -zmiana ceny w trakcie okna transfer

witam to mam w takim razie pytanie, dlaczego nie można robić transferów w trakcie trwania danej kolejki, skoro nawet w trakcie okna transferowego może zmienić się cena piłkarza?

Re: okna-jaka cena?

wymienialismy okna w zeszlym roku w listopadzie i rozpietosc cenowa byla bardzo duza. U nas bylo 6 okien i pytalismy 4 ekipy o wycene. Roznica miedzy najtansza a najdrozsza ponad £1000. Musielismy szybko podjac decyzje wiec wszystkich pytalismy aby podali swoje ostateczne ceny ale i tak

Re: Mycie okien-cena

W Olsztynie mycie okien standartowych bez rozkręcania (5 okien+ drzwi balkonowe) kosztuje do łapki pani sprzatającej- 50 zł 2014r.

Re: Gdzie w Łodzi kupię najtańsze okna?

Gorąco polecam okna z okna-mroz.pl/ dobre jakościowo okna a cena adekwatna do jakości.

Re: Mycie okien-cena

Moja żona mycie okien zleca swojemu mężowi, który to wykonuje tę czynność gratis. I tak od wielu lat ....

Re: Mycie okien-cena

w jakim ty świcie żyjesz mycie okien na godziny to minimum 20 zł /h ale lepiej umawiać się od całości okien nie na sztuki ani na godziny

ceny okien

orientujecie się może jaka jest różnica między ceną zwykłych okien a antywłamaniowych? mniej więcej procentowo. -- jestem uzależniona więc chyba czas na przerwę...

Re: Mycie okien-cena

za sprzątanie ok. 6 godzin raz w tygodniu w domku płacą ok. 70 zł, czyli za mycie okien chyba tez mniej więcej tyle samo

ceny okien w Bielsku-Białej

Witam! Stoję przed problemem wymiany okien w swoim mieszkaniu. Problem, jak problem zlecam wykonanie i mam. Osobiście chodzi mi głównie o ceny. Mam do wymiany 1-podwójne, 1-pojedyncze i 1-podwójne z balkonowym niestandardowym, a wszystkie obustronnie brązowe. Wstępnie, firma wyceniła mi na 4tyś

Re: Mycie okien-cena

Podbijam watek do gory, dziwie sie ,ze nikt mi nie odpowiedzial na w sumie zdawaloby sie proste pytanie, czyzby olsztyniacy nie zatrudniali pomocy domowych czy sa strasznie leniwi aby mi odpowiedziec???...

Re: Ceny okien w Bielsku-Białej

Witaj. Wszystko zależy od wielkości okien. Ceny teraz wyliczane są od zużytego materiału na okna a nie od ilości okien. Czy proste większe okna, wyższa cena. Można zamówić sobie kilka firm żeby Ci wyceniły i wybierzesz sobie najlepszą. Wyceny przeważnie są za darmo. Artur Głuszek AG Company www.ag-c.pl

Ceny okien w Bielsku-Białej

Witam! Stoję przed problemem wymiany okien w swoim mieszkaniu. Problem, jak problem zlecam wykonanie i mam. Osobiście chodzi mi głównie o ceny. Mam do wymiany 1-podwójne, 1-pojedyncze i 1-podwójne z balkonowym niestandardowym, a wszystkie obustronnie brązowe. Wstępnie, firma wyceniła mi na 4tyś

moskitiery w okna - jakie to ceny

Chodzi mi o zwykłe na okna uchylne - ramka z siatką. Jaka to cena za metr kwadratowy ( z montażem). Może znacie jakiegoś solidnego wykonawcę. Właśnie dostałem ofertę za 3 okna ( w zasadzie połówki tych okien) i oniemiałem...

Re: okna drewniane - cena

pudht napisał: > jaki ma zwiazek metraza domu do ceny okien? > mniejszy dom mniej okien (logicznie rozumujac i przyjmujac ze nie buduje szklanego wyzwania) > cena sie wacha pomiedzy 800-4000 pln > o to mi chodzilo, dziekuje bardzo stolarz, owszem, wyceni, ale na podstawie

Re: Gdzie w Łodzi kupię najtańsze okna?

Jak wyżej - okna-mroz.pl/ faktycznie są godne polecenia :) cena nie jest jakaś powalająca a okna są naprawdę dobrej jakości :)

Re: okna drewniane - cena

jaki ma zwiazek metraza domu do ceny okien? > nasze potrzeby: 4 balkonowe (w tym jedno nieotwierane), > 7 "plaskich", 6 polaciowych i 3 male garazowe > Jesli ktos ma podobnie bede wdzieczna za podpowiedz jakie wielkie masz te okna? z jakiedo drewna? cena sie wacha pomiedzy 800

Re: Ceny okien w Bielsku-Białej

Jak z montażem i parapetami to cena chyba dobra. Piszę "chyba" bo nie znam wymiarów tego okna i zakresu prac.

Czy minirolety niszczą okna?

Jak w temacie, czy takie nakładane z góry na skrzydło okienne rolety powodują trwałe rozszczelnianie się okien, wypaczenie ramy lub degenerację uszczelek? Kupiliśmy mieszkanie i mamy jedno okno bez rolet, reszta jest zaopatrzona w rolety montowane na ścianę, wszystkie okna są bardzo szczelne i nie

Mycie okien w tak śmiesznie niskiej cenie?

Chyba cię pogięło. 160 zł miesięcznie? Nawet za samo utrzymanie czystości podłóg i schodów jest to żałośnie niska kwota. -- Misterni

Re: Okna z Krakowa

Odpowiem jak zawwsze jeśli chodzi o cenę okien: zależy. Ale generalnie dobrze wykonany montaż ciepły się naprawdę opłaca. W perspektywie lat użytkowania może dać wymierne oszczędności: oknotest

Promocyjne Ceny - Najtaniej w Krakowie Okna Drzwi.

www.brygada102.pl Dlaczego u nas? -mamy 2 zrealizowane programy w telewizji TVN -współpracujemy ze wszystkimi LEROY MERLIN w Krakowie -jesteśmy najlepsi z najlepsza ofertą na rynku ! zapraszamy: www.brygada102.pl

Cena okna

Cześc , Muszę wymienić 5 okien w domu . Czy jest na forum jakiś pracownik firmy okiennej :) , który może podać prztyblizona cenę za sztukę, profil 5 komorowy, dwuskrzydłowe, dwustronny kolor złoty dąb, szyby antywlamaniowe. Z góry dziękuję. Pozdrawiam serdecznie

Re: okna Porównaj ceny

Sprzedaż-montaż- okien OKNOTAR AUTORYZOWANY SALON SPRZEDAŻY okien zaprasza 8/17 Ul. Mickiewicza 40 39-400 Tarnobrzeg Budynek Dworca Autobusowego Tel.(0-15) 822- 36-69 Okna firm DECCO ALUPLAST SALAMANDER Wycena przez Internet pks1@op.pl GG.2785260 Porównaj ceny

Re: Okna z Krakowa czy Drutex proszę o radę

Kiedyś trafiłem na info, że Oknoplast jest wysoko w jakimś rankingu dlatego warto postawić na te okna. Poza parametrami ceną itp. chciałem zerknąć własnie na ten ranking, ale niestety nazwy nie pamiętam. Wiecie może o istnieniu czegoś takiego?

Re: Jaka firmę polecacie do wymiany okien??

Ja polecam firmę WW Okna z Wrocławia. Zdecydowałam się na te firmę ze względu na jakość i relatywnie niską cenę, ale najbardziej zachęciła mnie miła obsługa i duża pomoc przy wyborze odpowiednich okien. Podobnie z montażem, panowie z ekipy szybko wymienili okna i zostawili po sobie porządek. Okna

Odsprzedam nowe okna do domu za 50% ceny

odsprzedam okna firmy oknoplast kraków obustronny kolor orzech super okna za super cenę do domu z pracowni arczeton

Re: mieszkania "niesprzedawalne"

Kwestia ceny - zarówno tego na ile kogo stać, jak i realności ceny. Dla mnie skosy czy czwarte piętro bez windy nie są problemem. Nietypowy kształt - zależy jaki i co można z tego zrobić. Na nie - ruchliwa ulica za oknem, jakieś ciemne klitki, parter, większość nowych osiedli, które w moim mieście

Re: okna,drzwi- Poznań

Znam dobrą firmę z wielkopolskiego, która robi naprawdę solidne okna na niemieckich profilach Schüco. To można powiedzieć Mercedes wśród okien, jednak cena nie jest wcale wygórowana. Można dobrać poszczególne komponenty i ?zaprojektować? stolarkę na własną kieszeń. Co prawda mają salon w Lesznie

Re: Okna

wazna jest tez dobra cyrkkulacja powietrza w mieszkaniu, zeby ten grzyb sie nie robil. ja mam okna z wywietrznikami, zeby nie byly zbyt szczelne;) wtedy tez nie ma problemu ze skraplaniem sie wody na oknach itd... ja polecam okna Jezierski, dobry stosunek jakosci do ceny, a poza tym bardzo dobrze i

Nakoulma -zmiana ceny w trakcie okna transferowego

Rozumiem że mechanizm wyceny zawodników nie jest doskonały ale zmiana ceny podczas kilkugodzinnego okienka transferowego to gruba przesada. O godzinie 9 kupiłem Nakoulme za 2,6 mln a już 5 godzin później jego cena to 2,5. To jakiś żart? I w przypadku jeszcze jednego zawodnika cena się zmniejszyła

Cena mycia okien w Krakowie

Czy ktoś umiałby mi podać przeciętną aktualną cenę za umycie pięciu wysokich, podwójnych okien w kamienicy? To są takie okna z taflami dzielonymi na 6 "kwater". Oczywiście chodzi o usługę włącznie z umyciem ram i parapetów (bardzo zapuszczonych).

Re: Okna PCV

Polecam firmę okna-mroz.pl/ jestem z niej bardzo zadowolona. Okienka nie przepuszczają powietrza. Cena odpowiednia do jakości. Jeżeli chodzi o Łódź to najlepsza firma według mnie

Re: Wątek pozytywny: co jest lepsze w Polsce?

Okna otwierane na zewnatrz doceniaja mieszkajacy w "wietrznych" krainach. Ja takie chcialam kupic, polskie plastikowe, ale cena mnie dobila (male okno, 1200x400 za grubo ponad tysiac zlotych).

Re: okna

Myślę, że trafiłaś w sedno - okna lipne ;p U nas są okna z RES DOMU i nic nie wieje. Wymienialiśmy jakieś dwa lata temu, mieli wtedy w rzeszowskim punkcie fajne ceny, teraz nie wiem jak się to przedstawia, ale wrzucam link do strony z kontaktem, jeśli nadal jesteś zainteresowana to możesz zapytać

Re: okna-poszukuje okien w bobrej cenie

proponje okna 3 komorowe w cenie 5 komorowych profil alplast chętnie zrobie wycene okien

okna-jaka cena?

dziewczyny czy orientujecie sie ile biorą fachowcy za wstawienie okna do nowego budynku? -- Klaudia 02 lipca 2007r. Dominik 28 kwietnia 2011r. pomoz-amelce.pl

Re: Okna

Przy wyborze okien 3-szybowych trzeba zwrócić uwagę na jakość szyb i przepuszczalność światła. My mamy fajne okna PCV od firmy Abakus. Braliśmy je od firmy z Ostrołęki, bo mieli bardzo dobrą cenę okna-tomczak.pl/ ale wiem, że tej

Re: moskitiery w okna - jakie to ceny

Witam Zapraszamy do nas www.parol-rolety.pl, szybkie terminy realizacji. Na okno dachowe moskitiera ok. 170 zł. tel. 791-421-532

Re: ceny okien

ewazak3 napisała: > orientujecie się może jaka jest różnica między ceną zwykłych okien a > antywłamaniowych? mniej więcej procentowo. To zależy. U nas (Thermoplast) różnica wyniosła 80% (i to po jakichś promocyjnych zniżkach, bo inaczej pewnie byłoby 100%), ale w standardzie były

Re: moskitiery w okna - jakie to ceny

Zapraszam do zapoznania sie z Nasza oferta na stronie. MOSKITIERA RAMKOWE , Drzwiowe, Rolowane. -- Rolety,Żaluzje,Plisy - 604-577-288 www.roletysiejka.pl

Re: Okna z Krakowa czy Drutex proszę o radę

Witam ja jestem bardzo zadowolona okien drutex kraków, fachowo wykonane i naprawde szybkim tempie- cena ,również świetna... Naprawdę warto

Wyregulowanie okien plastikowych

Wita, szukam dobrego fachowca do wyregulowania okien PCV i żeby cen z kosmosu nie miał , może kogoś polecicie co taką usługe wykonywał i byliście zadowoleni . Za wszelkie info dziękuję :)

Cena zalezna od widoku z okna.....i

Czy daja jakies gwarancje zwrotu roznicy, jesli widok sie pogorszy? Np. na linii wzroku pojawia sie obiekty zaslaniajace ladny widok? Jesli roznicuja cene sprzedazna w zaleznosci od widoku z okna mieszkania, to powinni rowniez udzielac gwarancju zwrotu roznicy od ceny standardowej, jesli cos sie

Re: Ceny mieszkań w Chełmnie-kosmos

To skąd takie tam ceny mieszkań są ? Że niby ładny widok z okna?

Re: Myjki do okien - serio sie sprawdzaja?

az tak mocno nie leje, wewnatrz klade recznik, a zewnatrz nie przeszkadzam mala cena za 'reczna' walke z oknami tarasowymi

Re: okna-poszukuje okien w bobrej cenie

wysłałem na priv cennik naszych okien jeśli bedzie pan zainteresowana cenami prosze o kontakt na forum wyślemy przedstawiciela

Re: Gdzie w Łodzi kupię najtańsze okna?

Ja kupowałem w firmie Euro-Okna ul 1 maja 40 łódź i cena była super! okna też ok, szczelne i ładne :)

Re: Nakoulma -zmiana ceny w trakcie okna transfer

Cena jest ruchoma w trakcie całej gry. To też pewne ryzyko menedżera. To nie jest błąd.

Czy okno PCV 115x90 cm za 400 zł to dobra cena ?

Podbijam wątek ! Potrzebuję pilnie wymienić jednoskrzydłowe okno 115 x 90 cm (wymiary zewnętrzne ramy), a nigdy z tym nie miałem do czynienia, zależy mi na taniej ale solidnej ofercie. W punkcie przy Olszewskiego (tam gdzie był kiedyś fryzjer) powiedziano mi że takie okno PCV o współczynniku 0,9 W

OKNA PCV Aluplast! Niska cena, krótkie terminy

Witam Oferujemy okna w systemie Aluplast Ideal 4000. Jest to pięciokomorowy system o szerokości zabudowy 70 mm. Okna wyposażone są w niskoemisyjną szybę U=1,0W/m2. Posiadamy w ofercie okna w kolorze białym, złoty dąb, orzech oraz mahoń. Możliwy jest kolor jednostronny oraz dwustronny. Okna

Re: Okna z Krakowa

Faktycznie nie zauważyłem tego na początku. Tylko troche sie martwie ceną tych okien. Parametry mają znacznie lepsze więc pewnie będą kosztować swoje. Ktoś się orientuje czy warto tyle płacić za nie?

Re: Cena okna

pośredników musisz wyłozyć ok. 30 procent więcej w cenie okna. Z li tylko bajezki jakie to niby ma produkty okienne i będzie Ci wciskał ciemnotę . Wybór należy do ciebie Powodzenia . Zoni system ,, ekspercie ,, nawijaj . I dlaczego tak drogo . Czy 30 % za użycie kilku kartek i drukarki oraz kilku

Okna PCV cena???

Witam! Jaka jest średnia cena m2 okna PCV wraz z montażem i folią antywłamaniową w Warszawie??? Dziękuję za posty. Sprawa jest dla mnie bardzo pilna. Pozarawiam :)

Re: Okna z Krakowa czy Drutex proszę o radę

U mnie okna Drutex sprawdzają się świetnie, brak żadnych problemów. Jakość odpowiednia do ceny.

Re: Kuchnia Ikea

Na wysokość parapetu. Bo kuchnia ikea ma wysokie nóżki i mozesz sobie zablokować okno. Na wymiary, bo może się okazać że zostają 15 cm przerwy, które ikea chce zasłonić kawałkiem frontu. Cenę - cena mebli nie jest wysoka, ale dochodzi jeszcze montaż i ewentualny montaż rzeczy nie z ikei

Re: okna Avante- częstochowa Oszuści!

ja w tym roku montowałem okna z firmy OknoPlus z firmy Stolmat. Są to jedyne http://www.stolmat.czest.pl Okna PCV energooszczędne w Częstochowie które mają najlepszy stosunek ceny do jakości.

Re: okna-dobra jakosc i niewygorowana cena

Okna Jezierski, w budynku Rurarza. Kupiłem podwójne balkonowe (tz. zamówiłem i czekam). Bardzo dobra jakość, duży wybór - cena trochę ponad przeciętna ale warto. Polecam.

okna-czy w ciągu ostatniego roku zmieniły się ceny

Witam Mam wycenę wymiany okien na nowe, wycena jest sprzed roku. Wiecie może czego mogę się spodziewać na dzień dzisiejszy - podwyższenia cen czy raczej bez zmian? Jak to się kształtowało w ciągu ostatniego roku? pzdr

wiosenne porządki w domu ,mycie okien podłóg itp

sprzatanie mieszkan domów dosłownie wszystko mycie okien pranie prasowanie czyszczenie podłóg Ciechanów i okolice .Dojadę wszędzie bez problemu cena do uzgodnienia tel 516071590

Re: Winergetic Premium Passive do domu

Czy okna winergetic premium passive są tańsze niż były w momencie premiery czy ich cena się raczej utrzymuje na podobnym poziomie?

Umyję okna ,posprzątam mieszkanie przed świętami

Tak jak w temacie umyję okna,posprzątam mieszkanie,poprasuję ubrania,przed świętami bądź na stałe,posiadam doświadczenie,jestem sumienna i uczciwa. Cena ,dni oraz godziny do ustalenia indywidualnie.

Re: dlaczego ludzie nie zakładają klimy?

W takim razie jeżeli ceny spadną, to ludzie zaczną częściej montować - o ile zechcą poświęcić balkony. I wtedy będziemy mieli blackout latem co tydzień. ;) Ja zamontowałam w kawalerce (35m, okna na jedną stronę) ale nie zamontowałam w sporym mieszkaniu trzypokojowym z oknami na obie. Po pierwsze

Re: Korzystał ktoś z usług firmy Euro-Okna?

Wymienialiśmy okna w mieszkaniu w bloku oraz drzwi wejściowe, czysto, szybko no i tanio :) drzwi wewnętrzne i roletki też zamówimy ale to za jakiś czas ;) POLECAM!!! cena bardzo atrakcyjna! obsługa wraz z montaże bez jakichkolwiek zastrzeżeń !!

Re: Okna z Krakowa

Ci sami, o ile w ogóle sie zdecyduje na te okna bo jeszcze nie usłyszałem ile to będzie kosztować. Ale po tym jaką cenę usłyszałem przy oknach drewnianych to chyba już nic mnie nie zaskoczy

Re: salon z oknami - Zawiercie i okolice?

Ale pasywne pewnie są sporo droższe. Te 0,8 chyba mi wystarczy. Teraz tylko znaleźć dobre okno w tej cenie, bo jak się człowiek na tym nie zna to może być problem

KNS okna opinie

SZUKAM DOBRE OKNA W DOBREJ CENIE DO NOWEGO DOMU. POLECAJA MI KNS SLASKA FABRYKA OKIEN, SZUKAM OPINI OSOB KTORE JUZ MAJA TE OKNA

różnica w cenie :okna plastikowe a drewniane

może ktoś orientuje się, jak jest różnica w cenie? (okna szerokość 140)

Re: Kupno bungalow'a do remontu

przeciez jedno duze okno to cena jakies 600 funtow... Mowa o dwoch.

Re: Rolety-gdzie kupić?

Proponuję zgłosić się do firmy Citiexcellent podam nr. 601071510 mają wszystko co do okien, a najważniejsze, że przyjeżdżają do domu z wzornikami i dobrze można dobrać wzór i kolor pasujący. Mają mnóstwo materiałów i bardzo dobre ceny. Polecam KC.

Re: Winergetic Premium Passive do domu

No nie wiem, mój znajomy brał okna z Oknoplastu w promocji zimowej i porównując z bazową ceną okien zaoszczędził dość sporo. Nie pamiętam dokładnie ile, ale kilka stówek do przodu na pewno był, bo mi opowiadał później ze szczegółami.

Re: bardzo mała kuchnia otwarta na salon

zgadza sie, ale ja w dwóch pokojach mam TV na wprost duzych okien, nie wszystkie okna muszą być na codzien otwierane, więc je zignorowałam za cenę dłuższego blatu :) -- Meble na lata to brzmi tragicznie... Płaszcz na lata, buty na lata a życie mija latami w tym samym brzydkim otoczeniu. (by t.aba)

Okna antywłamaniowe ? jakiej firmy?

Hej ludziska, szukam dobrej polskiej firmy, która robi okna antywłamaniowe. Zalezy mi i na dobrej jakości i na cenie (żeby nie były kosmicznie drogie). ktos cosik poleci? :)

Re: Okna Eurocolor REHAU GENEO

My w bydgoszczy braliśmy stąd www.okna-koncept.pl/produkty/okna.html Geneo od innego producenta, jednak nie mogę nic powiedzieć na jakość tych okien przy dobrej cenie. Mogę jedynie potwierdzić że z tych ram

Re: co wiadomo o systemie pixel?

To nie jest tak, że 46% dodatkowo, tylko 46% od bazowej ceny okna. To i tak spory rabat, ale nie należy mylić jednego z drugim. Bo niektórzy to by chcieli okna za 10% wartości dostać :P

Re: Sprzedaż mieszkania

. brak windy, brak balkonu, brak okna w kuchni, małe, ciemne, nierozkładowe, odległość i słaba komunikacja), tym bardziej trzeba z tej ceny zejść. Bo właśnie obniżka ceny rekompensuje i osładza inne niedociągnięcia.

Jesień...Dublin

Jesień z naszego okna. -- " Cynik to człowiek, który zna cenę wszystkiego, a nie zna wartości niczego. " -Os­car Wil­de-

Re: a co slychac na Waszej ulicy?

Domy takie same, kamienne wiktoriańskie, ładne ogrody, 1 wiejski sklepik z cenami z kosmosu, mały kościół. Podstawówka z 10 dzieci. Mieszkańcy raczej w podeszłym wieku, pochowani w domach. Nuda, spokój. I piękny widok za oknem na góry i zatokę.

Sprzedam mieszkanie ul. Kopernika Tarnobrzeg

Sprzedam mieszkanie 3 pokojowe, ponad 48m kwadratowych w Tarnobrzegu - ul. Kopernika 10, pierwsze piętro. Z balkonem odnowione, wymienione podłogi i okna dobrej jakości, wewnętrzne rolety w oknach i moskitiery, garderoba, klimatyzacja, piwnica i dodatkowe pomieszczenie na rowery. Czyste, do

Re: ile utrzymanie DOMU (wolnostojącego)?

Gdzie masz mieszkania z takimi cenami utrzymania ?:D Ja za 48m płacę blisko 500 zł plus prąd. A ogrzewam TYLKO jeden pokoj. Okna nowe.

Re: Zamiast przedszkola będzie trawnik

Ale dlaczego ktoś miałby się przeprowadzać? on MA ciszę teraz i ma też pełne prawo bronić własnego spokoju i protestować przeciwko budowie czegokolwiek pod oknami. Ludzie nie kupują mieszkań jak leci, tylko wybierają świadomie, m.in. pod kątem hałasu, widoku z okna, przestrzeni itd. To wszystko

Re: Okna z Krakowa czy Drutex proszę o radę

W trochę wyższych cenach jest oknoplast. Chociaż mają też tańsze okna to najsensowniej jest kupić u nich albo serię winergetic premium, które są bardzo ciepłe, albo pixele (ew. proluxy). W kategorii okien PVC trudno znaleźć porónywalną jakość w tej cenie. Lepsze są drewniane, ale za to są mega

okna drewniane - cena

podajcie mi prosze orentacyjny koszt okien drewnianych do domu okolo 190 metrowego. nasze potrzeby: 4 balkonowe (w tym jedno nieotwierane), 7 "plaskich", 6 polaciowych i 3 male garazowe Jesli ktos ma podobnie bede wdzieczna za podpowiedz pozdr. blige

Wymiana okien w bloku - cena

Ile kosztuje mniejwiecej wymiana okien na plastikowe w całym mieszkaniu ( 2 pokoje + kuchnia )

Re: W dupach sie poprzewracalo....

> Papierowe 20 zł wycofano za wczesnego Gierka, zielone z jakąś kobitką, wprowadz > ono monety. Tak tez i myslalem. Wprowadzanie papierowych pieniedzy zamiast monet moglo byc spowodowane roznica w cenie metalu i kawalka papieru. "Dycha" byla calkiem duza, ciezka i z jakiegos prawie pol

Re: Ceny okien w Bielsku-Białej

ja za 2 okna jedno wieksze drugie mniejsze + parapety + montaz dalem ok 2100zł okna od zewn. ciemne wew. biale

MyUninstaller spolszczenie

wyświetla w oknie listę programów wraz z opisem, wersją, nazwą producenta i pozwala na szybkie skasowanie wybranej pozycji. Deinstalacja polega na całkowitym usunięciu programu z dysku oraz wpisów w rejestrze, aby system nie był spowalniany. Ceną prostoty użytkowania MyUninstaller jest dość ograniczona

MyUninstaller

MyUninstaller to prosty darmowy program do całkowitego usuwania aplikacji z systemu Windows.

MyUninstaller z powodzeniem zastępuje Panel sterowania i domyślne polecenie "Dodaj lub usuń programy". MyUninstaller wyświetla w oknie listę programów wraz z opisem

20-20 3D Viewer

AGD a kończąc na futrynach i oknach) które można rozlokować wedle własnego uznania na projekcie.

20-20 3D Viewer oprócz wielu podstawowych opcji pozwala również na modyfikację wybranych mebli tak aby w pełni spełniały wymagania i oczekiwania klientów. Plug-in wyświetla

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - ceny okien

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin