Sake

Sake

Przeszukano 114 029 195 wypowiedzi na 1 305 forach

burgman - pozostałe wpisy

Soruj: wg trafności wg daty

Burgman 650 sprzedam

www.allegro.pl/item796071511_suzuki_burgman_650_ideal_18000km_w_wa.html

Suzuki Burgman 650

www.moto-magazyn.pl/lab/testy_skuterow/suzuki_an_650_burgman_executive_agent_xxl

BURGMAN 400 SPRZEDAM

witam mam do sprzedania burgamana 400 rok 2006 w pieknym stanie i z małym przebiegiem 16300 km czarna perła tel 601 515 058

sprzedam skuter suzuki burgman

link do ogłoszenia: moto.gratka.pl/tresc/12490253.html?ko=130046869383966f7a88f3362b158f7f

Suzuki Burgman 650 Executive

Ogólnie nie lubie skuterów, ale ten zrobił na mnie nie małe wrażenie. Co za wyposażenie... Wygląda też nie najgorzej. Jedyna wada to ta cena, to mimo wszystko za dużo jak na skuter, nawet tej klasy.

Skuter Suzuki Burgman 250 - 2001 r.

Witam, mam do sprzedania motocykl Suzuki Burgman K2 AN 250. Wszystkie dane i zdjęcia w linku poniżej. Cena jest do rozsądnej negocjacji. Tel. 502 - 417 - 172 http://allegro.pl/suzuki-burgman-an-250-k2-an250-warto-i1584038206.html Link do ogłoszenia >>KLIKNIJ TUTAJ<<

Wodorowy Burgman legalny w Europie

dopóki jest ropa na swiecie korporacje naftowe nie dopuszczą do rozpowszechnienia sie alternatywnych zródeł energii niby są juz hybrydy albo całkowicie elektryczne wozidelka ale cena jest zabójcza i nikt kto troche dba o swój portfel czegos takiego nie kupi

Zatrzasniety kluczyk pod siedzeniem/suzuki burgman

witam, Mam problem, jak otworzyc zamek pod siedzeniem bez kluczyków? leża zatrzasniete w schowku pod siedzeniem. Problem dotyczy skutera suzuki burgman. ktos ma pomysl?

MEGASKUTER - co sądzicie? Burgman: 400-650???

Zastanawiam się na UŻYTECZNYM motocyklem do miasta z korkami (wwa)- sądząc z folderów - dobrym (wszechstronnym??) rozwiązaniem jest skuter klasy suzuki burgman. Jeśli ktoś ma osobiste doświadczenia - prosze o opinie. PS mam 188 wzrosu i pod 100 wagi.

Modele Suzuki na rok 2007 - pierwsze zdjęcia w PL

Nowe modele, to: Suzuki Burgman 125 i Suzuki Burgman 200 link: www.scigacz.pl/Suzuki,Burgman,125,i,Suzuki,Burgman,200,model,2007,2235.html Suzuki Bandit 650 i Suzuki Bandit 1250

Re: Suzuki Burgman UH 150

Polecam więc galerię: www.motogen.pl/galeria/skutery/art3,suzuki-burgman-uh200.html jak dla mnie wygląda świetnie!

burgman to inny sposób przemierzania drogi

kupiłem burgmana k5 w piątek i już troszke pojeżdziłem i twierdzę że nikt kto nie jeżdził na nim nie może wydawać o nim opini. Bez jazdy można tylko opisywaćstan włąsnych emocji - duży rzydki, cięzki itd. Spróbujcie sie przejechać - na niektórych salonach mają egzemparze testowe - naprawdę faj

Re: Motocykle: Burgman 650

Z tego co opisuje ,to rzeczywiscie jest fantastyczny.Widze mine gosci na srednich przecinakach.Ciekawe ile kosztuje? Pzdr.Michal

Nie mów do mnie mały,czyli test Suzuki Burgman 200

Mały Burgman. No cóż, wielu jest w błędzie tak się o nim wyrażając. Mały może i jest, ale tylko jeśli przyrównać go do jego większych braci. Tak naprawdę ma nam bardzo wiele do zaoferowania. I tu jest wielki

Re: Motocykle: Burgman 650

czesc. Jeżeli macie to zazdroszczę. W pozytywnym znaczeniu. Widziałem niedawno na żywo. Coś pięknego. Z tego co wiem kosztuje ok. 50000zł. Szerokiej drogi.

Re: Motocykle: Burgman 650

Wczoraj oglšdajšc TVN Turbo program o motocyklach ( nie pamietam nazwy) była prezentacja tej maszyny. Co ?mieszne lektor praktycznie słowo w słowo czytał ten artykuł z Gazety Wyborczej autorstwa Lemskiego. W Turbo pojawił sie go?ciu który to testował - z kucem - Lemski sie więc zdemaskował.

Suzuki Burgman 650 - co o nim myślicie?

cześć. Zastanawiam się nad kupnem nowego Burgmana 650 w wersji podastawowej (bez ABS. Kiedyś coś tam jeżdziłem - nie za dużo i dosyć dawno temu więc można stwierdzić że będzie to dla mnie jakby przygoda od początku. Macie jakieś zdanie/opinie na temat tego skutera ? pozdrawiam

Re: Test Bergmana 650 w jednosladzie TVN Turbo

pawel_89 napisał: > BURGMAN!!! SUZUKI BURGMAN!!! oj czepiasz sie :) tak wlasnie mowil indianin, to chlopak zaslyszal i pisze no :)

Re: Suzki Burgman 400 - czy warto?

czesc po pierwsze to nie krzesło tylko kanapa, a na powaznie to zaprasam cie na www.burgmania.net - u nas na forum znajdziesz innych zapalencow burgmanow i bedziesz mogl poznac opinie innych - tych ktorzy jeżdża maciej nocny - burgman 650 K5 2005

Re: Suzuki Burgman UH 150

Mi także się bardzo podoba, mam plan aby na wiosnę takiego sobie kupić. Jest boski. Zastanawiam się tylko nad odpowiednimi ciuchami. Słyszałam, że na Kierowniczki.pl będzie duży test kurtek na moto. buziaki dla wszystkich monitów

Re: Suzuki Burgman 650 Executive

O gustach się nie dyskutuje :) Swoja droga chętnie przejechał bym sie Burgmanem, tak z czystej ciekawości chociaż nie jestem sympatykiem skuterów. Ale to podobno co innego... Jakby nie było to 638 ccm. Pozdro -- **Let the good times roll**

Re: Suzuki Burgman 650 Executive

Aha, dlaczego jest on w Polsce taki drogi? W Kanadzie sprzedaje sie za $ 10000 co chyba jest okolo 25000 zlotych?

Re: Suzuki Burgman 650 Executive

Tekst napisany jakby stronniczo, autor powinien zajac sie stawianiem motocykli na jedno lub drugie kolo, bo to wychodzi mu najlepiej. Strasznie placze nad ta cena sktera... I ciekawe skad wytrzasnal mozliwosc zamontowania 3 kufrow. Bo z tego co wiem, stelaz mozna zakupic tylko za granica, tylk

Re: Suzuki Burgman 650 Executive

Andreas 750="Na grzyby można skoczyć, do osiedlowego sklepiku a także odebrać dziecko z przedszkola" Nawet nie wiesz jak bardzo trafiłeś w 10- ke !! Dokładnie można to zrobić i robię to bardzo często. Na innym moto jest to niewykonalne a na Burgmanie 650 bezproblemowo mogę odwieźć i odebra

Który maksiskuter 250cm3 Majesty czy Burgman?

Witam, Szukam maksiskutera 250cm3 do 4000zł. Który z tych dwóch modeli jest tańszy w eksploatacji? A może coś na licencji z chin lub tajwanu? Zybi56

Re: Suzuki Burgman UH 150

Wez ty sie balasie zamknij.......Bo Burgi 150 jest i bedzie piękny dla kazdego mam go juz dwa lata i kazdy jest tego zdania .....jesli ty twierdzisz inaczej za grosz nie masz gustu do niczego.....i gosciu licz sie ze słowami bo sam pewnie na codzien brykasz motorynka znanej i lubianej polsk

co kupic chopera czy maxi skutera?

maxi skutery tez mają ładne silniki np.suzuki burgman 650 , lub yamaha T-max 500 co o tym sądzicie ? dzięki

Re: Honda CN 250 Helix | Kosmiczny tapczan

@ageh: "Burgman to to nie jest..." To dobrze, czy źle? Nie znam się za bardzo, ale Burgman jest lepszy? Pewnie tak, bo jednak 20 lat młodszy...

Re: Suzuki Burgman 650 Executive

> Bardzo dobry skuter - jedyna jego wada (oczywiscie pomijajac cene, ktora od > stycznia jest nizsza od podanej w artykule o ok 6tys) jest zbyt maly zbiornik > paliwa. Pozdrawiam aktualnych i przyszlych Burgmanowiczow :) jabym napisał tak: bardzo dobry skuter-jedyna jego wada t

Re: Suzuki Burgman 650 Executive

Naprawde swietny, na kilku zdjeciach w internecie widzilem Burgmany obok naprawde sporych motorow, nie wygladaly bynajmniej na ich mlodszych i mniejszych braci.

Re: Suzuki Burgman 650 Executive

obejżałem sobie tego skuterka i jestem zażenowany tym opisem . Zgodzę się , że jest to największy skuter , ale jeśli chodzi o silnik , a nie o gabaryty. Mój Helixik jest katalogowo od niego dłuższy ( pomijając fakt montażu kufra ), i wygodniejszy . No i ta rewelacyjna deska rozdzielcza - żywce

Re: Suzuki Burgman 650 Executive

No co ty Edwin... Na grzyby można skoczyć, do osiedlowego sklepiku a także odebrać dziecko z przedszkola :))) Pozdro -- **Let the good times roll**

Re: Suzuki Burgman 650 Executive

Tekst jest poprostu tlumaczeniem historyjki z amerykanskiego Cycle World. Dlatego tak dziwnie brzmi po polsku ...

Re: Suzuki Burgman 650 Executive

Bardzo dobry skuter - jedyna jego wada (oczywiscie pomijajac cene, ktora od stycznia jest nizsza od podanej w artykule o ok 6tys) jest zbyt maly zbiornik paliwa. Pozdrawiam aktualnych i przyszlych Burgmanowiczow :)

Re: Suzuki Burgman 650 Executive

Test jak test - odnosze wrażenie, że autor nie zna wogóle pojęcia motocykl. (szczególnie po tym ostatnim zdaniu). B650 to tak samo motocykla jak R1 tylko ma inną "bude". Czytałem już lepsze testy - może ten autor jest jeszcze żółtodziobem??? - trzeba mu to wybaczyć. Pozdrawiam

MALAGUTI MADISON K400 kontra SUZUKI BURGMAN 400

Ja mam Burgera400 najlepszy motor na swiecie !!!!!! Po prostu Lean Mean Scooter Machine :) niejeden "prawdziwy motocyklista" juz zrobil wielkie oczy jak sie tym przejechal... Polecam kazdemu.

Re: Wodorowy Burgman legalny w Europie

@1mississauga "Bylem zwolenikiem energi atomowej,ale po tragedi w Japoni zeszlo ze mnie powietrze." Gratuluję stałości poglądów. Rozumiem, że w Europie trzęsienia ziemi o sile 9 stopni w skali Richtera są bardzooo prawdopodobne :)

Re: MEGASKUTER - co sądzicie? Burgman: 400-650???

Jak już niemal wszyscy wiedzą, jestem niewielkim gościem (175 cm wzrostu) i jest mi zdecydowanie łatwiej niż Panu „wbić się” w Epicuro. Jeśli podoba się Panu Burgman, polecam 400, jest żwawy, obszerny i wygodny. W mieście jeździło mi się nim bardzo dobrze, podobnie poza miastem

Re: Suzki Burgman 400 - czy warto?

ehh... ja nie lubie skuterow, i jakiej by nie miał pojemności, to jest dla mnie nadal skuter... :( -- : Simson S70 :

Re: Suzki Burgman 400 - czy warto?

dragon ma rację...to jest skuter...nic dodać nic ująć... -- i jak tu jej nie kochać...

Re: Suzki Burgman 400 - czy warto?

W niedzielę wieczorem przepychałem się przez korek na Ostrobramskiej. Jakiś gość z panną tym sprzętem dzielnie dotrzymywał mi kroku pomiędzy samochodami. A potem już za skrzyżowaniem też dzielnie dokazywał. Proponuję zaczekać jeszcze rok lub dwa, będą skutery z silnikami 800-1200 cc i wtedy bę

Re: Suzki Burgman 400 - czy warto?

A ja tam uwazam, ze skuter to swietny wynalazek. Moge (a raczej moglbym) sobie tym jechac do pracy w garniturze, w korkach nie stoje, a i frajda wieksza niz w puszce. Natomist na moto w garniaku raczej nie wsiade ;)

Re: Suzki Burgman 400 - czy warto?

Ale ja ci wcale tego nie zabraniam, masz do tego pełne prawo tak jak ja do własnego zdania. pozdrawiam

z Krakowa nad morze :)

Powoli planuję podróż nad morze (okolice Gdańska) na moim skuterze (Burgman 400). Jakie macie dla mnie rady? Jaką trasę polecacie? -- NOWE FORUM

Re: Wodorowy Burgman legalny w Europie

@butz;Nie jestem kaznodzieja ale (nie znasz dnia ani godziny 0 ) Japonczycy tez nie byli przygotowani, na takia potrojna tragedie, trzesienie ziemi ,tsunami i na dodatek bron Boze promieniowanie.Zycze im najlepiej.

Re: Wodorowy Burgman legalny w Europie

Bylem zwolenikiem energi atomowej,ale po tragedi w Japoni zeszlo ze mnie powietrze.Alternatywa wykorzystania wodoru ,do napedu jakiegos pojazdu w ruchu publicznym,tez widze blado.Zaczynam byc pesymista,to tez jest bomba.

Re: Suzki Burgman 400 - czy warto?

Dziękuje Panowie za szczero wypowiedzi. Ten skuter to będzie mój pierwszy jednoślad więc wolałbym popraktykować. Z drugiej strony chce czuć wiatr we włosach, nie koniecznie w kombiezonie, latem jadąc na półwyspep Helski wykąpać sie w morzu. Ale dziękuje i pozdrawiam

Re: Suzki Burgman 400 - czy warto?

Chociażby miał i 800 cm pojemności to inni i tak będą widzieli gościa na skuterze, a nie na motocyklu

Re: -----> skutery kingway czy warto kupić?

tylko Suzuki Burgman!!! >>> www.youtube.com/watch?v=QSgosKzy_QE&feature=related <<<

"Jednoslad" - magazyn dla laikow?

Nie bede sie rozpisywal na temat poziomu magazynu "Jednoslad", bo kazdy widzi jak jest. Na poczatku byl OK. Ostatnio strasznie w nim nudza. Natomiast po ostatnim odcinku tak sie , ze . Jestem milosnikiem skuterow i bardzo nie spodobaly mi sie teksty typu: "Burgman, to nie motocykl", czy "Co

Re: MEGASKUTER - co sądzicie? Burgman: 400-650???

alterego napisał(a): > Miras ma tylko troche racji. Skreslam "troche" i wstawiam "sporo" :-) Sorry Miras zbyt pobieznie przeczytalem twoj post przed odpowiedzia.

Re: MEGASKUTER - co sądzicie? Burgman: 400-650???

Osobistych doświadczeń z tym skuterem nie mam, ale wydaje mi się, że te skutery bardziej aspirują do miana turystycznych niż miejskich. Wskazują na to nie tylko parametry, lecz także wymiary. Jeżeli faktycznie potrzebujesz skutera do miasta i masz zamiar przeciskać się między samochodami na

Re: Jaki motor dla laika?

sebcioo napisał: > czyli np www.skutery.net/ czyli Gilera GP800 albo Suzuki Burgman

Piaggio X9 czy Suzuki Burgman, a moze cos innego?

Zastanawiam sie nad kupnem skutera z silnikiem o poj 125cm.Bedzie to raczej skuter uzywany, ale najwyzej trzy letni.Ktory z nich polecacie, co slyszeliscie o jednym i drugim.A moze uwazacie ze jakis inny skuter jest lepszy.Dzieki!

Re: Honda CN 250 Helix | Kosmiczny tapczan

Burgman to to nie jest... --- Citroen C-zero www.citroen.pl/citroen-c-zero/

Re: MEGASKUTER - co sądzicie? Burgman: 400-650???

Miras ma tylko troche racji. Skuter ze swoja obudowa pozwala na jazde w "cywilnym" ubraniu, co jest bardzo wygodne podczas podrozy dom-praca. Oczywiscie nalezy sie wystrzegac w takim stroju szlifow ;-) Automatyczna skrzynia biegow to tez atut skuterow w jezdzie po miescie. Jednak Burgmann 650

Który skuter jest większy

Witam, ponieważ nie mam prawa jazdy na motocykl postanowiłem na razie zakupić skuter,wiem ,że wszystko zależy od pojemności ale w razie czego, toż to jakby nie patrzeć jest w dkumentach skuter a nie motocykl.A pytanie mam takie ,który jest większy Burgman czy Majesty?

Re: sprowadzam motocykle z Holandii

Witam ,jestem zainteresowany kupnem dużych skuterów 125cm. Np. honda pcx125, suzuki burgman.yamaha 125 michalek98@vp.pl

Re: Suzuki Burgman 650 - co o nim myślicie?

nie pomyśl sobie, że Cie zbywam, ale kiedyś byla tu dyskusja na temat Burgmana' na górze strony masz wyszukiwarkę - poszukaj, jestem pewien,ze warto -- ****600 to za mało****

Re: Książka Motocyklista doskonały, ktoś to czyta

skad w was ta obsesja amerykansko-gejowska? (odjezdzalem raz ze swiatel z suzi burgman i musze przyznac, ze trzymal sie mocno.)

a na zakończenie akademii

www.sadistic.pl/prawda-o-watykanie-vt40737,30.htm Burgman, to ty??!

Re: Suzuki Burgman 650 - co o nim myślicie?

Bo to jest forum motocyklowe, a skutery te nawet maxi to...wiesz.Ani motor,ani skuter.trudno określić bo osiągi ma motocykla, a wygląd skutera. Ale jest ponoc forum skuterów.Może tam coś wykombinuja. P.s. Drogie toto ze aż strach.

Re: Suzuki Burgman 650 - co o nim myślicie?

Ja Ci poszukałem: forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=508&w=12709346&a=12733953 -- ****600 to za mało****

Re: Suzuki Burgman 650 - co o nim myślicie?

tez to znalazlem i szczerze mowiąc oprócz opini Mariusza Burgiego - nie ma tam żadnych innych rozsądnych wypowiedzi Czyżby maxi skuterów (bo przecież podobne odczucia z jazdy mogą mieć uzytkownicy aprilii atlantic 500, lub silwer winga) było tak mało w Polsce

Re: skuter kawasaki

To wszystko zależy, do czego ma służyć oraz czy będzie jeździć 1 osoba, czy 2. Jeżeli 1 osoba do pracy oraz poza miasto, to polecam poj. 400 ccm. Suzuki Burgman, Honda Silver Wing lub Kymco 400. To wystarczy także poza miasto z bagażem. Natomiast dla 2 osób: Honda Silver Wing 600 lub Suzuki Burgman

Honda SW-T400 ABS - test

Fajne są maxi skutery. Nie wiem jak ta honda, ale Burgman 650 ma niesamowitego kopa, rwie przy wyprzedzaniu wskazówkę o 10km/h w lekko ponad 2 sekundy. Wiem, bo miałem się okazję bujnąć takim sprzętem. Z 2 strony w życiu bym nie wydal 30k na skuter. Za taką kasę można super Naked`a kupić. - nowego.

Re: Który maksiskuter 250cm3 Majesty czy Burgman?

> Ile może > kosztować remont takiego maksiskutera? www.burgmania.net/forum/index.php?&act=ST&f=3&t=11036

Re: Który maksiskuter 250cm3 Majesty czy Burgman?

Wielokrotnie udowodniono, ze te z zachodu są bardziej zadbane i lepiej wykonywane były serwisy. Tamtejsze maszyny częściej miały dopilnowywane terminy wymiany oleju itp.. U nas często (taka mentalność) nakręcamy po kilkaset kilosów dodatkowo licząc, że nic złego się nie stanie.

Re: Nowe pojazdy dla policji: takie jak w Las Veg

Tak prawko trzeba mieć, kat A jak na normalny motocyk;l te skutery to poziom dużego skutera o poj 400-500ccm jak np silver wing czy burgman

Re: JAKIE SA WASZE OPINIE O SUZUKI B U R G M A N

Obawiam się, że taki Burgman z automatem zostawił by was na motorkach z biegami daleko w tyle na światłach:) Poczytajcie sobie o tym w Wysokich Obrotach:) -- :)

Re: Który maksiskuter 250cm3 Majesty czy Burgman?

boję się że za tą kasę kupisz sprzęta do długiego dłubania w garażu-250cm3 do jazdy w miarę niezawodnej to wydatek ok 10 tys

Re: Nie lekceważyć skuterów!

NETRUNNER - chyba nie powiesz mi, że burgman 650 pojedzie 200km/h? :] Po za tym, po takiej "reklamie" na łamach gazety może wypadałoby wreszcie naprawić forum, żeby vortal jakoś wyglądał?

Re: Który maksiskuter 250cm3 Majesty czy Burgman?

Kupno 11-13 letniego sprzętu 250cm3 nie ma sensu i jest topieniem kasy? Nie mam 10 tyś zł na skuter a jezdzić się chce:) Motocykli za 4000 zł też można kilka kupić w wieku powyżej 15 lat. Czy to też wyrzucone pieniądze w błoto? Ile może kosztować remont takiego maksiskutera? Stare motocykle w stylu