Przeszukano 111 159 592 wypowiedzi na 4 114 forach

basen kryty - pozostałe wpisy

Soruj: wg trafności wg daty

Gran Canaria -kryty basen?

Hej, chciałabym się wybraćw w grudniu na Gran Canarię. Szukam hotelu 4-5* z krytym basenem czy możecie mi jakiś polecić? Szukam krytego basenu bo byłam już w grudniu na Teneryfie (Be live playa la arena) i w lutym na Fuercie (Costa Calma Beach) i woda w basenach pomimo że miała być podgrzewana

Re: Gran Canaria -kryty basen?

Gloria Palace San Agustin świetny hotel z podgrzewanym basenem zewnętrznym, dużym basenem krytym i bardzo dobrym spa

Re: Gran Canaria -kryty basen?

Szukaj hotelu który ma także usługi SPA. Przeważnie mają kryte baseny, jacuzzi, bicze wodne etc. -- "Nigdy nie powiedziałem, że nie jesteś dobry w tym, co robisz... Po prostu to, co robisz, jest bezwartościowe." by Sheldon Cooper

Re: Morze, basen kryty..atrakcje dla 6-cio latka

Ja wybieram sie w tym roku do Chomiczowki w Lebie. W cenie pobytu wstep na kryty basen w hotelu obok. Osrodek typowo dla rodzin z dziecmi. Maja dobre opinie w internecie. Tez szukalam czegos na niepogode dla 3 latka i mysle ze nie bedzie sie tam nudzic.

Morze, basen kryty..atrakcje dla 6-cio latka

Witam, proszę o podpowiedź, szukam fajnego miejsca na tygodniowy pobyt nad morzem. Dysponuje kwotą 4500, ja ,mąż i 6-cio latek. zależy mi na krytym basenie ( w razie niepogody). Byliśmy w Sandrze w Pogorzelicy....szukamy czegoś nowego. Dziękuję :)

Budowa krytego basenu

Co sądzicie o budowie krytego basenu w domu jednorodzinnym? Chodzi o budowę przy domu wraz z jego przykryciem. Już dawno o tym myślałam z mężem, ale generalnie nie wiem czy to dobry pomysł. Chciałabym, aby ktoś mi to wycenił całościowo. Zdaje sobie sprawę, że koszt utrzymania takiego basenu jest

Wakacje pomorze zachodnie - dzieci i kryty basen

Witam Czy możecie polecić jakiś ośrodek/pensjonat z krytym basenem, placem zabaw dla dzieci i wyżywieniem. W internecie jest mnóstwo ofert, ale może możecie polecić coś sprawdzonego?

hotel z krytym basenem Sloneczny brzeg/ Nessebar

Proszę o polecenie hotelu z krytym basenem. Będziemy w drugiej połowie września z malym dzieckiem i niestety pogoda nie zapowiada się najlepiej. Może byłaby możliwość skorzystania z basenu w innym hotelu. Jak myślicie?

Zimą nad morze - dziecko, pies, basen kryty

Szukam, szukam i nic nie moge znalezc. Niby ofert pelno ale jak wchodze w szczegoly to zawsze jakis mankament. Najwazniejsze zeby przyjmowali psy, basen kryty z cieplą wodą i brodzik plytki dla maluchow oraz sala zabaw dla dzieci. Mozecie cos polecic? -- http://www.suwaczki.com/ http

zjeżdżalnia(rura) na krytym basenie zamknięta

Za chwilę wakacje, a największa atrakcja krytej pływalni (w zasadzie chyba jedyna bo o to żeby ratownicy zechcieli włączyć bicze wodne trzeba ciągle prosić) zamknięta.

Re: Gran Canaria -kryty basen?

Cześć, czy zdecydowałas się na ten wyjazd ? Mam teneryfe zarezerwowaną na styczen, ale teraz przy tym wszystkim co sie dzieje, zaczynam miec poważne obawy....podróżuje z dzieckiem, więc o tyle bardziej moja obawy się zwiększyły.... mam nadzieje, że się odezwiesz....

Re: Gran Canaria -kryty basen?

Szukam hotelu w którym basen wewnętrzny będzie dostepny dla gosci hotelowych w ramach allinclusive. W wiekszości jest tak, że wstep do SPA jest dodatkowo płatny. A może ktoś zna hotel na Gran Canarii z naprawdę podgrzewnym basenem?

Re: Gran Canaria -kryty basen?

Gloria Palace Amadores i Gloria Royal Palace możesz brać "w ciemno" :) To świetne hotele, z resztą wystarczy poczytać o nich opinie :) Ech, samej mi się marzy odwiedzenie któregoś z nich...

Re: Gran Canaria -kryty basen?

Nie byłam ale widziałam :) -- "Nigdy nie powiedziałem, że nie jesteś dobry w tym, co robisz... Po prostu to, co robisz, jest bezwartościowe." by Sheldon Cooper

Re: Budowa krytego basenu

witam uważam że jest to świetna sprawa:) musisz umówić się tylko z odpowiednią firmą, która się tym zajmuje. Ja osobiści polecam ich arwent.info :)

Szukam luksusowego ośrodka z krytym basenem :)

Jak w temacie, szukam ośrodka z domkami nad morzem, koniecznie z krytym basenem i pokojem zabaw dla dzieci. Chodzi nam o coś w wysokim standardzie - cena (prawie) nie gra roli :) Są bardzo fajne oferty, ale w hotelach, a nam się marzą takie niskie domki z wyjściem na trawkę :) Jedziemy w trzy

Oławka ma wkońcu basen kryty.

Po świętach otworzą dla wszystkich kryty basen z jedną rurą w okolicznej Oławie. Większość miast już ma takie coś od dawna.

Re: Prosze o pomoc szukam osrodka z basenem kryty

Nie wiadomo co dla Ciebie znaczy tani, jakiego rzędu powinny być ceny?. Ośrodek z krytym basenem raczej tani nie będzie.

Re: Morze, basen kryty..atrakcje dla 6-cio latka

Chyba trzeba być wybitnie złośliwym, żeby to miejsce proponować, przereklamowana tragedia !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Prosze o pomoc szukam osrodka z basenem krytym

Szukam nad morzem osrodka z basenem krytym i wewnetrzym placem zabaw dla dzieci.. szukam osrodka jednak neidrogiego jak sandra czy gołeębiewski.. to zdecydowanie nie na moją kieszeń..Pomóżcie, moze znacie jakies fajne miejsca dla dzieci nad morzem

szukam - domki, kryty basen i wyżywienie

Znacie może jakiś ośrodek, w którym jest kryty basen, wyżywienie ale jednocześnie są także domki kmpingowe ? Raz byliśmy w podobnym ośrodku ale bsen był za głęboki dla dzieci. Interesują mnie województwa: śląskie, opolskie, małopolskie.

Re: Oławka ma wkońcu basen kryty.

Oława miała kompleks na punkcie basenu. Wszystkie okoliczne miasta w tym nie lubiane Laskowice mają kryty basen, a taka Oława nie. -- Jeśli mędrcy zawodzą, to nie znaczy, że głupcy zbawią świat.

Re: Budowa krytego basenu

="http://zyskoman.pl/cennik-uslug/68-ile-kosztuje-wykonanie-basenu-fontanny-oczka-wodnego.html" target="_blank" rel="nofollow">zyskoman.pl/cennik-uslug/68-ile-kosztuje-wykonanie-basenu-fontanny-oczka-wodnego.html Możesz zawsze się zorientować co i jak :)

Re: turnus rehabilitacyjny gdzie jest basen kryty

Wągrowiec :) tez basen kryty na pietrze gdzie mieszkasz z dzieciakiem wiec w szlafroczkach mozna isc na basen.

Re: Morze, basen kryty..atrakcje dla 6-cio latka

Zapraszamy Państwa do komfortowego apartamentu w nowym kompleksie Baltic Korona w Darłówku Wschodnim. Oferujemy Państwu wypoczynek w nowoczesnym, w pełni wyposażonym apartamencie o powierzchni 45 m2, idealnym dla rodziny z dziećmi. Apartament znajduję się w wyjątkowej lokalizacji - 500m od morza, 1

kryty basen

Czy w Wałbrzychu jest kryty basen. A jeżeli tak to gdzie? Mam zalecenie lekarza (w związku z chorobą kręgosłupa)do ćwiczeń na basenie. Jeżeli ktoś wie coś na ten temat to b.proszę o informację, z góry dzięki.

Ciechocinek z basenem krytym

Chyba będę musiała zawitać koniec kwietnia/maj w Ciechocinku na 2 ,3 noce. Czy znacie jakieś fajne miejsce noclegowe dla osimiolatki z basenem krytym?

kryty basen w Atenach

hej, od jakiegoś czasu zastanawiam się dlaczego w Atenach nie ma krytego basenu dostępnego poza sezonem dla wszystkich, a nie tylko dla dzieciaków z wejściówkami szkolnymi. Nie śmiem nawet marzyć o czymś w rodzaju krytego aquaparku ale taki zwyczajny basen do popływania zimą i wiosną. Może Wy macie

Re: turnus rehabilitacyjny gdzie jest basen kryty

Ośrodek 12 Dębów w Zaździerzu - bardzo przyjazne miejsce i oczywiście jest kryty basen :-)

Basen kryty wiecznie niedostępny !!!

Dlaczego Miejscki Basen Kryty nie jest dostępny dla mieszkańców Zabrza. Precz z takim basenem !!!

Re: Będzie kryty basen przy Wejherowskiej. Rząd d

O co prujecie gęby. Nie dla was ten stadion, tylko dla wadzuni i tej części co ma wypchane portfele. A jak będziecie marudzić to drogi dojazdowe przerobią wam na ścieżki rowerowe i nikt poza rowerantem i czarną limuzyną tam już nie dojedzie. Sama myśl, że miasto ma kryty basen powinna was

Baseny Kryte Ruda Śląska

Jeśli chodzi o korzystanie z basenu w naszym miesiąc to większość ludzi z Halemby jeździ w chwili obecnej do nowo powstałego basenu w Paniówkach "Wodnik". Więc znowu pieniądze wychodzą z miasta. a teraz jeszcze mają zamykać na czas letni baseny kryte to już paranoja. więc pytanie po

Re: Polskie SPA...

dziewczyny podbijam watek. szukam hotelu SPA z basenem krytym w ładnych okolicznościach przyrody (nie miasto) z rozsądnymi cenami.

Basen kryty w krasnobrodzie???

Jedziemy z małym dzieckiem do Krasnobrodu, pogoda nie nastraja wiec musimy coś zaplanować na deszczowe dni - czy jest w Krasnobrodzie kryty basen z którego można by było skorzystać? -- http://www.suwaczki.com/tickers/82doj44jbjrr2zs7.png

ośrodek,hotel-z basenem krytym i pokojami z anekse

chodzi mi o ośrodek, hotel...przyjazny dzieciom- w którym są prowadzone zajęcia dla dzieci, animacje oraz taki w którym jest basen kryty oraz pokoje z aneksem kuchennym. No i ważne, żeby nie było daleko od plaży. Plusem byłoby również gdyby były pokoje z wyjściem na taras.

Re: kryty basen w Atenach

U nas na Peristerii odkryte baseny sa dla szkol,kryty dla reszty.Badania takie jak powyzej dziewczyny napisaly.Jeszcze sie nie zapisalam,ale mam zamiar,chodza kolezanki i sa zadowolone.

Kryty basen - Brno

Witam, Czy ktos moze poliecic jakis kryty basen w Brnie? :-) Pozdrawiam, Mariusz

Ośrodek nad polskim morzem z basenem krytym

ot, jak w temacie-wybieramy sie nad polskie morze , poszukuje na lipiec ośrodka koniecznie z krytym basenem( żeby ubezpieczyć się w razie pogody). Sprawdzałam Sandra Spa....ale może znacie cos tańszego? -- Zośka i Ula-dziekować nie przestanę....

Re: Ośrodek nad polskim morzem z basenem krytym

Tutaj znajduje się kilka opcji hoteli z basenami krytymi w województwie pomorskim bądź zachodnipomorskim

Re: Alergia na słońce? Co robić?

Nie jeździć do ciepłych krajów, a do kąpieli w wodzie wybierać baseny kryte.

Re: kryty basen w Atenach

Ja chodze na basen odkryty, czy to zima czy wiosna czy latem. Wczesniej tez szukalam krytego, ale potem stwierdzilam, ze odkryty lepszy. Zwlaszcza ten, ktory byl na Olimpiade przygotowany w Goudi, naprawde super. Ale tez jestem ciekawa, czy ktoras ma doswiadczenia z greckim krytym:) -- Polki w

Re: kryty basen

W zasadzie to w Wałbrzychu nie ma krytego basenu.Są dwa baseny szkolne przy szkole na Ogrodowej i na Podzamczu w 21. Ot walbrzyska rzeczywistość.Możesz sobie jeździć do Świebodzic,fajny basen i tez niedaleko.

ośrodek,hotel-z basenem krytym i pokojami z anekse

chodzi mi o ośrodek, hotel...przyjazny dzieciom- w którym są prowadzone zajęcia dla dzieci, animacje oraz taki w którym jest basen kryty oraz pokoje z aneksem kuchennym. No i ważne, żeby nie było daleko od plaży. Plusem byłoby również gdyby były pokoje z wyjściem na taras.

Re: Strzelnica w każdym powiecie

Kryty basen u mnie-1zł (słownie jeden złoty) dla dziecka do dwóch godzin pluskania .Dla mieszkańców miasta.

Re: Strzelnica w każdym powiecie

No coś ty, 4 złote, a w ferie za darmo. Miałam na myśli kryty basen, na nie wejścia są drogie.

baseny kryte w wakacje

Z uwagi na deszczowa pogode zastanawiam sie nad basenem krytym w walbrzychu badz okolicy. Ktory polecacie i ile kosztuje wstep? pozdro

Kryty basen zamknięty! Znów na 2 miesiące!

Czy przerwa technologiczna w dzisiejszych czasach musi trwać AŻ TAK DŁUGO??? Pogoda jaka jest każdy widzi, basen na placu roz czynny, a kryty nie...

Kryte baseny termalne w Mezőkövesd już czynne

Od dzisiaj, czyli od 8.10.2012 r. czynne są już kryte termalne baseny lecznicze w Mezőkövesd na Węgrzech. Wody tego kąpieliska leczą m.in. schorzenia reumatyczne. Informacja o kwaterach przy kąpielisku znajduje się na stronie: www.wegry-noclegi.pl.

Re: Ośrodek nad polskim morzem z basenem krytym

Arka Medical Spa w Kołobrzegu. Duży kryty basen. Tyle, że brak dla maluszków takiego płytkiego (żałuję bardzo) i brak takiego głębokiego pływackiego. Sala zabaw jest ok.

Re: ZA kryty baseny, kąpieliska letnie

Nie powstałby taki sam basen kryty w Żaganiu powtarzając wszystkie atrakcje w Żarach, ale małe i tańsze specjalistyczne niecki do leczenia-rehabilitowania przy kompleksie saun ,kriogeniki i masaży ( można nawet teraz tak zrobić ale kosztuje to następne inwestycje ) Kąpieliska letnie- &ndash

Szansa na kryty basen w Katowicach

Moze wkoncu ktos pomyslal zanim cos zrobi. Obawiam sie tylko ze to puste slowa rzucone na wiatr bo sie okaze za rok ze i nawet tych 5 mln nie ma na remont a co dopiero 20-30 na basen pod dachem. Z drugiej strony teren jest na tyle duzy ze daloby rade zbudowac zarowno basen kryty z czescia odkryta

Re: Zimą nad morze - dziecko, pies, basen kryty

Ja bym bardzie proponowała wiosnę nad morzem. Moim zdaniem, to najlepszy moment na wyjazd nad morze z maluchem. Polecam www.primaveraspa.pl/cennik-pakiety/wiosna-nad-morzem/ . Miejscówka przysto

Re: Baseny Kryte Ruda Śląska

panowie odpowidz jest prosta to wszystko zagrywka polityczna , czyli OTI jest potrzebna bo jeżeli na dzień dzisiejszy by juz istniala to jak zamkna 2 baseny kryte to gdzie ludzie pójdą popływać własnie do OTI napewno by zrobili jakieś zniżki czy promocje , prezesiunio nas przygotowywuje do

Re: Ośrodek nad polskim morzem z basenem krytym

Zobacz poniższe ośrodki z krytym basenem oraz innymi atrakcjami dla dzieci. Wiem z doświadczenia, że przy naszej nieprzewidywalnej pogodzie, takie udogodnienia jak basen czy pokój zabaw są bardzo przydatne. www.wakacjezdzieckiem.pl/oferta/966.html www.wakacjezdzieckiem.pl/oferta/571.html www

Re: Zimą nad morze - dziecko, pies, basen kryty

Primavera i szafir w jastrzebiej gorze. Sprawdz tez la sieste bo mieli basen otwierac

Baseny kryte w Pradze

Witam. Czy znacie jakieś kryte baseny w Pradze w okolicy Pragi 10 gdzie można byłoby kupić sobie karnet i popływać rekreacyjnie? Patrzyłam w internecie ale znalazłam tylko baseny przy klubach sportowych albo aquaparki. Dzięki Iza

Re: Zimą nad morze - dziecko, pies, basen kryty

polecam nie spamować. -- miszmasz-marghe.blogspot.com/

kryty basen?

Czy był ktoś może na naszym basenie z rocznymi dziećmi?? Bo chciałabym isc ale troche sie obawiam czy "nic nie złapią". Prosze o powazne odpowiedzi. Z góry dziękuje.

Re: Ośrodek nad polskim morzem z basenem krytym

pogoda, he,he... Skorzystaliśmy raz a zapłaciliśmy za tydzień jak byśmy cały czas w basenie siedzieli. W zeszłym roku byliśmy w łebie. Miałem 5 telefonów na kryte baseny i prawie zawsze gdzieś miejsce znalazłem a mieszkałem w super warunkach po przystępnej cenie. Wszystko w promieniu 1km.

cos z basenem krytym - niekoniecznie SPA

Witam, poszukuje dla zonki i dziecka czegos z krytym basenem. W SPA dopsc drogawo (jak to w SPA) czy sa jakies alternatywy? Niekoniecznie nad morzem najlepiej by bylo na Mazurach choc niekoniecznie. Zeby sie zmiesci w 4 godzinach jazdy samochodem od Warszawy. A moze znacie jakis namiary na

Re: Szukam luksusowego ośrodka z krytym basenem :

Polecam Polonię http://www.polonia.ta.pl z Rewala - komfortowo, blisko plaży i z basenem www.polonia.ta.pl

Basen kryty we Wrocławiu

Witam, szukam ładnego, czystego basenu krytego we Wrocławiu, 25 m wystarczy;) I oczywiście z karnetami w możliwie najbardzie ludzkich cenach... pl. Teatralny odpada - nie podobało mi się, a Redeco chyba jest ciągle zatłoczone, prawda? Więcej basenów nie zwiedziłam, czekam na propozycje. Z góry

Re: Zimą nad morze - dziecko, pies, basen kryty

tak ale juz nie ma VelAves, jest Maloves, wygooglaj :) -- http://www.suwaczki.com/ http://www.suwaczki.com/tickers/qb3ck6nljtspt5of.png

Re: Zimą nad morze - dziecko, pies, basen kryty

marghe_72 napisała: VelAves > -- miszmasz-marghe.blogspot.com/

Re: Szukam luksusowego ośrodka z krytym basenem :

www.sanatorium-panorama.pl/ Super ośrodek,mają też i domki!

Re: Zimą nad morze - dziecko, pies, basen kryty

moje spy niesttey duze -- http://www.suwaczki.com/ http://www.suwaczki.com/tickers/qb3ck6nljtspt5of.png

Kryty basen w Krakowie?

Czy jest otwarty jakiś kryty basen w krakowie w lecie? Ktoś zna sprawę z autopsji?

Re: Zimą nad morze - dziecko, pies, basen kryty

marcowa_aprilla napisała: > tak ale juz nie ma VelAves, jest Maloves, wygooglaj :) > nie miałam pojęcia :) -- miszmasz-marghe.blogspot.com/

Re: Zimą nad morze - dziecko, pies, basen kryty

dzieki bardzo, to jest teraz Maloves i wlasnie zarezerwowalam :) mieli fajna promocje na grouponie wiec juz nie szukam dalej -- http://www.suwaczki.com/ http://www.suwaczki.com/tickers/qb3ck6nljtspt5of.png

Re: Zimą nad morze - dziecko, pies, basen kryty

Sprawdź Veleves Władysławowo. Z psem w zeszłym roku byliśmy. Ino dziecko stare ;) więc nie wiem jak atrakcje dla maluchów wyglądają -- miszmasz-marghe.blogspot.com/

Re: Zimą nad morze - dziecko, pies, basen kryty

Unitral Mielno - wydaje mi się, że jest wszystko o co pytasz, w ferie mają także animacje dla dzieci. Przyjmują małe psy -- razem Pt, 21-11-2014 Forum: Podróże z dzieckiem - Zimą nad morze - dziecko, pies, basen kryty

Nocleg -ok. Krakowa, Niepołomic + kryty basen

Poszukuję pensjonatu, villi bądź hotelu w oklicach Krakowa, Wieliczki, Bochni i Niepołomic, który dysponowałby krytym basenem; dziekuję za informacje

Wypoczynek z... krytym basenem

Witam szukam miejsca w Polsce (morze, góry, mazury), w pobliżu którego jest kryty basen ze zjeżdżalniami itp. Musiałem trochę zweryfikować plany wakacyjne, wyjazd we wrześniu (prawdopodobnie druga połowa) w wodzie "naturalniej" ciężko będzie sie kapać, a bez wody nie mogę żyć. Ktoś zna

Re: nad wodę

Tak ale nie zabardzo lubię, wolw baseny, na kryty jeździmy wieczorami a na wejherowską we wrocku wybieram się we czwartek. Zresztą jak pamiętam, to odkad skończylam lat 14 to jeździliśmy sami na baseny we wrocławiu. Wolę przezroczystą wodę.

szukam basenu krytego w Katowicach

jedyny jaki znam to ten na Mikolowskiej, gdzie jeszcze w katowicach sa kryte baseny w rozsadnej cenie? czynne w niedziele

ośrodek (pensjonat) z krytym basenem blisko morza.

Jaki polecacie ośrodek lub pensjonat z krytym basenem dla 3 osobowej rodziny blisko morza?

Niepozorny hotel kryje w sobie najgłębszy basen świata

Niepozorny hotel kryje w sobie najgłębszy basen świata

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - basen kryty

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin