Przeszukano 111 622 092 wypowiedzi na 3 646 forach

a jednak nas truj? - pozostałe wpisy

Soruj: wg trafności wg daty

Smog truje polskie przedszkolaki

Widziały emamy? Artykuł dedykuję paniom ubolewającym nad redukcją siedzenia na dworze w miesiącach późnojesiennych i zimowych:

Re: Smog truje polskie przedszkolaki

Póki nasz naród będzie tak chciwy, ciemny i głupi jak jest, to będziemy truci. Dzieci, dorośli, jak leci -- misiedlakazdego.blox.pl/html

Re: Smog truje polskie przedszkolaki

Czyli nadal wdychasz pozostałe 50 % non stop. 50% tego co jest w Polsce uważane za normę a w Europie jest już stanem alarmowym Czyli trucizna nadal truję tylko trochę wolniej? -- Nie chcę więcej, twoje serce do życia wystarczy Twoje serce, co zagrzewa do walki o każdy dzień Twoje serce, które

Re: Zaczął się sezon trucia sie

Bardziej jakosciowo truje jak zauwazyl nasz kolega j-k :) -- Duda potrzebuje cudu, aby wytrzymać całą kadencję!

Re: Zaczął się sezon trucia sie

i tez ruska, a nie truje :) -- Duda potrzebuje cudu, aby wytrzymać całą kadencję!

Zaczął się sezon trucia sie

/informacje-pogoda/polska,28/zaczal-sie-sezon-grzewczy-jakosc-powietrza-sie-pogorszyla-smog-widac-golym-okiem,244141,1,0.html Trucie sie nawzajem w dodatku ruskim weglem :( -- Duda potrzebuje cudu, aby wytrzymać całą kadencję!

trucie termitow

Prawdopodobnie nikogo to tu nie interesuje wiec odpowiem sama. To namioty otulajace szczelnie domy mieszkalne w trakcie trucia termitow. Operacja trwa jakies trzy dni, trzeba sie w tym czasie z zywa chudoba gdzies wyniesc a po skonczonej akcji nastepuje wielkie wietrzenie i mozna juz wrocic do

Re: Zaczął się sezon trucia sie

pies_na_czarnych napisała: > i tez ruska, a nie truje :) Podobno najbardziej trujący jest gaz z Rosji.. -- Tylko sądy z ławą przysięgłych są w stanie zdyscyplinować środowisko prawnicze

Re: PiS nas truje!!

Pal licho te konserwy....."truje "nas swoimi bolszewicko-faszystowskimi bezetami juz dekady -- bi.gazeta.pl/im/1b/31/15/z22222619IH,Porownanie-miesiecznicy-smolenskiej-z-Przystankiem.jpg

Re: Zaczął się sezon trucia sie

pies_na_czarnych napisała: > Zaczął się sezon grzewczy, jakość powietrza się pogorszyła. Smog widać gołym ok > iem. > Trucie sie nawzajem w dodatku ruskim weglem :( Polskim plastikiem i oponami...Podobno letnie z Dębicy są bardziej kaloryczne od zimówek Michelin...

Re: Zaczął się sezon trucia sie

Ja palę peletem :-) W lecie grzeję nim wodę. Nie truję. -- Nie mam żad­nych ra­sowych, kas­to­wych czy re­ligij­nych up­rzedzeń. Je­dyne co mnie ob­chodzi,to czy da­na jed­nos­tka jest is­totą ludzką i to mi wys­tar­czy. Gor­sza już być nie może. Mark Twain

Re: skąd tolerancja dla trucia?

W wynajmowanym "truję" ogrzewaniem elektrycznym, w nowym "truję" gazowym piecem kondensacyjnym. Gdzie truję?

Nie truj, dziecie, Gitary

porannakawa01 napisała: > Załogi zostały w Żaganiu. > Wyszkolenie nowych trwa dwa lata. Nie truj, dziecie, Gitary w Wesolej/ k. Warszawy stacjonuje od dawna Brygada Pancerna... - tylko jezdzi T-72 vel Twardymi... uwazasz, ze Leopardami nie pojezdza ? Tfu(j), jak zawsze, Dr. J

Re: Zaczął się sezon trucia sie

> Trucie sie nawzajem w dodatku ruskim weglem : Ruski węgiel jest lepszej jakości niż polski węgiel. Przynajmniej jak chodzi o wartość opałową i zawartość siarki, co innego jego skażenie ideologiczne. Nie łudźmy się - jedynym paliwem, które da się w miarę ekologicznie spalać w malutkich

polski węgiel truje mniej

="http://wyborcza.pl/7,75398,21294744,szyszko-polski-wegiel-truje-mniej.html#BoxGWImg" target="_blank" rel="nofollow">wyborcza.pl/7,75398,21294744,szyszko-polski-wegiel-truje-mniej.html#BoxGWImg

Re: Kapitalizm truje miesem

> Znaleźli m.in. wieprzowinę w tatarze i hamburgerze wołowym Z tego co pamiętam, to za komuny wieprzowinę trudno było znaleźć w sklepie w czymkolwiek. Jeśli teraz trzeba jej szukać w tatarze wołowym, no to trudno :)

Re: Kapitalizm truje miesem

dorota_333 napisała: > > Znaleźli m.in. wieprzowinę w tatarze i hamburgerze wołowym > Z tego co pamiętam, to za komuny wieprzowinę trudno było znaleźć w sklepie w cz > ymkolwiek. Jeśli teraz trzeba jej szukać w tatarze wołowym, no to trudno :) Bo trzeba bylo isc do sklepu miesneg

Kapitalizm truje miesem

sendivigius napisał: > Jak wszyscy na tym forum wiedza nie bylo bardziej opresyjnego systemu niz komun > istyczny. Za komuny jej wrogowie rozpowszechniali szeptana propagande ze teraz trzeba uwazac na drzazgi w mielonym miesie bo psy miela razem z budami. Zupelnie odwrotnie jest za kap

Re: skąd tolerancja dla trucia?

czyli jak ty trujesz to jest ok ? bo twój powod słuszniejszy ?:D -- Bogini znana wcześniej jako czarnaalineczka vel rhaenyra ;)

Re: Smog truje polskie przedszkolaki

Dokładnie. Tylko zapomniał, po co się dzieci na dwór zabiera. U nas na szczęście rodzice są przytomni, choć przedszkole specyficzne.

Sąsiedzi trują palac śmieci

Kilku sąsiadów grzeje gazem a niestety reszta pali wszystkim. Szczególnie byli górnicy, choć mają wysokie emerytury palą w piecach czym się da. Jak myślicie, kto ma egzekwować dbanie o środowisko? UM? Bo jeśli UM tego nie robi to jest wspolwinne zanieczyszczaniu powietrza i tym samym pogorszenia zdr

Re: Smog truje polskie przedszkolaki

Nie wdycham, bo mam oczyszczacz. Po to jest, żeby oczyszczać powietrze z tych zanieczyszczeń, które się do domu dostały. 50% jest BEZ oczyszczania, przy założeniu, że wietrzy się tylko jak na zewnątrz jest lepiej.

Re: Smog truje polskie przedszkolaki

W domu mamy (i w szkole też mają) oczyszczacze. Poza tym - tak, jest lepiej. AGH ostatnio przeprowadzało badania - poziom zanieczyszczeń w zamkniętych pomieszczeniach to maksymalnie 50% tego co na zewnątrz.

skąd tolerancja dla trucia?

restrykcje czy wysoką akcyzę. Zupełnie inaczej ma się kwestia palenia goofnem w goofnianych piecach. Tu jakoś ten brak tolerancji nie obowiązuje, a trucie takie samo jak nie gorsze. Argument, że gaz czy prąd są drogie, albo kominek fajny i nastrojowy, to jest dostateczne usprawiedliwienie dla wpuszczania w

Re: Smog truje polskie przedszkolaki

Zawsze palili śmieciami, i bez 500+... A jak się wyprowadziłam z kamienicy i ze ścisłego centrum miasta, to córka mi jakoś przestała chorować - w tamtym roku jedynym problemem była ciężko przechodzona choroba zakaźna, a nie ciągle nawracające infekcje zatokowo-oskrzelowe. -- He had it coming He on

Re: skąd tolerancja dla trucia?

A poza tym państwo nie ma pięniędzy innych niż pieniądze obywateli. Nie widzę powodu (poza chorobami i jakimiś tragicznymi przypadkami losowymi), dla którego jedni obywatele mają prawo rozłożyć ręcę i powiedzieć "nie mam pieniędzy, będę truć innych", a inni muszą zaiwaniać na dwóch etatach żeby

Re: Smog truje polskie przedszkolaki

To jest masakra :( pracuję w starej części miasta, na ostatnim piętrze budynku, to co wydobywa się z kominów, woła o pomstę :( okna nie da się otworzyć bo wszyscy zaczynają się dusić. Ale patolstwo szczęśliwe, że 500+ wpada, jest za co pić, a palić można śmieciami.

Re: Smog truje polskie przedszkolaki

No ale jedno drugiego nie wyklucza. A zanim władze się ruszą, żeby coś zmienić, to ja też mogę coś zrobić, żeby moje dziecko oddychało lepszym powietrzem. Mam siedzieć z założonymi rękami i czekać na cud rozsądku i dobrej woli władz?

Re: Smog truje polskie przedszkolaki

Ale o co masz pretensję? W naszym przedszkolu są oczyszczacze powietrza, w domu też mam. Cieszę się, że dzieci nie wychodzą, gdy jest naprawdę źle. Co to ma wspólnego z moim zainteresowaniem działaniami władz na rzecz poprawy jakości powietrza?

Re: Smog truje polskie przedszkolaki

U nas i w szkole i wcześniej w przedszkolu mieli czujnik jakości powietrza i jak pokazywał, że jest słabo to nie wychodzili. Rodzice dostawali info, że poziom zanieczyszczeń był taki, czy siaki i już. Do tego, jak zaczęło być naprawdę grubo to gmina wysyłała info do szkół i przedszkoli, że nie zalec

Re: Smog truje polskie przedszkolaki

I słusznie. Niektóre matki jak ortodoksi, eko-sreko, cały dzień na dworze, najlepiej w lekkim ubraniu i popijając tylko czystą wodę, no może z cytryną i imbirem. Oto wzór na szczęśliwe dzieciństwo i jedyne "prawidłowe" wychowanie ;) -- http://www.suwaczki.com/ http://www.suwaczki.com/tickers/re

Re: Smog truje polskie przedszkolaki

Nie wiem, o co Ci chodzi. Zawsze lepiej mieć oczyszczacz niż nie mieć, lepiej przebywać w pomieszczeniu niż na zewnątrz w czasie alarmu smogowego niezależnie od naciskania na władze. A smog będzie jak był, ludzie mają w nosie ekologię i "nie będą dopłacać". Znam takich trucicieli osobiście - palą w

Re: Smog truje polskie przedszkolaki

Nie. Ale zakładając ,że "nic nie możesz" w sprawie władz skazujesz się na bezczynność. Trzeba oporu obywatelskiego. Jako jednostka walczysz tylko ze skutkami i w dodatku samotnie. Razem, z samorządowcami można zmusić władzę do działania. Choćby publikując dane o smogu, nagłaśniając, zbierając podpis

Re: Smog truje polskie przedszkolaki

Dokładnie. Wkurza mnie zwyczajnie ta dbałość władz o uświadomienie mnie w jakim zanieczyszczeniu żyjemy. A mnie interesuje co robią te same władze, aby ten syf przynajmniej ograniczyć. A robią niestety władze niewiele, bo w swoim ograniczeniu, nie widzą żadnego interesu w ograniczeniu emisji szkodl

Re: Smog truje polskie przedszkolaki

Z wypowiedzi w tym wątku, widzę że tylko kwestia zbyt częstych spacerów przedszkolaków was poruszyła? A jakość powietrza w Polsce nic a nic? Myślicie,że w zamkniętym pomieszczeniu przedszkolnym jest lepiej? Lub w domach? Że tam powietrze cudownie się oczyszcza? -- "Nigdy nie powiedziałem, że

Re: Smog truje polskie przedszkolaki

kiddy napisała: > Ale o co masz pretensję? W naszym przedszkolu są oczyszczacze powietrza, w domu > też mam. I ten oczyszczacz powietrza likwiduję wszystkie szkodliwe, rakotwórcze składniki w powietrzu? Cieszę się, że dzieci nie wychodzą, gdy jest naprawdę źle. Co to ma w > spóln

Re: skąd tolerancja dla trucia?

dla którego > jedni obywatele mają prawo rozłożyć ręce i powiedzieć "nie mam pieniędzy, będę > truć innych" Zatem jaką alternatywę proponujesz? Serio. Mam takiego kolegę, co jak mówię "powinno być tak i siak", to on grzecznie pyta: A JAK TO ZROBIĆ?

Re: Sąsiedzi trują palac śmieci

To sprawdz kto jest właścicielem Trampa i powiąż z carycą lub z kierownictwem "Psitul Mnie". Moze sie myle a moze nie

Re: Rolnicy trują

Nie tylko rolnicy trują, przemysł też truje, może nawet bardziej niż rolnicy.

biedni - to truli sie sami...

moznaby zakazac sprzedazy detalicznej marnego wegla... - biedni kupowaliby lepszy - ale 2 razy drozszy... i troche marzli, gdyz kupowaliby go 2 razy mniej... a ten marny wegiel rzucono by na zalezne od Panstwa elektrownie - truloby sie wtedy wszystkich po rowno, conie ? Tfu(j), jak zawsze, Dr. J.

PiS nas truje!!

polityka+4Tomasz Molgawczoraj (16:06) Przepchnęli to. Szydło i Jurgiel przekonali firmy do produkcji konserw z ASF Walka o biznes rolników przegrała z interesem konsumentów. Mimo początkowego oporu, ministerstwu rolnictwa udało się znaleźć grupę desperatów, firm które zgodziły się na zamówienie r

Guma do trucia

Tak, tak, one trują, zdrowie ci rujnują onalubi.pl/zdrowie/zujesz-gume-musisz-to-przeczytac

Trują nie tylko u siebie

https://youtu.be/7RxE3oruRZU;;7RxE3oruRZU;;https://i.ytimg.com/vi/7RxE3oruRZU/default.jpg;;Chemtrail Plane Inside -- ************************************************************ Motto Życiowe: 1.Mów prawdę, albo milcz. 2.Nie składaj obietnic, których nie będziesz mógł (lub nie jesteś pewien, że

Re: skąd tolerancja dla trucia?

iiiiiiiii? Jak chcesz uczyć innych jak kur.... sama trujesz. Powiesz, że to na piczątku tylko i tylko przez chwilę i tak w mieście razy 1500 domków. A jak już ktoś zasypuje piec węglem czy wrzuca szczapy drewna to jak - no oczywiście że od góry i znowu dymimi przez kilka minut nim się nowa porcja rozpali

Re: skąd tolerancja dla trucia?

NIe wiem skąd tolerancja dla trucia.Ja nie toleruję,ale niewiele sama mogę zrobić.Podam przykład z osiedla domków jednorodzinnych na którym mieszkają moi rodzice.Na ulicy u moich rodziców jest 3 sąsiadów palących czym się da.Rodzice wielokrotnie zgłaszali problem Straży Miejskiej.Nikt nigdy na ich

enter, trujesz jak zawsze...

Rosja prze do wojny? Cos ci sie enter najwyrazniej pomieszalo, albo w cos koniecznie chcesz wierzyc... W kazdy badz razie z takimi "przemysleniami" jak twoj wpis robisz z siebie forumowe posmiewisko. Rosja jest zbyt slaba. Nie rozpocznie czegos, czego nie bedzie w stanie skonczyc. Rosjanie doskona

Re: skąd tolerancja dla trucia?

> Najpierw piszesz o tolerancji dla trucia, a później robisz unik i nie piszesz, jaką mam alternatywę zamiast ogrzewania kominkiem, na które mnie stać. Nie chciałam być bardzo dosadna i liczyłam na to, że się domyślisz. Widzisz, mnie nikt nie doradza jak mam przeżyć płacąc 1500 zł miesięcznie

Re: skąd tolerancja dla trucia?

>A ja nie mam mieszkania. 1500 zł miesięcznie płacę za wynajem 35 metrów (ogrzewanych prądem). Czy to mi daje prawo do zabrania czegoś Tobie? Nie. < Najpierw piszesz o tolerancji dla trucia, a później robisz unik i nie piszesz, jaką mam alternatywę zamiast ogrzewania kominkiem, na które

Re: Rolnicy trują

czarek_sz napisał: > Nie tylko rolnicy trują, przemysł też truje, może nawet bardziej niż rolnicy. Owszem,ale przemysłu to my juz prawie nie mamy:)

Re: PiS nas truje!!

Rządowi żrą tylko pierwyj sort ze świeżego uboju -- Duda potrzebuje cudu, aby wytrzymać całą kadencję!

"Trucie"...

"Intoxication"...taki tytul nosi nowa ksiazka Stephanne Horel pokazujaca nam zakulisowy obraz instytucji tzw UE...polecam .

Re: PiS nas truje!!

najbardziej zatrute sa pisowskie łby - zatrute propaganda Swinia z ASF im nie zaszkodzi Gorzej z nami - "dobra zmiana" bedzie nawet w puszkach k.... mac

Re: PiS nas truje!!

Ostatnio kupili od Niemców zatrute jajka tak jakby nie mogli kupi bezpośrednio od Belgów. -- Financial Times: Polska pod rządami braci Kaczyńskich była pośmiewiskiem Europy.

Re: Truta na deser

A czy w ogóle w tych czasach istnieje coś co nie szkodzi i nie truje? Ktoś z XV wieku kto trafiłby w nasze czasy, wykorkowałby w tydzień na silne zatrucie organizmu.

Re: PiS nas truje!!

a to #uje złamane www.facebook.com/zantonim/photos/a.131321547225074.1073741828.113468335677062/475249276165631/?type=3&theater

Re: PiS nas truje!!

x2468 napisał: > Ostatnio kupili od Niemców zatrute jajka tak jakby nie mogli kupi bezpośrednio > od Belgów. W tych skażonych jajkach będą panierować kotlety z trującej świniny i skierują je do szkolnych stołówek. To program Dziecko- , dzięki któremu, mniej wyda się na program 500+. S.

Re: PiS nas truje!!

PiS nie jest w opozycji.Żadnej,chyba,że masz na myśli opozycję w stosunku do przyzwoitości i rozumu. -- Popieraj PiS-oni wytna ostatnie drzewo,zniszczą kraj,ogłupią polskie dzieci.

Re: biedni - to truli sie sami...

j-k napisał: > moznaby zakazac sprzedazy detalicznej marnego wegla... Już zakazano. Po wykazaniu, że za dużo ludzi przez to umiera. -- Ubolewam, że jest on absolwentem naszego wydziału. dobrze wie, co to znaczy zasada demokratycznego państwa prawnego, co to znaczy Konstytucja i łamiąc Ko

Re: PiS nas truje!!

To jest po prostu czystej wody squ...syństwo i jeszcze bezczelnie chcą zataić to przed suwerenem: "Projekt był ogłoszony już w 2016 roku, ale po wstępnych konsultacjach wycofało się z niego 16 firm. Teraz, do wykorzystywania mięsa ze stref występowania wirusa ASF mieli przekonać kilku producentów mi

Re: PiS nas truje!!

http://www.newsjs.com/url.php?p=https://wiadomosci.wp.pl/przepchneli-to-szydlo-i-jurgiel-przekonali-firmy-do-produkcji-konserw-z-asf-6154049166276225a ... (konserwy) trafią do rolniczych agencji, a te rozdystrybuują towar do jednostek budżetowych. W praktyce wojska, zakładów karnych, szpitali być m

MOBRUK TRUJE

Oczywiście Mobruk truje bezkarnie całe miasto łącznie z idiotami , którzy zgodzili się ( w domyśle za szmal na sponsorowanie w wyborach PO ) na to, aby wytruć nie tylko mieszkańców ale i swoje rodziny. Oto qrva , charakterystyczna mentalność słowiańskiego chłamu: Wejść w dupę medialnym

Re: enter, trujesz jak zawsze...

kochany-pershing napisał: > W kazdy badz razie > nie udolnie > manipulije... No cóż język polski jest trudny, ale jak poćwiczysz to może kiedyś będzie wiadomo o co ci chodzi. Najważniejsze jest to, że na odpowiednie hasło pojawiają się rosyjskie trole ;) Rosja już wojnę zaczęł

Re: Zaczął się sezon trucia sie

Przyzszłościom Wolski jest wyngel. -- Financial Times: Polska pod rządami braci Kaczyńskich była pośmiewiskiem Europy.

Re: Zaczął się sezon trucia sie

A tobie doradza HGW??? Gratuluje..... -- Tylko sądy z ławą przysięgłych są w stanie zdyscyplinować środowisko prawnicze

Re: Zaczął się sezon trucia sie

Tak. Zwlaszcza jak wlozysz sobie gazrurke bezposrednie w swoja pisowska morde :) -- Duda potrzebuje cudu, aby wytrzymać całą kadencję!

Truta na deser

http://pieniadze.gazeta.pl/pieniadz/1,136156,19675807,podano-liste-185-znanych-toksycznych-kosmetykow-wiekszosc-z.html#MTstream Truta na deser Jeszcze tylko trzeba znaleźć tą listę. A producenci uspokajają. No jasne. Gdyby te kosmetyki były nawet z cyjankiem potasu, to też by sukinsyny

Re: Zaczął się sezon trucia sie

Pisim jak nie popatzysz to zawsze na reke. Umieraja mlodzi, mniej 500+. Umieraja starzy mniej na emerytury. -- Duda potrzebuje cudu, aby wytrzymać całą kadencję!

Czy reżim wymysli smog który truje tylko opozycję?

Czy wyborcy PiS i ich rodziny, dzieci, wnuki... za karę, że tak głupio głosowali... też będą truci? Będą wdychać rakotwórczy syf i chwalić ten swój rząd "najwyższego sortu"? -- Gdy masz coś takiego, co jest organizmem innego gatunku, którego karmisz i odżywiasz, a to coś nie tylko, że nie

Re: Zaczął się sezon trucia sie

pies_na_czarnych napisała: > Tak. Zwlaszcza jak wlozysz sobie gazrurke bezposrednie w swoja pisowska morde : > ) Musiałbym być tobą psie.. -- Tylko sądy z ławą przysięgłych są w stanie zdyscyplinować środowisko prawnicze

Re: Zaczął się sezon trucia sie

Jaki by nie byl, zawsze bedzie ruski :). Nawet moglby to byc zloty wyngiel. Slyszales kiedykolwiek, aby prawdziwy "polak" patriota przyznal, ze cokolwiek co jest ruskie jest dobre? Ja nie. -- Duda potrzebuje cudu, aby wytrzymać całą kadencję!

Re: Zaczął się sezon trucia sie

A co z produktami podczas koksowania węgla? Pytam, bo nie wiem. -- Sztandar PiS dumnie powiewa - xyz_xyz1 Priedatieli i Swołocz http://wrzucacz.pl/file/7591501786976/Teczka-JARa-010-020.pdf Teczka Agenta JARa

Re: Zaczął się sezon trucia sie

Ze spalania drewna (pellet) wydziela się więcej rakotwórczych węglowodorów wielopierścieniowych niż ze spalania węgla. Najbardziej ekologicznym paliwem stałym jest koks. -- NSDAP w 1932r i PiS w 2015r. uzyskały poparcie po około 37% glosujących stając się najliczniejszymi partiami w parlamencie

Re: Zaczął się sezon trucia sie

Terrorysci nie musza sie wysilac. Polacy odwalaja za nich ciezka prace. Jak sie nie uda kogos sprzatnac na autostradzie to mozna go zawsze powoli zatruc. -- Duda potrzebuje cudu, aby wytrzymać całą kadencję!

Re: Zaczął się sezon trucia sie

Naukowcy z Lancet Commission on Pollution and Health twierdza w swoim raporcie ze jeden na sześć zgonów na świecie jest spowodowana zanieczyszczeniem powietrza, wody lub gleby.W roku 2015 jest to suma 9 milionow przedwczesnych zgonow. Pt, 20-10-2017 Forum: Kraj - Re: Zaczął się sezon trucia sie

Jak jesteś truty , POLAKU !

Bolek To Bolek. Więcej: wolna-polska.pl/wiadomosci/jak-jestes-truty-polaku-2016-02

Re: Projekt trucia dzieci

Koncerny są nastawione na zyski. Trują ludzi od najmłodszych lat,powszechnie wiadomo, ze każdy lek ma skutki uboczne. Jedne bardziej inne troche mniej ,ale jednak. -- "Tylko w momentach wyborów i przed wyborami naród odzyskuje suwerenność" Nałęcz

Kilkaset osób na proteście przed radiową Trójką. "Nie trujcie Trójki"

Kilkaset osób na proteście przed radiową Trójką. "Nie trujcie Trójki"

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - a jednak nas truj?

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin