Przeszukano 111 876 146 wypowiedzi na 1 216 forach

a janus - pozostałe wpisy

Soruj: wg trafności wg daty

a gdzie Dr Janus?

dieta ani te wszystkie leki jakis stosujemy (citrosept, srebro koloidalne, probiotyki,witaminy itp itp) nie sa w stanie nam pomoc!!!! Leczymy sie miesiacami i malo kiedy odzywa sie ktos , czyje leczenie zakonczylo sie skukcesem(byl ktos taki?).Gdzie tkwi blad? gdzie jest lekarz? gdzie Dr Janus

panie janus

czy pan pomaga wybrancom czy wszystkim? rozumiem,moze pan nie miec czasu, ale ja zadalam panu pytanie wczoraj i widze, ze innym dzisiaj pan odpowiedzial , a mnie nie. co trzeba zrobic,zeby zainteresowac pana? pozdrawiam

Alanya- Disco Janus

Wraz z pracownikami Janus'a, jednego z muzycznych klubów w porcie Alanyii, postanowiliśmy założyć na Faceeboku konto dla fanów, wielbicieli oraz bywalców tejże dyskoteki. Podzielmy się wspólnymi fotkami, filmikami... przyjmiemy każde zaproszenie. Zanjdziecie nas na Facebooku pod nazwą: janus

Janus i Junona

Natrafiłam dzisiaj na te imiona u dzieci przyjaciół naszych przyjaciół którzy są Włochami. Janus to pewnie odpowiednik naszego Janusza a Junona, czy to ma coś wspólnego z księżycem? Tak mi się kojarzy. Ciekawe czy ktoś w Polsce nosi to imię.

Janus

Janeczku wracaj do zdrowia a jak zle ci bedzie to mow ja tam pojade i skopie im pupalka

kamica a candidoza- dr Janus

Mam stwierdzoną kamicę nerkową, kiedyś miewałam szczawiany i fosforany, jestem przy końcówce leczenia candidozy. Jak powinnam zmodyfikować dietę? Czy mogę stosować Alkalę? Dolegliwości związane z nerką pojawiły się odkąd zaczęłam stosować Alkalę, czyżby przyspieszyła wydalenie piasku? pozdra

Re: do Janus-a

Janus, popatrz, a tak mi to pasowało do jednego z tutejszych:))! Alem sie zawiódł:(. A może on jakie "dzieła" czytał? hej! -- A zdania jak zwykle są podzielone, niczym dupa, po połowie:)!

Janus-dobra droga

Juz wczesniej czytalam wypowiedzi Janusa ale nie wydawaly mi sie warte zwracania uwagi.Na tym forum jednak ma okazje wykazac sie wiedza i do tego ta wlasciwa. Badanie zywej kropli krwi jest bardzo waznym badaniem i ciesze sie ze Janus rowniez tak uwaza.To samo analiza wlosow pod wzgledem

Prośba - Janus50

Pilnie potrzebuję Twojej rady, musze podjąć decyzję o zmianie pracy. Lub pozostaniu tu gdzie jestem, kończy mi sie umowa.... a dostałam dobre warunki... czy osoba (18.05.1977), taka jak ja - czy powinnam zmienic coś w moim życiu. Czy numery.. coś o tym mówia. Błagam o wskazówkę. Pozdrawiam

Wojtyna,Janus -dobrodzieje???

Mysle,ze pisanie o ksiezach to wyraz zawodu,braku zaufania do tych ludzi.To przykre,a jednoczesnie odwazne i naprawcze,moze kler funk- cyjny opamieta sie,oczysci /nawet administracyjnie/i wroci do Dekalogu,wierni tez go czytaja i rozumieja.Prawda ma jedno imie.

janus -piękne dzięki

Co tu dużo mowić - piękne dzięki za wszystko. A tak w ogóle podziwiam Twoją pasję i pomaganie ludziom. Próbuję robić to samo - ponoć mam ku temu jakieś "zdolności" ale ciągle nie dowierzam swojemu przeznaczeniu. W każdym razie wiem już, że musze dojść do ładu przede wszystkim z sobą aby móc sie

Do janus50

Moja data urodzenie to 1.07.1976r. a druga polowka to 7.08.1978r... Proszę o interpretacje! Z poprzednich watków wiem, ze jesteś bardzo zajęta ale ja jestem bardzo cierpilwa :) więc CZEKAM pozdrawiam

Do janus50

Janusz proszę powiedz mi bo właśnie wprowadzam się do nowego mieszkania,po zsumowaniu wszystkich liczb z nazwy ulicy i numerów domu i mieszkania wyszło mi 60. Ja mam drogę życia 29/11/2 mój partner 24/6 a dziecko 26/8.Chciałabym aby był to dom pełen ciepła i harmonii prawdziwy dom czy liczba

Janus milczy

mamy juz 5/9 poparcia starych bywalcow forum sport (brakuje mtq, magazyna, m.in`a i janusza13, to juz jest 100% dawniej piszacych), ale janus ciagle milczy... czemu???

uodparnianie- dr Janus

hormonów tarczycy, ponoć za chuda jestem!!! A nie jestem za chuda. Antybiotyki odpadają, to wiem. Pytanie: czym mogę się wzmocnić, uodpornić? I czy już mogę się uodparniać? Pytanie: nie chorowałam na różyczkę. Powinnam się zaszczepić?

janus! nieprawda!!!

Gość portalu: janus napisał(a): > 2. Blokada na login: separatysci_limanowscy będzie nieskuteczna. Kolega zapewne > > założy nowe konto, np. seratysci2. po pierwsze - wielkie dzieki za odzew i pomoc. po drugie - przeciez mozna sobie poradzic z problemem, o jakim mowisz

Do Janus50

,że się uda, a tak sie staram. bardzo proszę o interpretacje dla naszego i może ich zwiazku? Może jeśli tak bardzo się kochają powinnam mu odejść do niej?

prosba do janus50

badzo prosze o podanie imion ktore moglyby pasowac do kombintacji 8 9 8 aktualnie moje wibracje to 6/33 4/13 1 i brak 6 otrzymalam propozycje mion Devona Maximiliana Belladonna Rosalie ale daja one 9 8 8 a zalezy mi na 8 9 8 bede bardzo wdzieczna za odp Pozdrawiam

Re: janus,

janus zaczales uzywac pojec z dziedziny filozofii(nihilizm). Ah,dajmy spokoj spokój. ...>"byles kiedys w stanach"< - wiele razy,jako turysta(urlop),a dlaczego pytasz? -- pozdrawiam news-man

Pytanie do Pana Doktora A. Janus

spokoju i poprosiłam laborantkę o interpretację wyników. Oto, co napisała: "W badanym materiale stwierdzono nieliczne fragmenty grzybni Candida sp, a nie zarodników. Obecność niewielkiej ilosci zarodników nie swiadczy o chorobie, natomiast grzybni w kale nie powinno być wcale". Bardzo proszę

Dr A.Janus-pytanie Grypa żołądkowa

Mam grypę żołądkową i oczywiście przepisany antybiotyk.Czy możliwe wyleczyć się biorąc tylko probiotyki i dużo odpoczywając?- czy lepiej było by połączyć jeszcze z lekami homeopatycznymi(jakimi).Wolałabym ominąć branie antybiotyku tym bardziej, ze ze względu na obniżoną odporność znowu mam gr

Re: dr A.Janus

www.zdrowie.klips.org/informacje.htm prosze:) -- Zuzia ma już... Jesteśmy ma

Re: @Janus

a ja jestem ciekaw czy ten ich naczelny i dyrektor spółki wiedzą o tym, że kasuje się wpisy

Re: Janus!!!

m.in napisał(a): > taki urok Forum, nie czytałeś regulaminu? :) kiedys tam... bede sie musial niedlugo zapoznac, no ale i tak malo kto regulaminu przestrzega...

Przepisy kulinarne I etapu leczenia - A..Janus

Witam Wszystkich serdecznie. Napisałem jak Wiecie rozbudowany artykuł o candida, który zamieściłem na swojej stronie netowej www.zdrowie.klips.org. Zamieściłem wczoraj uaktualnienie do stosowania diety w II etapie leczenia. Praktyczne zastosowanie diety przysparza Wam najwięcej kłopotów. Chci

Re: Janus :-))

skks napisał: > Mikołaju!!! On nie umi:) no wlasnie.. odkad nie przyszedl na majowke, a potem na nastepna impreze zauwazylem, ze jakby stracil umiejetnosc poslugiwania sie forum ;-)) tak przycichl i w ogole nas opuscil

Prośba do pana Janus50

Dzień dobry, mam wielką prośbę do pana Janus50. Chodzi o zmianę nazwiska po ślubie u córki. Obecne wibracje( po zmianie) to 1-9-1. Litery z nazwiska męża: A-2; J-1; C-1; R-1; K-1; Z-1;M-1;H-1. Data ur. 06.05.1991. Czy będą chociaż poprawne.

Prosba do Janus50

Chciałabym prosic o interpretacje numerologiczną -ostatnio ,a własciwie cały ostatni rok był dla mnie duzym wyzwaniem emocjonalnym ,jestem bardzo zmęczona ...Chcialabym zapytac czy nowy rok bedzie podobny do poprzedniego dla mnie ,oraz ogólnie - co mówia o mnie liczby ? dziekuję

D. Janus

której symptomami są "patologiczne" cechy osobowości, lub w ogóle nie wyróżnia się kategorii zaburzeń osobowości (a np. jedynie nerwice, psychozy i perwersje). Jednak klasyfikacja ICD-10, jak i DSM IV, stosuje to pojęcie. I wydaje mi się, że w ramach dyskursu psychiatryczno-psychoterapeutycznego jest

Janus50-jak myślisz?

Jesteśmy od lipca po rozwodzie i ciągle nie rozstaliśmy się na dobre. Tyle zmian dokonałam w swoim życiu w ubiegłym roku, tyle spraw przemyślałam czy w koncu odpocznę? Bardzo chciałam się rozstać a teraz nie mogę postawić kropki nad i.Czy znajdę siły? Ja 19.07.1962 on 01.03.1964.Pozdrawiam

Re: @Janus

sposobem moderatorzy, a faktycznie cenzorzy wycinają wszystko co może się komus nie spodobać.I w efekcie mamy w NTO mierne forum na które szkoda czasu.Na czytanie NTO zresztą też.

Do janus50-wibracje

sam najpierw zliczyłam samogłoski,następnie spółgłoski i na koniec suma liczby duszy i aspektu zewnętrznego=suma a to cele proszę Cię bardzo o interpretacje tych wibracji.Dzięki

Zawroty głowy dr Janus

słodycze mam straszne zawroty głowy, jestem zmęczona, aby jakoś funkcjonować, muszę podgryzać coś co dwie, trzy godziny...... itp...............jak sobie z tym poradzić ? Przecież trudno jesc co godzinę, a tylko wtedy czuję się lepiej............

Dr Janus kilka pytań...........

Czy mógłby mi Pan pomóc ? Synek, który nie tak dawno temu miał przerost candidy teoretycznie teraz, ma wynik +. Do tej pory podawałam mu jedynie probiotyki (regularnie) oraz okresowo noni i srebro kolidalne ..........czy to samo noni wystarczy aby wzmocnic odpornosć ? Czy dac coś jeszcze ? A

DR JANUS - paciork. zapalenie gardla a candida

, klatary - nawet w srodku lata. A dodatkowo tej jesieni dopadlo mnie nasilenie ww. objaawow , zatkana klatka piersiowa oraz zielony katar, a po odblokowaniu pluc gesta wydzielina i duszacy kaszel.Zaznaczam, ze citrosept w miale lagodzi objawy tego chorobstwa, ale zaraz po 2-3 dniach poprawy wszystko

Re: a gdzie Dr Janus?

Forum jest stworzone po to aby wymieniać się doświadczeniami. Ponieważ u każdego człowieka choroba przebiega inaczej, stosuje się inne rodzaje preparatów.Udzielam dobrowolnie porad na forum ale nie jestem zobowiązany do leczenia przez internet. Wyleczyłem już sporą ilość osób z kandydozy. Po

Prosba do Pana janus50

Witam mam prosbe, chcemy z pratnerem wziasc slub i miec dziecko ale wg numerologii Lobos ja bede w roku osobistym 4 a partner w 9 a podobno w roku 9 wszystko sie niszczy, czy dotyczy to rowniez poczecia dziecka? Czy Pan wykonuje osobiste analizy wg metody chinskiej? dziekuje

Owoce a gluten

Dr Janus w swoim artykule podał informację, że owoce też mogą zawierać gluten. Ciekawi mnie, które z owoców go zawierają.

Re: janus-nihilizm,

Nihilizm, postawa poznawcza i moralna, po raz pierwszy sformułowana w filozofii przez greckich sofistów, a głównie przez Gorgiasza z Leontionoi na Sycylii. Z jego dzieła O przyrodzie przechowały się trzy tezy nihilistyczne dotyczące poznania, a w konsekwencji zachowań: 1) nie ma niczego. 2

Re: a gdzie Dr Janus?

Ja widzę poprawę u siebie, ale ja jestem pod opieką homeopaty, a z tego co tutaj obserwuję niewiele osób konsultuje się z lekarzami, większość kombinuje sama. Lekarz ciągle zmienia mi leki w zależności od objawów i uwierz wydaję o wiele mniej kasy niż Ci którzy szukają sami. Ja w tej chwlili

Janus - ogromna prosba o pomoc

Witam serdecznie... mam maly problem... nic a nic nie uklada mi sie w zyciu osobistym. Ciagle sie wszystko wali a ja... od jakiegos czasu juz sobie z tym nie radze. Wegetuje... ja juz nie zyje, ja po prostu funkcjonuje ale i to ograniczam do najwazniejszych funkcji zyciowych... czy moglby Pan

Janus50 - prośba o interpretację

Dzień dobry, drogi Panie Januszu, mam gorącą prośbę o analizę. Mam wątpliwości, czy po rozwodzie powrócić do nazwiska panieńskiego, a może dobrać inne imię, które wzmocni moją wibrację? A może najpierw jedno, a potem drugie? :) Mam nadzieję, że dane podałam we właściwy sposób. Jestem w dziwnym

Re: a gdzie Dr Janus?

Rzeczywiscie powinna byc poprawa po 3-5 tygodniach leczenia i jak je nie ma to cos jest nie tak. Albo byla zla diagnoza, albo dieta za slaba, albo inne leki nie dzialaja.

Re: a gdzie Dr Janus?

Ja także jestem pod opieką lekarza homeopaty. Od ponad dwóch lat. Moim problemem była wysypka na skórze, twarz, szyja i dekolt (gorzej być nie mogło...)Po leczeniach antybiotykami (doustnymi i zewnętrznie),trafiłam do homeopaty, specjalisty!Kandydoza (?).Dobierał mi leki, dietę (zero cukru, drożd

Prośba do Pana Janus50!

Mam do Pana ogromną prośbę proszę o interpretację mojej daty urodzenia 07.02.1983r., a w szczególności interpretację co mnie czeka w miłości i pracy? Z góry serdecznie dziękuję i pozdrawiam!

do janus50 uprzejma prosba

witam liczba urodzenia to 5 (4, 1,9) a liczba przeznaczenia i podpis to (2) 11. piramida to 1 9 7 5 4 1 4 9 3 5 2 8 czy cos tu mozna ulepszyc np zmiana podpisu? z pozdrowieniami

Re: Janus50 powrócił :-)

Witaj Jeśli nie ma numeru mieszkania, to wibracja tego adresu ma wartość 4/13 i jest dość niekorzystna. Czwórka to ograniczenia, przeszkody a trzynastka to karma pracy. Przy wibracji adresu może to oznaczać konieczność ciągłych napraw, remontów, powtarzające się usterki itp. Pozdrawiam

Re: panie janus

a ja nie widze zeby pan Janusz odpowiedzial komus z "wczorajszych", widze jedynie odpowiedzi w starszych watkach... Pewnie ciezko mu jednemu tak wszystko policzyc i zinterpretowac wiec musimy troszke na odpowiedz poczekac;)

prośba do Pana Janus50

Witam, proszę o interpretację na podstawie daty urodzenia: 09.11.1977 r., oraz analizę numerologiczną 3 imion: Agata, Wioletta, Katarzyna (to imię z bierzmowania). Ilość liter w imionach i nazwisku: A-7 szt.; C-1; D-1; E-2; G-1; I-1; K-1; N-1; O-1; R-1; T-4; W-1; Y-1; Z-1. Używam na co dzień

dr Janus witaminki

Czy mógłby Pan polecić jakiś dobry zespół witaminowy ? A co Pan sądzi o minerałach koloidalnych ? Co to są te chelaty cynku, selenu i chromu ? A jak z dziecmi ? Czy wie Pan o jakiś dobrych preparatach dla najmłodszych ?

Re: janus-prosze

22-4-1970 dzień urodzenia 22 - jesteś pod wpływem świata obiektywnego i subiektywnego. Naucz się osiągać równowagę. 22 jest liczbą o największej mocy, energetycznie zasilana przez najwyższe poziomy. Na skrzyżowaniu pomiędzy ideałami a pragnieniami. Nieograniczone możliwości w obu

Re: Janus milczy

bonzaj, a co na to inni co tez nie dostali stypendia - przeciez powinny głowy polecieć.

Re: Janus milczy

a o tych studiach słyszałeś ? bonzaj masz 18 lat czy nie - skontaktuj się pzla w Warszawie i zapytaj się o ofery na studia. A czy mozesz studiować na AWF w Warszawie ? Takie oferty mogą mieć fundacje la, czy są takie ? Przepraszam za pytania ale zacznij myśleć, jak walczyć o siebie i

D. Janus 3

Osobowość borderline Osobowość borderline czyli osobowość „z pogranicza”. Nazwa wywodzi się z koncepcji, że tego rodzaju struktura osobowości to jakby pogranicze pomiędzy nerwicą a psychozą. Psychoanalitycy zaobserwowali bowiem w latach 30-tych, że istnieją pacjenci, którzy

oczyszczanie wątroby-dr Janus również!!!

wskazane? I jak długo? Wiem, że jest sporo sposobów na oczyszczanie wątroby, ale wszystkie które znalazłam są z lewatywami, a to odpada. Nie mam przekonania do lewatyw. proszę o odpowiedź, bo mi to nie daje spokoju.

Bardzo prosze Panie Janus50

wszytko dla niego, gdyz ma on problemy ze swoja przesloscia a mi brak cierpliwosci. Caly czas jestem zalezna od kogos, jest to takie dobijajace. Prosze mi pomoc Panie Januszu!

Dr Janus pytanie o gronkowca

zarodników gronkowca! Grzyby Candida i gronkowiec złocisty żyją w symbiozie. Kiedy grzyby zaczynają chronić gronkowce, system immunologiczny przestaje działać, a gronkowiec bez obaw może wykonywać swą życiowa działalność, a z naszego punktu widzenia - chorobotwórczą dla organizmu. To spowoduje

A. Janus - bialy jezyk-grzyb czy oczyszczanie sie

Zauwazylam, ze jesli odzywiam sie regularnie (co 2-3 godziny) posilek to moj jezyk ma bardzo malo nalotu, tylko troszke z tylu. Kiedy jednak w ciagu dnia nie jem przez jakies 4-5 godzin, za to pije bardzo duzo wody, to wtedy moj jezyk jest niemal caly bialy..... I stad nasuwa mi sie pytanie,

Re: Janus milczy

Hehe tak Bozia mnie skarała ...ale wy macie tyle tych spotkan ze ja nie wiem nawet kiedy jakie jest...zreszta nie mam ostatnio wiele czasu zeby być nabieżąco A co do tego stypendium.. heh to szkoda gadac...Moj kl;ub wiedział o tym podaniu juz dawno...Ale nalezało je złozyc w poniedziałek

Re: panie janus

wielbicielka raczej nie bo pierwszy raz tu wpadlam, chodzilo mi o to, ze odpowiedzi nie uzyskala zadna osoba, ktora zalozyla watek 7 stycznia, a bylo nas troche. Bo, ze odpowiedzi uzyskaly osoby w starszych watkach to masz racje. pozdrowka

Pytanie do Pana 'janus50'

pl to wychodzi inna już cyfra. Czy należy to również brać pod uwagę? Generalnie firma będzie działała w realu a strona ma służyć jedynie jako wizytówka, reklama itd. Czy wystarczy więc jeśli sama nazwa będzie miała wibrację 8 i nie przejmować się, że już jako adres internetowy będzie posiadała inną

Re: Janus milczy

Heh bo u nas w klubie chyba tylko ja byłem wytypowany do tego stypendium...Zresztą nie wiadomo czy bym je dostał bo to było dopiero zbieranie podan a pozniej je rozpatrzano ,ale ja nawet tej szansy nie miałem :(

Re: Zakończenie tego wątku - A.Janus

Witam serdecznie Wszystkich. Pragnę zakończyć udzielanie porad w tym wątku. Postaram się włączać do dyskusji w innych wątkach, co wyjdzie z korzyścią dla wszystkich.

Wiadomość dla Pana janus50

obciążeniem. Martwi mnie to. Może z takim obciążeniem wibracjami nie powinnam myśleć o własnej firmie? A może się mylę? Nie znam się na interpretacji. Umiem tylko dodawać :) Jeśli mogę Pana prosić o krótki komentarz i do tych liczb, byłabym bardzo wdzięczna. Działalność zamierzam rozpocząć wg wpisu w

Re: janus! nieprawda!!!

Gość portalu: skks napisał(a): > Jak pisał Wańkowicz: " W pierwszych słowach mego listu...." pozdrawiem i > dziękuję za odzew. > Już jest spokojniej. > Zawsze podkreślałem, że lubię separka i mogę z nim dyskutować na JEDNYM > dowolnie wybranym wątku - to może być frajda

Do dr Janus - Candida pochwy :-(

dyskomfort i pieczenie. Czy jest dla mnie jakiś ratunek. Dodam, że bardzo chciałabym mieć dziecko a w tej sytuacji z Mężem nawet nie współżyjemy. Czy jest dla mnie jakaś jeszcze nadzieja ?

Re:Janus50

nastawienie do wielu rzeczy. Co ciekawe, bo wiem że zgłębiasz się teraz również w astrologie, u mnie moment wejścia w pz 13/4 to moment koniunkcji tranzytującego saturna do saturna, a nstępnie do....MC, gdzie jest saturn. Sam saturn na MC i w 10 domu i jego opis w skrócie mówią-mozolna praca, utrudnienia

Prośba do Pana Janusza - Janus50

, artystycznej, ale tez biznesowej, nauczycielskiej, duchowej również o zasięgu ogólnoświatowym, co będzie lepsze a) Nazwa w wibracji 8 (z imieniem i nazwiskiem) + stara data = 1 b) przyjąć, że data wprowadzenia tej zmiany w urzędzie ma wpływ i tę datę przyjąć a nie tę pierwotną założenia działalności i dać

Re: Janus i Junona

To są imiona mitologiczne.Bóg Janus był bogiem wszelkiego początku,nawet pierwszy m-c roku na nazwę od jego imienia:Januarius.A Junona to główna rzymska bogini-odpowiednik greckiej Hery.

Re: janus! nieprawda!!!

Separek czynił, niestety. Separek ma prawo pisać, kłamać na temat Krakowa, wymyślać niestworzone bzdury a my mamy prawo odpisywać bądź nie ale bez infantylnego mnożenia jednakowych postów. :-))) skks

Janus Palikot przeprasza za antykościelną agitację

Avilli: Czytaj dużo, a będziesz kierował samym sobą i innymi. Nie czytaj wcale, a inni tobą pokierują.

D. Janus 4

Osoby z omawianym typem zaburzeń charakteryzują się także ciągłym obwinianiem za swoje porażki, problemy i negatywne stany emocjonalne otoczenia, innych ludzi. Zdają się one nie przyjmować do wiadomości faktu, że to ich działania mogą prowokować takie a nie inne rekcje i konsekwencje. Osoby

Re: kamica a candidoza- dr Janus

Peparaty alkalizujące typu Alkala N, zmniejszają kwasotę soków żoładkowych. W przypadku kandydozy mogą uaktywnić rozwój drożdżaków, gdyz wiemy, że do swojego rozwoju lubią środowisko zasadowe. Same jako takie wytwarzają w całym organizmie środowisko kwaśne. Proponuję w celu odkwaszania organi

Re: gdzie przyjmuje dr Janus?

Nie moge niestety znalezc adresu, gdzie przyjmuje dr Janus. Na jego stronie jest tylko nr. tel. Bardzo bylabym wdzieczna za te namiary.

Re: Janus5 - ??

którym niektórzy ludzie nie mogą się pogodzić i ryzykując realną kasą (bo koszt wykupu zwiększa się wraz z wartością mieszkania) wybierają konfrontację z dużo silniejszym przeciwnikiem (porównaj: Efektywność Kaldora-Hicksa). Wiesz, że spółdzielcy rocznie wpłacają władzom SM 10% budżetu kraju, a tak w

Re: Janus50 powrócił :-)

imię ma 6 spółgłosek i 4 samogłoski a liczba po dodaniu cyfr z imienia to 6 a z nazwiska 7 Z góry bardzo dziękuję za odpowiedź i pomoc.

Re: Janus50 powrócił :-)

MYSLE ZE WIE PAN CO MAM NA MYSLI DZIEKUJE I JESZCZE JEDNO CO MNIE INTERESUJE DATA SMIERCI. wiem ze to niechetny temat ale tez warto go rozwinac ... kilka razy uslyszalam a stracilam niedawno kogos i te wibracje nie daja mi spokoju ... dziekuje fajnie ze pan wrocil brakuje w POLSCE TEGO ...

Re: Janus milczy

Gość portalu: bonzaj napisał(a): > Miki to nic nie da.Już ci mówiłem że jeśli jesteś zalogowany to jest opcja na > dole "Nie pokazuj opini".Już kiedyś zakładałem wątek na ten temat.Ale i tak > warto chociaż spróbować bo te komantarze skutecznie zniechęcają innych >

Re: kamica a candidoza- dr Janus

minut. Po 1/3 szklanki trzy razy dziennie wypijam to. Nawet smaczne. To wg Tombaka. Kuracja trwa 2 tygodnie. A leki stosuję, gdyż boję się że mnie znowu atak "złapie", ale to ból, nie życzę. No i ważne, żeby bardzo dużo wody pić, ja zakwaszam wodę cytryną, trzeba pić tyle, żeby było minimum 1

D. Janus 2

, sadystyczno-masochistyczny, impulsywny, paranoidalny (obecnie nie mówi się już "paranoidalny" lecz "paranoiczny", co jest poprawniejsze wobec faktu, że mamy tu do czynienia właśnie z myśleniem paranoicznym a nie paranoidalnym – patrz wyjaśnienie niżej). Taki był wynikły z tradycji psychiatrycznej

Jestem zaskoczony tym wyrokiem - powiedział Janus

podał nazwiska osób, o których myśli. - Na pewno taką osobą był Jerzy Engelking, wiceminister sprawiedliwości oraz minister i prokurator generalny Zbigniew Ziobro. Kamiński jest w całej sprawie kozłem ofiarnym- uważa Kaczmarek. -- A poza tym uważam, że Jarosław Kaczyński "Wyłudzone trzy stówy

Re: Do Janus50

janus50 napisał: > Na wstępie wielkie gratulacje dla ciebie! Coś mi się zdaje, że czeka cię obarcz > enie sporymi obowiązkami.. Dziękuję bardzo.To jest już moje 4 wnuczę :) A więc pracy przy nich na pewno nie zabraknie...ale za to kochane są bardzo. > Myślę więc, że mimo wszystko

Re: do goscia "Janus"

Gość portalu: janus z napisał(a): > niech tych przeklętych agresorów amerykańskich szlag trafi > niech tez giną jak ci niewinni irakijczycy bo myśla gumojady ,że > zawładna całym swiatem całym światem i wszystkim będą narzucac > to co im pasuje janusz Facet, take it easy

Re: kamica a candidoza- dr Janus

A jak walczyłaś z fosforanami, czy aby je zlikwidować stosowałaś coś na zakwaszenie moczu

Re: kamica a candidoza- dr Janus

zasadowym a szczawiany w kwaśnym- to tak w skrócie. Faktycznie przy fosforanach należy nieco zakwasić mocz (w kwaśnym moczu rozpuszczają się struwity) ale nie za dużo bo z kolei w kwaśnym mogą tworzyć się nierozpuszczalne szczawiany. Problem to jak utrafić , trzeba chyba często badać pH moczu, właśnie

Re: Zakończenie tego wątku - A.Janus

Bardzo sie cieszylam,ze przyjal Pan zaproszenie na udzielanie porad w Swoim watku na forum. Teraz jestem jeszcze bardziej zadowolona z decyzji iz dolacza Pan do ogolnej dyskusji.Pozdrawiam.Monika.

kandydoza u 3- latka dr Janus

Podejrzewam u synka nawrót kandydozy..........pisał Pan, że dieta takiego malucha nie powinna całkowicie wykluczyć węglowodanów...czyli chleb mozna podawać ? ....a co z owocami ? - mały je bardzo lubi, a biorąc pod uwagę, że jego dieta jest skromna....... ( nietolerancja mleka i laktozy

Re: kamica a candidoza- dr Janus

Wiesz co? Ja stosuję dietę przeciw candidzie z drobnymi poprawkami tzn unikam strączkowych. Co jem? Żytnie pieczywo na zakwasie, barszcz biały z zakwasu, warzywka, aczkolwiek ostatnimi czasy mam ich dość, jogurty naturalne z płatkami owsianymi, zupki, czasem chlebki ryżowe, swojskie dżemy bez

ponowna prośba....do Pana Janus50

.Powiedziała, że w tym roku plany które sobie założyłam się nie udadzą.... Spytała mnie o adres. Powiedziałam i kazała na drzwiach tego adresu nakleić złotą literkę A ...co też uczyniłam. Jednak powiedziałam jej że się przeprowadzamy niebawem pod inny adres tj. 22 lipca 11/5. Powiedziałam, że też nie jest to dla

GRZYBY A LIMFOCYTY

• GRZYBY A LIMFOCYTY kawka37 15.02.06, 19:07 + odpowiedz Czy ktoś z was ma przy grzybicy stwierdzoną limfocytozę ( za dużą ilość limfocytów) i limfocyty atypowe? Moje są ponoć wyglądem jak u noworodka; rozpulchnione i odbarwione. Może dr Janus odpowie?

czy glodowka kilkudniowa jest o.k.? - DR A. JANUS

Panie doktorze czytalam wiele na temat postow urynowych,m.in. ksiazka Malachowa o uzdrawiajacych glodowkach. Wiem,ze te 20-30 dniowe posty sa bardzo skuteczne w leczeniu schorzen przeroznej masci, szczegolnie jesli chodzi o jelita . Oczywiscie mieisaczna przerwa w jedzeniu nie jest dla wszyt

Re: Gratulacje Panie Janus

Ciemność ,ciemność widzę na budowie Starostwa .Chyba jest ostatni stopień zasilania,ze prądu brak? A budowa stoi bez zasilania, a miało być tak pięknie?

Re: Do Janus50

to rok własny 5/14 a więc też nie rewelacja. Generalnie ja osobiście bym się wstrzymał, jednak życie człowieka, jego decyzje i plany to nie tylko data urodzenia, składa się na to bardzo wiele czynników wymagających dogłębnej analizy. Pozdrawiam i życzę powowdzenia

Re: Janus i Junona

biedrona1 napisała: Ciekawe czy ktoś w Polsce nosi > to imię. Nosi, nosi, czemu by miał nie nosić :) Janusów jest 6-ciu (według Grzeni Janusz to twórcza modyfikacja Jana, a nie odpowiednik Janusa), a Junon - 8. Swoją drogą dziwnie bym się czuła, mając na imię Junona

Kiedy grzmi, nigdy nie rozmawiaj przez telefon i uważaj na piorun kulisty. To prawda? [FAKTY I MITY O BURZY]

Kiedy grzmi, nigdy nie rozmawiaj przez telefon i uważaj na piorun kulisty. To prawda? [FAKTY I MITY O BURZY]

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin