Przeszukano 111 866 750 wypowiedzi na 1 216 forach

a ja wiem gdzie za darmo - pozostałe wpisy

Soruj: wg trafności wg daty

Gdzie rodzić w W-Wie za darmo?

Mieszkam na Żoliborzu, mam termin na wrzesień. szukam dziewczyn , ktore zamierzają rodzić "za darmo" i takich które rodziły bez dodatkowych opłat. Prawie wszystkie dziewczyny mają opłacają lekarzy, położne itd. Ja cały czas waham się miedzy Żelazną (lepszy?) a Bielańskim (bliżej). Nadal nie

BSz online za darmo - gdzie???

Dlaczego nigdzie nie mogę znaleźć BSz online za darmo? Jest Klan, MjM, nawet nowsza Galeria, a Barw nigdzie nie ma... Zależy mi na tym, bo nie wiem czy jak będzie tylko cyfrowy sygnał TV moja nagrywarka DVD będzie mogła nagrywać. Teraz jest OK bo jest jeszcze wciąż sygnał analogowy.

gdzie myją auta za darmo?

w Warszawie, na Rondzie Zesłańców. No, może nie całe auta, tylko szyby. Mi zdarzyło się to już 2 razy. Od lat czatują tam goście od mycia szyb. Przedtem jacyś tacy czarniawi, nie wiem - Bałkany czy Kaukaz, potem nasze rodzime punki, a teraz w miarę normalnie wyglądający młodzi. Podchodzą

Gdzie www za darmo ?

Jak wyżej. Interesuje mnie zamieszczenie już gotowej strony www, za darmo lub niewielka kwota.

Gdzie "oddam za darmo"?

Gdzie mogę umieścić ogłoszenia typu "oddam za darmo"? Mam kilka zbędnych rzeczy, których żal wyrzucić, bo może komuś się przydadzą. Chodzi mi oczywiście o Częstochowę, może istnieje jakiś serwis lokalny? Ten reklamowany u góry strony jakiś taki obrośnięty internetową pajęczyną się wydaje

Gdzie za darmo wymieniają olej samochodowy?

Tak jak w temacie. Interesuje mnie gdzie w Rzeszowie po zakupie oleju amochodowego wymienię go za darmo? Może ktoś jeszcze wie gdzie w takim serwisie są atrajkcyjne ceny olejów?

zęby gdzie leczyc za darmo

Czy ktoś wie gdzie mozna leczyc zeby za darmo na kase chorych, czy istnieją jescze takie gabinety i co mam zrobic człowiek którego nie stac na prywatne wizyty u dentysty ?

a ja za darmo mam :)

poprzez logowanie się. I jest kompletnie wszystko za darmo. Także jeśli ktoś chętny, to link poniżej :) -- odlotek.pl/zaproszenie/24843

gdzie można zjeść za darmo ?

głoduje 3 dzień, a nie znam tu nikogo kto mógłby mi pomóc może gdzieś mogłabym z moim chłopakiem zjeść za darmo ? jakieś instytucje? utrzymujemy się z renty chłopaka a renta dopiero 15 maja. :(

za darmo

gdzie moge pobrac za darmo gre scrabble ( nie intereseuje mnie gra na stronach typu kurnik, chce pobrac gre na kompa zeby graz z 2 osoba lub komputerem)

gdzie za darmo sa studia za granica??

chce studiowac za granica byle gdzie aby za darmo czy wiecie cos na ten tema??

Wiecie gdzie . . . ?

Wiecie gdzie można ściągnąć program do projektowania ubrań , ale taki żeby był za darmo . ? :)

Gdzie w W-wie można leczc niepłodność za darmo?

Czy może znacie przychodnię albo dobrego lekarza gdzie można leczyć tą dolegliwość w ramach ubezpieczenia?Ja na razie chodze prywatnie cały rok i w sumie bez rezultatów na razie lekarz z aleciłmi zrobienie 1 ważnego badania ,a myślę ,że tych badań powinno być trochę więcej.Proszę napiszcie bardzo

Sex za darmo

Ty gamoniu! Gdzie ty żyjesz! Nic nie ma za darmo! A teraz idź się wyspowiadać księdzu, bo zgrzeszyłeś. I przestań się już tak ślinić. Nie ma cycków, cipek i członków. Nie ma. Jesteś tylko ty, spocony i gruby katolik, i zasmarkany ekran twojego monitora. A teraz, wrzuć na luz. Pa lulu a jutro

Gdzie wyleczą zęby za darmo

mi nie potrzebne dentysty !! nie myje od trzech ( 3 ) lat zębów i mi tylko smierdzi a z zębami mi sie nic nie dzieję .... jem slodycze ogolnie wszystko chyba sie organizm przyzwyczaił

Gdzie można zamówić Biblie za darmo?

Witam, mam pytanie czy wie ktoś może gdzie można nabyć przez internet Pismo Święte za darmo? Płacąc jedynie za koszt przesyłki...

aukcje za darmo!!

napisz do mnie edyta955@wp.pl a ja wysle Ci zaproszenie na stronke gdzie bedziesz mogl wylicytowac super rzeczy za grosze(doslownie)

gdzie w Paryżu internet za darmo???

Witam, czy wie ktoś może czy są w Paryżu jakies miejsca gdzie mozna za darmo skorzystać z internetu??? Dzięki za odpowiedź :)

.....................Ja wiem, gdzie ?!............

W seminarium duchownym o. Rydzyka, tylko musisz mieć pieniądze, bo za darmo oni nie wchodzą w układy... . -- Rydzyk sługa boży. Prezydent IV RP nie kradnie

Wróżby za darmo gdzie znajde ?

Witam czy byłby ktos chętny powróżyć mi za darmo? Zalzemy mi na tym poniewaz mam chore dziecko i jestem ciekawa czy kiedys wyzdrowieje i bedzie zdrowy jak inne dzieci..dziękuje i pozdrawiam

apteka-lekiprawie za darmo

czy ktos wie gdzie w czestochowie jest lub sa apteki gdzie leki mozna dostac za pare groszy? pamietam ze dawniej taka apteka byla za Jasna Gora. a teraz? czy nadal jest zasada ze za leki placi sie "co laska"?

BSz online za darmo - gdzie???

Czy można gdzieś oglądać na bieżąco Barwy Szczęścia online za darmo ? Chodzi mi o taką stronę jak z Klanem www.tvp.pl/vod/seriale/obyczajowe/klan/odcinki-2201-2300

Re: Gdzie rodzić w W-Wie za darmo?

Witam, za darmo można rodzić w szpitalu MSWiA na Wołoskiej(a obecność bliskiej osoby przy porodzie kosztuje 100 zł). Jeśli jest się zainteresowanym można wcześniej obejrzeć oddział - ja akurat trafiłam na przemiła położną która wszystko pokazała i odpowiedziała na wszystkie pytania

Biblia za darmo

Piszcie gdzie i jak można otrzymać Biblię za darmo (ewentualnie po koszcie przesyłki), np. wysyłkowo. -- Wyłamałem pręty w klatce, mają mnie za świętokradce.

Gdzie bez BIK? Gdzie za darmo? Gdzie najszybciej?

Jeśli szukasz odpowiedzi na te pytania, warto więcej poczytać o pożyczkach przez internet. Nie masz czasu czytać umów i regulaminów - tam są przedstawiane w skrócie najważniejsze rzeczy. Opisy pożyczek są proste ale bogate w treść. Zadbaj o to, żeby nic Ci nie umknęło! Bo warto wiedzieć wszystko

Znowu za darmo mnie tniecie !!!

Zostałem w wulgarny sposób zaatakowany ! na forum Religia ! nacisnąłem na kosz nie skomentowałem obrażającego mnie postu !! No a w zamian przeczytałem ze" znowu dość ze znowu mnie kasujecie ", to ja do k... nędzy pytam za co znowu ?? Raz zachowałem sie jak wam pasuje a w zamian za trzy dni znowu

Gdzie mammografia za darmo w Warszawie?

Może ktoś orientuje się, czy w Warszawie można gdzieś zrobić mammografię za darmo. W r.2002 robiłam mammografię za darmo w Centrum Onkologii na Ursynowie, a w tym roku okazało się, że jestem już za stara bo urodziłam się w r.1944 i takim jak ja już tam mammografii nie robią.Ponieważ jestem już

a dlaczego za darmo?

Czytam tutaj błagalne wpisy - powróżcie za darmo. A dlaczego? Chodzę do swojej wróżki ale nei przyszlo mi do glowy żeby jej nie zapłacić: ona pracę wykonuje przeciez. Dentysta za darmo was nie przyjmie a też można mu zarzucić ze dla idei powinien pracować: ku polepszeniu zdrowia społeczeństwa. Za

Re: Gdzie rodzić w W-Wie za darmo?

Ja też mieszkam na Żoliborzu i też termin mam na wrzesień (08.09). Zamierzam jak najbardziej rodzić za darmo!!! A zastanawiam się nad szpitalem na Solcu i nad Bieleńskim. Jestem bardziej skłonna jechać do Bielańskiego - jest bliżej tak jak sama stwierdziłaś a to duży plus dla męża i rodziców

Psychoterapia za darmo

600 zł na terapię. Może któraś w Was mogłaby poradzić gdzie jeszcze szukać albo wskazać konkretne miejsca gdzie mogłaby zadzwonić i znaleźć pomoc. Była przygotowana na okres oczekiwania miesiąc, dwa, ale za dwa lata... Przecież przez ten czas kogoś może już nie być bo choroba doprowadzi do

Psychoterapia za darmo

600 zł na terapię. Może któraś w Was mogłaby poradzić gdzie jeszcze szukać albo wskazać konkretne miejsca gdzie mogłaby zadzwonić i znaleźć pomoc. Była przygotowana na okres oczekiwania miesiąc, dwa, ale za dwa lata... Przecież przez ten czas kogoś może już nie być bo choroba doprowadzi do

Re: Gdzie rodzić w W-Wie za darmo?

Ja zamierzam rodzic w IMID na Kasprzaka, tam w ogóle wszystko jest za darmo (łącznie z zzo), i nie można oficjalnie wynająć położnej. Jedyne, co można, to pojedyńczą salę poporodową, ale ja akurat nie chcę. Niezależnie od tego, czy chcesz rodzić z mężem, czy bez, chyba warto go ze sobą

Za darmo znieczulenie zewnątrzoponowe - gdzie?

Dziewczyny rodziłam w Warszawie w szpitalu na Inflanckiej, w którym za znieczulenie zewnątrzoponowe trzeba było zapłacić 500 zeta. Czy w Warszawie są szpitale (ewentualnie gdzie) w których za owe znieczulenie nie płaci sie wogóle lub płaci sie mniej? Ponadto za poród rodzinny trzeba było

gdzie można oddać za darmo stary monitor????

gdzie można oddać za darmo stary monitor???? wiem, że są jakieś ogłoszenia po autobusach. prosze o telefon

Retkinia,gdzie do lekarza za darmo?

Zachorowalem chyba a kompletnie sie nie znam na tych NFZetach. Jestem zapisany do przychodni do ktorej chodzilem od lat no i zeby sie dostac do tego lekarza pierwszego kontaktu, czy tez podstawowej opieki nie wiem jak sie to teraz nazywa, to albo zapisac sie trzeba z kilkudniowym wyprzedzeniem

Gdzie za darmo oddać żużyte opony

Gdzie moge oddać bezpłatnie zużyte opony ? Dodam że byłem u jednego wulkanizatora i nie chciał przyjąć. Nie mam zamiaru jezdzić po całym Poznaniu i prosić się od przyjęcie, musi być jakiś punkt zbiórki. Na gratowisku chcą 5 zł od sztuki - też bezsensu. Ktoś coś wie ?

Gdzie w w-wie urodzę z mężem za darmo

Witam dwa lata temu rodziłam za darmo w IMiDZ teraz juz troche nie jestem na czasie w tych opłatach. Teraz tez chcialabym rodzic bez dodatkowych oplat ale chcialabym miec meza przy sobie - jezeli sa takie szpitale prosze o namiary bo tez nie chce tak jezdzic bez sensu od szpitala do szpitala

Słodycze za darmo!

Podaj swojego meila a zaproszę cię na stronę gdzie uzbierane punkty można wymieniać na słodycze. Strona jest całkowicie za darmo. Słodycze wysyłane są także w 100% darmowo. Odpowiedz już teraz! Warto!

Kursy angielskiego za darmo w Londynie?

czesc , czy ktoś sie orientuje gdzie w Londynie można się uczyć angielskiego za darmo- Wiem ze są takie szkoły tylko nie wiem gdzie i gdzie warto -ktore dobre? dzieki z góru za odpowiedź

Re: Gdzie rodzić w W-Wie za darmo?

To dziwne, napisałam do nich ostatnio maila (na Zelazną) i bardzo miło mi odpisali. Oczywiście radzą zadzwonić na izbe przyjęć i sprawdzic czy sa miejsca.Ale generalnie zrobili na mnie pozytywne wrażenie. A na jakiej dzielnicy jest szpital na starynkiewicza? Mieszkam na Zoliborzu i nie

Internet za darmo

Podobno Rzeszów ma mieć dotację z funduszy Unii Europejskiej na komputeryzację i wzrost komunikacji elektronicznej- chodzi o internet. Czy ktoś wie coś o tych faktach i ich przełożeniu na praktykę?. Jak i gdzie można się starać o taki bezpłatny dostęp ?

Re: Gdzie rodzić w W-Wie za darmo?

Ja rodziłam 2 lalta temu w Bielańskim, wszystko za darmo. Nie wiem, czy opłaca sie brac połozna bo ja np byłam jedyna osobą na 6-os porodówce wiec i tak miałam i lekarza i położna tylko dla siebie. Ze znieczulenia nie chciałam, wiec tez odpadło. Męza warto miec przy sobie przynajmniej na

Ja daje milsci za darmo

panowie prawdziwi mezczyzni znaja mnie z mojej bezkompromisowosci: mowie co na jezyku. Z polykiem tez jednak. Coz to takiego dziwnego ze chce dac dupy za darmo temu kto poowie skad sie bierze akredytywa? Nawet ten doktor z jakims dyplomem z australisjkiego buszu nie wie. I tak bym mu nie

probki za darmo !!!!

czy znacie jakies strony gdzie mozna dostac probki kosmetykow za darmo,albo jakies inne gadzety? kiedys na stronie scherling byly pudeleczka na tabletki ,ale teraz nie moge znalesc:( a moze jakies fajne konkursy?

gdzie poród rodzinny za darmo w Warszawie?

wiem, ze na Starynkiewicza, podobno na Solcu i od niedawna na Karowej. Czy to prawda? A moze jeszcze innych szpitalach nie płąci się za obecność męża?

Stwórz swój biznes w internecie za DARMO

Chcesz zacząć biznes w internecie, ale nie wiesz jak? Możesz to zrobić na początku ZA DARMO. Trzeba wiedzieć tylko gdzie szukać takich narzędzi. Chcesz wiedzieć jak ja to robię, WEJDŹ na mojego fanpaga, polub a będziesz dostawać na swoją skrzynkę darmowy kurs

gdzie za darmo polskie stare filmy ?

moze ktos polecic dobra strone interesuja mnie tylko stare polskie filmy najlepisj za darmo .

gdzie w trójmieście znieczulenie za darmo?

witajcie kuleczki :-) będę bardzo wdzięczna za informację, gdzie w trójmiescie podadza mi znieczulenie za darmo, no i przy okazji gdzie poród rodzinny również bez opłat Jeden poród juz przezyłam i na razie wystarczy... z góry dzięki wielkie za info pozdarwiam serdecznie wszystkie

za darmo?

wie ze cos, za co trzeba gdzie indziej zaplacic, w kraju moze byc > zrobione prawie za darmo. Marie_ann, na świecie nic nie jest za darmo, tylko koszty są inaczej rozłożone. -- uczciwy jak

A w Lubinie za darmo

nie można niczego usuwać - wyjaśnia rzecznik. Obecnie komunikację prowadzi spółka PKS Lubin S.A. W przyszłym roku miasto rozpisze nowy przetarg. Wokół Lubina też za darmo ■Gmina darmową komunikację wprowadziła od 1 sierpnia. ■Transport dla mieszkańców gminy organizuje

gdzie zostawić auto w budapeszcie za darmo ? :))

Witajcie potrzebuje zostawić gdzieś starego seacika w budapeszcie na 2 tygodnie za darm. Tzn tam gdzie nie ma opłat za parkowanie i jak wróca to auto nie będzie stało bez kół :p Dobrzeby było aby to miejsce miało jakieś sensowne połączenie z lotniskiem. Wiem wiem nie zjedzccie nmie ale my

>>słodycze za darmo!!!

:) olciak111.pinger.pl/m/3709117/slodycze-praktycznie-za-darmo-3

LO dla dorosłych – gdzie za darmo?

Witam. Czy w Łodzi mogę się uczyć w LO zaocznym gdzieś za darmo? Nie piszcie mi tu proszę tylko o ap edukacja czy cosinusie. Z góry dziękuję za namiary na szkoły.

a ja oddam za darmo

przecie oni to przysyłają w ilości 10 sztuk za darmo. Ja mam jeszcze 5 i oddam za darmo. Pozdrawiam

Gdzie w Wa-wie zrobić za darmo biopsję guzka

Bardzo prosze o pomoc muszę pilnie zrobić biopsję guzka na tarczycy. Gdzie to moge zrobić w Warszawie, najchetniej w ramach kasy chorych?

Gdzie za darmo umiescic zdjecia w Internecie

Chcialbym zamiescic kilka ciekawych zdjec w Internecie. Oczywiscie za darmo. Czy wiecie, jak to mozna zrobic? Czy ktos oferuje darmowe www strony?

a mnie powrózyła za darmo

Też zalicytowałam jej wrózbę na allegro. Ta Pani Aurelia powróżyla mi za darmo w zamian za wystawienie jej ładnego Pozytywnego komentarza na aukcji :-))) Nic mnie to nie kosztowało, fajnie bo akurat nie mam kasy za bardzo.

kosmetyki MAYBELLINE za darmo

Wpisz w tresc swoj adres mailowy :) Wysle link gdzie dostaniesz formularz,wypelniarz go.... A kosmetyki same do Ciebie przyjda :) ja z tego kożystam i polecam

kosmetyki MAYBELLINE za darmo!

Wpisz w tresc swoj adres mailowy :) Wysle link gdzie dostaniesz formularz,wypelniarz go.... A kosmetyki same do Ciebie przyjda :) ja z tego kożystam i polecam ;)

KINO ZA DARMO ???

słyszałem ostatnio od znajomych ze bilety do kina (seanse dziecięce) do któregoś roku życia są za darmo, aż mi się nie chce wierzyć więc może WY coś wiecie na ten temat, kina podobno tego nie przestrzegają ale można się wykłócić i wejść za darmo - przecież rodzice i tak muszą zapłacić za

KINO ZA DARMO???

słyszałem ostatnio od znajomych ze bilety do kina (seanse dziecięce) do któregoś roku życia są za darmo, aż mi się nie chce wierzyć więc może WY coś wiecie na ten temat, kina podobno tego nie przestrzegają ale można się wykłócić i wejść za darmo - przecież rodzice i tak muszą zapłacić za

Cieżarówki na A2 - za darmo?

Dzisiaj usłyszałam w któryms poznańskim radiu informację interesującą niezmiernie. Otóż: "ciężarówki będą autostradą jeździć za darmo, pod warunkiem posiadania winietek (co i tak jest chyba obowiązkowe??? tyle że nie wiem, czy również dla tych poruszających się wyłacznie w ruchu krajowym

Wrocpedia - Reklama dla Firm za darmo!

mieszkania, o której odjedzie tramwaj z Twojego przystanku. Wiemy, gdzie znaleźć ekipę remontową, gdzie wysłać dziecko do przedszkola. Turystom polecamy najlepsze hotele, a paniom kosmetyczkę lub fryzjera. Wrocpedia.pl - Twoje źródło informacji o Wrocławiu Prowadzisz firmę we Wrocławiu dodaj darmowe

Najlepsze ligi typerów za darmo

Od pewnego czasu interesuje mnie tematyka darmowych lig typerów. Chodzi mi o takie konkurs gdzie gracze obstawiają mecze za darmo i mogą wygrać różnego rodzaju nagrody. Znacie jakieś http://itotolotek.pl/darmowa-liga-typerow-2018/ darmowe ligi typerów i możecie jakąś polecić?

A4 za darmo

gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,3740344.html A ja slyszalem, ze ona MUSI byc bezplatna do pierwszego przegladu gwarancyjnego (rzekomo 2012), bo takie sa przepisy w przypadku inwestycji

Re: Gdzie parkować za darmo?

q.r.w.a. jaki dziwny koleś... złamał przepisy i jeszcze się pyta czy ma za to zapłacić! może ja za ciebie zapłacę matole??? Gdzie parkować za darmo? tam gdzie nie ma strefy opłat!

Internet za darmo

wyciągnąć z plecaka swojego palmtopa??? No oczywiśćie jeżeli czyta Gazetę.... :))) A może jakiś znak??? Ulotki informacja na darmowym planie miasta, gdzie podane są odległości i czas dojścia, dojechania na rowerze itp do najważniejszych punktów, może mapka rowerowa po Toruniu.....ech zagalopowałem

gdzie w Warszawie znieczulenie za darmo?

Jak w temacie to moja pierwsza ciąża, i oczywiście jestem przerażaona opowieściami jaki to straszny ból. Stąd moje pytanie czy któryś szpital w Warszawie dokonuje takiego znieczulenia za darmo, albo za niewielką opłatą?Oczywiście chodzi mi o poród ,,drogami natury'', nie przy ,,cesarskim

Re: gdzie oddać za darmo... ?

już oddałam, dzięki za podpowiedzi :) nie wiem czy dom dziecka chciałby taką dużą kanapę i czy zorganizowaliby sobie transport, a tak ktoś chętny przyjechał i sobie zabrał i mam nadzieję, że jest zadowolony

szkolenie za darmo

Koleżanko, moja droga emamo, poradź proszę, co zrobiłabyś na miom miejscu. Chodzę na szkolenie, szef nie płaci mi za to co zrobie, ja nie płacę szefowi za szkolenie. Ale jednak czas swój tracę...około 4 godz dizennie. Jest to praca, gdzie wymagane są zdolności artystyczne, ale niekoniecznie - bo to

Kosmetyki VICHY za darmo!!!

Znalazłam ciekawy portal gdzie za otrzymane punkty dostajesz prawdziwe kosmetyki firmy Vichy!!! Jesli ktos chce spróbowac niech napisze na mojego emaila lipka02@wp.pl a ja wysle link do strony. Dodatkowo za zarejestrowanie otrzymacie 10 punktów gratis!!! Polecam

za darmo ???? Nie stac mnie!

Po co jeżdzic tak daleko - na Wojska Polskiego róg Bogusława (tam gdzie szkoła języka angielskiego - na ostatnim piętrze kilka miłych i slicznych dziewczyn robi laskę i jest bardzo miłych. Naprawde fajna atmosfera i tanio. Paru laskom tu powim tak: my chłopaki korzystający z prostytutek wiemy

ścianki do ćwiczenia tenisa za darmo

cześć poszukuję w Warszawie drmowych ścianek, na których mogłabym ćwiczyć grę w tenisa. Wiem, ze taka jest np w Parku Skaryszewskim, a może wiecie gdzie mogę takie znaleźć?

Re: Gdzie rodzić w W-Wie za darmo?

Remont miał się skończyć w czerwcu ale przyznam że jeszcze nie sprawdzałam. Trzy tygodnie temu byłam i jeszcze trwał ale położna zapewniała mnie, że już niedługo się zakończy, natomiast nie potrafiła mi powiedzieć czy ceny ulegną zmianie. Ja jestem raczej przekonana co do tego szpitala (ja i

A ja wykonuję za darmo

Witam, chętnie wystąpię w roli drugiego fotografa na ślubie/weselu ZA DARMO. Oferuję: - Zdjęcia typu reportaż: zdjęcia z przygotowań, z ceremonii, z wesela - zdjęcia w formie cyfrowej (wyretuszowane) - Sesję w plenerze (naturalne fotografie; ciekawe miejsca; zero kiczowatych ramek

Licencja na wychowanie-gdzie on-line za darmo?

Gdzie można oglądnąć wszystkie odcinki licencji, także z pozostałych serii on-line za darmo? Wie ktoś może?

za darmo AUTOBUSEM

DO LECLERCA POWIEDZIANO MI TYLKO O "NOWEJ" LINII 38 A TA WIEM ZE NALEZY DO MPK I BEZPLATNA TO ONA NAPEWNO NIE JEST.....

Prześwietlamy reklamy: Inteligo, czyli za darmo...

Kocham Inteligo. A wiecie za co ? - Nie spotkałam tu jeszcze tępego konsultanta, z którym nie mogłabym się dogadać. A gdzie indziej - i owszem, od czasu do czasu...

Re: Gdzie w W-wie poród rodzinny za darmo?

a to chyba jakieś zmiany nastąpiły, bo ja w 2004 musiałam na Karowej za rodzinny zapłacić 400pln..

ja im a oni mnie,za darmo.

lekarze odpłacili się dla mnie za to,że zafundowałem im najdroższe studia za darmo.

Gdzie w sylwestra za darmo po 12?

Witam, Wiecie może gdzie można się udać, do jakiego klubu/ knajpki po koncercie na rynku głównym? Gdzie w tym roku wejscie moze byc bezplatne?(okolice rynku) Po doswiadczeniach zeszlorocznych nawet po 4 rano kluby zyczyly sobie min 200 zl za wejsce. Bede wdzieczna za rade.

nagrody za darmo

wiele osób mi to polecało, bo oni powygrywali pełno nagród, ale ja jestem nowa na tej stronce i mam trochę ptytań - czy za to sie naprawde nie płaci? bo pytałam mamy czy mogę sie zarejestrować ona powiedziała że tak ale że to napewno oszustwo bo nic nie ma za darmo - jak zdobywać punkty z góry

za darmo?!

Czytam w dzisiejszej Gazecie Stołecznej nagłówek "Znowu za darmo", rzecz dotyczy oczywiście badań w szpitalu. Czytam i krew we mnie wrze. Pytam się: Za darmo?! Nie ma nic za darmo. Płacimy składki, podatki i opiekę mamy za darmo?! To niewiarygodne, że Gazeta - dziennik opiniotwórczy, w ten

Dużo próbek za darmo

darmowe-probki.pl tutaj znajduje się na prawdę masa próbek, czy wiecie może tylko jak się zarejestrować? koleżanka zarejestrowała się jakiś czas temu a ja już nie wiem jak :( darmowy-gadzet.pl - tutaj podobnie nie wiem jak - ale innym wiem, że się udało? a wam???? bo tutaj można podobno

Re: BSz online za darmo - gdzie???

Na "chomikuj" jest pierwsze 10 minut za darmo, albo za sms-a (około 6zł , ale może więcej rzeczy ściągnąć). A jak jesteś bardzo oszczędna to ja mogę Ci opowiedzieć za darmo co było. Który odcinek Cię interesuje?

Re: wróżby za darmo

ana.....a ja mam pytanie jesli jestes mi w stanie odpowiedziec, bo ja wlasnie rostaje sie z mezem do 3 latach i nie wiem czy wrocic do kraju czy zostac tu gdzie zyje??????????????????????

Daj mi za darmo TWOJE zdanie!

A o co mi znowu chodzi? O tych wszystkich Polakow, ktorzy wlaza tutaj i ZADAJA od nas wypowiadania NASZYCH wlasnych opinii na jakis temat. Co to jest?! Nie sprawdzi to-to nic samo! Nie dowie sie przynajmiej elementarnych informacji! A potem WYMAGA od nas opowiesci i oczekuje informacji

Re: Wymień mi co dostajesz za darmo.

Nie wiem kto i nie wiem gdzie udziela, wiem gdzie nie udzielają i dlaczego: bo dla studentów - a nie kandydatów czy kogośtam - są przeznaczone w tygodniu regulaminowe godziny dyżurów, na których można się dowiedzieć czego się chce. Państwowo - i legalnie, a prywatnie, to sobie można co najwyżej

_______kosmetyki VICHY ZA DARMO!!_______

Nowa akcja Vichy normaderm. Wystarczy wiedzieć gdzie na stronie ukryty jest tajny link, co wiedza tylko ambasadorki. Ja jestem ambasadorką i powiem ci to .Wejdz na

______kosmetyki VICHY ZA DARMO!_____

Super akcja normaderm, wystarczy wypełnic ankietę . Ale zbey miec do niej dostęp trzeba byc ambasadorką, link do ankiety jest tajny i ukryty na stronie. Ja wiem gdzie i juz mówie - Po kliknięciue w link

Re: Gdzie "oddam za darmo"?

Jeśli chodzi o ubranie to wrzuć do pojemnika tego żółtego. Sprzęt AGD RTV z tego co pamiętam przyjmował BETEL, przyjeżdżali swoim samochodem i zabierali. :) A co do ogłoszenia nie wiem. -- db Stop Internetowym Wariatom db db Mniej Idiotow Mniej Spamu d b

oddam za darmo

na forum miau powstal watek, gdzie mozna oddac za darmo kocie rzeczy lezace niepotrzebnie w domu, a mogace sie przydac innym kotom, zwlaszcza tym bezdomnym... akcesoria, karmy, leki (te ostatnie tylko wtedy, gdy lekarz je zleci, nie leczymy na wlasna reke), czesto sie zdarza, ze kotu sie

Adwokaci poradzą zupełnie za darmo. Gdzie?

A można się zwrócić,w sprawie ukradzionych mieszkań przez WMiLU, a potem przez ZBiLK. Szczeciński?

Re: Gdzie rodzić w W-Wie za darmo?

Za darmo na pewno mozesz rodzic na Starynkiewicza - jest darmowe zzo i poród rodziny (salki do porodu rodzinnego bardzo przyjemne). Ile kosztuje położna nie wiem, bo nie jestem tym zainteresowana - tez jestem zwolenniczką porodów bezpłatnych. Na Kasprzaka tez jest bezpłatne znieczulenie ale

Za darmo?

Za darmo? Są muzea na planecie, gdzie bilet kosztuje 5, 15, 45 USD i pomimo to kolejki mają po sto metrów... A u nas za darmo i wiatr piździ jak w kieleckiem. Pamiętam rok temu otrzymałem pierwszą nagrodę od kieleckiego muzeum - do dzisiaj jej nie sprzedałem a próbowałem na allegro za 1

Re: Gdzie rodzić w W-Wie za darmo?

jeśli nie chcesz rodzinnego porodu i rodzic na sali jednoosobowej to za poród się nie płaci. napisałam ostatnio maila z pytaniami na Zelazną. Byłam bardzo zaskoczona, bo b.szybko mi odpisali i w bardzo miłym tonie. jesteś pewna, że w Bielańskim jest już zakonczony remont na oddziale

Re: ginekolog za darmo - szybko!!!

a czy wiesz gdzie w sobote wieczorem mozna odwiedzic ginekologa, chodzi mi o recepte?

Re: Gdzie rodzić w W-Wie za darmo?

polecam..kolejny raz STARYNKIEWICZA super szpital super lekarze super polozne... trafilam tam z "ulicy"z polozeniem miednicowym dzidziusia!za 20minut mialam juz go przy sobie!z niczym i z niczego nie robia problemu..naprawde bardzo uczynni i pomocni... aha oczywiscie za nic nie placilam

Pięć rzeczy, które w samolocie dostaniesz za darmo

Pięć rzeczy, które w samolocie dostaniesz za darmo

The Suffering

naprawdę gonią.

Fabuła The Sufferingwie co jest prawdą, a co nie. Świetny klimat, bardzo dobra grafika i genialna fabuła - a co ważniejsze za darmo.

PerCiGal for Windows 8

PerCiGal for Windows 8 to program, z pomocą którego będziemy mogli dowiedzieć się wszystkie na temat wybranego filmu bądź serialu.

PerCiGal for Windows 8 jest aplikacją odpowiednią dla osób, które mają ulubiony film bądź serial i chciałby wiedzieć wszystko na jego temat

Zoner Photo Studio

Zoner Photo Studio jest programem, dzięki któremu będziemy mogli przejrzeć nasze pliki graficzne, a do tego dokonać prostej edycji tychże.

Zoner Photo Studio pozwoli nam stworzyć chociażby zdjęcie panoramiczne, a jeśli nie wiemy jak to zrobić – aplikacje wyposażono

Pou

, którą pokazują poziom głodu, ogólnego zdrowia, zadowolenia i zmęczenia - dzięki nim będziemy wiedzieli na co obecnie nasz Pou ma ochotę.

Pou dostępny jest na Google Play na system Android za darmo, a także na Appstore na iOS za niecałe 2 dolary. Z dnia na dzień zyskuje większą

Nawigacja NaviExpert

Omijaj korki i unikaj mandatów z Nawigacją NaviExpert! Pobierz nawigację i korzystaj z niej przez 7 dni za darmo.

Z NaviExpert oszczędzasz swój czas, bo nie stoisz w korkach! Nawigacja korzysta z informacji o ruchu drogowym. Dane te pochodzą od kierowców i dotyczą tego, jak

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin