Przeszukano 111 908 535 wypowiedzi na 3 032 forach

a ja mam inny problem - pozostałe wpisy

Soruj: wg trafności wg daty

Problem

Naprawdę uważasz, że największym problemem Stalina w 1938 r. byli Polacy w Rosji? ;-))

Problem

To główny problem w religii: Trudno uwierzyć w ciemno w świetlaną przyszłość. -- ----- "Czas spędzony z kotem, nigdy nie jest stracony"

Problem

rosjaiswiat1 napisał(a): > Nie bardzo wiadomo o ktora dyskusje Tobie chodzi. Czy o tej, co toczy sie tu, c > zy ta, co toczy sie "Wśród nadwiślańskich wahabitów" :-) Mam inny problem, w oparach dymu. Hookah i Ya Rayah Ta wersja "Emigranta" w wykonaniu Shantel chyba jest najlepsza?

Francuskie problemy

"rezerwowa" fregata le Languedoc z powodzeniem odpalając trzy pociski MdCN. Może niedługo dowiemy co było konkretną przyczyną problemów z pierwotną salwą. Także jeden z pocisków SCALP-EG nie został odpalony z pokładu myśliwca Rafale. 5 myśliwców przenosiło 10 sztuk pocisków, a odpalono 9 z nich.

Jaki problem?

Puścić w telewizji trochę programów/filmów zachęcających do bycia gejem i problem sam się rozwiąże. -- Cechy faszyzmu wg Umberto Eco: So, 17-03-2018 Forum: Świat - Jaki problem?

Problem z polskimi znakami

Cześć, Zidentyfikowaliśmy problem polegający na zmianie polskich znaków diakrytycznych na znaki zapytania w trakcie zapisu/ publikacji wpisu w starym edytorze. Problem jest w trakcie naprawy. W związku z tym, prosimy was o chwilowe nie korzystanie ze starego edytora bloxa w trakcie tworzenia

Re: Będzie problem

Nie bedzie problemu. Jarek powie ze to ci paskudni Niemcy ukradli projekt pomnika, a Macierewicz to udowodni :-)

Problemy

Ja mam druga zaslone do zawieszenia, bo swiatlo z silnego oswietlenia podworka mi przeszkadza, ale boje sie ze jak powiesze to szyna nie wytrzyma...

Re: Problem z pocztą

Dzis rzeczywiscie dwa razy nie udalo mi sie natychmiast wejsc na poczte ... ale dla mnie to nie problem, bo wchodze wtedy bezposrednio na fora... :D

Problem z pocztą

Juz od -2 ch tygodni sa jakieś problemy z przerwami do zalogowania się na pocztę. Wkurzona jestem co oni robią. Nie potrafią zreperować tylko grzebią i grzebią bez efektu.

Nie widze problemu

krimana napisała: > Ponoć z przerażeniem w oczach wszystkim na około gada, że PIS chce go zaaresztować. Nie widze problemu. byly Prezydent Brazylii Lula juz siedzi w wiezieniu i dalej kandydute na Urzad Prezydenta.

Re: Problem ze wzwodem

Obstawiam, że to po prostu nuda. Bardzo często problemy ze wzwodem pojawią się, gdy facet jest po prostu znudzony, gdy w sypialni nie dzieje się nic ciekawego. Polecam zainwestować w kilka fajnych gadżetów dla dorosłych ( http://abcerotyki.com.pl erotyczne zabawki naprawdę potrafią zdziałać cuda

Mam problem z ematką

Czy jest tu ktoś równie nienormalny jak ja, kto polubił jakąś osobę i przejmuje się jej problemami? -- "Wstać rano, zrobić przedziałek i się odpieprzyć od siebie. Czyli nie mówić sobie: muszę to, tamto, owo, nie ustawiać sobie za wysoko poprzeczki i narzucać planów, którym nie można sprostać. Bez

Re: Problem z rodzicami

Jedyną sensowną poradą jest polecenie terapii DDA dla siostrzeńca. Jeśli jego dziewczyna zobaczy, że on chodzi i że to mu pomaga poukładać sobie sprawy związane z problemami jej rodziny, to może też zacznie. Z czego wynika brak czasu "na wszystko" u dziewczyny? Czy nie właśnie z problemów jakie ma?

Re: Problem z bookingiem

ja do bookingu dzwonię w razie problemów. i zawsze rozwiązują miło i sprawnie (miałam raz podobną sytuację, właściciel prosił o odwołanie (szkoda, ładne było), booking zaoferował zamiennik w tej samej miejscowości koszty ponad pokrywając (czy booking czy właściciel nie wiem), poszło sprawnie, parę

Re: Będzie problem

Problem jest, ale w tym, że zespół czegoś tu nie zrozumiał. Plagiat ich wcale nie boli - oni sami się czegoś jakby boją.

Re: Problem z rodzicami

blue_meerkat napisała: > Nikt nie napisal zeby sprobowac zrozumiec w jaki sposob siostrzeniec wybral dziewczyne... Ta para zna się od szkoły średniej. Parując się w liceum nie myśli się o problemach pochodzenia z patologicznej rodziny, bo nikt raczej nie planuje w tak młodym wieku ślubu

Cera- problem

Może któraś z Was też ma coś takiego. Od zawsze mam problem z drobną kaszką pod skórą. Korzystanie z kosmetyczki(czy to mikrodermbrazja czy oczyszczanie) jest na chwilę. Kiedy robię inensywniejsze peelengi, maseczki oczyszczające moja skóra , która poza tą "kaszką" nie sprawia mi większych kłopotów

Problem z bookingiem

, że rozezna sprawę. Dostałam potem jeszcze maila od właściciela obiektu, że przez pomyłkę było na bookingu dostępne, bo oni w tym terminie nie mają miejsc i że problem jest po stronie bookingu. Od dwóch dni żadnego odzewu, kasa też nie wróciła. I -- pieczywo zeby nie obsychalo trzymaj w wiadrze z

Re: Problem z rodzicami

ba-7 napisała: > Ja mam nadzieje, że na terapię pójdą oboje Myślisz, że siostrzeniec czuje, że sam ma problem, z którym powinien iść na terapię? Oczywiście ja nie mam wątpliwości, że ma, ale wiem, że osoby, których problem alkoholizmu nie dotyczy bezpośrednio (jak im się wydaje), bardzo się

Re: Koleje śląskie mają problem

https://silesion.pl/problemy-na-kolei-zablokowal-sie-system-09-04-2018 PROBLEMY NA KOLEI ZABLOKOWAŁ SIĘ SYSTEM - Silesion - 09.04.2018 -- :serce:

Problem z instalacją wodną - problem ciepłej wody

Pomocy ! W nowo wybudowanym domu coś z ciepłą wodą jest nie tak, posiadam piec Saunier Dival, do tego zasobnik 100l. CO działa, wszystko ładnie. Generalnie jest problem z ciepłą wodą. Nasz hydraulik (fachowiec) przerabiał już coś nie jednokrotnie. Wracając do problemu. Na pierwszym punkcie

Re: Toalety katowicki problem

Noto teraz już nie mamy problemu tylko "gniota" z którym nie wiadomo co zrobić -- :serce:

Re: Problem ze wzwodem

dwoje. I staramy się zapomnieć o dawnych problemach. Wiadomo, że jak najszybciej będę musiał iść do lekarza, żeby poznać przyczynę tych problemów, ale na to jeszcze potrzebuję trochę czasu.

Re: Koleje śląskie mają problem

http://katowice.wyborcza.pl/katowice/7,72739,23274178,koleje-slaskie-maja-problem-pasazerowie-musza-sie-liczyc-z.html?disableRedirects=true KOLEJE ŚLĄSKIE MAJĄ PROBLEM -=- Wyborcza - 16.04.2018 -- :serce:

Dziwny problem z koteczką

ktoś miał podobny problem? Jak zaradzić? Da się w ogóle? -- Właśnie się dowiedziałam, jak bardzo jestem do tyłu z trendami makijażowymi... jamsu, primer, cakey look, cera porless i wy-airbrushowana, dewy look, finisher sulwhasoo, sleeping pack, urban decey. Jestem zapuszczoną diznozaurzycą - by

Re: Strasznie poważny problem

wersja_robocza napisała: > Zmowa. > I nagle wchodzimy my... dawno niewidziane. :cool: Całe na biało :) Siemka, siemka, stare trolle. Wychodzić z norek, tyle ważnych problemów do omówienia, rady same się nie dają!

Re: Problem z polskimi znakami

Problem został już rozwiązany i wszystko powinno działać poprawnie. W razie kłopotów prosimy o kontakt na blox@agora.pl

problem jest w tym,

że - gdybyś napisała, że martwisz się o męża i nie wiesz, jak mu pomóc, na pewno dostałabyś więcej zrozumienia ale ty napisałaś, że mąż cię wkurza, że nie akceptujesz, nie wytrzymujesz jego autentycznego, trudnego problemu dlatego dostałaś to, co dostałaś

Wszystkiego -macie taki problem podstawówka

Dziewczyny czy macie problem z wszami w szkole? Bujam się z robactwem od stycznia co wstępie to wraca

Problem z palcami

Witam, uwielbiam grać, w koszykówkę, natomiast mam pewien problem, ponieważ mam bardzo podatne na urazy palce. Zawsze coś się musi stać czy to wybić, czy spuchnać, jest to dość uciążliwe. Czy sa jakies ćwiczenia by wzmocnic palce, czy jakies akcesoria by unikać podobnych sytuacji? Z góry dziękuję

Re: Mam problem z ematką

Lubić lubię, ale szczerze powiedziawszy nie przejmuję się problemami na tyle, by do kogoś pisać na priv. Widocznie jesteś bardzo empatyczna.

Re: Adopcja - problem z miłością.

ale zobacz ile ci radości sprawiła tym swoim problemem! i uważasz czego życzysz.. zresztą sama piszesz o karmie

Re: Problem z rodzicami

. To jednoczesnie pozbawia kontroli nad druga strona i dlatego dla wielu nei do zakceptowania. W razie rozwodu tez nie ma problemu z podzialem majatku.

Re: Problem z instalacją wodną - problem ciepłej

Jeszcze jedyny problem to zamienione rurki w łazience, z lewej strony jest podpięta zimna woda a z prawej ciepła no i hydraulik pomylił się podłączając ciepłą wodę do spłuczki, może to rarytas, że podczas spłukiwania wody leci ciepła woda, lecz powoduje to uruchamianie się pieca co jakiś czas i

Re: problem ze szwagrem

A osoba towarzyszaca ma imo obowiazek dostosowac sie do oczekiwan gospodarzy. Dla mnie problem nie w sepieniu.

Re: Problem z rodzicami

jest jeszcze spora szansa zapobiec problemowi - zamiast na zaś wymyślać rozwiązania, jak przetrwać. Tzn. to jest być może dobre rozwiązanie tak w ogóle - ale nie w opisywanym przypadku. -- Fanatyzm jest jedyną siłą woli, którą mogą osiągnąć także słabi i niepewni. (Friedrich Nietzsche)

no problem

A cóż to za problem wcisnąć się w 60-tysięczny tłum,takim ruskim lub niemieckim agentom ?

Problem

Myślisz, że się dopcham? Przecież polska służba zdrowia ma dziś tylko jeden problem. Problem pod tytułem Beata Szydło! ;-))

Re: Problem z rodzicami

ba-7 napisała: > ...a siostrę......chyba tylko mogę wspierać, bo ona wie, że syn zostając w tym związku będzie miał problem na długie lata... > do zerwania z dziewczyną nie odważyłabym się go namawiać, nawet jeśli z terapii nie skorzystają. A może jednak siostrze powinnam to

Jakie problemy?

Teraz jest jakiś trend, że jeśli dziecko nie ma samych szóstek, to ma "problemy z nauką"?

Re: Muzulmanski problem - narastajacy...

To jest rzeczywiscie wielki spoleczny problem. Ale, poki co, nie bylo zamachu wiec moze Gott ist mit ihm? PF

Re: Problem koleżanki

No co Ty, to by znaczyło, że 'laska chce sie ewidentnie pozbyc problemu', a to przecież nie w stylu jolki. Zbyt na to szlachetna jest.

Rodzice/problem z pamięcią?

szpitalu, rozmawiając że mną cały czas mówiła o nim do mnie dziadek. Wtedy myślałam, że to reakcja na duży stres i wtedy poważna choroba ojca. Dziś wystraszylam się tym, co tato powiedział. Do jakiego lekarza? Neurolog? Mialyscie podobna sytuację? To jakby cofnięcie w czasie. Innych problemów z pamięcią

Re: Problem z rodzicami

poszła? Przecież nie zagrozi jej wyprowadzeniem się...., a problem trwa już kilka lat. Dobrze było jak studiowała i pracowała, bo tłumaczyła się brakiem czasu i rodziców nie widywała po kilka tygodni, podobno już wtedy wyciągali od niej pieniądze. Z siostrzeńcem znają się od szkoły średniej, on pomagał

Re: Adopcja - problem z miłością.

Masz prosciutki emocjonalnie swiatek princess i mysle, ze to ty jestes rozpieszczona emocjonalnie i nie tylko. Po prodtu to problem za skomplikowany dla ciebie.

Re: Adopcja - problem z miłością.

serio myślisz że ona nie wie że ma problem? i że ty swoim "ja bym tak nie zrobiła!" jej to uświadomisz? egocentryzm level max..

Problem z bilirubina

Cześć Mam problem odnośnie poziomu bilirubiny, mianowicie oscyluje gdzieś w granicach 1.3-1.5. Właśnie przeszedłem wszystkie badania do wojska i wszystko było w normie, tylko ta bilirubina... Poprawiałem wynik 1.34 ale po poprawie wyszło jeszcze wiecej bo 1.5. Lekarz tak czy siak wydał mi

E tam problem

Adrian odsyła do Trybunału Kaczyńskiego i ma problem z głowy. -- Po tępocie poznacie (PiS)ich.

Netflix - problem

Kupiłam podstawowy pakiet w Netflix i nie mogę zalogować się na tv. Pojawia się komunikat że hasło jest niezgodne z loginem. Na tablecie i telefonie wszystko działa. Miałyście kiedyś taki problem? Szukałam w necie jakiegoś tropu co może być nie tak ale na razie bez skutku.

Re: Dziwny problem z koteczką

Pierwszy raz spotykam sie z takim problemem. Ona wylizuje futro tak 'normalnie' czyli myje sie? czy robi to bardziej 'nerwowo' jakby szybciej? i bardziej wygryza niz lize? Futro dlugie czy krotkie? Daje sie czesac?

Re: Strasznie poważny problem

Nudzimisie-strasznie, nie tylko Tobie takie dźwięki przeszkadzają. Ja też nie przepadam za odgłosami jedzenia. Przypuszczam, że wiele osób to drażni. Pytasz się, czy jest to przekroczenie jakiś granic, takie ciągłe spożywanie? Myślę, że koleżanka ma poważny problem z którym nie potrafi się uporać

Re: Adopcja - problem z miłością.

Jak mozesz tak pisac? Dziewczyna ma problem, widzi to i chce go rozwiazac. Po co ta agresja, aby poczuc sie lepsza? Nie mozna zmusic sie ani nikogo innego do milosci, a skad ona miala wiedziec PRZED adopcja ze bedzie wlasnie tak? W koncu sa osoby majace problem z pokochaniem wlasnego dziecka. Ale

Re: Problemy w zwiazku.

jola-kotka napisała: > Problemy w zwiazku sa zawsze wina obu stron czy ja sie myle? Mylisz się.

Re: Problem z rodzicami

zostając w tym związku będzie miał problem na długie lata. Ja mam nadzieje, że na terapię pójdą oboje, bo do zerwania z dziewczyną nie odważyłabym się go namawiać, nawet jeśli z terapii nie skorzystają. A może jednak siostrze powinnam to zasugerować, tak jak ktoś tu podpowiadał i niech synowi to podsunie

Re: Adopcja - problem z miłością.

A kontakt z ośrodkiem adopcyjnym? Przecież to o czym piszesz to jest ich chleb powszedni. Szukaj dla siebie pomocy, dobrze że widzisz problem - to już pierwszy krok do sukcesu.

Re: Problem z rodzicami

pijanych rodziców, kolejną osobę której trzeba będzie wyznaczyć granicę za drzwiami. Aby ktoś chciał wyrwać się z problemów alkoholowych musi sam chcieć a na pewno nie pod dyktando nadgoriwej mamy czy cioci.

Re: Problemy z erekcją.

siema. na takie problemy śmiało moge polecic suplement Climax Control sam go stosuje już od 2 lat z przerwami oczywiscie od wtedy kiedy zacząłem miec problemy z normalnym seksem. co moge o nim poweidziec? tyle ila czasu stosuje nie mam skutkow ubocznych dobrze sie z tym czuje a to co najelpsze

Re: Mam problem z ematką

Ja mam tak ze jak biore udzial w watku co mnie rusza wewnetrznie to sie coraz bardziej nakrecam i w rezultacie wychodze na rure a intencje inne no ale tak mam a ruszaja mnie watki paru osob tej dziewczyny co ostatnio miala sprawe w sadzie, tej co z corka miala problemy w Moskwie mieszkala i pare

Re: Problem z rodzicami

i chcieć spotkań, zaproszeń do domu itd. Wiem, że można nad tym zapanować ale problem i tak będzie. Nawet jak dziewczyna zaprzestanie płacić rachunki czy kredyty tych rodziców, to jedzenia czy lekarstw im nie będzie umiała odmawiać, więc niezależnie w jakiej postaci, pieniądze z budżetu rodzinnego

Re: Adopcja - problem z miłością.

A rozstrzasanie Twoich problemow i obrzydzenia jakie czujesz czytajac watek to w czyms pomoze? Terapia pomoze poznac przyczyny problemu, moze je usunac i otworzyc matke na dziecko, to nie zaszkodzi, a moze z tego narodzi sie milosc

Problem z yorkiem

Witam. Mam roczną suczkę yorka. Problem tkwi w zachowaniu pieska. W domu jest grzeczna, chodzi za mną krok w krok, nie sprawia problemów. Nigdy nic nie zniszczyła, nie ma też problemu z zostaniem w domu. Gdy pies wychodzi na dwór zmienia się nie do poznania po przekroczeniu bramki. Rzuca się i

Odwieczny polski problem!

/katalog/lektura/slowka-zbior-piesn-o-mowie-naszej.html dawno Boy-Żeleński problem rozpoznał, a rozwiązania wciąż nie ma.

Re: Problem koleżanki

Jakbym musiala to bym swojemu ojcu zmieniala . Tutaj wyraznie widac ze laska chce sie ewidentnie pozbyc problemu ani kasy ani czasu zero majatku ojca no moze zejdzie na ziemi chyba jasne ze tatuc gdzies mieszkal no ale chate sprzedac dla ojca po co jak mozna sie problemupozbyc i chate miec.

Re: problem ze szwagrem

nie przesadzajmy z tym szacunkiem, on pewnie w ogóle nad tym się nie zastanawia i wcale nie chodzi o ciebie zostawić tak, jak jest, przecież to tak naprawdę żaden problem, zupełne głupstwo

Ubrania-też macie problem?

Od jakiegoś czasu mam duży problem z zakupem ubrań. W sieciówkach jakość coraz gorsza i nieadekwatna do ceny. Do tego wszystko na jedno kopyto. Nie mam wybujałych wymagań. Chodzi mi o klasyczne (ale nie "babciowe"), porządnej jakości ciuchy. Odpowiednie do pracy i po pracy. Na luzie, ale z nutką

śmierdzący problem

Napiszę krótko, poznałam faceta , wszystko byłoby ok gdyby pan zechciał używać jednego kosmetyku - antyperspirantu i zmieniać codziennie ciuchy. Facet wykształcony , niby zadbany a problemu nie widzi lub widzieć nie chce. Były już rozmowy na ten temat ( mniej lub bardziej delikatne ) po każdej

Re: Stany maja problem

wysylaja je by dostac wskazowki co dalej robic. Dzisiaj roznicy zadnej nie widac. I glownym problemem jest to, ze trzeba uzywacimienia i nazwiska bo z samym nazwiskiem wyjdzie za duzo autorow. Duzo za duzo. PF

Re: Mam problem z ematką

wiesz - możesz próbować, a nuż Tobie się uda? Choć, jeśli dobrze się domyślam, o kogo chodzi - ja już straciłam nadzieję. Problem trwa od dawna, od dawna były próby (na innym forum też). Nawet , jeżeli kilka osób pisze to samo (dająć wyraz temu, co wiele osób myśli) - jest to odczytywane zupełnie

Re: Adopcja - problem z miłością.

Z pewnością dlatego, że nie zrozumiała, że dziecko potrzebuje czegoś więcej niż zmiany pieluchy, oraz nie rozumie powagi sytuacji i swojej życiowej porażki, wysmarowała wielkiego, dojrzałego emocjonalnie i wyważonego posta, w którym dzieli się swoim poważnym problemem. Nie jest bohaterką, ale osobą

Re: Adopcja - problem z miłością.

bliscy (nie tylko dzieci ale też niespokrewnieni, np. przyjaciele) oczekują rozmowy od bliskich gdy mają problem. Nawet gdy zrobili coś wbrew woli rozmówcy i stąd wynika problem. I wiesz co? Dostają nie tylko rozmowę, ale także wsparcie i pomoc. Tak po prostu. Jak ludzie.

Re: Adopcja - problem z miłością.

Spokojnie, dziecko ma dopiero 13 miesięcy i Ciebie ma w domu cały dzień. A pozostałych członków rodziny po kilka godzin. To też robi swoje. Wiele matek ma problem z faktem, że dzieci bardziej tęsknią za ojcem, który bywa w domu rzadziej bo pracuje. Nie ma to nic wspólnego z tym, że matka jest

Re: Adopcja - problem z miłością.

Tyle, że autorka się nie rozczula nad sobą, a szuka możliwości ogarnięcia się i zminimalizowania strat u dziecka. Problemem jest to, że mimo bycia, jak rozumiem, dobrą opiekunką do dziecka, chciałaby być także kimś więcej dla niego i zastanawia się, dlaczego nie jest.

Re: Adopcja - problem z miłością.

Psycholog i terapia nie ucza kochac ewentualnie zaakceptowac. Skad miala wiedziec? Jest jedna odpowiedz jak sie tego nie wie ze na sto procent sie bedzie kochac to nie idzie sie adoptowac dziecka. Proste . Ale tu chyba jest inny problem. Autorka chciala adopcji i wiedziala ze pokocha a to co jest

Re: Adopcja - problem z miłością.

Ulżyło Ci? Dziewczyna wykazała się odwagą cywilną, że przyznała się nie tylko sama przed sobą ale i publicznie do problemu. To duży krok. I naprawdę brawo za tę odwagę. Teraz będzie działać dalej. I należy wspierać, a nie wdusić butem w podłogę. -- Jasiek urodził się 23.10.2005r. o godz. 18.20

Re: Adopcja - problem z miłością.

Myślę, że problem w tym że oczekujesz że uczucie względem drugiego dziecka będzie identyczne jak do pierwszego, a tak nie musi być i często nie bywa. Dziewięć miesięcy ciąży tworzy wieź która teraz ty musisz "nadrobić",daj sobie czas i nie naciskaj sama na siebie.Wg mnie ta miłość będzie się rodzić

Z czym masz problem ?

- nie otwieraj drzwi i po klopocie. A jezeli sasiedzi zechca ich wpuscic - to ich wiara i ich problem.

Re: Ubrania-też macie problem?

Sklepów nie polecę bo też mam ten problem. Aktualnie poszukuję koło siebie krawcowej, która szyje na miarę z powierzonych materiałów.

Re: problem ze szwagrem

Gdyby chodzilo o samo darowanie prezentu w formie jakby jakiegos wstepnego na urodziny to nie byloby tego calego problemu, Babo i Ttko. Ale tak nie jest - bo jeszcze, a moze najbardziej, sklada sie solenizantowi zyczenia. A skoro tylko zona wysila sie aby kupic i skladac - to cudzym kosztem

Re: Adopcja - problem z miłością.

Ja nie mam problemu z nawiązaniem kontaktu z dorosłym adoptowanym kotem czy psem, ale znam przypadki że ludzie wymuszają adopcję odpowiednio małych kociąt czy szczeniąt bo twierdzą że innych nie pokochają. Takie egzemplarze o sercach z kamienia. -- Przecież autorka napisała wyraźnie, że to kot

Re: Adopcja - problem z miłością.

Sama jesteś głupia jak but. Myślisz, że pomożesz temu dziecku wyzywając jego matkę? Autorka dostrzega problem i szuka pomocy. To olbrzymi plus. Przy wsparciu psychologa jej rodzina wyjdzie na prostą. Prawdziwy idiota myśli, że adopcja to taka prosta sprawa, hop siup i rodzina akceptuje cudze

Re: Odwieczny polski problem!

, niepotrzebnie usprawiedliwiacie. Wszak już https://wolnele > ktury.pl/katalog/lektura/slowka-zbior-piesn-o-mowie-naszej.html dawno Bo > y-Żeleński problem rozpoznał, a rozwiązania wciąż nie ma. Znajdźmy to rozwiązanie! Forum jest przecież nomen omen językowe!

Problem

pewne problemy, z którymi nie już sobie nie daje rady. Chodzi głównie o sferę seksualności. Z początku myślałem, że to jej nieśmiałość. Gdyż jest osobą bardzo lękliwą. Boi się nowych relacji, boi się poznawać obcych ludzi, boi się naprawdę wielu spraw. Myślałem więc z początku, że brak pospiechu co do

Re: problem ze szwagrem

minniemouse napisała: > Gdyby chodzilo o samo darowanie prezentu w formie jakby jakiegos wstepnego na u > rodziny to nie byloby tego calego problemu, Babo i Ttko. > Ale tak nie jest - bo jeszcze, a moze najbardziej, sklada sie solenizantowi zyc > zenia. Ale ja wlasnie z tym

Sienkiewicz: "Przestańcie skakać po opozycji, jakby była najważniejszym problemem w Polsce"

Sienkiewicz: "Przestańcie skakać po opozycji, jakby była najważniejszym problemem w Polsce"

Hourglass Problem

Hourglass Problem to gra logiczna, w której zadaniem gracza jest odpowiednie manipulowanie klepsydrami.

Hourglass Problem daje nam do dyspozycji dwie klepsydry: przy pomocy jednej możemy odmierzyć 11, a przy pomocy drugiej 7 minut. Korzystając z tych dwóch

Hourglass Problem

Hourglass Problem to gra logiczna, w której zadaniem gracza jest odpowiednie manipulowanie klepsydrami.

Hourglass Problem daje nam do dyspozycji dwie klepsydry: przy pomocy jednej możemy odmierzyć 11, a przy pomocy drugiej 7 minut. Korzystając z tych dwóch

Hourglass Problem

Hourglass Problem to fajna łamigłówka, w której gracz musi odmierzyć 15 minut i 24 minuty przy użyciu 7 i 11 minutowej klepsydry.

Hourglass Problem to gra w której sterowanie odbywa się tylko i wyłącznie za pośrednictwem myszki komputerowej. Punkty naliczane są za

Field of Glory Patch

Field of Glory Patch został opublikowany razem z nowym scenariuszem. Patch rozwiązuje problem związany z hasłem i inne drobne bugi.

Field of Glory Patch

Field of Glory Patch został opublikowany razem z nowym scenariuszem. Patch rozwiązuje problem związany z hasłem i inne drobne bugi.

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - a ja mam inny problem

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin