Przeszukano 110 907 874 wypowiedzi na 4 098 forach

a ja jestem złą matką - pozostałe wpisy

Soruj: wg trafności wg daty

Re: jestem złą matką

Ok ,czy to swiadczy ze ona jest zla matka? Nie bo to moze zalezec od uwarunkowan wewnetrznych czlowieka,przedszkola ,szkoly itd.

Re: jestem złą matką

A co to ma wspolnego z byciem dobra lub niedobra matka? Z tego co piszesz wynika,ze wszystkie matki chorych dzieci sa niedobre. Jedno z drugim nie ma nic wspolnego.

Re: jestem złą matką

A ile bez? -- wszystkie swinie byly rowne ale niektore byly rowniejsze. a to dlatego ze znaly numer tel do kogo trzeba

Re: jestem złą matką

Jestes dobra matka, bo niedobra by sie tak nie martwila ;). -- http://fotoforum.gazeta.pl/photo/7/re/qd/3acg/EyS38bArbyduwnye7X.jpg http://tinyurl.com/mljuyxb Coco i Bruno

Re: jestem złą matką

I pomysl sobie, że PONIEWAŻ JESTEŚ DOBRĄ MATKĄ, to zostawisz rozkminy z boku i zajmiesz się diagnozą i poruszysz niebo i ziemię, żeby dziecku pomóc.

Re: jestem złą matką

Dobijanie kogos,nazywanie histeryczka raczej tez nie pomaga. Jak sie ma kopac lezacego to lepiej odpuscic.

Re: jestem złą matką

Histeryzowanie w czym ma pomoc? -- "Decyzja o poczeciu nazlezy do dziecka. Jak nie zechce, to sie nie pocznie." by plater-2

Re: jestem złą matką

Jest nadpobudliwy, szybko się denerwuje ale w naszym zyciu nie ma nic co by mogło to wywołać. Jesteśmy normalną rodziną

Re: jestem złą matką

Dostanie leki. Corka przyjaciółki ma podobne tiki. Dostała ogromne dawki magnezu. Jest lepiej. Teraz na neurologii był chłopiec diagnozowany w kierunku ZT.

Re: jestem złą matką

No ale co możesz zrobić? Tu nie ma wyjścia innego niż zaakceptowanie sytuacji (jeśli diagnoza się potwierdzi) i nauczenie się z tym żyć...

Re: jestem złą matką

I żadnych badań w szpitalu nie miał??? Sorry, ale za dużo razy byłam na dziecięcej neurologii, żeby w to uwierzyć .

Re: jestem złą matką

jola-kotka napisał(a): > A co to ma wspolnego z byciem dobra lub niedobra matka? Z tego co piszesz wynik > a,ze wszystkie matki chorych dzieci sa niedobre. Jedno z drugim nie ma nic wspo > lnego. 100/100!

Re: jestem złą matką

Skąd jesteś? W Warszawie są grupy wsparcia jeśli diagnoza się potwierdzi. Zobacz tutaj: www.tourette.pl/docs/226 -- "Moze kogos zainteresuje historia kobiety, ktora zostala matka jako dziecko a w momencie kiedy

Re: jestem złą matką

Podrjrzewam, ze u lekarza nie była bo się boi ewentualnej diagnozy. -- "Moze kogos zainteresuje historia kobiety, ktora zostala matka jako dziecko a w momencie kiedy powinna ta matka zostac, zostanie babcia. Ku przestrodze oczywiscie!" asmarabis o mnie :)

Re: jestem złą matką

Pod warunkiem, że jest to w pakiecie z urodą (jak sama wspominasz), silną osobowością i intelektem. -- Zbanowanie Rikiego to skandal. Precz z cenzurą na forum e-mama"

Re: jestem złą matką

ZT nie jest widoczny w badaniach ponieważ nawet teraz nie do końca wiadomo skąd się bierze. Diadnoze stawia sie po obserwacji i wykluczeniu innych schorzeń

Re: jestem złą matką

I na ilu mężczyzn z ZT ma fajną żonę i udane życie? -- Zbanowanie Rikiego to skandal. Precz z cenzurą na forum e-mama"

Re: jestem złą matką

Nie widze tu nic dobijajacego poza faktem, ze laska sama sie nakreca -- "Decyzja o poczeciu nazlezy do dziecka. Jak nie zechce, to sie nie pocznie." by plater-2

Re: jestem złą matką

Wszystkie badania wyszły dobrze. Chodzimy po neurologach i mówią ze bedzie dobrze, minie a on ma ciagle te tiki od 3 miesięcy i do tego mu się zmieniają

Re: jestem złą matką

malwinamar napisał(a): > Powiedziano nam ze rezonans nie jest potrzebny bo wiadomo ze neurologicznie je > st wszystko dobrze A skąd wiedzą, że neurologicznie jest ok? Zmień lekarza. I to szybko.

Re: jestem złą matką

Oczywiście, mamy zrobiony komplet badań, morfologia, bolerioza, Eeg w trakcie snu i czuwania, ASO. On nigdy nie był u lekarza tyle razy ile byl w ciągu tych 3 miesięcy.

Re: jestem złą matką

>A co to ma wspólnego z byciem dobra lub niedobra matka? Tiki mogą być wywołane przez: niepokój, silny stres, przemęczenie czy strach. Dziecko, u którego tiki zaczęły pojawiać się ze znaczną częstością, z dużym prawdopodobieństwem boryka się z jakimiś trudnościami - np. nieradzeniem sobie z

Re: jestem złą matką

historia kobiety, ktora zostala matka jako dziecko a w momencie kiedy powinna ta matka zostac, zostanie babcia. Ku przestrodze oczywiscie!" asmarabis o mnie :)

Re: jestem złą matką

Czy twój syn moze z powodów psychologicznych mieć tiki? Jakiś stres, trudny okres w życiu przechodził? Pamiętam że mój ulubiony kolega z podstawówki miał tiki na początku podstawówki potem mu minęły. Zawsze był wrażliwym facetem. -- "Moze kogos zainteresuje historia kobiety, ktora zostala matka

Re: jestem złą matką

nie zamyka drogi do wykształcenia, dobrej pracy czy związku. -- "Moze kogos zainteresuje historia kobiety, ktora zostala matka jako dziecko a w momencie kiedy powinna ta matka zostac, zostanie babcia. Ku przestrodze oczywiscie!" asmarabis o mnie :)

Re: jestem złą matką

Eeee... szukałem jatki, a tutaj - zwykła dobra matka, ale przestraszona :P A teraz napiszę. Jak Ty nie dasz rady, to kto da? On - bez Ciebie? Spokój - tylko to Cię uratuje. Płacz pogrąża. Ciebie i jego. Jak zamierzasz dać mu tą siłę do zmierzenia się ze światem - jeśli sama jesteś rozdygotanym

Re: jestem złą matką

Pewnie jak kazda matka stojaca w obliczu perspektywy ciezkiej choroby dziecka czy diagnozy raka u samej siebie lub kogos mega bliskiego. Zawsze najpierw jest zalamka ,czas na placz pogodzenie sie w jakims tam stopniu z sytuacja przynajmniej na tyle,zeby miec sile przyjac konkrety i ewentualne

Re: jestem złą matką

chorobę terminalna. Z tym się żyje i to normalnie. -- "Moze kogos zainteresuje historia kobiety, ktora zostala matka jako dziecko a w momencie kiedy powinna ta matka zostac, zostanie babcia. Ku przestrodze oczywiscie!" asmarabis o mnie :)

Re: jestem złą matką

Wiem ze diagnoze ZT stawia się latami. Tiki mormego syna są strasznie widoczne i głosne. Trwają bez przystanku i ciągle sie znieniają, to mnie bardzo martwi bo gdy zaczyna sie wyciszać i jest 2 tygodnie prawie niewidoczne a potem nagle wraca i tak w kólko. Nie upominam syna. Udajemy ze nic nie widzi

Re: jestem złą matką

Sama sobie zaprzeczasz,skoro neuroligicznie jest ok to nie moze miec ZT,bo nie byloby ok.Ogolnie to widze histeryczke co wkrecila sobie chorobe i sie jej doszukuje wbrew zdaniu lekarzy. -- "Decyzja o poczeciu nazlezy do dziecka. Jak nie zechce, to sie nie pocznie." by plater-2

Re: jestem złą matką

Tak serio to wszystko zalezy od konkretnego przypadku,sa takie co niestety nie pozwalaja prowadzic normalnego zycia i takie o jakim napisalas,ale nie ma co odrazu panikowac,plakac bo pewnie wyjdzie na to,ze to nie to.

Re: jestem złą matką

No to koniecznie sxoruj z nim do lekarza. Albo najpierw idz sama i ipowiedz wszysyko, zeby nie stresowac dziecka. Tez znam przypadek dzieckaa z koszmarnymi tikami. Koszmarnymi w sensie nasilenia (na poczatku mialam problem zeby nie zwracac uwagi, bo to bylo naprawde glosne). Dzis sladu po tym nie ma

jestem złą matką

jakby byl chory psychicznie a on to rozumie i wiem ze kiedyś bedzie cierpiał . Wszystko juz dla mnie straciło sens. Nie umiem sobie z tym poradzić. Nie jestem dobrą matką bo powinnam chronic dziecko a ja zwyczajnie nie mam na to wpływu

Re: jestem złą matką

Nie wiem co jest z tym ignorowaniem tików. Mamy w rodzinie 10 latka, któremu delikatne zwrócenie uwagi (czy wiesz, że teraz TO robisz) bardzo pomaga, tzn. na pierwszy rzut oka on przestaje to robić, bo się pilnuje. Swoją drogą przerażający jest ten nawał zaburzeń neurologicznej i psychicznrj natury

Re: jestem złą matką

Byliśmy już u kilku lekarzy, neurologów i każdy mówi ze trzeba obserwować. Wykańcza mnie to poprostu bo wiem ze to może mu przekreślić zycie. Nawet nie sadziłam ze moze coś takiego sie wydarzyć bo nigdy w rodzinie nie mieliśmy takiego przypadku. W tej chwili obija brodę o ramiona i szczęka przy tym

Re: jestem złą matką

Mojej córce najpierw podejrzewano autyzm, miala tak zwane fiksacje, zawieszala się na nich, albo w próżni. Miała potezny regres rozwojowy. Od trzech lat jest coraz lepiej. Teraz ma 5 jak twoj synek. Jak cos cie niepokoi to szukaj. Czasami warto posłuchać intuicji, najlepiej znalezc specjaliste ktore

Re: jestem złą matką

Jakie badania zrobiliście? Jezeli tylko obserwacje to współczuje. Moja tak chcieli obserwować, jak zmieniłam lekarzy, poradnie to dopiero ruszyło i nie trzeba bylo bezradnie patrzeć. Nienawidzilam tych tekstów " prosze obserwować" bo i tak nic innego nie robiłam, szukalam ratunku. Kto was prowadzi-

Re: jestem złą matką

Idź do psychologa. Ze sobą. Byłam wściekła, kiedy słyszałam takie porady - przecież ze mną jest wszystko OK, to dziecko reaguje tak, tak i tak i ma ku temu obiektywne fizyczne powody. A tu zonk. Poszłam - nie dlatego, że coś było z dzieckiem, tylko z zupełnie, ale to zupełnie innej przyczyny. Probl

Re: jestem złą matką

Zespół Touretta można zdiagnozować/wykluczyć - lepsze to niż życie w niepewności, gdybanie i zamartwianie się. Tiki u 5-latka są rozwojowe, znam mnóstwo dzieci, które miały tiki, bardzo rzucające się w oczy, latami - wszystko minęło. Także zamiast płakać i bać się - zaakceptuj. Jak nie masz na coś w

Re: jestem złą matką

> Płaczę całymi nocami. Boję się Jesli moj syn jest chory, to chce wierzyc, ze moj syn jest chory. Jesli moj syn nie jest chory, to nie chce wierzyc, ze moj syn jest chory. Tylko poprawne informacje sa uzyteczne. Nie pozwol mi trzymac sie pogladow, ktorych nie chce. Co juz jest, to jest. Odrzu

Re: po owocach je poznacie- złe matki u MM

Nie powiedziałabym, że Marta Jedwabińska jest złą matką, chociaż owoc jaki wychowała do najlepszych nie należy. Niewątpliwie wszystko, co robiła wychowując syna było podyktowane miłością i poświęceniem dla dziecka. To niewykształcona, młoda wdowa, która urabiała się w powojennych czasach po łokcie

Jestem zła matka wg tesciowej

, ze jestem zła matka :D -- Z okazji 95. rocznicy niepodległości sto lat życzy Władimir Putin.

Re: Dzieci do żłobków oddają złe matki

I tym powinien być właśnie żłobek. Powinien być ostatecznością - gdy sytuacja materialna rodziny jest tak zła, że matka MUSI wrócić do pracy szybciej.

Re: Dzieci do żłobków oddają złe matki

Nooo i git - ty jesteś dobrą matką, a my złymi. I co z tego wynika? Chcesz puchar supermatki? Czy mamy się biczować na stadionie na oczach rozradowanego tłumu?

Re: Dzieci do żłobków oddają złe matki

Streszczenie: Zła matka oddaje dziecko do żłobka i to dziecko potem musi korzystać z pomocy terapeuty. Dobra matka siedzi połowę życia w domu, coby potomkom nie zwichrować psyche :-D -- MENstruation, MENopause, MENtal breakdowns. Notice how all women's problems begin with men.

Re: Dzieci do żłobków oddają złe matki

Jakoś przeżyję z Twoim zdaniem, że byłam złą matką, bo starszy syn chodził do żłobka, młodszy zaczął od 3-latków w przedszkolu. I już wychodzi na to, że zostałam mega złą matką, bo do pracy wracałam, zamiast koniecznie, by pokazać, że jestem dobrą matką, zostać w domu 2 razy przez 3 lata, czyli

Re: Dzieci do żłobków oddają złe matki

Bo złe matki jesteśmy. Wyrodne, które tylko urodziły i oddały państwu na wychowanie. Wolno nam. Mało tego, mój syn "poszedł" do żłobka (o Boże, publicznego!) w wieku 5,5 miesiąca. I wiesz, co? Krzywdy mu to nie zrobiło. -- Jasiek urodził się 23.10.2005r. o godz. 18.20

Re: Jestem zła matka wg tesciowej

Nieźle, ja też jestem złą matką według mojej teściowej, bo jak córka (5, prawie 6 lat) nie chce jeść to nie wpycham jej na siłę jedzenia. A ponoć powinnam. Jednak wczoraj rekord pobiła pediatra. Jako że mała gorączkowała przez weekend i potem doszedł kaszel to stwierdziliśmy, że trzeba iść do

Re: Dzieci do żłobków oddają złe matki

sumienia i nie są potrzebne im takie głupie pogadanki. Bo takie oceny są po prostu głupie i jałowe. Pani podejście utwierdza kobiety w tym, że nie mogą łączyć macierzyństwa w pracą, te które muszą pracować bo np. płacą z mężem ratę kredytu za mieszkanie, lepiej niech dzieci nie mają, bo będą złymi matkami.

Re: Dzieci do żłobków oddają złe matki

Jak ktoś chce to nie mnie oceniać wybór zostania z dzieckiem w domu do 3rż albo i dłużej. Sama wróciłam do pracy jak syn miał 7 m-cy. Przyznam szczerze że miałam dość siedzenia w domu, nie uważam się za złą matkę ale nie nadaję się do być wyłącznie matką. Ale..syn został z babciami. Napiszę może

Re: jestem złą matką?

Nie jesteś złą matką. 3 tygodniowe dziecko niczego nie wymusza. Za to z pewnością ojciec się nie sprawdza. Pogadaj z mężem. Z pracy nie zrezygnuje, ale jak tylko wróci powinien Cię odciążyć a nie chodzić na siłownię i oglądać seriale!

Re: po owocach je poznacie- złe matki u MM

Niz matka Januszka byla lepsza - co jeszcze nie znaczy,ze nie byla zla matka... Nie wiem czemu,ale przypomnial mi sie film "Pora umierac"- nie moge pojac jak taka fajna babka mogla takiego buca wychowac. W naszej kulturze chyba sie jednak przecenia wplyw wychowania na czlowieka?

Re: po owocach je poznacie- złe matki u MM

Poza młodymi Bitnerami, którzy zostali porzuceni i przez ojca i przez matkę. Ojciec Matyldy przebywa na kontrakcie w Libii, a Grzegorz Strybaw NiN na stypendium zagranicą, nieobecne matki zwykle są martwe.

Re: po owocach je poznacie- złe matki u MM

Ona nie uważa, ze kogoś gnoi, tylko , ze troszczy sie o jego zdrowie. Niestety, pewne zawody tak mają.

Re: po owocach je poznacie- złe matki u MM

Otóż to. Rozwód w Jeżycjadzie jest zawsze skażony przez osobiste doświadczenia autorki - jest to dla niej absolutne zło, któremu zawsze winien jest mąż.

Re: po owocach je poznacie- złe matki u MM

apersona napisała: > Bez przesady. Ile rozwodów w Jeżycjadzie jest? Pyziaki, Jedwabińscy... Może jeszcze Józefina Bitner. Faktycznie niedużo. A ciocia Wiesia, matka Bobcia, to się rozwiodła, czy była samotną mamą od początku? Za to wdowcy chodzą stadami.

Re: po owocach je poznacie- złe matki u MM

Ogolnie przeszlosc Marty i dziecinstwo Jedwabinskiego znamy tylko z jej opowiesci. Z ktorych wynika, ze byla matka w zasadzie nieobecna - nie jej wina, warunki, ale jednak wiecej jej nie bylo niz byla. I dlatego wlasnie denerwuje mnie jako matka doroslego syna z tym "prawo matki mam", bo to

jestem złą matką?

scen nie daję rady, jestem na niego zła. Nie mam siły. Czasem pierwszy posiłek jem w porze podwieczorku, sikam tylko czasami, a moje mieszkanie nie jest już tak idealne jak było do tej pory. Mały ma kolki, zanosi się płaczem, a ja ciągle chodzę zła albo zrozpaczona. Czuję, że jestem złą matką. Kocham

Re: po owocach je poznacie- złe matki u MM

Chyba faktycznie się przecenia, bo niewykluczone, że zarówno Januszek (że posłużę się przywołaną już przeze mnie analogią) i Eugeniusz oraz ich matki są ofiarami konwenansu, co też wpływa na wychowanie dziecka. A takich, co to "prawo matki" mają znam i dziś - nieba uchylą dziecku pod warunkiem, że

Re: po owocach je poznacie- złe matki u MM

Tata Bobcia w SK, ojciec Bebe i Kozia Bittnerów ... -- Rzadko ktokolwiek się zastanawia, gdzie Meduza miała węże. Owłosienie pod pachami staje się kwestią o wiele bardziej kłopotliwą, kiedy próbuje kąsać rozpylacz dezodorantu - Terry Pratchett "Muzyka Duszy"

Re: po owocach je poznacie- złe matki u MM

fornitta69 napisała: > Kurcze,cos w tym jest :D I jeszcze Marka w spiaczke w prowadzila ;) Nawet piernik potrafiła spieprzyć. ;)

Re: po owocach je poznacie- złe matki u MM

Szlag ją trafił. Akurat to zachowanie mogę w pełni zrozumieć. Nie rozumiem tylko pokazywania go w książce dla młodzieży.

po owocach je poznacie- złe matki u MM

Tym razem nie o Gabie, Idzie, Ewie Jadwabińskiej, Józefinie Bitner, czy Lisieckiej. Tylko o Marcie Jedwabińskiej. Dobra, ciepła, mądra babcia- ale jaka z niej była matka? Wychowała emocjonalnego popaprańca. Głęboko nieszczęśliwego człowieka, który bardzo skrzywdził swoją żonę i córkę. Czy pani

Re: po owocach je poznacie- złe matki u MM

Uważam, ze jak kobieta pracuje, to naprawdę trudno ją za to winić. A dzieci mają sporo osób, które sie nimi zajmują. Nie ma jednego słusznego wzorca matki, co siedzi z dziećmi w domu, a pracę zawodową moze wykonywać nocą, gdy domownicy śpią. Ida jest wredną osobą, o poglądach, które mnie

Re: po owocach je poznacie- złe matki u MM

vi_san napisała: > Verdano - mam wśród znajomych lekarza, nie laryngologa, a zajmującego się zawod > owo i "specjalizacyjnie" chirurgią otyłości. I gwarantuję ci, że nie przyszłoby > mu do łba zachowanie jak Idy, wymawianie nastoletniemu gościowi jedzenia, wykpiwanie od McDonaldów,

Re: po owocach je poznacie- złe matki u MM

"Zastepujac tu niejako twojego ojca, ktory, ekhm" zakrztusil sie Zaczek, na co Bobcio uczynnie "sie rozwiodl". Bitner nie pamietam, czy byl mezem, ale rodzine porzucil, wyjezdzajac do Brazylii :) (moze to byl Pyziak pod pseudonimem) Na upartego mozna jeszcze wcisnac ojca Derotki, ktory Rumiankown

Re: po owocach je poznacie- złe matki u MM

Czy ja wiem? To by jeszcze nie bylo takie zle. Ja mam wrazenie,ze ona to robi dla zabawy. Popisuje sie I cieszy,ze jej "dowcipne" uwagi smiesza Jozina. W ogole ona sie w McDusi zachowuje jak chora psychicznie. W "Zabie" czy "Sprezynie" jest inna.

Re: po owocach je poznacie- złe matki u MM

To zalezy czy te "inne poglady" to np nieszkodliwy wegetarianizm,czy jak u Idusi gnojenie kogos dla rozrywki. Aha,Ida pracuje bardzo duzo,moim zdaniem jednak dziwne jest produkowanie 3 dzieci po to zeby je innym na glowe zwalac. A jak juz Ida jest obecna to tez nie wychowuje wtedy swoich slodkich dz

Re: po owocach je poznacie- złe matki u MM

To zależy, co się uważna za priorytet w wychowaniu. Ida najwyraźniej uważała, ze zdrowie żywienie i szczupła sylwetka są w życiu najważniejsze, ważne jest też, aby mówić prawdę prosto w oczy - zatem tak wychowywała dzieci. Ja sie z tym kompletnie nie zgadzam, ale nie jest to zaniedbanie wychowawcze.

Re: po owocach je poznacie- złe matki u MM

Marek,chociaz przesypia pol zycia to dotrzega problem z J I nawet z nim rozmawia wychowawczo. Ida- nie. Idy dzieci wychowuje cala rodzina,ona sama chyba najmniej. A juz Ida wyszydzajaca McDusie przy Jozinku to jakis koszmar wychowawczy. W koncu uczymy dzieci sami dajac im przyklad...Czy Lusia tez wt

Re: po owocach je poznacie- złe matki u MM

" 16latką, która nadawała się na niekłopotliwą gosposię, bo już rok wcześniej gdy matka umierała na raka musiała samodzielnie ogarniać mieszkanie. Przy okazji czy Eugeniusz i Monika byli małżeństwem czy też on tylko sobie u niej mieszkał.

Re: poczucie bycia złą matką, tzn jaką?

szczerze to nigdy nie czułam się jak zła matka. Owszem czasami bezradna, zagubiona, ale nigdy zła, a jakoś szczególnie wybitnie pozytywnego zdania o sobie nie miałam i nie mam.

Re: po owocach je poznacie- złe matki u MM

Przekornie: Ida wychowuje Józinka - wyrasta z niego zgorzkniały agresor. Wychowuje Łusię - wyrasta stara maleńka z zaburzeniami psychicznymi Wcześniej próbowała wychowywać Lisieckich - też wyrośli na bandytów Próbowała wychować McDusię - z sympatycznej dziewczyny zrobiła się wredna zołza Fatalny, z

Re: po owocach je poznacie- złe matki u MM

I jeszcze - Ida była normalna jeszcze w "Sprężynie". Takiego monstrum, jakiego MM zrobiła z Idy w McD, nie kupuję absolutnie. Jest koszmarna zarówno z wyglądu, jak i z zachowania. Chyba że przekwit rzucił jej się na umysł. Wczesną Idę bardzo lubię za jej niezrównane teksty, wśród których prym wiedz

Ada Lovelace - pierwsza programistka na świecie

Ada Lovelace - pierwsza programistka na świecie

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - a ja jestem złą matką

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin