Przeszukano 112 022 700 wypowiedzi na 1 225 forach

a 170 - pozostałe wpisy

Soruj: wg trafności wg daty

A 170

Mam do sprzedania fajne auto z pewnej ręki w świetnym stanie. otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7424721

mercedes a 170

Mam do sprzedania fajne auto z pewnej ręki w świetnym stanie. otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7424721

mercedes A 170

Mam do sprzedania fajne auto z pewnej ręki w świetnym stanie. otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7424721

mercedes a 170

Mam do sprzedania fajne auto z pewnej ręki w świetnym stanie. otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7424721

170

Kompletnie nic z tego nie rozumiem... Sorki, ale jestem w Wawie od niedawna. Ze strony ztm: linia 170 ELSNERÓW - ... – Jagiellońska – RONDO STARZYŃSKIEGO Zawieszone zostaje funkcjonowanie przystanków: CM. PÓŁNOCNY-BRAMA GŁ. 05, OBROŃCÓW TOBRUKU 02, POWĄZKI-CM. WOJSKOWY 03, DW

EMB-170 a LCJ

Czy ktoś jest w stanie rozstrzygnąć tę kwestię, czy EMB-170 może operować z Lublinka? Z jednej strony jest informacja, że LOT przysłał certyfikat obsługi, a z drugiej zasłużony pracownik portu to neguje...

F/A a nowy Brazyl 170

Wyznaczyli mnie do latania 170-ką i wcale nie jest mi do smiechu, gdyż wolałam latać 145-ką. Tam mniej wiecznie głodnych, rozdziawionych pysków do wykarmienia przy tej samej liczbie f/a. A ja mam już pasażerowstręt. To niesprawiedliwe, gdyż wcale się o to nie prosiłam. Wiecie może jak się z

Jechałem corolla 170, a opony..

No właśnie miałem do 150 o ile wiem, a jechałem sobie 170 po A4. Kolega powiedział, że to nie groźne. Czy na pewno? Czy jest możliwa eksplozja opony z tego powodu?

Embraer 170

)" www2.gazeta.pl/forum/794674,30353,794652.html?f=531&w=4236869&a=4372978 Ale jeżeli nie może latać ERJ 145 ani ATR-72 to chyba tym bardziej ERJ 170. Ciekawe jakie wymagania dla tego samolotu będzie miał LOT? Pewnie z 2000m :((.

sprzedam Mercedes A170cdi

SPRZEDAM: MERCEDES A170CDI ----------TANIO---------- KOLOR: SREBRNY ROK PRODUKCJI: 2001 PRZEBIEG: 82 000 6x AIR-BAG, KLIMATRONIK, ABS, ESP, ETC, ESPS, SRS, PDC, ALUFELGI, XENON, 6 BIEGÓW, ELEKTRYCZNE SZYBY, LUSTERKA I FOTELE, SKÓRA, BORDCOMPUTER, PODGRZEWANE SZYBY (PRZEDNIA, TYLNA I

Będzie 170

Markach. Będzie wtedy omawiana kwestia linii 170 u was, a także przedłużenia linii 190 do właśnie owej pętli w Markach – do czego ZTM się już powoli skłania. I wszystko wskazuje na to, że Marki już niedługo stracą linie podmiejskie na rzecz przemianowania ich w linie miejskie, oraz w połowie

170 tysiecy

mieszkancy, jak zwykle, sa postawieni przed faktem dokonanym, nie maja nic do powiedzenia. A jezeli protestuja, to im sie natychmiast przylepia etykietke "prawicowych populistow", "nacjonalistow", jezeli nie "nazistow". Zwykly obywatel ma placic podatki i jezeli juz nie chce budowac bram triumfalnych dla

KUPIĆ czy NIE A 170 CDI ??

Zamierzam kupić diesla A 170 CDI, classic, krótki, z kratką, dla potrzeb mojej kancealrii, do eksploatacji tylko przez 2 osoby, miesieczny przebieg 2 - 3 tyś. km. Czy dobrze wybieram ??? Proszę szacownych kolegów o zdanie . Dziękuję, Piotr, 54 lata, kierowca od 28 lat.

Re: A3 a 170

> W analizie linii należy również skonfrontować A3 z pomysłem autobusu 170. Może > się okazać że A3 służy powiedzmy 100-200 osobom, gdy tymczasem 170 większej > liczbie osób. Ja tego nie wiem. Chcę tylko żeby ktoś to przeanalizował i > policzył. Podczas analizy proszę

Focus ST170 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

wzmocnione hamulce i twardsze zawieszenie o bardziej sportowej charakterystyce. Całość podkreślają sportowe akcenty stylistyczne. Samochód ten przyspiesza ze startu zatrzymanego do 100 km/h w 8,2 sekundy, a prędkość maksymalna wynosi 215 km/h. Przy takich osiągach ST170 stanowi interesującą

170

licząca czytaczka :) -- a moja sygnaturka będzie w jenzyku łopcym: "chu łont tu lif for ewer ?"

A 170 i 307?

307 jedzie dokladnie jak 170, tylko ze konczy na Placu Hallera, wiec gdzie tu dazenie do likwidacji nakladajacych sie linii? Choc jeden moglby wrocic na WZ.

A-klasa 170 CDI na mrozie !!!! :-))) !!!!

wczoraj na dworze -2,5st.C a jak koleś odpalił to "cudo" w wersji "long" to aż się przestraszyłem czy to aby Mercedes. z ruru poleciało jak z 20-to latka i hałas jakby coś miało odpaść. czy wszystkie CDI tak palą jak jest " - " na dworze ??? pozdrowienia dla dieslowców :-)))))

Sprzedam piec akumulacyjny ETC 170 A.

Zakupiony w październiku 2008 r. Używany tylko 1 sezon. Stan bardzo dobry. Proszę, szerokość 58 cm, wysokość 60 cm (bez nóżek) wysokość 70 cm (z nóżkami ) głębokość 17 cm 1. Nowoczesne, atrakcyjne wzornictwo, obudowa w kolorze czystej bieli (RAL 9010) 2.Płaska obudowa ułatwiająca wkompono

autobusy 170/338

mogliby na to zareagować, czy ich w ogóle to interesuje? Radni peryferyjnych dzielnic, nawet miejscowości nienależących do Warszawy, potrafią wystosować jakieś tam pisma do ZTM-u i coś obronić albo wywalczyć? A u nas? Czy ktoś dba o nasze interesy?

Canon A530 czy Olympus FE-170?

Pomóżcie laikowi. Potrzebuję aparat cyfrowy, niezbyt drogi (do 500zł), ale w miarę dobry, taki na użytek domowy. Który lepiej wybrać Canon A530 czy OLYMPUS FE-170? Bardzo proszę o radę.

Przełomowy Warsztat 170

http://bi.gazeta.pl/im/6/5569/z5569596X,Efektowne-fajerwerki-podczas-ceremonii-otwarcia-igrzysk.jpg http://lh6.ggpht.com/_n6Yj3ev8yq4/Sdffq_lDTdI/AAAAAAAAH0s/WlOry3VRZ3A/Sharman_Caselli_02.jpg Witam w tym ostatnim warsztacie starego roku który zahaczy kawałkiem o pierwsze dni 2011 ;) To dla

Energy Fitnes Club Grochowska 170A Rollen

Polecam zajęcia na maszynach Rollen połączone z zajęciami fitness.Jako jedyny klub w Warszawie taką ofertę ma tylko Energy Fitness na Grochowskiej 170A.Schudłam 5kilo w miesiąc, stosowałam dietę oraz 2razy w tygodniu uczęszczałam na zajęcia z rollenami.Dodatkowo smarowałam się kremem na

Re: A3 a 170

drugiego i rozchodzi sie po kosciach... :( zastanawia mnie pewna kwestia i organizuje QUIZ z nagrodą! (nagroda, to przejazd ze mna A3 o 6.30 jutro rano ZA DARMO - ja stawiam!) CZY wlasciciel tej gownianej firmy jest: a - bratem burmistrza, b - kuzynem burmistrza, c - sąsiadem burmistrza, d

Re: A3 a 170

(przed wyjazdem na ul.Radzyminska)... czasami jest ich 25 czasami 35... 100 razy bardziej wole go od A2, ktory nawala coraz czesciej!!! wczoraj nie dalo sie juz nim wrocic spod wilenskiego do zabek, bo po prostu nie przyjechal!!! ani ten o 17.45 ani o 18.49 (nie wiem jak bylo z innymi

Re: A3 a 170

25spider napisał: > kierowca A2 nie odbieral wogole telefonu, bo dzwonilismy, zeby zapytac sie czy > wogole przyjedzie i wiekszosc poszla na A3... > nie wiem co sie stalo, ale takie OLEWANIE pasazerow to normalka w przypadku > A2... CO za chory pomysł żeby kierowca służył

Re: A3 a 170

rafryb1 napisał: > p.s. > Mimo wszystko, dalbym im jeszcze szanse... Ten autobus jest na teraz najlepszym > codo swojej trasy i czasu przejazdu. A rozklad miejmy nadzieje, sie ustabilizuj > e. Niestety nie liczył bym na stabilny rozkład jazdy w wakacje dla tego i innych

Re: A3 a 170

Nie wylewajmy dziecka z kąpielą! To że autobus nie przyjechał, jak Pan Radny chciał się przejechać, to jeszcze nie powód żeby zabierać ten autobus sporemu gronu osób które z niego korzystają codziennie. A3 ma najlepszą ze wszystkich ząbkowskich linii trasę przejazdu, obsługuje zdecydowanie

Re: A3 a 170

"... Trzeba być twardym w stodsunku do szefa to on za wszystko odpowiada i on zarabia na lini A2 także z Naszych podatków. Jego psim obowiązkiem jest udzielanie informacji o sytucji ew. powinien wyznaczyć do tego osobe - alenie powinien to być kierowca Nie wiem czy rozmowa kierowcy autobusu przez

Re: A3 a 170

, dalbym im jeszcze szanse... Ten autobus jest na teraz najlepszym codo swojej trasy i czasu przejazdu. A rozklad miejmy nadzieje, sie ustabilizuje.

Re: A3 a 170

wobec tego poprosze o numer do UM (najlepiej jak najbliżej burmistrza, np. na jego biurko ;) ), zaraz zadzwonie Pozdrawiam, Spider

Re: A3 a 170

Mam do Pana gorącą prośbę. Proszę zadzwonić do Urzędu Miasta i poinformować Burmistrza, że wczoraj autobus o 17.45 i 18.49 nie przyjechał oraz co mówi kierowca. Dzisiaj o 18 jest Sesja RM i zapytam się Burmistrza jak rozstzygnie to zgłoszenie. W.Stachera

Re: A3 a 170

dziś miałem wątpliwą szansę skorzystania z PKS-u, niestety się nie udało, jak głupi stałem na przystanku oczekując na planowy przyjazd autobusu, dodam tylko, że nie było to w godzinach szczytu. Musiałem się pogodzić z innymi linniami autobusowymi, jeżdzącymi ul. Skorupki by zdążyć na czas.

ford focus ST 170

W salonach forda jest do kupienia focus ST z silnikiem 2,0 litra o mocy 170 KM ,czy ktoś z was jeździ tym autem jesli tak może podzieli się wrażeniami?? A forumowicze co sądzicie o tej wersji focusa, bo mnie bardzo interesuje kombi z tym silnikiem. Pozdrawiam,fankar.

mieszkanie za 170 tys.?

Witam, jak sądzicie, czy za 170 tys. PLN można kupić w Warszawie lub okolicach mieszkanie? Takie, aby miało min. 25m2, a najlepiej ze 30 m2. Nie musi być jakieś super-hiper-wypaśne - może być do remontu, ale żeby od razu można było w nim zamieszkać i jakoś funkcjonować. Rynek pierwotny

170 dni

peteen! dzieki! przyda mi sie, bo cos ostatnio gardelko mnnie boli (moze SARS'a zlapalam...), a dzisiaj to jestem tak wykonczona, ze tylko swiadomosc, ze zostalo mi 170 takich dni jak dzis pozwoli mi spokojnie zasnac... a wam kochani forumowicze zycze udanej majoovki w kryspinowie

Re: łazienka 170 na 170

Witam Jaką chcesz wannę? prostokątną czy kwadratową? Na ściane duże jasne płytki jako że powiększą optycznie pomieszczenie, a na podłogę raczej gres szkliwiony lub terakota Pozdrawiam Marek -- www.ceramikaplus.com.pl

łazienka 170x125

Mam wymiary łazienki 170x125 czy sądziecie, że jak wstawię tu prysznic, kibelek, i umywalkę to już nie wejdę?? Na piętrze mam drugą łazienkę, ale tam będzie wanna pod skosem, a parawan nawannowy się nie zmieści. Zostawało by mi rozwiązanie: mała łazienka: kibelek, umywalka bez prysznica

a teraz kolej na 170

przed 2001 rokiem (rok wprowadzenia zakazu) linię 170 obsługiwały tylko autobusy wielkopojemne. Teraz kiedy nie ma zakazu, czekamy na powrót ich na linii 170.

Nowy Fitness Club Energy na Grochowskiej 170A?

JESTEM ZACHWYCONA NOWYM KLUBEM NA ULICY GROCHOWSKIEJ 170A.SUPER ATRMOSFERA GRAFIK!

Stukniemy dziś 170 000 ?

Dużo nie brakuje by to zrobić,a potem pić szmpitra dla uhonorowania tego wydarzenia :) -- http://www.youtube.com/watch?v=ciBpDFjzl6I Mirel Wagner - No Death

§..., nie, nie 22, tym razem 170a

tiny.pl/hxmdj Superowo! Jak ten lyberalny rząd potrafi zadbać o nasze szczęście! Nie będzie kaleczyć naszego wzroku żaden podły widok, nie dotrze do naszej mózgownicy nic niepokojącego. Co prawda Irlandii nr 2 coś nie widać, za to Chiny tuż tuż

Re: EMB-170 a LCJ

Take off field length (SL, ISA, 500nm) 3,888 ft 1.185 m Jak widac ERJ-170 moze operowac z Lodzi z ograniczeniem zasiegu do 500nm jesli jakies miasto znajduje sie w tym zasiegu to nikt nie bedzie startowal z pelnymi bakami bo i po co. No ale jest jeszcze cos kat p.poz. i dlatego ERJ

Re: 170

Zachowujecie się jak buraki. A jak chcecie się publicznie obrażać to poślę wam taką wiązankę że wam w pięty pójdzie. A co do waszego forumowego radnego. Poczytajcie sobie to: www.fakty.wwl.pl/?a=399 Tak wyglądają poczynania jego

farmacja Łódź 170pkt :(

jak myslicie o ile pkt znizy się próg już w końcowym etapie rekrutacji?? Jaki próg był w tamtym roku w I etapie. Koncowy był 142 więc myślałem że z moimi 153 mam szanse a tu niestety :( :(

Dlaczego 150 a nie 170?

DLACZEGO w zadaniu 10.1. Im Hotel gibt es über 150 Zimmer. jest richtig? Moim zdaniem powinno być falsch bo na początku jest napisane: "Das Hotel bietet 170 helle und geräumige Zimmer und Suiten, die meisten sind sehr ruhig mit Blick auf zwei Gärten."

Re: 170

A skąd jedziesz? -- Spódnice & spodnie

170 gram w miesiąc

Mała ma 5,5 mca, od 3 tygodni rozszerzam dietę - ziemniaczek z marchewka, Sinlac (skaza białkowa). Wczesniej już słabo przybierała, tzn tak powoli mi zjeżdzała na coraz niższy centyl, teraz to już rekord chyba. Mimo tych nowych pokarmów przybrała tylko 170 gram i waży obecnie 6570. Mam wrażenie

170 i odśnieżanie ulic.

Witam wszystkich w Starym Roku. I znowu zima nas zaskoczyła. Dobrze, że inspekcję z ZTM (przedłużenie 170 do Ząbek) mamy za sobą bo na pewno załamali by się widząc stan dróg i przystanków w Ząbkach. Wiem, że główne ulice takie jak Piłsudskiego, Skorupki są traktowane należą do siec dróg

Embraer 170

Moze i jest bezpieczny ale nie leci sie nim zbyt komfortowo... Lecialem nimi kilkanascie razy (LOTem) i bardzo czesto na wysokosci przelotowej w E70 buja i to w dosc specyficzny sposob, nie sa to turbulencje tylko minimalne przesuniecia a to w lewo a to w prawo a to w gore a to w dol, ciagle

Re: 170

Aaa, dzięki bardzo, jeśli "wyląduję" bliżej hallera a nie ronda to będzie to dla mnie lepsze wyjście.

Re: EMB-170 a LCJ

Gość portalu: spott napisał(a): W zasadzie tak, ale: > Take off field length (SL Sea Level, a nie 185 metrów elewacji > ISA, International Standard Atmosphere, czyli: temperatura 15 stopni i ani celsjusza więcej, ciśnienie 1013,2 hPa > 500nm) to coć mało, czytaj "nie

170 000,00 do zainwestowania

Mam do zainwestowania 170 tys. złotych. Zarobienie ich nie przyszło łatwo, a więc preferuję inwestycje o możliwie niewielkim poziomie ryzyka. Jakie branże, handel usługi czy może giełda? Co proponujecie?

awaria skrzyni biegow Mercedes A klasa 170 cdi

witam! mam marcedesa A klasa 170 Cdi rok 2000 od dluzszego czasu cos mi charchocze skrzynia biegow,ale w czoraj nie dosc ze glosno chodzila to jeszcze zaczela piszczec i slychac tak jakby samolot startowal! biegi zmieniam normalnie nie mam problemu z ruszeniem!praktycznie na kazdym biegu

Izrael zwolni 170 palestyńskich więźniów

raport.blox.pl szkoda mi Izraela... Szaron chyba nie wie co czyni... a Allah musi juz przygotowac w Raju 170 x 60 dziewic, bo tylu zapewne bedzie nowych chetnych meczennikow

170 już nie przekracza Wisły

ani 338, dawniej 307, a jeszcze dawniej 370. Kiedyś Szmulki miały aż 2 linie do metra Ratusz - Arsenał, potem tylko 1 do metra Dw. Gdański. Teraz nie będą miały ani jednej. Czy nie warto byłoby w związku remontem wiaduktu na Andersa przywrócić 170 na starą trasę na Most Śląsko-Dąbrowski, nie

Re: EMB-170 a LCJ

www.embraer.com/english/content/aeronaves/aviacao_comercial/erj170/especificacoes/especificacoes_performance.asp Tak się sprawy mają kurczaczku

przepisy ...a waga produktow

kiedys pisalo sie w przepisach np kostka masla i kazdy wiedzial ze to 250 g ku swojemu przerazeniu stwierdzilam ze na kostce masla napisano 170 g jak wytlumaczyc te 170 g? juz sie przyzwyczailam ze w Polsce tna klientow na kostkach masla gdzie jest 200g ale 170?

Polka 170

Jak w temacie,np.Włoch 165-wspaniały pod każdym względem,Polak-167-jeszcze lepszy. Wzrost nie ma kompletnie do nic do rzeczy,a jeżeli ktoś myśli inaczej,vide:kolorowe pisemka,to niedobrze,bo DUŻO traci. Aha,nieprawda,że wzrost mężczyzny=rozmiar penisa.Zdecydowanie NIE.Znam to z doświadczenia

Sugestii, porady potrzebuje - Meredes 170

Chce kupic wiekszy samochod. Moj pies nie cierpi Tigry a i mnie juz przestala rajcowac :-( Wymyslilam, ze kupie mercedes-benz A170, diesel (coby na koszt firmy tankowac ;-) ), a co najwazniejsze dla moich starych kosci i stawow: wysoki, panoramiczny. Nie ukrywam, ze wk==wia mnie parkowanie

65/170 :)

oj, a jak jeszcze blondynka to mistrzostwo świata może być :) ukłony oświecone HO -- Hedonia Oświecona forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=34710

Wanna z hydromasazem 170/70

Witam, Poradzcie czy mozna kupic i gdzie w Wa-wie wanne z hydromasazem o szerokosci nie wiekszej niz 70 cm. dlugosc moze byc 170. W slepach widzialem tylko same narozne albo okragle a ja potrzebuje tradycyjnej. Pozdrawiam, Skalny

list 170

Witaj Mala:) Może już zauważyłaś, że jest... EMIGRACYJNY KLUB..a może zechcesz być współgospodynią Klubu z Kendo, Tradycją, a może Kimś jeszcze? forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=11087&w=9374328 Jestem

Komunikacja Ząbek a więc 170 w naszych snach.

Autobus 145 już nie kursuje do Trockiej bo ktoś miał kaprys zmienić trasę bez jakich kolwiek konsultacji z mieszkańcami Ząbek(mi nic na ten temat nie wiadomo ale może się mylę).Linia 345 to za mało.Trzeba było dorzucić 145 na Młodzieńczej-PARANOJA.Obecny burmistrz Ząbek obiecywał 170 do Ząbek od 1

Re: 170

a moze zaczniesz kozystac ze swojego forum w MrkacH ? i zostaw nasze w spokoju ... ale an to nie licze bo juz znam opine o tobie , własnie z forum Marki :(

Aż 170.

Tak naprawdę mają po 163. Choć trudno to uznać za podstawe krytyki. Marek Pol czy Roman Giertych są raczej wysocy, a wcale to im nie pomaga w podejmowaniu rozsądnych decyzji.

170/120 a planowana ciąża - czy mam szansę?

zamiast dopegytu dali dihydralazinum. Ale co z tego skoro przez nastęne 2 dni ciśńienie utrzymywało się 170/120 - boję się o swoje życie, wróciłam znowu do starych leków i zaczyna być ok. Tylko że tych leków kategorycznie nie wolno brać w ciąży. Boję się zajść w ciążę bo jak odstawię leki to

ok. 170 dzieci rocznie przybywa

To, że dzieci przybywa wszyscy mieszkańcy wiedzą. Jako ciekawostkę i mały dowód na to podam przybliżoną statystykę. Źródło: Ksiądz z Kościoła przy Skośnej: chrzty 170, pogrzeby 36. Dane dotyczą 2005 roku i nie obejmują chrztów, które odbyły się po za parafią a nasza parafia wydawała na nie

ze 170 ?????????????????

.był dosyc duży, ale wszystko mogło sie zmienić. Ale bedzie mi miło jak ktos inny to teraz sprawdzi. A do plakatów potrzebny nam ktos z drukarka niestety, ja takowej nie posiadam. Mogę zaatakować nimi okolice, ale uprzedzam że sił mam coraz mniej a brzuch przypomina już piłkę lekarską

EMB170 - transponder Mode S

Czy ktoś wie, czy nowe EMB170 są wyposażone w tranpondery Mode S? Transpondery Mode A/C, które są zainstalowane w obecnej flocie LOTu muszą być wymienione na Transpondery Mode S do 31 marca 2005 r. Czy ktoś wie, czy jakieś kroki LOT podjął w tej sprawie, czy czeka na zbawienie?

Nr. 170

Kogut przyjechał pewnego razu do miasta. Staje przed sklepem w którym smażą się kury na rożnie, i myśli sobie: - No ładnie! Karuzela. Solarium. A we wsi nie ma z kim potańczyć. ...mogę się kłócić w czasie wolnym...

Re: 170

wasyl1978 napisał: > a moze zaczniesz kozystac ze swojego forum w MrkacH ? > i zostaw nasze w spokoju ... Powiem tak... nie będzie mi rozkazywał jakiś zakompleksiony gówniarz z okularami grubości denek od słoików na nosie – jest demokracja. Każdy pisze gdzie chce, byle nie

Sprzedam kurtkę zimową CH 170

Sprzedam kurtkę zimową C&A White Series, chłopięcą, w rozm. 170/176. Stan bardzo dobry, noszona jeden sezon. Cena 80zł z wysyłką. http://fotoforum.gazeta.pl/photo/4/ub/pd/plf3/5sfbfUGBAwGpdM56AB.jpg http://fotoforum.gazeta.pl/photo/4/ub/pd/plf3/YUAGZDAbuYJncvIPpB.jpg http

170 i 7

Często jeżdżę 170 i 7. A nie cierpię 190. Zdaje się, że to właśnie przez nią na 170 jeżdżą same gnioty. A do tego ta kpina z linii miejskiej, chyba miasta Ząbki.

LOT - EMB 170 launch operator (?)

first 170 in December 2002, to then-launch operator Crossair/Swiss International Air Lines. Since then the schedule has slipped by more than a year - primarily due to avionics and flight-control software issues - and the Swiss carrier has restructured and postponed its order. US Airways

Re: RQ-170

www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=-LcuQAnZ4Uw#! Pozdrawiam www.ssbn.pl/

UNO 170-190 km/h ?!?!?!?

czesc. widzieliscie dzis na A4 Katowice Krakowa jakies pol godziny temu czerwone UNO? koles jechal 170-190 wg mojego licznika. razem z nim w kolumnie volvo s60, primera, C5, focus, ja... jakies wzmocnione to uno mial czy co? wygladalo standardowo. czerwone, piec drzwi, naklejka dilera, opony

Przesłuchano 170 pacjentów, a lekarz ma wciąż t...

Na Podkarpaciu są większe afery i to na większą skalę, są przekręty na miliony złotych na prywatyzacji przedsiębiorstw kosztem Skarbu Państwa ale jakoś wszystko jest zacierane umarzane nie ma winnych a może prokuratura czy CBA nie chce nikogo oskarżyć bo wśród nich też są tacy którzy maja z

Re: EMB-170 a LCJ

Dokladnie masz racje, i ja rowniez nie moge doczekac sie tej chwili kiedy zobacze cus wiekszego niz ATR w komunkiacji regularnej. A inteligentny nie jestem wcale, tez musze sie z Toba zgodzic.A zlosliwosci to chyba przesadziles po prostu takie mam poczucie humoru. a

Re: EMB-170 a LCJ

A znasz Marcinie slowo "prawda" czasem bardzo boli ale nie jest wartoscia wzgledna. Pozdrawiam dkm PS Coraz bardziej Was podziwiam, kiedy powstanie bojowka ?

Żelazko do 170zł jakie??????????????????

jakie marki polecacie??? Tefal, philips, braun...??-- tickers.tickerfactory.com/ezt/d/1;20724;132/st/20060205/k/a7a1/preg.png

Re: EMB-170 a LCJ

Połączenie WAW-LCJ-SZZ nie tak do końca się skończyło. Funkcjonowało jeszcze przez sezon zimowy 1999/2000 jako połączenie WAW-BZG-SZZ, a potem rzeczywiście całkowicie zniknęło z rozkładu. Przyczyny wyprowadzenia tego rejsu z Łodzi jesienią 1999 r. były trochę inne.

Nie miał prawa jazdy i pędził 170 km/h po Gdańsku

Nie miał prawa jazdy i pędził 170 km/h po Gdańsku

Zobacz wideo

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin