Przeszukano 110 711 522 wypowiedzi na 4 084 forach

9 cm 1 cm brzucha - pozostałe wpisy

Soruj: wg trafności wg daty

1 cm? = ca. 0,93 g mięsa,

czyli 1,9 l = ca. 1,7 kg. Ale musisz dodać przyprawy i inne składniki, wiec 1,5 kg jest całkiem realne. P.S. Dla zainteresowanych: tłuszcz 0,9 g/cm?, czysta masa mięśniowa 1,1 g/cm?, ale na to trzeba mieć brzuch jak kulturysta ;)

Re: Wcześniaki ur. <1000g lub <28 tc. - p

włączam mu piosenki lub czytam książeczki i z talerza znika wszystko: jego jadłospis to: raniutko 100 ml mleka modyfik, potem o 9.00 śniadanko (kanapki z czymś), 11.00 deserek lub owoce, 12.30 obiad nr 1 czyli np zupa, o 16.00 obiad nr dwa np. spaghetti, risotto, ziemniaki z mięskiem/rybą i warzywkami lub

Re: Choroba Crohna Lesniowskiego?

krezce dośc liczne wezly do 1 cm. Badania krwi z dzisiaj (05.11.2016) są następujące: rozmaz ręczny: gran. segmentowane - 43 (norma 25-60) gran. kwasochłonne - 1 (1-5) gran. zasadochłonne - 1 (1-5) limfocyty - 41 (25-50) limfocyty atypowe 7% monocyty 7% (1-6) OB 7 (1-15) CRP 0,7 (norma do

Piękny drugi poród

cholera! Po cichutku na paluszkach zadzwoniliśmy po opiekę dla Starszaka i pojechaliśmy do szpitala o 6 rano. Godzina na ktg, regularne skurcze, szybkie badanie na izbie: 1,5 cm szyjka i rozwarcie na 1,5. Dupa blada. Znowu rozwarcie jak przy pierwszym porodzie. Skierowali mnie na porodówkę. Brzuch bolał

Re: Byłe staraczki, co u Was;)

No hej Krzysiowa, urodziłam 9 listopada przez cc. Dzień wcześniej odeszły mi wody, dostałam skurczy i rano zrobili cięcie. Samo cc raczej trudne, ale doszłam do siebie błyskawicznie. Liwia ważyła 3350 i miała 53cm - to nasza rekordzistka:) Jest raczej spokojna i grzeczna, ale ma mega wrażliwy

Re: Miesniak na macicy-czy ma ktoras?

Ja miałam usuwane 6 miesniakow-najwiekszy ok 6 cm-nie myślałam wtedy czy warto zrobic miomektomie czy nie-chcialam się pozbyć tego dziadostwo i zajść w ciaze-operacja bez żadnych powiklan-rana super się wygoila-zero zrostów a dodam że miałam otwierany brzuch i na szczęście jamy macicy nie.Po ok 6-9

Re: Po zabiegu na przepuklinę pępkową-druga ciąża

zszedł, gdyż m-c, 3m-ce, pół roku i rok ja wyglądałam jakbym była w ciąży, gdzie należę do osób szczupłych takich 50-55kg. Chodziłam do gina, który robił mi cc by powiedział mi co jest nie tak z tym brzuchem, śmieszna odpowiedź - za duzo pani jadła, za duzo przytyła itd, gdzie właśnie ograniczałam sobie

Re: Ściągnięty pessar-rozwarcie 2 cm

Mi zdjęto pessar w 36tc w trakcie porodu. O 7.30 zdjęli, był 1 cm, a o 9.05 mały leżał już na moim brzuchu... We wcześniejszej ciąży zdjęli mi w 37 tc, rozwarcie na 1 cm, pięć dni później, bez żadnych specjalnych skurczy - 7 cm. Na szczęście mała była ułożona miednicowo, więc miała na ten dzień

Re: Zaczynam i ja :)

szydło z worka :) I wtedy zdecyduję czy kupić sobie nową wagę. A podsumowując to od początku diety w udach ubyło 4 cm, w brzuchu 6 cm, w talii 3 cm, obwód ręki zmniejszył się o 2 cm. W pozostałych miejscach od 1 do 2 cm. :) Miłego dnia!

Re: sukienki karnawałowe, mama 36

ponieważ link nie działa, zamieszczam opisy poniżej 1. niebieska/chabrowa sukienka Depare, rozm. M, wypada jak 36, dł 86 cm, szer. w biuście 39, szer. w biodrach 42, sukienka z podszewką, na brzuchu fajne zakładki zamaskują co trzeba, grubszy, elastyczny materiał, cena 40 zł https://lh3

Niedoczynność - zły kierunek?

Witajcie, mam 23 lata i od dziecka (tj. odkąd pamiętam) ciągłe problemy z układem trawienia. Waźe 46 kg przy 165 cm wzrostu. (nie chudnę i nie tyję) Mam straszne problemy z wypróżnianiem się, całe życie. Towarzyszą mi straszne bóle i skurcze brzucha przy tym. Staram się unikać środków

Re: IVF lipiec 2016 wątek szczęśliwy :)

Milaz super! :) nie przejmuj sie tymi rozbieżnościami w tygodniach. Skoro masz 6+0, to znaczy ze właśnie zaczełas 7tc ktory bedzie Ci sie dopełniał przez kolejne 6 dni. Tak to sie liczy. A co do wielkosci - ja to nie ogarniam w jakiej to jest skali :/ U mnie na USG bylo 5,3cm/1,3cm. Ale to jakos

Re: Wzrost i waga 5 l.

5 lat 105 cm wzrostu 16,5 kg 6 lat 1 m-c przy diagnozie celiakii 108 cm wzrost, 18 kg (po wyjściu ze szpitala spokojnie go zapięłam w fotelik 9-18 kg) obecnie 7 lat i 7 m-cy 24 kg, 120 cm wzrostu jak dziecko wolno rośnie i wolno przybywa na wadze to warto sprawdzić robale, alergie i właśnie

Słabe przyrosty- alergia??

dokarmianiu, jeden raz dziennie miałam dawać jej butelkę - dostała go łącznie 5 razy Enfamil, zjadła każdorazowo 30-60ml. W tym czasie bardzo nasiliły się problemy z brzuchem- tzn. wielokrotne, bardzo męczące gazy, odbijania, wieczorami płacz. Nadal bardzo niechętnie jadła. 04.01 przeszłam na dietę bez mleka

Re: sierpniowo/wrześniowe in vitro 2014 cz.2

teraz do mnie dociera, że mam w brzuchu małego człowieka:) Ale wspaniały dzień:) -- 3 IUI, niepłodność idiopatyczna I IVF-nieudane(3 transfery),II IVF-transfer 30.08.14r. bhcg 9dpt-233,5:)11dpt-741,70:)13dpt-1914 :):):) 23dpt-jest serduszko:)

Re: weekendowo

(brzucha jeszcze trochę odstaje, ale wyhodowane boczki zniknęły:) biodra - 9cm (największe wow!) tyłek -7cm :) udo -3cm Najbardziej jestem pod wrażeniem utraty cm w miejscach, w których najtrudniej je spalić jak biodra czy uda i nigdy mi się wcześniej nie udało żadnymi ćwiczeniami i zrywami do polepszenia

krwawienie poporodowe

niepokojacego i powinnam zglosic sie do lekarza? Wizyte mam zaplanowana za 1,5 tygodnia. Dodam jeszcze, ze mam miesniak macicy, ktory na koniec ciazy osiagnal juz srednice 9 cm, nie zostal usuniety podczas cc.

Re: uwaga mamuśki/wątek lajtowy.

Wzdęcia i bóle brzucha, wzrost wagi Przy wzdęciu ok 7 cm i 1,5 kg więcej niż normalnie, rozwalone stolce -- http://fotoforum.gazeta.pl/photo/7/aj/bi/e83n/A8WTTObXAoZ7NOGD9X.jpg

Interpretacja badań i objawów -prośba o poradę

wapienny Śledziona - powiększona 12x9 cm Nerka prawa - torbiel 1.8cm Prostata - powiększona, jednorodna 5.5x4x5.7cm Zawsze miałem "delikatny żołądek" i problemy po zjedzeniu czegoś ciężkostrawnego. Cukier zawsze na granicy lub powiększony 5.9-6.5. Okresowe bóle (uciśnięcia) w okolicy wątroby. Ostatnio

Re: sierpniowo/wrześniowe in vitro 2014 cz.2

zobaczyliśmy lekarz twierdzi, że jest dobrze i wszystkie pozostałe badania powinny wyjść OK. Dziecię ma 6,6 cm. Najważniejsze, że jest kość nosowa i regularny zarys czaszki, serce ze 168 uderzeniami na minutę, kręgosłup, żołądek na miejscu. NT 1,55. Następna wizyta za miesiąc 9.03. Fajny jest już widok na USG

Re: Brzuch nie rosnie- 9 miesiac ciazy

W drugiej ciąży brzuch rósł szybko tak do 7 m-ca. Potem przez 2 m-ce nic (no może 1 czy 2 cm). w siodmym m-cu wszyscy się dziwili, ze wyglądam jak w 9. Skoro mlode rośnie to ja bym się wielkością brzucha tak nie martwiła. Zwłaszcza, ze jak piszesz opuścił się. -- elizabanicka.pl/

Prezęty 2 - X

Tutaj, specjalnie dla Ulubionego Nam Pana Jajurka szalenie anatomiczna pani Q-śnisz. Co za kobieta! Zupełnie bez węża, a ile potrafi z tym zrobić! http://www.youtube.com/watch?v=CmW4JstY9lM&feature=player_detailpage&list=RDkklkmK3obZQ;;CmW4JstY9lM;;http://i1.ytimg.com/vi/CmW4JstY9l

Re: do dukających od początku sierpnia

ja od 11 sierpnia na Dukanie, 5 dni fazy uderzeniowej a w II fazie system 1/1 jak dotąd -6,5kg :) może nie dużo ale ja i tak jestem bardzo zadowolona, bo np. w obwodach : -5cm w biodrach, -8cm w brzuchu, -9cm w talii i -2cm w obwodzie piersi :) ogólnie rozmiar w dół :) -- http://tiny.pl/hg9zs

Re: IVF lipiec 2016 wątek szczęśliwy :)

dniach juz bylo krwawienie. Kazda jest inna. Ja tylko mowie jak bylo u mnie. Nie mialam kiedy napisac - usg wsio ok. Maluchy rosna, ale jestem jakos zaniepokojona bo maja tylko po 1,7cm. Prof nie zbadał serduszek czy dobrze bija i jestem zniesmaczona. 2 tyg temu w szpitalu wyraznie bylo widac zarysy

Re:brigi

< 0,1 chciałam odstawić leki ale lekarz kazał testować w poniedziałek więc jeszcze przez weekend się pomęczę z łykaniem, wpychaniem i kłuciem. Najgorsze, że na brzuchu to już nie mam miejsca - siniak na siniaku po tej fraxiparynie:(

Re: Ciąża bliźniacza :D

cały dzień jest mi niedobrze.dziś mam 22 dpt. czuje się dziś masakrycznie. już w nocy jakoś kiepsko było. mam wzdęty brzuch, zaczynam się trochę martwić. dziś jeszcze poszlam zrobić bete. dla sprawdzenia, robiłam 1 9 dpt (90, 2), 11 (216), 13 (516, 17 (3075). zobaczymy co dziś mi wyjdzie. a Ty jak

Re: Rak wątroby? Spójrzcie, proszę...

Adenoca rcinoma tabulo-villosum (intestional type) regionis coli, trinci fundi (M-8140/3). vesicae fellae G2 pT1 Nowotwór dochodzi do granicy cięcia chirurgicznego od strony szyjki. Opis makroskopowy: pęcherzek żółciowy wym 9x5x3 cm, w trzonie i dnie guz brodawczakowaty. To jest wynik po

Urodzeni w 2014 r. w Malborku

Pierwszym dzieckiem urodzonym w malborskim szpitalu w 2014 roku był Arkadiusz Kraiński z Malborka, syn Natalii i Włodzimierza. Arek trochę "strajkował" w brzuchu mamy, bo przyszedł na świat w pięć dni po planowanym terminie porodu. Urodził się 1 stycznia o godz. 2.25 z wagą 3270 g i

Re: waga spada a wymiary nie

Ja schudłam na razie 7 kg (przez 5 tygodni), i mam -6cm w pasie, -3 w biodrach, -3 w biuście oraz -2cm w udach. najpierw zleciało mi z brzucha. Każdy widać chudnie inaczej. -- http://www.suwaczki.com/tickers/xkcd9x0h1tchpmdn.png

Re: Szczecin-In Vitro NFZ 2013/2014 cdn...

Karioka w 18 tyg bede miec zwykla wizyte u gina na polowkowe kazal po 20 tyg jednak jechac tak jak pisalas lepiej ciut pozniej a dokladniej ;) dzisiaj bylam na wizycie szyjka dluga 3,9cm zamknieta nic sie nie odkleja maluch szaleje w brzuchu wazy ok 104 g (szok) ze az tyle :) plamienia i krwawienia

Nie wiem co robic..

:( prawie zamieszkala na stole na tarasie, postawilam jej na tym stole budke z kartonu, mala, bo to tez kocie male, drobne, delikatne, ciche, pod Miszczem na stojaco przechodzi :( Sutki ciagle wylizane, przemywam brzucho co jakis czas ciepla woda zeby bylo widac, co gorsza w jednym, dwoch widac chyba mleko

Zahamowanie wzrostu 20 m-cy

10go centyla (nie bardzo chciał jeść stałe posiłki). Ok. 8go-9go m-ca miał robione USG brzucha i wszystko ok. Nie wiem, czy ma to znaczenie - nadal karmię go piersią, także w nocy 2-3 razy. Oprócz tego zjada dosyć dużą porcję zupy i po drzemce drugie danie. Śniadania mało je, bo najedzony po nocy. My

Re: Tycie, niedoczynność tarczycy, złe wyniki cuk

. Ferrytyna: 20.6 (10.00-291.00 ng/ml norma) ACTH robiłam ponieważ na wypisie ze szpitala miałam wartość 80, ale lekarka powiedziała mi że na podstawie dobowej kontroli kortyzolu nie ma opcji abym tak wysokie ACTH miała i kazała badanie powtórzyć. Poza tym udało mi się schudnąć w cm, schodzą cm z brzucha

Dziwn objawy. Czy to hashi?

Witam Być może ktoś z Was będzie w stanie coś podpowiedzieć lub naprowadzic mnie co moze mi dolegac, jak poprawić samopoczucię. Od kilku lat męczą mnie bbóle brzucha i biegunki ,okropne szumy uszne do tego stany depresyjne, bardzo zmienny nastrój. Od strony ginekologicznej gastrologicznej

Re: 10-05-2010Zaczynam i szukam kompanek (kompanó

MOJE KOCHANE DZIEWCZYNY dzisiaj rao sie ważylam i mierzylam i..... Jest to 9 dzień I fazy: Stan wyjsciowy waga - 72 kg talia - 76 cm udo - 63 cm biodra - 103 cm brzuch - 92 cm I stan obecny: waga - 69 kg - 3kg mniej :) talia - 72 cm - 4 cm mniej :) udo - 63 cm - bz zmian :( biodra - 102 cm - 1

Bilans po miesiącu

Wczoraj stuknął mi równo miesiąc z Dukanem... rany, jak ten czas zasuwa ;) Bilans wychodzi na plus :) 7 kg mniej (dla pół kilo nie chce mi się uaktualniać suwaczka ;)) - 6 cm w biuście - 8 cm w talii brzucha mniej o 9 cm :D w biodrach mniej tylko o 5 cm, ale mam budowę słowiańskiej rozpłodówki

Re: Szew a donoszenie ciąży

Miałam założony szew w 24 tyg w poprzedniej ciąży. Szyjka miała 25 mm i rozwarcie wewnętrzne na 1 cm. Zabieg w znieczuleniu ogólnym, nic się nie czuje potem, gdyż szyjka jest słabo unerwiona. Dostałam też później fenoterol i isoptin, gdyż miałam twardnienia brzucha. Nie szalałam jakoś bardzo, ale

Re: Brzuszek w CM

, że dźwigałam tak wielki piłki, bo brzuchy miałam okrągłe i wystające do przodu, nie rozchodzące się na boki. -- http://www.suwaczki.com/tickers/tb73krhm9ypdro0y.png http://www.suwaczki.com/tickers/zrz6x1hpah3fhlp8.png

Ciążowe ciuchy

.pl/1783/5aaff5c6b5533c25m.jpghttp://images35.fotosik.pl/1783/22ea6d2ae3f903edm.jpg Bluzka ciążowa 9fashion rozmiar L kolor bordo, bardzo fajnie się układa na brzuchu i ładnie podkreśla biust - 10 zł stan db długość od ramienia 70 cm http://images44.fotosik.pl/570/21cee6b2e660182dm.jpg Spódnica ciążowa

Re: Moja córka tyje..

-podwyższone parametry wskazujące na nietolerancję/alergię, mocz ok, kał ok. Po mega wzdęciu -1,5 kg różnicy na wadze i 7 cm w talii ( wzdęcie i po wzdęciu)-usg brzucha-wszystko ok. Odstawiłam niemal całkowicie produkty zawierające laktozę (Mąż ma nietolerancje laktozy) i bóle i wzdęcia minęły. Waga w zasadzie bez zmian

w tym tygodniu...

Ubyło 0,90 kg ;) i po 1cm pod piersiami, w pasie i w biodrach ;))) w sumie od początku diety jest mnie mniej o 6,10kg i aż o 10cm w biodrach i 9cm w brzuchu! ;P Silvii & Dan -- Galeria OSITA

vitamina d3 -jak daw. Traczyca? poradzcie !

jest po prostu osłabiony. Niska temperatura ciała. Zrobiła badania ma 35 lat i prawie 100 kg przy wzroście 178 cm. Je bardzo mało a ciagle tyje i nie może schudnąć. A zawsze był szczupły. Całe życie miał problemy z brzuchem te biegunki. Ale badania kolonoskopia , i inne zawsze ok. Lekarze nie

Hirsutyzm?

(kiedys je golilam, ale moze przez to sa gestsze?) - wloski z tylu ud, ale sa cienkie i szare - gole je wiec.moze dlatego sa ciemniejsze? Poza tym nogi, pachy owlosienie normalne. Co o tym sadzicie? Wg skali i kalkulatorow w.necie moje wyniki wahaja sie od 4-9pkt. Na udach z przodu i rekach, brzuchu

Re: Klasyczny układ :-)

zalosny.jestes napisał: > 1)Motyle w brzuchu. > 2)Pełna akceptacja. > 3)Sielanka i pełne zrozumienie. > 4)Kocham Cię Misiu. > 5)Seks na zawołanie - jak króliki ;-) > 6)Ślub - któż by nie chciał ;-) > 7)Pierwsze niesnaski, 5 cm więcej w pasie. > 8)Dzidziuś - pampers kupą

Nerki i powazny problem behawioralny.

posikała się ze stresu do koca, w który ja złapaliśmy - czyli znów nic z poboru moczu do badania. USG natomiast wykazało, że: miedniczki sa poszerzone do 2mm, zapalenie przewlekle z delikatnymi mineralizacjami. W pęcherzu zaś widoczne złogi mineralne do 0,8-0,9 mm zalegąjace pole dna o średnicy ok. 1,2 cm

Klasyczny układ :-)

1)Motyle w brzuchu. 2)Pełna akceptacja. 3)Sielanka i pełne zrozumienie. 4)Kocham Cię Misiu. 5)Seks na zawołanie - jak króliki ;-) 6)Ślub - któż by nie chciał ;-) 7)Pierwsze niesnaski, 5 cm więcej w pasie. 8)Dzidziuś - pampers kupą na podłodze i to Twoja wina. 9)Zero seksu - bezczelne samcze zapędy

sugestie do wyników 9 lat

grudniu zrobiłam jej wyniki i: TSH 6,35 ferrytyna 33,05 HGB 13,2 MCV 83,1 MCH 27,8, MPV 9,3 fl USG tarczycy: "położona typowo, prawidłowo ruchoma. wielkość, największe wymiary: PP 28,5x14x12,5 PL 30x11,5x11 wielkość w normie - dolna - górna granica. objętość 2,6+2=4,6 cm3 (norma 5 do 7,2 cm3

Mam wątpliwości - hashi czy nie?

/l (norma 12-22) (36%) FT3 4,89 pmol/l (norma 3,1-6,9) (47%) aTPO 85,63 IU/ml (norma do 34) aTG 62,39 IU/ml (norma do 115) W związku z podwyższonym aTPO udałam się na USG i w wyniku wskazano m.in. "Widoczne cechy wzmożonego przepływu w miąższu tarczycy obustronnie jak przy zmianach zapalnych", całkowita

skurcze porodowe?

Witam, dużo informacji jest w necie na temat skurczy przepowiadających i porodowych ale ja mimo wszystko jakoś nie wiem jakie mam :/ od wczoraj od 24 miałam samo stawianie brzucha do 7 rano co 5 minut, następnie bóle miesiączkowe i dalej co 5 minut, byłam na IP o 15 i miałm 1 palec (ciasny

Re: Co potrafi wasz 6 miesięczniak (urodzony w 35

Moja Baśka ur. w 35 tc i 1 dniu, waga urodzeniowa 2550 gi 49 cm wzrostu, obecnie 6,5 mca - waga 8200g wzrost myslę gdzieś około 68-70 cięzko zmierzyć, co potrafi: śmieje sie na głos, obraca się z brzucha na plecy i odwrotnie, w ogóle lubi na brzuchu być, podpiera sie wówczas na wyprostowanych

Re: do czego nosicie balerinki?

moofka-ja mam 150cm i balerinki w rozmiarze 39 ;) Może brzuch optycznie wydłużał sylwetkę (jasne :P) ale nie widać chyba że ta gira jest taka wielka ? Wygodna ogromna-ale chyba już się nie odważę ;) http://fotoforum.gazeta.pl/photo/7/aj/bi/e83n/jb1h5sBvgfGeH1hPlX.jpg -- http

lecznie boreliozy -straszna utrata wagi ponad 10kg

, probacti4 1x1, microflor 1x1 i liczyłem, że problemy z brzuchem mnie ominą Aktualnie bardziej boje sie o moj brzuch niz bb.

Re: IN VITRO- program rządowy Poznań/polna cuda :

niej. Nie stosując się do tej diety - miałam po dwóch dniach straszne bóle w okolicach żołądka; rozwolnienie; ok. 8-10cm powiększony obwód poniżej klatki piersiowej oraz problemy z oddychaniem. Wieczorem, drugiego dnia po punkcji zjadłam 400g jogurt naturalny i poszłam spać z dużym brzuchem i z dużym

Re: Umówiłybyście się z takim facetem?

ten typ tak jakos od zawsze mi sie podobał. Mój mąż mi przypomina Mike'a Rossa ze Suitsów no i cóż Mike tez mi się podoba. To jest mój typ urody i od razu czuje motyle w brzuchu na tego typu urodę. No i cóż poradzę :). Pewnie innym dziewczynom sie mój mąż i Mike nie spodoba ale ja mam słabość. Tak jak

Chceta się pośmiać?

cm (a tyle sobie wpisał). Próbowałam się przekonać, naprawdę. Dzieci w tym samym wieku, fajne podejście, bystry i ogarnięty. Tylko te stopy.... Wybrednam... 5) pan nr 5: wytrzymałam 9 miesięcy. Dwa razy zwymiotowałam: 27 grudnia, gdy poczułam ogromną dziurę w brzuchu, zjedzona wcześniej pizza nie

Re: szukam ciuchów damaskich ciążowych i nie tylk

MI/AAAAAAAABcs/5nQYi1qLEgY/IMG_9417.jpg https://lh5.googleusercontent.com/_g9cZD9JDGpQ/TVU7j51YszI/AAAAAAAABc4/ZF5NwGqQmu8/koronka.jpg Bluzka ciążowa H&M Mama L Kolor czarny, w kwiatki. Na poziomie brzucha elastyczny pas 100% bawełny Rozmiar L Stan bardzo dobry https://lh6.googleusercontent

Re: po 2 tygodniach ... pomiary

U mnie dzisiaj 91,9 kg, czyli po 14 dniach pozbyłam się 4,1 kg balastu. Pozostałe pomiary: - biust 116 cm (-2 cm) - talia 99 cm (-3 cm) - bidra 106 cm (-2 cm) Niby zbyt dużo w obwodach nie zleciałam, ale wizulanie bardzo zmniejszył mi się brzuch, moja największa zmora. Trzymam jeszcze przez tydzień

Re: mały brzuch a dziecko z prawidłową wagą?

spoko, dzięki dziewczyny za pocieszenie, już mi lżej... Może faktycznie dziecko układa się jakoś tak głębiej? oby jutro było wszystko ok. A jak poczytałam o waszych wymiarach to odkurzyłam miarkę i mam 91cm (brzuch najbardziej do przodu na wysokości tzw. kretów). Motyw z kolejką super ;) -- http

Re: Maly brzuch a dziecko...

Brzuch tu nie ma nic do rzeczy, ja miałam ogromny i w 37t4dc urodziłam syna 3805 i 64 cm, koleżanka miała bardzo malutki i urodziła w 41t5dc syna 3800 i 58 cm, także jedynie ciut krótszego a o tej samej wadze, brzuch miała natomiast tak mały jak mój na przełomie 5-6 m-ca. -- http

nosidełko,czy mogę tak nosić (młodego 10 tygodni)

jak w tytule. nosidełko które mam,jest dla dzieci do 9 kg, ((mój młody(10tyg) ma ponad 6 kg,70 cm))napisane w instrukcji było,że przodem do mojej twarzy nosić do 6 miesiąca życia,a od 6msc tak jak na pozostałych zdjęciach,czyli tyłem do mojej twarzy. Problem,że młody wcale nie chce tak przodem do

Re: skurcze braxtona jak czesto

,do tego skróciła szyjka z 3,5 do 1,9 cm, w ciągu 10 dni przez te skurcze i twardnienia. Skurcze troszkę się uspokoiły po lekach,ale młody dostał sterydy na rozwój płuc. Skurcze trwały już do końca ciąży,były częstsze,co 15 min nawet od 35 tc. na ktg w kilkanaście dni przed porodem pokazywały się w sile 60

Problemy brzuszkowe hipotrofika

Witam, moja córeczka (2,2 lat) jest hipotrofikiem (waga urodzeniowa 2150g) i niejadkiem od dnia swoich urodzin, chociaż w brzuchu również już nim była :) Teraz waży 9,8 kg (poniżej 3 centyla) i mierzy ok. 85 cm (10 centyl). Od 3 tygodnia życia piła Nutramigen, z którego schodziłam w okolicach 1

problemy z jajnikami

stronie lewego jajnika, pojawił się znów częstomocz i problemy w wypróżnieniem. W poniedziałek byłam ponownie na kontroli. W usg na lewym jajniku lekarz zobaczył 1 pęcherzyk wielkości ok 20 mm. Pomacał po brzuchu- pojawił się ból w lewym jajniku przy ucisku. Lekarz stwierdził, że to prawdopodobnie

Re: wynik PAPPA prawidłowy :-)

Jestem, jestem, tylko mam remont w mieszkaniu i chwila z kompem w ostatnich dniach do luksus :-) Robiłam USG w zeszłym tygodniu - wszystko ok, ryzyka: trisomia 21 1:5664 trisomia 18 1:7717 trisomia 13 1:43417 Mój dzidziuś miał 6,4 cm i NT 1,9 i wszystkie pozostałe markery w normie. Długo

Re: Rozwarcie na 1 palec.

Z 1cm, pozniej 1,5 cm rozwarciem chodzilam od 38 tygodnia i nic sie nie dzialo. Urodzilam 4 dni po terminie. Czop odszedl mi o 9:50, a o 18:08 mialam dziecko na brzuchu :) -- Misiowaty :)

Re: Brzuch mi za szybko rośnie

u mnie było tak samo - stresowałam się pierwszym usg bo przed nim miałam większy brzuch niż panie które przychodziły na to "połówkowe" drugie usg.. też w 8 tyg brzuch wywaliło że znajomi od razu zauważyli, podczas gdy w 1 ciąży przyznałam sie w pracy w 17tyg.. bliżniaków nie było tylko

Bromergon/duphaston a objawy ciąży

!), częste pobolewania w dole brzucha, ciągnący ból.. Wczoraj 20dc pojwiło się trochę śluzu, dzisiaj też jest. Teraz czuję się trochę jak na @. Powtarzam sobie, że to pewnie Bromergon tak działa, ale wczoraj, 20dc zrobiłam sobie z tych nerwów beta HCG i wyszło <0,1. Oczywiście mój sprytny umysł

Krew utajona w stolcu u dziecka ,

wszystko dobrze w maju dostała biegunki , bóle brzucha temperatura do 39 stopni i wymioty po tygodniu przeszło, prawie trzy tygodnie było wszystko dobrze po dwóch tygodniach miała zrobione badania na krew utajono w kale wynik pozytywny , pasożyty nie wykryto i morfologia wyniki leukocyty 10,6 (4,5 -13

Re: prośba o poradę bardziej doświadczonych rodzi

ćwiczenia z książki: 1. W pozycji na brzuchu przesuwaj przed oczami dziecka duży czerwony przedmiot (klocek). Gdy dziecko śledzi go wzrokiem przesuń klocek do góry (15 cm przed oczami dziecka). 2. Wykonuj ruchy (powolne) z dołu w górę czarno- białą zabawką na sznurku 3. Karton formatu A4 z narysowanym

Re: ocena schematu 9 m + pytania

, wzrost: 65 cm 9 miesięcy (pomiar 14.09.) - 7,200 kg, wzrost: 69 cm 1. Żółtko wprowadziłam w 8 miesiącu i pojawiła się wysypka. Zrobiłam przerwę i po ostatnim podaniu nie zauważyłam wysypki. Całego jajka nie podawałam. 2. Obawiam się, że karmienia nie są zbyt obfite. W ostatnich dniach obserwowałam jak

Re: starania rok 2014

oszczędzając się i przemeblowałam salon ) wody odeszły o 1 w nocy a rano o 9 miałam cesarkę . Zuzia miała wagę 2450 i 52 cm więc była chudziutka ale długa bardzo :) teraz waży już o 900g więcej. Jest bardzo grzeczna je i śpi nie płacze wcale choć zaczęły się problemy z kupą bo dokarmiam ponieważ mam za mało

Re: Zmiana mleka z początkowego na następne

Ja też powoli dodawałam następnego do początkowego ale obeszło sie na szczęście bez bóli brzucha wiec nie było problemów forum.gazeta.pl/forum/0,62489,1540823.html?f=15302&w=95215090&a=95222871&rep=1 -- <Filip 20.07.2008r 32tydz. 1430g 43cm obecnie 9m-cy 7500kg > Mój Filip

Poradźcie bo już nie wiem co robić:(

jeść tylko wtedy pojawił się poteżny refluks:( po obiadach torsję, silne wymioty. Zanim zdiagnozowano falę zrowtną eksperymentowaliśmy z mlekami w kaszkach, pepti, ha itd. Gdy zszedł pod 3 centyl zaczęliśmy się badać: mocz, posiewy, usg glowy, usg brzucha 2 razy u różnych specialistów, krew to chyba

Re: Lutowe testowanie :)

Hej... czy jest tu ktoś, kto testował w listopadzie?? Ja ponownie wracam... Przypomnę.... 11.11.11r pozytywny wynik testu... później duphaston... nastepnie plamienia i ból brzucha: szpital (wygonili mnie) ... beta niska Po 2 dniach nastapiło poronienie... Po kolejnych ponad 2 tygodniach ból

Re: jak się dostać do Św Zofii???

tak cala I i wiekszosc II fazy porodu sprzedzilam na ip chodzac po korytarzu... co 1h badal mnie lekarz i kontrolowal jak wyglada sytuacja...mialam tez 3x ktg. O 13 zwolnila sie dopiero sala porodowa, polozna po zbadaniu stwierdzila juz 8 cm a o 13:40 Marysia byla juz po drugiej stronie brzucha. Wiec

szyjka badana przez usg a na fotelu

W 32 tygodniu ciazy zachorowalam i przez kaszel zaczela mi sie skracac szyjka. Lekarz sprawdzil i miala 31mm przez usg, a na fotelu 1,5cm. Kazal brac luteine, nospe, i magnezin i jak najwiecej lezec.W sobote 9.02. bylam u ginekologa i szyjka ma nadal 34mm , ale na fotelu zbadal to niby sie skrocila

Re: ból brzucha!! czemu?:(

Witam. W ostatnim czasie łapał mnie ostry i bolesny ból brzucha idący od krzyża, opasający dół brzucha. Po dzisiejszej wizycie wiem że to były bóle przepowiadające, ponieważ będąc w 35 tyg mam już rozwarcie na 1 cm, a główka dziecka jest naprawdę bardzo nisko. Zalecenie lekarza mam takie ze do

Re: ciaza mlodsza o tydzien - czyli ?? jak liczyc

Biorąc pod uwagę, że ciąża trwa 37t1d - 42tc, to nie ma większego znaczenia wg jakiego terminu będziesz liczyła poród, no chyba, że będzie kwestia przenoszenia, to wówczas można zastanawiać się nad terminem poczęcia, co by za wcześnie lekarze nie chcieli dziecka wydostawać z brzucha. Napiszę Ci na

Re: 27 tc waga i wymiary dziecka

Odchylenia masz w normie. Wagą się nie sugeruj, u mnie na USG w obu ciążach wskazywała, że dzieci będą raczej małe 10-25 centyl, jak się okazało córka ur w 37t3dc ważyła 3350 i 58cm, syn ur. w 37t4dc waży 3805 i miał aż 64 cm. Właściwie wielkość dziecka określiła jedynie położna mierząc mi brzuch

centymetry

zapytajnik mi przy 1wszej 1fazie poszło w talii z 7cm,a brzucho z 9chyba,a biust i biodra po 2cm a nie ćwiczyłam (-5kg),myślę,że Ci ładnie jeszcze poleci,trzymaj się.. mi w sumie na razie poszło z talii -9,5,brzucho 11,biodra i biust -5cm (kolejne dziś już -4kg)-ale to już była kopenhaska

Re: Dziewczyny! Mam strasznie duży brzuch!!

Nie przejmuj sie :) Mi wszyscy mowia, ze to raczej blizniaki bo taki grubas ze mnie (brzuch mam olbrzymi), tez szybko mi wyskoczyl, w 4 miechu tez juz bylo widac ze jestem w ciazy, teraz zaczelam 9 miech i mam 111cm, ale ostatnio juz stoje w miejscu - a nawet schudalm 1 kg, ale pas sie utzrymuje

Wyniki 9,5 letniej dziewczynki-zerknijcie proszę

Witam. Córka lat 9,5 tydzien temu zaczela miesiączkować. Ma nadwagę,mimo diet ciagle nie moze schudnąć,waży teraz 53 kg przy wzroscie 147cm Dodam,ze wyglada jakby byla opuchnieta czasami,ma wydety brzuch Ma suchą skórę,suche,zaczerwienione plamy na kostkach,ale ma też AZS więc nie wiem z czym to

Re: nootropil dla 8 m, pilne!

(20 tygodni raz w tygodniu + w domu ale pod koniec odpuściłam). Bo w wieku trzech miesięcy bardzo opornie mu szło leżenie na brzuchu i podnoszenie głowy plus asymetria i kiepska trakcja (tak wiem już że to nie ma sensu ;) ) Też byłam z nim u neurologa - też miałam jakieś ale co do przebiegu wizyty

brak zarodka w jaju płodowym? 5 czy 3 tc? martwimy

stwierdzono bicia serduszka. Lekarz powiedział, że po 3 miesiącach można znów zacząć się starać. W lutym -miesiąc po zabiegu wykryto u mnie torbiel 5x4cm. Dostałam na miesiąc tabletki antykoncepcyjne, miesiączki były regularne. Torbiel znacznie się zmniejszył - 9 maja miał 1,5cm. W połowie maja zaczęłam

Dzień 8

A ja w ciągu pierwszego tygodnia zgubiłam ostatecznie 1,9 kg, czyli cel na tamten tydzień został osiągnięty, bowiem moim planem było zgubić 1,5 kg. Spadł mi tylko i wyłącznie brzuch (2,5 cm), wszystkie pozostałe wymiary są bez zmian. No, jeszcze minimalnie ręka mi wyszczuplała. Niestety nie chce

Re: niewydolnosc ciesniowo-szyjkowa a druga ciaza

Dziewczyny, możecie mi pomóc?- wczoraj moja ginekolog zbadała szyjkę na usg- ma 35mm, ale w tym wewnętrzne rozwarcie na głębokość 1 cm, i szerokość 5mm. Czyli długość szyjki, która jest zaciśnięta to 25mm, a potem ten mały lejek. Zaczynam 16 tydzien. W poprzedniej ciąży w 22 tyg miałam bardzo

Re: Wtorek

Jeszcze jestem. Po wczorajszej wizycie u gina wiem ze to jednak chyba nie długo. Szyjka juz krótka i rozwarcie na 1 cm.Lekarz st, ze do 9 na pewno urodzę. Po wczoraszjym badaniu starsznie mnie boli spojenie łonowe. Nie moge w nocy spać ze starchu i mały daje popalić. Do tego doapdała mnie jakas

Re: Panowie z FK....

naiwna idiotka lub pół-idiotka, zawsze wesoła, będąca na zdrowej diecie i uprawiająca sport. 6) drąca ryj, rozliczająca z każdego wyjścia i koleżanki 7) 90x60x90cm (chociaż biust wielkości dla każdego różnej), absolutnie zero brzucha 8) za szerokie biodra, oklapłe cycki (akceptowalne wyłącznie

Re: Duży brzuch - do mam po 2 ciąży

Ja też mam duży brzuch, jego rozmiar zwiększa się u mnie z każdą ciążą ( a ta jest trzecia). Jestem w 24 tygodniu i obwód 110cm. Cała rodzina się interesuje rozmiarem mojego brzucha, co mnie wkurza maksymalnie. W końcu jestem w ciąży! -- tickers.TickerFactory.com/ezt/d/1;10050;104/st/20070802

urodzony po skończonym 36tc. - wciąż wcześniak?

dziś podczas wizyty kontrolnej dowiedziałam się, że skrócona do 1.5 cm szyjka choć uformowanai zamknięta oraz głowka dziecka b.nisko ułożona i naciskająca wskazują, ze wytrwam tak jeszcze ok. 2 tyg czyli do skończenia 36 tc, co dodatkowo utrudnia ciągle twardniejący brzuch i odczuwane skurcze

Re: Czy Wy też macie już dość? Wszytsko mnie boli

wnętrzności.Chciałabym aby te 5tyg szybciutko przeleciały:) -- http://www.suwaczki.com/tickers/uwo9yx8dse1o1k7a.png Agata 11.10.2002r (2190g,51cm) Wiktoria 12.10.2005r (2700g,53cm)

Hashimotka - prośba o interpretację wyników

,90 tys/ul 4,00-10,00 Erytrocyty 4,73 mln/ul 3,70-5,10 Hemoglobina 14,5 g/dl 12,00-16,00 Hematokryt 42,6 % 37,00-47,00 MCV 90 fl 80-99 MCH 31 pg 27-35 MCHC 34 g/dl 32,0-37,0 Płytki krwi 244 tys/ul 140-440 RDW-CV 11,9 % 11,6-14,8 PDW 17,2 fl 9,0-17,0 MPV 10,1 fl 9,0-13,0 PCT 0,25 % 0,17-0,35 Neutrofile 2

Re: Moja córka tyje..

szczupli. No i wbrew pozorom dużej wagi,spasiona nie jest.Ma więcej ciała,szczególnie na brzuchu i nogach,jest o głowe większa od swoich kolezanek z zerówki. Zdjęcie ; http://fotoforum.gazeta.pl/photo/4/md/yb/uo9f/0ZfBlvVBrBmQ1eaLyB.jpg -- Błogosławiony ten, co nie mając nic do powiedzenia, nie obleka

Re: Dziewczyny! Mam strasznie duży brzuch!!

1.po pierwsze czytałam, że w drugiej ciąży szbciej wyjdzie brzuch. 2.po drugie to nic takiego, wg mnie to nic złego, ze duży brzuch 3.ja miałam w 9 mies. w pierwszej ciąży 120 cm w obwodzie brzucha; pozdr. malinka -- tickers.TickerFactory.com/ezt/d/1;20723;33/st/20060811/k/3e46/preg.png

Re: Alergia a niechęć do jedzenia?Pomóżcie!!!

Śluz wygląda takie malutkie krótkie pasemka które po złożeniu pieluszki i rozłożeniu pieluszki się ciągnie ale nie dłuższe niż 1cm może 2cm (rozciągnięty)Czasem jest w kolorze kupki a czasem a czasem bezbarwny teraz testuje 4 dzień buraczka i kupka jest w miarę. Zastanawiam się czy ta marchew mi

Re: Jak wygląda wizyta u nefrologa?

My chodziliśmy do przychodni dzieciecej przy szpitalu. Pierwsza wizyta - standard, poczytała wypisy, popatrzyła na poprzednie wyniki, skierowanie na krew i mocz, na miejscu krew i mocz. Mieliśmy już usg - prywatnie zrobione. 2 wizyta - zapisała nas na pobyt 1 dniowy - rano o 9 byliśmy w szpitalu

Re: Pytania do kociaków;-) (Troche dziwne);-)

;( 12. 160 cm 13. Teraz nie, kiedyś uwielbiałam 14. Mam torbę ;) 15. Nie, chyba że gazety xD 16. Tak, bardzo często 17. Bluzki z odkrytym brzuchem i białych kozaczków 18. W-f ;( Czyli kosz, biegi i inne badziewia nie potrzebne nikomu do życia xD 19. Tak 20. Jestem katoliczką ;)

Dlaczego nie udało się sn...?

patologię (9 doba po terminie), w piątek założyli cewnik Foleya, w sobotę wyciągnęli, szyjka przepuszczała wtedy jeden palec. W sobotę podpięli mnie do oksytocyny, po 6h z kroplówką nie zarejestrował się ani jeden skurcz, zaledwie parę razy poczułam jakieś delikatne stwardnienie brzucha. Po kroplówce szyjka

Re: poradzcie-odnosnie siedmiolatka

no walsnie nie mial obnizonego napiec ia-jako niemowle byl bardzo sprawny i szybko sioe rozwijal, wczesnie dzwigal glowke, raczkowal i siedzial,a chodzil samodzielnie jako 9miesieczne niemowle. urodzil sie jednak siny(dla mnie wrecz niebieski), wiec pewnie byl niedotleniony(wypchnieto mi z brzucha

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - 9 cm 1 cm brzucha

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin