Sake

Sake

Przeszukano 112 834 673 wypowiedzi na 1 282 forach

7 i 9 - pozostałe wpisy

Soruj: wg trafności wg daty

Dopasowanie 7 i 9

Witam Poznałam ostatnio mężczyznę i zastanawiam się czy coś z tego będzie, jestem 7 ( 8 05 1992) więc interesują mnie trwałe związki, on jest 9 ( 20 08 1988) sprawdzałam w internecie jak to wygląda pod względem numerologicznym i mam mieszane uczucia. Z jednej strony jest udany a na niektórych

7 - 9 :)

Tusk powstrzyma emigrację ! http://tvn24bis.pl/informacje,187/premier-powstrzyma-emigracje-za-7-9-lat-dogonimy-w-placach-srednia-europejska,415713.html Sądzę, że dogonimy ich za 7-9 lat. Wtedy - sądzę, że dogonimy średnią europejską - mówił premier i powiedział, że jego zdaniem do Polski już

Dynax 7 i 9

Witam, czy ktos moglby mi podac, czemu dynax 9 jest lepszy od 7 i drozszy? Z danych technicznych chyba to nie wynika. Wiem tylko, ze jest, ale czemu? :) Pozdrowionka

9 zl i 7.20

Hajo, ostanio bylem w Warszawie i tam za calodniowy bilet normalny zaplacilem 7.20. We wroclawiu za taki sam place 9!!! Moze mi kots wyjasnic skad sie bierze taka roznica? Gawel

7 bulaw i 9 bulaw

Zawsze sie zastanawiam dlaczego nie czuje tych kart, a inne do mnie przemawiajá, jakie macie doswiadczenie z tymi kartami i jak je widzicie?

7 I 9:00, Toruń

W sądzie rejonowym znajdującym się przy ul. młodzieżowej 31 w sali 315 odbędzie się rozprawa oskarżonego Tadeusza Rydzyka w związku z nielegalną zbiórką pieniędzy.

9 miesiecy- 7kg

Moja corcia konczy niedlugo 9 miesiecy i wazy 7 kg. Karmie ja piersia ok 2,3 razy dziennie no i w nocy dosyc czesto.Oprocz tego standardowo zupki i owoce. Urodzila sie wazac 2080kg (hypotrofia). Ile mniej wiecej powinna wazyc? Czy ta waga nie jest za mala jak na jej wiek? bardzo prosze o

Linie 7 i 9 w ZKM

Czy ktoś wie którędy kursowały linie 7 i 9 ciechanowskiej komunikacji?I kiedy je zlikwidowano? Ewentualnie czy istniały kiedys w Ciechanowie autobusy nocne albo jeszcze jakieś linie które już dziś nie istnieją? Pozdrawiam!

7 i 9 tc

7 tc...nie zdazylam pojsc do gin,cieszylam sie 3dni (od testu) 9 tc i 6 dni(prawie 10),ale ciaza przestala sie rozwijac ok 6 tyg...

nauka dzieci 7 i 9lat

WITAM CZY KTOS MA POMYSŁ JAK UCZYC DZIECI W WIEKU 7 I 9LAT ABY WYRASTAŁY " JAKBY" W DRUGIM JEZYKU? CZY ZNACIE JAKIES OBOZY JEZYKOWE DLA TEJ GRUPY WIEKOWEJ? WSZYSTKIE POMYSLY SA CENNE DZIĘKI

7/9

1. stolica Szkocji - Edynburg 2. Belfast - Irlandia Północna 3. Mińsk - stolica Białorusi 4. Mołdawia - wschodnia Europa - graniczy z Rumunią i Ukrainą 5. Indonezja - wyspy w południowo-wschodniej Azji 6. Korea Północna - Phenian 7. Korea Południowa - Seul 8. Stolica Czarnogóry - nie wiem 9

+9 D i 7 miesięczne dziecko

Witam, syn ma rozpoznaną nadwzroczność i +9 D w obu oczkach. Zalecono okulary +3,5 D, za miesięc kolejna wizyta i zwiększenie mocy szkieł. Jak mogę pomóc synowi by jego wzrok się poprawił? Jestem zupełnie zielona...

Próżna 7 i 9

Pod numerem 9 stoi jedyna ocalała z wojny w nienaruszonym wysokościowo stanie kamienica z 1880 r. Właścicielem jej był Naftal Perlman, a potem kupiec Zalman Nożyk, fundator synagogi przy Twardej 6. W 1919 r. w jej posiadanie wszedł Boruch Cukerman - fabrykant śrub i nakrętek, który założył

7 i 9 - prośba do pana Janusza

Panie Januszu, mam pytanie o prognozę dla związku ja 7 (7.03.1977) i on 9 (27.11.1978) to sam początek, nie wiem, czy w ogóle coś z tego będzie? Przy okazji - mam wątpliwość, jak liczyć piramidkę dla 9: czy w 1 białym szczycie powinno być 2/11 czy też po prostu 2? i analogicznie (choć to może

9:7

-- "Podwładny powinien przed obliczem przełożonego mieć wygląd lichy i durnowaty tak, aby swym pojmowaniem istoty sprawy nie peszył przełożonego" Ukaz Cara Rosji piotra I z dnia 09.12.1708r.

Próżna 7 i 9

-- Kiedyś i dziś Sinead O'Connor Używanie wyszukiwarki naprawdę nie boli!

Próżna 9 i 7

-- Kiedyś i dziś Sinead O'Connor Używanie wyszukiwarki naprawdę nie boli!

9 42 78 7

modernizacja dróg nr 42 i 9 przyczyniła się do rozwoju powiatów: skarżyskiego, starachowickiego i ostrowieckiego.

7 tc i 9,9 mm, czy jest ok ?

Już się sama gubię w tych wszystkich kopulatorach :-) i wyliczeniach. W jednym mi wyszło, że powinno być 2,5 cm chyba bzdura jakaś totalna... Poza tym żadnych dolegliwości, mdłości były, ale przeszły, cycki nie bolą, waga stoi w miejscu i brzuch też bez zmian. Byłam u lekarza 15.09. i

9-7???

Jak tak bardzo chcesz ten woz to lepiej sprowadz sobie Isuzu Ascender ze Stanow - to zdecydowanie najtansza i jedna z najlepiej wyposazonych wersji tego samego samochodu: www.isuzu.com/ascender.jsp

Automapa 3.9.7.

Czy ktoś mógłby mi doradzić jak z Automapy mogę wyrzucić POI? Jest ich tam cała masa, w tym również i takie, o których wiem że nigdy nie będą mi potrzebne i chciałbym ich się pozbyć.

Saab 9-7X

Oldsmobile Bravada ze zmienionym znaczkiem... Od kiedy Amerykanie zaczeli decydowac o tym, jak powinny wygladac szwedzkie samochody i w ktorym kraju maja byc produkowane marka SAAB zaczela schodzic na psy i tracic zainteresowanie dotychczasowych klientow

Ventrilo 2.7.9

Wspaniały program do rozmów przez internet. www.4shared.com/file/138504472/717a404/ventrilo-279-Windows-i386.html

Ciekawa data urodzenia - dużo 7 i 9

20.07.1960 r. Bardzo intryguje mnie, w jaki sposób przejawia się ten zestaw liczb w życiu. Jest tak dużo siódemek: 1. miesiąc urodzenia 2. rok urodzenie 3. droga życia 4. cykl formujący 5. cykl żniwny Trzy 9: w trzech pierwszych punktach zwrotnych Powtarzają się również 2: 1

spanie z dziećmi ( 7 i 9 lat)

Moje młode (7 i 9 lat) strasznie lubią i chcą spać ze mną. Gdy był mój parntner to wiedziały że to nie możliwe, ale w dniach gdy nie przyjeżdżał to któreś zawsze ze mną spało. Teraz jestem sama co noc ustalają, dyskutują, kłócą się które będzie ze mną spało. Nie przeszkadza mi to, ale czy to

Zmiana trasy tramwaju linii 7 i 9

Czy ktos moze orientuje sie czy od dzisiaj tramwaje linie nr 7 i 9 kursuja po swojej normalnej trasie tzn. przez plac Kosciuszki ?? Na stronie ZDiTM jest podane ze remont mial trwac do dzisiaj a nie mialem tego okazji dzisiaj osobiscie sprawdzic, a wczoraj widzialem ze jeszcze cos robili przy

9 m-cy i 7,5 kg

Bartek za tydziem konczy 9 m-cy i jego waga wynosi 7,5 kg dł. 74 cm ( waga urodzeniowa 3480g, dł. 56 cm ) mimo ze lekarz nie ma zastrzezen co do wagi synka ja jednak mam obawy ze waga jest zbyt niska. Bartek odzywia sie prawidlowo, ma apetyt. Czy jest to powód do niepokoju czy poprostu

9 miesięcy i nieco ponad 7 kg

Martwię się wagą córeczki. Urodzeniowa 3500, spadkowa 3770, pierwszy miesiąc ok przybierała, potem zaczęło sie psuć, ale była w dolnych granicach normy. Ze względu na hgb na granicy normy i hct poniżej normy (żelazo było w porządku) dostała Actiferol; przyjmuje go juz 7,5miesiąca,z przerwami

7,2 i 9 w pesel = ŻYD! :)

. Dla lekarki kluczowe są cyfry 7, 2 i 9. Jeśli pojawiają się w numerach PESEL lub rejestracji, dowodzą - według niej - że ktoś ma korzenie żydowskie. No, która emama jest zydowką? https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114883,10949453,_Zyd

Star Wars 7,8,9 ?

Czy to prawda, ze oprocz 1,2,3,4,5 i 6 czesci Gwiezdnych Wojen powstanie 7,8 i 9. Dowiedzialem sie o tym w internecie, ale wydaje mi sie to nieprawda.

Zabawki chlopiec 7-9 lat

siebie napisze, ze moj 7-letni syn od miesiaca jest zafascynowany ta zabawka. Polecam naprawde. Zbudowal samodzielnie kilkanascie projektow. Jakosc wykonania i pomyslowosc "zabawki" na 6

Gwiazda+7mieczy+9monet

Witajcie Szukam zawodu w którym bede chociaz odrobine spełniona i który przyniesie mi przynajmniej troche radosci, wyciagnelam: Gwiazda+7mieczy+9monet wszystkie w pozycji prostej, na 7 mieczyc dociagnelam Siłe w poz.prostej. Czy moglibyscie rzucic jakies pomysly? dzieki

Re: Dynax 7 i 9

no wlasnie wiem tylko tyle, ze dynax 9 ma chyba migawke az do 1/12000 podczas gdy dynax 7 ma "tylko" 1/8000 (swoja droga to nigdy nie uzywalem szybszej niz 1/500 :P ). Pancernosc tez mi nie jest potrzebna. A z kolei dynax 7 lepiej wspolpracuje z lampami HS (o co juz wczesniej pytalem) i ma

Re: Dynax 7 i 9

Dziewiatka jest bardziej pancerna, ma krótszy czas otwarcia migawki, krótszą synchronizację z flashem i chyba wiekszą szybkość jak strzelasz kilka klatek jedna po drugiej. Czyli jest bardziej profi-reporterska. Ja mam 7 i ciesze się, że nie wydałam tyle forsy na 9, zwłaszcza, ze tak

Nachod - pobyt 7-9 dni

Wybieram się do Kotliny Klodzkiej na 7-9 dni. Myślałem o Kudowie, ale Nachod też wyglada super. Był ktoś tam i moze polecić jakieś fajne miejsce noclegowe. jedziemy w trzy osoby - rodzinka: 2 dorosłe ludki i dziecko 7 lat. Chodzi mi raczej o jakiś hotel lub naprawdę sprawdzoną kwaterę. Nie

okresy zycia: 7 i 9 i 1-co wroza?

ogolnie to wiem: 7 czas nauki, doswiadczen 9-klopoty w zwiazkach 1-krystalizowanie sie osobowsic 'cos wiecej???

Czy 7 i 9 latek moga biegać??

Moi synowie podpatrując mnie biegającą zapałali chęcią biegania ze mną. Czy w tym wieku bieganie ze 3 razy w tyg niewielkich dystansów takich np 3 km jest ok ? Chodzi mi oczywiście o rozwój aparatu ruchowego, stawów itd. -- Co rano budzę się piękniejsza, ale dziś to już przesadziłam ;-)

Czy 7 i 9 latek moga biegać?

Moi synowie podpatrując mnie biegającą zapałali chęcią biegania ze mną. Czy w tym wieku bieganie ze 3 razy w tyg niewielkich dystansów takich np 3 km jest ok ? Chodzi mi oczywiście o rozwój aparatu ruchowego, stawów itd. -- Co rano budzę się piękniejsza, ale dziś to już przesadziłam ;-)

sx 7 czy sx 9 czy sl 9 ?????

. i jeszcze jak jest różnica między sx 7 a sx 9? Pozdrawiam wszystkich którzy choć troche mi pomogą Alek

6 denarow, 7 kielichow i 9 mieczy?

Witam Od jakiegos czasu ucze sie tarota i podczytuje forum,czy bylaby szansa zeby ktos pomogl mi zinterpretowac powyzsze 3 karty? Sa one odpowiedzia na pytanie dotyczace mezczyzny na ktorym mi zalezy.Zapytalam o jego stosunek do nasej relalcji. pozdrawiam Ola

Angielski dla 7 latka i 9 latka

Chciałabym się dowiedzieć ile kosztuje godzina angielskiego dla dwójki dzieci. Chciałabym aby ktoś przychodził do nich do mojego domu. A może ktoś mógłby mi polecić taka osobę która ma podejście do dzieci i oczywiście czegos te dzieci nauczy.

7 i 9 to naprawdę taki straszny układ?

witam,jestem 7 i borykam się z całym "dobrodziejstwem" tej wibracji :)przez wiele lat byłam w związku z panem 9 i był to dobry związek.już kilkakrotnie wyczytałam w pańskich odpowiedziach że to kiepskie połączenie a ja w prawie każdej książce o numerologi znajdowałam opinie że to super

Tramwaje 7,9 i...5

z moich dokładnych obserwacji wynika,że tramy 7 i 9 bardzo często woża po kilku pasażerów,co z punktu widzenia ekonomii nie jest dobrym rozwiazaniem,tym bardziej,ze w tym samym czasie autobusy 69 wyglądają jak transporty do obozu zagłady.Zdaję sobie jednak sprawę,ze linie te na pewno są

Re: Dopasowanie 7 i 9

Pani Malnilo, każda data urodzenia jest tak bardzo skomplikowana, że nie wystarczy sprowadzić jej do jakiejkolwiek pojedynczej liczby i z tej liczby wyciągać poważne wnioski... Tu nieco więcej na ten temat

Zapowiedzi weekendowych (7-9 I) imprez sportowych

szkoda, że mecz II ligi nie jest o godz. 13. Wtrdy kibice spokojnie by się przemieścili na I ligowy mecz. W tej sytuacji, jeden mecz muszą sobie odpuścić. Kierownictwo II ligowego zespołu nie rozumie chyba, że gra się dla kibiców przede wszystkim. Szkoda. Życzę powodzenia obu zespołom.

Duże ciemiączko 9mies i 7 dni

Moja Zuzia ma duże ciemiączko, a zaczął się 10 miesiąc. W książeczce piszą jakieś bzdury wcześniej 2-3 miesiące było 3x3 , a teraz 4x4. Daje je witaminę d3 codziennie, czasem kapnie mi się 3krople zamiast 2. Jeszcze nie dawno karmiłam piersią i byłam na diecie bezmlecznej , bo Zuzia ma skazę

MEGA stado MPK: 4, 7, 9 i 13.

) linia 4: 04 24 44 linia 7: 05 25 45 linia 9: 02 22 42 linia 13: 00 20 40 Cykl: (13) - 2 min - (9) - 2 min - (4) - 1 min - (7) - 16 min - (13)..... Pl. Wolności - kierunek wschodni (do Korczaka i Dąbrowskiego) linia 4: 18 38 58 linia 7: 19 39 59 linia 9: 17 37 57 linia 13: 13 33 53

Piwo vs cipka: 9 : 7

użyjesz zbyt dużo piwa w miejscu publicznym, twoja reputacja może ucierpieć. Jeśli użyjesz cipki w miejscu publicznym - staniesz się legendą. Punkt dla CIPKI. 7. Jeśli zatrzyma cię policjant i będzie czuć od ciebie piwem, może cię zaaresztować. Jeśli będzie czuć od ciebie cipką, może ci postawić

auto za 7-9 tysi

zobligowalem sie do pomocy w znalezieniu auta w przedziale cenowym 7-9 tysi. czy macie cos do zasugerowania w tym temacie? auto nie musi byc duze, segment b wystarczy. ma sluzyc raczej do krotkich wypadow w miescie (supermarket, moze praca) oraz na dzialke poza miastem. moje propozycje to

7 czy 9 ?

Podzielam wątpliwości odnośnie tego czy jest potrzebne do szczęścia 9 zębatek z tyłu. Jeżeli każdą górkę można pokonać na 7-ce to istotnym staje się pytanie po co wymyślili kasety 9-tki. Wydaje mi się że za wszystkim stały jak zwykle pieniądze: wprowadzili system duża tarcza 44 z przodu

Tosca "Dehli 9" (K7!)

Tosca została poznana przezemnie za sprawą "Suzuki":ostatniego studyjnego albumu. No i stałą się dla mnie rzeczą niesamowitą. Następnie nazwiska tego duetu zacząłem wyłapywać w takich formacjach jak Lamb, Zero7. Z niecierpliwością czekałem na ich nowy produkt.Kiedy miałem przyjemność ją

7.7.1974 i 9.2.1972

Aż mnie skręca z ciekawości cóż mądra księga powie o mnie i mojej drugiej połówce. Może nie będzie bolało? Pozdrawiam Jekosz

6,7 i 9 lat-co pod choinke?

wiem, ze do swiat jest jeszcze troche czasu, ale ze wzgledu na duza rodzine, prezenty zaczynamy kupowac juz teraz. problem mam z dziecmi z rodziny. co kupic 3 chlopakom i 2 dziewczynkom w wieku od 6 do 9 lat(dziewczynki maja po 6 i 7 lat, chlopcy 6,7 i 9)? w sumie dzieciaki wszystko juz

dziewczynka 6-9 i 9-12

Witam, mam do sprzedania ubranka po córce, noszą normalne ślady użytkowania, ale są bez plam i uszkodzeń. rozmiar 6-9 miesięcy 1) sukieneczka ogrodniczka jeansowa St.Bernard- 4 zł 2) spodenki ogrodniczki jeansowe Cherokee - 8 zł http://www.fotosik.pl http://images49.fotosik.pl/309/d7871670bd

bezrobocie w US = 9.7%

Czy sie stoi czy sie lezy,...w Ameryce niekoniecznie sie nalezy. I kto teraz bedzie odpracowywal te 190 miliardow, albo i wiecej

Żelazo u 7 latka 11,9

Dobry wieczór, Bardzo proszę o poradę panią doktor i forumowiczów. Dziś odebrałam wyniki syna -morfologia, crp, żelazo. Syn (7 lat) będąc w szkole w piątek źle się poczuł. Zakręciło mu się w głowie, miał mroczki i bardzo rozbolał go brzuch. Po zwymiotowaniu brzuch przestał go boleć i odrazu

"sekrety elektroniki" kontra 7-9 latikowie

hej, czy warto kupić "sekrety elektroniki" dla chłopców w wieku 7 i 9 lat? chłopcy raczej ścisłe umysły. który zestaw jest najfajniejszy (myśle albo o 2 mniejszych albo 1 większym). Napiszcie o tym zestawie coś, będę wdzięczna

9,9,9,9 w piramidzie prosze o interpretacje

-4 5-4 6-0 7-1 8-0 9-3 prosze o interpretacje jak to sie wszystko do siebie ma. dopiero zaczynam z numerologia i nie wiem jak interpretowac. pozdrawiam.

imię 9/9

Panie Januszu, chciałabym dodać drugie imię mojemu chrześniakowi. Droga życia - 5 Cykle: I - 6 II - 7 III - 1 Szczyty: I - 4/13 II - 8 III - 3 IV - 7 Kombinacja imienia i nazwiska to 8-9-8. Nie chcę zmieniać tej kombinacji, ale chciałabym uzupełnić brak 4 i 6. Czy mógłby Pan

Tibia 9.7 Bot Ng

Tibia 9.7 Bot Ng Jest niezawodny i posiada wiele funkcji takich jak : » światło » auto-jedzenie » auto-logout » auto-heal » łowienie ryb » robienie run oraz trening mlvl » podnoszenie spearow ( xD ) » uzupełnianie ammo » pomoc w treningu

Chinyama 9 pkt, Roger 7

Bramka dla Legii była decydującą , więc tak powinna wyglądać punktacja tych piłkarzy. Należy to poprawić jeśli nie teraz to przy dodawaniu punktów za 1. kolejkę dla Wisły i Górnika.

Re: 7 - 9 :)

Kolejna wizja naszego Pinokia :) Jak tak się nie stanie to POwie, że to wina ogólnoeuropejskiego i przedłużającego się kryzysu. Jest lepszy w obietnicach, znacznie lepszy od Kaczyńskiego.

9 monet 7 kijow Wisielec

+ Swiat + Slonce W tych kartach rózniez widac zadowolenie i dopięcie swego. czy ktos moglby coolwiek dorzucic od siebie? Bede wdzieczna;)

Saab 9-7X- zeszwedzony amerykanin

rzeczywistosci jest to 4.9m dlugi i dwie tony wazacy Chevrolet TrailBlazer,ktorego Saab zmodyfikowal i wmontowal swoj emblemat.Saab wchodzi w sklad tego samego koncernu co Chevrolet,General Motors. TrailBlazer i 9-7X sa budowane razem w fabryce GM i Moraine w stanie Ohio. Pod maska 9-7X kupujacy moze

CLO w 5-7-9 dc?

Witam, Lekarz przepisał mi clo i kazał brac w 5,7 i 9 dc. To jak powiedział na wzmocnienie mojej owu. Brałyście tak clo? -- waiting.....

9 miesięcy (7 i pół korygowane) i nie siedzi !

czy powinnam się martwić? czy może za dużo wymagam? Jaś miał dwie operacje na przepuklinę to może jednak trochę opóźnić rozwój fizyczny...jak myślicie? -- Nasze zdjęcia

Re: 9-7???

Nie zartuj. Najmniejszy silnik to 4.2 l benzyna. Tutejsze podatki i ubezpieczenie takiego smoka w ciagu gora 5 lat zlozylyby sie na cene nowego Saaba.

Ponadplanowy wzrost chinskiej gospodarki.+ 7,9%

Gospodarka chinska w ciagu 9 miesiecy tego roku rozwijala sie w tempie 7,9% i wyprzedzila plan o 0,9pkt %,bo miala sie rozwijac 7%. No wiec skorygowano plan rozwoju w ciagu calego roku do 7,8%. Oni chyba sobie zartuja z przeintelektualizowanych Europejczykow. No wiec jest ten kryzys

Recaro Young Sport 9-36 i 7-latek

Służy naszemu synowi od dość dawna. Obecnie syn ma 120 wzrostu i 20 kg wagi. Mąż twierdzi, że młodemu jest w nim za ciasno i za nisko jeśli chodzi o głowę (przy maksymalnie wysuniętym zagłówku fotelika). Młody nie narzeka. Czy ktoś ma ten fotelik i dziecko podobne wagowo/wzrostowo? czy u was też

Ursynów - Na uboczu 7 czy 9 ???

Stanęłam przed wyborem przedzszkola dla mojej 3-letniej córci. W bliskim sąsiedztwie mam dwa przedszkola 282 Na Uboczu 7 i 395 Na Uboczu 9. Czy znacie jakieś opinie na temat tych przedszkoli? Czym się różnią? Proszę o info od mam chodzących już tam dzieci i tych starających się o przyjęcie

a 7 bulaw i 9 bulaw?

> 7 kiji to tak jak pozostałe 7 element zatrzymania...takiego > wyczajenia, przy karcie 7kiji jest to takie przyczajenie i > ostroznosc "na zapas" czujnosc bo moze ktos nas zaatakuje, taka > czujnosc na wszelki wypadek ..na wszelki wypadek mam wszystko przy > sobie gdyby cos

9 dni w Itace to7

Kupiłam ofertę Itaki 9 dni w Turcji .Po wpłaceniu kasy potwierdzili, że dostanę 8 dni, a jak do nich zadzwoniłam, to mi powiedzieli, że wylatuję jeszcze dzień wcześniej, czyli 7 dnia wracam do ojczyzny, no i od południa siedzę na walizkach bo już się kończy doba hotelowa. "ZAJEFAJNE" Biuro.

Koło Fortuny . 9 Denarów . 7 Pucharów

Koło Fortuny . 9 Denarów . 7 Pucharów Jaką jest osobą ? Jest to osoba o zmiennym charakterze, le dominująca lubiąca postawić jednak na swoim . Zdarza się mieć Koło wybuchły temperament . Jednak nie należy do ludzi zamkniętych w sobie , chętny do rozmowy , czasami zdarza się 9 monet , że

Górska Harmonia weekend 7-9 grudnia Międzygórze

stworzyliśmy dla Państwa wyjątkową ofertę. Termin: 7-9 grudnia 2012 Miejsce: Międzygórze, Pensjonat Alpejski Dwór (www.alpejskidwor.pl) Cena: 480zł Cena zawiera: - 2 noclegi i pełne wyżywienie - masaż relaksacyjny, kąpiel mineralną, konsultacje z fizjoterapeutami, - ruską

Atomic ST7 czl SL9?

Jestem srednio dobrze jezdzacym narciarzem, waze 90kg przy wzroscie 177cm i jezdze na nartach rekreacyjnie. Zastanawiam sie nad zakupem nart jak w tytule ST7 czy SL9 Atomica. Z tego co wyczytalem to podobno ST7 sa troche mieksze od SL9 a pozostale parametry takie same. Czy mozecie doradzic mi

"Górska Harmonia" weekend 7-9 grudnia Międzygórze

stworzyliśmy dla Państwa wyjątkową ofertę. Termin: 7-9 grudnia 2012 Miejsce: Międzygórze, Pensjonat Alpejski Dwór (www.alpejskidwor.pl) Cena zawiera: - 2 noclegi i pełne wyżywienie - masaż relaksacyjny, kąpiel mineralną, konsultacje z fizjoterapeutami, - ruską banię

Co kupic Minolte 7 czy 9

Jesli ktos jest kto moze mi pomóc to prosze.mam aparat Minolty stary do tego 2 dobre obiektywy i lampe o liczbieprzewodniej 57 teraz zamirzem kupić nowy aparat taki na całe życie przynajmiej na pare lat i nie wiem co wybrać czy 7 czy 9 napewno mam zamiar kupowac minolte bo mam już cos do niej

17.9 Panny i 4.7 Ryb Beksinskiego

W jednym z postow byla mowa o tych punktach u Beksinskiego i zaciekawilo mnie to, bo nagle okazalo sie ze ja mam tam obsadzony ascendent w pannie i w rybach wenus. Czego moge sie spodziewac majac jeszcze trygon w znakach powietrznych slonce-ksiezyc-mc ? tu chodzi raczej o otwartosc na swiat

Re: 7 bulaw i 9 bulaw

pozycji i tyle. Są to oczywiście moje doświadczenia z tą kartą - 7 buł może wiedzieć, że w efekcie końcowym przegra, ale nie ustąpi mimo wszystko. 9 buław ma już osiągnięcia i czuje się bardzo pewnie, jest niezależna i pewna siebie, sporo zdobyła i ma poczucie własnej dumy z siebie i swoich działań

Re: 9 zl i 7.20

Cześć i z Wawy i z Wrocka Bilet w wawie za 7.20 zł (Wrocław za 9 zł) funkcjonuje tak, że jest wazny do dnia następnego do godziny o której został skasowany (np. dziś - tj. bilet skasowany 15/01/2005 godz. 18.22 jest wazny do jutra do godz. 18.22) Pozatym wszystkie bilety w Wawie (oprócz

7 archaniołów i 9 chórów anielskich

Ja też słyszałam, że na Śląsku do stołu podaje 9 chórów anielskich forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=77&w=88228611&a=88236378 o czym jak widać wspomina daxter Słyszałam tez, że w Łodzi kiedyś

arnold7 i sss9 we Ośli ławce

forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=396&w=35033196

Na Uboczu 7 i 9 oraz Warchałowskiego - znacie??

Drogie mamy!!! Prosze podzielcie sie opiniami na temat tych przedszkoli, bo właśnie stoję przed trudnym wyborem. Na pierwszy rzut oka wszystkie ok, ale na pewno później wychodzą jakieś "kwiatki". To są przedszkola najblizej mnie, a może ktos poleci jakieś inne równiez w rejonie Imielin/Natol

Re: 7 bulaw i 9 bulaw

7 buław to sprawa w której poruszasz się przechodząc kolejne etapy, jak w grze, jak w zawodach sportowych gdzie reguły są ściśle określone. 9 buław to dla mnie takie kumulowanie energii przed ostatecznym rozstrzygnięciem (walką) które jest w 10 buławach. Jest takie powiedzenie że trafiła kosa na

Re: 7 bulaw i 9 bulaw

To dwie skrajnie różne karty jeśli chodzi o działanie. 9 Buław to stagnacja, ale w głowie się dzieje, jakby co to osoba jest gotowa do ruszenia. Czasem trochę chęci już trochę chęci brak. 7 Buław działa i wali po łbach często nie patrząc nawet kogo. Już robi! Powiesz słowo i dostaniesz jak nic

RH7.2 Aurox9.1 MDK9.2 i co dalej?

spore wymagania systemowe. To co? Może Debian? Czy dostane go razem z gazetą? W jakim języku jest, czym się różni od innych? No to jeszcze przy okazji spytam o Suse, Linspire i Slackware. Choć z tym ostatnim to jeszcze bym się wstrzymał. Pozdrawiam -- Windowsa nie używam. Linux Aurox 9.1 - mój

Audiobook dla dwóch chłopców 9 i prawie 7 lat

Witam, planuję zakupić audiobooka (na długą podróż samochodem). Chciałabym żeby wciągnął zarówno 9 latka jak i niespełna 7 latka. Ich ulubiona tematyka: przygody, podróże, magia, czary itp. ale otwarci jesteśmy na inną tematykę również:). Zastanawiam się czy Tomek w krainie kangurów, ksiązki VERNe

Re: 7 bulaw i 9 bulaw

misboaa napisała: > 7 Buław działa i wali po łbach często nie patrząc > nawet kogo. Już robi! Powiesz słowo i dostaniesz jak nic.> -- sorry misboaa, ale w 7buław nie ma agresjii o której piszesz - to raczej 5 buław! /wali po łbach?/ - to nie 7-ka - 7-ka myśli zanim coś

zajęcia tenisa dla 7-9-latkow

grupa liczy 3 osoby. Docelowo planujemy grupe 5-6-osobowa. Szukamy jednego, dwoje lub troje dzieci w wieku 7-9 lat Zajęcia odbywają się w Markach, na swietnych kortach tenisowych (www.halatenisowa.pl) To tylko 8 km z ul. Powstancow (ok. 20 minut drogi). Zajęcia trwają pełną godzinę i prowadzone

4, 5, 7, 9, 15, 26

Albo któraś z kolejnych 9 kombinacji które puściłam i mam wszystko z głowy :). Pierwszy raz od niepamiętnych czasów zagrałam. Jak wygram to jadę w podróż dookoła świata. Biorę Ólkę. Ólka, chcesz? Może być z osobą towarzyszącą :D. I jeszczę parę dziewoj, a co mi tam! Mężowi kupię dom w górach

I7onia I7anska

s7ukam 7ieloznaczosci i 7najde w 7y77ach nie 7akie nume7y a inne e7o7yczne e7ys7encjalne * al7a6e7ycznie 3ozna 7ez w 7eRRa8aj7ach naN0 8ez9Ranicznie ** opano3anie s7yF2u? 7od du7ha? klucz 7aju? 7en I7onii i7anskiej 7ywy i7realny *** 4409049113 73ecja 7ztokholm eNi9ma

Re: 7 bulaw i 9 bulaw

Dla mnie też nie jest, chociaż te dwa znaczenia zazębiają się, 9 buław wietrzy podstęp a to jeszcze nie oznacza, że 2 os coś knuje. Ale w razie czego 9 jest gotowa reagować.

porod.. 7 i 9 m-c czy moze 8?

dziewczyny zastanawiam sie nad jedna rzecza. niedlugo zaczne 8 m-c ciazy i przypomnialo mi sie co mowia starsi ludzie.. mianowicie ze lepiej jest jak dziecko urodzi sie w 7 albo 9 miesiacu niż w 8.. przeciez wiadomo ze lepiej jak dziecko jest w brzuchu dluzej.. wiec czemu 8 "odpada

Re: 7 bulaw i 9 bulaw

exiled.angel napisał(a): > Dla mnie też nie jest, chociaż te dwa znaczenia zazębiają się, 9 buław wietrzy > podstęp a to jeszcze nie oznacza, że 2 os coś knuje. Ale w razie czego 9 jest g > otowa reagować. To właśnie to! Dokładnie tak myślałam. Nic dodać nic ująć :) Co

Tłusty czwartek. Wybieramy najlepszego pączka w Warszawie

Tłusty czwartek. Wybieramy najlepszego pączka w Warszawie