Przeszukano 112 468 529 wypowiedzi na 1 249 forach

1.8 valvematic 147km silnik - pozostałe wpisy

Soruj: wg trafności wg daty

Re: Toyota Auris 1.6 Valvematic - Test

Jestem policjantem mam służbowego Ceeda silnik 2.0 turbo diesel ma 9000km i już była w servisie 3 razy na turbosprężarkę, to tyle co do koreańców łykajęcych aurisa.pozdro

Re: Toyota Auris 1.6 Valvematic - Test

O proszę, bardzo dobrze zrobiony test: Autor nie obniża seksownie głosu i zrezygnował z komentarzy do kamery w czasie jazdy przez co nie ma już praktycznie tak okropnego eeee..... Super :) Co do Auris to zrobiłem nią kiedyś ok 2000 km i nie jestem zachwycony. Bieda i slums że tak powiem. Bezpłciowe

Re: Toyota Auris 1.6 Valvematic - Test

marginesie w tekscie jest blad , ten silnik ma 132KM a jezdzi jak bym mial max 110 Zgadzam sie ze to przecietny samochod ale niczym nie jest wstanie zaimponowac, domniemana niska awaryjnosc to moim zdaniem za malo zeby z powodzeniem konkurowac w tej klasie Jak widac nie przekonuje juz do

Re: Toyota Verso od 75 300

podoba mi się opis 1,8 Valvematic: "silnik benzynowy oferuje dynamiczną moc 147 KM i lepszy stosunek mocy do momentu obrotowego" Stosunek, czyli iloraz - z tego zdania wynika, że silnik ma niski moment obrotowy. Ciekawe ilu to zauważa, czytając tą paplaninę... I co to jest dynamiczna moc? To chyba pisał

Re: Motodziennik: Piekielnie drogi Civic

ASS trend sport? 77 850 auris 1,6 Valvematic (132 kM) 6 M/T DynaMic 73 900 civic 1.8 5D 140 KM sport - 79 400

Re: Ave Verso - super

, to przy tym silniku 1.8 VVTi pozostaje Ci tylko modlitwa :-) Sam samochód poza tym jednym defektem silnika jest bardzo udany i na pewno będziecie zadowoleni. Nie chciałem tego wcześniej pisać, ale sam jeżdżę Toyotą Verso (nie Corollą tylko tym nowym modelem) z silnikiem 1.8 Valvematic (następca

Re: Z ciekawości...

silnik i belkę skrętną w tylnym zawieszeniu. Wogóle tego nie czuć. Silnik 1.8 Valvematic 147KM jest bardzo bardzo cichy, a zawieszenie stabilne, bezpieczne i komfortowe. Kiedyś dla osiągnięcia tego efektu nie mogło obyć się bez V6, skomplikowanego zawieszenia i w efekcie dużo wyższej ceny i

carfan, czas wreszcie przestać się kompromitować

przychodził na wykład o literaturze i usiłował coś komuś udowodnić. Porównanie na szybko Golfa 1.4 TSI 122HP 6b i Aurisa 1.6 132HP Valvematic: - spalanie Golfa: 6,3 l/100km, spalanie Aurisa 6,5 l/100km - przyspieszenie Golfa: 10,4 sek do setki, dla Aurisa brak danych testowych, producent mówi o 10 sek do

Re: carfan, czas wreszcie przestać się kompromito

również o jego niewiedzy i stronniczości. > Klamiesz! jak widac czytanie klamst toyoty udziela sie wyraznie. > dane katalogowe > Golf 1.4tsi 122km przyspieszenie 9.5 srednie zuzycie paliwa 6.2 Obawiam się, że to Ty kłamiesz. Golf 6 1.4 TSI 122HP niestety nie robi setki w 9

Re: carfan, czas wreszcie przestać się kompromito

Golfa 1.4 TSI 122HP 6b i Aurisa 1.6 132HP Valvematic: > - spalanie Golfa: 6,3 l/100km, spalanie Aurisa 6,5 l/100km > - przyspieszenie Golfa: 10,4 sek do setki, dla Aurisa brak danych testowych, pr > oducent mówi o 10 sek do setki Klamiesz! jak widac czytanie klamst toyoty udziela sie

Re: Nowa mazda 3 albo...

przemawia moja sympatia do klasycznych linii sedana, za drugim (a jednak) fajniejszy desing - tyl w wersji 2.0 z dwoma wydechami wyglada naprawde cool :) I jak to bywa, gdzie dwoch sie bije tam trzeci korzysta - ostatnio zaczalem sie zastanawiac nad nowa Corolla 1,6 Valvematic (132 KM) Multidrive S. Nie

Re: Z ciekawości...

jest b. ekonomiczne, zwłaszcza nowe silniki benzynowe Valvematic stanowią duży postęp. Moje 1.8 manual realnie pali ok. 7 litrów w trasie i ok. 9 w mieście, a mam dosyć ciężką nogę. > To fakt. Ze jakichs wodotryskow nie ma ale to z czego ja w aucie > korzystam jest wiec jakby niczego

Re: Fenomen VW

frax1 napisał: > Toyota ma 1.4 i 2.2 - > znane były problemy z 2.2, 1.4 jest niezły ale też nie bezawaryjny. Oczywiście VW ma większy wybór silników diesla i to daje mu ogromną siłę w EU, ale zapomniałeś o najważniejszym dieslu Toyoty 2.0 D-4D, który występuje w kilku wersjach

Zobacz wideo